|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 5 Października 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Zwolnienia w Viacomie. Spółka zmieniła strukturę
Viacom International Media Networks przeprowadził w ostatnich tygodniach spore zwolnienia w polskim oddziale - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie spółka wprowadziła zmiany w swojej strukturze, powołując nowe stanowiska kierownicze.
więcej
|
|
Rynek prasy cyfrowej: Mniej graczy, wydawcy na rozdrożu
Dystrybucja e-prasy przechodzi konsolidację. Dla mniejszych wydawców idą ciężkie czasy, więksi pójdą własną drogą. Czytelnicy będą skazani na zamknięte formaty - oceniają eksperci.
więcej
|
|
,,Super Express" dogania ,,Gazetę Wyborczą". ,,Fakt" na czele sprzedaży dzienników
W sierpniu 2014 roku większość ogólnopolskich dzienników zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Z kolei wzrosty odnotowały tylko „Parkiet” i „Super Express”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TVN24 liderem stacji newsowych, TV Republika wyżej od Polsat News 2
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych we wrześniu br. była stacja TVN24, zaś największe wzrosty zanotowały TVN24 Biznes i Świat oraz TVP Info. Przedostatnie miejsce należało do Telewizji Republika, która osiągnęła lepszy wynik niż Polsat News 2.
więcej
|
,,Fakty" wyprzedziły ,,Teleexpress". ,,Panorama" i ,,Wydarzenia" tracą
We wrześniu br. pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Wiadomości”. Największy wzrost odnotowały „Fakty”, które wyprzedziły „Teleexpress”. Zaś najwięcej straciła „Panorama”.
więcej
|
,,Secret Service" ma szansę na powodzenie, ale musi zdobyć nowych czytelników (opinie)
|
TVN wygrał wrzesień. Polsat zyskał, a TVP mocno traci
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Zwolnienia w Viacomie. Spółka zmieniła strukturę
Viacom International Media Networks przeprowadził w ostatnich tygodniach spore zwolnienia w polskim oddziale - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie spółka wprowadziła zmiany w swojej strukturze, powołując nowe stanowiska kierownicze.
więcej
|
|
TVN24 liderem stacji newsowych, TV Republika wyżej od Polsat News 2
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych we wrześniu br. była stacja TVN24, zaś największe wzrosty zanotowały TVN24 Biznes i Świat oraz TVP Info. Przedostatnie miejsce należało do Telewizji Republika, która osiągnęła lepszy wynik niż Polsat News 2.
więcej
|
|
Zmarła Anna Przybylska
Nie żyje Anna Przybylska, aktorka filmowa i serialowa. Zmarła w wieku 36 lat.
więcej
|
|
Ipla: był atak hakerski w czasie finału mundialu, rekompensatą pakiet Sport za 19,90 zł
- Problemy z transmisją w internecie finału mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn spowodował atak hakerski - podała telewizja internetowa ipla. Tym klientom, którzy nie mogli obejrzeć meczu, operator platformy zaproponował rekompensatę w postaci miesięcznego dostępu do pakietu Sport.
więcej
|
|
TVN przeniósł do TVN Media udziały w platformie nc+
Spółka TVN SA wniosła wkładem niepieniężnym do TVN Media warte 1,6 mld zł udziały w firmie TVN DTH Holdings, która posiada 32 proc. akcji operatora platformy nc+.
więcej
|
|
Anna Kozerska konsultantem zarządu Discovery Networks
Anna Kozerska, do niedawna dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Unileverze, objęła stanowisko konsultanta zarządu Discovery Networks na region Europy Centralnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Policjantki i policjanci" w TV4 ogląda 510 tys. osób
„Policjantki i policjantki” to najchętniej oglądany serial paradokumentalny w nowym paśmie TV4. Wszystkie trzy emitowane w nim produkcje wygrywają walkę o widza z propozycjami konkurencyjnych stacji.
więcej
|
|
Serial ,,Olive Kitteridge" w HBO
10 listopada 2014 roku HBO rozpocznie emisję nowego miniserialu „Olive Kitteridge”.
więcej
|
|
,,Gotham" w Universal Channel
8 października 2014 roku Universal Channel rozpocznie emisję serialu „Gotham”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Coca-Cola, Tymbark i Pepsi z mniejszymi wydatkami reklamowymi. W górę Hortex i Agros-Nova (TOP 10)
Od stycznia do sierpnia br. producenci napojów bezalkoholowych cennikowo wydali na reklamy (bez internetu) o 6,2 proc. mniej niż rok wcześniej. Spore spadki budżetów reklamowych zanotowały Coca-Cola Poland Services, Tymbark i Pepsi-Cola General Bottlers Poland, za to duże wzrosty osiągnęły Hortex Holding, Agros-Nova i Nestlé Waters Polska.
więcej
|
|
Żywiec reklamowany ,,od zawsze tylko z Żywca" (wideo)
Nowa reklama piwa Żywiec pokazuje historię i sposób jego produkcji. Spot, pod hasłem „Żywiec. Od zawsze tylko z Żywca”, został przygotowany przez Grupę Żywiec we współpracy z Discovery Media.
więcej
|
|
Kiosk zamiast czekania na paczkę - Ruch pierwszy raz reklamuje się w telewizji (wideo)
Ruch SA rozpoczął telewizyjną kampanię reklamującą odbiór w jego kioskach produktów kupionych w internecie. Akcję pion marketingu firmy przygotował wspólnie z agencją Brandcomm.
więcej
|
|
Paweł Wilczak u sąsiadów w reklamie SmartDomu (wideo)
Do emisji trafił nowy spot z Pawłem Wilczakiem i Joanną Brodzik reklamujący program promocyjny SmartDom oferowany przez Plus i Cyfrowy Polsat. Kampanię przygotowały firmy Grey Group Polska, TFP i Media Direction OMD.
więcej
|
|
,,Podróż pełna smaku" z Robertem Makłowiczem reklamuje pieczywo w Tesco (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Tesco z udziałem Roberta Makłowicza reklamowane jest oferowane w tych supermarketach pieczywo. Akcję przygotowały agencja Red8 Advertising i dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
|
,,Nowy Jork umiera" w spocie na rzecz dawstwa organów (wideo)
Zdobywca Oscara Laurent Witz jest reżyserem animacji „Long life New York”, która promuje akcję pośmiertnego przekazywania organów potrzebującym.
więcej
|
|
,,Be a Pro" - wirtualny wyścig reklamuje X-Trade Brokers (wideo)
W internecie trwa międzynarodowa kampania reklamowa domu maklerskiego X-Trade Brokers. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Be a Pro”, przygotowała agencja Lowe Warsaw.
więcej
|
|
Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski reklamują Formułę Unlimited w Play dla Firm (wideo)
Ruszyła kolejna kampania Play dla Firm z udziałem Krzysztofa Hołowczyca i Michała Żebrowskiego. Reklamy z kierowcą prezentują Formułę 4.0 Unlimited dla Firm, a z aktorem - Formułę 4G LTE Unlimited dla Firm.
więcej
|
|
,,Kupuj & wygrywaj" w kampanii dań Virtu
Na outdoorze, w sklepach i internecie rozpoczęła się kampania reklamująca dania gotowe Virtu. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Kupuj & wygrywaj”, przygotowała i realizuje agencja Nextday Touchpoint Communication.
więcej
|
|
Piotr Adamczyk na zakupach reklamuje kredyt gotówkowy w eurobanku (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego z gwarantowanym oprocentowaniem 5,9 proc. oferowanego przez eurobank. Akcję, której bohaterem jest Piotr Adamczyk, przygotowały firmy Brasil, Propeller Film i Starcom.
więcej
|
|
Kultura, weekend i innowacje w kampanii ,,Łódzkie ma pomysł!" (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej województwa łódzkiego pod hasłem „Łódzkie ma pomysł!”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Grupa Eskadra i Havas Media.
więcej
|
|
,,Chcę wszystko!" - młodzi muzycy i sportowcy reklamują Virgin Mobile (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa oferty „Chcę wszystko!” w sieci Virgin Mobile Polska. Akcję, której bohaterami są młodzi muzycy i sportowcy, przygotowały firmy Isobar Poland, Lubię to, Marketing Wizards, Work Room, Platige Image i Mindshare Polska.
więcej
|
|
4Flex reklamowany rekomendacjami
Ruszyła kampania rekomendacji promująca preparat na schorzenia stawów 4Flex (produkowany przez firmę Valeant). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Streetcom Polska.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Rynek prasy cyfrowej: Mniej graczy, wydawcy na rozdrożu
Dystrybucja e-prasy przechodzi konsolidację. Dla mniejszych wydawców idą ciężkie czasy, więksi pójdą własną drogą. Czytelnicy będą skazani na zamknięte formaty - oceniają eksperci.
więcej
|
|
,,Super Express" dogania ,,Gazetę Wyborczą". ,,Fakt" na czele sprzedaży dzienników
W sierpniu 2014 roku większość ogólnopolskich dzienników zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Z kolei wzrosty odnotowały tylko „Parkiet” i „Super Express”.
więcej
|
|
,,Kobieta i Życie" na czele sprzedaży miesięczników w I półroczu (top 138 tytułów)
W I półroczu 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowała „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 138 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Aleksandra Szajewska redaktor prowadzącą pismo ,,Flesz Uroda"
W połowie listopada br. na rynku ukazać się ma pierwsze wydanie kwartalnika „Flesz Uroda” (Edipresse Polska), który zastąpi miesięcznik „Uroda”. Redaktor prowadzącą magazyn jest Aleksandra Szajewska, szefowa działu Styl życia we „Fleszu”.
więcej
|
|
Karol Modzelewski laureatem Nagrody Nike 2014
Tegorocznym laureatem Nagrody Literackiej Nike został Karol Modzelewski za autobiografię "Zajeździmy kobyłę historii. Wspomnienia poobijanego jeźdźca" - ogłoszono w niedzielę wieczorem na gali w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego.
więcej
|
|
Październikowy ,,Komputer Świat" z książką i konkursami na 16-lecie pisma
Do październikowego wydania „Komputer Świata” (Ringier Axel Springer Polska) dołączono papierową książkę, a dla czytelników przygotowano konkursy z nagrodami na 16-lecie magazynu.
więcej
|
|
Urodzinowe wydanie "Show" wsparte kampanią
W poniedziałek 6 października br. ukaże się urodzinowe wydanie dwutygodnika “Show” (Wydawnictwo Bauer) z Agnieszką Szulim na okładce. Wsparte ono będzie kampanią promocyjną.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Serwisy o modzie i urodzie z 7 mln użytkowników. Liderami Wizaz.pl i Kobieta.onet.pl (TOP10)
Strony dotyczące mody i urody miesięcznie odwiedza ok. 7 mln polskich internautów, przede wszystkim kobiety, osoby ze średnim i wyższym wykształceniu, w wieku 15-44 lat. Najpopularniejszymi serwisami są Wizaa.pl i Kobieta.onet.pl/uroda, a na najdłużej przyciągają użytkowników Maxmodels.pl i Vinted.pl.
więcej
|
|
Na Facebooku w Polsce więcej kobiet i młodych użytkowników, starsi drożsi reklamowo
Wśród polskich użytkowników Facebooka 52,4 proc. to kobiety. Wśród grupy wiekowych najliczniejsza jest ta od 13 do 34 lat, ale szybciej przybywa starszych internautów.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome liderem, mimo spadku
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - we wrześniu br. zanotowała spadek udziału zarówno w globalnym, jak i polskim rynku, ale na obu wciąż jest zdecydowanym liderem.
więcej
|
|
Google uruchomi własny komunikator tekstowy
Możliwość przesyłania wiadomości tekstowych przez użytkowników urządzeń mobilnych zaoferuje nowa aplikacja, nad którą pracuje koncern Google.
więcej
|
|
Reuters szykuje płatny serwis wideo
Na początku przyszłego roku ma ruszyć Reuters.TV, płatny serwis ze spersonalizowanymi materiałami wideo przygotowywany przez agencję informacyjną Reuters. Witryna ma początkowo działać tylko na iPadach i iPhone’ach.
więcej
|
|
Netflix wyprodukuje cztery filmy z Adamem Sandlerem
Należąca do Adama Sandlera wytwórnia Happy Madison Productions i serwis Netflix podpisali umowę na produkcję czterech nowych komedii z udziałem popularnego aktora.
więcej
|
|
Facebook udostępnia ,,Lubię to" w aplikacjach mobilnych
Facebook oddaje w ręce deweloperów nowe narzędzie. Będą mogli umieszczać w programach do smartfonów i tabletów przycisk „Lubię to”.
więcej
|
|
Multiscreen nowym pakietem Media Impact Polska
Biuro reklamy Media Impact Polska wprowadziło do oferty pakiet reklamowy Multiscreen. Pozwala on na emisję przekazu reklamowego równocześnie na wybranych stacjonarnych i mobilnych wersjach serwisów internetowych Grupy Onet.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|