|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 6 Listopada 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" z największymi spadkami. Tabloidy tracą najmniej
W pierwszych dziewięciu miesiącach br. prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”, a najmniej „Fakt’ i „Super Express’. Do góry poszła jedynie sprzedaż „Parkietu”.
więcej
|
|
I Onet, i ,,Projekt Test" inspirowali się zagranicznymi plakatami? ,,Wymyślamy wymyślone"
Układ graficzny, na którym oparte są podobne do siebie reklama Onetu i plakat z kampanii „Projekt Test”, jest na tyle szeroko stosowany, że bez trudu można wskazać jego wcześniejsze przykłady z zagranicy. W branży marketingowej często pojawiają się podobne koncepcje. Zdarza się, że wymyślamy pomysły, które już zostały wymyślone - komentują dla Wirtualnemedia.pl kreatywni z agencji reklamowych.
więcej
|
|
TVP i Polskie Radio nie powinny być cenzorami kampanii społecznych (opinie)
Kampanie społeczne muszą szokować, by dotrzeć do odbiorców, a rolą mediów publicznych nie powinna być ich ocena - twierdzą eksperci z agencji reklamowych, odnosząc się do odrzucenia przez Telewizję Polską i Polskie Radio spotu społecznego „Dość olewania”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polsat planuje trzecią edycję ,,Hell's Kitchen"
Telewizja Polsat chce w wiosennej ramówce kontynuować emisję reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia”. Niebawem ogłoszone zostaną castingi do trzeciej edycji formatu - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Przepis na sukces w konkursie reklamowym według jurorów Mixx Awards 2014
Duży budżet wcale nie jest najważniejszy. Liczy się pomysł, dobra strategia, odpowiednio dobrane narzędzia, a także przedstawienie konkretnych efektów, popartych twardymi danymi. Jurorzy konkursu Mixx Awards 2014, którego gala odbędzie się 6 listopada, zdradzają co biorą pod uwagę, oceniając zgłoszone kampanie.
więcej |
|
Polsat nowym liderem w naziemnej telewizji cyfrowej. Spore spadki TVP1 i TVP2
W październiku br. wśród widzów w naziemnej telewizji cyfrowej na pozycję lidera oglądalności awansował Polsat, który wyprzedził TVP1. Największy spadek w zestawieniu zanotowała TVP Historia, a najwięcej zyskało TVP Info.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat planuje trzecią edycję ,,Hell's Kitchen"
Telewizja Polsat chce w wiosennej ramówce kontynuować emisję reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia”. Niebawem ogłoszone zostaną castingi do trzeciej edycji formatu - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat nowym liderem w naziemnej telewizji cyfrowej. Spore spadki TVP1 i TVP2
W październiku br. wśród widzów w naziemnej telewizji cyfrowej na pozycję lidera oglądalności awansował Polsat, który wyprzedził TVP1. Największy spadek w zestawieniu zanotowała TVP Historia, a najwięcej zyskało TVP Info.
więcej
|
|
TVP1 bez pilota ,,Strażaków" jesienią. Cały serial wiosną?
Telewizyjna Jedynka nie pokaże jesienią pilotowego odcinka serialu „Strażacy”, ale prawdopodobnie cała seria odcinków tej produkcji trafi na jej antenę wiosną przyszłego roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat z największymi wpływami z reklam, duży spadek TVN. Liderem Aflofarm
W październiku br. cennikowe wpływy reklamowe telewizji były wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, zaś TVN zanotował spory spadek. Najwięcej na spoty telewizyjne wydał Aflofarm.
więcej
|
|
,,Rozmowy niedokończone" i ,,Informacje dnia" najchętniej oglądanymi programami TV Trwam
Wśród osób oglądających telewizję 33,2 proc. ogląda Telewizję Trwam, z czego 43,9 proc. potrafi wymienić tytuł audycji emitowanej na antenie stacji. Najpopularniejszymi programami są „Rozmowy niedokończone” i „Informacje dnia” - wynika z badanie ankietowego przeprowadzonego na zlecenie nadawcy stacji.
