|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 30 Września 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Mama kontra mama" ogląda milion widzów. TVN przegrywa z konkurencją
Nowy reality-show „Mama kontra mama” ogląda średnio 1,04 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. TVN w tym paśmie stracił ponad milion widzów. Stacja w czasie emisji programu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami.
więcej
|
|
,,Polityka" usunęła wpis Jana Hartmana o kazirodztwie z powodu ,,istotnie odmiennego poglądu"
Wpis blogowy publicysty i polityka Jana Hartmana zachęcający do dyskusji o legalizacji związków kazirodczych po dobie został usunięty z serwisu internetowego tygodnika „Polityka”. Redakcja pisma tłumaczy, że skasowała tekst „z powodu istotnie odmiennego poglądu”, za to w najbliższym czasie opublikuje artykuł dziennikarski na temat poruszony przez Hartmana.
więcej
|
|
Škoda, Opel i Volkswagen najmocniej reklamowymi samochodami, w dół Toyota i Citroen (TOP 10)
Od stycznia do lipca br. cennikowe wydatki na reklamy samochodów osobowych (bez internetu) zmalały o 0,5 proc. Zdecydowanie najwięcej wydała Volkswagen Group Polska, za to zmniejszyły się budżety Toyota Motor Poland i Renault Polska. Producenci coraz więcej inwestują w telewizji i radiu kosztem innych mediów.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Mama kontra mama" ogląda milion widzów. TVN przegrywa z konkurencją
Nowy reality-show „Mama kontra mama” ogląda średnio 1,04 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. TVN w tym paśmie stracił ponad milion widzów. Stacja w czasie emisji programu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami.
więcej
|
|
Telewizja Republika w nc+. ,,Chcemy wznowić rozmowy z Multimedia Polska i UPC"
Od 1 października br. Telewizja Republika znajdzie się w ofercie platformy nc+. - Chcemy ponownie rozmawiać z Multimediami na temat dystrybucji naszego kanału - zapowiada Radosław Dobrzyński, dyrektor generalny stacji.
więcej
|
|
Szósty sezon ,,Komisarza Alexa" ma 2,3 mln widzów. TVP1 przegrywa z TVN
Szóstą serię „Komisarza Alexa” ogląda średnio 2,27 mln widzów. Kryminalna produkcja daje Jedynce pozycję wicelidera oglądalności, w rynku telewizyjnym stacja przegrywa tylko z TVN.
więcej
|
|
TVN wyprzedził Polsat. Seriale TVP hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował TVN. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
TVP będzie promować legalne treści w internecie
Należący do Telewizji Polskiej portal internetowy Tvp.pl dołączył do społecznej akcji „Oglądaj Legalne”, której celem jest promowanie źródeł legalnych treści w internecie.
więcej
|
|
TVN i Discovery dużo mniej z reklam - zyskują Polsat, TVP1 i AXN (TOP10)
W sierpniu br. stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam o 2,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Duże wzrosty osiągnęły Polsat, TVP1, AXN, TVP Seriale, Disney Channel i National Geographic Channel, natomiast znaczące spadki zanotowały TVN i Discovery Channel.
więcej
|
|
Wszystkie mecze Legii Warszawa w Lidze Europy w TTV
Naziemna telewizja TTV pokaże wszystkie mecze Ligi Europy, w których grać będzie Legia Warszawa. W najbliższy czwartek na antenie wyemitowane zostanie drugie spotkanie z udziałem stołecznej drużyny w tym sezonie rozgrywek.
więcej
|
|
"Mam talent!" pokonał "Taniec z Gwiazdami", "Rolnik" lepszy od "MasterChefa"
W zeszłym tygodniu najpopularniejszą pozycją w telewizji był niezmiennie serial TVP “M jak miłość”. Wśród programów rozrywkowych prym wiódł “Mam talent!” TVN, który wyprzedził “Taniec z Gwiazdami” Polsatu. “Rolnik szuka żony” TVP1 miał za to więcej widzów niż “MasterChef” TVN.
więcej
|
|
Nowe pasmo ,,Dokument w Siódemce" w TVN7
Od 1 października 2014 roku na antenie TVN7 wystartuje nowe pasmo „Dokument w Siódemce”.
więcej
|
|
Koniec serialu "Mentalista"
Stacja CBS potwierdziła, że nadchodzący sezon serialu "Mentalista" będzie jednocześnie ostatnim.
więcej
|
|
Drugi sezon ,,Dopasowanych" w MTV Polska
7 października 2014 roku MTV Polska rozpocznie emisję drugiego sezonu reality-show „Dopasowani”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Škoda, Opel i Volkswagen najmocniej reklamowymi samochodami, w dół Toyota i Citroen (TOP 10)
Od stycznia do lipca br. cennikowe wydatki na reklamy samochodów osobowych (bez internetu) zmalały o 0,5 proc. Zdecydowanie najwięcej wydała Volkswagen Group Polska, za to zmniejszyły się budżety Toyota Motor Poland i Renault Polska. Producenci coraz więcej inwestują w telewizji i radiu kosztem innych mediów.
więcej
|
|
UOKiK sprawdza reklamy kredytów w eurobanku, Providencie, Aliorze i BGŻ
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowania administracyjne przeciwko Alior Bankowi, Bankowi Gospodarki Żywnościowej, eurobankowi i Provident Polska w związku z kampaniami reklamującymi kredyty gotówkowe oferowane przez te firmy.
więcej
|
|
Zapobieganie zawałowi i strach przed śmiercią nieetyczne w reklamie Polocardu (wideo)
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot preparatu Polocard (produkowanego przez Pfizer Trading Polska) naruszył kodeks etyczny, mylnie przekonując, że produkt zażegna schorzenia układu sercowo-naczyniowego, oraz wykorzystując strach przed chorobą i śmiercią.
więcej
|
|
Gazetka najbardziej zachęca do wizyty w sklepie, obniżka ceny najatrakcyjniejszą promocją
Gazetka promocyjna to najpopularniejszy mechanizm zachęcający konsumentów do wizyty w sklepie. Za najbardziej atrakcyjny rodzaj promocji uznajemy obniżkę ceny - wynika z badania Open Research.
więcej
|
|
Piotr Kossakowski: z ZenithOptimedia Group do Carat Polska
Piotr Kossakowski objął funkcję digital & innovation managera w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracował m.in. w ZenithOptimedia Group, Presspublice, Adwertajzing oraz GG Network.
więcej
|
|
Walkiewicz, Gogacz, Pleban i Oprządek w zarządzie Klubu Agencji Eventowych
Szymon Walkiewicz, partner w Grupie Walk, został na kolejną kadencję wybrany prezesem Klubu Agencji Eventowych. W zarządzie organizacji znaleźli się Anna Gogacz z Agencji Allegro, Mariusz Pleban z Multi Communications i Sebastian Oprządek z El Padre.
więcej
|
|
Atlas sponsorem tytularnym łódzkiej Areny przez kolejnych 5 lat
Firma Atlas wygrała konkurs na sponsorowanie łódzkiej hali Arena przez najbliższych 5 lat. W ramach umowy obiekt tak jak dotychczas będzie nosić nazwę Atlas Arena.
więcej
|
|
,,Jesteśmy gotowi!" - Credit Agricole Bank Polska znów promuje konto z Juliette Binoche (wideo)
Credit Agricole Bank Polska zaczął drugą edycję promocji „Jesteśmy gotowi!”, w ramach której za korzystanie z oferowanego przez niego konta można otrzymać do tysiąca złotych premii. Ofertę wspiera kampania reklamowa z udziałem Juliette Binoche.
więcej
|
|
TVN i Discovery dużo mniej z reklam - zyskują Polsat, TVP1 i AXN (TOP10)
W sierpniu br. stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam o 2,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Duże wzrosty osiągnęły Polsat, TVP1, AXN, TVP Seriale, Disney Channel i National Geographic Channel, natomiast znaczące spadki zanotowały TVN i Discovery Channel.
więcej
|
|
Włas Chorowiec rezygnuje z funkcji prezesa LeadBullet
Włas Chorowiec po ponad czterech latach przestał pełnić funkcję prezesa agencji LeadBullet. Pozostanie jednak w firmie jako współwłaściciel i konsultant.
więcej
|
|
,,Czas na wyszukane miejsce" w kampanii Dom.gratka.pl
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego Dom.gratka.pl (należącego do Grupy Polskapresse). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Czas na wyszukane miejsce”, przygotowała agencja Neue Modell.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Polityka" usunęła wpis Jana Hartmana o kazirodztwie z powodu ,,istotnie odmiennego poglądu"
Wpis blogowy publicysty i polityka Jana Hartmana zachęcający do dyskusji o legalizacji związków kazirodczych po dobie został usunięty z serwisu internetowego tygodnika „Polityka”. Redakcja pisma tłumaczy, że skasowała tekst „z powodu istotnie odmiennego poglądu”, za to w najbliższym czasie opublikuje artykuł dziennikarski na temat poruszony przez Hartmana.
więcej
|
|
Radosław Malinowski naczelnym portalu SE.pl za Sławomira Jastrzębowskiego
Radosław Malinowski od października br. zostanie nowym redaktorem naczelnym portalu SE.pl (Murator) oraz pozostałych serwisów działających w grupie „Super Expressu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" na czele tygodników, ,,Tygodnik Angora" z największym spadkiem w czołówce (top 60 tytułów)
W lipcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 60 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Wprost", Jakub Sobieniowski, Rafał Betlejewski z nominacjami do MediaTorów
Redakcja “Wprost”, Jakub Sobieniowski, Paweł Wilkowicz, Wojciech Bojanowski, Paweł Majewski, Magdalena Rigamonti i Rafał Betlejewski znaleźli się w gronie nominowanych w tegorocznej edycji plebiscytu studenckiego MediaTory.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" drożeje o 10 groszy
Od początku października cena egzemplarzowa „Gazety Wyborczej” (Agora) wzrośnie o 10 groszy. Wydawca uzasadnia to m.in. wprowadzeniem w dzienniku nowych dodatków.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Radosław Malinowski naczelnym portalu SE.pl za Sławomira Jastrzębowskiego
Radosław Malinowski od października br. zostanie nowym redaktorem naczelnym portalu SE.pl (Murator) oraz pozostałych serwisów działających w grupie „Super Expressu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Bloger oskarżony przez Jerzego Owsiaka uniewinniony z większości zarzutów. "Zaskakujący wyrok"
Sąd Rejonowy w Złotoryi (Dolnośląskie) uniewinnił wczoraj blogera Piotra Wielguckiego z dwóch z trzech zarzutów w procesie karnym o pomówienie, wytoczonym mu przez szefa WOŚP Jerzego Owsiaka. Jednocześnie sąd odstąpił od wymierzenia kary blogerowi. Wyrok jest nieprawomocny.
więcej
|
|
Jak polscy kibice przeżywali siatkarski mundial w mediach społecznościowych
Od początku zakończonych niedawno siatkarskich mistrzostw świata kibice opublikowali w serwisach Facebook, Instagram i Twitter łącznie 315,9 tys. postów dotyczących turnieju - wynika z zaprezentowanych wczoraj danych Isobar Poland.
więcej
|
|
Alina Prawdzik: z eBaya na dyrektor zarządzającą Audioteki
Alina Prawdzik objęła funkcję dyrektor zarządzającej w spółce Audioteka prowadzącej sklep internetowy z audiobookami. Wcześniej pracowała w eBayu i Procter & Gamble.
więcej
|
|
Pogodynka.pl w ramach portalu Onet.pl
Grupa Onet.pl podpisała umowę z Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej (IMGW), na mocy której ruszył nowy serwis Pogodynka.onet.pl, utworzony w oparciu o działającą dotychczas Pogodynkę.pl.
więcej
|
|
Google informuje o ustroju państw
W Google dostępna jest nowa funkcja wyświetlająca informacje na temat ustroju kraju wpisanego w wyszukiwarkę.
więcej
|
|
Tomasz Czechowicz: Polscy przedsiębiorcy mają problem z budowaniem długoterminowej strategii
Polskie firmy są bardziej elastyczne niż czeskie i niemieckie, ale gorzej radzą sobie na stabilnych, dojrzałych rynkach. To dlatego, że kreatywności menadżerów rzadko towarzyszy długoterminowa strategia oraz wizja – ocenia Tomasz Czechowicz z MCI Management. Dla coraz większej rzeszy przedsiębiorców krajowy rynek jest już zbyt mały, dlatego narodowe czempiony będą walczyły o pozycję europejskich czempionów.
więcej
|
|
Rosjanie w internecie: w większości kobiety, w wieku 25-34 lata i z wykształceniem zawodowym
Wśród dorosłych rosyjskich użytkowników internetu przeważają kobiety, osoby poniżej 35. roku życia oraz mieszkańcy zachodnich okręgów federalnych Rosji. Ponad 1/3 rosyjskich internautów posiada wykształcenie zawodowe - wynika z analizy firmy Gemius.
więcej
|
|
Sklepy internetowe będą rywalizować technologią i bezpieczeństwem. Koniec tanich zakupów
Zakupy w sklepach internetowych nie będą już taniały. Mimo to ten kanał sprzedaży w dalszym ciągu ma się rozwijać w tempie 20-25 proc. rocznie. Przedsiębiorcy będą musieli szukać nowych sposobów, by wyróżnić się i przyciągnąć klientów. To może oznaczać problemy dla tych, którzy nie znajdą innowacyjnych pomysłów. Na branżę wpłyną też nowe wymogi prawne, które wchodzą w życie w grudniu tego roku.
więcej
|
|
Onet Audience nowym systemem demograficznego targetowania reklam
Biuro sprzedaży Media Impact Polska wprowadziło do swojej oferty narzędzie Onet Audience. Umożliwia ono targetowanie reklam za pomocą segmentacji demograficznej użytkowników serwisów Grupy Onet.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|