Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 6 Listopada 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" z największymi spadkami. Tabloidy tracą najmniej

W pierwszych dziewięciu miesiącach br. prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”, a najmniej „Fakt’ i „Super Express’. Do góry poszła jedynie sprzedaż „Parkietu”. więcej

 
I Onet, i ,,Projekt Test" inspirowali się zagranicznymi plakatami? ,,Wymyślamy wymyślone"

Układ graficzny, na którym oparte są podobne do siebie reklama Onetu i plakat z kampanii „Projekt Test”, jest na tyle szeroko stosowany, że bez trudu można wskazać jego wcześniejsze przykłady z zagranicy. W branży marketingowej często pojawiają się podobne koncepcje. Zdarza się, że wymyślamy pomysły, które już zostały wymyślone - komentują dla Wirtualnemedia.pl kreatywni z agencji reklamowych. więcej

 
TVP i Polskie Radio nie powinny być cenzorami kampanii społecznych (opinie)

Kampanie społeczne muszą szokować, by dotrzeć do odbiorców, a rolą mediów publicznych nie powinna być ich ocena - twierdzą eksperci z agencji reklamowych, odnosząc się do odrzucenia przez Telewizję Polską i Polskie Radio spotu społecznego „Dość olewania”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Burda International poszukuje osoby na stanowisko
Group Sales Account

Carat Polska poszukuje osoby na stanowisko
Communications Media Planner

Duda Polska poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager / Senior Account Executive

Agencja Eventowa poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista od event marketingu

GPD poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

SEMANA poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Reklamy

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Realizator / Inżynier studia telewizyjnego

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Video Programming Manager

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

FOX International Channels poszukuje osoby na stanowisko
Ad Sales Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Polsat planuje trzecią edycję ,,Hell's Kitchen"

Telewizja Polsat chce w wiosennej ramówce kontynuować emisję reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia”. Niebawem ogłoszone zostaną castingi do trzeciej edycji formatu - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Przepis na sukces w konkursie reklamowym według jurorów Mixx Awards 2014

Duży budżet wcale nie jest najważniejszy. Liczy się pomysł, dobra strategia, odpowiednio dobrane narzędzia, a także przedstawienie konkretnych efektów, popartych twardymi danymi. Jurorzy konkursu Mixx Awards 2014, którego gala odbędzie się 6 listopada, zdradzają co biorą pod uwagę, oceniając zgłoszone kampanie. więcej

 
Polsat nowym liderem w naziemnej telewizji cyfrowej. Spore spadki TVP1 i TVP2

W październiku br. wśród widzów w naziemnej telewizji cyfrowej na pozycję lidera oglądalności awansował Polsat, który wyprzedził TVP1. Największy spadek w zestawieniu zanotowała TVP Historia, a najwięcej zyskało TVP Info. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Skrajne opinie strategów reklamowych o nowym spocie promującym Polskę

To jeden z lepszych klipów promujących Polskę w ostatnich latach - uważają jedni. Inni twierdzą z kolei, że mamy w nim do czynienia z przerostem formy nad treścią. Spot pod hasłem „Polska. Where the unbelievable happens” oceniają dla Wirtualnemedia.pl stratedzy z agencji reklamowych. więcej

Agora po cichu wycofała się ze zmian. ,,Gazeta Wyborcza" znów z dodatkami lokalnymi

„Gazeta Wyborcza” (Agora) przywróciła trzynaście lokalnych dodatków. Przez ostatnie dwa lata informacje lokalne publikowane były w grzbiecie głównym. Jednak czytelnicy mieli problem by je znaleźć, co przyczyniało się do spadku sprzedaży dziennika. więcej

Polsat liderem w październiku. Mecz Polska-Szkocja lepszy od ,,M jak miłość"
Trybunał Sprawiedliwości UE: umieszczanie filmów z YouTube'a na dowolnych stronach jest legalne (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Polsat planuje trzecią edycję ,,Hell's Kitchen"

Telewizja Polsat chce w wiosennej ramówce kontynuować emisję reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia”. Niebawem ogłoszone zostaną castingi do trzeciej edycji formatu - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polsat nowym liderem w naziemnej telewizji cyfrowej. Spore spadki TVP1 i TVP2

W październiku br. wśród widzów w naziemnej telewizji cyfrowej na pozycję lidera oglądalności awansował Polsat, który wyprzedził TVP1. Największy spadek w zestawieniu zanotowała TVP Historia, a najwięcej zyskało TVP Info. więcej

 
TVP1 bez pilota ,,Strażaków" jesienią. Cały serial wiosną?