więcej
|
|
Ponad 100 nowych filmów TV Puls. Jest umowa z NBCUniversal
Telewizja Puls podpisała umowę o współpracy z NBCUniversal International TV Distribution. W ramach kontraktu na antenę kanałów tego nadawcy trafi ponad 100 nowych tytułów - filmów i seriali.
więcej
|
|
Darmowy internet Orange przez rok dla abonentów nc+
W czwartek 6 listopada startuje łączona oferta platformy nc+ i operatora komórkowego Orange, w której obecni i nowi klienci platformy mogą otrzymać dostęp do mobilnego internetu za darmo na rok.
więcej
|
|
Kevin Reilly pokieruje stacjami TNT i TBS
Kevin Reilly, były szef kanału Fox, został prezesem stacji telewizyjnych TNT i TBS. Obie należą do koncernu Turner Broadcasting, w którym Reilly będzie sprawował także funkcję dyrektora kreatywnego.
więcej
|
|
,,Ugotuj mi mamo!" - nowy program w Kuchnia+
W sobotę 8 listopada br. kanał Kuchnia+ wyemituje premierowy odcinek nowego programu dla rodziców - „Ugotuj mi mamo!”, który poprowadzi blogerka Iwona Zasuwa.
więcej
|
|
,,Mój pierwszy..." w telewizji TTV. Znane osoby wspominają młodość
W piątek 7 listopada wystartuje nowy program telewizji TTV pt. „Mój pierwszy...”. Znane osoby będą w nim wspominały swoją młodość.
więcej
|
|
"The Librarians" - nowy serial TNT. Noah Wyle bibliotekarzem
Do internetu trafił zwiastun nowego serialu "The Librarians" telewizji TNT.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
I Onet, i ,,Projekt Test" inspirowali się zagranicznymi plakatami? ,,Wymyślamy wymyślone"
Układ graficzny, na którym oparte są podobne do siebie reklama Onetu i plakat z kampanii „Projekt Test”, jest na tyle szeroko stosowany, że bez trudu można wskazać jego wcześniejsze przykłady z zagranicy. W branży marketingowej często pojawiają się podobne koncepcje. Zdarza się, że wymyślamy pomysły, które już zostały wymyślone - komentują dla Wirtualnemedia.pl kreatywni z agencji reklamowych.
więcej
|
|
TVP i Polskie Radio nie powinny być cenzorami kampanii społecznych (opinie)
Kampanie społeczne muszą szokować, by dotrzeć do odbiorców, a rolą mediów publicznych nie powinna być ich ocena - twierdzą eksperci z agencji reklamowych, odnosząc się do odrzucenia przez Telewizję Polską i Polskie Radio spotu społecznego „Dość olewania”.
więcej
|
|
Przepis na sukces w konkursie reklamowym według jurorów Mixx Awards 2014
Duży budżet wcale nie jest najważniejszy. Liczy się pomysł, dobra strategia, odpowiednio dobrane narzędzia, a także przedstawienie konkretnych efektów, popartych twardymi danymi. Jurorzy konkursu Mixx Awards 2014, którego gala odbędzie się 6 listopada, zdradzają co biorą pod uwagę, oceniając zgłoszone kampanie.
więcej
|
|
Rafał Jakubowski dyrektorem marketingu mBanku
Rafał Jakubowski, wcześniej pracujący w firmach Amrest i Danone, został dyrektorem marketingu mBanku - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dzieci w kampanii RPD przypominają o swoich prawach (wideo)
Rusza kampania Rzecznika Praw Dziecka z okazji 25-lecia uchwalenia Konwencji o Prawach Dziecka. Akcję przygotowała agencja Telescope.
więcej
|
|
Havas Media obsłuży międzynarodową kampanię promującą polskie soki i musy
Dom mediowy Havas Media zaplanuje i kupi media do kampanii Krajowej Unii Producentów Soków pod hasłem „Soki i musy - witaminy w dogodnej formie” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat z największymi wpływami z reklam, duży spadek TVN. Liderem Aflofarm
W październiku br. cennikowe wpływy reklamowe telewizji były wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, zaś TVN zanotował spory spadek. Najwięcej na spoty telewizyjne wydał Aflofarm.
więcej
|
|
Maciej Dowbor reklamuje szczoteczki elektryczne Oral-B (wideo)
Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa szczoteczek elektrycznych do zębów Oral-B (produkowanych przez Procter & Gamble) z udziałem prezentera telewizyjnego Macieja Dowbora. Akcję przygotowały firmy Interactive Solutions, Publicis Poland i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Spot ,,Dość olewania" na antenie Radia Kielce, RMF FM i Polsat News
Radio Kielce zaczęło bezpłatnie emitować społeczny spot „Dość olewania” przygotowany w ramach kampanii społecznej „Obywatele decydują” fundacji INSPRO, którego emisji odmówiły Polskie Radio i Telewizja Polska. Spot wyemitowały w całości także RMF FM i Polsat News.
więcej
|
|
Kuba Wesołowski reklamuje konkurs grantowy BZ WBK (wideo)
Bank Zachodni WBK kampanią i eventami promuje konkurs grantowy pod hasłem „Tu mieszkam, tu zmieniam”. Twarzą akcji jest aktor Kuba Wesołowski.
więcej
|
|
Rainbow Tours ,,przyrodniczo" z Krystyną Czubówną reklamuje letnią ofertę (wideo)
Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczęło promocję oferty „Lato 2015”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Fat Baby, Papaya Films, Lunapark i Blueway Com.
więcej
|
|
Luiza Szymańczak, Agnieszka Łoszewska i Łukasz Szymański w Kropce Bordo
Pracę w agencji Kropka Bordo zaczęły trzy nowe osoby: Luiza Szymańczak jako account manager, Agnieszka Łoszewska jako junior art director oraz Łukasz Szymański jako art director.
więcej
|
|
Agata Meble reklamuje rabaty z okazji urodzin (wideo)
Zaczęła się urodzinowa promocja firmy Agata Meble. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez agencję Opus B i dom mediowy Havas Media.
więcej
|
|
mBank uruchomił pierwszą ,,lekką" placówkę, wyda 70 mln zł na przebudowę sieci
mBank startuje z projektem „lekkich” placówek bankowych w centrach handlowych, wyposażonych w ekrany z funkcją kinect. To część kilkuletniego projektu przebudowy sieci sprzedaży polegającego na wyodrębnieniu z dotychczasowej struktury zaprojektowanych od nowa oddziałów oraz centrów doradczych.
więcej
|
|
Think Kong z międzynarodową obsługą Triumph w social media
Agencja Think Kong wygrała przetarg na obsługę marki bielizny Triumph w internetowych serwisach społecznościowych. Zlecenie obejmuje nie tylko Polskę, lecz także rynki Europy Wschodniej.
więcej
|
|
Havas Media Group Conference po raz ósmy
W czwartek 20 listopada br. w Warszawie odbędzie się VIII edycja Havas Media Group Conference, poświęcona zagadnieniu "organic marketing".
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" z największymi spadkami. Tabloidy tracą najmniej
W pierwszych dziewięciu miesiącach br. prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”, a najmniej „Fakt’ i „Super Express’. Do góry poszła jedynie sprzedaż „Parkietu”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" sprzedaje już tylko 165 tys. egz. ,,Fakt" najchętniej kupowany
We wrześniu 2014 roku większość ogólnopolskich dzienników zanotowało spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Z kolei wzrost odnotował tylko „Parkiet”.
więcej
|
|
Była naczelna ,,New York Timesa" będzie płacić dziennikarzom 100 tys. dol. za artykuły
Jill Abramson, była szefowa dziennika „New York Times” zakłada własny serwis internetowy. Za duży tekst będzie on płacił autorowi 100 tys. dol.
