|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 2 Października 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVN wygrał wrzesień. Polsat zyskał, a TVP mocno traci
We wrześniu br. liderem oglądalności zarówno w całym rynku jak i w grupie komercyjnej była telewizja TVN. Jedyną stacją z tzw. “wielkiej czwórki”, która zanotowała wzrost, był Polsat. Natomiast mocno spadły wyniki głównych anten Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Katarzyna Szpor, wiceszefowa NaTemat.pl, odeszła z portalu
Katarzyna Szpor, zastępca dyrektora zarządzającego NaTemat.pl i dyrektor butiku reklamy natywnej portalu, z końcem września br. odeszła z zarządzającej serwisem spółki Glob360 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Trwają poszukiwania jej następcy.
więcej
|
|
,,Secret Service" ma szansę na powodzenie, ale musi zdobyć nowych czytelników (opinie)
Dopracowany w warstwie edytorskiej, merytorycznie poszukujący własnej drogi - eksperci branży gier komputerowych przyjęli powrót „Secret Service” życzliwie, ale nie bez zastrzeżeń.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN wygrał wrzesień. Polsat zyskał, a TVP mocno traci
We wrześniu br. liderem oglądalności zarówno w całym rynku jak i w grupie komercyjnej była telewizja TVN. Jedyną stacją z tzw. “wielkiej czwórki”, która zanotowała wzrost, był Polsat. Natomiast mocno spadły wyniki głównych anten Telewizji Polskiej.
więcej
|
|
Telezakupy zamiast kolejnego serwisu w Superstacji
Superstacja od października br. zmniejszyła liczbę serwisów informacyjnych. Wiadomości o 11.15 zastąpił blok z telezakupami. - Serwis nie miał dużej widowni, a telesprzedaży w tym roku na antenie jest mniej niż w poprzednich latach - wyjaśnia prezes kanału.
więcej
|
|
Polsat liderem naziemnej telewizji cyfrowej. TVP Info z ponad dwukrotnie wyższym udziałem
We wrześniu br. wśród widzów w naziemnej telewizji cyfrowej na pozycję lidera oglądalności awansował Polsat, który wyprzedził TVP1. Największy spadek zanotował Polsat Sport News, z kolei najwięcej zyskało TVP Info.
więcej
|
|
Telewizja Trwam przegrała w sądzie. Nie zapłaci mniej za koncesję
Wojewódzki Sąd Administracyjny oddalił wczoraj skargę złożoną przez Fundację Lux Veritatis, w której kwestionowała wysokość naliczonej przez KRRiT opłaty w związku z rozszerzeniem koncesji satelitarnej na emisję naziemną na multipleksie.
więcej
|
|
Mariusz Staniszewski przestał doradzać Superstacji
Superstacja zawiesiła współpracę z doradcą jej zarządu Mariuszem Staniszewskim - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Prezes kanału tłumaczy, że decyzja ta wynika z chęci wprowadzenia zmian organizacyjnych w kanale.
więcej
|
|
Andrzej Sołtysik wraca do telewizji. Poprowadzi "Bagaż osobisty" w TTV
Kanał TTV za tydzień rozpocznie emisję programu “Bagaż osobisty”, który poprowadzi Andrzej Sołtysik. W swoim cyklu będzie on przeprowadzać rozmowy ze znanymi ludźmi. To powrót dziennikarza do telewizji po dwóch latach nieobecności.
więcej
|
|
TVP1 pokaże turecki serial "Wspaniałe stulecie"
Telewizyjna Jedynka 6 października br. rozpocznie emisję tureckiego serialu “Wspaniałe stulecie” opowiadającego o życiu sułtana Sulejmana Wspaniałego i jego burzliwej miłości do pięknej niewolnicy porwanej spod Lwowa.
więcej
|
|
Tauron Basket Liga Kobiet znów w TVP Sport
Od 3 października 2014 roku TVP Sport - po rocznej przerwie - będzie znowu pokazywać rozgrywki Tauron Basket Ligi Kobiet.
więcej
|
|
,,Bogate dzieciaki z Beverly Hills 3" w E! Entertainment
5 października 2014 roku E! Entertainment rozpocznie emisje trzeciego sezonu reality-show „Bogate dzieciaki z Beverly Hills”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Piotr Fronczewski reklamuje multilogikę w największej kampanii Polomarketu (wideo)
Zaczęła się największa w historii kampania reklamowa sieci sklepów Polomarket oparta na koncepcji zakupowej multilogiki. Bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy Brandman, M5 i IQ Media - jest profesor filozofii odgrywany przez Piotra Fronczewskiego.
więcej
|
|
Czesław Plawgo wrócił z TBWA do FCB Warsaw
Czesław Plawgo objął funkcję senior copywritera w agencji FCB Warsaw, w której (działającej wtedy jako Ad Fabrika i FCB Ad Fabrika) pracował już w latach 1998-2007. Poprzednio był związany z agencją TBWA.
więcej
|
|
Agnieszka Wasilewska: z McCann Worldgroup do Ogilvy & Mather
Agnieszka Wasilewska objęła funkcję client service directora w agencji Ogilvy & Mather. Poprzednio przez 10 lat pracowała w McCann Worldgroup, m.in. zarządzając agencją MRM Worldwide.
więcej
|
|
Fokus TV, Kino Polska Muzyka i Polsat News z szansami na Eutelsat TV Award
Trzy stacje telewizyjne z Polski - kanały Fokus TV, Kino Polska Muzyka i Polsat News znalazły się w gronie telewizji nominowanych w tym roku do nagrody Eutelsat TV Award.
więcej
|
|
BBDO zamiast Brain będzie reklamować Prudential, przegrane agencje z wynagrodzeniem
Agencja BBDO Warszawa wygrała przetarg na obsługę kreatywną firmy ubezpieczeniowej Prudential Polska. Poprzednio zajmowała się tym agencja Brain.
więcej
|
|
Kobieta i dosłowność zamiast męskich metafor w reklamie Viagry (wideo)
W nowej reklamie Viagry - przygotowanej przez agencję BBDO - po raz pierwszy od lat występuje kobieta, która bezpośrednio poleca ten preparat mężczyznom mającym problemy z erekcją. Poprzednie kampanie produktu opowiadały o tym schorzeniu w bardziej metaforyczny sposób.
więcej
|
|
GoldenSubmarine i Lubię to z digitalową obsługą Nivea
Agencje GoldenSubmarine i Lubię to - linked by Isobar wygrały przetarg na obsługę marki Nivea w mediach digitalowych. Poprzednio dla poszczególnych linii produktowych brandu pracowały w tym zakresie różne agencje.
więcej
|
|
Katarzyna Bujakiewicz jako podróżniczka reklamuje Bakalland (wideo)
Aktorka Katarzyna Bujakiewicz została ambasadorką reklamową marki Bakalland. Kolejne reklamy będą pokazywać, jak odwiedza różne plantacje tych bakalii. Akcję przygotowały firmy 38PR, Stern Pictures i Aldentro Product Placement.
więcej
|
|
Katarzyna Sośnierz i Wojciech Dagiel we własnej agencji Lvov
Katarzyna Sośnierz, wcześniej dyrektor kreatywna agencji Grey Group i Scholz & Friends, oraz Wojciech Dagiel, poprzednio zarządzający kreacją w Havas Worldwide Warsaw, założyli własną agencję Lvov. Jej pierwszym klientem jest J.A. Baczewski.
więcej
|
|
Polmlek reklamuje mleko Łagodne ,,dla każdego, bez wyjątku!" (wideo)
Grupa Polmlek zaczęła kampanię reklamową mleka Łagodne, stanowiącą część rebrandingu wszystkich marek firmy. Akcję, realizowaną pod hasłem „Mleko Łagodne dla każdego, bez wyjątku!”, przygotowały agencja S4 i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
eMarketer: 545,2 mld dolarów na reklamę w 2014 r., Ameryka Płn. liderem
W bieżącym roku globalne nakłady na reklamę sięgną 545,2 miliarda dolarów - prognozuje firma eMarketer.
więcej
|
|
Marcin Duda na czele digitalu w Multikino Media
Marcin Duda awansował na stanowisko head of digital w brokerze reklamy kinowej Multikino Media. Z firmą jest związany od sześciu lat.
więcej
|
|
Przemysław Dzierbicki globalnym dyrektorem kategorii cydrów w duńskiej centrali Carlsberg
Przemysław Dzierbicki objął nowo utworzone stanowisko globalnego dyrektora kategorii cydrów w Grupie Carlsberg. Będzie pracował w siedzibie firmy w Kopenhadze.
