Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 5 Listopada 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
20 lat internetowej reklamy banerowej. ,,Ten format nie zniknie" (opinie)

Minęło 20 lat od umieszczenia w internecie pierwszego banera reklamowego. Mimo ewolucji sieci i zachowań jej użytkowników ten format reklamowy nie zniknie - uważają eksperci branży reklamowej i interaktywnej. więcej

 
naTemat z serwisem o polskich innowacjach, naczelną Katarzyna Zachariasz

Nowy serwis tematyczny wydawcy naTemat.pl będzie poświęcony polskim innowacjom w technologiach, biznesie i nauce. Redakcją serwisu pokieruje Katarzyna Zachariasz, poprzednio dziennikarka „Gazety Wyborczej”. więcej

 
Onet kontratakuje: to plakat ,,Projektu Test" może być nieautentyczny

Grupa Onet podkreśla, że reklamy graficzne z jej kampanii, z których jedna jest podobna do plakatu z akcji społecznej „Projekt Test”, są całkowicie autorskimi projektami. - Próba nawiązania do naszej kampanii wskazuje na chęć wykorzystania marki i pozycji Onetu do indywidualnych celów - dodaje firma. - Wyjaśnienia portalu są dla mnie wątpliwe - odpowiada Agata Kwiatkowska, autorka kampanii „Projekt Test”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Burda International poszukuje osoby na stanowisko
Group Sales Account

Carat Polska poszukuje osoby na stanowisko
Communications Media Planner

Duda Polska poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager / Senior Account Executive

Agencja Eventowa poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista od event marketingu

GPD poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

SEMANA poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Reklamy

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Realizator / Inżynier studia telewizyjnego

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Video Programming Manager

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

FOX International Channels poszukuje osoby na stanowisko
Ad Sales Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVP też nie pokaże spotu ,,Dość olewania". ,,Bazuje na negatywnych emocjach i wulgarnych skojarzeniach"

Telewizja Polska tak samo jak Polskie Radio nie zdecydowała się na bezpłatne emitowanie spotu „Dość olewania” przygotowanego w ramach kampanii społecznej „Obywatele decydują”. - Spot w słusznej skądinąd sprawie bazuje na negatywnych emocjach, wyrażanych za pomocą skojarzeń nie tylko - jak się twierdzi - potocznych czy kolokwialnych, ale wręcz wulgarnych, obrazowanych w dodatku w sposób drastycznie dosadny - tłumaczy rzecznik TVP. więcej

 
,,Wiadomości" na czele dzienników, ,,Fakty" zyskały 500 tys. widzów

W październiku br. pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Wiadomości”. Największy wzrost odnotowały „Fakty”, które wyprzedziły „Teleexpress”. Zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”. więcej

 
BBC Brit i BBC Earth ruszą w Polsce 1 lutego

Polska będzie pierwszym krajem, w którym rozpoczną nadawanie nowe stacje BBC Worldwide w jakości HD: BBC Brit i BBC Earth. 1 lutego 2015 roku zastąpią one u nas kanały BBC Entertainment i BBC Knowledge. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Trybunał Sprawiedliwości UE: umieszczanie filmów z YouTube'a na dowolnych stronach jest legalne (opinie)

Europejski Trybunał Sprawiedliwości uznał, że osadzanie na internetowych witrynach filmów i linków do nich nie jest naruszeniem praw autorskich. „To dobra wiadomość dla internautów, ale nie dla twórców” – mówi Wirtualnemedia.pl prawnik Jakub Kralka. więcej

Spóźniona sprzedaż NK.pl, cena będzie okazyjna (opinie)

NK.pl wciąż ma dużą i specyficzną grupę użytkowników, ale dotychczasowi właściciele serwisu w ostatnich latach niewiele robili, by zahamować spadek jego popularności. Dlatego cena witryny nie będzie imponująca, a przejmujący ją portal stanie przed wyzwaniem, jak ją zmodyfikować i ożywić - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci. więcej

Cyfrowy Polsat bez Dominika Libickiego. "Koniec pewnej epoki"
4,4 tys. skarg na polskie reklamy, najwięcej na spot Grześków i kampanię Heyah (analiza)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP też nie pokaże spotu ,,Dość olewania". ,,Bazuje na negatywnych emocjach i wulgarnych skojarzeniach"

Telewizja Polska tak samo jak Polskie Radio nie zdecydowała się na bezpłatne emitowanie spotu „Dość olewania” przygotowanego w ramach kampanii społecznej „Obywatele decydują”. - Spot w słusznej skądinąd sprawie bazuje na negatywnych emocjach, wyrażanych za pomocą skojarzeń nie tylko - jak się twierdzi - potocznych czy kolokwialnych, ale wręcz wulgarnych, obrazowanych w dodatku w sposób drastycznie dosadny - tłumaczy rzecznik TVP. więcej

 
,,Wiadomości" na czele dzienników, ,,Fakty" zyskały 500 tys. widzów

W październiku br. pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Wiadomości”. Największy wzrost odnotowały „Fakty”, które wyprzedziły „Teleexpress”. Zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”. więcej

 
BBC Brit i BBC Earth ruszą w Polsce 1 lutego

Polska będzie pierwszym krajem, w którym rozpoczną nadawanie nowe stacje BBC Worldwide w jakości HD: BBC Brit i BBC Earth. 1 lutego 2015 roku zastąpią one u nas kanały BBC Entertainment i BBC Knowledge. więcej

 
TVN24 liderem stacji tematycznych. TVP Info i TTV w czołówce

W październiku 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych znalazł się TVN24. Największym wzrostem w czołówce pochwalić się mogło TVP Info. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Maciej Stec dołączył do zarządu Cyfrowego Polsatu

Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat, wszedł również w skład zarządu spółki Cyfrowy Polsat. Jego awans ma pomóc w dalszej realizacji synergii między obszarami mediów i telekomunikacji w grupie Zygmunta Solorza-Żaka. więcej

 
170 tys. widzów oglądało serial "Zbrodnia" w AXN. Będą kolejne polskie produkcje?

Miniserial “Zbrodnia” - pierwszą polską produkcję kanału AXN - oglądało 170 tys. widzów. Serial miał wyższe udziały od średnich dobowych udziałów AXN. Nadawca jest zadowolony z jego wyników, ale nie wiadomo czy zdecyduje się na kolejne polskie produkcje. więcej

 
Discovery Communications z 280 mln dol. zysku w III kw. br.

Koncern Discovery Communications w III kwartale br. zanotował 280 mln dolarów zysku, o 10 proc. więcej niż rok wcześniej, i 1,57 mld dol. przychodów. Wyniki są lepsze od oczekiwań analityków. więcej

 
Filmy i seriale TVP trafiły na Ukrainę i do Czech

Ponad 50 programów, filmów i seriali sprzedało zagranicznym nadawcom telewizyjnym w III kwartale br. Biuro Handlu Telewizji Polskiej. Najwięcej, bo 26 pozycji kupiła ukraińska telewizja publiczna NTU. więcej

 
,,Program do czytania" - nowy magazyn o książkach w TVP2

15 listopada na antenie TVP2 zadebiutuje nowy magazyn o książkach pt. „Program do czytania”. Jego autorką jest pisarka Katarzyna Gryga.   więcej

 
Eurosport z całym Pucharem Świata w skokach narciarskich. Martin Schmitt ekspertem stacji

Kanał Eurosport będzie transmitować wszystkie zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich w sezonie 2014/2015 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Program ,,Na osi" równolegle w Motowizji i TVR

We wtorek kanał TVR wyemitował premierowy odcinek magazynu o samochodach ciężarowych - „Na osi”. Program będzie nadal pokazywany na antenie Motowizji, a producent negocjuje jego emisję z kolejnymi nadawcami. więcej

 
Serial ,,Olive Kitteridge" już dostępny w HBO GO

10 listopada 2014 roku HBO rozpocznie emisję nowego miniserialu „Olive Kitteridge”. Produkcja w całości jest już dostępna w serwisie HBO GO. więcej

 
 
Radio  
 
Radio Mazury zmieni się w Radio ZET Gold

Radio Mazury to kolejna rozgłośnia, która dołączy do sieci Radia ZET Gold. We wtorek zgodziła się na to Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polskie Radio nie wyemituje spotu o olewaniu wyborców. ,,Wulgaryzujący i obsceniczny"

Polskie Radio odmówiło emisji spotu z kampanii społecznej „Obywatele decydują” pokazującego, jak wyborcy są olewani przez polityków. - Powodem decyzji był estetyczny wyraz spotu, w którym użyto wulgaryzujących środków wyrazu, co powodowało jego obsceniczny charakter - tłumaczy nadawca. więcej

 
Polska naruszyła prawo reż. Grzegorza Brauna do swobody wypowiedzi

Europejski Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu orzekł we wtorek, że Polska naruszyła wobec reżysera Grzegorza Brauna art. 10 Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka, gwarantujący wolność słowa. Adwokat Brauna mec. Stefan Hambura jest zadowolony z orzeczenia. więcej

 
,,Wywieś flagę z Radiem Plus". Rozgłośnia rozdaje biało-czerwone flagi

Z okazji Święta Niepodległości Radio Plus organizuje konkurs wiedzy o Polsce, w którym nagrodami są biało-czerwone flagi. Rozgłośnia zachęca do wywieszania ich w dniu 11 listopada. więcej

 
Reklama  
 
Onet kontratakuje: to plakat ,,Projektu Test" może być nieautentyczny

Grupa Onet podkreśla, że reklamy graficzne z jej kampanii, z których jedna jest podobna do plakatu z akcji społecznej „Projekt Test”, są całkowicie autorskimi projektami. - Próba nawiązania do naszej kampanii wskazuje na chęć wykorzystania marki i pozycji Onetu do indywidualnych celów - dodaje firma. - Wyjaśnienia portalu są dla mnie wątpliwe - odpowiada Agata Kwiatkowska, autorka kampanii „Projekt Test”. więcej

 
Nergal i Maria Czubaszek obok Pazury i Kwiatkowskiego w świątecznej kampanii Empiku

Startuje bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepów Empik, w której do Cezarego Pazury i Dawida Kwiatkowskiego dołączają Maria Czubaszek i Adam „Nergal” Darski. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Integrated, Play Production i Lowe Media. więcej

 
Szukanie pierwszego startupu reklamuje Poznań (wideo)

W nowym spocie promującym Poznań występują twórcy najpopularniejszych startupów internetowych i technologicznych założonych w tym mieście. Kampanię przygotowały firmy Just i Mastermind. więcej

 
Przejście przez ścianę i breakdance baletnicy reklamują Mitsubishi Outlander PHEV (wideo)

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa promująca samochody Mitsubishi Outlander i Outlander PHEV. Akcja - przygotowana przez firmy Schulz Brand Friendly, Imagine i Starcom - obejmuje telewizję, internet i radio. więcej

 
Podróże w stylu Guliwera reklamują serki Bakuś (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa serków dla dzieci Bakuś (produkowanych przez Bakomę). Akcję przygotowały firmy Kolman Advertising, Orka i Universal McCann. więcej

 
Filmowy zmiastun reklamuje Gripblocker Express (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca Gripblocker Express, preparat przeciw objawom przeziębienia i grypy wprowadzony niedawno na rynek przez firmę Hasco-Lek. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Opcom i dom mediowy MEC. więcej

 
Małgorzata Górka: z Goldbach Audience do Ad-Vice

Małgorzata Górka zaczęła pracę jako business development manager w internetowej sieci reklamowej Ad-Vice. Jednocześnie nowe funkcje objęli w niej Dominik Ulański, Piotr Wiktor i Jakub Wilczak. więcej

 
,,Dni Bohatera Domu" - pracownicy reklamują Leroy Merlin (wideo)

W sklepach Leroy Merlin ruszyła promocja pod hasłem „Dni Bohatera Domu”. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez agencję Engine i dom mediowy Starcom. więcej

 
350 zgłoszeń do Chamletów, tegoroczna edycja jest ostatnią

Do tegorocznego konkursu Chamlety na najgorsze polskie reklamy nadesłano prawie 250 zgłoszeń, głównie reklam drukowanych i społeczno-politycznych. Obecna edycja jest ostatnia - organizatorzy zamiast konkursu przygotują nową inicjatywę. więcej

 
Julia Fic i Marta Małachowska: z NextWeb Media i Przeagencji do MillionYou

Julia Fic dołączyła do agencji MillionYou, obejmując stanowisko product managera. Pracę w firmie, na stanowisku project managera, rozpoczęła również Marta Małachowska. więcej

