|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 26 Września 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio PiN zmienia się w Muzo.fm. ,,Muzyka rozrywkowa to nie jest pomysł na radio" (opinie)
Szefostwo nie miało na Radio PiN spójnego pomysłu, ale Muzo.fm trudniej będzie się odróżnić obok „wielkich graczy” - zmianę PiN-u w Muzo.fm dla Wirtualnemedia.pl oceniają Ewa Wanat, Hirek Wrona, Alfred Ejsmond i Przemysław Sikorski.
więcej |
|
,,Top Chef" stracił 170 tys. widzów. Polsat przegrywa tylko z TVP2
W jesiennym sezonie „Top Chef” gromadzi średnio 1,53 mln oglądających, o 170 tys. widzów mniej, niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2.
więcej |
|
Producent House tłumaczy: jesteśmy odważną marką, pokazujemy życie
W odpowiedzi na zarzuty o seksualizację nastolatków w nowej reklamie odzieży House, firma LPP podkreśla, że jest to odważna marka i takie też są jej działania marketingowe. - Pokazujemy życie, nic więcej. Przykro nam, jeśli kogoś uraziło oglądanie zmysłowego aktu miłości - zaznacza producent.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Koniec Radia PiN, znikają audycje i ludzie. Wkrótce Muzo.fm
Dziś po raz ostatni Radio PiN wyemituje dotychczasowe audycje. Ze stacją żegnają się prawdopodobnie wszyscy dziennikarze i prowadzący - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Rozgłośnia zmienia się w Muzo.fm, które tworzyć ma była ekipa Eski Rock.
więcej
|
Dziennikarze o nowym rzeczniku rządu: świetnie rozumie logikę mediów
- Jako była dziennikarka telewizyjna Iwona Sulik świetnie zna dziennikarzy i szefów mediów, lepiej rozumie ich logikę i przeczuwa, co mogą wyłowić z wypowiedzi. Nie ma jednak zaplecza politycznego, więc może pomylić się tylko raz - tak nową rzecznik rządu oceniają jej byli koledzy po fachu m.in. Konrad Piasecki, Tomasz Terlikowski, Roman Osica, Andrzej Morozowski i Bartosz Węglarczyk.
więcej
|
Właściciel Ciechana opiniami o gejach zaszkodził marce, ale dobrze zareagował na kryzys
|
,,Rolnik szuka żony" hitem TVP1. Gromadzi 2,5 mln widzów
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP jako pierwsza w Europie przetestuje transmisję w technologii 4k
Telewizja Polska w październiku br. przeprowadzi transmisję testową w technologii 4k w ramach telewizji hybrydowej. - To będzie pierwszy taki test w Europie - mówi Wirtualnemedia.pl Wiesław Łodzikowski, szef TVP Technologie.
więcej
|
|
,,Top Chef" stracił 170 tys. widzów. Polsat przegrywa tylko z TVP2
W jesiennym sezonie „Top Chef” gromadzi średnio 1,53 mln oglądających, o 170 tys. widzów mniej, niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2.
więcej
|
|
Marcin Bisiorek: W Muzo.tv będziemy grać dobre piosenki (wywiad)
- Wierzę, że jeszcze wszyscy nie zgłupieli i chcą zobaczyć kawał dobrej muzyki, a nie produkcje typu “Warsaw Shore” - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Bisiorek, szef stacji muzycznej Polsatu Muzo.tv, która w piątek 26 września br. rozpoczyna nadawanie.
więcej
|
|
TVP chce wejść z telewizją hybrydową do kablówek
Telewizja Polska zabiega o to, by jej serwisy działające w ramach telewizji hybrydowej były dostępna też dla abonentów sieci kablowych. W październiku br. publiczny nadawca podpisze list intencyjny z Polską Izbą Komunikacji Elektronicznej.
więcej
|
|
,,Świat według Kiepskich" przyciąga 1,9 mln widzów. Polsat przegrywa z TVP2 i TVN
Nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich” ogląda średnio 1,92 mln widzów. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2 i TVN.
więcej
|
|
2,1 mln osób ogląda serial ,,Na sygnale". Dwójka liderem rynku
Drugi sezon serialu „Na sygnale” ogląda średnio 2,09 mln widzów. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji jest liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej jest dopiero trzecia.
więcej
|
|
"Kierunek praca" i "Prezydenci Warszawy" w TVP Warszawa
Stacja TVP Warszawa wprowadzi w przyszłym miesiącu do ramówki programy “Kierunek praca” oraz “Prezydenci Warszawy”. Możliwe, że na antenie kanału pojawią się też nowe twarze.
więcej
|
|
Plotki, gwiazdy i muzyka jesienią w 4fun.tv
Kanał 4fun.tv w jesiennej ramówce umieści pięć nowych programów, w tym “Starclips”, w którym gwiazdy będą prezentować swoje teledyski oraz “Hot music” z plotkami prowadzony przez Olę Ciupę. Na antenie cały czas dominować będzie muzyka.
więcej
|
|
TVP Warszawa dzięki aplikacji uczyć będzie angielskiego i niemieckiego
W poniedziałek 6 października na Platformie Hybrydowej TVP ruszy serwis językowy, dedykowany programowi TVP Warszawa „Porozmawiajmy o…”. Aplikację przygotowała TVP we współpracy z Instytutem Germanistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
więcej
|
|
Polska Hokej Liga nadal w TVP Sport
TVP Sport 9. sezon z rzędu pokaże rozgrywki polskiego hokeja na lodzie. Nadawca przeprowadzi około 30 transmisji z meczów ligowych i Pucharu Polski.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Radio PiN to już historia. "Liczymy, że słuchacze zaakceptują Muzo.fm"
Radio PiN zakończyło wczoraj emisję audycji, od dziś nadawany jest program przejściowy, a w pierwszej połowie października jego miejsce zajmie Muzo.fm. - Liczymy, że słuchacze zaakceptują naszą nową propozycję - mówi nam Dariusz Grzywaczewski, prezes Radia PiN.
więcej
|
|
Radio PiN zmienia się w Muzo.fm. ,,Muzyka rozrywkowa to nie jest pomysł na radio" (opinie)
Szefostwo nie miało na Radio PiN spójnego pomysłu, ale Muzo.fm trudniej będzie się odróżnić obok „wielkich graczy” - zmianę PiN-u w Muzo.fm dla Wirtualnemedia.pl oceniają Ewa Wanat, Hirek Wrona, Alfred Ejsmond i Przemysław Sikorski.
więcej
|
|
Senat przyjął sprawozdanie KRRiT z działalności w 2013 r.
Senat przyjął w czwartek sprawozdanie KRRiT z działalności w 2013 r. wraz z informacją o podstawowych problemach radiofonii i telewizji. Zgodnie ze sprawozdaniem wpływy abonamentowe w 2013 r. wyniosły 630,2 mln zł. Rok wcześniej było to 550 mln zł.
więcej
|
|
Reklama radiowa 24 proc. w górę, Radio ZET i Polskie Radio z największymi wzrostami (TOP 10)
W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych były o 24,2 proc. wyższe niż rok wcześniej. Jeszcze większe wzrosty zanotowały Radio ZET, Jedynka, Trójka, TOK FM i VOX FM.
więcej
|
|
Bartosz Panek z Programu 2 Polskiego Radia zdobył ,,radiowego Oscara"
Reportaż dziennikarza radiowej Dwójki Bartosza Panka „Chcę więcej” wygrał 66. edycję konkursu Prix Italia. Nagrody wręczono wczoraj w Turynie.
więcej
|
|
Bogusław Linda przeczyta w Trójce ,,Wschód" Andrzeja Stasiuka
W poniedziałek 29 września Program III Polskiego Radia wyemituje pierwszy fragment „Wschodu” Andrzeja Stasiuka. Książkę przeczyta na antenie Bogusław Linda.
więcej
|
|
RMF FM wyprzedziło Polskie Radio Kielce, Radio ZET ostro w dół
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od marca do sierpnia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Producent House tłumaczy: jesteśmy odważną marką, pokazujemy życie
W odpowiedzi na zarzuty o seksualizację nastolatków w nowej reklamie odzieży House, firma LPP podkreśla, że jest to odważna marka i takie też są jej działania marketingowe. - Pokazujemy życie, nic więcej. Przykro nam, jeśli kogoś uraziło oglądanie zmysłowego aktu miłości - zaznacza producent.
więcej
|
|
Saatchi & Saatchi Poland wygrała przetarg Tyskiego
Agencja Saatchi & Saatchi Poland wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). W finale pokonała Young & Rubicam.
więcej
|
|
,,Ciekawi od zawsze" - Interia reklamuje nową wersję za 15 mln zł (wideo)
Startuje kampania reklamowa nowej odsłony portalu Interia.pl. Akcja, której budżet wynosi 15 mln zł, obejmuje telewizję, radio, kina, prasę, internet oraz outdoor, została przygotowana przez portal wspólnie z agencją Eternal Monkeys.
więcej
|
|
,,#sneakerswould" - odważne wybory reklamują Converse
Zaczęła się kampania butów Converse zachęcająca młodych ludzi do odważnych wyborów. Akcja, pod hasłem „#sneakerswould”, obejmuje cykl eventów, internet i outdoor.
więcej
|
|
Reklama radiowa 24 proc. w górę, Radio ZET i Polskie Radio z największymi wzrostami (TOP 10)
W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych były o 24,2 proc. wyższe niż rok wcześniej. Jeszcze większe wzrosty zanotowały Radio ZET, Jedynka, Trójka, TOK FM i VOX FM.
więcej
|
|
Nestlé z kamerą w staniku promuje samobadanie piersi (wideo)
Koncern Nestlé rozpoczyna globalną kampanię społeczną „Bra Cam” promującą profilaktykę raka piersi. Akcję przygotowała agencja McCann Worldgroup.
więcej
|
|
Flavamed Max reklamowany ,,na mokry kaszel" (wideo)
W telewizji zaczęła się kampania reklamowa syropu przeciwkaszlowego Flavamed Max (produkowanego przez Berlin Chemie Menarini Polska). Spot na potrzeby akcji przygotowała agencja Schulz Brand Friendly.
więcej
|
|
Gong zareklamuje pizzę Guseppe od Dr. Oetker
Agencja Gong wygrała przetarg na przygotowanie i realizację internetowej promocji pizzy Guseppe (produkowanej przez Dr. Oetker Polska). Akcja ruszy z początkiem przyszłego roku.
więcej
|
|
"Miliardy dla samorządu - lepsze życie Polaków" hasłem wyborczym PO
"Miliardy dla samorządu - lepsze życie Polaków" - pod takim hasłem do wyborów samorządowych 16 listopada idzie PO. Sztab Platformy zaprezentował w czwartek pierwszy w tej kampanii spot wyborczy. Motywem przewodnim kampanii jest wykorzystanie środków z UE.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Nowy ,,Secret Service" trafi do sprzedaży 30 września br. Cena: 14,50 zł
„Secret Service”, kultowy magazyn o grach komputerowych, powraca w nakładzie 50 tys. egzemplarzy i objętości ponad 100 stron - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wprost" najbardziej opiniotwórczy, wysoko Wirtualnemedia.pl
W sierpniu br. najczęściej cytowanym medium był „Wprost”. Wśród serwisów internetowych liderem był Onet.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
|
,,Tele Świat" liderem dwutygodników (top 27 tytułów za I półrocze)
W I półroczu br. wśród wszystkich dwutygodników nowym liderem sprzedaży został „Tele Świat”, który wyprzedził „Przyjaciółkę”. Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Party. Życie Gwiazd”. Top 27 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Październikowe ,,Avanti" z nową rubryką ,,Moda XL"
W piątek 26 września br. ukaże się październikowy numer „Avanti” (Agora). W wydaniu znajdzie się nowa rubryka poradnicza „Moda XL” oraz kupon rabatowy na zakupy w sieci Top Secret.
więcej
|
|
Internet |
|
|
3,5 mln Polaków randkuje w sieci. Coraz więcej nastolatków i osób ze wsi (TOP10 serwisów)
Z serwisów randkowych korzysta miesięcznie 3-3,5 mln polskich internautów. Coraz więcej jest w tej grupie nastolatków, osób gorzej wykształconych oraz mieszkających na wsi i w małych miastach. Dwa zdecydowanie najpopularniejsze serwisy to Sympatia i eDarling.
więcej
|
|
,,Ciekawi od zawsze" - Interia reklamuje nową wersję za 15 mln zł (wideo)
Startuje kampania reklamowa nowej odsłony portalu Interia.pl. Akcja, której budżet wynosi 15 mln zł, obejmuje telewizję, radio, kina, prasę, internet oraz outdoor, została przygotowana przez portal wspólnie z agencją Eternal Monkeys.
więcej
|
|
38 proc. największych polskich firm ma kanały na YouTubie, najpopularniejsze Żywiec Zdrój, Hortex i eurobank
Spośród 500 największych polskich firm 38 proc. prowadzi swoje kanały na YouTubie, przy czym na ponad dwóch trzecich z nich każdy klip jest wyświetlany średnio poniżej tysiąca razy. Przeciętnie najwięcej obejrzeń zanotowały przez ostatni rok materiały na kanałach spółek Żywiec Zdrój, Hortex i eurobank.
więcej
|
|
134 zgłoszenia w Mixx Awards 2014
Do tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards przesłano 134 zgłoszenia, najwięcej w kategoriach Kampania wizerunkowa, Kampanie cross-mediowe i Branded content.
więcej
|
|
O 2 mln wzrosła liczba klientów e-bankowości
Na koniec pierwszego półrocza 2014 r. dostęp do bankowości internetowej miało 23,22 mln, co oznacza, że w ciągu roku ich liczba urosła o przeszło 2 mln - wynika z raportu NetB@nk, przygotowanego przez Związek Banków Polskich.
więcej
|
|
Priorytety Andrzeja Halickiego: szerokopasmowy internet i rozwój e-administracji
Inwestycje w szerokopasmowy internet, rozwój e-administracji i podnoszenie kompetencji cyfrowych obywateli to priorytety, które wymienił w czwartek nowy szef MAC Andrzej Halicki. Podkreślił, że sprawne państwo to takie, które ułatwia obywatelom życie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|