|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 10 Października 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Instagram rekordowo popularny w Polsce, wyhamował wzrost Pinteresta
Przeglądarkową wersję Instagrama w ostatnich miesiącach odwiedzało rekordowe 2,3 mln polskich internautów, dwa razy więcej niż rok wcześniej. Z kolei odwiedzalność Pinteresta ustabilizowała się na poziomie 1,1-1,5 mln użytkowników.
więcej |
|
Apple i Google na czele najcenniejszych marek (TOP 100)
Apple, Google i Coca-Cola to trzy najbardziej wartościowe marki 2014 roku według rankingu opublikowanego przez Interbrand.
więcej |
|
Ubezpieczyciele przenoszą budżety reklamowe z telewizji do radia. PZU, AXA i ING w dół - zyskało 4Life (TOP 10)
Od stycznia do sierpnia br. cennikowe wydatki reklamowe firm ubezpieczeniowych były o 10,6 proc. mniejsze niż rok wcześniej. Mocno zmalały w telewizji, za to wzrosły w radiu. Wśród czołowych ubezpieczycieli duże spadki budżetów reklamowych zanotowały PZU, Link4, AXA Direct i ING TUnŻ, a wyraźny wzrost osiągnęło 4Life Direct.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP2 ratując ,,SuperSTARcie" zmienia skład jury, Wojciech Mann pozostaje
TVP2 chce zwiększyć oglądalność nowego piątkowego show „SuperSTARcie”, dlatego zmieni formułę oceny jego uczestników. W jury nie pojawi się już producent muzyczny Marcin Bors, a jego miejsce co tydzień zajmie inna osoba - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Krzysztof Luft: MUX 8 dla TVP i nadawców komercyjnych
Nowy multipleks naziemnej telewizji nie zostanie przeznaczony w całości dla TVP - zapowiedział w czwartek podczas posiedzenia sejmowej komisji Krzysztof Luft z Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. KRRiT zweryfikowała stanowisko w związku z niezadowoleniem nadawców komercyjnych.
więcej
|
|
TVP Seriale nokautuje konkurencję, Stopklatka TV na drugim miejscu (top 32 kanałów filmowych)
We wrześniu br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale, a na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największy wzrost w zestawieniu zanotował CBS Action, natomiast najwięcej stracił BBC Entertainment.
więcej
|
|
Program Darka Malejonka spadł z ramówki TV Republika
Program „Ale Jazda!” Darka Malejonka został zdjęty z anteny po wyemitowaniu dwóch odcinków. Stacja nie komentuje, czy zdecydowały o tym wyniki oglądalności. - To była wspólna decyzja - mówi Tomasz Terlikowski, redaktor naczelny Republiki.
więcej
|
|
Wolniejszy wzrost płatnej telewizji w Europie, liderem BSkyB
Niektórzy najwięksi operatorzy telewizyjni w Europie stracą przychody, ale nie zrezygnują z akwizycji i cyfryzacji - wynika z raportu European Pay-TV Operator Forecasts.
więcej
|
|
,,Spoiler Box" na ulicach Warszawy promuje serial AXN ,,Zbrodnia"
W piątek 10 października startuje akcja ambientowa promująca serial „Zbrodnia”, który będzie emitowany w AXN. Na ulicach Warszawy stanie „Spoiler Box”, dzięki któremu widzowie poznają szczegóły produkcji i będą mogli wziąć udział w konkursie.
więcej
|
|
Jay Leno wraca do telewizji, ma poprowadzić program motoryzacyjny (wideo)
Jay Leno zamarzył o tym, by rywalizować z "Top Gear" Jeremy'ego Clarksona. Znany amerykański gospodarz programów talk-show ma pomysł na nowy program motoryzacyjny.
więcej
|
|
Piąty sezon ,,Hawaii 5.0" w Universal Channel
12 października 2014 roku Universal Channel rozpocznie emisję piątej serii serial „Hawaii 5.0”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Apple i Google na czele najcenniejszych marek (TOP 100)
Apple, Google i Coca-Cola to trzy najbardziej wartościowe marki 2014 roku według rankingu opublikowanego przez Interbrand.
