|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 24 Września 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Rolnik szuka żony" hitem TVP1. Gromadzi 2,5 mln widzów
Nowy reality-show Jedynki „Rolnik szuka żony” ogląda w niedzielne wieczory średnio 2,54 mln osób. To o ponad milion widzów więcej niż rok temu śledziło stację w tym paśmie. TVP1 w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku.
więcej
|
|
Piotr Nisztor napisał książkę ,,Jak rozpętałem aferę taśmową"
W środę, 1 października w sprzedaży pojawi się książka Piotra Nisztora, reportera śledczego tygodnika „Wprost” pt. „Jak rozpętałem aferę taśmową”. Dziennikarz opisuje w niej kulisy afery podsłuchowej.
więcej
|
|
Iwona Sulik rzecznikiem rządu Ewy Kopacz. ,,Brawurowa decyzja"
Iwona Sulik, była dziennikarka Telewizji Polskiej, została we wtorek rzecznikiem rządu. Zastąpiła na tym stanowisku Małgorzatę Kidawę-Błońską. - Brawurowa decyzja. Dziennikarze rzadko sprawdzali się w tej funkcji - komentują przedstawiciele mediów.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Rolnik szuka żony" hitem TVP1. Gromadzi 2,5 mln widzów
Nowy reality-show Jedynki „Rolnik szuka żony” ogląda w niedzielne wieczory średnio 2,54 mln osób. To o ponad milion widzów więcej niż rok temu śledziło stację w tym paśmie. TVP1 w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku.
więcej
|
|
Player.pl bez nowych odcinków programów TVN Style i TVN Turbo
W serwisie wideo na żądanie Player.pl (Grupa TVN) przestały być dostępne najnowsze odcinki programów z anten kanałów tematycznych TVN Style i TVN Turbo.
więcej
|
|
Serial "O mnie się nie martw" zyskuje widzów. Przegrywa tylko z "Tańcem z Gwiazdami"
Nowy serial TVP2 “O mnie się nie martw” ogląda 2,1 mln widzów. W czasie nadawania produkcji Dwójka przegrywa jedynie z “Tańcem z Gwiazdami” Polsatu. Serial ma niższe wyniki niż stacja notowała rok temu w tym paśmie, ale jego widownia cały czas rośnie.
więcej
|
|
Sprzedaż dostępu do siatkarskiego mundialu sukcesem, ale Polsat na nim nie zarobił (opinie)
- Sukcesem Polsatu jest skłonienie dużej liczby Polaków do zapłacenia za dostęp do siatkarskiego mundialu . Jednak przychody reklamowe z meczów mimo odkodowania finału nie były wysokie, a Polsat mógł nie zarobić na pokazywaniu imprezy - uważają eksperci rynku reklamowego.
więcej
|
|
Rusza oferta pre-paid "nc+ telewizja na kartę". Ponad 50 stacji za 19,90 zł miesięcznie
Platforma nc+ od 1 października wprowadzi nową ofertę telewizyjną pre-paid “nc+ telewizja na kartę”. Pozwoli ona na oglądanie ponad 50 kanałów w cenie od 19,90 zł miesięcznie bez podpisywania umowy.
więcej
|
|
Polo TV liderem wśród kanałów muzycznych, duży spadek 4fun.tv
W sierpniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów muzycznych znalazło się Polo TV. Największy wzrost w segmencie odnotowała stacja Kino Polska Muzyka, zaś na przeciwnym biegunie znalazł się kanał 4fun.tv. Tuż za podium uplasowało się Disco Polo Music.
więcej
|
|
,,MasterChef" stracił 140 tys. widzów. TVN na czele grupy komercyjnej
Pierwsze trzy odcinki trzeciej edycji „MasterChefa” oglądało średnio 2,47 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 140 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest wiceliderem całego rynku, a w grupie komercyjnej zajmuje pierwsze miejsce.
więcej
|
|
,,Wczorajsi, czyli taśmy prawdy" nowym reality Eska TV. ,,Podłoże edukacyjne"
Kanał Eska TV rozpoczął castingi do nowego reality-show „Wczorajsi, czyli taśmy prawdy”, który pokazywać będzie ludzi lubiących bawić się bez hamulców. Producent zapowiada, że program ma mieć podłoże edukacyjne. Trafi on do ramówki jeszcze w tym roku.
więcej
|
|
,,SuperSTARcie" reklamowane w radiu, internecie i na outdoorze
W poniedziałek 29 września br. ruszy kampania reklamowa nowego show TVP2 „SuperSTARcie”. Akcja obejmie radio, internet oraz środki komunikacji miejskiej.
więcej
|
|
TVP Zdrowo i ze smakiem - kanał na żądanie na Platformie Hybrydowej TVP
W poniedziałek 29 września br. Telewizja Polska uruchomi kanał na żądanie TVP Zdrowo i ze smakiem. Będzie on relacjonował wystawę branży rolno-spożywczej i kulinarnej MTWS Polagra Food 2014 w Poznaniu.
więcej
|
|
Jesień w ID: nowe programy i ,,Stalking - zła miłość" z Małgorzatą Foremniak
W jesiennej ramówce kanału ID pojawią się zagraniczne serie dokumentalne i kryminalne poświęcone przestępstwom, nierozwiązanym sprawom i wypadkom. Widzowie obejrzą również kolejne odcinki programu „Stalking - zła miłość”, którego gospodynią jest Małgorzata Foremniak.
więcej
|
|
Vince Vaughn i Colin Farrell zagrają w drugim sezonie serialu "Detektyw"
Stacja HBO potwierdziła oficjalnie, że w drugim sezonie serialu "Detektyw" wystąpią Colin Farrell i Vince Vaughn.
więcej
|
|
Odkodowany dostęp do HBO GO w Netii
Operator Netia udostępnił na dekoderach Netia Player nową wersję aplikacji HBO GO. Do końca września br. wszystkie pozycje z HBO GO będą dostępne dla klientów Netii za darmo.
więcej
|
|
Nowe odcinki animacji ,,Wujcio Dobra Rada" w Cartoon Network
29 września 2014 roku kanał Cartoon Network rozpocznie emisję nowych odcinków serialu „Wujcio Dobra Rada”.
więcej
|
|
Startuje siódma edycja konkursu ,,Książka Historyczna Roku"
W środę 1 października startuje głosowanie na książki wybrane przez jury w konkursie „Książka Historyczna Roku”, organizowanym przez TVP, Polskie Radio i IPN. O nagrodę im. Oskara Haleckiego powalczy dwadzieścia tytułów.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Piotr Cyrwus jako ,,uosobienie przyjemności" reklamuje Agito.pl
Wystartowała kampania reklamowa sklepu internetowego Agito.pl, twarzą której został Piotr Cyrwus. Grupa Allegro, do której należy sklep internetowy, nie zdradza szczegółów akcji.
więcej
|
|
Grey Group zdobyła stałą obsługę IKEA Polska
Agencja reklamowa Grey Group Polska wygrała przetarg na długoterminową obsługę spółki IKEA Retail Polska w zakresie strategii i kreacji. Ostatnio IKEA była obsługiwana projektowo przez agencje Lemon Sky JWT, K2 i Grey.
więcej
|
|
"Huge" i "Cameras" - kolejne spoty iPhone'ów 6 z Timberlakiem i Fallonem (wideo)
Firma Apple zaprezentowała nowe reklamy telewizyjne promujące smartfony iPhone 6 i iPhone 6 Plus. W reklamach “Huge” i “Cameras” występują Justin Timberlake i Jimmy Fallon.
więcej
|
|
Katarzyna Pietraszewska i Leszek Wolany w Ogilvy & Mather
Do działu client service agencji Ogilvy & Mather dołączyli Katarzyna Pietraszewska i Leszek Wolany, obejmując funkcje account managerów. Pietraszewska poprzednio pracowała w 180heartbeats + Jung v. Matt, a Wolany był freelancerem.
więcej
|
|
180heartbeats + Jung v. Matt zareklamuje Veedo.pl
Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt wygrała przetarg na przygotowanie kampanii reklamującej Veedo.pl, serwis z treściami wideo uruchomiony właśnie przez Grupę TVN.
więcej
|
|
Nikodem Sarna: ze Starcomu do Codemedia
Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Nikodem Sarna, obejmując stanowisko programmatic specialist.
więcej
|
|
,,Drzewa życia" reklamują Lux Med
Wystartowała kampania wizerunkowa przychodni Lux Med, która jest oparta o niestandardowe nośniki. Akcję, trwającą do końca października, przygotowała agencja Biuro Podróży Reklamy.
więcej
|
|
Ruszają Kluby Sportowe Orange. "Co czwarte dziecko nie ma możliwości uprawiania sportu"
Polscy rodzice chcą, aby ich dzieci były aktywne fizycznie - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Orange. Co czwarty badany rodzic przyznaje jednak, że ich pociechy nie mają możliwości uprawiania sportu. Problem braku infrastruktury sportowej dotyczy przede wszystkim dzieci i młodzieży z małych miejscowości.
więcej
|
|
LOT z Teatrem Muzycznym Roma: Embraer 175 w malowaniu ,,Mamma Mia!"
Jeden z należących do PLL LOT samolotów Embraer 175 otrzymał specjalne musicalowe malowanie. To efekt współpracy przewoźnika z Teatrem Muzycznym Roma w Warszawie, który przygotowuje się do polskiej premiery musicalu „Mamma Mia!” opartego na największych przebojach grupy ABBA.
więcej
|
|
WWF Polska z systemem marketingowym od SALESmanago
WWF Polska zdecydowała się skorzystać z platformy do automatyzacji marketingu. Organizacja wybrała produkt SALESmanago Marketing Automation, który pomoże m.in. w pozyskiwaniu nowych darczyńców.
więcej
|
|
Atmedia sprzedają reklamy w telewizorach Samsung Smart TV
Firma Atmedia nawiązała współpracę reklamową z Samsung Electronics. W ofercie brokera znalazły się formaty reklamowe dostępne w panelu startowym telewizorów Smart TV.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Piotr Nisztor napisał książkę ,,Jak rozpętałem aferę taśmową"
W środę, 1 października w sprzedaży pojawi się książka Piotra Nisztora, reportera śledczego tygodnika „Wprost” pt. „Jak rozpętałem aferę taśmową”. Dziennikarz opisuje w niej kulisy afery podsłuchowej.
więcej
|
|
,,Tele Max" i ,,Super TV" z większą sprzedażą po zmianie w dwutygodniki
W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”. Zyskały jedynie „Tele Max” i „Super TV”, będące wcześniej tygodnikami.
więcej
|
|
"Harper's Bazaar" wydaje "Harper's Bazaar Kolekcje"
W piątek 26 września br. ukaże się pierwsze wydanie specjalne magazynu “Harper's Bazaar” (Marquard Media Polska) pod tytułem “Harper’s Bazaar Kolekcje”. Znajdzie się w nim przegląd trendów modowych na sezon jesień-zima 2014/2015.
więcej
|
|
Ziemkiewicz o krytykujących wpis o ,,gwałcie": nagonka tęczowego absurdu i niedopchniętych dewotów
- Kto nigdy nie wykorzystał nietrzeźwej, niech rzuci pierwszy kamień - napisał na Twitterze Rafał Ziemkiewicz, co wywołało wiele krytycznych opinii dziennikarzy, blogerów i internautów. - Przeprosić mogę najwyżej za to, że nie wziąłem słowa „wykorzystać” w cudzysłów - odpowiedział publicysta, oceniając, że jest jego wpis został opacznie zrozumiany celem internetowej nagonki rodem z „tęczowego absurdu”.
więcej
|
|
Magazyn ,,Książki" w nowej odsłonie z kuponami rabatowymi
We wtorek 23 września sprzedaży pojawiło się poszerzone wydanie „Książek. Magazynu do czytania” (Agora). Znalazło się w nim m.in. więcej recenzji książkowych oraz nowy dział o propozycjach dla dzieci. W numerze dostępne są też kupony rabatowe od wydawnictw.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Netflix celuje w 100 mln użytkowników spoza USA. W Polsce pojawi się w 2015 roku?
W 2020 roku Netflix chce mieć 104 mln użytkowników na rynkach poza Stanami Zjednoczonymi. W Polsce serwis może się pojawić w I kwartale 2015 roku.
więcej
|
|
Content marketing dla SEO - jak stworzyć najlepszą stronę w branży
Celem Google, właściciela wyszukiwarki, która obsługuje 68 proc. wyszukiwań na całym świecie jest wyświetlenie wyników o jak najwyższej jakości. Czyli takich, które najlepiej odpowiadają na wpisane zapytanie. O tym, jak zapewnić swojej stronie wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania - pisze Antoni Hryniewiecki z K2 Search.
więcej
|
|
Serwisy Grupy Wirtualnej Polski z wideo komentarzami dziennikarzy ,,Rzeczpospolitej"
W serwisach informacyjnych Grupy Wirtualna Polska pojawią się materiały wideo z dziennikarzami „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication), m.in. Bogusławem Chrabotą, Marcinem Piaseckim, Bartoszem Węglarczykiem i Michałem Szułdrzyńskim.
więcej
|
|
PWN stawia na e-commerce. Dorota Bachman na czele nowej spółki Ravelo
Nowa spółka Ravelo ma odpowiadać za koordynację internetowej sprzedaży wszystkich księgarni należących do Grupy PWN. Szefową firmy została Dorota Bachman, wcześniej związana m.in. z Agorą i Grupą Empik Media & Fashion.
więcej
|
|
Grupa WP i Onet z rekordami w mobile'u, traci Allegro i GG (TOP20)
W lipcu br. na stronach Grupy Wirtualna Polska wykonano rekordowe 499 mln krajowych odsłon mobilnych, a na portalu Onet.pl - 333 mln, natomiast spore spadki w skali miesiąca zanotowały serwisy Allegro i GG. Jeśli chodzi o treści audio i wideo, to liderami są Grupa Onet - RASP oraz Grupa Interia.pl.
więcej
|
|
Google buduje centrum danych za 773 mln dolarów
Na ponad 40 hektarach Google wybuduje nowe centrum przetwarzania danych w holenderskim mieście Eemshaven.
więcej
|
|
Zomato wchodzi do Polski, przejmując serwis Gastronauci.pl
Zomato, międzynarodowy serwis poświęcony wyszukiwaniu restauracji, przejął polski serwis Gastronauci.pl, prezentujący informacje o lokalach gastronomicznych. W ten sposób wszedł na polski rynek.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|