Telewizyjna Jedynka nie pokaże jesienią pilotowego odcinka serialu „Strażacy”, ale prawdopodobnie cała seria odcinków tej produkcji trafi na jej antenę wiosną przyszłego roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polsat z największymi wpływami z reklam, duży spadek TVN. Liderem Aflofarm

W październiku br. cennikowe wpływy reklamowe telewizji były wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, zaś TVN zanotował spory spadek. Najwięcej na spoty telewizyjne wydał Aflofarm. więcej

 
,,Rozmowy niedokończone" i ,,Informacje dnia" najchętniej oglądanymi programami TV Trwam

Wśród osób oglądających telewizję 33,2 proc. ogląda Telewizję Trwam, z czego 43,9 proc. potrafi wymienić tytuł audycji emitowanej na antenie stacji. Najpopularniejszymi programami są „Rozmowy niedokończone” i „Informacje dnia” - wynika z badanie ankietowego przeprowadzonego na zlecenie nadawcy stacji. więcej

 
Ponad 100 nowych filmów TV Puls. Jest umowa z NBCUniversal

Telewizja Puls podpisała umowę o współpracy z NBCUniversal International TV Distribution. W ramach kontraktu na antenę kanałów tego nadawcy trafi ponad 100 nowych tytułów - filmów i seriali. więcej

 
Darmowy internet Orange przez rok dla abonentów nc+

W czwartek 6 listopada startuje łączona oferta platformy nc+ i operatora komórkowego Orange, w której obecni i nowi klienci platformy mogą otrzymać dostęp do mobilnego internetu za darmo na rok. więcej

 
Kevin Reilly pokieruje stacjami TNT i TBS

Kevin Reilly, były szef kanału Fox, został prezesem stacji telewizyjnych TNT i TBS. Obie należą do koncernu Turner Broadcasting, w którym Reilly będzie sprawował także funkcję dyrektora kreatywnego. więcej

 
,,Ugotuj mi mamo!" - nowy program w Kuchnia+

W sobotę 8 listopada br. kanał Kuchnia+ wyemituje premierowy odcinek nowego programu dla rodziców - „Ugotuj mi mamo!”, który poprowadzi blogerka Iwona Zasuwa. więcej

 
,,Mój pierwszy..." w telewizji TTV. Znane osoby wspominają młodość

W piątek 7 listopada wystartuje nowy program telewizji TTV pt. „Mój pierwszy...”. Znane osoby będą w nim wspominały swoją młodość. więcej

 
"The Librarians" - nowy serial TNT. Noah Wyle bibliotekarzem

Do internetu trafił zwiastun nowego serialu "The Librarians" telewizji TNT. więcej

 
 
Radio  
 
Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski (raport za III kwartał 2014)

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za III kwartał 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Spot ,,Dość olewania" na antenie Radia Kielce, RMF FM i Polsat News

Radio Kielce zaczęło bezpłatnie emitować społeczny spot „Dość olewania” przygotowany w ramach kampanii społecznej „Obywatele decydują” fundacji INSPRO, którego emisji odmówiły Polskie Radio i Telewizja Polska. Spot wyemitowały w całości także RMF FM i Polsat News. więcej

 
Rozdano nagrody w dziedzinie reportażu i dokumentu radiowego

Ogłoszono wyniki konkursów w dziedzinie reportażu i dokumentu radiowego o Grand Prix Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, o Grand Prix Prezesa Polskiego Radia oraz Konkursu Stypendialnego im. Jacka Stwory. W tym roku triumfowali Agnieszka Czarkowska i Joanna Sikora z Polskiego Radia Białystok oraz Małgorzata Żerwe z Polskiego Radia Gdańsk. więcej

 
Reklama  
 
I Onet, i ,,Projekt Test" inspirowali się zagranicznymi plakatami? ,,Wymyślamy wymyślone"

Układ graficzny, na którym oparte są podobne do siebie reklama Onetu i plakat z kampanii „Projekt Test”, jest na tyle szeroko stosowany, że bez trudu można wskazać jego wcześniejsze przykłady z zagranicy. W branży marketingowej często pojawiają się podobne koncepcje. Zdarza się, że wymyślamy pomysły, które już zostały wymyślone - komentują dla Wirtualnemedia.pl kreatywni z agencji reklamowych. więcej

