|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 28 Września 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nadawca stacji CBS bez country managera. Odchodzi Dominik Tzimas
Zmiany w AMC Networks International Central Europe, nadawcy kanałów pod marką CBS. Dominik Tzimas, country manager spółki w Polsce i jej regional sales director, żegna się z firmą - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
E-commerce w social media, czyli jak się pływa łódką w morzu internetu
Czas zweryfikował formy obecności handlowej w mediach społecznościowych, a także strategie działań. Próbę czasu najlepiej zniosły dwa podejścia. Pierwsze to budowanie intencji zakupowej. Drugie - budowanie ruchu na stronach sklepowych - uważa Kamil Dmowski z VML Poland.
więcej |
|
,,Sprawa dla reportera" z mniejszą widownią. TVP1 liderem rynku
W jesiennym sezonie „Sprawę dla reportera” ogląda średnio 2,85 mln osób, czyli o 170 tys. widzów mniej niż rok temu. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku, ale w grupie komercyjnej zajmuje dopiero czwarte miejsce.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Koniec Radia PiN, znikają audycje i ludzie. Wkrótce Muzo.fm
Dziś po raz ostatni Radio PiN wyemituje dotychczasowe audycje. Ze stacją żegnają się prawdopodobnie wszyscy dziennikarze i prowadzący - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Rozgłośnia zmienia się w Muzo.fm, które tworzyć ma była ekipa Eski Rock.
więcej
|
Dziennikarze o nowym rzeczniku rządu: świetnie rozumie logikę mediów
- Jako była dziennikarka telewizyjna Iwona Sulik świetnie zna dziennikarzy i szefów mediów, lepiej rozumie ich logikę i przeczuwa, co mogą wyłowić z wypowiedzi. Nie ma jednak zaplecza politycznego, więc może pomylić się tylko raz - tak nową rzecznik rządu oceniają jej byli koledzy po fachu m.in. Konrad Piasecki, Tomasz Terlikowski, Roman Osica, Andrzej Morozowski i Bartosz Węglarczyk.
więcej
|
Właściciel Ciechana opiniami o gejach zaszkodził marce, ale dobrze zareagował na kryzys
|
,,Rolnik szuka żony" hitem TVP1. Gromadzi 2,5 mln widzów
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP2 szykuje trzy duże seriale. "Projekty na kilka lat"
“Prokurator”, “Orzeł” oraz drugi sezon “Krew z krwi” - to plany serialowe TVP2 na kolejne lata. - Stawiamy na polskie seriale, chcemy je robić metodą filmową - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, dyrektor Dwójki.
więcej
|
|
100 tys. zł kary dla TVP za autopromocję i nadmierne lokowanie produktu
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji ukarał Telewizję Polską za naruszenia przepisów o autopromocji i lokowaniu produktu. Publiczny nadawca musi zapłacić łącznie 100 tys. zł kary.
więcej
|
|
Nadawca stacji CBS bez country managera. Odchodzi Dominik Tzimas
Zmiany w AMC Networks International Central Europe, nadawcy kanałów pod marką CBS. Dominik Tzimas, country manager spółki w Polsce i jej regional sales director, żegna się z firmą - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Sprawa dla reportera" z mniejszą widownią. TVP1 liderem rynku
W jesiennym sezonie „Sprawę dla reportera” ogląda średnio 2,85 mln osób, czyli o 170 tys. widzów mniej niż rok temu. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku, ale w grupie komercyjnej zajmuje dopiero czwarte miejsce.
więcej
|
|
Ponad 2 mln widzów ,,Przyjaciółek". Polsat przegrywa tylko z TVP1
Czwarty sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 2,06 mln osób. Polsat w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Do tej pory największą widownię zgromadził trzeci odcinek serialu.
więcej
|
|
Coraz więcej filmów w TVP z napisami. "Negocjujemy do upadłego"
Telewizja Polska już ponad połowę filmów fabularnych nadaje w dwóch wersjach: z lektorem lub oryginalną ścieżką dźwiękową i napisami. Publiczny nadawca podkreśla, że hollywoodzkie studia coraz chętniej godzą się, by emitować ich produkcje z napisami.
więcej
|
|
,,Fakt" musi przeprosić TVP i zapłacić 50 tys. zł
Dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) przegrał wytoczony przez Telewizję Polską proces o ochronę dóbr osobistych w związku z tekstem o wydatkach TVP. Wydawca, dziennikarz oraz były naczelny gazety muszą przeprosić i wpłacić 50 tys. zł na cele charytatywne. Wyrok jest prawomocny.
więcej
|
|
Program ,,Tak czy nie" w ipli
Platforma ipla dołączyła do swojej oferty w pakiecie News codzienny program „Tak czy nie”, nadawany na antenie Polsat News.
