|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 3 Października 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Telewizja Polska chce wysłać polskiego reprezentanta na Eurowizję 2015
TVP rozważa wysłanie polskiego reprezentanta na przyszłoroczny Konkurs Piosenki Eurowizji, który odbędzie się w Wiedniu. Negocjacje z Europejską Unią Nadawców są na finiszu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Superstacja bez dyrektora programowego. Odchodzi Tomasz Adamczyk
Tomasz Adamczyk, dyrektor programowy Superstacji, zrezygnował ze stanowiska i odchodzi z kanału - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Fakty" wyprzedziły ,,Teleexpress". ,,Panorama" i ,,Wydarzenia" tracą
We wrześniu br. pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Wiadomości”. Największy wzrost odnotowały „Fakty”, które wyprzedziły „Teleexpress”. Zaś najwięcej straciła „Panorama”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Telewizja Polska chce wysłać polskiego reprezentanta na Eurowizję 2015
TVP rozważa wysłanie polskiego reprezentanta na przyszłoroczny Konkurs Piosenki Eurowizji, który odbędzie się w Wiedniu. Negocjacje z Europejską Unią Nadawców są na finiszu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Superstacja bez dyrektora programowego. Odchodzi Tomasz Adamczyk
Tomasz Adamczyk, dyrektor programowy Superstacji, zrezygnował ze stanowiska i odchodzi z kanału - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Fakty" wyprzedziły ,,Teleexpress". ,,Panorama" i ,,Wydarzenia" tracą
We wrześniu br. pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Wiadomości”. Największy wzrost odnotowały „Fakty”, które wyprzedziły „Teleexpress”. Zaś najwięcej straciła „Panorama”.
więcej
|
|
TVN24 liderem stacji tematycznych. Polsat Volleyball 1 na podium
We wrześniu 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych znalazł się TVN24. Na podium uplasowały się jeszcze takie stacje, jak: TVP Info i Polsat Volleyball 1. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Słaby start Muzo.tv. Daleko do czołówki stacji muzycznych
Nowy kanał muzyczny Telewizji Polsat - Muzo.tv w pierwszych sześciu dniach nadawania uplasował się pod koniec zestawienia stacji muzycznych w Polsce. Jego zasięg jednak dopiero się buduje.
więcej
|
|
T-Mobile Ekstraklasa zyskała widzów. Hitem mecz Wisła-Legia
Mecze T-Mobile Ekstraklasy w trwającym właśnie sezonie ogląda więcej osób niż rok temu. Najwięcej widzów gromadzą spotkania pokazywane w Canal+ Sport - na czele z meczem Wisła Kraków-Legia Warszawa, który obejrzało 335 tys. osób.
więcej
|
|
"Poszukiwacze" i Andrzej Bachleda w Polsat Play. Bez Bogusława Wołoszańskiego
W jesiennej ramówce kanału Polsat Play znajdą się trzy nowe programy: “Poszukiwacze historii”, “Jazda z Andrzejem Bachledą” i “Polska w monitoringu”. - Stawiamy na cykle dokumentalne i kontynuacje sprawdzonych rzeczy - zapowiada Radosław Sławiński, dyrektor stacji.
więcej
|
|
TLC szuka polskich bohaterów do ,,Salonu ostatniej szansy"
Kanał TLC Polska rozpoczął poszukiwania bohaterów do realizowanego w Wielkiej Brytanii programu „Salon ostatniej szansy”. Produkcja pojawi się na antenie stacji w 2015 roku.
więcej
|
|
Maciej Maciejowski: Grupa TVN stawia na online i urządzenia mobilne
Grupa TVN chce nadal walczyć o uwagę widzów, wykorzystując różne metody komunikacji. Stawia więc mocno na kanał online oraz na dostęp do treści poprzez urządzenia mobilne.
więcej
|
|
Serial ,,Objawienia" w TV Puls
21 października 2014 roku TV Puls rozpocznie emisję serialu BBC „Objawienia”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
,,Polacy, katolicy, hetero" - kampania promocyjna audycji ,,Książę i żebrak" w Rock Radio
Wystartowała kampania promocyjna audycji „Książę i żebrak”, którą w Rock Radiu prowadzą Kuba Wojewódzki i Mikołaj Lizut. Akcję - realizowaną pod hasłem „Polacy, katolicy, hetero” - przygotowała spółka SVG Studio.
więcej
|
|
Rekord FM liderem w Radomiu, Eska wypadła poza podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od marca do sierpnia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Radomiu w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Scholz & Friends Warszawa przejmuje od PZL obsługę PGE
Agencja Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę reklamową Polskiej Grupy Energetycznej w zakresie ATL. Poprzednio zajmowała się tym PZL.