więcej
|
|
Ubezpieczyciele przenoszą budżety reklamowe z telewizji do radia. PZU, AXA i ING w dół - zyskało 4Life (TOP 10)
Od stycznia do sierpnia br. cennikowe wydatki reklamowe firm ubezpieczeniowych były o 10,6 proc. mniejsze niż rok wcześniej. Mocno zmalały w telewizji, za to wzrosły w radiu. Wśród czołowych ubezpieczycieli duże spadki budżetów reklamowych zanotowały PZU, Link4, AXA Direct i ING TUnŻ, a wyraźny wzrost osiągnęło 4Life Direct.
więcej
|
|
Kolejne polskie nominacje na Golden Drum, m.in. za akcje PZU, Prince Polo i już nagrodzone kampanie
Na festiwalu Golden Drum ogłoszono kolejne nominacje dla polskich agencji: Lowe Warsaw, McCann Worldgroup, Ogilvy & Mather, Scholz & Friends Warszawa, Grey Group Poland, Walk, Next i VML Poland. Następne szanse na nagrody mają agencje stojące za wyróżnionymi już kampaniami „It wasn’t a game”, „Bardzo dobre maniery” i „Alternatywny komentarz”.
więcej
|
|
Poziom irytacji reklamą mocno uzależniony od czasu spędzonego przed telewizorem
Z analizy wyników na przestrzeni lat wynika, że istnieje silna zależność pomiędzy czasem spędzonym przed telewizorem a wartością Wskaźnika Irytacji Reklamą (WIR), którego monitoring prowadzi dom mediowy OMD. Dla różnych grup odbiorców wygląda to jednak różnie.
więcej
|
|
Edyta Olszówka w największej kampanii kosmetyków Bielenda (wideo)
Firma Bielenda rozpoczęła największą jak dotychczas kampanię reklamową swoich kosmetyków. Akcję - z udziałem ambasadorki marki, Edyty Olszówki - przedsiębiorstwo realizuje wspólnie z agencją Cappuccino PR.
więcej
|
|
Biedronka promuje się jako sponsor piłkarskiej reprezentacji darmową książką Tomasza Wołka
Z okazji meczu polskiej reprezentacji Polski z Niemcami w sobotę w warszawskich sklepach Biedronka pojawi się bezpłatna książka „Dlaczego kochamy piłkę” autorstwa Tomasza Wołka. Biedronka jest sponsorem drużyny narodowej od ponad czterech lat.
więcej
|
|
,,Mniej znaczy więcej!" reklamuje sok pomidorowy Fortuna (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamująca sok pomidorowy Fortuna (produkowany przez firmę Agros-Nova). Akcję przygotowały agencja Brand Place i dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Snapchat wprowadzi reklamy znikające jak wpisy
Darmowa aplikacja Snaptchat ze znikającymi komunikatami jest popularna, ale nie przynosi pieniędzy. Wprowadzenie reklam ma zmienić ten bilans.
więcej
|
|
Pharrell Williams, Elton John, One Direction w spocie BBC Music (wideo)
Pharrell Williams, Elton John, One Direction i inni wykonawcy występują w klipie promującym inicjatywę BBC Music.
więcej
|
|
iPad popularniejszy wśród dzieci niż Disney i YouTube (TOP 50 marek)
iPad, Hershey’s i Oreo to najbardziej lubiane marki przez dzieci w Stanach Zjednoczonych. Dalekie miejsca Disneya i McDonald’s.
więcej
|
|
,,100 proc. naturalnego smaku" reklamuje ryby z pieca Frosta (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa ryb z pieca marki Frosta. Akcję, prowadzoną pod hasłem „100 proc. naturalnego smaku”, przygotowały firmy Wire, OMD i JBcomm.
więcej
|
|
,,Bądź #smA4rt" w kampanii przeciw smartfonom w czasie jazdy samochodem (wideo)
Ruszyła kampania zachęcająca do rozsądnego korzystania ze smartfonów podczas jazdy samochodem. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Bądź #smA4rt, jedź bezpiecznie!”, przygotowała firma Stalexport Autostrada Małopolska wspólnie z Małopolską Komendą Wojewódzką Policji.
