|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 19 Października 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Onet z nową stroną główną. Stawia na personalizację i autorskie treści
W poniedziałek 20 października br. rusza nowa strona internetowa portalu Onet. - Wzmacniamy na niej możliwość personalizacji i eksponowania autorów, w tym twórców z programu OnetAutorzy - mówi Wirtualnemedia.pl Monika Lech, head of online publishing w Grupie Ringier Axel Springer.
więcej
|
|
,,Do Rzeczy", ,,Gazeta Polska" i ,,W Sieci" z dużymi spadkami sprzedaży, ,,Polityka" przed ,,Newsweekiem"
W sierpniu br. większość tygodników opinii zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „W Sieci”. Wzrosty zanotowały tylko „Tygodnik Powszechny” oraz „Gość Niedzielny”.
więcej
|
|
,,Gala" zmienia makietę i zawartość. Liczy na 100 tys. egz. sprzedaży
Magazyn „Gala” (Grupa Burda) od wydania z 20 października br. zyska nową szatę graficzną i odmienioną zawartość. Tytuł rzadziej stosować będzie promocje cenowe, ale wydawca liczy, że utrzyma on średnią sprzedaż na poziomie 100 tys. egz. W planach są nowe wydania specjalne pisma.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Radiowa Trójka nie zagra piosenki Pawła Kukiza. ,,To cenzura prewencyjna"
Paweł Kukiz poskarżył się na Facebooku, że redakcja muzyczna Programu III Polskiego Radia odmówiła emisji singla z jego płyty. - To przypomina cenzurę prewencyjną - mówi muzyk. - Nie gramy utworu, bo pan Kukiz kandyduje w wyborach samorządowych - odpowiada Magda Jethon, szefowa Trójki.
więcej
|
Google już z 20,5 mln użytkowników. Tracą Facebook i polskie portale
W sierpniu br. serwisy Google odwiedziło 20,47 mln polskich internautów, co jest kolejnym rekordowym wynikiem. Za to spadki zasięgu w skali miesiąca zanotowały Facebook i najwięksi polscy wydawcy, na czele z Allegro i GG, Onetem i RASP, Wirtualną Polską, Gazeta.pl i Interią.
więcej
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w sierpniu 2014 roku
|
,,Sprężynowe" logo Polski dzieli branżę reklamową (komentarze)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Canal+ nie chce już TVN. Stację kupi Time Warner?
Amerykański koncern Time Warner jest najpoważniejszym kandydatem do zakupu pakietu kontrolnego Grupy TVN, wartego nawet 3,5 mld zł - wynika z nieoficjalnych informacji. Wśród zainteresowanych czołową polską stacją komercyjną mają być też Discovery Communications czy RTL Group.
więcej
|
|
,,Barwy szczęścia" ogląda więcej widzów niż ,,Na Wspólnej"
Serial TVP2 „Barwy szczęścia” w jesiennym sezonie gromadzi o ponad milion widzów więcej niż pokazywana niemal w tym samym paśmie telenowela TVN „Na Wspólnej”. Oba seriale odnotowały jednak spadki oglądalności, większy dotknął produkcję Dwójki.
więcej
|
|
Reklamy w TVN tańsze o 30 proc. Najdrożej przy ,,Masterchefie", ,,Mam talent" i ,,Faktach"
W cenniku reklamowym TVN na listopad spoty są średnio o 30,5 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy programach „Masterchef”, „Mam talent” i „Fakty”.
więcej
|
|
Turecki serial ,,Wspaniałe stulecie" w TVP1 ma więcej widzów niż ,,MacGyver"
Turecki serial „Wspaniałe stulecie” ogląda średnio 620 tys. widzów, więcej niż pokazywany wcześniej w tym paśmie serial „MacGyver”. Jedynka w czasie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce wśród czterech głównych kanałów.
więcej
|
|
Nakręcone z BBC ,,Dzwony wojny" w listopadzie w TVP1
W listopadzie telewizyjna Jedynka pokaże miniserial historyczny “Dzwony wojny”, opowiadający o losach dwóch młodych żołnierzy oraz ich rodzin w czasie I wojny światowej. Jest to produkcja zrealizowana w koprodukcji BBC i TVP.
więcej
|
|
Telewizja Polsat kupuje radio Muzo.fm
Telewizja Polsat podpisała przedwstępną umowę zakupu 100 proc. akcji radia Muzo.fm za 4,3 mln zł. Transakcja pozwoli na powstanie projektu muzycznego Grupy Polsat o szerokiej dystrybucji telewizyjnej, radiowej i internetowej.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Sprężyna zamiast symboli narodowych jako logo Polski nadal budzi emocje (opinie)
Odcięcie od skojarzeń z symbolami narodowymi i historycznymi oraz ciekawy pomysł na promocję Polski to główne atuty logo „Polska. Spring into new”, za to kontrowersje wywołuje sposób realizacji tego projektu - oceniają specjaliści pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Piotr Żyła reklamuje aplikacje na Samsunga Galaxy S5 (wideo)
Ruszyła kampania smartfona Samsung Galaxy S5 zachęcająca do korzystania na nim z popularnych aplikacji. Bohaterem akcji jest skoczek narciarski Piotr Żyła.
więcej
|
|
,,Każdy ma swój Onet". Portal reklamuje nowe funkcjonalności
Onet.pl rozpoczyna kampanię promocyjną, która wspiera zmiany graficzne i funkcjonalne na stronie głównej portalu. Działania reklamowe realizowane będą pod hasłem „Każdy ma swój Onet” i obejmą m.in. telewizję, radio, outdoor i internet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Hendrix, Godzilla i kraina Oz w reklamie eBaya (wideo)
Kadry z filmu „Godzilla”, ekranizacji „Czarnoksiężnika z krainy Oz” i fragment koncertu Jimiego Hendriksa trafiły do nowej reklamy serwisu aukcyjnego eBay.
więcej
|
|
,,Liczą się ludzie" - życiowe marzenia w kampanii ING Banku Śląskiego (wideo)
ING Bank Śląski rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Liczą się ludzie”. Akcję przygotowały firmy Brain, GoldenSubmarine i Lowe Media.
więcej
|
|
Totalizator Sportowy reklamuje grę Ekstra Pensja (wideo)
Totalizator Sportowy uruchomił grę liczbową Ekstra Pensja, w której do wygrania jest comiesięczna wypłata 5 tys. zł przez 20 lat. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez 2012 Agency i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Twarz pielęgnowana jak pachy w kampanii Garnier Neo (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca antyperspiranty Garnier Neo, wprowadzone niedawno do sprzedaży przez L’Oréal Polska. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami Publicis Poland, Insignia i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
,,Taka natura dżemu" reklamuje Stovit (wideo)
Zaczęła się pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa dżemów Stovit. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Taka natura dżemu”, przygotowały firmy Opus B i IQ Media.
więcej
|
|
Soczewki Acuvue reklamowane przez Miss Polonia
Rozpoczęła się kampania soczewek kontaktowych Acuvue (produkowanych przez Johnson & Johnson) reklamująca ich nowe warianty opakowań. Akcję, wykorzystującą wizerunek Pauliny Krupińskiej, przygotowała agencja Tequila.
więcej
|
|
1/4 nakładów na cyfrową reklamę idzie na reklamę w sieci mobilnej
25,9 proc. nakładów na cyfrową reklamę na świecie zostanie przeznaczonych w 2014 roku na reklamę w mobilnym internecie - szacuje firma eMarketer.
więcej
|
|
LeBron James ambasadorem reklamowym samochodów Kia
Koszykarz LeBron James, którego wizerunek został oszacowany jako najcenniejszy wśród sportowców, będzie reklamował samochody koncernu Kia Motors.
więcej
|
|
Małgorzata Augustyniak: Dobre perspektywy przed reklamą zewnętrzną w Polsce
Połączenie tradycyjnej komunikacji i narzędzi online to szansa na rozwój reklamy zewnętrznej. Po raz pierwszy od 20 lat ruszają badania, które mają dokładnie określić efektywność tego typu reklamy i w ocenie branży zwrócić uwagę na jej efektywność. AMS liczy na to, że rozwój reklamy przyspieszy dzięki budowie nowych wiat przystankowych w Warszawie, co znacząco zwiększy podaż nośników.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Do Rzeczy", ,,Gazeta Polska" i ,,W Sieci" z dużymi spadkami sprzedaży, ,,Polityka" przed ,,Newsweekiem"
W sierpniu br. większość tygodników opinii zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „W Sieci”. Wzrosty zanotowały tylko „Tygodnik Powszechny” oraz „Gość Niedzielny”.
więcej
|
|
,,Gala" zmienia makietę i zawartość. Liczy na 100 tys. egz. sprzedaży
Magazyn „Gala” (Grupa Burda) od wydania z 20 października br. zyska nową szatę graficzną i odmienioną zawartość. Tytuł rzadziej stosować będzie promocje cenowe, ale wydawca liczy, że utrzyma on średnią sprzedaż na poziomie 100 tys. egz. W planach są nowe wydania specjalne pisma.
więcej
|
|
Polskapresse nabyła tygodniki ,,Teleprogram" i ,,TV Przewodnik"
Grupa Polskapresse kupiła od spółki Teleprogram prawa do wydawania dwóch dodatków telewizyjnych - „Teleprogram” i „TV Przewodnik”, dołączanych do jej dzienników - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obydwa tytuły ukażą się w odświeżonym layoucie.
więcej
|
|
,,Twój Styl", ,,Claudia" i ,,Cztery Katy" najchętniej czytanymi miesięcznikami
W okresie od marca do sierpnia br. największym czytelnictwem wśród miesięczników cieszyły się „Twój Styl”, „Claudia” i „Cztery Kąty”. Natomiast na czele dwumiesięczników znalazł się „Komputer Świat Twój Niezbędnik” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Madame" - nowy dwumiesięcznik dla kobiet. Anna Wendzikowska na okładce
W środę 22 października w sprzedaży pojawi się nowy biznesowo-lifestylowy dwumiesięcznik „Madame. Magazyn ambitnych kobiet”. W gronie autorów pisma znaleźli się m.in. Jacek Rozenek, Alicja Janosz i Miłosz Brzeziński, a na okładce jest Anna Wendzikowska.
więcej
|
|
"Tygodnik Przeglądu Sportowego" zmienia się w "Tempo"
“Tygodnik Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) od najbliższego wydania, które ukaże się 22 października br., zmieni nazwę na “Tempo”. Tytuł zyska zupełnie inną szatę graficzną, pojawią się w nim też nowi felietoniści.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" publikuje wywiad bez i po autoryzacji. ,,Rozmowa zmieniona w autoprezentację wyborczą"
W weekendowym wydaniu „Gazety Wyborczej” znalazł się wywiad z Joanną Erbel, kandydatką Partii Zielonych na prezydenta Warszawy, w wersji nieautoryzowanej, natomiast tekst po autoryzacji opublikowano tylko w serwisie internetowym dziennika. - Rozmowę, w której konfrontowała się z trudnymi pytaniami i odmienną od swojej wizją społeczeństwa, zmieniła w pochlebną dla siebie autoprezentację wyborczą - opisują autoryzację redaktorzy „GW”.
więcej
|
|
Tylko ,,Pani domu" na plusie wśród dwutygodników poradnikowych. ,,Przyjaciółka" na czele
W lipcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Prawie wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”. Zyskała tylko „Pani domu”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Onet z nową stroną główną. Stawia na personalizację i autorskie treści
W poniedziałek 20 października br. rusza nowa strona internetowa portalu Onet. - Wzmacniamy na niej możliwość personalizacji i eksponowania autorów, w tym twórców z programu OnetAutorzy - mówi Wirtualnemedia.pl Monika Lech, head of online publishing w Grupie Ringier Axel Springer.
więcej
|
|
Środa, Młynarska Biedrzycka-Osica i Isakowicz-Zaleski wśród OnetAutorów
W grupie komentatorów, którzy rozpoczęli współpracę z portalem Onet.pl w ramach projektu OnetAutorzy, są dziennikarki Paulina Młynarska i Kamila Biedrzycka-Osica oraz publicyści Magdalena Środa i ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski.
więcej
|
|
Polskie MŚP w e-commerce: duży potencjał i potrzeba edukacji (raport)
Rynek e-handlu w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach ma ogromny potencjał i będzie dalej dynamicznie się rozwijał, co z kolei będzie stymulowało dalszy wzrost konkurencyjności. Z drugiej strony istnieje ogromna potrzeba edukacji tego rynku, zarówno w zrozumieniu mechanizmów prawnych powstających w większości na szczeblu UE, jak i od strony marketingowej - wynika z raportu IAB Polska i Ministerstwa Gospodarki opartego na badaniu zrealizowanym przez IIBR.
więcej
|
|
,,Każdy ma swój Onet". Portal reklamuje nowe funkcjonalności
Onet.pl rozpoczyna kampanię promocyjną, która wspiera zmiany graficzne i funkcjonalne na stronie głównej portalu. Działania reklamowe realizowane będą pod hasłem „Każdy ma swój Onet” i obejmą m.in. telewizję, radio, outdoor i internet - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Grupa Allegro - GG liderem internetu mobilnego, komunikator GG przed Onetem i WP (TOP20)
Po wprowadzeniu nowej definicji odsłony okazało się, że komunikator GG w sierpniu br. zanotował 402 mln krajowych odsłon mobilnych, więcej niż portale Onet.pl iWP.pl. Z kolei Grupa Allegro - GG osiągnęła 600 mln krajowych odsłon mobilnych, awansując na pozycję lidera.
więcej
|
|
Hendrix, Godzilla i kraina Oz w reklamie eBaya (wideo)
Kadry z filmu „Godzilla”, ekranizacji „Czarnoksiężnika z krainy Oz” i fragment koncertu Jimiego Hendriksa trafiły do nowej reklamy serwisu aukcyjnego eBay.
więcej
|
|
Twitter pozwala odtwarzać muzykę z SoundCloudu
Serwis mikroblogowy Twitter wprowadza narzędzie Audio Card, dzięki któremu użytkownicy mogą bez opuszczania aplikacji słuchać muzyki oraz podcastów.
więcej
|
|
Sześć śledztw ABW w sprawie cyberprzestępczości w 2013 r.
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego w ubiegłym roku prowadziła sześć śledztw związanych z przestępczością w cyberprzestrzeni - wynika z raportu o stanie bezpieczeństwa Polski za 2013 rok, przygotowanego przez MSW.
więcej
|
|
Amazon wprowadza dostawę tego samego dnia
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii jako pierwsi w Europie mogą skorzystać z możliwości dostawy tego samego dnia towarów zakupionych w sklepie internetowym Amazon.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|