więcej
|
|
Skuteczny podryw Plushaka reklamuje Plush na Kartę (wideo)
Do emisji trafił kolejny spot reklamujący Plush na Kartę, wprowadzoną przed miesiącem ofertę prepaidową Plusa. Kampanię przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Media Direction.
więcej
|
|
,,Łączy nas Marka Lubelskie" w kampanii produktów lokalnych przygotowanej przez wydawcę ,,Dziennika Wschodniego" (wideo)
W województwie lubelskim rozpoczęła się kampania „Łączy nas Marka Lubelskie” zachęcająca do kupowania lokalnych produktów. Akcję przygotowała firma Corner Media, wydawca „Dziennika Wschodniego”.
więcej
|
|
,,Uwaga! Takie ceny, że stracisz głowę" - Praktiker reklamuje ,,Praktikomanię" (wideo)
W sklepach budowlanych Praktiker ruszyła kolejna odsłona promocji cenowej „Praktikomania”. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Uwaga! Takie ceny, że stracisz głowę”, przygotowana i realizowana przez firmy H Warsaw, Maxus Polska, Havas Worldwide Warsaw, Codemedia i Kuźnia PR.
więcej
|
|
,,Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?" - pyta w reklamach Pracuj.pl (wideo)
Serwis Pracuj.pl rozpoczął kampanię reklamową, w której zachęca do rozmów o zarobkach, negocjowania podwyżek i porównywania pensji. Akcję, obejmującą telewizję i internet, przygotowały i realizują firmy K2, Prime Time, Havas PR Warsaw i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Izabela Karpińska new business managerem w OS3
Do zespołu OS3 dołączyła Izabela Karpińska. W agencji objęła stanowisko new business managera.
więcej
|
|
,,Endless Night Party" - imprezujący bogowie reklamują Desperados (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa Desperados (produkowanego przez Grupę Żywiec), której zwieńczeniem będzie imprezowy event „Endless Night Party”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Good, K2, Media Vest, Polymus Events i Roots PR.
więcej
|
|
Szopy reklamują niemiecką czytelnię internetową Onleihe (wideo)
Wystartowała kampania promująca darmowe zapisy do Onleihe - internetowej biblioteki prowadzonej przez Goethe-Institut. Akcję - której bohaterami są szopy, a hasłem: „Czytanie na klikanie” - przygotowała agencja Leniva Studio.
więcej
|
|
,,Jestem prosumentem" - Fundacja BOŚ promuje odnawialne źródła energii
Wystartowała ogólnopolska kampania Fundacji Banku Ochrony Środowiska promująca pod hasłem „Jestem prosumentem”, odnawialne źródła energii. Akcję, która potrwa do końca października, przygotowała Grupa BRM.
więcej
|
|
,,Get Real" - sektor usług biznesowych zwierzęco reklamuje się pracownikom
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Get Real” promująca sektor nowoczesnych usług biznesowych jako pracodawców. Akcja, której symbolami są trzy zwierzęta, jest prowadzona w internecie, na outdoorze i uczelniach wyższych.
więcej
|
|
,,Piękno i pragmatyzm" reklamuje okna Vetrex
Wystartowała kampania reklamująca nowe okna marki Vetrex - V82 Black Design. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Piękno i pragmatyzm”, przygotowała agencja Wizard.
więcej
|
|
Magdalena Krejpcio: z K2 do Peppermint
Magdalena Krejpcio objęła nowo utworzoną funkcję new business managera w agencji interaktywnej Peppermint. Poprzednio pracowała w K2.
więcej
|
|
Tequila reklamuje Thermano jako ,,superdocieplenie polskiego domu"
Agencja Tequila po wygranym przetargu przygotowała nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną marki termoizolacji Thermano (produkowanej przez Balex Metal). Odpowiada też za jej bieżącą obsługę w zakresie kreacji i strategii.
więcej
|
|
,,Modzi Ludzi" - TBWA reklamuje Manufaktura Fashion Week
Agencja kreatywna TBWA przygotowała kampanię ATL promującą łódzki event modowy Manufaktura Fashion Week.
więcej
|
|
Klaxon Communications wypromuje Knauf AMF
Agencja Klaxon Communications rozpoczął współpracę z firmą Knauf AMF, producentem akustycznych okładzin ścian i sufitów.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Apple bojkotuje ,,Computer Bild" za wideo z wygiętym iPhonem 6
Redaktor naczelny „Computer Bilda” pokazał, że obudowy iPhone’a 6 Plus łatwo wygiąć. W odpowiedzi Apple zapowiedział, że nie będzie już dostarczał sprzętu do testów w tym niemieckim magazynie.
więcej
|
|
Magazyny people tracą czytelników, tylko ,,Flesz" na plusie
W lipcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Grazia”. Zyskał jedynie magazyn „Flesz”.
więcej
|
|
,,New York Times" zwolni 100 dziennikarzy
Program oszczędnościowy wprowadzony przez kierownictwo „New York Timesa” doprowadzi do zwolnienia 100 dziennikarzy i zawieszenia aplikacji „NYT Opinion”.
więcej
|
|
PAP i MSZ uruchomią bezpłatny serwis dla mediów polonijnych
Polska Agencja Prasowa i Ministerstwo Spraw Zagranicznych uruchamiają Serwis Mediów Polonijnych. Bezpłatny, poświęcony Polsce i Polonii serwis jest skierowany do mediów polskich funkcjonujących poza krajem; będą one mogły bezpłatnie wykorzystywać publikowane w nim teksty.
więcej
|
|
Newton Media przejmuje MCA Group i otwiera się na rynki bałkańskie
Firma Newton Media, zajmująca się monitoringiem mediów, przejęła MCA Group. Połączenie ma wzmocnić ofertę produktową, know-how i zakres działalności w Europie Centralnej i Południowo-Wschodniej.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone przed Sercem i Rozumem oraz Play (raport za wrzesień 2014)
Facebook for Every Phone to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
więcej
|
|
Internet najszybszy w Korei Płd., Polska na 32. miejscu z prędkością 8,1 Mb/s
Mieszkańcy Korei Południowej niezmiennie cieszą się najszybszym szerokopasmowym dostępem do internetu na świecie - wynika z najnowszego raportu firmy Akamai „The State of the Internet”.
więcej
|
|
Niemieckie tytuły prasowe w Google tylko z nagłówkami i linkami
Od 9 października br. w wynikach wyszukiwania Google niemieckie czasopisma będą widoczne bez fragmentów tekstów i miniatur graficznych. To efekt sporu pomiędzy wydawcami a internetowym gigantem.
więcej
|
|
Google może zapłacić 100 mln dol. za nagie zdjęcia celebrytek
Znany hollywoodzki prawnik oskarża Google o brak reakcji na pojawienie się w jego serwisach zdjęć nagich aktorek. Sprawa może zakończyć się w sądzie.
więcej
|
|
Jerzy Warchałowski: z Google do Grupy Wirtualna Polska
Jerzy Warchałowski objął funkcję dyrektora departamentu klientów kluczowych w Grupie Wirtualna Polska. Poprzednio pracował w Google, a wcześniej m.in. w Money.pl.
więcej
|
|
Marzena Nykiel za Marka Pyzę redaktorem naczelnym wPolityce.pl
Marzena Nykiel, dziennikarka „W Sieci”, objęła funkcję redaktora naczelnego serwisu wPolityce.pl (oba tytuły wydaje Fratria), zastępując na tym stanowisku Marka Pyzę.
więcej
|
|
MSN.com na stałe w nowej wersji, MSN Apps zamiast Bing Apps
Nowa wersja należącego do Microsoftu portalu MSN.com została uruchomiona w pełni. W Polsce dostawcami treści na stronę są m.in. Agora, Ringier Axel Springer Polska, TVN 24 i Gremi Business Communication.
więcej
|
|
Safari w dół na urządzeniach mobilnych, Chrome przed przeglądarką Androida
Safari - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała we wrześniu br. spadek udziału w rynku. Sporo zyskała natomiast mobilna odsłona Chrome, dzięki czemu wyprzedziła przeglądarkę Androida.
więcej
|
|
Ipla zwróci abonentom 96 gr za niewyemitowany finał siatkarskiego mundialu
Serwery platformy ipla nie wytrzymały przeciążenia w trakcie finałowego meczu Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn. Zbyt duża liczba zalogowanych osób uniemożliwiła przeprowadzenie transmisji. Operator zwróci klientom 96 groszy.
więcej
|
|
W Polsce mamy do czynienia z wykluczeniem cyfrowym. Wciąż część z nas nie korzysta w ogóle z internetu
Braki w infrastrukturze i wykluczenie cyfrowe – to wciąż najważniejsze bariery w rozwoju cyfrowej gospodarki. Bez wsparcia ze strony państwa cele Europejskiej Agendy Cyfrowej będą trudne do zrealizowania – ocenia Jerzy Kalinowski z KPMG w Polsce. W nowej perspektywie łatwiej będzie o dofinansowanie budowy sieci dostępowych tam, gdzie dla przedsiębiorców jest to nierentowne. Potrzebne są jeszcze działania zachęcające społeczeństwo do korzystania z internetu.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Ponad połowa Polek codziennie się maluje (wideo, infografika)
Ponad połowa Polek codziennie wykonuje makijaż. Najczęściej, czyli codziennie lub prawie codziennie (52 proc. wszystkich wskazań) malują się kobiety w wieku od 25 do 34 lat, mieszkające w miastach i zajmujące się pracą umysłową. 16 proc. Polek w ogóle się nie maluje, a są to głównie niepracujące kobiety w wieku 35-50 lat - wynika z badania IIBR.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|