|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 8 Października 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Golden Drum 2014: pierwsze polskie nominacje m.in. dla McCann Worldgroup i Cheil Poland
Do tegorocznego konkursu Golden Drum polskie agencje zgłosiły 84 prace. Wśród pierwszych nominowanych są projekty zrealizowane przez McCann Worldgroup, Cheil Poland, Havas Worldwide Warsaw, 180heartbeats + Jung v. Matt, Lemon Sky JWT i Artegence.
więcej |
|
Gutkowski: SAR otwarty na pomysły i projekt ,,Polska. Spring into new"
- Komunikacja i marketing są w trudnym, ale bardzo ciekawym momencie. Proste rezerwy wzrostu kończą się nie tylko dla nas, ale też dla naszych klientów - przyznal Szymon Gutkowski, nowy prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Zapowiedział, że organizacja będzie współrealizować projekt „Polska. Spring into new”.
więcej |
|
TV Republika przez 16 godzin na żywo. Rusza nowe pasmo dzienne
Telewizja Republika od 8 października br. zwiększy czas nadawania programu na żywo w dni powszednie do 16 godzin. Nowością będzie pasmo “Republika na żywo” emitowane między 10.00 a 16.00.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Effie 2014: Grand Prix dla PKO BP z Szymonem Majewskim, najwięcej nagród dla DDB i Starcom MediaVest Group
W tegorocznym konkursie Effie nagrodę Grand Prix przyznano za kampanie PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego. Najbardziej efektywną agencją reklamową została DDB Warszawa, a domem mediowym - Starcom MediaVest Group.
więcej
|
Beacony usunięte z Nowego Jorku jako zagrożenie dla prywatności (wideo)
500 elektronicznych czujników zwanych beaconami zainstalowano w budkach telefonicznych na Manhattanie. Kilka godzin później burmistrz Nowego Jorku polecił je usunąć jako zagrożenie dla prywatności mieszkańców miasta.
więcej
|
,,Super Express" dogania ,,Gazetę Wyborczą". ,,Fakt" na czele sprzedaży dzienników
|
,,Kobieta i Życie" na czele sprzedaży miesięczników w I półroczu (top 138 tytułów)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP pozwana o plagiat przy serialu "Rezydencja"
Telewizja Polska została pozwana za naruszenie praw autorskich przez autora serialu “Podkowa leśna”. Domaga się on odszkodowania, bo uważa, że fragmenty jego scenariusza wykorzystano przy tworzeniu serialu “Rezydencja” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. TVP odpiera zarzuty.
więcej
|
|
TV Republika przez 16 godzin na żywo. Rusza nowe pasmo dzienne
Telewizja Republika od 8 października br. zwiększy czas nadawania programu na żywo w dni powszednie do 16 godzin. Nowością będzie pasmo “Republika na żywo” emitowane między 10.00 a 16.00.
więcej
|
|
10 mln euro do wygrania w konkursie start-upów TVN, Michał Sadowski w jury
Grupa TVN wraz z największymi nadawcami telewizyjnymi z Europy zorganizuje międzynarodowy konkurs dla start-upów, w którym główną nagrodą jest paneuropejski budżet mediowy. Polskim jurorem w projekcie będzie Michał Sadowski, twórca Brand24.
więcej
|
|
TVP Sport i Wp.pl ze wspólnym programem "na żywo" po meczu Polska-Niemcy
TVP przygotuje specjalnie wydanie magazynu “4-4-2”, które będzie podsumowaniem sobotniego meczu piłkarskiego Polska-Niemcy. Poza anteną TVP Sport program zostanie pokazany w internecie - na stronie sport.tvp.pl i w portalu Wirtualna Polska.
więcej
|
|
,,Na dobre i na złe" na czele seriali cotygodniowych, ,,Czas honoru" ostatni (raport)
W jesiennej ramówce wśród cotygodniowych polskich seriali największą popularnością cieszą emitowane od lat produkcje TVP na czele z „Na dobre i na złe”. Słabo wypada zaś nowy sezon „Czasu honoru” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Teatr Telewizji zyskał 200 tys. widzów. ,,Brancz" z największą oglądalnością
Spektakle Teatru Telewizji w jesiennym sezonie ogląda średnio 897 tys. osób. To o 221 tys. widzów więcej niż rok temu, ale TVP1 w tym paśmie ma mniej oglądających od konkurencji. Do tej pory największą widownię zgromadził „Brancz”.