 
TVP i Polskie Radio nie powinny być cenzorami kampanii społecznych (opinie)

Kampanie społeczne muszą szokować, by dotrzeć do odbiorców, a rolą mediów publicznych nie powinna być ich ocena - twierdzą eksperci z agencji reklamowych, odnosząc się do odrzucenia przez Telewizję Polską i Polskie Radio spotu społecznego „Dość olewania”. więcej

 
Przepis na sukces w konkursie reklamowym według jurorów Mixx Awards 2014

Duży budżet wcale nie jest najważniejszy. Liczy się pomysł, dobra strategia, odpowiednio dobrane narzędzia, a także przedstawienie konkretnych efektów, popartych twardymi danymi. Jurorzy konkursu Mixx Awards 2014, którego gala odbędzie się 6 listopada, zdradzają co biorą pod uwagę, oceniając zgłoszone kampanie. więcej

 
Rafał Jakubowski dyrektorem marketingu mBanku

Rafał Jakubowski, wcześniej pracujący w firmach Amrest i Danone, został dyrektorem marketingu mBanku - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Dzieci w kampanii RPD przypominają o swoich prawach (wideo)

Rusza kampania Rzecznika Praw Dziecka z okazji 25-lecia uchwalenia Konwencji o Prawach Dziecka. Akcję przygotowała agencja Telescope. więcej

 
Havas Media obsłuży międzynarodową kampanię promującą polskie soki i musy

Dom mediowy Havas Media zaplanuje i kupi media do kampanii Krajowej Unii Producentów Soków pod hasłem „Soki i musy - witaminy w dogodnej formie” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polsat z największymi wpływami z reklam, duży spadek TVN. Liderem Aflofarm

W październiku br. cennikowe wpływy reklamowe telewizji były wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, zaś TVN zanotował spory spadek. Najwięcej na spoty telewizyjne wydał Aflofarm. więcej

 
Maciej Dowbor reklamuje szczoteczki elektryczne Oral-B (wideo)

Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa szczoteczek elektrycznych do zębów Oral-B (produkowanych przez Procter & Gamble) z udziałem prezentera telewizyjnego Macieja Dowbora. Akcję przygotowały firmy Interactive Solutions, Publicis Poland i MediaCom Warszawa. więcej

 
Spot ,,Dość olewania" na antenie Radia Kielce, RMF FM i Polsat News

Radio Kielce zaczęło bezpłatnie emitować społeczny spot „Dość olewania” przygotowany w ramach kampanii społecznej „Obywatele decydują” fundacji INSPRO, którego emisji odmówiły Polskie Radio i Telewizja Polska. Spot wyemitowały w całości także RMF FM i Polsat News. więcej

 
Kuba Wesołowski reklamuje konkurs grantowy BZ WBK (wideo)

Bank Zachodni WBK kampanią i eventami promuje konkurs grantowy pod hasłem „Tu mieszkam, tu zmieniam”. Twarzą akcji jest aktor Kuba Wesołowski. więcej

 
Rainbow Tours ,,przyrodniczo" z Krystyną Czubówną reklamuje letnią ofertę (wideo)

Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczęło promocję oferty „Lato 2015”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Fat Baby, Papaya Films, Lunapark i Blueway Com. więcej

 
Luiza Szymańczak, Agnieszka Łoszewska i Łukasz Szymański w Kropce Bordo

Pracę w agencji Kropka Bordo zaczęły trzy nowe osoby: Luiza Szymańczak jako account manager, Agnieszka Łoszewska jako junior art director oraz Łukasz Szymański jako art director. więcej

 
Agata Meble reklamuje rabaty z okazji urodzin (wideo)

Zaczęła się urodzinowa promocja firmy Agata Meble. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez agencję Opus B i dom mediowy Havas Media. więcej

 
mBank uruchomił pierwszą ,,lekką" placówkę, wyda 70 mln zł na przebudowę sieci

mBank startuje z projektem „lekkich” placówek bankowych w centrach handlowych, wyposażonych w ekrany z funkcją kinect. To część kilkuletniego projektu przebudowy sieci sprzedaży polegającego na wyodrębnieniu z dotychczasowej struktury zaprojektowanych od nowa oddziałów oraz centrów doradczych. więcej

 
Think Kong z międzynarodową obsługą Triumph w social media

Agencja Think Kong wygrała przetarg na obsługę marki bielizny Triumph w internetowych serwisach społecznościowych. Zlecenie obejmuje nie tylko Polskę, lecz także rynki Europy Wschodniej. więcej

 
Havas Media Group Conference po raz ósmy

W czwartek 20 listopada br. w Warszawie odbędzie się VIII edycja Havas Media Group Conference, poświęcona zagadnieniu "organic marketing". więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
25 lat Konwencji o Prawach Dziecka - chłopiec Dzieci w spocie RPD przypominają w swoich prawach 25 lat Konwencji o Prawach Dziecka - dziewczyna Harman: Noise Reduction Headphones Coca-Cola: Welcome to the scariest day of the year.
 
Prasa  
 
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" z największymi spadkami. Tabloidy tracą najmniej

W pierwszych dziewięciu miesiącach br. prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”, a najmniej „Fakt’ i „Super Express’. Do góry poszła jedynie sprzedaż „Parkietu”. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" sprzedaje już tylko 165 tys. egz. ,,Fakt" najchętniej kupowany

We wrześniu 2014 roku większość ogólnopolskich dzienników zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Z kolei wzrost odnotował tylko „Parkiet”. więcej

 
Była naczelna ,,New York Timesa" będzie płacić dziennikarzom 100 tys. dol. za artykuły

Jill Abramson, była szefowa dziennika „New York Times” zakłada własny serwis internetowy. Za duży tekst będzie on płacił autorowi 100 tys. dol. więcej

 
Marek Wilk wydawcą regionalnym ,,Gazety Wyborczej" w Katowicach

Marek Wilk został wydawcą regionalnej "Gazety Wyborczej" (Agora) w regionie śląskim. Tym samym wydawca skompletował cały zespół wydawców regionalnych, odpowiedzialnych za działania wydawnicze i wyniki biznesowe w oddziałach „GW”. więcej

 
Czytelnicy krytykują, dziennikarze kpią z życia seksualnego wyborców w ,,Polityce"

Okładkowym tematem nowego wydania „Polityki” jest wywiad opisujący badania życia seksualnego wyborców największych partii. Publikacja jest krytykowana w internecie przez wielu czytelników. - To lolkontent - oceniają dziennikarze. więcej

 
,,The Guardian" udostępnia darmowe narzędzie dla dziennikarzy - ,,Swarmize"

Brytyjski dziennik „The Guardian” (Guardian Media Group) uruchomił open sourcową platformę dla dziennikarzy, zajmujących się analizą danych - „Swarmize”. Pozwala ona opracowywać dane, a także tworzyć i publikować wizualizacje. więcej

 
Jedynki  
 
 
Polityka - 2014-11-06 Harper's Bazaar (świat) - 2014-11-05 The New Yorker - 2014-11-05 Komputer Świat - 2014-11-05 PC Format - 2014-11-05
 
Internet  
 
Przepis na sukces w konkursie reklamowym według jurorów Mixx Awards 2014

Duży budżet wcale nie jest najważniejszy. Liczy się pomysł, dobra strategia, odpowiednio dobrane narzędzia, a także przedstawienie konkretnych efektów, popartych twardymi danymi. Jurorzy konkursu Mixx Awards 2014, którego gala odbędzie się 6 listopada, zdradzają co biorą pod uwagę, oceniając zgłoszone kampanie. więcej

 
Łukasz Skalik odchodzi z Grupy WP i stawia na promowanie youtuberów

Łukasz Skalik, wieloletni szef działu autorskich treści wideo w Wirtualnej Polsce (od lutego br. - Grupa Wirtualna Polska), z końcem października odszedł z firmy. - Planuję rozwój sieci partnerskiej na YouTubie, pełniącej funkcję inkubatora nowych serii i utalentowanych twórców - zapowiada. więcej

 
Business Link uruchomi na Stadionie Narodowym centrum startupów

Dzięki umowie pomiędzy PL.2012+ i Business Link na Stadionie Narodowym w Warszawie powstanie akcelerator startupów. Koszt inwestycji ocenia się na 6 mln zł. - Przestrzeń jest przeznaczona dla wszystkich firm, które mają w sobie pierwiastek innowacyjności - mówi Wirtualnemedia.pl Aureliusz Górski, dyrektor zarządzający Business Link. więcej

 
Social media dla nastolatków, porównywarki cenowe dla najstarszych

Brytyjskie nastolatki szukają informacji o produktach w social media, starsi używają do zakupów wielu różnych urządzeń, a najstarsi korzystają z porównywarek cen - wskazują dane Google Consumer Barometer. więcej

