Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 31 Października 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Szkoła" hitem TVN. Powstanie drugi sezon

Nowy serial paradokumentalny TVN „Szkoła” ogląda średnio milion osób. Produkcja podniosła udziały stacji względem ub.r. i dała jej pozycję lidera rynku. - „Szkoła” na pewno wróci wiosną - zapowiada Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN. więcej

 
Onet wprowadza okazjonalne awatary do logotypu

Boże Narodzenie, flaga państwowa, zima - to niektóre motywy graficzne, którymi Onet zamierza zastępować swoje oficjalne logo na głównej stronie serwisu. - Wprowadzenie awatara obok logotypu zbliża Onet do użytkownika - mówi Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Kozłowski, dyrektor artystyczny portalu. więcej

 
Policja zatrzymała osobę, która zaatakowała Kubę Wojewódzkiego

32 letni Piotr S., który we wrześniu prysnął gazem w twarz recepcjonistce w biurze Platformy Obywatelskiej, okazał się osobą, która rok temu zaatakowała Kubę Wojewódzkiego. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

GPD poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Artegence poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

SEMANA poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Reklamy

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Realizator / Inżynier studia telewizyjnego

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Video Programming Manager

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

FOX International Channels poszukuje osoby na stanowisko
Ad Sales Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz - reporter

Burda International poszukuje osoby na stanowisko
Online Editor Glamour.pl

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Koordynacji Ramówek

Sieć reklamy on-line poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Spóźniona sprzedaż NK.pl, cena będzie okazyjna (opinie)

NK.pl wciąż ma dużą i specyficzną grupę użytkowników, ale jego dotychczasowi właściciele serwisu w ostatnich latach niewiele robili, by zahamować spadek jego popularności. Dlatego cena witryny nie będzie imponująca, a przejmujący ją portal stanie przed wyzwaniem, jak ją zmodyfikować i ożywić - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci. więcej

 
,,Wprost" pozywa Romana Giertycha i ,,Gazetę Wyborczą". Mecenas odpowiada pozwem

W piątek AWR „Wprost”, wydawca tygodnika „Wprost”, skieruje do sądu pozwy cywilne przeciwko Romanowi Giertychowi i „Gazecie Wyborczej”, a w Radzie Etyki Mediów złoży skargę na publikację dziennika o interwencji komornika. - Jestem zmuszony pozwać wydawnictwo - odpowiada mecenas. więcej

 
Lewandowski, Szczęsny i muzycy w kampanii ,,Wyloguj się do życia" (wideo)

Rusza druga odsłona kampanii społecznej „Wyloguj się do życia” przestrzegającej przed uzależnieniem od urządzeń komputerowych i internetu. Twarzami akcji - przygotowanej przez firmy K2, TFC i Film Produkcja - są piłkarze Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny oraz muzycy Ten Typ Mes, Stasiak i Pjus. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Cyfrowy Polsat bez Dominika Libickiego. "Koniec pewnej epoki"

Dominik Libicki, uznawany za prawą rękę Zygmunta Solorza-Żaka, po 20 latach odchodzi z Grupy Polsat. Rynek spekuluje, czemu zdecydował się na taki krok, ale wszyscy nie szczędzą mu słów uznania. - Jest wybitnym, charyzmatycznym managerem - ocenia branża. więcej

4,4 tys. skarg na polskie reklamy, najwięcej na spot Grześków i kampanię Heyah (analiza)

W ub.r. do Rady Reklamy zgłoszono rekordowo dużo skarg - 4369, o ponad tysiąc więcej niż rok wcześniej. Najczęściej skarżono się na reklamy outdoorowe, internetowe i telewizyjne, a po ponad tysiąc zgłoszeń dotyczyło spotu Grześków i kampanii Heyah z Leninem. więcej

Janina Paradowska najbardziej cenionym autorem ,,Polityki", czytelnicy chcą mniej Kuby Wojewódzkiego
Polscy e-marketingowcy popierają zmiany w reklamach: pora na efektywność, koniec niewidocznych emisji
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Szkoła" hitem TVN. Powstanie drugi sezon

Nowy serial paradokumentalny TVN „Szkoła” ogląda średnio milion osób. Produkcja podniosła udziały stacji względem ub.r. i dała jej pozycję lidera rynku. - „Szkoła” na pewno wróci wiosną - zapowiada Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN. więcej

 
Policja zatrzymała osobę, która zaatakowała Kubę Wojewódzkiego

32 letni Piotr S., który we wrześniu prysnął gazem w twarz recepcjonistce w biurze Platformy Obywatelskiej, okazał się osobą, która rok temu zaatakowała Kubę Wojewódzkiego. więcej

 
Produkcje od Monolith Films nadal premierowo w Canal+

Platforma nc+ i Monolith Films podpisały kolejną długookresową umowę. Na jej mocy filmy dystrybuowane w Polsce przez Monolith nadal będą miały swoje polskie premiery telewizyjne w kanałach Canal+. więcej

 
,,Wielki Test z Historii. 25 lat wolności" w TVP1. Paulina Chylewska i Maciej Orłoś prowadzącymi

W poniedziałek 3 listopada br. Jedynka pokaże „Wielki Test z Historii. 25 lat wolności”. Na pytania odpowiadać będą m.in. aktorzy, wokaliści i dziennikarze. Widowisko poprowadzą Paulina Chylewska i Maciej Orłoś. więcej

 
Reality-show ,,Wczorajsi" w Eska TV. "Szczery i autentyczny"

Kanał Eska TV 2 listopada zacznie emisję reality-show “Wczorajsi, czyli taśmy prawdy”, pokazującego jak bawi się polska młodzież. Jego gospodarzem będzie Jan Pirowski. Program ma być uzupełnieniem ramówki stacji, która dalej stawia głównie na muzykę. więcej

 
,,Hinterland" w Ale Kino+

W okresie od 5 do 26 listopada 2014 roku kanał Ale Kino+ emitować będzie kryminalny serial „Hinterland”. więcej

 
Szósty sezon serialu ,,Klub Winx" w Puls 2

5 listopada 2014 roku Puls 2 rozpocznie emisję szóstego sezonu serialu animowanego „Klub Winx”. więcej

 
 
Radio  
 
Magdalena Jednacz przechodzi z Polsatu do RMF FM

Magdalena Jednacz, dotąd związana z Polsatem, od listopada br. dołączy do warszawskiej redakcji “Faktów” RMF FM. więcej

 
Robert Janowski w trzeciej odsłonie kampanii Radia Złote Przeboje (wideo)

Agora rusza dzisiaj z trzecią odsłoną kampanii wizerunkowej Radia Złote Przeboje, realizowanej pod hasłem “Prawdziwe złote przeboje”. Twarzą akcji jest ponownie Robert Janowski. więcej

 
Radio Gra nowym liderem w Toruniu, Trójka i Eska ze wzrostem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od kwietnia do września 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Toruniu w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Lewandowski, Szczęsny i muzycy w kampanii ,,Wyloguj się do życia" (wideo)

Rusza druga odsłona kampanii społecznej „Wyloguj się do życia” przestrzegającej przed uzależnieniem od urządzeń komputerowych i internetu. Twarzami akcji - przygotowanej przez firmy K2, TFC i Film Produkcja - są piłkarze Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny oraz muzycy Ten Typ Mes, Stasiak i Pjus. więcej

 
Patryk Grzeszczuk: nie przyjąłbym do pracy kogoś, kogo chciałbym udusić podczas pierwszych wspólnych nadgodzin

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Patryk Grzeszczuk, head of strategy w Isobar Poland. więcej

 
Puchar z piłką w logo piłkarskich mistrzostw świata w Rosji. Internet odpowiedział memami

W Moskwie zaprezentowano logo piłkarskich mistrzostw świata, które zostaną rozegrane w Rosji w 2018 roku. Internauci wykpili je w wielu przeróbkach. więcej

 
Marek Kmiecik odchodzi z Tarczyński SA do innej firmy spożywczej

Marek Kmiecik zrezygnował z funkcji wiceprezesa i dyrektora marketingu Tarczyński SA i z końcem października odchodzi z firmy. - Przechodzę do innej spółki też działającej w branży spożywczej - informuje Wirtualnemedia.pl. więcej

 
PKO BP przedłuża o 3 lata umowę z OS3

Agencja OS3 przez najbliższe trzy lata nadal będzie zajmować się obsługą reklamową grupy kapitałowej PKO Banku Polskiego w internecie. Współpracę przedłużono w efekcie przeprowadzonego przetargu. więcej

 
GAP promuje się rodzinnie na święta (wideo)

Pod hasłem „Dress normal” ruszyła świąteczna kampania reklamowa odzieży GAP. Za kreację odpowiada agencja Wieden + Kennedy, a reżyserię Sofia Coppola. więcej

 
,,Ciacho robi My Coffee" w reklamie kawy DecoMorreno (wideo)

W internecie zaczęła się kampania reklamowa kawy DecoMorreno My Coffee (produkowanej przez Maspex Wadowice). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Ciacho robi My Coffee”, przygotowały firmy Lemon Sky JWT, Lubię to, Grupa3 i Mindshare Polska. więcej

 
MasterCard uśmiechami reklamuje program rabatowy Buy&Smile

Rozpoczęła się kampania reklamująca program rabatowy Buy&Smile oferowany przez MasterCard. Akcję przygotowały firmy McCann Worldgroup i Carat Polska. więcej

 
McDonald's będzie sponsorem piłkarskiego mundialu w Rosji i Katarze

Sieć restauracji McDonald’s przedłużyła umowę z FIFA na sponsorowanie piłkarskich mistrzostw świata w Rosji i Katarze. Wśród sponsorów imprezy są także Coca-Cola, Adidas, Sony i Visa. więcej

 
Marta Bielecka office managerem w El Padre

Marta Bielecka po okresie próbnym objęła stanowisko office managera w agencji El Padre. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Canon: Large format printer Adidas: Predator Alifresh: Leave no evidence Hootsuite: Social media doesn't have to be scary. Burt's Bees: Uncap Flavor
 
Prasa  
 
,,Wprost" pozywa Romana Giertycha i ,,Gazetę Wyborczą". Mecenas odpowiada pozwem

W piątek AWR „Wprost”, wydawca tygodnika „Wprost”, skieruje do sądu pozwy cywilne przeciwko Romanowi Giertychowi i „Gazecie Wyborczej”, a w Radzie Etyki Mediów złoży skargę na publikację dziennika o interwencji komornika. - Jestem zmuszony pozwać wydawnictwo - odpowiada mecenas. więcej

 
Iwona Zgliczyńska odeszła z magazynu "Show"

Iwona Zgliczyńska przestała być szefową działu Ludzie w dwutygodniku “Show” (Wydawnictwo Bauer) i odeszła z redakcji pisma - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na razie nie powołano nowej osoby na to stanowisko. więcej

 
,,Zabawy i Marzenia z Barbie" liderem miesięczników dziecięcych. ,,Monster High" o 50 proc. w dół

W lipcu 2014 roku pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci zajęły „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony”, z kolei najwięcej stracił „Monster High”. więcej

 
,,Tele Magazyn" z dodatkiem finansowym ,,Twój Portfel"

W piątek 31 października br. z okazji Światowego Dnia Oszczędzania w magazynie telewizyjnym Grupy Polskapresse „Tele Magazyn” ukaże się specjalny dodatek „Twój Portfel”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Playboy - 2014-10-31 Harper's Bazaar (świat) - 2014-10-31 OFF-ROAD PL Magazynu 4x4 - 2014-10-30 Violetta. Oficjalny magazyn - 2014-10-30 Najwyższy CZAS! - 2014-10-30
 
Internet  
 
Onet wprowadza okazjonalne awatary do logotypu

Boże Narodzenie, flaga państwowa, zima - to niektóre motywy graficzne, którymi Onet zamierza zastępować swoje oficjalne logo na głównej stronie serwisu. - Wprowadzenie awatara obok logotypu zbliża Onet do użytkownika - mówi Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Kozłowski, dyrektor artystyczny portalu. więcej

 
Spóźniona sprzedaż NK.pl, cena będzie okazyjna (opinie)

NK.pl wciąż ma dużą i specyficzną grupę użytkowników, ale jego dotychczasowi właściciele serwisu w ostatnich latach niewiele robili, by zahamować spadek jego popularności. Dlatego cena witryny nie będzie imponująca, a przejmujący ją portal stanie przed wyzwaniem, jak ją zmodyfikować i ożywić - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci. więcej

 
Większość internautów nie ufa wypowiedziom na forach i w komentarzach

Ponad połowa internautów ma świadomość tego, że dyskusje pod różnymi artykułami czy fora internetowe są zmanipulowane. Najbardziej podatne na takie manipulacje są w opinii internautów porównywarki cenowe, w których pojawiają się opinie o produktach - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
PayPal testuje w Polsce bezpłatny zwrot e-zakupów

Platforma płatnicza PayPal pilotażowo udostępniła w Polsce swoim użytkownikom zwrot kosztów wysyłki towaru odsyłanego do sklepu internetowego. więcej

 
Polacy kupowaliby w internecie częściej, gdyby mogli za darmo zwrócić towar do e-sklepu

83 procent internautów w Polsce kupowałoby online więcej, gdyby istniała opcja darmowego zwrotu, 24 procent nie zwraca towarów, by nie płacić za wysyłkę - wynika z badania Gemiusa. więcej

 
Groupon: strata w III kw. 52,7 mln aktywnych klientów

Groupon zakończył kolejny kwartał na minusie oraz ze wzrostem przychodu i liczby aktywnych klientów. więcej

 
Rupert Murdoch: Myspace to stracona szansa. Posłuchaliśmy złych rad

Rupert Murdoch, szef News Corp. wyznaje, że serwis MySpace miał szansę być pionierem mediów społecznościowych. Ale przegrał z biurokratyczną machiną. „Posłuchaliśmy złych rad”. więcej

 
Strony religijne odwiedza co dziesiąty polski internauta (infografika)

11 proc. polskich internautów odwiedza strony o tematyce religijnej - wynika z danych firmy Gemius. więcej

 
Legia Warszawa z nowym serwisem internetowym

Serwis internetowy klubu sportowego Legia Warszawa, działający pod adresem Legia.com, został udostępniony w nowej wersji. Na stronie bardziej eksponowane będą treści autorskie i dotyczące innych sekcji niż piłkarska, a cała witryna jest oparta na technologii responsywnej. więcej

 
Zalando otwiera pop up store w Polsce

Sklep internetowy Zalando otworzy pierwszy pop up store w Polsce. Tymczasowy showroom będzie działać w okresie od 19 do 23 listopada br. w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy.   więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy kupowaliby w internecie częściej, gdyby mogli za darmo zwrócić towar do e-sklepu

83 procent internautów w Polsce kupowałoby online więcej, gdyby istniała opcja darmowego zwrotu, 24 procent nie zwraca towarów, by nie płacić za wysyłkę - wynika z badania Gemiusa. więcej

 
Public Relations  
 
Grupa Energa postawiła na Q&A Communications
 
Clue PR dla Education First
 
Lawenda PR dla RetailShow i Dnia Darmowej Dostawy
 
Technologie  
 
Tim Cook: jestem dumny, że jestem gejem
 
460 mln komórek sprzedanych w III kw., 70 proc. to smartfony. Samsung rządzi, wysoko Xiaomi
 
Słabe wynika Samsunga, zysk spadł o połowę
 
53,8 mln tabletów sprzedanych w III kw., Apple przed Samsungiem
 
T-Mobile: świąteczna oferta z Zoom.Me
 
Vertis Braver - odporny smartfon od Overmax za 599 zł
 
Huawei E5220 w sklepach Biedronka za 169 zł
 
Lenovo jako właściciel Motoroli zachowa jej markę i logo
 
Gospodarka  
 
Ewa Kopacz: bezrobocie młodych to plaga, z którą chcemy walczyć
 
Depresja jest główną przyczyną utraty wydajności pracy
 
PwC i Google ze wspólnymi usługami dla firm
 
Jak zdobyć bezpieczny kredyt hipoteczny?
 
WIG20 jest w trendzie spadkowym. Ostatnie wzrosty to tylko korekta
 
100 mln zł na nowe radiowozy i inne pojazdy dla policji
 
Koniec roku trudny dla ubezpieczycieli, ale ich zyski będą rosły
 
Polacy jedzą mniej czekolady niż mieszkańcy innych krajów. Zastój na rynku
 
Za ile lat Polska może uniezależnić się od dostaw rosyjskiego gazu?
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Hail Caesar" - nowy film braci Coenów w 2016
 
Robbie Williams wystąpi w kwietniu w Krakowie
 
"Banksy Does New York" - nowy dokument HBO
 
Rusza akcja "Znicz". Apel policji do kierowców o ostrożność
 
Mela Koteluk wydaje "Migracje" i rusza w trasę koncertową
 
Michael Bay odpowiada za film "13 Hours"
 
Wesley Snipes w filmie "Five Minutes to Live"
 
"Richie Rich" - to nowy serial serwisu Netflix
 
Blog  
 
Co ma "Fargo" do Anny Dymnej? - ks. Artur Stopka
 
Jakie wnioski płyną dla biznesu z wyboru pierwszego z 7 nowych Cudów Polski? - Janusz Kamieński
 
Świat według Sienkiewicza. Nie tego Sienkiewicza, którego wielbimy. I nie ten świat, do którego tęsknimy. - Krzysztof Czabański
 
Biznesowa logika TVP - Mirosław Usidus
 
Jest pięknie - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl