|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 9 Października 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jolanta Fajkowska z programem w TVP Info i w Polsat News 2. "Nie obowiązuje zakaz konkurencji"
Jolanta Fajkowska, prowadząca program „Pożyteczni.pl” w TVP Info, poprowadzi w kanale Polsat News 2 magazyn „Fajka pokoju”. TVP nie ma nic przeciwko pojawieniu się dziennikarki u konkurencji, bo formalnie zatrudnia ją LeasingTeam.
więcej |
|
Golden Drum: Grand Prix dla McCann Worldgroup i 180heartbeats+JvM, potrójne złoto dla Cheil Poland
Na festiwalu Golden Drum agencja McCann Worldgroup otrzymała Grand Prix, złoto i srebro za akcję „It wasn’t a game”, 180heartbeats + Jung von Matt - Golden Drum za aplikację „Game is not over”, a Cheil Poland - trzy złota za „Bardzo dobre maniery”. Nagrody zdobyły też Havas Worldwide Warsaw i Artegence.
więcej |
|
Pies-pająk Wardęgi hitem września, marki modowe w social media (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)
Konta Roberta Lewandowskiego, Sylwestra Wardęgi i Wojciecha Szczęsnego cały czas są najpopularniejsze wśród polskich profili na Facebooku, YouTubie i Twitterze. W najnowszym raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl eksperci analizują, jak w serwisach społecznościowych funkcjonują marki modowe.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TVP pozwana o plagiat przy serialu "Rezydencja"
Telewizja Polska została pozwana za naruszenie praw autorskich przez autora serialu “Podkowa leśna”. Domaga się on odszkodowania, bo uważa, że fragmenty jego scenariusza wykorzystano przy tworzeniu serialu “Rezydencja” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. TVP odpiera zarzuty.
więcej
|
Effie 2014: Grand Prix dla PKO BP z Szymonem Majewskim, najwięcej nagród dla DDB i Starcom MediaVest Group
W tegorocznym konkursie Effie nagrodę Grand Prix przyznano za kampanie PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego. Najbardziej efektywną agencją reklamową została DDB Warszawa, a domem mediowym - Starcom MediaVest Group.
więcej
|
Beacony usunięte z Nowego Jorku jako zagrożenie dla prywatności (wideo)
|
,,Super Express" dogania ,,Gazetę Wyborczą". ,,Fakt" na czele sprzedaży dzienników
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN przesuwa "Żony z Hollywood" na wiosnę. "Względy produkcyjne"
W jesiennej ramówce telewizji TVN nie znajdzie się zapowiadany wcześniej reality-show “Żony z Hollywood”. Zrealizowany w Los Angeles program trafi na antenę stacji dopiero wiosną przyszłego roku - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Jolanta Fajkowska z programem w TVP Info i w Polsat News 2. "Nie obowiązuje zakaz konkurencji"
Jolanta Fajkowska, prowadząca program „Pożyteczni.pl” w TVP Info, poprowadzi w kanale Polsat News 2 magazyn „Fajka pokoju”. TVP nie ma nic przeciwko pojawieniu się dziennikarki u konkurencji, bo formalnie zatrudnia ją LeasingTeam.
więcej
|
|
BBC Brit, BBC First i BBC Earth - nowe kanały BBC na polskim rynku
Spółka BBC Worldwide chce wprowadzić do Polski trzy nowe kanały tematyczne: BBC Brit, BBC First i BBC Earth. Stacje te mogłyby zacząć nadawanie w naszym kraju w przyszłym roku.
więcej
|
|
Koniec ,,The Voice of Poland"? ,,Piąta edycja nie będzie ostatnią"
TVP2 nie planuje zakończenia formatu muzycznego „The Voice of Poland” na trwającej obecnie piątej jego odsłonie. Obecnie toczą się rozmowy na temat kontynuacji talent-show, ale może on mieć przerwę w emisji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Pierwsza miłość" ma 400 tys. widzów mniej, Polsat nadal na czele grupy 16-49
W nowym sezonie serial „Pierwsza miłość” gromadzi średnio 1,66 mln widzów, o 400 tys. osób mniej niż rok temu. Obyczajowa produkcja Polsatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVN, ale w grupie komercyjnej jest liderem.
więcej
|
|
,,I love Violetta" polską produkcją Disney Channel
Kanał Disney Channel w drugiej połowie października br. rozpocznie emisję nowego polskiego programu „I love Violetta”. Będzie on prowadzony przez fanki serialu “Violetta”.
więcej
|
|
Ale kino+ promuje się jak kanał dla wybrednych (wideo)
Stacja filmowa Ale kino+ rozpoczęła kampanią wizerunkową, w której promuje się jako kanał dla widzów o wysmakowanych gustach. Działania obejmują m.in. telewizję, internet i komunikację miejską.
więcej
|
|
Mecze Polska-Niemcy i Polska-Szkocja w Polsacie i Polsacie Sport
W najbliższą sobotę 11 października 2014 roku reprezentacja Polski w eliminacjach do Euro 2016 zmierzy się z Niemcami, a we wtorek 14 października br. - ze Szkocją. Oba mecze będzie można zobaczyć w Polsacie i Polsacie Sport.
więcej
|
|
Odkodowana premiera ,,Watahy" w HBO
11 i 12 października 2014 roku w związku z premierą serialu „Wataha” kanał HBO będzie odkodowany.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Golden Drum: Grand Prix dla McCann Worldgroup i 180heartbeats+JvM, potrójne złoto dla Cheil Poland
Na festiwalu Golden Drum agencja McCann Worldgroup otrzymała Grand Prix, złoto i srebro za akcję „It wasn’t a game”, 180heartbeats + Jung von Matt - Golden Drum za aplikację „Game is not over”, a Cheil Poland - trzy złota za „Bardzo dobre maniery”. Nagrody zdobyły też Havas Worldwide Warsaw i Artegence.
więcej
|
|
Krystyna Loska ostrzega klientów Orange przed nieuczciwymi handlowcami
Orange Polska rozpoczął kampanię reklamową, w której przestrzega swoich klientów przed nieuczciwymi przedstawicielami handlowymi innych firm telekomunikacyjnych podszywającymi się pod tego operatora. Twarzą akcji jest była prezenterka telewizyjna Krystyna Loska.
więcej
|
|
,,Bicie uczy, ale tylko złych rzeczy" - demoniczny Radziwiłowicz w kampanii Rzecznika Praw Dziecka (wideo)
W połowie października ruszy kampania Rzecznika Praw Dziecka podkreślająca negatywne skutki przemocy wobec dzieci. Akcję - opartą na spocie z Jerzym Radziwiłowiczem w reżyserii Jana Komasy - przygotowały firmy Telescope i Papaya Films.
więcej
|
|
,,Nasze produkty, Twoje pytania" w kampanii McDonald's (wideo)
McDonald’s Polska rozpoczął kolejną wizerunkową kampanię reklamową podkreślającą wysoką jakość produktów serwowanych w tej sieci restauracji. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nasze produkty, Twoje pytania”, przygotowały firmy DDB Warszawa, Macroscope OMD i 24/7 Communication.
więcej
|
|
Pomysły, a nie celebryci czy brand heroes przepisem na efektywność reklamową
To, że dużej części kampanii nagrodzonych złotem w tegorocznym konkursie Effie znalazł się ten element wspólny, nie znaczy, że użycie celebryty lub brand hero jest przepisem na sukces. Nie ma prostych rozwiązań, za każdym razem analizę i budowę strategii należy przeprowadzić od podstaw - ocenia Michał Wolniak z VML Poland.
więcej
|
|
,,Klucz do Twoich pasji" reklamuje BMW serii 2 Active Tourer (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek samochód BMW serii 2 Active Tourer. Akcję, pod hasłem „Klucz do Twoich pasji”, przygotowały firmy MAB i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Facebook wprowadza system reklamowy Audience Network
Serwis Facebook ogłosił dostępność swojej sieci reklamy mobilnej Audience Network dla wszystkich reklamodawców i twórców zewnętrznych aplikacji.
więcej
|
|
Aflofarm przedłużył umowę z Mindshare Polska
Aflofarm Farmacja Polska, największy reklamodawca na naszym rynku, przedłużył na przyszły rok umowę z Mindshare Polska dotyczącą obsługi jego budżetu reklamowego w telewizji i internecie.
więcej
|
|
,,Do you note?" - dwie nowe reklamy Samsunga Galaxy Note 4 (wideo)
Samsung zaprezentował dwie nowe reklamy telewizyjne phabletu Galaxy Note 4.
więcej
|
|
Bosch szuka ambasadorów w kampanii suszarek do ubrań
Wystartowała internetowa kampania reklamowa suszarek do ubrań Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) obejmująca konkurs na ambasadorów marki. Akcję przygotowały i realizują agencje Insignia i Hyper Crew.
więcej
|
|
Ale kino+ promuje się jak kanał dla wybrednych (wideo)
Stacja filmowa Ale kino+ rozpoczęła kampanią wizerunkową, w której promuje się jako kanał dla widzów o wysmakowanych gustach. Działania obejmują m.in. telewizję, internet i komunikację miejską.
więcej
|
|
Katarzyna Pachel awansowała w strukturach firmy Whirlpool
Z początkiem listopada Katarzyna Pachel obejmie stanowisko product marketing managera w regionie Europe Middle East & Africa w kategorii home cleaning w firmie Whirlpool.
więcej
|
|
S4 zareklamuje dla UOKiK-u szersze prawa konsumentów
Agencja S4 wygrała zorganizowany przez UOKiK konkurs na kreację i produkcję spotów prezentujących nowe uprawnienia konsumentów. Kampania oparta na klipach ruszy na początku przyszłego roku.
więcej
|
|
K2 Media wypromuje w social media sprzęt Philips
Agencja mediowa K2 Media wygrała konkurs ofert na obsługę w mediach społczneściowych urządzeń audio i wideo marki Philips, dystrybuowanych w Polsce przez Woox Innovations.
więcej
|
|
"Słuchać Polaków, zmieniać Polskę" - to hasło PiS w wyborach samorządowych
"Słuchać Polaków, zmieniać Polskę" - to hasło Prawa i Sprawiedliwości w nadchodzących wyborach samorządowych. Hasło odwołuje się do potrzeby prawdziwej demokracji i potrzeby służby, bez której nie ma dobrej władzy - podkreślił prezes PiS Jarosław Kaczyński.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dziennikarze "Gazety Polskiej Codziennie" bez pensji na czas. "Gazeta przynosi zysk"
Dziennikarze “Gazety Polskiej Codziennie” nie mogą się doprosić zaległych wynagrodzeń, a część rozważa nawet odejście z tytułu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny “GPC”, zapewnia, że gazeta płaci jak otrzyma pieniądze od kolporterów i cały czas jest rentowna.
więcej
|
|
,,Twój Styl" i ,,Avanti" tracą czytelników, ,,Cosmopolitan" i ,,Elle" ich zyskują
W lipcu 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Cosmopolitan”, a na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn „Shape”.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" i ,,Gazeta Pomorska" na czele sprzedaży e-wydań
W sierpniu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”, a najwięcej zyskał „Parkiet”. Natomiast wśród dzienników regionalnych pierwsze miejsce należało do „Gazety Pomorskiej”.
więcej
|
|
40-lecie magazynu ,,People". Taylor Swift jako Mia Farrow na okładce
Tygodnik „People” obchodzi 40. rocznicę wydania pierwszego numeru. Z tej okazji magazyn ukaże się z dwiema wersjami okładki.
więcej
|
|
,,Chip" stawia na rozszerzoną rzeczywistość
W środę 8 października br. ukazał się listopadowy numer miesięcznika „Chip” (Grupa Burda). Od tego wydania czytelnicy będą mieli dostęp do dodatkowych materiałów multimedialnych w ramach tzw. rozszerzonej rzeczywistości.
więcej
|
|
Grzegorz Hajdarowicz: nie chcę kupić Wisły Kraków
- Nie byłem i nie jestem zainteresowany nabyciem klubu piłkarskiego Wisła Kraków - oświadczył Grzegorz Hajdarowicz, właściciel Grupy Gremi, odnosząc się do plotek w tej sprawie, które pojawiły się w ostatnich dniach.
więcej
|
|
Media Regionalne kupiły tygodnik "Dzień za dniem"
Należące do Grupy Polskapresse Media Regionalne przejęły ukazujący się w powiecie świebodzińskim tygodnik lokalny “Dzień za dniem”. 8 października br. ukazał się pierwszy numer gazety w nowej szacie graficznej.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Allegro zaczyna zwolnienia grupowe i outsourcing, stawia na mobile
Grupa Allegro w najbliższym czasie zwolni ok. 90 pracowników, a kolejnych 80 przeniesie do firm zewnętrznych, mimo że jednocześnie ogłasza otwarcie swojego nowego biura. Spółka zamierza działać elastyczniej i skupić się na segmencie mobilnym.
więcej
|
|
Pies-pająk Wardęgi hitem września, marki modowe w social media (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)
Konta Roberta Lewandowskiego, Sylwestra Wardęgi i Wojciecha Szczęsnego cały czas są najpopularniejsze wśród polskich profili na Facebooku, YouTubie i Twitterze. W najnowszym raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl eksperci analizują, jak w serwisach społecznościowych funkcjonują marki modowe.
więcej
|
|
Onet i WP najpopularniejszymi polskimi serwisami za granicą, Gazeta.pl i Interia przed Allegro (TOP 20)
Wśród polskich stron internetowych zdecydowanie największy ruch z zagranicy notują Onet.pl i WP.pl, a kolejne miejsca zajmują Gazeta.pl, Interia.pl i Allegro.pl. Duży spadek w skali roku zanotowało Chomikuj.pl, a anglojęzyczny Gamepressure.com prawie wszystkich odwiedzających ma spoza Polski.
więcej
|
|
Eliminacje Euro 2016 w ipli. Wszystkie mecze za 99,90 zł
Telewizja internetowa ipla zaoferowała dostęp do wszystkich meczów eliminacyjnych do mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2016 troku. Oglądać je można, wykupując m.in. jeden z dwóch typów pakietów. Bezpłatnie ipla transmitować będzie mecze z udziałem Polaków.
więcej
|
|
Laczynaspilka.pl - serwis dla kibiców reprezentacji od PZPN-u i Alior Banku
Polski Związek Piłki Nożnej uruchomił serwis Laczynaspilka.pl poświęcony wszystkim polskim reprezentacjom piłkarskim. Strona została przygotowana we współpracy z Alior Bankiem, nowym sponsorem seniorskiej drużyny narodowej.
więcej
|
|
Facebook wprowadza system reklamowy Audience Network
Serwis Facebook ogłosił dostępność swojej sieci reklamy mobilnej Audience Network dla wszystkich reklamodawców i twórców zewnętrznych aplikacji.
więcej
|
|
Facebook pracuje nad aplikacją do anonimowych kontaktów
Możliwość anonimowej rejestracji i logowania się oraz wymiany poglądów w sieci - takie mają być możliwości w nowej aplikacji mobilnej, którą przygotowuje Facebook.
więcej
|
|
Twitter pozywa FBI i resort sprawiedliwości. ,,Raport przejrzystości"
Twitter pozywa FBI i resort sprawiedliwości domagając się prawa do ujawniania większej liczby informacji dotyczących skali inwigilowania jego użytkowników przez agencje federalne.
więcej
|
|
Zalando odwiedza co dziesiąty polski internauta (infografika)
Internetowy sklep odzieżowy Zalando.pl odwiedza prawie co dziesiąty polski internauta, a interesują się nim głównie kobiety. Podobnie jest w Danii, gdzie ośmiu na dziesięciu internautów odwiedzających Zalando.dk to przedstawicielki płci pięknej - wynika z danych Gemiusa.
więcej
|
|
Prawie trzy czwarte polskich internautów korzysta z YouTube'a (infografika)
Agencja Tube.AD przygotowała infografikę prezentującą popularność serwisu YouTube wśród polskich internautów.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|