|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 5 Listopada 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
20 lat internetowej reklamy banerowej. ,,Ten format nie zniknie" (opinie)
Minęło 20 lat od umieszczenia w internecie pierwszego banera reklamowego. Mimo ewolucji sieci i zachowań jej użytkowników ten format reklamowy nie zniknie - uważają eksperci branży reklamowej i interaktywnej.
więcej
|
|
naTemat z serwisem o polskich innowacjach, naczelną Katarzyna Zachariasz
Nowy serwis tematyczny wydawcy naTemat.pl będzie poświęcony polskim innowacjom w technologiach, biznesie i nauce. Redakcją serwisu pokieruje Katarzyna Zachariasz, poprzednio dziennikarka „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
Onet kontratakuje: to plakat ,,Projektu Test" może być nieautentyczny
Grupa Onet podkreśla, że reklamy graficzne z jej kampanii, z których jedna jest podobna do plakatu z akcji społecznej „Projekt Test”, są całkowicie autorskimi projektami. - Próba nawiązania do naszej kampanii wskazuje na chęć wykorzystania marki i pozycji Onetu do indywidualnych celów - dodaje firma. - Wyjaśnienia portalu są dla mnie wątpliwe - odpowiada Agata Kwiatkowska, autorka kampanii „Projekt Test”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP też nie pokaże spotu ,,Dość olewania". ,,Bazuje na negatywnych emocjach i wulgarnych skojarzeniach"
Telewizja Polska tak samo jak Polskie Radio nie zdecydowała się na bezpłatne emitowanie spotu „Dość olewania” przygotowanego w ramach kampanii społecznej „Obywatele decydują”. - Spot w słusznej skądinąd sprawie bazuje na negatywnych emocjach, wyrażanych za pomocą skojarzeń nie tylko - jak się twierdzi - potocznych czy kolokwialnych, ale wręcz wulgarnych, obrazowanych w dodatku w sposób drastycznie dosadny - tłumaczy rzecznik TVP.
więcej |
|
,,Wiadomości" na czele dzienników, ,,Fakty" zyskały 500 tys. widzów
W październiku br. pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Wiadomości”. Największy wzrost odnotowały „Fakty”, które wyprzedziły „Teleexpress”. Zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”.
więcej |
|
BBC Brit i BBC Earth ruszą w Polsce 1 lutego
Polska będzie pierwszym krajem, w którym rozpoczną nadawanie nowe stacje BBC Worldwide w jakości HD: BBC Brit i BBC Earth. 1 lutego 2015 roku zastąpią one u nas kanały BBC Entertainment i BBC Knowledge.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP też nie pokaże spotu ,,Dość olewania". ,,Bazuje na negatywnych emocjach i wulgarnych skojarzeniach"
Telewizja Polska tak samo jak Polskie Radio nie zdecydowała się na bezpłatne emitowanie spotu „Dość olewania” przygotowanego w ramach kampanii społecznej „Obywatele decydują”. - Spot w słusznej skądinąd sprawie bazuje na negatywnych emocjach, wyrażanych za pomocą skojarzeń nie tylko - jak się twierdzi - potocznych czy kolokwialnych, ale wręcz wulgarnych, obrazowanych w dodatku w sposób drastycznie dosadny - tłumaczy rzecznik TVP.
więcej
|
|
,,Wiadomości" na czele dzienników, ,,Fakty" zyskały 500 tys. widzów
W październiku br. pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Wiadomości”. Największy wzrost odnotowały „Fakty”, które wyprzedziły „Teleexpress”. Zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”.
więcej
|
|
BBC Brit i BBC Earth ruszą w Polsce 1 lutego
Polska będzie pierwszym krajem, w którym rozpoczną nadawanie nowe stacje BBC Worldwide w jakości HD: BBC Brit i BBC Earth. 1 lutego 2015 roku zastąpią one u nas kanały BBC Entertainment i BBC Knowledge.
więcej
|
|
TVN24 liderem stacji tematycznych. TVP Info i TTV w czołówce
W październiku 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych znalazł się TVN24. Największym wzrostem w czołówce pochwalić się mogło TVP Info. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Maciej Stec dołączył do zarządu Cyfrowego Polsatu
Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat, wszedł również w skład zarządu spółki Cyfrowy Polsat. Jego awans ma pomóc w dalszej realizacji synergii między obszarami mediów i telekomunikacji w grupie Zygmunta Solorza-Żaka.
więcej
|
|
170 tys. widzów oglądało serial "Zbrodnia" w AXN. Będą kolejne polskie produkcje?
Miniserial “Zbrodnia” - pierwszą polską produkcję kanału AXN - oglądało 170 tys. widzów. Serial miał wyższe udziały od średnich dobowych udziałów AXN. Nadawca jest zadowolony z jego wyników, ale nie wiadomo czy zdecyduje się na kolejne polskie produkcje.
więcej
|
|
Discovery Communications z 280 mln dol. zysku w III kw. br.
Koncern Discovery Communications w III kwartale br. zanotował 280 mln dolarów zysku, o 10 proc. więcej niż rok wcześniej, i 1,57 mld dol. przychodów. Wyniki są lepsze od oczekiwań analityków.
więcej
|
|
Filmy i seriale TVP trafiły na Ukrainę i do Czech
Ponad 50 programów, filmów i seriali sprzedało zagranicznym nadawcom telewizyjnym w III kwartale br. Biuro Handlu Telewizji Polskiej. Najwięcej, bo 26 pozycji kupiła ukraińska telewizja publiczna NTU.
więcej
|
|
,,Program do czytania" - nowy magazyn o książkach w TVP2
15 listopada na antenie TVP2 zadebiutuje nowy magazyn o książkach pt. „Program do czytania”. Jego autorką jest pisarka Katarzyna Gryga.
więcej
|
|
Eurosport z całym Pucharem Świata w skokach narciarskich. Martin Schmitt ekspertem stacji
Kanał Eurosport będzie transmitować wszystkie zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich w sezonie 2014/2015 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Program ,,Na osi" równolegle w Motowizji i TVR
We wtorek kanał TVR wyemitował premierowy odcinek magazynu o samochodach ciężarowych - „Na osi”. Program będzie nadal pokazywany na antenie Motowizji, a producent negocjuje jego emisję z kolejnymi nadawcami.
więcej
|
|
Serial ,,Olive Kitteridge" już dostępny w HBO GO
10 listopada 2014 roku HBO rozpocznie emisję nowego miniserialu „Olive Kitteridge”. Produkcja w całości jest już dostępna w serwisie HBO GO.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Radio Mazury zmieni się w Radio ZET Gold
Radio Mazury to kolejna rozgłośnia, która dołączy do sieci Radia ZET Gold. We wtorek zgodziła się na to Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polskie Radio nie wyemituje spotu o olewaniu wyborców. ,,Wulgaryzujący i obsceniczny"
Polskie Radio odmówiło emisji spotu z kampanii społecznej „Obywatele decydują” pokazującego, jak wyborcy są olewani przez polityków. - Powodem decyzji był estetyczny wyraz spotu, w którym użyto wulgaryzujących środków wyrazu, co powodowało jego obsceniczny charakter - tłumaczy nadawca.
więcej
|
|
Polska naruszyła prawo reż. Grzegorza Brauna do swobody wypowiedzi
Europejski Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu orzekł we wtorek, że Polska naruszyła wobec reżysera Grzegorza Brauna art. 10 Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka, gwarantujący wolność słowa. Adwokat Brauna mec. Stefan Hambura jest zadowolony z orzeczenia.
więcej
|
|
,,Wywieś flagę z Radiem Plus". Rozgłośnia rozdaje biało-czerwone flagi
Z okazji Święta Niepodległości Radio Plus organizuje konkurs wiedzy o Polsce, w którym nagrodami są biało-czerwone flagi. Rozgłośnia zachęca do wywieszania ich w dniu 11 listopada.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Onet kontratakuje: to plakat ,,Projektu Test" może być nieautentyczny
Grupa Onet podkreśla, że reklamy graficzne z jej kampanii, z których jedna jest podobna do plakatu z akcji społecznej „Projekt Test”, są całkowicie autorskimi projektami. - Próba nawiązania do naszej kampanii wskazuje na chęć wykorzystania marki i pozycji Onetu do indywidualnych celów - dodaje firma. - Wyjaśnienia portalu są dla mnie wątpliwe - odpowiada Agata Kwiatkowska, autorka kampanii „Projekt Test”.
więcej
|
|
Nergal i Maria Czubaszek obok Pazury i Kwiatkowskiego w świątecznej kampanii Empiku
Startuje bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepów Empik, w której do Cezarego Pazury i Dawida Kwiatkowskiego dołączają Maria Czubaszek i Adam „Nergal” Darski. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Integrated, Play Production i Lowe Media.
więcej
|
|
Szukanie pierwszego startupu reklamuje Poznań (wideo)
W nowym spocie promującym Poznań występują twórcy najpopularniejszych startupów internetowych i technologicznych założonych w tym mieście. Kampanię przygotowały firmy Just i Mastermind.
więcej
|
|
Przejście przez ścianę i breakdance baletnicy reklamują Mitsubishi Outlander PHEV (wideo)
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa promująca samochody Mitsubishi Outlander i Outlander PHEV. Akcja - przygotowana przez firmy Schulz Brand Friendly, Imagine i Starcom - obejmuje telewizję, internet i radio.
więcej
|
|
Podróże w stylu Guliwera reklamują serki Bakuś (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa serków dla dzieci Bakuś (produkowanych przez Bakomę). Akcję przygotowały firmy Kolman Advertising, Orka i Universal McCann.
więcej
|
|
Filmowy zmiastun reklamuje Gripblocker Express (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamująca Gripblocker Express, preparat przeciw objawom przeziębienia i grypy wprowadzony niedawno na rynek przez firmę Hasco-Lek. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Opcom i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Małgorzata Górka: z Goldbach Audience do Ad-Vice
Małgorzata Górka zaczęła pracę jako business development manager w internetowej sieci reklamowej Ad-Vice. Jednocześnie nowe funkcje objęli w niej Dominik Ulański, Piotr Wiktor i Jakub Wilczak.
więcej
|
|
,,Dni Bohatera Domu" - pracownicy reklamują Leroy Merlin (wideo)
W sklepach Leroy Merlin ruszyła promocja pod hasłem „Dni Bohatera Domu”. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez agencję Engine i dom mediowy Starcom.
więcej
|
|
350 zgłoszeń do Chamletów, tegoroczna edycja jest ostatnią
Do tegorocznego konkursu Chamlety na najgorsze polskie reklamy nadesłano prawie 250 zgłoszeń, głównie reklam drukowanych i społeczno-politycznych. Obecna edycja jest ostatnia - organizatorzy zamiast konkursu przygotują nową inicjatywę.
więcej
|
|
Julia Fic i Marta Małachowska: z NextWeb Media i Przeagencji do MillionYou
Julia Fic dołączyła do agencji MillionYou, obejmując stanowisko product managera. Pracę w firmie, na stanowisku project managera, rozpoczęła również Marta Małachowska.
więcej
|
|
Marcin Szporka: z Allianz Polska do PKP SA
Marcin Szporka przeszedł z działu marketingu Allianz Polska do marketingu spółki PKP SA. Objął w niej stanowisko digital marketing project directora.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Maciej Kabroński szefem wydań cyfrowych "Faktu". Michał Wodziński odpowiada za wideo
Zmiany w newsroomie “Faktu” (Ringier Axel Springer Polska). Michał Wodziński, dotąd naczelny Fakt.pl, został szefem kanału wideo. Do zespołu dołączył zaś Maciej Kabroński, który będzie szefem wydań cyfrowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Spór o fanpage ,,Bloomberg Businessweek Polska". Gremi pozwie PMPG
Spółka Gremi Business Communication, wydająca „Bloomberg Businessweek Polska”, pozwie Platformę Mediową Point Group - poprzedniego wydawcę tytułu - za promowanie treści na jego facebookowym fanpage’u - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. PMPG udostępnia tam m.in. okładki pisma „Wprost Biznes”.
więcej
|
|
,,Tele Świat" na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych
W sierpniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, najwięcej stracił „Ekran TV”. Zyskały za to „Tele Max” i „Super TV”, które rok temu były tygodnikami.
więcej
|
|
Polskapresse jeszcze mocniej wchodzi na lokalny rynek. Kolejny powiatowy tygodnik w kioskach
5 listopada w kioskach pojawi się nowy lokalny tygodni „Głos Międzyrzecza i Skwierzyny”. Wydawcą jest zielonogórski oddział Mediów Regionalnych. To kolejna już inwestycja Grupy Polskapresse (właściciela Mediów Regionalnych) w takie tygodniki.
więcej
|
|
Marcin Frankowski dyrektorem ds. reklamy internetowej w Infor Biznes
Marcin Frankowski został dyrektorem ds. reklamy internetowej w Infor Biznes. Zastąpił Tomasz Niewińskiego, który odszedł z firmy.
więcej
|
|
Internet |
|
|
20 lat internetowej reklamy banerowej. ,,Ten format nie zniknie" (opinie)
Minęło 20 lat od umieszczenia w internecie pierwszego banera reklamowego. Mimo ewolucji sieci i zachowań jej użytkowników ten format reklamowy nie zniknie - uważają eksperci branży reklamowej i interaktywnej.
więcej
|
|
naTemat z serwisem o polskich innowacjach, naczelną Katarzyna Zachariasz
Nowy serwis tematyczny wydawcy naTemat.pl będzie poświęcony polskim innowacjom w technologiach, biznesie i nauce. Redakcją serwisu pokieruje Katarzyna Zachariasz, poprzednio dziennikarka „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
Onet kontratakuje: to plakat ,,Projektu Test" może być nieautentyczny
Grupa Onet podkreśla, że reklamy graficzne z jej kampanii, z których jedna jest podobna do plakatu z akcji społecznej „Projekt Test”, są całkowicie autorskimi projektami. - Próba nawiązania do naszej kampanii wskazuje na chęć wykorzystania marki i pozycji Onetu do indywidualnych celów - dodaje firma. - Wyjaśnienia portalu są dla mnie wątpliwe - odpowiada Agata Kwiatkowska, autorka kampanii „Projekt Test”.
więcej
|
|
IKEA testuje sprzedaż internetową
Nowa witryna internetowa sieci IKEA pozwala na zakup elementów systemu kuchni Faktum. Oficjalnie nie jest testową wersją nowego sklepu internetowego. - Kompleksowe rozwiązanie sprzedaży internetowej planujemy uruchomić w Polsce w 2016 r. - mówi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Balashov z IKEA Retail Polska.
więcej
|
|
Taylor Swift znika ze Spotify. "Udostępnianie muzyki w internecie szkodzi sprzedaży płyt"
Popularna amerykańska wokalistka Taylor Swift wycofała swoje utwory dostępne wcześniej w serwisie Spotify. Twierdzi, że udostępnianie muzyki w sieci szkodzi sprzedaży płyt.
więcej
|
|
Julia Kuczyńska: nie oszukałam fanów. Polska nie jest gotowa na kreatywne kampanie reklamowe
Nigdy nie oszukałam swoich fanów – twierdzi Julia Kuczyńska. Autorka bloga Maffashion przyznaje, że reklama Orange z jej udziałem miała być kontrowersyjna i budzić sprzeczne emocje, bowiem spoty reklamowe nie powinny być nudne. Zdaniem blogerki reakcja przedstawicieli branży reklamowej pokazuje, że Polacy nie są jeszcze gotowi na kreatywne i odbiegające od standardów kampanie reklamowe.
więcej
|
|
"All Hail King Julien" - nowy serial serwisu Netflix
Telewizja internetowa Netflix opublikowała zapowiedź serialu "All Hail King Julien". Produkcja jest kolejnym spin-offem animacji "Madagascar".
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|