 
Była naczelna ,,New York Timesa" będzie płacić dziennikarzom 100 tys. dol. za artykuły

Jill Abramson, była szefowa dziennika „New York Times” zakłada własny serwis internetowy. Za duży tekst będzie on płacił autorowi 100 tys. dol. więcej

 
Facebook: Rządy częściej proszą o dane swoich obywateli

W pierwszej połowie br. Facebook otrzymał od instytucji państwowych z całego świata o 24 proc. więcej żądań ujawnienia danych niż w drugiej połowie 2013 roku. Z Polski nadeszło 288 takich wniosków. więcej

 
Barbara Stawarz szefem grupy roboczej Content Marketing w IAB Polska

Barbara Stawarz, właścicielka agencji Content King, wraz z początkiem listopada objęła funkcję szefa grupy roboczej Content Marketing działającej w strukturach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Stawarz zastąpiła Własa Chorowca z LeadBullet, dotychczasowego szefa grupy. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Social media dla nastolatków, porównywarki cenowe dla najstarszych

Brytyjskie nastolatki szukają informacji o produktach w social media, starsi używają do zakupów wielu różnych urządzeń, a najstarsi korzystają z porównywarek cen - wskazują dane Google Consumer Barometer. więcej

 
Zainteresowania głównym motywem wyboru kierunku studiów (infografika)

Najpopularniejszym źródłem informacji dla studentów na temat oferty wybranych przez nich studiów są znajomi - wynika z badania Grupy IQS. więcej

 
Public Relations  
 
Vanguard PR i Adweb.pl dla Osteomedu
 
Technologie  
 
Eagle1065G, Eagle1065 i Soul 2 - nowości od Kruger&Matz za 799 zł, 699 zł i 599 zł
 
ALLPlayer 6.0 z wbudowanymi kodekami i odtwarzaniem torrentów do pobrania (wideo)
 
Op3n Dott - nowa marka urządzeń mobilnych Tesco od 249 zł
 
G2 Lite i L Prime - nowe smartfony od LG
 
Play: e-płatności w Play24
 
Orange Polska dogadał się z Netią. Zapłacił 145 mln zł netto
 
Gospodarka  
 
mBank uruchomił pierwszą ,,lekką" placówkę, wyda 70 mln zł na przebudowę sieci
 
Rada Polityki Pieniężnej pozostawiła stopy procentowe bez zmian
 
Orange Polska dogadał się z Netią. Zapłacił 145 mln zł netto
 
Włosi zainteresowani inwestycjami w Polsce na setki milinów euro
 
Polskie obligacje atrakcyjne dla inwestorów. Na papierach w euro zaczyna się tracić
 
W 2014 r. wpływy z VAT będą wyższe niż zaplanowano w budżecie
 
Coraz większe wydatki polskich przedsiębiorstw na prace badawczo-rozwojowe
 
GPW: w najbliższych dwóch latach cały zysk giełdy trafi do inwestorów, chcemy słuchać klientów
 
Polska gospodarka jest bardziej energochłonna niż niemiecka
 
Przybywa płacących podatek liniowy i ryczałt
 
Jak należy zaparzyć herbatę? ,,W ciągu 6 minut od zaparzenia ma najlepszy smak i aromat"
 
Kultura/Rozrywka  
 
Lisa Kudrow chciałaby nakręcić cały nowy sezon "Przyjaciół"
 
"Jutro" od zespołu LemON (wideo)
 
Marsz prezydencki i środowisk narodowych w Święto Niepodległości
 
Koniec serialu "Mentalista", ostatni odcinek 18 lutego 2015
 
Jon Lovett, twórca przemówień Baracka Obamy, stworzy serial "Anthem"
 
Jamie Foxx i Benicio Del Toro w filmie "The Trap"
 
"The Librarians" - nowy serial TNT. Noah Wyle bibliotekarzem
 
Jak należy zaparzyć herbatę? ,,W ciągu 6 minut od zaparzenia ma najlepszy smak i aromat"
 
Blog  
 
Historia obrazkowa towarzystwa - Krzysztof Czabański
 
Kiedyś Polska. Teraz Sprężyna - Mirosław Usidus
 
Dzień dobry po przerwie... - Ewa Derlatka
 
Giewont z filtrem - Paweł Tomczyk
 
Dulska trzyma się dobrze - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl