|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 7 Listopada 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
12 firm chce kupić pakiet kontrolny TVN. Transakcja raczej w 2015 roku
Zakupem pakietu kontrolnego Grupy TVN jest zainteresowanych około 12 podmiotów - poinformował Markus Tellenbach, prezes TVN. Spółka spodziewa, że do transakcji dojdzie w przyszłym roku.
więcej
|
|
Yuri Drabent: Facebook na pewno nie umrze, Instagram rządzi
- Przy okazji spojrzenia na rozmaite nowości w social media trzeba mieć świadomość skali. Takie nowinki jak Yo czy Tinder są sexy, bo są kolorowe i przyciągają jakimś nowym pomysłem. Ale póki co pozostają wciąż tylko gadżetami - podstawą komunikacji są nadal największe platformy społecznościowe - mówi Wirtualnemedia.pl Yuri Drabent, dyrektor kreatywny agencji social media Lubię To - linked by Isobar
więcej
|
|
Farmacja i handel napędzają wzrosty w reklamie telewizyjnej, traci ,,wielka czwórka"
W pierwszych trzech kwartałach br. wydatki na reklamę telewizyjną były w Polsce o 6,3 proc. wyższe niż rok wcześniej, a w samym III kwartale br. - o 9,5 proc. wyższe - szacuje Starlink. Jednak wpływy czterech głównych kanałów zmalały o 2,6 proc., za to pozostałych stacji z naziemnej telewizji cyfrowej - wzrosły o 30 proc.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spidersweb czy Antyweb? - raport o blogach technologicznych
Spidersweb.pl i Antyweb.pl pozostają czołowymi serwisami blogowymi o nowych technologiach, miesięcznie odwiedzanymi - według Megapanelu - przez 150-250 tys. realnych użytkowników, natomiast nieco mniejszy zasięg ma Niebezpiecznik.pl. Autorzy blogów uważają jednak, że Megapanel mocno zniekształca te statystyki, a dane z Google Analytics pokazują ich wzrosty - w przypadku Spiderswebu rekordowo wysokie.
więcej |
|
Mixx Awards 2014 dla Gong, VML, Havas Media, Brańskiego i mBanku
W tegorocznym konkursie Mixx Awards za najlepszą kampanię uznano „Zwrotkę Żywca” zrealizowaną przez agencję Gong. Człowiekiem roku został Michał Brański z Grupy WP, agencją roku - VML Poland, domem mediowym roku - Havas Media, a marketerem roku - mBank.
więcej |
|
Prawicowy tabloid ściąga do redakcji dziennikarzy ,,Faktu". ,,Przedwyborcza hucpa"
Trwają prace nad utworzeniem nowego dziennika. Miałby to być tabloid, skoncentrowany na prawicowym czytelniku. Medioznawcy, dziennikarze, inwestorzy twierdzą jednogłośnie, że nie ma on szans na utrzymanie się. Sławomir Jastrzębowski nazywa pomysł „przedwyborczą hucpą”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
20 lat internetowej reklamy banerowej. ,,Ten format nie zniknie" (opinie)
Minęło 20 lat od umieszczenia w internecie pierwszego banera reklamowego. Mimo ewolucji sieci i zachowań jej użytkowników ten format reklamowy nie zniknie - uważają eksperci branży reklamowej i interaktywnej.
więcej
|
,,Wiadomości" na czele dzienników, ,,Fakty" zyskały 500 tys. widzów
W październiku br. pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Wiadomości”. Największy wzrost odnotowały „Fakty”, które wyprzedziły „Teleexpress”. Zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”.
więcej
|
Skrajne opinie strategów reklamowych o nowym spocie promującym Polskę
|
Agora po cichu wycofała się ze zmian. ,,Gazeta Wyborcza" znów z dodatkami lokalnymi
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
12 firm chce kupić pakiet kontrolny TVN. Transakcja raczej w 2015 roku
Zakupem pakietu kontrolnego Grupy TVN jest zainteresowanych około 12 podmiotów - poinformował Markus Tellenbach, prezes TVN. Spółka spodziewa, że do transakcji dojdzie w przyszłym roku.
więcej
|
|
Koniec serialu ,,Lekarze" w TVN. Będą dwie nowe seriale
Telewizja TVN zdecydowała o zakończeniu emisji serialu „Lekarze”. Wiosną na jej antenie pojawią się dwa nowe seriale obyczajowe oraz kolejny sezon „Prawa Agaty” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Nowe kanały TVN ruszą w 2015 roku. Nie trafią do naziemnej telewizji
- Kanały TVN Fabuła i TVN Sportive zostaną uruchomione najprawdopodobniej w przyszłym roku - zapowiada Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN. Oba mają być dostępne w ramach ofert operatorów płatnej telewizji.
więcej
|
|
Platforma nc+ ma mniej abonentów, ale wyższy zysk
Platforma nc+ na koniec września br. miała 2,15 mln abonentów, o 2,3 proc. mniej niż rok temu. Operator w tym roku notuje niższe przychody, ale ma większy zysk EBITDA.
więcej
|
|
Ranking kanałów muzycznych: 4fun.tv traci widzów, Muzo.tv na samym końcu
W październiku br. liderem oglądalności był kanał Polo TV. Największy wzrost w segmencie odnotowała stacja Kino Polska Muzyka, a największy spadek - 4fun.tv. Powstałe pod koniec września br. Muzo.tv znalazło się na ostatnim miejscu.
więcej
|
|
TVP i National Geographic Channel wyprodukują nowe odcinki "Sensacji XX wieku"
Telewizja Polska i National Geographic Channel wyprodukują wspólnie kolejną serię cyklu dokumentalnego Bogusława Wołoszańskiego pt. „Sensacje XX wieku”. Nowe odcinki widzowie obejrzą w kwietniu 2015 roku.
więcej
|
|
UPC ma ponad 900 tys. klientów telewizji cyfrowej i prawie milion internautów
Na koniec III kwartału br. z usług UPC Polska korzystało o 14 tys. klientów mniej niż rok wcześniej. Spółka ma już ponad 900 tys. abonentów telewizji cyfrowej, a liczba klientów jej usługi internetowej zbliża się już do miliona.
więcej
|
|
TVN optymistycznie patrzy na rynek reklamy w 2015 roku
Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN, podkreśla, że TVN z optymizmem patrzy na rynek reklamy telewizyjnej w 2015 roku. Spółka nie podaje jednak, jakie są jej szacunki dotyczące przychodów z reklamy w przyszłym roku.
więcej
|
|
TVN uruchamia drugą transzę skupu obligacji
Grupa TVN ogłosiła drugą transzę skupu obligacji o wartości nominalnej netto 22 mln euro.
więcej
|
|
TVN ze wzrostem przychodów i zysku
Grupa TVN w III kwartale br. zanotowała wzrost przychodów o 7 proc., co było w dużej mierze skutkiem zwiększenia wpływów z oferty Premium TV. Spółka zakończyła ten okres z 17 mln zł zysku przypadającego akcjonariuszom.
więcej
|
|
Jaskułowski, Agopsowicz, Jedynak i Wróblewski laureatami 7. edycji konkursu ,,Książka Historyczna Roku"
W czwartek w siedzibie Telewizji Polskiej wręczono Nagrody im. Oskara Haleckiego w siódmej edycji konkursu „Książka Historyczna Roku”. Otrzymali je Tytus Jaskułowski, Monika Agopsowicz, Marek Jedynak i Jarosław Wróblewski.
więcej
|
|
,,Clarence" w Cartoon Network
24 listopada 2014 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowego serialu „Clarence”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Tomasz Brhel odchodzi z RMF FM
Po dziewięciu latach pracy w radiu RMF FM Tomasz Brhel żegna się z rozgłośnią. Od początku listopada prezenter nie pojawia się w pracy. Na wypowiedzeniu jest do końca grudnia.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Yuri Drabent: Facebook na pewno nie umrze, Instagram rządzi
- Przy okazji spojrzenia na rozmaite nowości w social media trzeba mieć świadomość skali. Takie nowinki jak Yo czy Tinder są sexy, bo są kolorowe i przyciągają jakimś nowym pomysłem. Ale póki co pozostają wciąż tylko gadżetami - podstawą komunikacji są nadal największe platformy społecznościowe - mówi Wirtualnemedia.pl Yuri Drabent, dyrektor kreatywny agencji social media Lubię To - linked by Isobar
więcej
|
|
Farmacja i handel napędzają wzrosty w reklamie telewizyjnej, traci ,,wielka czwórka"
W pierwszych trzech kwartałach br. wydatki na reklamę telewizyjną były w Polsce o 6,3 proc. wyższe niż rok wcześniej, a w samym III kwartale br. - o 9,5 proc. wyższe - szacuje Starlink. Jednak wpływy czterech głównych kanałów zmalały o 2,6 proc., za to pozostałych stacji z naziemnej telewizji cyfrowej - wzrosły o 30 proc.
