Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 10 Października 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Radio Muzo.fm rusza 20 października. Na antenie Figurski i osoby z Eski Rock

W poniedziałek 20 października br. o godz. 6.00 rozpocznie nadawanie stacja Muzo.fm zastępując Radio PiN - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Na antenie nowej rozgłośni pojawią się m.in. Michał Figurski, Marcin Bisiorek i Radek Nałęcz. więcej

 
TVP2 ratując ,,SuperSTARcie" zmienia skład jury, Wojciech Mann pozostaje

TVP2 chce zwiększyć oglądalność nowego piątkowego show „SuperSTARcie”, dlatego zmieni formułę oceny jego uczestników. W jury nie pojawi się już producent muzyczny Marcin Bors, a jego miejsce co tydzień zajmie inna osoba - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Krzysztof Luft: MUX 8 dla TVP i nadawców komercyjnych

Nowy multipleks naziemnej telewizji nie zostanie przeznaczony w całości dla TVP - zapowiedział w czwartek podczas posiedzenia sejmowej komisji Krzysztof Luft z Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. KRRiT zweryfikowała stanowisko w związku z niezadowoleniem nadawców komercyjnych. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Trade Media International poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Internetowy

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Junior Strategy Planner (Researcher)

Polsat Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych Radio

Polsat Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych Online

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Senior Event Manager

Radio Park poszukuje osoby na stanowisko
Prowadzący Program Radiowy

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Creative / Senior Creative

Blue Angels poszukuje osoby na stanowisko
New Business Director

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager (Daily Needs)

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Junior Technical Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Instagram rekordowo popularny w Polsce, wyhamował wzrost Pinteresta

Przeglądarkową wersję Instagrama w ostatnich miesiącach odwiedzało rekordowe 2,3 mln polskich internautów, dwa razy więcej niż rok wcześniej. Z kolei odwiedzalność Pinteresta ustabilizowała się na poziomie 1,1-1,5 mln użytkowników. więcej

 
Apple i Google na czele najcenniejszych marek (TOP 100)

Apple, Google i Coca-Cola to trzy najbardziej wartościowe marki 2014 roku według rankingu opublikowanego przez Interbrand. więcej

 
Ubezpieczyciele przenoszą budżety reklamowe z telewizji do radia. PZU, AXA i ING w dół - zyskało 4Life (TOP 10)

Od stycznia do sierpnia br. cennikowe wydatki reklamowe firm ubezpieczeniowych były o 10,6 proc. mniejsze niż rok wcześniej. Mocno zmalały w telewizji, za to wzrosły w radiu. Wśród czołowych ubezpieczycieli duże spadki budżetów reklamowych zanotowały PZU, Link4, AXA Direct i ING TUnŻ, a wyraźny wzrost osiągnęło 4Life Direct. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Allegro zaczyna zwolnienia grupowe i outsourcing, stawia na mobile

Grupa Allegro w najbliższym czasie zwolni ok. 90 pracowników, a kolejnych 80 przeniesie do firm zewnętrznych, mimo że jednocześnie ogłasza otwarcie swojego nowego biura. Spółka zamierza działać elastyczniej i skupić się na segmencie mobilnym. więcej

Jolanta Fajkowska z programem w TVP Info i w Polsat News 2. "Nie obowiązuje zakaz konkurencji"

Jolanta Fajkowska, prowadząca program „Pożyteczni.pl” w TVP Info, poprowadzi w kanale Polsat News 2 magazyn „Fajka pokoju”. TVP nie ma nic przeciwko pojawieniu się dziennikarki u konkurencji, bo formalnie zatrudnia ją LeasingTeam. więcej

TVP pozwana o plagiat przy serialu "Rezydencja"
Effie 2014: Grand Prix dla PKO BP z Szymonem Majewskim, najwięcej nagród dla DDB i Starcom MediaVest Group
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP2 ratując ,,SuperSTARcie" zmienia skład jury, Wojciech Mann pozostaje

TVP2 chce zwiększyć oglądalność nowego piątkowego show „SuperSTARcie”, dlatego zmieni formułę oceny jego uczestników. W jury nie pojawi się już producent muzyczny Marcin Bors, a jego miejsce co tydzień zajmie inna osoba - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Krzysztof Luft: MUX 8 dla TVP i nadawców komercyjnych

Nowy multipleks naziemnej telewizji nie zostanie przeznaczony w całości dla TVP - zapowiedział w czwartek podczas posiedzenia sejmowej komisji Krzysztof Luft z Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. KRRiT zweryfikowała stanowisko w związku z niezadowoleniem nadawców komercyjnych. więcej

 
TVP Seriale nokautuje konkurencję, Stopklatka TV na drugim miejscu (top 32 kanałów filmowych)

We wrześniu br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale, a na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największy wzrost w zestawieniu zanotował CBS Action, natomiast najwięcej stracił BBC Entertainment. więcej

 
Program Darka Malejonka spadł z ramówki TV Republika

Program „Ale Jazda!” Darka Malejonka został zdjęty z anteny po wyemitowaniu dwóch odcinków. Stacja nie komentuje, czy zdecydowały o tym wyniki oglądalności. - To była wspólna decyzja - mówi Tomasz Terlikowski, redaktor naczelny Republiki. więcej

 
Wolniejszy wzrost płatnej telewizji w Europie, liderem BSkyB

Niektórzy najwięksi operatorzy telewizyjni w Europie stracą przychody, ale nie zrezygnują z akwizycji i cyfryzacji - wynika z raportu European Pay-TV Operator Forecasts. więcej

 
,,Spoiler Box" na ulicach Warszawy promuje serial AXN ,,Zbrodnia"

W piątek 10 października startuje akcja ambientowa promująca serial „Zbrodnia”, który będzie emitowany w AXN. Na ulicach Warszawy stanie „Spoiler Box”, dzięki któremu widzowie poznają szczegóły produkcji i będą mogli wziąć udział w konkursie. więcej

 
Jay Leno wraca do telewizji, ma poprowadzić program motoryzacyjny (wideo)

Jay Leno zamarzył o tym, by rywalizować z "Top Gear" Jeremy'ego Clarksona. Znany amerykański gospodarz programów talk-show ma pomysł na nowy program motoryzacyjny. więcej

 
Piąty sezon ,,Hawaii 5.0" w Universal Channel

12 października 2014 roku Universal Channel rozpocznie emisję piątej serii serial „Hawaii 5.0”. więcej

 
 
Radio  
 
Radio Muzo.fm rusza 20 października. Na antenie Figurski i osoby z Eski Rock

W poniedziałek 20 października br. o godz. 6.00 rozpocznie nadawanie stacja Muzo.fm zastępując Radio PiN - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Na antenie nowej rozgłośni pojawią się m.in. Michał Figurski, Marcin Bisiorek i Radek Nałęcz. więcej

 
RMF Maxxx przegrało w sądzie z KRRiT

Wojewódzki Sąd Administracyjny oddalił skargę złożoną przez spółkę Multimedia, nadawcę stacji RMF Maxxx. Dotyczyła ona decyzji KRRiT o rozszerzeniu koncesji dla Eski Koszalin o stację nadawczą w Kołobrzegu. więcej

 
Wojciech Kania za Łukasza Tymkowa szefem Radia Silesia

Wojciech Kania został nowym dyrektorem Radia Silesia. Zastąpił na tym stanowisku Łukasza Tymkowa, który rozstał się ze stacją. więcej

 
Reklama  
 
Apple i Google na czele najcenniejszych marek (TOP 100)

Apple, Google i Coca-Cola to trzy najbardziej wartościowe marki 2014 roku według rankingu opublikowanego przez Interbrand. więcej

 
Ubezpieczyciele przenoszą budżety reklamowe z telewizji do radia. PZU, AXA i ING w dół - zyskało 4Life (TOP 10)

Od stycznia do sierpnia br. cennikowe wydatki reklamowe firm ubezpieczeniowych były o 10,6 proc. mniejsze niż rok wcześniej. Mocno zmalały w telewizji, za to wzrosły w radiu. Wśród czołowych ubezpieczycieli duże spadki budżetów reklamowych zanotowały PZU, Link4, AXA Direct i ING TUnŻ, a wyraźny wzrost osiągnęło 4Life Direct. więcej

 
Kolejne polskie nominacje na Golden Drum, m.in. za akcje PZU, Prince Polo i już nagrodzone kampanie

Na festiwalu Golden Drum ogłoszono kolejne nominacje dla polskich agencji: Lowe Warsaw, McCann Worldgroup, Ogilvy & Mather, Scholz & Friends Warszawa, Grey Group Poland, Walk, Next i VML Poland. Następne szanse na nagrody mają agencje stojące za wyróżnionymi już kampaniami „It wasn’t a game”, „Bardzo dobre maniery” i „Alternatywny komentarz”. więcej

 
Poziom irytacji reklamą mocno uzależniony od czasu spędzonego przed telewizorem

Z analizy wyników na przestrzeni lat wynika, że istnieje silna zależność pomiędzy czasem spędzonym przed telewizorem a wartością Wskaźnika Irytacji Reklamą (WIR), którego monitoring prowadzi dom mediowy OMD. Dla różnych grup odbiorców wygląda to jednak różnie. więcej

 
Edyta Olszówka w największej kampanii kosmetyków Bielenda (wideo)

Firma Bielenda rozpoczęła największą jak dotychczas kampanię reklamową swoich kosmetyków. Akcję - z udziałem ambasadorki marki, Edyty Olszówki - przedsiębiorstwo realizuje wspólnie z agencją Cappuccino PR. więcej

 
Biedronka promuje się jako sponsor piłkarskiej reprezentacji darmową książką Tomasza Wołka

Z okazji meczu polskiej reprezentacji Polski z Niemcami w sobotę w warszawskich sklepach Biedronka pojawi się bezpłatna książka „Dlaczego kochamy piłkę” autorstwa Tomasza Wołka. Biedronka jest sponsorem drużyny narodowej od ponad czterech lat. więcej

 
,,Mniej znaczy więcej!" reklamuje sok pomidorowy Fortuna (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamująca sok pomidorowy Fortuna (produkowany przez firmę Agros-Nova). Akcję przygotowały agencja Brand Place i dom mediowy MediaCom Warszawa. więcej

 
Snapchat wprowadzi reklamy znikające jak wpisy

Darmowa aplikacja Snaptchat ze znikającymi komunikatami jest popularna, ale nie przynosi pieniędzy. Wprowadzenie reklam ma zmienić ten bilans. więcej

 
Pharrell Williams, Elton John, One Direction w spocie BBC Music (wideo)

Pharrell Williams, Elton John, One Direction i inni wykonawcy występują w klipie promującym inicjatywę BBC Music. więcej

 
iPad popularniejszy wśród dzieci niż Disney i YouTube (TOP 50 marek)

iPad, Hershey’s i Oreo to najbardziej lubiane marki przez dzieci w Stanach Zjednoczonych. Dalekie miejsca Disneya i McDonald’s. więcej

 
,,100 proc. naturalnego smaku" reklamuje ryby z pieca Frosta (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa ryb z pieca marki Frosta. Akcję, prowadzoną pod hasłem „100 proc. naturalnego smaku”, przygotowały firmy Wire, OMD i JBcomm. więcej

 
,,Bądź #smA4rt" w kampanii przeciw smartfonom w czasie jazdy samochodem (wideo)

Ruszyła kampania zachęcająca do rozsądnego korzystania ze smartfonów podczas jazdy samochodem. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Bądź #smA4rt, jedź bezpiecznie!”, przygotowała firma Stalexport Autostrada Małopolska wspólnie z Małopolską Komendą Wojewódzką Policji. więcej

 
Anna Białkowska: z Walk do Sataku

Anna Białkowska dołączyła do zespołu agencji Sataku i objęła stanowisko agency account managera. Wcześniej pracowała w Walki i Społeczności.pl. więcej

 
Cube Group zareklamuje ING TFI

Agencja Cube Group rozpoczęła współpracę z ING Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Obsługą działań zajmie się należąca grupy sieć afiliacyjna NetSales. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Scrabble: car-rot Pencils of Promise: Pencil Colony Arms: Almost another day in paradise. Emporium Melbourne: From the old comes new. Honda: Don't be that guy.
 
Prasa  
 
Sławomir Jastrzębowski redaktorem naczelnym Grupy "Super Expressu"

Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny dziennika “Super Express” (Murator), został jednocześnie naczelnym całej Grupy funkcjonującej pod tą marką. To nowe stanowisko w strukturze wydawnictwa. więcej

 
,,Dobre Rady" liderem miesięczników poradnikowych. ,,Claudia" z największym spadkiem

W lipcu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych utrzymały się „Dobre Rady”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, z kolei najwięcej straciła „Claudia”. więcej

 
Magazyn "Uroda Życia" debiutuje na rynku

Wydawnictwo Edipresse Polska wprowadza dziś na rynek miesięcznik luksusowy dla kobiet “Uroda Życia”, którego redaktor naczelną jest Anna Maruszeczko. Wydawca liczy na sprzedaż tytułu na poziomie 80 tys. egz. więcej

 
"Uroda Życia" z kampanią za 4,5 mln zł. Pismo promuje Agata Kulesza (wideo)

Wprowadzenie na rynek miesięcznika “Uroda Życia” (Edipresse Polska) wspiera kampania reklamowa, której twarzą jest Agata Kulesza. Wydawnictwo na kilkumiesięczną akcję promocyjną przeznaczyło 4,5 mln zł. więcej

 
Listopadowe wydanie "Elle" z kalendarzem

Na rynku ukazał się listopadowy numer miesięcznika “Elle” (Grupa Burda). Na jego okładce znalazła się Marta Dyks, polska modelka mieszkająca w Nowym Jorku, a do części nakładu dołączono kalendarz na 2015 rok.   więcej

 
Jedynki  
 
 
21. Wiek - 2014-10-10 Uroda Życia - 2014-10-10 Z życia wzięte - 2014-10-10 Z biegiem dni - 2014-10-09 Prawdziwe Życie - 2014-10-09
 
Internet  
 
Instagram rekordowo popularny w Polsce, wyhamował wzrost Pinteresta

Przeglądarkową wersję Instagrama w ostatnich miesiącach odwiedzało rekordowe 2,3 mln polskich internautów, dwa razy więcej niż rok wcześniej. Z kolei odwiedzalność Pinteresta ustabilizowała się na poziomie 1,1-1,5 mln użytkowników. więcej

 
Google fotografuje pustynię z grzbietu wielbłąda (wideo)

Google zamontował na grzbiecie wielbłąda zestaw swoich aparatów fotograficznych do robienia zdjęć na potrzeby Street View. W ten sposób powstała dokumentacja pustyni Liwa w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. więcej

 
Snapchat wprowadzi reklamy znikające jak wpisy

Darmowa aplikacja Snaptchat ze znikającymi komunikatami jest popularna, ale nie przynosi pieniędzy. Wprowadzenie reklam ma zmienić ten bilans. więcej

 
Google Now powiadomi o rachunkach po przeskanowaniu maili użytkownika (wideo)

Google wprowadza usługę przypominania o płatnościach w asystencie Google Now. Potrzebne do tego dane będą pobierane z konta użytkownika w Gmailu. więcej

 
Szefowa działu newsów odchodzi z Twittera

Vivian Schiller, szefowa działu newsów i współpracy z mediami w serwisie Twitter poinformowała o swoim odejściu z firmy. To już kolejna osoba z kierownictwa, która opuszcza Twittera. więcej

 
Facebook nie ma planu, jak zarobić na WhatsApp

Mark Zuckerberg, szef Facebooka, przyznał, że serwis nie ma na razie żadnego planu na to, jak aplikacja WhatsApp może przynosić zyski. więcej

