|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 12 Października 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sześć płatnych tygodników lokalnych w internecie od Polskapresse. Od 2,49 do 69,90 zł
Grupa Polskapresse udostępniła w formie płatnych serwisów i e-wydań pięć tygodników lokalnych („Gryf Kościerski”, „Tygodnik Głogowski”, „Gazeta Gorlicka”, „Tygodnik ITS”, „Ziemia Kaliska”) dodawanych do jej dzienników regionalnych oraz uruchomiła szósty taki tytuł - „Śląsk Plus”. - Chcemy pokazać użytkownikom, że za dobrą i wartościową treść w internecie trzeba płacić - tłumaczy wydawca.
więcej |
|
Rekordowy wzrost VOX FM, RMF FM dalej traci (dane za III kwartał 2014)
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w III kwartale 2014 roku należała do RMF FM. Stacja ta zanotowała jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei największy wzrost odnotowało VOX FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Usuwając teksty Hartmana i Ziemkiewicza, Polityka.pl i Onet robią z nich męczenników (opinie)
Kasowanie tekstu albo zwalnianie kontrowersyjnego autora uderza w reputację robiącego to tytułu, a nie samych autorów. Oni zostają ofiarami tej sytuacji, wręcz męczennikami - zamieszanie wokół felietonów Jana Hartmana i Rafała Ziemkiewicza komentują Michał Karnowski, Michał Kobosko i Igor Janke.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Nielsen: pomyłka w ocenie oglądalności największych stacji telewizyjnych. "To przerażające"
Firma badawcza Nielsen - dostarczająca dane na temat oglądalności programów telewizyjnych - przyznała, że popełniła błąd w obliczeniach w USA. Winne jest oprogramowanie, a wyniki są zafałszowane od marca br.
więcej
|
|
HBO nie nakręci czwartego sezonu serialu ,,Bez tajemnic"
HBO Polska nie planuje nakręcenia czwartej odsłony serialu „Bez tajemnic” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Serial ,,Moda na sukces" ogląda już tylko 360 tys. widzów
W obecnym sezonie „Modę na sukces”, gromadzącą kiedyś miliony widzów, ogląda tylko 359 tys. osób. W stosunku do analogicznego okresu ub.r. opera mydlana straciła 107 tys. oglądających. Serial daje TVP1 trzecie miejsce w rynku.
więcej
|
|
,,Kropka nad i" straciła widzów. TVN24 przed TVP Info w grupie komercyjnej
W jesiennym sezonie „Kropkę nad i” Moniki Olejnik ogląda średnio 357 tys. widzów, o 11 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN24 w paśmie emisji magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku wśród stacji newsowych, a w grupie komercyjnej jest liderem.
więcej
|
|
,,Masz prawo wiedzieć. Włącz prawdę" w kampanii reklamowej Telewizji Republika
Od początku października Telewizja Republika prowadzi wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Masz prawo wiedzieć. Włącz prawdę”. Akcja obejmuje prasę, internet oraz outdoor.
więcej
|
|
TVP wyśle na Eurowizję 2015 wykonawcę wybranego przez komisję
Zarząd Telewizji Polskiej zatwierdził udział w przyszłorocznym Konkursie Piosenki Eurowizji. Do Wiednia zostanie wysłany wykonawca, którego piosenkę wybierze w wewnętrznym postępowaniu profesjonalna komisja.
więcej
|
|
Toya przyspiesza internet, ceny bez zmian
Sieć kablowa Toya wprowadza nowe, wyższe prędkości dla wszystkich pakietów internetowych. Dotychczasowe ceny pozostają bez zmian.
więcej
|
|
,,Szperacze.tv" z nową serią w TVP Rozrywka
TVP Rozrywka rozpoczęła emisję drugiego sezonu programu „Szperacze.tv”, w którym Grzegorz Dolniak i Katarzyna Piasecka przeglądają archiwalne nagrania Telewizji Polskiej. Premierowe odcinki nadawane są w niedziele.
więcej
|
|
Serial ,,Atlantyda" w TV Puls
25 października 2014 roku TV Puls rozpocznie emisję serialu BBC „Atlantyda”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Instagram z większym potencjałem reklamowym, Pinterest dla wybranych
Instagram i Pinterest to dwie platformy społecznościowe operujące treściami graficznymi, ale na tym kończy się ich podobieństwo dla reklamodawców. Każdy z serwisów ma swoją specyfikę i wymaga innego podejścia do komunikacji marketingowej - oceniają eksperci z agencji interaktywnych.
więcej
|
|
Warka, Tyskie i Lech piwnymi liderami reklamowymi. Mniej na telewizję i prasę, więcej na outdoor (analiza)
Od stycznia do sierpnia br. cennikowe wydatki producentów piwa (bez internetu) były minimalnie niższe niż rok wcześniej. Mocno wzrosły budżety Heinekena, Okocimia, Harnasia i Warki, za to zmalały w przypadku Żywca, Tyskiego i Żubra. Znacznie więcej wydano na reklamy outdoorowe, a mniej na reklamy w telewizji.
więcej
|
|
Golden Drum: złoto dla VML i Havas Worldwide, Grand Prix dla Cheil
Podczas finałowej gali festiwalu Golden Drum agencja VML Poland otrzymała złoto za kampanię „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”, a Havas Worldwide Warsaw - za „Alternatywny komentarz”, natomiast agencja Cheil Poland - nagrodę Good Cause Brand Grand Prix za akcję „Bardzo dobre maniery”. Ponadto sześć polskich agencji zdobyło srebrne nagrody.
więcej
|
|
Najcenniejsze marki sportowe: Nike przed ESPN i Adidasem, Super Bowl przed olimpiadą, Yankees przez Realem i Barceloną (Top 40)
Nike, Super Bowl, Lebron James i New York Yankees to zwycięzcy swoich kategorii w tegorocznym rankingu najbardziej wartościowych marek sportowych magazynu „Forbes”.
więcej
|
|
Agnieszka Jastrzębska reklamuje Idea Bank (wideo)
Idea Bank rusza z kolejną odsłoną kampanii „Duma Przedsiębiorcy”. W jednym ze spotów promujących lokatę Happy występuje dziennikarka Agnieszka Jastrzębska, założycielka serwisu show-biznesowego Jastrzabpost.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Story syna w wizerunkowej kampanii Grupy Lotos (wideo)
Grupa Lotos rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową, w której pokazuje różne aspekty swojej działalności. Strategię i kreację akcji, prowadzonej głównie w telewizji i internecie, przygotowała agencja Grey Group Polska.
więcej
|
|
Marta Glinka za Michała Lemana dyrektorem marketingu LOT
Marta Glinka objęła funkcję dyrektora marketingu PLL LOT. Zastąpiła na tym stanowisku Michała Lemana, który został dyrektorem zarządzającym LOT Travel.
więcej
|
|
McDonald's znów promuje się darmową kawą rano (wideo)
Przez najbliższe dwa tygodnie w restauracjach McDonald’s w godzinach porannych kawa będzie serwowana bezpłatnie. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB Warszawa, DDB Socials, Tribal DDB, OMD i 24/7 Communication.
więcej
|
|
Ashton Kutcher z kozą i bobrem reklamuje Lenovo Yoga (wideo)
Nowa kampania tabletu i notebooka Lenovo Yoga z Ashtonem Kutcherem ma udowodnić, że sprzęt marki Lenovo sprawdzi się w każdej sytuacji.
więcej
|
|
Pogoń za pociągiem z marzeniami reklamuje pożyczkę gotówkową w Alior Banku (wideo)
W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Alior Bank. Akcję przygotowały agencja PZL i dom mediowy Maxus.
więcej
|
|
,,Wszyscy tak mówią" w reklamie Flegaminy (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamująca syrop na mokry kaszel Flegamina (produkowany przez Teva Pharmaceuticals Polska). Spot na potrzeby akcji przygotowała agencja Just Health Club.
więcej
|
|
,,Żyjąc zdrowo, dajesz najlepszy przykład" w kampanii tranu M?ller's (wideo)
Wystartowała telewizyjna kampania reklamująca tran marki M?ller’s. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Żyjąc zdrowo, dajesz najlepszy przykład”, przygotowały firmy Grey Group Poland, Tyrka Studio, Lunapark i Universal McCann.
więcej
|
|
Michał Glapiński nowym dyrektorem zarządzającym Interactive Solutions
Michał Glapiński został dyrektorem zarządzającym agencji Interactive Solutions (sieć Saatchi & Saatchi), zastępując Marka Palaka. Z firmą związany jest od ośmiu lat.
więcej
|
|
,,Zapełnimy Twoją nową lodówkę" ponownie w promocji Frisco.pl i Saturn
Rozpoczęła się kolejna odsłona wspólnej promocji sieci elektromarketów Saturn i sklepu internetowego Frisco.pl. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Ogilvy & Mather, Badi Badi, Efektura, Universal McCann i Golden Submarine.
więcej
|
|
Samuel Poloha pokieruje biurem Sociomantic Labs w Czechach
Agencja Sociomantic Labs otwiera oddział w Czechach, który będzie odpowiedzialny również za rynek słowacki. Nowym biurem pokieruje Samuel Poloha.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Sześć płatnych tygodników lokalnych w internecie od Polskapresse. Od 2,49 do 69,90 zł
Grupa Polskapresse udostępniła w formie płatnych serwisów i e-wydań pięć tygodników lokalnych („Gryf Kościerski”, „Tygodnik Głogowski”, „Gazeta Gorlicka”, „Tygodnik ITS”, „Ziemia Kaliska”) dodawanych do jej dzienników regionalnych oraz uruchomiła szósty taki tytuł - „Śląsk Plus”. - Chcemy pokazać użytkownikom, że za dobrą i wartościową treść w internecie trzeba płacić - tłumaczy wydawca.
więcej
|
|
Najcenniejsze marki sportowe: Nike przed ESPN i Adidasem, Super Bowl przed olimpiadą, Yankees przez Realem i Barceloną (Top 40)
Nike, Super Bowl, Lebron James i New York Yankees to zwycięzcy swoich kategorii w tegorocznym rankingu najbardziej wartościowych marek sportowych magazynu „Forbes”.
więcej
|
|
Odświeżona ,,Tina" z nową makietą i większą objętością
W środę 15 października w sprzedaży pojawi się odświeżone wydanie dwutygodnika „Tina” (Wydawnictwo Bauer). Pismo ma teraz większą objętość, zyskało również m.in. nowoczesną makietę, nową kolorystykę i poszerzone działy.
więcej
|
|
,,Men's Health" na czele sprzedaży pism męskich. Tylko ,,Logo" do góry
W lipcu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Logo”, z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
więcej
|
|
Michał Karnowski: styl rozstania Onetu z Ziemkiewiczem skojarzył się z cenzurą, ,,Polityka" przestraszona szumu medialnego
- Zaproszenie do współpracy przez liberalno-lewicowy portal Onet.pl wyrazistych publicystów konserwatywnych było dla mnie dużo większą niespodzianką niż następująca chwilę później rezygnacja z tej współpracy - komentuje Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii.
więcej
|
|
,,Studencki Świat" - specjalne wydanie ,,Metra" i aplikacja na smartfony dla studentów
W poniedziałek 13 października br. na ulicach największych miast Polski dystrybuowane będzie specjalne wydanie „Metra” dla przyszłych i obecnych studentów - „Studencki Świat”. Znajdzie się w nim m.in. przewodnik po życiu studenckim.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Netflix pojawi się w Polsce. Czy rodzimi operatorzy powinni się bać? (opinie)
Wejście serwisu Netflix na polski rynek może nie być łatwe, ale nowy gracz powinien być traktowany jako potencjalny partner, a nie konkurent pragnący zdominować segment VoD - oceniają przedstawiciele polskich operatorów i eksperci rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Instagram z większym potencjałem reklamowym, Pinterest dla wybranych
Instagram i Pinterest to dwie platformy społecznościowe operujące treściami graficznymi, ale na tym kończy się ich podobieństwo dla reklamodawców. Każdy z serwisów ma swoją specyfikę i wymaga innego podejścia do komunikacji marketingowej - oceniają eksperci z agencji interaktywnych.
więcej
|
|
Sześć płatnych tygodników lokalnych w internecie od Polskapresse. Od 2,49 do 69,90 zł
Grupa Polskapresse udostępniła w formie płatnych serwisów i e-wydań pięć tygodników lokalnych („Gryf Kościerski”, „Tygodnik Głogowski”, „Gazeta Gorlicka”, „Tygodnik ITS”, „Ziemia Kaliska”) dodawanych do jej dzienników regionalnych oraz uruchomiła szósty taki tytuł - „Śląsk Plus”. - Chcemy pokazać użytkownikom, że za dobrą i wartościową treść w internecie trzeba płacić - tłumaczy wydawca.
więcej
|
|
Usuwając teksty Hartmana i Ziemkiewicza, Polityka.pl i Onet robią z nich męczenników (opinie)
Kasowanie tekstu albo zwalnianie kontrowersyjnego autora uderza w reputację robiącego to tytułu, a nie samych autorów. Oni zostają ofiarami tej sytuacji, wręcz męczennikami - zamieszanie wokół felietonów Jana Hartmana i Rafała Ziemkiewicza komentują Michał Karnowski, Michał Kobosko i Igor Janke.
więcej
|
|
Fratria przeprasza Jana Kulczyka za teksty o kulisach prywatyzacji spółki Ciech przez rosyjski Acron
W piątek portal wPolityce.pl, należący do spółki Fratria, opublikował przeprosiny redaktora naczelnego Marka Pyzy oraz Wojciecha Surmacza, szefa wGospodarce.pl, skierowane do Jana Kulczyka. Wydawca składa ubolewanie za teksty dotyczące odkupienia od biznesmena spółki Ciech przez rosyjski Acron.
więcej
|
|
Michał Karnowski: styl rozstania Onetu z Ziemkiewiczem skojarzył się z cenzurą, ,,Polityka" przestraszona szumu medialnego
- Zaproszenie do współpracy przez liberalno-lewicowy portal Onet.pl wyrazistych publicystów konserwatywnych było dla mnie dużo większą niespodzianką niż następująca chwilę później rezygnacja z tej współpracy - komentuje Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii.
więcej
|
|
Tomasz Raczek z dwoma programami w Onecie
Znany dziennikarz filmowy Tomasz Raczek będzie prowadził dwa magazyny wideo w portalu Onet.pl: „W kontrze z Raczkiem” (wspólnie z Anną Tatarską) oraz „Raczek poleca”.
więcej
|
|
Prawie 4 tysiące linków usunęło Google z wyników wyszukiwania po prośbach z Polski
3657 linków zostało usuniętych od 29 maja br. z wyników wyszukiwania przez Google po prośbach z Polski. Wnioskowano o usunięcie 14 586 linków. W sumie z UE, Islandii, Norwegii, Liechtensteinu i Szwajcarii napłynęło 144 907 próśb o usunięcie 497 507 linków.
więcej
|
|
Toya przyspiesza internet, ceny bez zmian
Sieć kablowa Toya wprowadza nowe, wyższe prędkości dla wszystkich pakietów internetowych. Dotychczasowe ceny pozostają bez zmian.
więcej
|
|
Handel online w Polsce i UE. "Ustawa konsumencka korzystna dla sklepów internetowych i ich klientów"
Ustawa o prawach konsumenta wzmocni interesy klientów sklepów internetowych, a przedsiębiorcy zyskają na ujednoliceniu przepisów w całej Unii Europejskiej - przekonywała w piątek wiceprezes UOKiK Dorota Karczewska.
więcej
|
|
Jaki podatek musi zapłacić bloger? "Przestrzeń na stronie www jest przedmiotem dzierżawy lub najmu"
Zysk, jaki bloger uzyskuje z udostępniania na swoim blogu różnych reklam, musi rozliczyć z fiskusem. Minister Finansów zezwolił osobom fizycznym na opodatkowanie takich przychodów ryczałtową stawką 8,5-proc.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|