więcej
|
|
Mateusz Dela specjalistą ds. SEO w Grupie Adweb
Do zespołu agencji Adseo, należącej do Grupy Adweb, dołączył Mateusz Dela. Objął stanowisko specjalisty ds. SEO.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Secret Service" ma szansę na powodzenie, ale musi zdobyć nowych czytelników (opinie)
Dopracowany w warstwie edytorskiej, merytorycznie poszukujący własnej drogi - eksperci branży gier komputerowych przyjęli powrót „Secret Service” życzliwie, ale nie bez zastrzeżeń.
więcej
|
|
,,Zabawy i Marzenia z Barbie" na czele pism dziecięcych w I półroczu
W I półroczu 2014 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów dla dzieci należała do „Zabaw i Marzeń z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Pingwiny z Madagaskaru”, z kolei najwięcej stracił „Filly Magazyn”.
więcej
|
|
Miesięcznik ,,Charaktery" stawia na rozszerzoną rzeczywistości
Od październikowego wydania miesięcznik „Charaktery” (Wydawnictwo Charaktery) pozwala na dostęp do dodatkowych treści w ramach technologii rozszerzonej rzeczywistości.
więcej
|
|
"Warszawa z drugiej strony" - codzienne felietony w ,,Gazecie Stołecznej"
Od poniedziałku do piątku w „Gazecie Stołecznej” (Agora) można czytać felietony komentujące różne aspekty życia w Warszawie. Ich autorami są Filip Springer, Beata Chomątowska, Maciej Nowak, Sylwia Chutnik oraz Roman Pawłowski.
więcej
|
|
Grupa PTWP przenosi swój warszawski oddział do Atrium Centrum
Redakcje magazynów i portali należące do warszawskiego oddziału Grupy PTWP zostały przeniesione do biurowca Atrium Centrum.
więcej
|
|
,,Grazia" z akcją rabatową ,,Stylowe zakupy". Justyna Steczkowska na okładce
W czwartek 2 października w sprzedaży pojawi się kolejny numer dwutygodnika „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), do którego dołączone będą kupony rabatowe w ramach akcji „Stylowe zakupy”. Na okładce pisma pojawi się Justyna Steczkowska.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Katarzyna Szpor, wiceszefowa NaTemat.pl, odeszła z portalu
Katarzyna Szpor, zastępca dyrektora zarządzającego NaTemat.pl i dyrektor butiku reklamy natywnej portalu, z końcem września br. odeszła z zarządzającej serwisem spółki Glob360 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Trwają poszukiwania jej następcy.
więcej
|
|
Cezary Gmyz i Rafał Ziemkiewicz felietonistami Onetu
Publicyści Cezary Gmyz i Rafał Ziemkiewicz, na stałe związani z tygodnikiem „Do Rzeczy” i Telewizją Republika, rozpoczęli współpracę z Onetem. Portal będzie regularnie publikował ich felietony.
więcej
|
|
SocialNation - rusza ranking najpopularniejszych Polaków w social media (TOP 100)
MSLGroup i Brand24 uruchomiły w Polsce narzędzie SocialNation mierzące popularność tzw. liderów opinii na największych portalach społecznościowych. Wśród dziennikarzy najpopularniejszy jest Jarosław Kuźniar, wśród blogerów - Maciej „Mediafun” Budzich i Julia Kuczyńska, a wśród youtuberów - Sylwester Wardęga.
więcej
|
|
Paulina Grabska szefową redakcji portalu Stopklatka.pl
Paulina Grabska objęła stanowisko wydawcy portalu Stopklatka.pl. Zastąpiła Artura Zaborskiego, który w sierpniu odszedł z serwisu.
więcej
|
|
GoldenSubmarine i Lubię to z digitalową obsługą Nivea
Agencje GoldenSubmarine i Lubię to - linked by Isobar wygrały przetarg na obsługę marki Nivea w mediach digitalowych. Poprzednio dla poszczególnych linii produktowych brandu pracowały w tym zakresie różne agencje.
więcej
|
|
Yandex najpopularniejszą stroną wśród rosyjskich internautów, zyskuje Google
Lokalne internetowe wyszukiwarki to najpopularniejsze strony www, z jakich korzystają rosyjscy użytkownicy - wynika z analizy firmy Gemius.
więcej
|
|
Filmy Vue Movie Distribution w VoD.pl
Filmy od Vue Movie Distribution zostaną udostępnione użytkownikom platformy VoD.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|