|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 21 Października 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Rzeczpospolita" wprowadza ,,politykę czystego biurka"
Kierownictwo Gremi Business Communication, wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” wprowadza „politykę czystego biurka”. - Chodzi o porządek w redakcji - mówi Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
Nowa strona główna Onetu pod lupą: ,,kafelki" i personalizacja na plus
Nowa wersja strony głównej Onetu prezentuje się zdecydowanie korzystniej niż poprzednia, chociaż nie jest pozbawiona usterek. Wprowadzone opcje personalizacji układu witryny są świetne, ale za mało widoczne i za słabo rozbudowane - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z agencji interaktywnych.
więcej
|
|
Google znów zmienia algorytm wyszukiwarki. Chce promować unikalne treści (komentarze)
Koncern Google wprowadził do algorytmu swojej wyszukiwarki aktualizację Pingwin 3.0. - Odczują ją boleśnie strony nastawione na nieetyczne zdobywanie linków, a nie na jakość prezentowanych treści - mówią Wirtualnemedia.pl eksperci SEO.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Superstarcie" TVP2 ze słabą oglądalnością. "Edukuje ludzi"
Nowy show TVP2 “Superstarcie” ma milion widzów, mniej niż gromadzą wówczas konkurencyjne stacje, a jego widownia spada z odcinka na odcinek. - Wolałbym, aby program miał więcej widzów. Jest jednak coraz lepszy - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, dyrektor TVP2.
więcej |
|
Spółka Polsatu i TVN będzie chciała zostać operatorem multipleksu
Reaktywowana została spółka Polski Operator Telewizyjny, należąca do Polsatu i TVN. - Sądzę, że POT weźmie udział w konkursie na operatora multipleksu ósmego - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Andrzej Zarębski, który zasiądzie w radzie nadzorczej spółki.
więcej |
|
OnetAutorzy to NaTemat 2.0: komentatorzy nie tylko do pisania, ale i promocji
Uruchamiając projekt OnetAutorzy, portal Onet.pl liczy, że współpracujący z nim komentatorzy oprócz pisania ciekawych tekstów będą je promować m.in. w serwisach społecznościowych. Rozwija w ten sposób model portalu NaTemat.pl, przy czym tak jak on stawia na znane już nazwiska - komentują dla Wirtualnemedia Paweł Nowacki, Dominik Kaznowski, Michał Tober i Marek Stankiewicz.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Spada sprzedaż ,,Do Rzeczy", ,,Gazety Polskiej" i ,,W Sieci", ,,Polityka" przed ,,Newsweekiem"
W sierpniu br. większość tygodników opinii zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „W Sieci”. Wzrosty zanotowały tylko „Tygodnik Powszechny” oraz „Gość Niedzielny”.
więcej
|
Onet z nową stroną główną. Stawia na personalizację i autorskie treści
W poniedziałek 20 października br. rusza nowa strona główna portalu Onet. - Wzmacniamy na niej możliwość personalizacji i eksponowania autorów, w tym twórców z programu OnetAutorzy - mówi Wirtualnemedia.pl Monika Lech, head of online publishing w Grupie Ringier Axel Springer.
więcej
|
Radiowa Trójka nie zagra piosenki Pawła Kukiza. ,,To cenzura prewencyjna"
|
Google już z 20,5 mln użytkowników. Tracą Facebook i polskie portale
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
"Superstarcie" TVP2 ze słabą oglądalnością. "Edukuje ludzi"
Nowy show TVP2 “Superstarcie” ma milion widzów, mniej niż gromadzą wówczas konkurencyjne stacje, a jego widownia spada z odcinka na odcinek. - Wolałbym, aby program miał więcej widzów. Jest jednak coraz lepszy - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, dyrektor TVP2.
więcej
|
|
Spółka Polsatu i TVN będzie chciała zostać operatorem multipleksu
Reaktywowana została spółka Polski Operator Telewizyjny, należąca do Polsatu i TVN. - Sądzę, że POT weźmie udział w konkursie na operatora multipleksu ósmego - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Andrzej Zarębski, który zasiądzie w radzie nadzorczej spółki.
więcej
|
|
,,Duży Format" w całości o tematyce serialu HBO ,,Wataha". ,,Wspólna akcja redakcyjna"
W ostatnim wydaniu „Dużego Formatu”, reportażowego dodatku „Gazety Wyborczej” (Agora), znalazły się wyłącznie teksty dotyczące Bieszczad i pracy straży granicznej, o której opowiada nowy serial HBO „Wataha”. - To wspólna akcja inspirowana serialem - wyjaśnia Agnieszka Niburska, deputy marketing director HBO Polska.
więcej
|
|
Telewizja Polska ubezpieczy zarząd i dyrektorów na 100 mln zł
TVP rozpisała przetarg na udzielenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie odpowiedzialności cywilnej członków władz statutowych spółki. W postępowaniu wybrana zostanie firma, która zaproponuje najniższą cenę.
więcej
|
|
,,Kawa na ławę" ma 540 tys. widzów. TVN24 liderem rynku
W jesiennym sezonie „Kawę na ławę” Bogdana Rymanowskiego śledzi średnio 543 tys. widzów, nieco więcej niż rok wcześniej. Program daje stacji pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych.
więcej
|
|
,,Stylowe rewolucje Goka" hitem TVN Style
Program „Stylowe rewolucje Goka” z udziałem brytyjskiego stylisty Goka Wana po pięciu odcinkach gromadzi 127 tys. widzów. Produkcja notuje dwukrotnie wyższe udziały od średnich stacji, a TVN Style wygrywa w czasie jego emisji z konkurencją.
więcej
|
|
Polsat umacnia się na pozycji lidera. 8 proc. TVP1 i TVP2 w grupie komercyjnej
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej należała do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
"Rolnik szuka żony" ma 4 mln widzów. Mecz Polska-Szkocja hitem tygodnia
W ubiegłym tygodniu największą oglądalnością w telewizji cieszył się mecz piłkarski Polska-Szkocja. Na czele programów rozrywkowych był “Rolnik szuka żony”, który przekroczył granicę 4 mln widzów. “Taniec z Gwiazdami” miał mniej o ponad 300 tys. oglądających.
więcej
|
|
"MiniMini+ polecamy przez mamy!". Ruszyła kampania stacji
Kanał dziecięcy MiniMini+ rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „MiniMini+ polecany przez mamy!”. Działania promocyjne, które obejmą radio, telewizję, prasę, internet oraz kina, potrwają do połowy listopada.
więcej
|
|
"Wielki powrót" ("The Comeback") z Lisą Kudrow w HBO (wideo)
W internecie pojawił się zwiastun "Wielki powrót" ("The Comeback") z Lisą Kudrow w roli głównej.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Stadion Narodowy wkrótce ze sponsorem tytularnym. ,,Negocjujemy z dużą polską firmą"
- Negocjujemy z dużą polską firmą, która od nowego roku chce zostać sponsorem tytularnym stadionu - ujawnił Tomasz Półgrabski, prezes zarządzającej Stadionem Narodowym spółki PL.2012+. Sponsor ma płacić za to ok. 10 mln zł rocznie.
więcej
|
|
Ogłoszono nominacje do Mixx Awards 2014 - najwięcej dla agencji VML, Gong, Starcom i Next
IAB Polska ogłosił nominacje w tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards na najlepsze kampanie reklamowe w internecie. Zwycięzców poznamy 6 listopada br.
więcej
|
|
TVP będzie emitować za darmo spot ,,Najbliżsi obcy" promujący związki partnerskie (wideo)
Telewizja Polska będzie bezpłatnie emitować spot „Najbliżsi obcy” apelujący o legalizację związków partnerskich. - Stojąca za nim Kampania Przeciw Homofobii traktowana jest na równi z innymi organizacjami pożytku publicznego. Telewizja Polska jest nastawiona na propagowanie otwartości i tolerancji - tłumaczy rzecznik TVP.
więcej
|
|
Jerzy Dudek reklamuje serwis Premio i opony Goodyear (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa sieci punktów serwisowych Premio Opony-Autoserwis z udziałem byłego piłkarza Jerzego Dudka. W akcji są też promowane opony Goodyear UltraGrip 9.
więcej
|
|
Polewanie świeżaka reklamuje Tyskie Gronie 14-dniowe (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca Tyskie Gronie 14-dniowe, niepasteryzowaną wersję piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Akcję przygotowały firmy TBWA, OTO Films, Tequila, Lubię To, MEC i Q&A Communications.
więcej
|
|
42-proc. wzrost globalnych nakładów na reklamę w ostatniej dekadzie
Globalne wydatki reklamowe zwiększyły się w latach 2004-2013 o 41,7 proc., z 362 miliardów dolarów do 512,9 miliarda dolarów - wynika z danych organizacji Warc.
więcej
|
|
VisolVit w nowych opakowaniach z duszkiem od Czteryczwarte
Produkty marki VisolVit (Angelini) trafiły do sprzedaży w aptekach w zmienionych opakowaniach, zaprojektowanych przez agencję Czteryczwarte Brand Design.
więcej
|
|
Łukasz Mazurek: z Pompidou do FFW Communication
Łukasz Mazurek dołączył do zespołu agencji FFW Communication, obejmując stanowisko copywritera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Rzeczpospolita" wprowadza ,,politykę czystego biurka"
Kierownictwo Gremi Business Communication, wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” wprowadza „politykę czystego biurka”. - Chodzi o porządek w redakcji - mówi Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
,,Duży Format" w całości o tematyce serialu HBO ,,Wataha". ,,Wspólna akcja redakcyjna"
W ostatnim wydaniu „Dużego Formatu”, reportażowego dodatku „Gazety Wyborczej” (Agora), znalazły się wyłącznie teksty dotyczące Bieszczad i pracy straży granicznej, o której opowiada nowy serial HBO „Wataha”. - To wspólna akcja inspirowana serialem - wyjaśnia Agnieszka Niburska, deputy marketing director HBO Polska.
więcej
|
|
,,Tygodnik Zamojski" liderem sprzedaży tygodników lokalnych
W sierpniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej straciła „Gazeta Słupecka”.
więcej
|
|
,,Fakt" nowym liderem czytelnictwa w Małopolsce, Wielkopolsce i na Mazowszu
W trzech województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od marca do sierpnia 2014 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Polska książka potrzebuje ratunku" (list otwarty)
Ludzie kultury, autorzy książek, artyści, publicyści oraz księgarze zwrócili się w liście otwartym do premier Ewy Kopacz i parlamentarzystów z apelem o szybkie uchwalenie przepisów o jednolitej cenie książki. Pod apelem podpisało się już 800 osób.
więcej
|
|
"Dragons" nowym magazynem od Media Service Zawada
W poniedziałek 20 października br. na rynku pojawił się nowy dwumiesięcznik “Dragons” wydany przez Media Service Zawada.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nowa strona główna Onetu pod lupą: ,,kafelki" i personalizacja na plus
Nowa wersja strony głównej Onetu prezentuje się zdecydowanie korzystniej niż poprzednia, chociaż nie jest pozbawiona usterek. Wprowadzone opcje personalizacji układu witryny są świetne, ale za mało widoczne i za słabo rozbudowane - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z agencji interaktywnych.
więcej
|
|
Google znów zmienia algorytm wyszukiwarki. Chce promować unikalne treści (komentarze)
Koncern Google wprowadził do algorytmu swojej wyszukiwarki aktualizację Pingwin 3.0. - Odczują ją boleśnie strony nastawione na nieetyczne zdobywanie linków, a nie na jakość prezentowanych treści - mówią Wirtualnemedia.pl eksperci SEO.
więcej
|
|
OnetAutorzy to NaTemat 2.0: komentatorzy nie tylko do pisania, ale i promocji
Uruchamiając projekt OnetAutorzy, portal Onet.pl liczy, że współpracujący z nim komentatorzy oprócz pisania ciekawych tekstów będą je promować m.in. w serwisach społecznościowych. Rozwija w ten sposób model portalu NaTemat.pl, przy czym tak jak on stawia na znane już nazwiska - komentują dla Wirtualnemedia Paweł Nowacki, Dominik Kaznowski, Michał Tober i Marek Stankiewicz.
więcej
|
|
Polacy lubią zakupy online. Największą trudnością koszty dostawy (infografika)
84% Polaków lubi zakupy w internecie, a 82% deklaruje, że przegląda oferty e-sklepów dla przyjemności, szukając zakupowych inspiracji. Najbardziej nielubianym elementem zakupów online są koszty dostawy - wynika z badania TNS Polska.
więcej
|
|
Na Facebooku w Polsce kobiety bardziej zainteresowane stałymi związkami, częściej myślą o weselu (infografika)
Większość zarejestrowanych użytkowników Facebooka w Polsce to kobiety (52,4 proc.). Deklarują one także większe zainteresowanie stałymi związkami - wynika z danych Catvertiser.com.
więcej
|
|
Sylwia Wystub za Roberta Pająka dyrektorem ds. bezpieczeństwa w Grupie Interia
Sylwia Wystub objęła w Grupie Interia funkcję dyrektora ds. bezpieczeństwa, zastępując w niej Roberta Pająka. Poprzednio prowadziła własną działalność pod nazwą Aksis.
więcej
|
|
Aplikacja Kinoplex na telewizorach Philips, Samsung oraz Toshiba
Darmowa aplikacja VoD Kinoplex została udostępniona na telewizorach Philips, Samsung i Toshiba. Posiadacze tych modeli odbiorników mogą korzystać z bazy filmów bez konieczności logowania.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|