więcej
|
|
Universal McCann: Iwona Suwińska na czele nowego działu digital, odchodzi Jarosław Pająk
Dom mediowy Universal McCann zrestrukturyzował swój dział digitalowy. Na jego czele stanęła Iwona Suwińska, związana z firmą od września br. Natomiast z Universal McCann odchodzi digital strategy director Jarosław Pająk.
więcej
|
|
M Promotion zrealizuje kampanię promującą polski eksport
Agencja M Promotion wygrała przetarg Ministerstwa Gospodarki na realizację kampanii promocyjnej w ramach programu „Aktywizacja eksportu na wybranych rynkach”. Zakładany budżet akcji wynosi 2,7 mln zł netto.
więcej
|
|
Goszczenie Świętego Mikołaja reklamuje nc+ z internetem od Orange (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję nc+ z darmowym internetem mobilnym od Orange. Akcję przygotowały agencja Saatchi & Saatchi i dom mediowy ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
TVN optymistycznie patrzy na rynek reklamy w 2015 roku
Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN, podkreśla, że TVN z optymizmem patrzy na rynek reklamy telewizyjnej w 2015 roku. Spółka nie podaje jednak, jakie są jej szacunki dotyczące przychodów z reklamy w przyszłym roku.
więcej
|
|
Metamorfoza ,,natychmiast i na długo" w kampanii Garnier Miracle Cream (wideo)
W czwartek rozpoczęła się kampania reklamowa nowego produktu marki Garnier - kremu przeciwzmarszczkowego Miracle Cream. Za działania, realizowane w telewizji i prasie, odpowiadają agencje Publicis i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Pięć agencji walczy o obsługę reklamową Media Marktu
Ruszył przetarg na obsługę reklamową sieci elektromarketów Media Markt na polskim rynku. O zlecenie stara się pięć agencji kreatywnych.
więcej
|
|
Iwona Guzowska i Dariusz Michalczewski w kampanii ,,Pięściarze bokserom i nie tylko" (wideo)
Ruszyła druga edycja kampanii społecznej "Pięściarze bokserom i nie tylko", której celem jest zwrócenie uwagi na problem nieludzkiego traktowania psów w Polsce. Twarzami akcji realizowanej przez agencję DEM’a Promotion Polska są Iwona Guzowska i Dariusz "Tiger" Michalczewski.
więcej
|
|
Prezerwatywy Unimil Skyn reklamowane testami i rekomendacjami
Tysiąc kobiet i mężczyzn testuje prezerwatywy marki Skyn firmy Unimil. Akcję realizuje agencja marketingu rekomendacji Streetcom.
więcej
|
|
Hand Made i Fleishman-Hillard też będą pracować przy kampanii soków i musów
Agencja reklamowa Hand Made zajmuje się kreacją, a Fleishman-Hillard działaniami public relations na potrzeby startującej z początkiem 2015 roku kampanii promującej spożywanie soków i musów.
więcej
|
|
Blogerzy kulinarni w kampanii serów Castello
Trwa internetowa kampania reklamowa serów Castello (produkowanych przez Arla Foods) oparta o content marketing. Akcję przygotowały i realizują dom mediowy Carat i agencja iProspect.
więcej
|
|
Kiełbaski Degustino reklamowane po śląsku i dziecięcemu (wideo)
7 listopada zaczęła się pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa kiełbasek Degustino (produkowanych przez Chrzanowską Manufakturę Wędlin). Akcję przygotowały firmy Henyo Behrendt i Maxus Polska.
więcej
|
|
Marta Zielińska: z Grupy WP na head of business w Highway Digital
Marta Zielińska dołączyła do zespołu Highway Digital, sieci reklamowej Grupy AdTaily, gdzie objęła funkcję head of business. Zastąpiła na tym stanowisku Karolinę Nowakowską.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Prawicowy tabloid ściąga do redakcji dziennikarzy ,,Faktu". ,,Przedwyborcza hucpa"
Trwają prace nad utworzeniem nowego dziennika. Miałby to być tabloid, skoncentrowany na prawicowym czytelniku. Medioznawcy, dziennikarze, inwestorzy twierdzą jednogłośnie, że nie ma on szans na utrzymanie się. Sławomir Jastrzębowski nazywa pomysł „przedwyborczą hucpą”.
więcej
|
|
Wszystkie dzienniki regionalne na minusie. ,,Gazeta Pomorska" wyprzedziła ,,Dziennik Zachodni"
We wrześniu br. nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych została „Gazeta Pomorska”, która wyprzedziła „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła "Gazeta Współczesna”.
więcej
|
|
Mikołaj Kirschke: Najbardziej stresuje mnie brak deadline'u
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Mikołaj Kirschke, wydawca magazynów „Logo”, „Ładny Dom” i „Świat Motocykli” w Agorze.
więcej
|
|
Axel Springer przegrał z Google. ,,Wiemy już jaka kara spotyka tych, którzy dochodzą swoich praw"
Niemiecki koncern Axel Springer przegrał walkę z Google. Zgodził się, by wyszukiwarka znowu prezentowała krótką zapowiedź artykułów wraz z grafiką. - Wiemy już jak Google karze tych, którzy dochodzą swoich praw - mówi Mathias Döpfner, prezes Axel Springer.
więcej
|
|
Agora wydaje testowo "Tygodnik Wrocław"
W piątek, 7 listopada ukaże się pierwszy numer nowego lokalnego magazynu pt. „Tygodnik Wrocław”, który wyda Agora. Magazyn trafi do czytelników miejscowej „Gazety Wyborczej”, a jeśli zarobi na siebie to powstaną podobne takie tygodniki w innych miastach Polski.
więcej
|
|
Internet napędza zysk Axel Springer
Cyfrowa działalność była źródłem ponad 50 proc. skonsolidowanych przychodów i 70 proc. zysku operacyjnego niemieckiego koncernu Axel Springer w okresie styczeń - wrzesień 2014 roku.
więcej
|
|
Zabójstwo dziennikarza Jarosława Ziętary. Trzymiesięczny areszt dla b. senatora Aleksandra G.
Na trzy miesiące trafi do aresztu były senator Aleksander G., podejrzany o podżeganie do zabójstwa poznańskiego dziennikarza Jarosława Ziętary. Krakowski sąd uwzględnił w czwartek wniosek prokuratury i zastosował wobec niego areszt do 4 lutego 2015 r.
więcej
|
|
,,SpongeBob. Kanciastoporty magazyn" - nowy dwumiesięcznik dla dzieci
W piątek 7 listopada br. w sprzedaży pojawi się nowy dwumiesięcznik dla dzieci „SpongeBob Kanciastoporty magazyn”, wydawany przez Media Service Zawada.
więcej
|
|
Paweł Mazur członkiem Rady Nadzorczej Agory
Paweł Mazur został w czwartek członkiem Rady Nadzorczej Agory.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Spidersweb czy Antyweb? - raport o blogach technologicznych
Spidersweb.pl i Antyweb.pl pozostają czołowymi serwisami blogowymi o nowych technologiach, miesięcznie odwiedzanymi - według Megapanelu - przez 150-250 tys. realnych użytkowników, natomiast nieco mniejszy zasięg ma Niebezpiecznik.pl. Autorzy blogów uważają jednak, że Megapanel mocno zniekształca te statystyki, a dane z Google Analytics pokazują ich wzrosty - w przypadku Spiderswebu rekordowo wysokie.
więcej
|
|
Mixx Awards 2014 dla Gong, VML, Havas Media, Brańskiego i mBanku
W tegorocznym konkursie Mixx Awards za najlepszą kampanię uznano „Zwrotkę Żywca” zrealizowaną przez agencję Gong. Człowiekiem roku został Michał Brański z Grupy WP, agencją roku - VML Poland, domem mediowym roku - Havas Media, a marketerem roku - mBank.
więcej
|
|
Allegro dogadało się z InPostem na wysyłki i darmowe zwroty. Paczka za 7,99 zł, list polecony za 3,94 zł
Serwis Allegro i operator pocztowy InPost podjęły współpracę, która pozwala sprzedawcom na Allegro tanio wysyłać towary do paczkomatów, a kupującym korzystać z darmowych zwrotów. - Dzięki temu wartość polskiego e-commerce wzrośnie o 4 mld zł - zapowiada Rafał Brzoska, prezes InPost.
więcej
|
|
Emirates: ponad 20 mln USD rocznie w pokładowe Wi-Fi
Linie lotnicze Emirates inwestują obecnie ponad 20 milionów dolarów rocznie w rozpowszechnianie dostępu do darmowego Wi-Fi na pokładach swoich samolotów. W październiku br. przewoźnik odnotował 200-proc. wzrost wskaźnika użytkowania tej usługi.
więcej
|
|
Blisko co trzeci Polak w ogóle nie korzysta z internetu
Odsetek osób nigdy niekorzystających z internetu w Polsce wynosi 32 proc. - wynika z danych za 2013 r., przedstawionych w wczoraj przez resort administracji i cyfryzacji. W krajach UE tylko co piąta osoba w ogóle nie używa globalnej sieci.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|