 
FBIQ - nowe narzędzie dla marketerów od Facebooka

Facebook udostępnił nowe rozwiązanie stworzone z myślą o marketerach - FBIQ. Narzędzie to ma im pomóc w lepszym zrozumieniu osób korzystających ze społecznościowego portalu. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
iPad popularniejszy wśród dzieci niż Disney i YouTube (TOP 50 marek)

iPad, Hershey’s i Oreo to najbardziej lubiane marki przez dzieci w Stanach Zjednoczonych. Dalekie miejsca Disneya i McDonald’s. więcej

 
Kredyty najczęściej potrzebne na remont, najważniejsza szybkość udzielenia

Polacy najczęściej zaciągają kredyt gotówkowy kiedy planują remont lub mają trudną sytuację życiową. Ponad połowa osób korzystających z kredytów zaciąga je w swoim głównym banku - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Public Relations  
 
Public PR obsłuży Seifert Polska
 
Technologie  
 
Facebook nie ma planu, jak zarobić na WhatsApp
 
Qualcore 7010 - nowy tablet od Overmax
 
W III kw. sprzedaż pecetów w dół, Lenovo liderem, Apple w TOP5
 
Mozilla: Firefox OS na 12 modelach smartfonów u 13 operatorów w 24 krajach
 
Viva - nowa seria tabletów od Allview Mobile
 
Gospodarka  
 
Kredyty najczęściej potrzebne na remont, najważniejsza szybkość udzielenia
 
Oszustwa podatkowe w branży elektronicznej mogą sięgać 3 mld zł
 
W Polsce powstanie elektrownia atomowa. Jest zgoda UOKiK
 
Nowe miejsca pracy i wzrost wynagrodzenia w polskim handlu
 
Rosyjskie embargo szkodzi polskim producentom mięsa wieprzowego
 
Limity cenowe Mieszkania dla Młodych coraz lepiej dopasowane do rynku
 
Ruszyło Centralne Biuro Śledcze Policji
 
Czym się kierować wybierając fundusz inwestycyjny
 
Pracodawcy coraz częściej zgadzają się na przerwę w życiu zawodowym pracownika, czyli odpoczynek od pracy
 
Kultura/Rozrywka  
 
Tysiące osób pożegnały zmarłą aktorkę Annę Przybylską
 
Patrick Modiano laureatem literackiego Nobla
 
Koniec Pink Floyd. "The Endless River" ostatnim albumem
 
Queen wydaje album "Queen Forever"
 
"Modern Blues" - nowy album The Waterboys
 
Keira Knightley w filmie "The Imitation Game"
 
Jay Leno wraca do telewizji, ma poprowadzić program motoryzacyjny (wideo)
 
Blog  
 
O słuchaniu żony - ks. Artur Stopka
 
Metro na wybory. Cóż za cudowny zbieg okoliczności! Może zrobimy tam głosowanie?! - Krzysztof Czabański
 
Brudna Kuchnia - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Kim są K.Dunin,A.Passent,W.Kuczok i inni..? - Andrzej Bober
 
Łańcuszki i wyzwania w social mediach - w poszukiwaniu sensu - Zbigniew Brzeziński
 
Nasz gość  
 
Marcin Bisiorek: W Muzo.tv będziemy grać dobre piosenki (wywiad)

- Wierzę, że jeszcze wszyscy nie zgłupieli i chcą zobaczyć kawał dobrej muzyki, a nie produkcje typu “Warsaw Shore” - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Bisiorek, szef stacji muzycznej Polsatu Muzo.tv, która w piątek 26 września br. rozpoczyna nadawanie. więcej

 
Iwona Kostka-Kwiatkowska: Rozszerzamy profil muzyczny stacji o nowe gatunki
 
Emil Pawłowski: Zmiana w definicji odsłony to ulepszona metoda pomiaru
 
Kwestionariusz  
 
Katarzyna Meller: najbardziej stresuje mnie brak porozumienia

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Katarzyna Meller, właścicielka agencji tet.a.tet. więcej

 
Barbara Berkan: bywa, że pensja mi wystarcza
 
Piotr Cedzyński: niezastąpieni są tylko ludzie
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl