|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 28 Października 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Ósmy multipleks nie tylko dla TVP. KRRiT zmieniła decyzję
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała w poniedziałek, jak ma wyglądać kształt ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. Zmieniła ona swoją decyzję z czerwca, gdy uznała, że MUX-8 w całości powinna otrzymać TVP na emisję kanałów w HD.
więcej
|
|
Będą kolejne sezony "Ojca Mateusza" i "Komisarza Alexa"
Telewizyjna Jedynka wiosną 2015 roku planuje pokazać kolejne sezony seriali kryminalnych “Ojciec Mateusz” i “Komisarz Alex” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poza nimi widzowie zobaczą także premierowy sezon “Rancza”.
więcej
|
|
Protest prawicy przed KRRiT. Jan Dworak: Krajowa Rada nie będzie cenzorem
- Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie będzie pełniła roli cenzora - mówił podczas spotkania z przedstawicielami Prawicy Rzeczypospolitej Jan Dworak, szef KRRiT. Protestowali oni wczoraj przeciwko emisji spotu „Najbliżsi obcy” w TVP i karze dla TV Trwam.
więcej
|
|
,,Wataha" hitem HBO. Nowy serial ogląda 350 tys. widzów
Nowy polski serial HBO „Wataha” po trzech odcinkach gromadzi 347 tys. widzów. Produkcja notuje kilkukrotnie wyższe udziały od średnich stacji. Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który był jednak odkodowany.
więcej
|
|
Start kanału H2 przesunięty na listopad. "Przyczyny techniczne"
Nowy kanał dokumentalny H2, który miał zacząć nadawanie w naszym kraju 29 października br., wystartuje dopiero około połowy listopada - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Juliusz Braun: cyfryzacja powodem spadków głównych anten TVP
Wyniki Jedynki i Dwójki w sezonie jesiennym są zdecydowanie niższe niż rok wcześniej. Nadawca tłumaczy, że ma to związek z cyfryzacją. - To co się dzieje na multipleksie naziemnym w szczególny sposób dotyczy TVP - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun, prezes TVP.
więcej
|
|
TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. Seriale TVP2 hitami tygodnia
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do Polsatu. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
,,Rolnik szuka żony" na czele formatów rozrywkowych. ,,Mam talent!" lepszy od ,,Tańca"
W ubiegłym tygodniu największą oglądalnością w telewizji cieszyły się seriale Telewizji Polskiej, na czele z „M jak miłość”. Liderem wśród programów rozrywkowych okazał się ponownie „Rolnik szuka żony”, a tuż za nim uplasował się „Mam talent!”.
więcej
|
|
Vectra dołącza do internetu usługę PlayStation Plus
Sieć kablowa Vectra wprowadziła promocję na ofertę internetu stacjonarnego, w ramach której klient podpisujący umowę na pakiet 100 Mb/s lub 150 Mb/s otrzymuje dwuletnią subskrypcję usługi PlayStation Plus.
więcej
|
|
Tomasz Parfienowicz awansował w Viacomie
Tomasz Parfienowicz, dotąd senior director ad sales & corporate strategy w polskim oddziale Viacom International Media Networks, przejął zarządzanie zespołem CDS, współpracującym z operatorami płatnej telewizji.
więcej
|
|
Serial ,,Gomorra" w Cinemax
1 listopada 2014 roku Cinemax rozpocznie emisję serialu „Gomorra”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklama Orange Cloud z ukradzionym telefonem Maffashion budzi mieszane uczucia w branży
Eksperci z branży reklamowej nie są zgodni w ocenie kontrowersyjnej kampanii z udziałem blogerki Julii „Maffashion” Kuczyńskiej” promującej usługę Orange Cloud. Dla jednych to odważne posunięcie przyciągające uwagę odbiorców, zdaniem innych - żerowanie na negatywnych emocjach.
więcej
|
|
Unilever i GroupM: dość płacenia za reklamy faktycznie nieobejrzane przez internautów
Koncern Unilever i obsługująca go grupa domów mediowych GroupM chcą zaostrzyć kryteria dotyczące sposobu wyświetlania reklam internetowych. Firmy chcą płacić tylko za spoty odtworzone z dźwiękiem i po kilknięciu przez użytkowników oraz reklamy display obejrzane w całości.
więcej
|
|
AMS oddał pierwszą z 1,6 tys. nowych wiat przystankowych w Warszawie
W Warszawie oddano pierwszą nowoczesną wiatę przystankową wybudowaną przez firmę AMS (należącą do Agory) zajmującą się reklamą outdoorową. Przez najbliższe trzy lata spółka przygotuje w sumie 1580 takich wiat.
więcej
|
|
Jerzy Janowicz w kampanii ,,Pomyśl UNIQA"
Firma ubezpieczeniowa UNIQA prowadzi międzynarodową wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Pomyśl UNIQA”. W Polsce akcja zacznie się w listopadzie, a jej bohaterem będzie tenisista Jerzy Janowicz.
więcej
|
|
Muzeum Narodowe międzynarodowo reklamuje Galerię Faras (wideo)
Ruszyła kampania promująca stałą ekspozycję średniowiecznego malarstwa nubijskiego w nowej Galerii Faras w warszawskim Muzeum Narodowym. Akcję na zasadach pro bono przygotowała agencja PZL wspólnie z firmami Papaya Films, Televisor i Juice.
więcej
|
|
Biedronka operowo reklamuje ,,włoskie smaki" zaraz po Lidlu z Okrasą i Brodnickim (wideo)
W sklepach Biedronka ruszyła promocja „Włoskie smaki” wspierana kampanią reklamową w telewizji, internecie i na outdoorze. Co ciekawe, w zeszłym tygodniu podobną ofertę Lidla reklamowali Pascal Brodnicki i Karol Okrasa.
więcej
|
|
Allegro promuje aplikację mobilną darmową dostawą dla klientów płacących kartami Visa
Ruszyła promocja aplikacji mobilnej Allegro obejmująca bezpłatną dostawę zamówienia (do 25 zł), o ile kupujący płaci za to kartą Visa. Ofertę wspiera kampania reklamowa w telewizji i internecie.
więcej
|
|
Małgorzata Busz i Konrad Cieślak w Mind Progress Group
Małgorzata Busz objęła funkcję szefowej działu client service, a Konrad Cieślak account managera w agencji Mind Progress Group. Busz poprzednio pracowała w agencji Effectica, a Cieślak - w firmie Aduma.
więcej
|
|
,,Dobrze się komponuje" w kampanii serków Apetina
Ruszyła kampania reklamująca serki kremowe Apetina (produkowane przez Arla Foods Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dobrze się komponuje”, przygotowały firmy XConcept i Carat Polska.
więcej
|
|
Piwo Książęce reklamowane w wariancie Chlebowo Miodowym
Do sprzedaży trafił nowy wariant sezonowy piwa Książęce (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) - Chlebowo Miodowe. Wspierającą to kampanię reklamową przygotowały i realizują firmy Mango Design, Lubię to, Nairobia, MEC i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
Plushak po imprezie reklamuje Plush Mix (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca taryfę Plush Mix, wprowadzoną niedawno przez sieć Plus. Bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Media Direction - jest niesforny Plushak, brand hero marki Plush.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Unilever i GroupM: dość płacenia za reklamy faktycznie nieobejrzane przez internautów
Koncern Unilever i obsługująca go grupa domów mediowych GroupM chcą zaostrzyć kryteria dotyczące sposobu wyświetlania reklam internetowych. Firmy chcą płacić tylko za spoty odtworzone z dźwiękiem i po kilknięciu przez użytkowników oraz reklamy display obejrzane w całości.
więcej
|
|
Interia codziennie z innym logo jako kartką z kalendarza
Na stronie głównej portalu Interia.pl codziennie logo będzie prezentowane w niej innej formie, pełniącej funkcję kartki z kalendarza. - To pierwsze z wielu planowanych przez nas zabaw z nowym logotypem - zapowiada Filip Lenart, dyrektor marketingu i PR w Grupie Interia.
więcej
|
|
Allegro promuje aplikację mobilną darmową dostawą dla klientów płacących kartami Visa
Ruszyła promocja aplikacji mobilnej Allegro obejmująca bezpłatną dostawę zamówienia (do 25 zł), o ile kupujący płaci za to kartą Visa. Ofertę wspiera kampania reklamowa w telewizji i internecie.
więcej
|
|
Twitter: 175 mln dolarów straty, przychód w górę o 114 proc. i 284 mln użytkowników
175 milionów dolarów straty i 361 milionów dolarów przychodu zanotował Twitter w III kwartale bieżącego roku. Liczba aktywnych użytkowników popularnego mikrobloga sięgnęła 284 milionów.
więcej
|
|
Amazon kupił Rooftop Media, będzie oferował nagrania z komikami
Koncern Amazon przejął internetowy serwis Rooftop Media gromadzący występy komików z całych Stanów Zjednoczonych. Chce w ten sposób poszerzyć swoją ofertę cyfrowych treści.
więcej
|
|
Rodzinny pakiet Spotify dostępny w Polsce. Ceny od 29,99 do 59,99 zł
Serwis streamingowy Spotify wprowadził w Polsce usługę Spotify Family. Pozwala ona na tworzenie kilku kont użytkowników w ramach jednego abonamentu.
więcej
|
|
Sprzedaż na aukcji internetowej za granicę zawsze z fakturą
Jeśli biznes internetowy, np. aukcje, skierowany jest do konsumentów z innego kraju Unii Europejskiej, a suma całej sprzedaży do tego kraju nie przekroczy ustalonego limitu (np. 100 000 euro we Francji), wysyłka będzie opodatkowana w Polsce jako sprzedaż krajowa.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|