|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 23 Października 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVN Fabuła i TVN Sportive - dwa nowe kanały TVN. Trafią do telewizji naziemnej?
Grupa TVN chce poszerzyć swoje portfolio o dwie nowe stacje - TVN Fabuła i TVN Sportive. Decyzja spółki zaskoczyła branżę, który spekuluje, że nowe kanały mogą trafić do naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
Omnichannel to sprzedażowa konieczność. Ale nie ma w nim uniwersalnej metody (opinie)
Stosowanie wielu kanałów dotarcia do klienta może znacząco zwiększyć sprzedaż, dobór mediów jest zależny od branży i produktu, a w stosowaniu omnichannel najważniejsza jest elastyczność - uważają eksperci z rynku e-commerce.
więcej
|
|
Naczelni o prawie do autoryzacji: to relikt PRL-u (opinie)
Autoryzacja to relikt PRL-u, z którym muszą zmagać się dziennikarze. Pozwala jednak doszlifować tekst, ponieważ język mówiony bardzo różni się od pisanego - pomysł wykreślenia z prawa prasowego zapisu o autoryzacji oceniają Bogusław Chrabota, Tomasz Lis, Marcin Goralewski, Jadwiga Sztabińska, Sławomir Jastrzębowski i Michał Kobosko.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Koniec "X Factor" w TVN. Będzie nowy show
Telewizja TVN wiosną przyszłego roku nie pokaże kolejnej edycji programu “X Factor”. Stacja pracuje nad nowym formatem rozrywkowym, który go zastąpi - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" wprowadza ,,politykę czystego biurka"
Kierownictwo Gremi Business Communication, wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” wprowadza „politykę czystego biurka”. - Chodzi o porządek w redakcji - mówi Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Google znów zmienia algorytm wyszukiwarki. Chce promować unikalne treści (komentarze)
|
Spada sprzedaż ,,Do Rzeczy", ,,Gazety Polskiej" i ,,W Sieci", ,,Polityka" przed ,,Newsweekiem"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN Fabuła i TVN Sportive - dwa nowe kanały TVN. Trafią do telewizji naziemnej?
Grupa TVN chce poszerzyć swoje portfolio o dwie nowe stacje - TVN Fabuła i TVN Sportive. Decyzja spółki zaskoczyła branżę, który spekuluje, że nowe kanały mogą trafić do naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
TVP zmienia strukturę. Zniknie ośrodek iTVP HD
Zarząd Telewizji Polskiej zdecydował o likwidacji ośrodka iTVP HD i przeniesieniu jego kompetencji do innych jednostek spółki. Jednak decyzja ta nabierze mocy dopiero wtedy, gdy zatwierdzi ją rada nadzorcza TVP.
więcej
|
|
Anna Dec najlepszą prezenterką pogody na świecie (wideo)
Anna Dec, prezenterka pogody w Grupie TVN, zajęła pierwsze miejsce w międzynarodowym konkursie prezentacji pogody Wettergipfel 2014.
więcej
|
|
TVP ma 61 mln zł zysku po trzech kwartałach
Telewizja Polska w pierwszych trzech kwartałach br. zanotowała zysk brutto na poziomie 60,9 mln zł. To o 58,5 mln zł więcej niż rok temu w tym samym okresie. Spółka zapewnia, że ma stabilną sytuację w zakresie płynności finansowej.
więcej
|
|
Filmbox Extra zmieni się w Filmbox Premium
Należący do SPI International kanał filmowy Filmbox Extra zmieni nazwę na Filmbox Premium. Rebranding nastąpi w Polsce, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji, ale jego termin nie został podany.
więcej
|
|
Kanał TVS zmienia brokera. TVN Media zamiast Atmediów
Spółka TVN Media od stycznia 2015 roku zajmie się sprzedażą czasu reklamowego w kanale TVS w ramach projektu Premium TV. Obecnie stację obsługuje broker Atmedia.
więcej
|
|
Program kulinarny ,,Polska Molskiej" w TVP HD
W czwartek 30 października na antenie TVP HD zadebiutuje program kulinarno-podróżniczy „Polska Molskiej”. Jego prowadząca Małgorzata Molska przedstawi widzom nieznane zakątki kraju i zaprezentuje nowe smaki.
więcej
|
|
Ostatnia walka Andrzeja Gołoty w TVP1 i TVP Sport
W sobotę 25 października 2014 roku po raz ostatni walkę stoczy Andrzej Gołota. Galę z Częstochowy będzie można oglądać w TVP Sport oraz na stronie sport.tvp.pl od godz. 20.30, a walkę Gołota - Nicholson od godz. 23.05 w TVP1.
więcej
|
|
Eurosport pokaże Puchar Świata w narciarstwie alpejskim
W weekend 25 i 26 października na antenie Eurosportu transmitowane będzie rozpoczęcie sezonu Pucharu Świata w narciarstwie alpejskim w Soelden.
więcej
|
|
Siódmy sezon ,,Castle" w Universal Channel
21 października 2014 roku Universal Channel rozpoczął emisję siódmego sezonu serialu „Castle”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Omnichannel to sprzedażowa konieczność. Ale nie ma w nim uniwersalnej metody (opinie)
Stosowanie wielu kanałów dotarcia do klienta może znacząco zwiększyć sprzedaż, dobór mediów jest zależny od branży i produktu, a w stosowaniu omnichannel najważniejsza jest elastyczność - uważają eksperci z rynku e-commerce.
więcej
|
|
Lidl, Biedronka i Auchan dużo więcej na reklamy - Tesco ostro w dół
W br. mocno wzrosły cennikowe wydatki reklamowe Lidla Polska, Jeronimo Martins Polska (właściciela Biedronki) i Auchan Polska, natomiast o ponad 40 proc. zmalał budżet Tesco Polska. Sieci supermarketów i dyskontów wyraźnie zwiększyły nakłady na reklamy radiowe i kinowe, a ograniczyły na outdoorowe.
więcej
|
|
Kevin Roberts, prezes Saatchi & Saatchi: Za trzy lata Facebook przestanie istnieć
Facebook jest zbyt konserwatywny, użytkownicy go opuszczą - przewiduje Kevin Roberts, prezes agencji reklamowej Saatchi & Saatchi w wywiadzie dla niemieckiego "Wirtschaftswoche".
więcej
|
|
IKEA reklamuje się w stylu ,,Lśnienia" Kubricka (wideo)
W nowym spocie promującym zakupy z okazji Halloween IKEA nawiązuje do kultowego horroru „Lśnienie” Stanley’a Kubricka z 1980 roku.
więcej
|
|
Tomasz Karolak śpiewa hit Brathanków w kampanii nielimitowanego LTE w Orange (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca promocję „Nielimitowane LTE” wprowadzoną właśnie w Orange Polska. Bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy Publicis Poland, Platige Image i MEC - jest Tomasz Karolak.
więcej
|
|
Michel Moran jako pizzaman reklamuje przekąski rybne Lisner (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa przekąsek rybnych Lisner z udziałem Michela Morana, szefa kuchni znanego głównie z programu TVN „Masterchef”. Kampanię przygotowały firmy GPD Advertising i Starcom.
więcej
|
|
,,Noś tocoś" w kolejnej islandzkiej kampanii Prince Polo
Zaczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej wafelków Prince Polo (produkowanych przez Mondelez Polska) z Islandczykiem Gunnarem w roli głównej. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Next, Bayard i Carat Polska.
więcej
|
|
Kanał TVS zmienia brokera. TVN Media zamiast Atmediów
Spółka TVN Media od stycznia 2015 roku zajmie się sprzedażą czasu reklamowego w kanale TVS w ramach projektu Premium TV. Obecnie stację obsługuje broker Atmedia.
więcej
|
|
Bartosz Kurek w reklamie Monte Cookies (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa deserów mlecznych Monte Cookies (produkowanych przez Zott Polska) z udziałem siatkarza Bartosza Kurka. Akcja jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.
więcej
|
|
Getin Bank reklamuje konto Getin Up z pakietem korzyści (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa konta osobistego Getin Up oferowanego w Getin Banku wraz z pakietem korzyści „Mój Bank”. Akcja - przygotowana przez firmy Good, Opus Film i MediaVest - obejmuje telewizję, internet, outdoor i punkty sprzedaży.
więcej
|
|
Goodyear Polska w zimowej kampanii reklamuje opony Goodyear, Dunlop i Dębica (wideo)
Ruszyła zimowa kampania reklamowa opon Goodyear, Dunlop i Dębica (produkowanych przez Grupę Goodyear Polska). Akcję przygotowały agencja GPD Advertising i dom mediowy Universal McCann.
więcej
|
|
,,19 milionów lubiących Polaków" w kampanii bananów Chiquita"
Ruszyła kampania reklamowa bananów Chiquita, która realizowana jest pod hasłem „19 milionów Polaków lubi smak bananów Chiquita”. Działania zaplanował dom mediowy Havas Media.
więcej
|
|
,,MaxxiMUM możliwości" w promocji robotów kuchennych Bosch
Rozpoczęła się kampania reklamowa robotów kuchennych marki Bosch z serii MaxxiMUM (produkowanych przez firmę BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) obejmująca m.in. promocję z bezpłatnymi testami konsumenckimi. Akcję producent przygotował wspólnie z agencjami 3M Projekt i Insignia.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Naczelni o prawie do autoryzacji: to relikt PRL-u (opinie)
Autoryzacja to relikt PRL-u, z którym muszą zmagać się dziennikarze. Pozwala jednak doszlifować tekst, ponieważ język mówiony bardzo różni się od pisanego - pomysł wykreślenia z prawa prasowego zapisu o autoryzacji oceniają Bogusław Chrabota, Tomasz Lis, Marcin Goralewski, Jadwiga Sztabińska, Sławomir Jastrzębowski i Michał Kobosko.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Nasze Miasto" ze spadkami reklamowymi - zyskały ,,Fakt" i ,,SE" (TOP 10)
We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe gazet były o 2,6 proc. mniejsze niż rok wcześniej. Kilkunastoprocentowe spadki zanotowały „Rzeczpospolita” i „Nasze Miasto”, natomiast podobne wzrosty osiągnęły „Fakt” i „Super Express”.
więcej
|
|
Justyna Kowalczyk felietonistką sportowego dodatku do ,,Gazety Wyborczej"
27 października br. w magazynie „Sport.pl Extra”, będącym dodatkiem do „Gazety Wyborczej” (Agora), ukaże się pierwszy felieton Justyny Kowalczyk. Teksty biegaczki publikowane będą na łamach dodatku w każdy poniedziałek.
więcej
|
|
,,Tele Max" i ,,Super TV" zyskały po przejściu na dwutygodniki. ,,Tele Świat" liderem sprzedaży
W lipcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”. Zyskały za to „Tele Max” i „Super TV”, które rok wcześniej były jeszcze tygodnikami.
więcej
|
|
Dorota Milczarczyk wicedyrektorem marketingu w Marquardzie
Dorota Milczarczyk objęła nowo utworzone stanowisko zastępcy dyrektora marketingu i new business development managera w wydawnictwie Marquard Media Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Bogusław Chrabota: Zero autoryzacji!
Marszałek Radosław Sikorski oczywiście raczył żartować, informując za pośrednictwem Twittera, że „niektóre słowa" z rozmowy z nim na portalu Politico zostały nadinterpretowane, bo nie doszło do jej autoryzacji - pisze Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
Sławomir Jastrzębowski: Rozmówca powinien mieć szansę na doszlifowanie tekstu, język mówiony różni się od pisanego
Jestem za utrzymaniem prawa do autoryzacji, ale kiedy rozmówca próbuje wyciąć ważne wątki nie zgadzam się na to - mówi nam Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „Super Expressu” i portalu SE.pl.
więcej
|
|
Michał Kobosko: Prawo prasowe należy wyrzucić do kosza i napisać całkiem od zera
- Sejm, gdy chce, potrafi zmieniać ustawy z dnia na dzień. To ponury żart historii, że mimo rewolucyjnych zmian w mediach, tkwimy pod rygorem ustawy napisanej w stanie wojennym 30 lat temu - komentuje Michał Kobosko, redaktor portalu Project Syndicate Polska i szef polskiego biura Atlantic Council.
więcej
|
|
Jadwiga Sztabińska: Potrzeba jedności mediów żeby wymusić zmiany w kwestii autoryzacji
- Pomysł likwidacji autoryzacji jest dyskutowany od lat w resortach kultury i sprawiedliwości. Potrzeba jedności żeby wymusić zmiany w regulacji tej kwestii - ocenia Jadwiga Sztabińska, redaktor naczelna „Dziennika Gazety Prawnej”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Omnichannel to sprzedażowa konieczność. Ale nie ma w nim uniwersalnej metody (opinie)
Stosowanie wielu kanałów dotarcia do klienta może znacząco zwiększyć sprzedaż, dobór mediów jest zależny od branży i produktu, a w stosowaniu omnichannel najważniejsza jest elastyczność - uważają eksperci z rynku e-commerce.
więcej
|
|
Kevin Roberts, prezes Saatchi & Saatchi: Za trzy lata Facebook przestanie istnieć
Facebook jest zbyt konserwatywny, użytkownicy go opuszczą - przewiduje Kevin Roberts, prezes agencji reklamowej Saatchi & Saatchi w wywiadzie dla niemieckiego "Wirtschaftswoche".
więcej
|
|
Węgierski rząd opodatkuje internet. 150 forintów za 1 GB danych
Węgierski rząd zamierza nałożyć podatek na usługi internetowe w tym kraju. Internauci zapowiadają protesty.
więcej
|
|
W sieci Polacy kupują częściej niż Amerykanie i Niemcy, głównie elektronikę i ubrania
62 proc. polskich internautów to tzw. "cyfrowi konsumenci", czyli osoby poszukujące w sieci informacji o produktach, które mają zamiar kupić lub po prostu kupujące online - wynika z globalnego badania EY.
więcej
|
|
Mobilny użytkownik Google'a, czyli jaki?
19 mld dolarów - tyle (według IAB) był wart globalny rynek marketingu mobilnego w 2013 roku. Udział marketingu w wyszukiwarce w tym zestawieniu wyniósł 40%. Prognozuje się, iż do końca tego roku co drugi użytkownik internetu będzie korzystał z niego w sposób mobilny. Czy w takim razie reklamę w wyszukiwarce internetowej czekają poważne zmiany?
więcej
|
|
Samsung Galaxy Note 4, Budweiser i Plush na Kartę z najpopularniejszymi reklamami na YouTubie (wideo)
We wrześniu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników YouTube’a był klip promujący phablet Samsung Galaxy Note 4. Wśród najpopularniejszych znalazły się też spoty lalek Straszyciółki, piwa Budweiser i taryfy telekomunikacyjnej Plush na Kartę.
więcej
|
|
Awaria w Google odcięła użytkowników od Gmaila i Google+
Niektóre usługi oferowane przez Google były w środę niedostępne. Awarię usunięto po kilkudziesięciu minutach. Koncern nie udzielił wyjaśnień w tej sprawie.
więcej
|
|
Dzień Darmowej Dostawy - 2 grudnia zakupy w sieci bez kosztów dostawy
We wtorek 2 grudnia br. odbędzie się piąta edycja akcji Dzień Darmowej Dostawy, w ramach której zakupów online w sklepach biorących udział w inicjatywie będzie można dokonać bez ponoszenia kosztów przesyłki.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|