|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 29 Października 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polscy e-marketingowcy popierają zmiany w reklamach: pora na efektywność, koniec niewidocznych emisji
W standardach emisji i rozliczania reklam internetowych trzeba przenieść nacisk z ilości na jakość i efektywność, co wyjdzie na dobre wszystkim uczestnikom rynku, a także odbiorcom. Do zmian potrzeba jednak odważnego konsensusu marketerów i wydawców - oceniają dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych agencji e-marketingowych.
więcej |
|
4,4 tys. skarg na polskie reklamy, najwięcej na spot Grześków i kampanię Heyah (analiza)
W ub.r. do Rady Reklamy zgłoszono rekordowo dużo skarg - 4369, o ponad tysiąc więcej niż rok wcześniej. Najczęściej skarżono się na reklamy outdoorowe, internetowe i telewizyjne, a po ponad tysiąc zgłoszeń dotyczyło spotu Grześków i kampanii Heyah z Leninem.
więcej |
|
Rekordowe inwestycje w internet mobilny, dominują m-commerce i usługi lokalizacyjne
W ciągu ostatnich 12 miesięcy w biznes związany z internetem mobilnym globalnie zainwestowano ponad 19 mld dolarów, a za 4 lata przychody z mobile’u osiągną poziom 700 mld dolarów - szacuje firma doradcza Digi-Capital. Sytuację na polskim rynku opisuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Kreczmar.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Dominik Libicki odchodzi z Cyfrowego Polsatu. "Różnica zdań"
Dominik Libicki zrezygnował z funkcji prezesa Cyfrowego Polsatu oraz wiceprezesa Polkomtelu i po 20 latach żegna się z Grupą Polsat. Powodem jego odejścia jest różnica zdań co do sposobów realizacji strategii spółki. Cyfrowym Polsatem pokieruje teraz Tomasz Gillner-Gorywoda.
więcej
|
|
,,Ugotowani" przegrywają z konkurencją. "Trudne pasmo"
Program „Ugotowani” w nowej formule ogląda średnio 1,25 mln osób. TVN w czasie jego emisji ma mniej widzów niż rok temu i przegrywa z konkurencją. - Pasmo „Ugotowanych” jest najbardziej konkurencyjne - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN.
więcej
|
|
Prezes 4Fun Media Ewa Czekała chce zostać radną Platformy Obywatelskiej
Ewa Czekała, prezes spółki 4Fun Media, startuje w wyborach samorządowych do rady warszawskiej dzielnicy Wilanów z listy Platformy Obywatelskiej.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat przed TVN i TVP, Bauer więcej od ZPR i Agory, Onet nad Google i WP (największe w branży medialnej)
Wśród właścicieli polskich mediów największe przychody zanotował w ub.r. Cyfrowy Polsat, wyprzedzając na rynku telewizyjnym TVN i Telewizję Polską. Grupa Bauer znalazła się wyżej niż ZPR i Agora, a Onet wyprzedził Google Polska i Wirtualną Polskę.
więcej
|
|
UPC przyspiesza internet. Wyższa prędkość za wyższą cenę lub rozwiązanie umowy
Sieć kablowa UPC Polska zdecydowała się podnieść prędkość dostępu internetu oferowaną części swoim abonentom. Wiąże się to jednak z podwyżkami cen pakietów internetowych, z których korzystają.
więcej
|
|
Pogrzeb Brygidy i Dariusza Kmiecików i ich syna. "Darek na drugie imię miał Perfekcyjność"
Setki osób pożegnały we wtorek w Katowicach małżeństwo dziennikarzy Brygidę i Dariusza Kmiecików oraz ich 2-letniego syna, którzy zginęli w wyniku wybuchu gazu w kamienicy, gdzie mieszkali. Pozostały wasze dzieła - "zapis pulsu wrażliwych serc" - mówił abp Wiktor Skworc.
więcej
|
|
Spektakle Teatru Telewizji wracają do TVP Polonia
TVP Polonia po pięciu latach przerwy wznowi emisję spektakli Teatru Telewizji. Wynika to z porozumienia, do jakiego doszło między zarządem Telewizji Polskiej a Ministerstwem Spraw Zagranicznych.
więcej
|
|
,,Polska racja stanu" i większa oferta dla dzieci w TVP Polonia
Telewizja Polska i Ministerstwo Spraw Zagranicznych porozumiały się w sprawie zmian programowych w TVP Polonia. Na antenie zadebiutuje program „Polska racja stanu” o polskiej polityce zagranicznej, a także pojawi się m.in. więcej pozycji dla dzieci uczących języka polskiego.
więcej
|
|
,,Peg + Kot" w MiniMini+
1 listopada 2014 roku MiniMini+ rozpocznie emisję animowanego serialu „Peg + Kot”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polscy e-marketingowcy popierają zmiany w reklamach: pora na efektywność, koniec niewidocznych emisji
W standardach emisji i rozliczania reklam internetowych trzeba przenieść nacisk z ilości na jakość i efektywność, co wyjdzie na dobre wszystkim uczestnikom rynku, a także odbiorcom. Do zmian potrzeba jednak odważnego konsensusu marketerów i wydawców - oceniają dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych agencji e-marketingowych.
więcej
|
|
4,4 tys. skarg na polskie reklamy, najwięcej na spot Grześków i kampanię Heyah (analiza)
W ub.r. do Rady Reklamy zgłoszono rekordowo dużo skarg - 4369, o ponad tysiąc więcej niż rok wcześniej. Najczęściej skarżono się na reklamy outdoorowe, internetowe i telewizyjne, a po ponad tysiąc zgłoszeń dotyczyło spotu Grześków i kampanii Heyah z Leninem.
więcej
|
|
Blogerzy bronią pomysłu Orange na reklamę ze skradzionym telefonem
Autorzy znanych blogów nie widzą niczego złego w reklamie promującej Orange Cloud z udziałem Maffashion. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Tomek Tomczyk, Artur Kurasiński i Michał Górecki.
więcej
|
|
Przedłużono głosowanie na ,,sprężynowe" logo Polski
Głosowanie na logo promocyjne Polski, pierwotnie zaplanowane do końca października, zostało przedłużone do 14 grudnia. Jak na razie oddano 164 tys. głosów, przede wszystkim w serwisie LogodlaPolski.pl.
więcej
|
|
Małgorzata Rozenek w ręcznikowej kampanii BP
Na stacjach BP zaczęła się promocja, w ramach której gwiazdki zebrane na karcie Payback można wymieniać na ręczniki. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Małgorzaty Rozenek, prezenterki TVN.
więcej
|
|
Isover będzie nadal sponsorować Kamila Stocha i Stefana Hulę
Firma Isover przedłużyła na najbliższy sezon umowę, w ramach której jest oficjalnym partnerem skoczków narciarskich Kamila Stocha i Stefana Huli.
więcej
|
|
Magdalena Czaczkowska client service directorem w S4, awansują Monika Skalska i Katarzyna Kurowska-Loedl
W agencji reklamowej S4 Magdalena Czaczkowska awansowała na stanowisko client service directora, Monika Skalska - group account managera, a Katarzyna Kurowska-Loedl - PR & social media managera.
więcej
|
|
ZTE sponsorem trzech drużyn NBA
Firma ZTE będzie w najbliższym sezonie amerykańskiej ligi koszykarskiej NBA oficjalnym sponsorem trzech występujących w niej drużyn - New York Knicks, Houston Rockets oraz Golden State Warriors.
więcej
|
|
Organizator ,,Quizu wiedzowego" zapłaci 141 tys. zł za reklamy SMS-owe
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów utrzymał karę w wysokości 141,6 tys. zł nałożoną przez UOKiK na spółkę CT Creative Team za pomijanie istotnych informacji w SMS-owych reklamach konkursu „Quiz wiedzowy”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Janina Paradowska najbardziej cenionym autorem ,,Polityki", czytelnicy chcą mniej Kuby Wojewódzkiego
Najbardziej cenionymi autorami tygodnika „Polityka” są Janina Paradowska, Daniel Passent i Jacek Żakowski. Czytelnicy najmniej cenią Kubę Wojewódzkiego i proszą o zmniejszenie jego rubryki - wynika z ankiety przeprowadzonej przez wydawcę magazynu. Rewolucyjnych zmian w piśmie jednak nie będzie.
więcej
|
|
Dariusz Kotlarz prezesem Polskapresse w Lublinie. Sylwia Szewc naczelną ,,Kuriera Lubelskiego"
Dariusz Kotlarz, dotychczasowy redaktor naczelny „Polski Kuriera Lubelskiego”, od 1 listopada br. zostanie prezesem wydającego go spółki Polskapresse Oddział Kurier Lubelski. Natomiast kierowanie gazetą przejmie Sylwia Szewc.
więcej
|
|
Pisma młodzieżowe tracą czytelników. ,,Bravo" na czele sprzedaży
W lipcu 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
|
Tracą brytyjskie tabloidy, w górę ,,The Times". Internet rekompensuje spadki reklamowe
Największe dzienniki opiniotwórcze w Wielkiej Brytanii wyhamowują spadki sprzedaży, za to więcej tracą tabloidy. W 2015 roku ma wyhamować spadek wpływów z reklam, głównie dzięki wzrostom nakładów na reklamy w serwisach internetowych - wynika z raportu Advertising Association and Warc.
więcej
|
|
Bauer szykuje niemiecką wersję tygodnika ,,People". Powstanie też polska edycja?
Wiosną 2015 roku na niemieckim rynku ma się pojawić lokalna edycja amerykańskiego magazynu „People”. Będzie konkurowała z „Bunte” i „Galą”.
więcej
|
|
Media Regionalne wydają ,,Tygodnik Lipnowski"
We wtorek 28 października br. na rynek trafił pierwszy numer nowego lokalnego tygodnika Mediów Regionalnych pod tytułem „Tygodnik Lipnowski”.
więcej
|
|
Właściciel Ciechana chce przeprosin i 100 tys. zł od Instytutu Reportażu za wylewanie piwa
Marek Jakubiak, prezes Browarów Regionalnych, domaga się 100 tys. zł odszkodowania i przeprosin od Instytutu Reportażu, właściciela warszawskiej kawiarni Wrzenie Świata, za demonstracyjne wylewanie piwa Ciechan i zachęcanie do jego bojkotu. Według Jakubiaka to czyn nieuczciwej konkurencji.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polscy e-marketingowcy popierają zmiany w reklamach: pora na efektywność, koniec niewidocznych emisji
W standardach emisji i rozliczania reklam internetowych trzeba przenieść nacisk z ilości na jakość i efektywność, co wyjdzie na dobre wszystkim uczestnikom rynku, a także odbiorcom. Do zmian potrzeba jednak odważnego konsensusu marketerów i wydawców - oceniają dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych agencji e-marketingowych.
więcej
|
|
Rekordowe inwestycje w internet mobilny, dominują m-commerce i usługi lokalizacyjne
W ciągu ostatnich 12 miesięcy w biznes związany z internetem mobilnym globalnie zainwestowano ponad 19 mld dolarów, a za 4 lata przychody z mobile’u osiągną poziom 700 mld dolarów - szacuje firma doradcza Digi-Capital. Sytuację na polskim rynku opisuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Kreczmar.
więcej
|
|
Roszady w naTemat.pl: odchodzą Gierszewski i Luty, dołączają dziennikarki i managerowie, będzie nowy serwis tematyczny
Z redakcji naTemat.pl odchodzą dziennikarze Mariusz Gierszewski i Paweł Luty, natomiast dołączają Małgorzata Gołota, Justyna Bakalarska, Anna Wiśniewska, Urszula Schwarzenberg-Czerny i Katarzyna Kasprzyk. Portal zatrudnia też kolejne osoby do zespołu sprzedaży i redaktora naczelnego nowego serwisu tematycznego, który zostanie uruchomiony na początku przyszłego roku.
więcej
|
|
Blogerzy bronią pomysłu Orange na reklamę ze skradzionym telefonem
Autorzy znanych blogów nie widzą niczego złego w reklamie promującej Orange Cloud z udziałem Maffashion. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Tomek Tomczyk, Artur Kurasiński i Michał Górecki.
więcej
|
|
Internauci wolą kupować w galeriach, w sieci wygrywają znane marki
Tylko 15 proc. internautów woli zakupy online niż w galeriach handlowych, a zaledwie 9 proc. robi e-zakupy przynajmniej raz w tygodniu. W internecie kupujemy bardziej racjonalnie i planowo niż w galeriach handlowych, a kredyt zaufania mają marki znane z reklam i polecane przez ich znajomych - wynika z badania MEC.
więcej
|
|
Facebook: przychód i zysk w górę. 1,35 mld aktywnych użytkowników
Facebook ma za sobą kolejny kwartał, w którym może się pochwalić wzrostami w najważniejszych obszarach swojej działalności.
więcej
|
|
41 proc. polskich internautów przegląda sieć na smartfonach, najczęściej kupowane bilety lotnicze (barometr Google)
Holendrzy używają na co dzień trzech urządzeń podłączonych do sieci, najwięcej użytkowników smartfonów jest w Singapurze, a w Polsce już 41 proc. internautów korzysta z sieci na smartfonach - wynika z nowej wersji raportu „Customer Barometer” przygotowanego przez Google.
więcej
|
|
Muzeum Historii Żydów Polskich w Google Cultural Institute
W dniu otwarcia Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie, jego wirtualne kolekcje zostały udostępnione na platformie Google Cultural Institute.
więcej
|
|
Amazon w Poznaniu. "Namieszał na rynku pracy, wzrost zarobków pracowników fizycznych"
Amazon namieszał na rynku pracy w okolicach Poznania. Jednym z efektów powstania w Sadach pod Poznaniem centrum logistycznego firmy Amazon jest wzrost zarobków pracowników fizycznych w aglomeracji poznańskiej. Tymczasem, Amazon nie zwalnia tempa i nadal ma zamiar zatrudniać pracowników. Koncern poszukuje jeszcze ok. tysiąca ludzi do pracy.
więcej
|
|
Migomedia przygotuje nową stronę internetową PWN
PWN nawiązało współpracę z agencją Migomedia, w ramach której firma przygotuje nowy serwis internetowy wydawnictwa.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Internauci wolą kupować w galeriach, w sieci wygrywają znane marki
Tylko 15 proc. internautów woli zakupy online niż w galeriach handlowych, a zaledwie 9 proc. robi e-zakupy przynajmniej raz w tygodniu. W internecie kupujemy bardziej racjonalnie i planowo niż w galeriach handlowych, a kredyt zaufania mają marki znane z reklam i polecane przez ich znajomych - wynika z badania MEC.
więcej
|
|
41 proc. polskich internautów przegląda sieć na smartfonach, najczęściej kupowane bilety lotnicze (barometr Google)
Holendrzy używają na co dzień trzech urządzeń podłączonych do sieci, najwięcej użytkowników smartfonów jest w Singapurze, a w Polsce już 41 proc. internautów korzysta z sieci na smartfonach - wynika z nowej wersji raportu „Customer Barometer” przygotowanego przez Google.
więcej
|
|
Ponad połowa Polaków lubi jesień, tylko 6 proc. osób szczepi się przeciw grypie
54 proc. Polaków lubi jesień, czego głównym powodem jest przyroda. Tylko 6 proc. z nas tą porą roku szczepi się przeciwko grypie - wynika z badania IIBR.
więcej
|
|
"Nie daj się okraść, chroń swoją tożsamość", czyli nasze śmieci mówią wiele o nas
85 proc. dokumentów z biur lub instytucji znalezionych na śmietniku nie była zniszczona, 65 proc. zawierało istotne dane, podobnie było w przypadku odpadów z domów prywatnych – wynika z badania przeprowadzonego w Warszawie. Nasze śmieci mówią wiele o nas – podkreśla GIODO.
więcej
|
|
Polski inwestor indywidualny przeznacza średnio 30 tys. zł na inwestycje giełdowe
Statystyczny polski inwestor indywidualny inwestuje na warszawskiej giełdzie średnio od ośmiu lat, jego portfel inwestycyjny ma wartość około 30 tys. zł i składa się z akcji do siedmiu spółek - wynika z tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów (OBI) przeprowadzonego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|