|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 14 Października 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Ale kino+ bez ,,Kevina". Postawi na ambitne kino i seriale
Kanał Ale kino+ zmienia ofertę - zamiast zgranego repertuaru postawi na większą liczbę premier, filmy z festiwali i seriale. Zamierza tym powalczyć o młodszego widza. - Chcemy wyróżniać się na rynku w gęstwinie kanałów filmowo-serialowych - mówi Wirtualnemedia.pl Jakub Szurmiej, dyrektor kanałów filmowych nc+.
więcej
|
|
Nielsen: widownia w Polsce jest inaczej mierzona niż w USA
Nielsen Audience Measurement zapewnia, że pomiar widowni telewizyjnej w naszym kraju odbywa się z użyciem innej metody niż w USA, gdzie właśnie okazało się, że dane telemetryczne tej firmy zawierały błędy. Zaniepokojona sprawą jest TVP, ale Polsat nie stracił zaufania do instytutu.
więcej
|
|
Polscy jurorzy o Golden Drum: ATL nie ustępuje nowym mediom, za mało mobile'u
Na tegorocznym festiwalu Golden Drum polskie agencje zdobyły 19 nagród, w tym trzy Grand Prix. Dla Wirtualnemedia.pl konkurs podsumowują Magdalena Drozdowska i Mariusz Pitura, którzy byli na nim jurorami, oraz Sebastian Hejnowski, jeden z prelegentów w czasie festiwalu.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Ale kino+ bez ,,Kevina". Postawi na ambitne kino i seriale
Kanał Ale kino+ zmienia ofertę - zamiast zgranego repertuaru postawi na większą liczbę premier, filmy z festiwali i seriale. Zamierza tym powalczyć o młodszego widza. - Chcemy wyróżniać się na rynku w gęstwinie kanałów filmowo-serialowych - mówi Wirtualnemedia.pl Jakub Szurmiej, dyrektor kanałów filmowych nc+.
więcej
|
|
Nielsen: widownia w Polsce jest inaczej mierzona niż w USA
Nielsen Audience Measurement zapewnia, że pomiar widowni telewizyjnej w naszym kraju odbywa się z użyciem innej metody niż w USA, gdzie właśnie okazało się, że dane telemetryczne tej firmy zawierały błędy. Zaniepokojona sprawą jest TVP, ale Polsat nie stracił zaufania do instytutu.
więcej
|
|
Paweł Prus i Marcin Czapski w zespole TVP Info
Paweł Prus po ponad roku przerwy ponownie pracuje w TVP Info jako reporter. Nowym reporterem informacyjnej stacji został także Marcin Czapski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Jaka to melodia?" straciła widzów. TVP1 nadal liderem rynku
W jesiennym sezonie teleturniej „Jaka to melodia?” ogląda średnio 1,87 mln osób, czyli o 280 tys. widzów mniej niż rok temu. Teleturniej daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja jest dopiero trzecia.
więcej
|
|
"Rolnik szuka żony" lepszy od "Tańca z Gwiazdami"
W zeszłym tygodniu najwięcej widzów zgromadził tradycyjnie serial “M jak miłość”, ale na drugiej pozycji znalazł się mecz Polska-Niemcy. Na czele programów rozrywkowych uplasował się “Rolnik szuka żony”, który zepchnął z tej pozycji “Taniec z Gwiazdami”.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat z nowym dekoderem HD 5500s
Do oferty Cyfrowego Polsatu trafił nowy dekoder do odbioru satelitarnej telewizji w jakości HD - model HD 5500s. Posiada on m.in. szybszy procesor, funkcje zapewniające energooszczędność i przyciski dotykowe.
więcej
|
|
Powstanie czwarta edycja programu "Top Chef". Ogłoszono castingi
Telewizja Polsat przymierza się do emisji czwartej edycji programu “Top Chef”. Jeszcze w tym miesiącu w czterech miastach odbędą się castingi do reality-show.
więcej
|
|
Multimedia Polska ma umowę z ZAiKS. "Zamyka wszystkie spory"
Sieć kablowa Multimedia Polska podpisała porozumienie ze Stowarzyszeniem Autorów ZaiKS. Obie strony zawarły także umowę licencyjną w zakresie reemisji utworów, regulującą zapłatę wynagrodzeń autorskich dla twórców reprezentowanych przez ZAiKS.
więcej
|
|
Polsat nowym liderem. "M jak miłość" i mecz Polska-Niemcy hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Milena Wiśniowolska dyrektorem marketingu Kino Polska TV
Milena Wiśniowolska objęła stanowisko dyrektor marketingu spółki Kino Polska TV. Zastąpiła na nim Łukasza Bułkę, który rozstał się z nadawcą.
więcej
|
|
Historyczny mecz Polska-Niemcy obejrzało ponad 7 mln widzów
Średnio 7,4 mln widzów oglądało w Polsacie i w Polsacie Sport mecz eliminacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej, w którym Polska po raz pierwszy w historii pokonała Niemcy. W czasie emisji spotkania zakończonego wynikiem 2:0 Polsat zdecydowanie pokonał konkurencję.
więcej
|
|
,,Okiem Ohme" o dietach i odchudzaniu w TLC
Kanał TLC w środę 29 października br. pokaże drugi odcinek cyklu „Okiem Ohme”. Zatytułowany on będzie „Polka na diecie”.
więcej
|
|
Discovery Science wystrzeli swoje logo w kosmos
Kanał Discovery Science objął patronatem Światowy Dzień Nauki - święto ustanowione przez Unesco na 10 listopada. Z tej okazji stacja wystrzeli w kosmos swoje logo na pokładzie balonu.
więcej
|
|
UPC Biznes wprowadza Gwarancję Świadczonych Usług dla małych firm
UPC Biznes uruchomiła Service Level Agreement (SLA), czyli Gwarancję Świadczonych Usług, która pozwala na przywrócenie usług w czasie nie dłuższym niż sześć lub dwanaście godzin. Oferta jest skierowana do małych firm.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polscy jurorzy o Golden Drum: ATL nie ustępuje nowym mediom, za mało mobile'u
Na tegorocznym festiwalu Golden Drum polskie agencje zdobyły 19 nagród, w tym trzy Grand Prix. Dla Wirtualnemedia.pl konkurs podsumowują Magdalena Drozdowska i Mariusz Pitura, którzy byli na nim jurorami, oraz Sebastian Hejnowski, jeden z prelegentów w czasie festiwalu.
więcej
|
|
Bogusław Wołoszański z czołgiem reklamuje Liberty Ubezpieczenia (wideo)
Zaczęła się produktowa odsłona kampanii z Bogusławem Wołoszańskim reklamującej Liberty Ubezpieczenia. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group Poland, Value Media, We Love Ads i Havas Media.
więcej
|
|
Paweł Lipiec: z Hubro.pl do VML Poland
Paweł Lipiec dołączył do agencji VML Poland, w której zajmie się kampaniami z udziałem internetowych liderów opinii. Wcześniej pracował jako freelancer oraz m.in. w faceAddicted i Grupie Allegro.
więcej
|
|
Biznesmenka w ruchu reklamuje eKonto mobilne w mBanku (wideo)
mBank rozpoczął kampanię reklamującą eKonto mobilne. Akcję - prowadzoną w telewizji, internecie, prasie i na outdoorze - przygotowały firmy Grey Group Poland, Flota Filmowa i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Vanquis Bank bez Agnieszki Radwańskiej reklamuje ,,gotówkę łatwo spłacalną i odnawialną" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Vanquis Bank. Akcję - prowadzoną w telewizji - przygotowali Dariusz Zatorski oraz firmy M5 i Codemedia.
więcej
|
|
San Markos, Grupa Eskadra i EM&A zareklamują PKP Intercity
Agencje San Markos, Grupa Eskadra i EM&A wygrały przetarg na obsługę reklamową PKP Intercity w zakresie BTL do końca br.
więcej
|
|
Milena Wiśniowolska dyrektorem marketingu Kino Polska TV
Milena Wiśniowolska objęła stanowisko dyrektor marketingu spółki Kino Polska TV. Zastąpiła na nim Łukasza Bułkę, który rozstał się z nadawcą.
więcej
|
|
,,Światło z natury idealne" - Philips reklamuje lampy i żarówki LED (wideo)
W internecie, prasie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa lamp i żarówek LED produkowanych przez Philips Lighting Polska. Akcję przygotowały firmy Ogilvy & Mather Warsaw i Carat Polska.
więcej
|
|
Orange najbardziej rozpoznawalną marką operatorów komórkowych, w górę Nju mobile
Orange jest najbardziej rozpoznawalną marką telefonii komórkowej wśród polskich internautów - wynika z badania domu mediowego MEC.
więcej
|
|
,,Meisterstück mnożenia zysków" w kampanii Deutsche Banku
Deutsche Bank rozpoczął kampanię nowego produktu inwestycyjno-oszczędnościowego pod hasłem „Meisterstück mnożenia zysków”. Akcję, obejmującą internet i oddziały banku, przygotowały firmy HyperCrew i Sales&More.
więcej
|
|
Papilot.pl i Boska.pl wracają z Evolution Media Net do Goldbach Audience
Serwisy Papilot.pl i Boska.pl (należące do firmy G7 Media) znów będą obsługiwane reklamowo przez sieć Goldbach Audience, po zakończeniu 9-miesięcznej współpracy z Evolution Media Net.
więcej
|
|
Przemysław Oczyp menedżerem w Go Responsible Consulting
Przemysław Oczyp dołączył do zespołu Go Responsible Consulting, gdzie objął nowo utworzone stanowisko menedżera.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|