więcej
|
|
Anna Białkowska: z Walk do Sataku
Anna Białkowska dołączyła do zespołu agencji Sataku i objęła stanowisko agency account managera. Wcześniej pracowała w Walki i Społeczności.pl.
więcej
|
|
Cube Group zareklamuje ING TFI
Agencja Cube Group rozpoczęła współpracę z ING Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Obsługą działań zajmie się należąca grupy sieć afiliacyjna NetSales.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Sławomir Jastrzębowski redaktorem naczelnym Grupy "Super Expressu"
Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny dziennika “Super Express” (Murator), został jednocześnie naczelnym całej Grupy funkcjonującej pod tą marką. To nowe stanowisko w strukturze wydawnictwa.
więcej
|
|
,,Dobre Rady" liderem miesięczników poradnikowych. ,,Claudia" z największym spadkiem
W lipcu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych utrzymały się „Dobre Rady”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, z kolei najwięcej straciła „Claudia”.
więcej
|
|
Magazyn "Uroda Życia" debiutuje na rynku
Wydawnictwo Edipresse Polska wprowadza dziś na rynek miesięcznik luksusowy dla kobiet “Uroda Życia”, którego redaktor naczelną jest Anna Maruszeczko. Wydawca liczy na sprzedaż tytułu na poziomie 80 tys. egz.
więcej
|
|
"Uroda Życia" z kampanią za 4,5 mln zł. Pismo promuje Agata Kulesza (wideo)
Wprowadzenie na rynek miesięcznika “Uroda Życia” (Edipresse Polska) wspiera kampania reklamowa, której twarzą jest Agata Kulesza. Wydawnictwo na kilkumiesięczną akcję promocyjną przeznaczyło 4,5 mln zł.
więcej
|
|
Listopadowe wydanie "Elle" z kalendarzem
Na rynku ukazał się listopadowy numer miesięcznika “Elle” (Grupa Burda). Na jego okładce znalazła się Marta Dyks, polska modelka mieszkająca w Nowym Jorku, a do części nakładu dołączono kalendarz na 2015 rok.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Instagram rekordowo popularny w Polsce, wyhamował wzrost Pinteresta
Przeglądarkową wersję Instagrama w ostatnich miesiącach odwiedzało rekordowe 2,3 mln polskich internautów, dwa razy więcej niż rok wcześniej. Z kolei odwiedzalność Pinteresta ustabilizowała się na poziomie 1,1-1,5 mln użytkowników.
więcej
|
|
Google fotografuje pustynię z grzbietu wielbłąda (wideo)
Google zamontował na grzbiecie wielbłąda zestaw swoich aparatów fotograficznych do robienia zdjęć na potrzeby Street View. W ten sposób powstała dokumentacja pustyni Liwa w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
więcej
|
|
Snapchat wprowadzi reklamy znikające jak wpisy
Darmowa aplikacja Snaptchat ze znikającymi komunikatami jest popularna, ale nie przynosi pieniędzy. Wprowadzenie reklam ma zmienić ten bilans.
więcej
|
|
Google Now powiadomi o rachunkach po przeskanowaniu maili użytkownika (wideo)
Google wprowadza usługę przypominania o płatnościach w asystencie Google Now. Potrzebne do tego dane będą pobierane z konta użytkownika w Gmailu.
więcej
|
|
Szefowa działu newsów odchodzi z Twittera
Vivian Schiller, szefowa działu newsów i współpracy z mediami w serwisie Twitter poinformowała o swoim odejściu z firmy. To już kolejna osoba z kierownictwa, która opuszcza Twittera.
więcej
|
|
Facebook nie ma planu, jak zarobić na WhatsApp
Mark Zuckerberg, szef Facebooka, przyznał, że serwis nie ma na razie żadnego planu na to, jak aplikacja WhatsApp może przynosić zyski.
więcej
|
|
FBIQ - nowe narzędzie dla marketerów od Facebooka
Facebook udostępnił nowe rozwiązanie stworzone z myślą o marketerach - FBIQ. Narzędzie to ma im pomóc w lepszym zrozumieniu osób korzystających ze społecznościowego portalu.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|