więcej
|
|
Regionalny System Ostrzegania trafi do kablówek. Jest porozumienie TVP i PIKE
Telewizja Polska i Polska Izba Komunikacji Elektronicznej podpisały list intencyjny dotyczący rozwoju usługi Regionalnego Systemu Ostrzegania u operatorów kablowych zrzeszonych w PIKE.
więcej
|
|
90 tys. widzów "Warsaw Shore" w TV Puls. Udział poniżej średniej stacji
Trzy pierwsze odcinki reality-show “Warsaw Shore” obejrzało w TV Puls średnio 87 tys. widzów. W czasie nadawania programu kanał przegrywa z konkurencją, a udział formatu w rynku jest niższy od średniego wyniku TV Puls.
więcej
|
|
Time Warner zwolni 1475 pracowników. "Umożliwienie inwestycji w innowacyjność"
Amerykański koncern medialny Time Warner, który posiada m. in. sieć telewizji informacyjnej CNN, zwolni 1475 pracowników, tzn. 10 proc. ich łącznej liczby - poinformował w poniedziałek Turner Broadcasting System, filia koncernu nadzorująca bezpośrednio stacje telewizyjne.
więcej
|
|
Inotel z nową ofertą po fuzji z siecią Inea. 40 nowych kanałów
Wielkopolski operator kablowy Inotel wprowadza nową ofertę telewizyjną, w której pojawi się 40 nowych kanałów oraz rozbudowane pakiety tematyczne. To efekt fuzji sieci ze spółką Inea.
więcej
|
|
Powstanie szósty sezon serialu "Żywe trupy"
Na kilka dni przed premierą piątego sezonu, twórcy serialu "Żywe trupy" zapowiedzieli, iż powstanie kolejna odsłona.
więcej
|
|
National Geographic Channel przygotowuje film ,,Zabić Jezusa". Haaz Sleiman w roli tytułowej
National Geographic Channel oraz Scott Free Productions przygotowują film telewizyjny pt. „Zabić Jezusa”. W obsadzie znaleźli się m.in. Haaz Sleiman, Joe Doyle czy Stephen Moyer.
więcej
|
|
,,Kuchnia+ poleca" - nowy projekt stacji Kuchnia+
7 października 2014 roku na antenie stacji Kuchnia+ wystartowała akcja „Kuchnia+ poleca”. Jej celem jest wyróżnienie najbardziej interesujących i wartych odwiedzenia restauracji w całym kraju.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Celebryci i brand heroes z pomysłem wciąż skuteczni reklamowo (opinie o Effie)
Udział znanej osoby lub wykreowanie brand hero może zapewnić sukces kampanii, o ile wiąże się z odpowiednim pomysłem na komunikację reklamowanej marki - wyniki tegorocznego konkursu Effie dla Wirtualnemedia.pl komentują menedżerowie z czołowych agencji i domów mediowych.
więcej
|
|
Golden Drum 2014: pierwsze polskie nominacje m.in. dla McCann Worldgroup i Cheil Poland
Do tegorocznego konkursu Golden Drum polskie agencje zgłosiły 84 prace. Wśród pierwszych nominowanych są projekty zrealizowane przez McCann Worldgroup, Cheil Poland, Havas Worldwide Warsaw, 180heartbeats + Jung v. Matt, Lemon Sky JWT i Artegence.
więcej
|
|
Gutkowski: SAR otwarty na pomysły i projekt ,,Polska. Spring into new"
- Komunikacja i marketing są w trudnym, ale bardzo ciekawym momencie. Proste rezerwy wzrostu kończą się nie tylko dla nas, ale też dla naszych klientów - przyznal Szymon Gutkowski, nowy prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Zapowiedział, że organizacja będzie współrealizować projekt „Polska. Spring into new”.
więcej
|
|
Michał Wiśniewski: z Isobar Poland do Cheil Poland
Michał Wiśniewski objął nowo utworzoną funkcje head of social w Cheil Poland. Wcześniej pracował w agencjach Isobar Poland, Socializer, Mint Media i ARBOinteractive.
więcej
|
|
Loteria na spełnienie marzeń promuje Kasy Stefczyka (wideo)
Rozpoczęła się loteria promująca pożyczki gotówkowe oferowane przez Kasy Stefczyka. Wspiera to kampania reklamowa, którą przygotowały i realizują firmy Apella, Rock And Roll Production i Lightcraft.
więcej
|
|
Marit Kroon za Mikołaja Ciasia w Coca-Cola Poland Services
Marit Kroon objęła funkcję senior stills activation managera w Coca-Cola Poland Services, poprzednio pełnioną przez Mikołaja Ciasia. W koncernie Coca-Cola pracuje od 10 lat.
więcej
|
|
Przed Halloween Pinterest promuje Pin Picks
Serwis Pinterest udostępnił nowe narzędzie reklamowe - Pin Picks. Wraz z nim rozpoczyna kampanię marketingową związaną ze świętem Halloween.
więcej
|
|
Filip Pieczyński business development directorem w RTB House
Filip Pieczyński dołączył do zespołu agencji RTB House, w której objął nowo utworzone stanowisko business development directora.
więcej
|
|
Michał Hejduk w Digital One, awans Radosława Chroboty
Michał Hejduk dołączył do zespołu agencji Digital One i objął funkcję strategy plannera. Z kolei na stanowisko senior strategy plannera awansował Radosław Chrobot.
więcej
|
|
Iwona Gała: z Schulz Brand Friendly do San Markos
Iwona Gała zaczęła pracę jako copywriter w San Markos. Wcześniej pracowała w agencjach Schulz Brand Friendly, TBWA, E-Graphics, Netizens Peppermint i Demo Effective Lauching.
więcej
|
|
Orange promuje usługi finansowe Orange Finanse (wideo)
Orange Finanse to nazwa nowej usługi bankowej, która wczoraj promowana jest kampanią w telewizji, prasie i na outdoorze. Celem działań jest zachęcenie konsumentów do korzystania z mobilnych usług finansowych firmy Orange. Akcję przygotowały agencje Publicis i Digital Wonderland .
więcej
|
|
Pomorze Zachodnie reklamuje się jako ,,dobre miejsce na przyszłość"
Ruszyła kampania reklamowa województwa zachodniopomorskiego podkreślająca jego walory inwestycyjne i turystyczne. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dobre miejsce na przyszłość”, przygotowały firmy Kreos, Arena i Ecorys.
więcej
|
|
,,Napędza głowę" - Puchatek reklamowany w nowych opakowaniach (wideo)
Wystartowała telewizyjna kampania reklamująca napój kakaowy Puchatek (produkowany przez Maspex Wadowice) w zmodyfikowanych opakowaniach. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Puchatek napędza głowę”, przygotowały firmy Kids & Young i Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,Nagrody zgarno" w promocji jaj Farmio
Ruszyła promocja jaj marki Farmio prowadzona pod hasłem „Nagrody zgarno, co kupujo Farmio”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Unlimited.
więcej
|
|
Marco Rigon dyrektorem zarządzającym agencji Mobext
Marco Rigon został powołany na stanowisko globalnego dyrektora zarządzającego agencji Mobext, należącej do Havas Media Group. Będzie pracował w siedzibie firmy w Paryżu.
więcej
|
|
Katarzyna Pacholak kierownikiem projektów w VES
Katarzyna Pacholak dołączyła do zespołu handlowego spółki VES, obejmując stanowisko kierownika projektów.
więcej
|
|
Brand Extension wypromuje Przedtestem.pl
Agencja Brand Extension nawiązała współpracę z serwisem edukacyjnym Przedtestem.pl, w ramach której zajmie się działaniami marketingowymi serwisu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Onet zerwał umowę z Ziemkiewiczem. "Nie akceptujemy lekkiego traktowania kwestii gwałtu"
Wczoraj Grupa Onet rozwiązała umowę z Rafałem Ziemkiewiczem. Spółka tłumaczy, że powodem takiej decyzji była zapowiedź publikacji „skandalizującego tekstu o seksie i gwałtach”. - Nie akceptujemy lekkiego traktowania przejawów przemocy seksualnej - mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Odachowska, dyrektor komunikacji korporacyjnej Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
|
10 mln euro do wygrania w konkursie start-upów TVN, Michał Sadowski w jury
Grupa TVN wraz z największymi nadawcami telewizyjnymi z Europy zorganizuje międzynarodowy konkurs dla start-upów, w którym główną nagrodą jest paneuropejski budżet mediowy. Polskim jurorem w projekcie będzie Michał Sadowski, twórca Brand24.
więcej
|
|
TVP Sport i Wp.pl ze wspólnym programem "na żywo" po meczu Polska-Niemcy
TVP przygotuje specjalnie wydanie magazynu “4-4-2”, które będzie podsumowaniem sobotniego meczu piłkarskiego Polska-Niemcy. Poza anteną TVP Sport program zostanie pokazany w internecie - na stronie sport.tvp.pl i w portalu Wirtualna Polska.
więcej
|
|
Cezary Gmyz rezygnuje ze współpracy z Onetem. ,,Sprzeciw wobec cenzury"
Cezary Gmyz zrezygnował we wtorek ze współpracy z portalem Onet.pl. Jego konto będzie dostępne dla czytelników jeszcze przez pół roku. - To sprzeciw wobec cenzury jaką zastosowano względem Rafała Ziemkiewicza - tłumaczy publicysta portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Sławomir Topczewski wiceprezesem Morizon, odchodzi Bolesław Drapella
Bolesław Drapella zrezygnował z funkcji wiceprezesa spółki Morizon (wydającej internetowe wyszukiwarki ofert nieruchomości), żeby skupić się na rozwoju swojego nowego serwisu. W zarządzie Morizon zwolnioną funkcję obejmie Sławomir Topczewski z Grupy Nokaut.
więcej
|
|
Volvo testuje ,,zakupy do bagażnika" (wideo)
Nowy system opracowany przez Volvo ma pozwalać na dostarczanie zakupów zrobionych przez internet prosto do bagażnika samochodu klienta. Na razie trwa pilotaż tej usługi.
więcej
|
|
Social media w USA: LinkedIn przed Twitterem, Instagram prestiżowy, Facebook dla kobiet
Postrzeganie poszczególnych serwisów społecznościowych w Stanach Zjednoczonych jest mocno uzależnione od wieku i płci użytkowników - wynika z raportu BI Intelligence.
więcej
|
|
Anna Miotk: z Netsprint.pl na dyrektora ds. komunikacji w PBI
Z początkiem października Anna Miotk objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji w spółce Polskie Badania Internetu (PBI). Wcześniej pracowała m.in. w firmach Netsprint.pl, ITBC Communication i On Board PR.
więcej
|
|
Przed Halloween Pinterest promuje Pin Picks
Serwis Pinterest udostępnił nowe narzędzie reklamowe - Pin Picks. Wraz z nim rozpoczyna kampanię marketingową związaną ze świętem Halloween.
więcej
|
|
Onet szybko rezygnuje z felietonów Rafała Ziemkiewicza. ,,Za wpis o wykorzystaniu nietrzeźwej"
We wtorek Onet.pl rozwiązał umowę z Rafałem Ziemkiewiczem, który felietony dla portalu pisał od początku października. Publicysta twierdzi, że jako powód rozstania podano mu „pisanie o przemocy seksualnej w lekkiej formie”. - To raczej strach przed antyrządowymi tekstami - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Za rok uzyskamy prawo do bycia zapomnianym w internecie
W instytucjach unijnych trwają prace nad nowymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Najwięcej kontrowersji budzi prawo do bycia zapomnianym. Już teraz na podstawie werdyktu luksemburskiego Trybunału Sprawiedliwości możliwe jest zgłaszanie wniosków do firmy Google o usunięcie linków z wyników wyszukiwania. Regulacje unijne mogą ułatwić egzekwowanie tego prawa.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|