 
Marcin Szporka: z Allianz Polska do PKP SA

Marcin Szporka przeszedł z działu marketingu Allianz Polska do marketingu spółki PKP SA. Objął w niej stanowisko digital marketing project directora. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Ceska sporitelna: Kuchnia Gatorade: Gooal McDonald's:  Smoothie Lycra: Moves you ALDImobile: Find the plan that fits
 
Prasa  
 
Maciej Kabroński szefem wydań cyfrowych "Faktu". Michał Wodziński odpowiada za wideo

Zmiany w newsroomie “Faktu” (Ringier Axel Springer Polska). Michał Wodziński, dotąd naczelny Fakt.pl, został szefem kanału wideo. Do zespołu dołączył zaś Maciej Kabroński, który będzie szefem wydań cyfrowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Spór o fanpage ,,Bloomberg Businessweek Polska". Gremi pozwie PMPG

Spółka Gremi Business Communication, wydająca „Bloomberg Businessweek Polska”, pozwie Platformę Mediową Point Group - poprzedniego wydawcę tytułu - za promowanie treści na jego facebookowym fanpage’u - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. PMPG udostępnia tam m.in. okładki pisma „Wprost Biznes”. więcej

 
,,Tele Świat" na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych

W sierpniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, najwięcej stracił „Ekran TV”. Zyskały za to „Tele Max” i „Super TV”, które rok temu były tygodnikami. więcej

 
Polskapresse jeszcze mocniej wchodzi na lokalny rynek. Kolejny powiatowy tygodnik w kioskach

5 listopada w kioskach pojawi się nowy lokalny tygodni „Głos Międzyrzecza i Skwierzyny”. Wydawcą jest zielonogórski oddział Mediów Regionalnych. To kolejna już inwestycja Grupy Polskapresse (właściciela Mediów Regionalnych) w takie tygodniki. więcej

 
Marcin Frankowski dyrektorem ds. reklamy internetowej w Infor Biznes

Marcin Frankowski został dyrektorem ds. reklamy internetowej w Infor Biznes. Zastąpił Tomasz Niewińskiego, który odszedł z firmy. więcej

 
Jedynki  
 
 
Polityka - 2014-11-05 Rozrywka ze smakiem - 2014-11-05 Najlepsze ciasta - 2014-11-05 Mam ogród - 2014-11-05 Cała Ty! - 2014-11-05
 
Internet  
 
20 lat internetowej reklamy banerowej. ,,Ten format nie zniknie" (opinie)

Minęło 20 lat od umieszczenia w internecie pierwszego banera reklamowego. Mimo ewolucji sieci i zachowań jej użytkowników ten format reklamowy nie zniknie - uważają eksperci branży reklamowej i interaktywnej. więcej

 
naTemat z serwisem o polskich innowacjach, naczelną Katarzyna Zachariasz

Nowy serwis tematyczny wydawcy naTemat.pl będzie poświęcony polskim innowacjom w technologiach, biznesie i nauce. Redakcją serwisu pokieruje Katarzyna Zachariasz, poprzednio dziennikarka „Gazety Wyborczej”. więcej

 
Onet kontratakuje: to plakat ,,Projektu Test" może być nieautentyczny

Grupa Onet podkreśla, że reklamy graficzne z jej kampanii, z których jedna jest podobna do plakatu z akcji społecznej „Projekt Test”, są całkowicie autorskimi projektami. - Próba nawiązania do naszej kampanii wskazuje na chęć wykorzystania marki i pozycji Onetu do indywidualnych celów - dodaje firma. - Wyjaśnienia portalu są dla mnie wątpliwe - odpowiada Agata Kwiatkowska, autorka kampanii „Projekt Test”. więcej

 
IKEA testuje sprzedaż internetową

Nowa witryna internetowa sieci IKEA pozwala na zakup elementów systemu kuchni Faktum. Oficjalnie nie jest testową wersją nowego sklepu internetowego. - Kompleksowe rozwiązanie sprzedaży internetowej planujemy uruchomić w Polsce w 2016 r. - mówi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Balashov z IKEA Retail Polska. więcej

 
Taylor Swift znika ze Spotify. "Udostępnianie muzyki w internecie szkodzi sprzedaży płyt"

Popularna amerykańska wokalistka Taylor Swift wycofała swoje utwory dostępne wcześniej w serwisie Spotify. Twierdzi, że udostępnianie muzyki w sieci szkodzi sprzedaży płyt. więcej

 
Julia Kuczyńska: nie oszukałam fanów. Polska nie jest gotowa na kreatywne kampanie reklamowe

Nigdy nie oszukałam swoich fanów – twierdzi Julia Kuczyńska. Autorka bloga Maffashion przyznaje, że reklama Orange z jej udziałem miała być kontrowersyjna i budzić sprzeczne emocje, bowiem spoty reklamowe nie powinny być nudne. Zdaniem blogerki reakcja przedstawicieli branży reklamowej pokazuje, że Polacy nie są jeszcze gotowi na kreatywne i odbiegające od standardów kampanie reklamowe. więcej

 
"All Hail King Julien" - nowy serial serwisu Netflix

Telewizja internetowa Netflix opublikowała zapowiedź serialu "All Hail King Julien". Produkcja jest kolejnym spin-offem animacji "Madagascar". więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Niski poziom i transmisje w TV zniechęcają kibiców piłkarskich do chodzenia na mecze

Kibice piłkarscy nie chodzą na mecze Ekstraklasy i I ligi przede wszystkim z uwagi na ich zbyt niski poziom sportowy - wynika z badania Pentagon Research. więcej

 
Technologie  
 
Dropbox dostępny w Microsoft Office 365
 
Vertis 3510 You - nowy smartfon od Overmax za 199 zł
 
Android 5.0 Lollipop w ponad 50 modelach smartfonów
 
Android: 30 proc. dla KitKat, ale najpopularniejszy wciąż Jelly Bean
 
Gospodarka  
 
TK: konstytucyjne przepisy o karaniu za uprawę konopi
 
Jacek Rostowski: kryzys strefy euro nie został naprawiony
 
Mateusz Szczurek: umocnienie złotego niekorzystne dla polskiej gospodarki
 
Ile Polacy wydadzą na organizację świąt Bożego Narodzenia? Co najmniej 500 zł
 
Dalsze spadki cen żywności. Rosną straty spowodowane rosyjskim embargiem
 
GPW w Warszawie chce zwiększyć liczbę inwestorów indywidualnych
 
Komisja Europejska obniża prognozę wzrostu gospodarczego dla Polski
 
Polska może awansować w przyszłorocznym rankingu ,,Doing Business". "Zmiana prawa budowlanego"
 
W tym roku szykuje się rekord na rynku obligacji nieskarbowych
 
Przy wyborze konta oszczędnościowe trzeba uważać na pułapki
 
Waldemar Pawlak: Polskie firmy mogą eksportować do Chin więcej produktów
 
Wspólnicy odpowiadają za długi w VAT-cie spółki cywilnej
 
Polska gospodarka największe spowolnienie ma już za sobą. "Istotnego ożywienia spodziewamy się w 2015"
 
Kultura/Rozrywka  
 
Polska naruszyła prawo reż. Grzegorza Brauna do swobody wypowiedzi
 
Julia Kuczyńska: nie oszukałam fanów. Polska nie jest gotowa na kreatywne kampanie reklamowe
 
Jack Black, Flea i Marilyn Manson w "Ugly Boy" grupy Die Antwoord
 
Beyoncé wyda "Beyoncé Platinum Edition Box Set"
 
Oto "Minionki" spin-off serii "Jak ukraść Księżyc" (wideo)
 
Anja Rubik w klipie "Jewels" zespołu Black Atlass
 
Christian Bale zrezygnował, nie zagra Steve'a Jobsa
 
"All Hail King Julien" - nowy serial serwisu Netflix
 
K. Michelle: Maybe I Should Call
 
Idlewild wydaje album "Everything Ever Written"
 
Blog  
 
Kiedyś Polska. Teraz Sprężyna - Mirosław Usidus
 
Dzień dobry po przerwie... - Ewa Derlatka
 
Giewont z filtrem - Paweł Tomczyk
 
Dulska trzyma się dobrze - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Życie i śmierć na rynku - Wanda Konarzewska
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl