|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 7 Października 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TVN24 liderem stacji newsowych, TV Republika wyżej od Polsat News 2
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych we wrześniu br. była stacja TVN24, zaś największe wzrosty zanotowały TVN24 Biznes i Świat oraz TVP Info. Przedostatnie miejsce należało do Telewizji Republika, która osiągnęła lepszy wynik niż Polsat News 2.
więcej
|
,,Fakty" wyprzedziły ,,Teleexpress". ,,Panorama" i ,,Wydarzenia" tracą
We wrześniu br. pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Wiadomości”. Największy wzrost odnotowały „Fakty”, które wyprzedziły „Teleexpress”. Zaś najwięcej straciła „Panorama”.
więcej
|
,,Secret Service" ma szansę na powodzenie, ale musi zdobyć nowych czytelników (opinie)
|
TVN wygrał wrzesień. Polsat zyskał, a TVP mocno traci
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP1 planuje drugą serię show ,,Rolnik szuka żony"
TVP1 jest zadowolona z wyników oglądalności reality-show „Rolnik szuka żony” i rozważa realizację kolejnej serii programu. Miałaby ona trafić na antenę Jedynki za rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka 8" ma 2,5 mln widzów. Polsat liderem w grupie komercyjnej
Pierwsze trzy odcinki ósmej edycji „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,55 mln widzów, nieco mniej niż śledziło program rok temu. Polsat w czasie emisji talent-show zajmuje drugie miejsce w całym rynku, ale w grupie komercyjnej jest liderem.
więcej
|
|
Polo TV na czele kanałów muzycznych, Muzo.tv ostatnie
We wrześniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów muzycznych znalazło się Polo TV. Największy wzrost odnotowała stacja Kino Polska Muzyka, zaś na przeciwnym biegunie znalazło się TV.Disco. Ostatnie miejsce zajęła nowa telewizja Muzo.tv.
więcej
|
|
Ewa Chodakowska z autorskim show ,,Be Active" w Kuchnia+
Ewa Chodakowska poprowadzi na antenie Kuchnia+ autorski program poradnikowy „Be Active. Ewa Chodakowska”. Cykl, który będzie łączył kwestie kulinarne z tematyką fitness, oglądać będzie można na antenie stacji od 26 października br.
więcej
|
|
Diana Rudnik i Mariusz Piekarski poprowadzą ,,Twoje wybory w TVP Info i RMF FM"
W czwartek 9 października w TVP Info i RMF FM startuje projekt „Twoje wybory”. Do końca kampanii reporterzy - równocześnie w telewizji, radiu i internecie - przedstawiać będą problemy społeczności lokalnych i porozmawiają z kandydatami. Gospodarzami programu będą Diana Rudnik i Mariusz Piekarski.
więcej
|
|
TVN umacnia się na pozycji lidera. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
"Taniec z Gwiazdami" znów na czele widowisk. "Rolnik" tuż za nim
“Taniec z Gwiazdami” w zeszłym tygodniu był najchętniej oglądanym programem rozrywkowym w polskiej telewizji, tuż za nim znalazł się reality-show “Rolnik szuka żony”. Na czele wszystkich pozycji niezmiennie jest serial “M jak miłość”.
więcej
|
|
Nowe stacje Lifetime i H2 ruszają za kilka tygodni
Koncern A+E Networks rusza w Polsce z dwoma kanałami tematycznymi nadawanymi w jakości HD. Stacja dokumentalna H2 wystartuje 29 października br., zaś lifestylowo-rozrywkowy kanał dla kobiet Lifetime zacznie nadawanie w listopadzie.
więcej
|
|
Serial ,,Twin Peaks" powróci w 2016 roku
Serial "Twin Peaks" wraca na antenę z nowymi odcinkami. Produkcja trafi do kanału Showtime, gdzie zostanie wydłużona o 9 odcinków.
więcej
|
|
Agustin Egurolla w kampanii "Akademii tańca" stacji TeleTOON+ (wideo)
Kanał TeleTOON+ promować będzie serial “Akademia tańca” zachęcając dzieci do aktywności ruchowej. W akcję zaangażował się znany choreograf Agustin Egurolla. Działania obejmą radio, telewizję, prasę oraz internet.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Effie 2014: Grand Prix dla PKO BP z Szymonem Majewskim, najwięcej nagród dla DDB i Starcom MediaVest Group
W tegorocznym konkursie Effie nagrodę Grand Prix przyznano za kampanie PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego. Agencją reklamową roku została DDB Warszawa, a domem mediowym roku - Starcom MediaVest Group.
więcej
|
|
Beacony usunięte z Nowego Jorku jako zagrożenie dla prywatności (wideo)
500 elektronicznych czujników zwanych beaconami zainstalowano w budkach telefonicznych na Manhattanie. Kilka godzin później burmistrz Nowego Jorku polecił je usunąć jako zagrożenie dla prywatności mieszkańców miasta.
więcej
|
|
Jaś Fasola reklamuje batony Snickers (wideo)
Rowan Atkinson wciela się w postać wojownika kung fu w kolejnej odsłonie kampanii Snickersa „Głodny nie jesteś sobą”.
więcej
|
|
Ludzkie psy i kot reklamują ,,niedopsiegadania" w Heyah (wideo)
Nową promocję w Heyah wspiera kampania reklamowa, której bohaterami są psy i kot wystylizowane na ludzi. Kampanię, pod hasłem „Heyah niedopsiegadania”, przygotowały i realizują firmy G7, Engine i Starcom.
więcej
|
|
Red Bull zapłaci 13 mln dol. za brak efektów obiecywanych w reklamach
Firma Red Bull chce uniknąć rozprawy spowodowanej zbiorowym pozwem konsumentów. Czują się oni wprowadzeni w błąd przez reklamy tego producenta napojów energetycznych.
więcej
|
|
Mega Rodzina z Polski promuje UPC w Czechach (wideo)
Czeski oddział operatora kablowego UPC w kampanii promocyjnej wykorzystuje Mega Rodzinę - bohaterów stworzonych przez agencję Heart&Brain na potrzeby UPC Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Galeria Kaskada reklamuje się garderobami na przystankach
Wystartowała niestandardowa kampania reklamowa szczecińskiej Galerii Kaskada z wykorzystaniem wiat przystankowych.
więcej
|
|
Maciej Sobieski: z Havas Worldwide do Isobar Poland
Maciej Sobieski dołączył do zespołu Isobar Poland (Dentsu Aegis Network), gdzie objął stanowisko senior account manager.
więcej
|
|
Fenspogal reklamowany ,,gdy chore oskrzela i kaszel doskwiera" (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa syropu na kaszel i zapalenia oskrzeli Fenspogal (produkowanego przez FSP Galena). Akcję przygotowały firmy Diferente, Videlec i Media Group.
więcej
|
|
Liberty Ubezpieczenia zamiast Liberty Direct, Bogusław Wołoszański w reklamach (wideo)
Firma ubezpieczeniowa Liberty Direct zmienia nazwę na Liberty Ubezpieczenia, wprowadzając jednocześnie ofertę dla małych i średnich firm. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Bogusława Wołoszańskiego.
więcej
|
|
Większa objętość włosów w reklamie Rowenta Volume 24 (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamująca urządzenie do stylizacji włosów Rowenta Volume 24 (oferowane przez Group SEB). Akcję przygotowała agencja Publicis Poland i dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
|
Wyrzutnia owoców reklamuje Tymbark Fruktajl (wideo)
Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa koktajli wieloowocowych Tymbark Fruktajl (produkowanych przez Maspex Wadowice). Akcję przygotowały agencja Young & Rubicam Poland i dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,...i jest okazja" w kampanii Sznaps de Luxe (wideo)
W internecie trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek wódkę Sznaps de Luxe (produkowaną przez Stock Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy K2 i K2 Media.
więcej
|
|
,,Rodzinne granie" promuje Toffifee
Ruszyła kampania pod hasłem „Rodzinne granie” promująca słodycze Toffifee (produkowane przez Storck). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja H2O Creative.
więcej
|
|
Agustin Egurolla w kampanii "Akademii tańca" stacji TeleTOON+ (wideo)
Kanał TeleTOON+ promować będzie serial “Akademia tańca” zachęcając dzieci do aktywności ruchowej. W akcję zaangażował się znany choreograf Agustin Egurolla. Działania obejmą radio, telewizję, prasę oraz internet.
więcej
|
|
Veneo dalej reklamuje Heban
Krakowska agencja Veneo kolejny raz nawiązała współpracę z firmą Heban - właścicielem sieci salonów wnętrzarskich Hoff. W ramach nowej umowy rozszerzono zakres obsługi.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dzienniki regionalne tracą czytelników. ,,Dziennik Zachodni" liderem sprzedaży
W sierpniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych był „Dziennik Zachodni”, a tuż za nim znalazły się „Gazeta Pomorska” i „Głos Wielkopolski”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Kurier Lubelski”.
więcej
|
|
Cyfrowy dziennik ,,De Correspondent": 19 tys. subskrybentów i 2,2 mln euro wpływów
Opierająca swój model biznesowy tylko na abonamencie od czytelników internetowa gazeta „De Correspondent” po 12 miesiącach działalności przynosi 2 mln euro przychodów. Większość abonentów przedłużyła subskrypcję tytułu.
więcej
|
|
Bertelsmann w pełni przejmuje Gruner+Jahr i zapowiada cięcia
Koncern Bertelsmann odkupił wszystkie udziały w wydawnictwie Gruner+Jahr i przejął w całości dawnego konkurenta. Zapowiada program oszczędnościowy i cięcia kadrowe.
więcej
|
|
,,The Washington Post" za darmo w tabletach Kindle Fire
Specjalna aplikacja mobilna ma zmienić „The Washington Post” w całkowicie spersonalizowany przekaz skierowany do każdego użytkownika tabletu Kindle Fire.
więcej
|
|
Jan Hartman pozwie ,,Wprost" za okładkę ,,Kazirodztwo jest OK"
Prof. Jan Hartman zapowiedział pozwanie „Wprost” za przypisanie mu na stwierdzenia: „Kazirodztwo jest OK”. - Okładka jest przykładem wyjątkowej nierzetelności dziennikarskiej, rujnującej poziom publicznej dyskusji. „Wprost” nie po raz pierwszy zresztą pokazało, że zamiast służby społecznej debacie, wybiera szokowanie i jątrzenie kosztem prawdy - ocenia Hartman.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|