więcej
|
|
Marek Wilk wydawcą regionalnym ,,Gazety Wyborczej" w Katowicach
Marek Wilk został wydawcą regionalnej "Gazety Wyborczej" (Agora) w regionie śląskim. Tym samym wydawca skompletował cały zespół wydawców regionalnych, odpowiedzialnych za działania wydawnicze i wyniki biznesowe w oddziałach „GW”.
więcej
|
|
Czytelnicy krytykują, dziennikarze kpią z życia seksualnego wyborców w ,,Polityce"
Okładkowym tematem nowego wydania „Polityki” jest wywiad opisujący badania życia seksualnego wyborców największych partii. Publikacja jest krytykowana w internecie przez wielu czytelników. - To lolkontent - oceniają dziennikarze.
więcej
|
|
,,The Guardian" udostępnia darmowe narzędzie dla dziennikarzy - ,,Swarmize"
Brytyjski dziennik „The Guardian” (Guardian Media Group) uruchomił open sourcową platformę dla dziennikarzy, zajmujących się analizą danych - „Swarmize”. Pozwala ona opracowywać dane, a także tworzyć i publikować wizualizacje.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Przepis na sukces w konkursie reklamowym według jurorów Mixx Awards 2014
Duży budżet wcale nie jest najważniejszy. Liczy się pomysł, dobra strategia, odpowiednio dobrane narzędzia, a także przedstawienie konkretnych efektów, popartych twardymi danymi. Jurorzy konkursu Mixx Awards 2014, którego gala odbędzie się 6 listopada, zdradzają co biorą pod uwagę, oceniając zgłoszone kampanie.
więcej
|
|
Łukasz Skalik odchodzi z Grupy WP i stawia na promowanie youtuberów
Łukasz Skalik, wieloletni szef działu autorskich treści wideo w Wirtualnej Polsce (od lutego br. - Grupa Wirtualna Polska), z końcem października odszedł z firmy. - Planuję rozwój sieci partnerskiej na YouTubie, pełniącej funkcję inkubatora nowych serii i utalentowanych twórców - zapowiada.
więcej
|
|
Business Link uruchomi na Stadionie Narodowym centrum startupów
Dzięki umowie pomiędzy PL.2012+ i Business Link na Stadionie Narodowym w Warszawie powstanie akcelerator startupów. Koszt inwestycji ocenia się na 6 mln zł. - Przestrzeń jest przeznaczona dla wszystkich firm, które mają w sobie pierwiastek innowacyjności - mówi Wirtualnemedia.pl Aureliusz Górski, dyrektor zarządzający Business Link.
więcej
|
|
Social media dla nastolatków, porównywarki cenowe dla najstarszych
Brytyjskie nastolatki szukają informacji o produktach w social media, starsi używają do zakupów wielu różnych urządzeń, a najstarsi korzystają z porównywarek cen - wskazują dane Google Consumer Barometer.
więcej
|
|
Była naczelna ,,New York Timesa" będzie płacić dziennikarzom 100 tys. dol. za artykuły
Jill Abramson, była szefowa dziennika „New York Times” zakłada własny serwis internetowy. Za duży tekst będzie on płacił autorowi 100 tys. dol.
więcej
|
|
Facebook: Rządy częściej proszą o dane swoich obywateli
W pierwszej połowie br. Facebook otrzymał od instytucji państwowych z całego świata o 24 proc. więcej żądań ujawnienia danych niż w drugiej połowie 2013 roku. Z Polski nadeszło 288 takich wniosków.
więcej
|
|
Barbara Stawarz szefem grupy roboczej Content Marketing w IAB Polska
Barbara Stawarz, właścicielka agencji Content King, wraz z początkiem listopada objęła funkcję szefa grupy roboczej Content Marketing działającej w strukturach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Stawarz zastąpiła Własa Chorowca z LeadBullet, dotychczasowego szefa grupy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|