|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 4 Listopada 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Reklama Onetu ,,niepokojąco podobna" do kampanii społecznej. Agencja odcina się od inspiracji
Agata Kwiatkowska, autorka kampanii społecznej „Projekt Test”, uważa, że koncepcja kreatywna pierwszej odsłony tej akcji została bezprawnie wykorzystana w nowych reklamach portalu Onet.pl. Portal podkreśla, że najważniejszym kanałem komunikacji w jego kampanii jest wideo, a podobieństwo grafik to zbieg okoliczności.
więcej
|
|
Skrajne opinie strategów reklamowych o nowym spocie promującym Polskę
To jeden z lepszych klipów promujących Polskę w ostatnich latach - uważają jedni. Inni twierdzą z kolei, że mamy w nim do czynienia z przerostem formy nad treścią. Spot pod hasłem „Polska. Where the unbelievable happens” oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy z agencji reklamowych.
więcej
|
|
Agora po cichu wycofała się ze zmian. ,,Gazeta Wyborcza" znów z dodatkami lokalnymi
„Gazeta Wyborcza” (Agora) przywróciła trzynaście lokalnych dodatków. Przez ostatnie dwa lata informacje lokalne publikowane były w grzbiecie głównym. Jednak czytelnicy mieli problem by je znaleźć, co przyczyniało się do spadku sprzedaży dziennika.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polsat liderem w październiku. Mecz Polska-Szkocja lepszy od ,,M jak miłość"
W październiku br. nowym liderem oglądalności został Polsat. Natomiast w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Największą widownię zgromadził mecz Polska-Szkocja, który zdetronizował „M jak miłość”.
więcej |
|
Dziennikarka TVP Kielce kandyduje na radną PiS. ,,Inne są co do istoty wybory parlamentarne, a inne samorządowe"
Marta Zięba, dziennikarka TVP Kielce, kandyduje w wyborach samorządowych do rady miasta Starachowice z listy Prawa i Sprawiedliwości. - Od września nie ma mnie w telewizji, a tematem Starachowic od bardzo dawna się nie zajmuje - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Allegro zamyka stronę mobilną, teraz RWD i aplikacja
Allegro.pl 5 listopada usunie osobną wersję swojej strony internetowej przeznaczoną na urządzenia mobilne. - Przy zastosowaniu technologii RWD i wprowadzeniu aplikacji, mobilna odsłona witryny straciła sens - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Bonarowski, senior PR brand manager w Allegro.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat liderem w październiku. Mecz Polska-Szkocja lepszy od ,,M jak miłość"
W październiku br. nowym liderem oglądalności został Polsat. Natomiast w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Największą widownię zgromadził mecz Polska-Szkocja, który zdetronizował „M jak miłość”.
więcej
|
|
Dziennikarka TVP Kielce kandyduje na radną PiS. ,,Inne są co do istoty wybory parlamentarne, a inne samorządowe"
Marta Zięba, dziennikarka TVP Kielce, kandyduje w wyborach samorządowych do rady miasta Starachowice z listy Prawa i Sprawiedliwości. - Od września nie ma mnie w telewizji, a tematem Starachowic od bardzo dawna się nie zajmuje - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TV Puls musi zapłacić karę za przekroczenie limitu reklam
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uznała, że TV Puls dopuściła się przekroczenia czasu emisji reklam, bo zamiast ogłoszeń nadawcy emitowała materiały autopromocyjne. Nałożyła za to na stację karę w wysokości 15 tys. zł.
więcej
|
|
Roszady w TV Puls. Odszedł Jacek Ściobłowski, zastąpi go Bartłomiej Grałek
Jacek Ściobłowski, dotąd menedżer kanału Puls 2, nie pracuje już w Telewizji Puls. Za ramówkę stacji odpowiadać będzie teraz Bartłomiej Grałek, który przeszedł do TV Puls z Viacomu.
więcej
|
|
TVN nowym liderem, tracą Polsat i TVP1. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował TVN. Stacja ta również była pierwsza wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
"Rolnik szuka żony" z rekordem. 700 tys. widzów więcej niż "Taniec z Gwiazdami"
W ubiegłym tygodniu największą oglądalnością w telewizji cieszyły się tradycyjnie seriale TVP, na czele z „M jak miłość”. Tuż za nimi znalazł się 'Rolnik szuka żony”, który zanotował rekordowy wynik i miał o 700 tys. widzów więcej niż "Taniec z Gwiazdami".
więcej
|
|
RTL przejmuje youtube'owy kanał modowy StyleHaul za 107 mln dol.
RTL Group kupiła za 107 mln dol. większościowe udziały w platformie StyleHaul działającej w serwisie YouTube. Niemiecki nadawca chce przyciągnąć do siebie młodych widzów korzystających z wideo w internecie.
więcej
|
|
TVN rozpoczyna współpracę z T-Mobile. Stworzy serwis wideo na żądanie
Telewizja TVN oraz operator komórkowy T-Mobile wspólnie uruchomią subskrypcyjny serwis wideo na żądanie Strefa T-Mobile, działający pod marką Player. Dostęp do niego będą mieli wszyscy klienci indywidualni T-Mobile.
więcej
|
|
4fun Media ma milion zł straty. Spółka emituje obligacje
Grupa 4fun Media, nadawca m.in. stacji 4fun.tv i TV.Disco, w III kwartale br. zanotowała niemal 50-proc. spadek przychodów oraz stratę netto na poziomie niemal miliona złotych. Spółka zdecydowała się na emisję obligacji.
więcej
|
|
Łukasz Jakóbiak i Saszan poprowadzą relację na żywo MTV EMA Pre-Party w Veedo.pl
We wtorek 4 listopada br. w Warszawie odbędzie się gala MTV EMA Pre-Party. Transmisję z wydarzenia pokaże serwis internetowy Veedo.pl, należący do Grupy TVN. Gospodarzami relacji będą Łukasz Jakóbiak i Saszan.
więcej
|
|
Ożywienie na rynku reklamy telewizyjnej. Rosną stacje tematyczne
Po dwóch latach spadków na rynek reklamy telewizyjnej w tym roku wróciło ożywienie. Z analiz domu mediowego Starlink wynika, że jego wartość w I półroczu wzrosła o 5 proc. do 1,9 mld zł. Rośnie udział stacji tematycznych w tym rynku, co – zdaniem Piotra Bieńko, prezesa domu mediowego Codemedia – daje więcej możliwości lepszego adresowania kampanii reklamowych.
więcej
|
|
,,Synowie Anarchii 6" w FOX
9 listopada 2014 roku FOX rozpocznie emisję szóstego sezonu serialu „Synowie Anarchii”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Akcja ,,Best 100" na pierwsze urodziny VOX FM (wideo)
Radio VOX FM organizuje plebiscyt „Best 100”, w którym słuchacze wybiorą sto najlepszych hitów spośród piosenek granych na antenie w ciągu ostatniego roku. Akcja jest organizowana z okazji pierwszej rocznicy rozpoczęcia nadawania rozgłośni poza regionem warszawskim.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklama Onetu ,,niepokojąco podobna" do kampanii społecznej. Agencja odcina się od inspiracji
Agata Kwiatkowska, autorka kampanii społecznej „Projekt Test”, uważa, że koncepcja kreatywna pierwszej odsłony tej akcji została bezprawnie wykorzystana w nowych reklamach portalu Onet.pl. Portal podkreśla, że najważniejszym kanałem komunikacji w jego kampanii jest wideo, a podobieństwo grafik to zbieg okoliczności.
więcej
|
|
Skrajne opinie strategów reklamowych o nowym spocie promującym Polskę
To jeden z lepszych klipów promujących Polskę w ostatnich latach - uważają jedni. Inni twierdzą z kolei, że mamy w nim do czynienia z przerostem formy nad treścią. Spot pod hasłem „Polska. Where the unbelievable happens” oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy z agencji reklamowych.
więcej
|
|
Wojciech Modest Amaro i Maciej Nowak promują segregowanie śmieci (wideo)
Startuje kolejna odsłona prowadzonej przez Ministerstwo Środowiska kampanii zachęcającej do segregowania śmieci. Bohaterami akcji są Wojciech Modest Amaro i Maciej Nowak, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Artgraph, Flota Filmowa, John Pitcher, Effective Media i FleishmanHillard.
więcej
|
|
Marta Pichlak-Miarka wraca do OMD Macroscope
Marta Pichalak-Miarka po trzech latach wróciła do domu mediowego OMD Macroscope, gdzie ponownie objęła stanowisko group account directora - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dziecięce selfie Lewandowskiego i Zoom.me w bożonarodzeniowej kampanii T-Mobile (wideo)
T-Mobile Polska rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową związaną z Bożym Narodzeniem. Bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy DDB Warszawa i Starcom - jest Robert Lewandowski, a promowane są w niej m.in. taryfy Jump! i urządzenie Zoom.me.
więcej
|
|
Radosław Kotarski na wielbłądzie reklamuje 3 proc. na koncie w Banku Millennium (wideo)
W kolejnej odsłonie kampanii Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego reklamowana jest promocja dotycząca Konta 360°. Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Initiative Warszawa i Isobar Poland.
więcej
|
|
,,Poznaj swoją Naturę" w kampanii na rzecz zagrożonych gatunków (wideo)
Ruszył telewizyjny etap kampanii „Poznaj swoją Naturę” apelującej o ochronę zagrożonych w skali Europy gatunków roślin i zwierząt. Spot telewizyjny na potrzeby akcji - realizowanej przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska - przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
więcej
|
|
Manicure Małgorzaty Kożuchowskiej reklamuje ,,Mój Orange" (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca aplikację „Mój Orange” oferowaną przez Orange Polska. Bohaterką akcji - przygotowanej przez firmy Publicis Poland, Lemon, Chimney Pot i MEC - jest Małgorzata Kożuchowska w roli odgrywanej przez nią w serialu „Rodzinka.pl”.
więcej
|
|
,,Nakręć się na Prześwięta" - napoje Pepsi promowane z KFC (wideo)
Rusza bożonarodzeniowa promocja napojów gazowanych produkowanych przez Pepsi-Cola General Bottlers Poland, w której można odbierać nagrody w restauracjach KFC. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały firmy BBDO Warszawa, Digital One i OMD Media Direction.
więcej
|
|
Instagram wprowadza spoty reklamowe, Disney wśród pierwszych klientów (wideo)
Instagram umożliwia reklamodawcom zamieszczanie klipów wideo. Mogą one trwać maksymalnie 15 sekund.
więcej
|
|
,,I nerwy masz pod kontrolą" w reklamach Nervomixu Control (wideo)
Pod hasłem „Stres Cię przerasta? Nervomix Control. I nerwy masz pod kontrolą” ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Nervomix Control (produkowanego przez Adamed). Akcję przygotowała agencja S4.
więcej
|
|
,,Powrót klasyka" - blogerzy modowi reklamują Caterpillar Colorado
Rozpoczęła się kampania reklamowa butów Colorado marki Caterpillar (dystrybuowanych w Polsce przez AmerSport Group) z udziałem pięciu blogerów modowych. Akcję dystrybutor przygotowała wspólnie z domem mediowym PRO Media House.
więcej
|
|
Havas Media z budżetem mediowym biżuterii Pandora
Dom mediowy Havas Media wygrał przetarg na obsługę mediową marki biżuterii Pandora (produkowanej przez Pandora Jewelry). Będzie pracował dla niej od początku grudnia br.
więcej
|
|
Ożywienie na rynku reklamy telewizyjnej. Rosną stacje tematyczne
Po dwóch latach spadków na rynek reklamy telewizyjnej w tym roku wróciło ożywienie. Z analiz domu mediowego Starlink wynika, że jego wartość w I półroczu wzrosła o 5 proc. do 1,9 mld zł. Rośnie udział stacji tematycznych w tym rynku, co – zdaniem Piotra Bieńko, prezesa domu mediowego Codemedia – daje więcej możliwości lepszego adresowania kampanii reklamowych.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Reklama Onetu ,,niepokojąco podobna" do kampanii społecznej. Agencja odcina się od inspiracji
Agata Kwiatkowska, autorka kampanii społecznej „Projekt Test”, uważa, że koncepcja kreatywna pierwszej odsłony tej akcji została bezprawnie wykorzystana w nowych reklamach portalu Onet.pl. Portal podkreśla, że najważniejszym kanałem komunikacji w jego kampanii jest wideo, a podobieństwo grafik to zbieg okoliczności.
więcej
|
|
Allegro zamyka stronę mobilną, teraz RWD i aplikacja
Allegro.pl 5 listopada usunie osobną wersję swojej strony internetowej przeznaczoną na urządzenia mobilne. - Przy zastosowaniu technologii RWD i wprowadzeniu aplikacji, mobilna odsłona witryny straciła sens - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Bonarowski, senior PR brand manager w Allegro.
więcej
|
|
Onet zaprzecza: nie ingerowaliśmy we wpis Korwina-Mikkego
Grupa Onet podkreśla, że administratorzy należącego do niej serwisu Blog.pl nie zmieniali niczego we wpisie Janusza Korwina-Mikkego dotyczącym wierszyka „Murzynek Bambo”. Polityk z powodu rzekomym modyfikacji w notce przeniósł swój blog do serwisu Salon24.pl.
więcej
|
|
RTL przejmuje youtube'owy kanał modowy StyleHaul za 107 mln dol.
RTL Group kupiła za 107 mln dol. większościowe udziały w platformie StyleHaul działającej w serwisie YouTube. Niemiecki nadawca chce przyciągnąć do siebie młodych widzów korzystających z wideo w internecie.
więcej
|
|
Instagram wprowadza spoty reklamowe, Disney wśród pierwszych klientów (wideo)
Instagram umożliwia reklamodawcom zamieszczanie klipów wideo. Mogą one trwać maksymalnie 15 sekund.
więcej
|
|
Komputer z dostępem do internetu w 10 mln domów, głównie w miastach
Prawie 10 mln gospodarstw domowych w Polsce (77 proc.) jest wyposażonych w komputery i prawie każdy z nich (74 proc.) ma dostęp do internetu; najczęściej korzystają z tego ludzie młodzi, głównie w miastach - wynika z danych GUS za 2014 rok.
więcej
|
|
Korwin-Mikke przenosi blog z Onetu na Salon24. ,,Ocenzurowali 'Murzynka Bambo'"
Janusz Korwin-Mikke przestał prowadzić swój blog na Onecie i zaczął blogować w serwisie Salon24.pl. Polityk twierdzi, że z jego wpisu dotyczącego wierszyka „Murzynek Bambo” redakcja Onetu samowolnie usunęła fragment.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|