|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 16 Października 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Kuchenne rewolucje" z sieciowym spin-offem w Player.pl
Serwis Player.pl szykuje program „Kuchenne rewolucje 4 Player.pl”, który będzie internetowym spin-off-em formatu TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W programie Charles Daigneault odwiedzać będzie restauracje odmienione w przeszłości przez Magdę Gessler.
więcej
|
|
Widzowie wolą dłuższe i rzadsze bloki reklamowe, chcą wybierać najciekawsze spoty
70 proc. widzów akceptuje współfinansowanie programów przez reklamy, połowa woli dłuższe, ale rzadsze bloki reklamowe, a 80 proc. chce wybierać najciekawsze dla siebie reklamy - wynika z badania zrealizowanego przez Discovery Networks.
więcej
|
|
"Mama kontra mama" z milionem widzów. TVN przegrał z konkurencją
Reality-show “Mama kontra mama” oglądało w TVN średnio milion widzów, o połowę mniej niż stacja gromadziła rok temu w tym paśmie. W czasie nadawania programu TVN zajmował czwarte miejsce w całym rynku, ale w grupie 16-49 przegrał tylko z Polsatem.
więcej
|
|
Rewolucja w HBO. Powstanie serwis VoD jak Netflix
HBO zamierza w przyszłym roku w Stanach Zjednoczonych uruchomić internetowy serwis wideo na żądanie, który dostępny będzie niezależnie od pakietów płatnej telewizji - poinformował wczoraj Richard Plepler, prezes HBO.
więcej
|
|
,,Zbliżenia", ,,Interwencje Jolanty Erol" i Bezduszny system" z głównymi nagrodami w konkursie oddziałów terenowych TVP
Programy „Zbliżenia” z TVP Bydgoszcz, „Interwencje Jolanty Erol” z TVP Warszawa oraz reportaż „Bezduszny system” Fabiana Zająca z TVP Szczecin zdobyły Grand Prix 21. Przeglądu i Konkursu Dziennikarskiego Oddziałów Terenowych TVP. Tegoroczna edycja PiK odbyła się w Opalenicy.
więcej
|
|
Telewizja się zmienia, za czym muszą podążyć reklamy (opinie)
Telewizja wciąż jest skutecznym nośnikiem reklamy i pozostanie nim w nadchodzących latach. Ale telewizyjny przekaz reklamowy musi ewoluować, aby sprostać oczekiwaniom widzów - uważają eksperci komentujący raport „Discovery Insights: Przyszłość reklamy telewizyjnej”.
więcej
|
|
,,Miłość w rytmie disco" hitem Polo TV
Nowy serial „Miłość w rytmie disco” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi przed telewizorami średnio 154 tys. widzów. W czasie emisji produkcji Polo TV jest liderem kanałów muzycznych.
więcej
|
|
Boomerang zmienia oprawę i ofertę. Będą współczesne bajki
Turner Broadcasting zdecydował o globalnym odświeżeniu stacji Boomerang. Na jej antenie znajdą się nieemitowane dotąd współczesne kreskówki. Polska wersja kanału zmian doczeka się w przyszłym roku.
więcej
|
|
Dorota Żurkowska-Bytner: mam nadzieję, że za kilka lat jakość reklamy będzie jeszcze lepsza
Na temat przyszłych rozwiązań na rynku reklamy telewizyjnej, zmian zachowań odbiorców i oczekiwań reklamodawców Wirtualnemedia.pl rozmawiają z Dorotą Żurkowską-Bytner, vice-president Ad Sales Development w Discovery Networks CEEMEA.
więcej
|
|
8,5 mln widzów meczu Polska - Szkocja. Polsat zdeklasował konkurencję
Wtorkowy mecz piłkarski Polska - Szkocja w Polsacie oglądało średnio 7,51 mln widzów, a w Polsacie Sport - 1,06 mln. W czasie transmisji oba kanały miały 49,4 proc. udziału w rynku, podczas gdy TVP2 (nadająca wtedy m.in. „M jak miłość”) - 19,6 proc., a TVP1 i TVN - poniżej 10 proc.
więcej
|
|
"Men in Shorts" - serial o piłkarzu geju od ABC
Stacja ABC szykuje komediowy serial "Men in Shorts".
więcej
|
|
Serial ,,Fargo" w Ale Kino+ (wideo)
Od 19 października do 16 listopada 2014 roku Ale Kino+ będzie emitować kryminalny serial „Fargo”. Będzie to polska telewizyjna premiera produkcji.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Sprężynowe" logo Polski dzieli branżę reklamową (komentarze)
Ujednolicenie marketingowej identyfikacji wizualnej Polski to słuszna inicjatywa - zgadzają się kreatywni i stratedzy reklamowi pytani przez Wirtualnemedia.pl. Jednak zaprezentowane logotypy w formie charakterystycznych sprężyn wywołują już różne oceny i komentarze.
więcej
|
|
Widzowie wolą dłuższe i rzadsze bloki reklamowe, chcą wybierać najciekawsze spoty
70 proc. widzów akceptuje współfinansowanie programów przez reklamy, połowa woli dłuższe, ale rzadsze bloki reklamowe, a 80 proc. chce wybierać najciekawsze dla siebie reklamy - wynika z badania zrealizowanego przez Discovery Networks.
więcej
|
|
Linie lotnicze Virgin America reklamują się filmem, który trwa prawie 6 godzin (wideo)
W internecie pojawił się spot reklamowy o wyjątkowej długości 5,45 godzin. Film jest częścią nowej kampanii reklamowej linii lotniczych Virgin America.
więcej
|
|
Telewizja się zmienia, za czym muszą podążyć reklamy (opinie)
Telewizja wciąż jest skutecznym nośnikiem reklamy i pozostanie nim w nadchodzących latach. Ale telewizyjny przekaz reklamowy musi ewoluować, aby sprostać oczekiwaniom widzów - uważają eksperci komentujący raport „Discovery Insights: Przyszłość reklamy telewizyjnej”.
więcej
|
|
Anja Rubik w kampanii własnej kolekcji odzieży Mohito
Pod koniec października zacznie się kampania reklamująca kolekcję ubrań marki Mohito (produkowanych przez LPP) zaprojektowaną przez Anję Rubik. Bohaterką i współautorką reklam jest sama modelka.
więcej
|
|
Anna Dereszowska będzie reklamować kobiece produkty Philips
Aktorka i piosenkarka Anna Dereszowska została ambasadorką reklamową produktów marki Philips dla kobiet do stylizacji i pielęgnacji. Współpracę zaplanowano na rok.
więcej
|
|
,,Your secret, your beauty" zamiast ,,Dla pokoleń" - Britney Spears w kampanii Gatta
Ruszyła kampania reklamująca bieliznę The Intmate Britney Spears, w Polsce sprzedawanych w salonach Gatta. W akcji wprowadzane jest nowe hasło główne marki Gatta: „Your secret, your beauty”, które zastępuje dotychczasowy slogan „Dla pokoleń”.
więcej
|
|
,,Zrób rakowi wspak" - wioślarki reklamują ING Życie (wideo)
ING Życie rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem „Zrób rakowi wspak”, której bohaterkami tym razem są zawodniczki uprawiające wioślarstwo. Akcję przygotowały firmy Brasil, Prime Time, Lowe Media i Value Media.
więcej
|
|
Żabka zaczyna program lojalnościowy ,,Codzienne korzyści"
W sklepach Żabka ruszył program lojalnościowy „Codzienne korzyści”, w ramach którego za punkty zbierane na identyfikatorze zbliżeniowym można otrzymać puzzle 3D i kupony rabatowe.
więcej
|
|
Fisz, Emade i blogerzy reklamują Samsung Galaxy Alpha
Ruszyła internetowa kampania reklamująca smartfon Samsung Galaxy Alpha, której pierwszymi bohaterami są muzycy Fisz i Emade oraz autorzy blogów Mammamija.pl i Ekskluzywnymenel.com.
więcej
|
|
Tic Tac imprezowo reklamowany przed MTV Europe Music Awards (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa drażetek Tic Tac (produkowanych przez Ferrero) związana z tegoroczną galą MTV Europe Music Awards. Akcję przygotowały agencja Lowe Warsaw i dom mediowy Vizeum Polska.
więcej
|
|
Fartuchowa kampania promuje Lubellę (wideo)
Ruszyła promocja produktów Lubella (wytwarzanych przez Maspex Wadowice), w której do wygrania jest 10 tys. fartuchów kuchennych. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brainbox i Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,Technologia nastawiona na efekt" reklamuje pralki Amica (wideo)
W internecie ruszyła kampania reklamująca pralki Amica. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Technologia nastawiona na efekt”, przygotowały firmy Crafton i Equinox Polska.
więcej
|
|
Aplikacja Homergy śledząca zużycie prądu od marki Bosch
Marka Bosch udostępniła aplikację na smartfony i tablety - Homergy, która pozwala śledzić zużycie energii w domu, a także uczy użytkownika oszczędzać prąd i rywalizować z innymi.
więcej
|
|
Do biegu, gotowi!
Nie ma obecnie w Polsce dyscypliny sportowej, która zyskuje popularność w równie szybkim tempie co bieganie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Burda się przeprowadza. Będzie jedna siedziba w Warszawie
Wydawnictwo Burda International Polska w listopadzie br. wyprowadzi się z dotychczasowej siedziby przy ul. Wareckiej w Warszawie. Pracownicy pięciu redakcji tam obecnych przeniosą się do biurowca spółki przy ul. Marynarskiej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Fakt" umacnia się na pozycji najchętniej czytanego dziennika. ,,Gazeta Wyborcza" traci
Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, który zwiększa przewagę nad „Gazetą Wyborczą” - wynika z badania PBC General za okres od marca do sierpnia 2014 roku, zrealizowanego na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa.
więcej
|
|
,,Moje Mieszkanie" wyprzedziło ,,Cztery Kąty". Ranking pism wnętrzarskich
W lipcu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”, które wyprzedziło „Cztery Kąty”. Najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazło się „Dobre Wnętrze”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Rewolucja w HBO. Powstanie serwis VoD jak Netflix
HBO zamierza w przyszłym roku w Stanach Zjednoczonych uruchomić internetowy serwis wideo na żądanie, który dostępny będzie niezależnie od pakietów płatnej telewizji - poinformował wczoraj Richard Plepler, prezes HBO.
więcej
|
|
Polski rynek e-commerce ze stabilnym wzrostem wartości, ponad 27 mld zł w 2014 r.
Sprzedaż w internecie to kanał rynku handlu detalicznego w Polsce, który z roku na rok stabilnie zwiększa swoją wartość. Bardzo obiecujące są także dla niego prognozy, mówiące o podwojeniu wartości w przeciągu 5 lat - wynika z raportu PMR.
więcej
|
|
Cristiano Ronaldo ze 100 mln fanów na Facebooku (TOP 100 gwiazd sportowców)
Cristiano Ronaldo jako pierwszy sportowiec przekroczył próg 100 milionów fanów na Facebooku. Kolejne miejsca pod względem popularności zajmują Leo Messi i David Beckham.
więcej
|
|
Netflix hamuje: mniej nowych użytkowników, ale przychody w normie
W trzecim kwartale br. Netflix zdobył mniej nowych użytkowników niż zakładano, ale przychody rosną.
więcej
|
|
Jakub Turowski: z UPC Polska do Facebooka
Jakub Turowski objął stanowisko head of public policy w polskim oddziale Facebooka.
więcej
|
|
eBay: w III kw. przychód w górę, w dół zysk
Wzrostem przychodu i minimalnym spadkiem zysku zakończył się III kwartał dla eBay. Jak zwykle dobre wyniki zanotował należący do firmy system PayPal, który w przyszłym roku stanie się samodzielnym podmiotem.
więcej
|
|
Opera 25 z nowymi zakładkami do pobrania (wideo)
Opera Software udostępniła nową wersję desktopowej przeglądarki Opera na platformy Windows i Mac.
więcej
|
|
Nowy Firefox na Androida pozwala wysłać wideo na telewizor
Mozilla udostępniła do pobrania ze sklepu Google Play nową wersję przeglądarki internetowej Firefox dla urządzeń pracujących pod kontrolą systemu Android.
więcej
|
|
GoldenSubmarine dołącza do Golden Dudes Worldwide
Agencja GoldenSubmarine wstąpiła do stowarzyszenia Golden Dudes Worldwide, skupiającego firmy zajmujące się marketingiem i reklamą. Ma to związek z planami wzmocnienia działalności agencji poza granicami Polski.
więcej
|
|
Brainly z 9 mln dolarów od inwestorów. Otworzy biuro w Nowym Jorku
Międzynarodowy edukacyjny serwis społecznościowy Brainly, w Polsce działający jako Zadane.pl, uzyskał 9 milionów dolarów od amerykańskich funduszy inwestycyjnych. Portal przeznaczy te środki m.in. na otwarcie biura w Nowym Jorku.
więcej
|
|
Znaki towarowe słabo chronione w nazwach domen internetowych i wyszukiwarkach
Brakuje spójnego prawa chroniącego znaki towarowe przedsiębiorców w internecie. Konkurenci mogą wykupywać np. domeny z nazwą innej firmy lub używać jej jako hasła w serwisie Google AdWords. Pomimo świadomości problemu prawo europejskie nie nadąża za nowinkami technologicznymi.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|