więcej
|
|
Muzo.tv i Stopklatka TV HD w UPC
Kanały Muzo.tv i Stopklatka TV HD dołączyły do oferty telewizyjnej sieci kablowej UPC Polska.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Janusz Weiss w salonie fryzjerskim objaśni ZUS internautom (wideo)
ZUS na swoim kanale youtube’owym zaczyna nowy cykl klipów edukacyjnych, których narratorem jest znany dziennikarz radiowy Janusz Weiss. W poprzedniej takiej akcji wystąpił prezenter telewizyjny Radek Brzózka.
więcej
|
|
10 lat Małego Głoda w reklamach Danio (case study)
W jaki sposób wykreowano Mały Głód na brand hero marki Danio i jak przez 10 lat przebiegała komunikacja z tym bohaterem? Szczegóły w poniższym opisie przygotowanym przez Danone Polska.
więcej
|
|
Po skardze od internautki Nazwa.pl rezygnuje z reklamy pokazującej przemoc wobec kobiet
Firma hostingowa Nazwa.pl wycofała reklamę pokazującą dziewczynę skrępowaną przez mężczyznę i hasło „Nie daj się związać”, po tym jak pewna internautka poskarżyła się na ten przekaz do Komisji Etyki Reklamy. Nazwa.pl przyznała, że reklama była niefortunna.
więcej
|
|
Praktiker reklamuje katalog jesienno-zimowy (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca katalog marketów budowlanych Praktiker na sezon jesień - zima 2014. Akcję przygotowały firmy H Warsaw, Maxus i Kuźnia PR.
więcej
|
|
,,Show" i ,,Party" dużo więcej z reklam - w dół ,,Wprost", ,,Kropka TV" i ,,Tele Tydzień" (TOP 10)
W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były o 1,1 proc. niższe niż rok wcześniej. Kilkudziesięcioprocentowe wzrosty osiągnęły „Show” i „Party”, za to duże spadki zanotowały „Wprost”, „Kropka TV”, „Tele Tydzień” i „Viva!”.
więcej
|
|
Radio VOX FM podnosi ceny reklam o 40 proc.
Grupa Radiowa Time od 13 października br. wprowadzi nowy cennik reklamowy dla radia VOX FM. Zmiany są podyktowane wzrostem słuchalności stacji. Ceny reklam w paśmie między 6.00 a 20.00 zdrożeją średnio o 38,7 proc.
więcej
|
|
W Ameryce Płn. portale społecznościowe zarabiają z reklam najwięcej w przeliczeniu na użytkownika
Marketerzy z całego świata przeznaczają obecnie na reklamę w portalach społecznościowych średnio blisko 10 dolarów w przeliczeniu na jednego użytkownika tego typu serwisów - wynika z szacunków firmy eMarketer.
więcej
|
|
,,Niemożliwie szybki" Power8 w pierwszej polskiej reklamie IBM (wideo)
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa procesorów IBM Power8 przygotowana przez firmy Ogilvy & Mather i Redworks. Akcja jest oparta na pierwszym w historii spocie marki IBM zrealizowanym w Polsce.
więcej
|
|
Mleczny pies reklamuje Monte Snack (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa batoników Monte Snack (produkowanych przez Zott Polska). Akcję przygotowały niemiecka agencja Pellybay i dom mediowy Carat Polska.
więcej
|
|
,,Team Total" - eksperci motoryzacyjni reklamują oleje Total (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa olejów motoryzacyjnych Total, której bohaterami są kierowca rajdowy i eksperci od wyścigów. Akcję przygotowały i realizują firmy Isobar Poland, iProspect, Vizeum i Lubię To linked by Isobar.
więcej
|
|
Goethe-Institut z komputerowcami reklamuje ,,niemiecki dla wymagających"
Bohaterami nowej kampanii reklamowej warszawskiego Goethe-Institutu, realizowanej pod hasłem „Niemiecki dla wymagających”, są maniacy komputerów. Akcję przygotowało leniva studio.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Na rynek wkracza "Pride". Lifestylowy magazyn dla gejów za 24,90 zł
We wtorek 30 października na rynku ukaże się “Pride” - pierwszy lifestylowy magazyn dla gejów w Polsce. - Wydając “Pride” chcemy sprawić, żeby temat bycia gejem w tym kraju stał się czymś normalnym - podkreślają twórcy kwartalnika, którzy nad projektem pracowali trzy lata.
więcej
|
|
Dziennikarze o komunikatach prasowych: cenimy konkretne dane i przydatne informacje
Informacja prasowa powinna być konkretna i zwięzła, mieć atrakcyjny tytuł, podawać przydatne wiadomości. Im jest dłuższa i bardziej rozwlekła, tym większa szansa, że wyląduje w koszu - komunikaty prasowe przesyłane przez firmy PR oceniają Tomasz Machała, Michał Zaczyński, Piotr Stasiak i Wojciech Wybranowski.
więcej
|
|
,,Życie na Gorąco" liderem tygodników plotkarskich , ,,Na Żywo" z największym wzrostem
W lipcu 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł magazyn „Na Żywo”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”.
więcej
|
|
Duma ograniczyła udziały cudzoziemców w rosyjskich mediach do 20 proc.
Duma Państwowa, niższa izba rosyjskiego parlamentu, w piątek uchwaliła ustawę ograniczającą udziały inwestorów zagranicznych w kapitale zakładowym spółek medialnych w Rosji do 20 proc.
więcej
|
|
,,Fakt" musi przeprosić TVP i zapłacić 50 tys. zł
Dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) przegrał wytoczony przez Telewizję Polską proces o ochronę dóbr osobistych w związku z tekstem o wydatkach TVP. Wydawca, dziennikarz oraz były naczelny gazety muszą przeprosić i wpłacić 50 tys. zł na cele charytatywne. Wyrok jest prawomocny.
więcej
|
|
,,Show" i ,,Party" dużo więcej z reklam - w dół ,,Wprost", ,,Kropka TV" i ,,Tele Tydzień" (TOP 10)
W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były o 1,1 proc. niższe niż rok wcześniej. Kilkudziesięcioprocentowe wzrosty osiągnęły „Show” i „Party”, za to duże spadki zanotowały „Wprost”, „Kropka TV”, „Tele Tydzień” i „Viva!”.
więcej
|
|
Tomasz Machała: Notatka prasowa nie musi być poprawna jak list na zjazd PZPR
- Informacja prasowa ma 108 lat historii. Pierwsza została wysłana w 1906 roku. Czy to oznacza, że miejsce komunikatu PR jest na cmentarzu? Absolutnie nie. Czy wiek już jest emerytalny? Niekoniecznie - pisze Tomasz Machała, dyrektor zarządzający i redaktor naczelny naTemat.pl.
więcej
|
|
,,Polska Cafe" z dziennikami ,,Polska". Olga Bołądź na okładce
W poniedziałek 29 września wraz z dziennikami Grupy Polskapresse, tytułami skupionymi pod marką „Polska” oraz z „Dziennikiem Polskim”, ukaże się kolejny numer bezpłatnego dodatku lifestylowego „Polska Cafe”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
E-commerce w social media, czyli jak się pływa łódką w morzu internetu
Czas zweryfikował formy obecności handlowej w mediach społecznościowych, a także strategie działań. Próbę czasu najlepiej zniosły dwa podejścia. Pierwsze to budowanie intencji zakupowej. Drugie - budowanie ruchu na stronach sklepowych - uważa Kamil Dmowski z VML Poland.
więcej
|
|
Rosja: Google, Facebook i Twitter mają korzystać u nas z rosyjskich serwerów, popularni użytkownicy to blogerzy
Google, Facebook i Twitter muszą przechowywać dane o Rosjanach na lokalnych serwerach w Rosji oraz zarejestrować rosyjskich blogerów. W przeciwnym wypadku spotkają ich sankcje administracyjne za strony Moskwy.
więcej
|
|
Janusz Weiss w salonie fryzjerskim objaśni ZUS internautom (wideo)
ZUS na swoim kanale youtube’owym zaczyna nowy cykl klipów edukacyjnych, których narratorem jest znany dziennikarz radiowy Janusz Weiss. W poprzedniej takiej akcji wystąpił prezenter telewizyjny Radek Brzózka.
więcej
|
|
PayPal wprowadza obsługę bitcoinów
Gry komputerowe, filmy, muzyka i e-booki - za te towary użytkownicy PayPala będą mogli płacić bitcoinami. Na razie tylko w Ameryce Północnej.
więcej
|
|
YouTube bez kolejnego dyrektora
Tom Pickett, dyrektor odpowiedzialny za treści w serwisie YouTube, odchodzi z portalu. Na razie nie wiadomo, kto go zastąpi. To kolejna osoba z kierownictwa YouTube’a opuszczająca ten serwis.
więcej
|
|
Chiny blokują Instagram przez protesty na rzecz demokracji
Chińskie władze zablokowały dostęp do aplikacji Instagram. Internauci są przekonani, że to działania związane z protestami w Hong Kongu.
więcej
|
|
Netflix: 350 proc. wzrostu w 2,5 roku
W ostatnich 10 kwartałach ruch w serwisie VoD Netflix wzrósł ponad trzykrotnie. Największa grupa odbiorców to wciąż Amerykanie.
więcej
|
|
Yahoo po 20 latach zamyka swój pierwszy serwis Directory
Serwis Yahoo Directory, który był początkiem kariery portalu Yahoo, zostanie zamknięty z końcem br. Znikną także dwie inne platformy prowadzone przez amerykańską firmę.
więcej
|
|
DietMap - nowa aplikacja i serwis wspomagające odchudzanie
Agencja GoldenSubmarine zaprojektowała aplikację oraz portal interaktywnego programu DietMap, pomagającego w procesie odchudzania.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|