|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 14 Listopada 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YouTube uruchamia Music Key, własny serwis z muzyką. Bez reklam, ale za 7,99 dol. miesięcznie
Music Key to nazwa nowego serwisu muzycznego, który pozwoli na słuchanie nagrań w internecie. - To usługa premium, która umożliwia słuchanie muzyki bez reklam, z wyłączonym ekranem i w trybie offline - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Zalewski, communications & public affairs manager w Google Polska.
więcej |
|
Po interwencji Wardęgi Wirtualna Polska usuwa jego klip. "Złodzieje contentu"
Youtuber Sylwester Wardęga poskarżył się, że Wirtualna Polska przy opisywaniu jego rekordowego klipu z psem-pająkiem, umieszczała to wideo nie z oficjalnego kanału youtube’owego, ale z własnego serwisu Wrzuta.pl. Tekst wskazany przez Wardęgę szybko zniknął z portalu, jednak na Wrzucie pozostał sam filmik.
więcej |
|
Polskapresse zamyka drukarnię w Gdańsku. ,,Dziennik Bałtycki" będzie drukowany w Bydgoszczy
W kwietniu 2015 roku Grupa Wydawnicza Polskapresse zamknie drukarnię w Gdańsku i zwolni jej pracowników. Wszystkie drukowane tam dzienniki i tygodniki trafią do zakładu Express Media w Bydgoszczy, który należy do Polskapresse.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Marka Cyfrowy Polsat lub Plus może zniknąć z rynku
Grupa Cyfrowy Polsat bierze pod uwagę przeprowadzenie rebrandingu, w wyniku której na rynku zostałaby jedna główna marka: Cyfrowy Polsat albo Plus.
więcej
|
|
2,1 mln widzów ,,Kto poślubi mojego syna?". Będzie druga edycja
Pierwszą serię reality-show „Kto poślubi mojego syna?” oglądało na antenie TVN średnio 2,1 mln widzów. Stacja była w czasie emisji programu liderem rynku. Kolejna edycja show pojawi się prawdopodobnie za rok.
więcej
|
|
Telewizja Polska na czele oglądalności w październiku. Stacje Polsatu liderem w 16-49
W październiku 2014 roku największy udział w rynku telewizyjnym miały stacje Telewizji Polskiej. Z kolei na czele grupy komercyjnej znalazły się kanały Polsatu - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Toya wprowadzała w błąd reklamą. Można zerwać umowę
UOKiK orzekł, że reklama sieci kablowej Toya obiecująca zmniejszenie abonamentu do złotówki po dwóch latach wszystkim klientom Telewizji 3G wprowadzała w błąd. Operator musi usunąć skutki tej sytuacji, m.in. pozwalając niektórym użytkownikom zerwać umowę bez konsekwencji.
więcej
|
|
Lechia Gdańsk oburzona komentarzem Romana Kołtonia, Polsat Sport nie reaguje
Zarząd Lechii Gdańsk uważa, że poświęcony temu klubowi artykuł Romana Kołtonia z Polsat Sport zawiera szereg nieprawdziwych informacji i oszczerstw. Klub domaga się sprostowania oraz zapowiada pozwanie dziennikarza i stacji. Telewizja Polsat nie zajęła jeszcze oficjalnego stanowiska w tej sprawie.
więcej
|
|
Nowy prezes Cyfrowego Polsatu: nie zmieniamy strategii
Tomasz Gillner-Gorywoda, nowy prezes Grupy Cyfrowy Polsat, zapowiada, że spółka będzie realizować dotychczasową strategię. Różnica zdań co do jej realizacji były przyczyną odejścia poprzedniego szefa firmy Dominika Libickiego.
więcej
|
|
,,Bez pardonu" z Januszem Korwinem-Mikke ogląda tylko 11 tys. widzów
Pierwsze trzy odcinki nowego talk-show „Bez pardonu”, nadawanego w Tele 5, zgromadziły średnio 11 tys. widzów. Program notuje niższe wyniki od średnich dobowych udziałów stacji. Największą widownię miał dotąd drugi odcinek.
więcej
|
|
Grupa Polsat po siatkarskim mundialu ,,na dużym plusie"
Mistrzostwa Świata w siatkówce mężczyzn, pokazywane w płatnych kanałach, okazały się dla Telewizji Polsat sukcesem. - Grupa wyszła na duży plus - powiedział Tomasz Szeląg, członek zarządu Cyfrowego Polsatu ds. finansowych.
więcej
|
|
Polsat z meczem Gruzja-Polska, ale bez ,,Wydarzeń"
W piątek 14 listopada Polsat nie pokaże głównego wydania „Wydarzeń”, bo ich emisja pokrywałaby się z meczem eliminacji Euro 2016 Gruzja-Polska, który transmitować będzie stacja. Program informacyjny można będzie obejrzeć tylko w Polsat News.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat nadal bez decyzji ws. aukcji na LTE
Cyfrowy Polsat nie zdecydował jeszcze, czy weźmie udział w aukcji pasma częstotliwości 800 MHz. - Czas na decyzję mamy do 24 listopada - mówił na wczorajszej konferencji prasowej Tomasz Gillner-Gorywoda, prezes Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
|
5 mld zł przychodów i 280 mln zł zysku Cyfrowego Polsatu po trzech kwartałach
Grupa Cyfrowy Polsat zanotowała w trzech kwartałach br. 4,9 mld zł przychodów i 280 mln zł zysku netto. Spółki wchodzącej w jej skład świadczyły łącznie 16,5 mln usług. Liczba abonentów usług telewizyjnych platformy oscyluje cały czas wokół 3,5 mln.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Sobowtór" piwnego blogera w reklamie Lidla. ,,To przypadkowe podobieństwo" (wideo)
W nowej reklamie piwa Argus w sklepach Lidl występuje pracownik browaru nazywający się i wyglądający podobnie jak znany bloger piwny Tomasz Kopyra. Lidl Polska podkreśla, że to zupełnie przypadkowe podobieństwo.
więcej
|
|
Gwiazdka w okopach I wojny światowej promuje święta w sieci hipermarketów Sainsbury's
Poruszającym filmem przypominającym znany epizod z I wojny światowej sieć hipermarketów Sainsbury’s rozpoczyna sezon świątecznych zakupów.
więcej
|
|
Dzieci jako superbohaterowie w kampanii ,,Mamo, Tato, wolę wodę!"
Zaczęła się kolejna edycja kampanii społecznej „Mamo, Tato, wolę wodę!” organizowanej przez Żywiec Zdrój. Akcję, pod hasłem „Bo woda jest super”, przygotowały i realizują firmy KidsLab, VML Poland i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Katarzyna Ejdys na czele Newcast w ZenithOptimedia Group
Katarzyna Ejdys objęła nowo utworzoną funkcję szefowej działu Newcast w domu mediowym ZenithOptimedia Group. W firmie pracuje od półtora roku.
więcej
|
|
Kozioł zamiast Bartmana na opakowaniach Okocimia
W sprzedaży pojawiły się butelki i puszki piwa Okocim (produkowanego przez Carlsberg Polska) z nową identyfikacją wizualną. Jej motywem przewodnim jest wizerunek kozła.
więcej
|
|
FoodCare zapłaci fundacji Michalczewskiego 15 mln zł za Tigera
Sąd Apelacyjny w Krakowie prawomocnie nakazał firmie FoodCare zapłatę ponad 15 mln zł dla Fundacji Darka Michalczewskiego „Równe Szanse” z tytułu nieuiszczonych opłat licencyjnych za sprzedaż napoju energetycznego Tiger.
więcej
|
|
LPP pracuje nad marką luksusową. Na rynku pojawi się wiosną 2016 roku
Firma LPP, właściciel takich marek, jak Reserved czy House, planuje odświeżenie części z nich. Pracuje także nad wprowadzeniem na rynek szóstej marki, która ma zagospodarować rynek bardziej luksusowych produktów. Będzie skierowana do wymagających klientów, co oznacza również nieco wyższe ceny. Pierwsze sklepy powstaną w I kwartale 2016 roku w Polsce, potem będą otwierane również w innych krajach, w których LPP jest już obecne.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Rzeczpospolita" testuje nowy serwis internetowy w RWD. CMS od NewsCycle Solutions
Nowa odsłona serwisu internetowego „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) została udostępniona w wersji testowej. - To koniec pierwszego etapu cyfryzacji dziennika - informuje Wirtualnemedia.pl Marcin Kowalczyk, szef pionu cyfrowego w wydawnictwie.
więcej
|
|
Polskapresse zamyka drukarnię w Gdańsku. ,,Dziennik Bałtycki" będzie drukowany w Bydgoszczy
W kwietniu 2015 roku Grupa Wydawnicza Polskapresse zamknie drukarnię w Gdańsku i zwolni jej pracowników. Wszystkie drukowane tam dzienniki i tygodniki trafią do zakładu Express Media w Bydgoszczy, który należy do Polskapresse.
więcej
|
|
Wydawca ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" to teraz PMPG Polskie Media
PMPG Polskie Media SA - to nowa nazwa Platformy Mediowej Point Group SA. Podkreśla ona, że spółka ma polskie pochodzenie i oparta jest na krajowym kapitale.
więcej
|
|
Coraz mniej ludzi kupuje prasę w kioskach. Duże spadki ,,DGP" i ,,GPC"
Najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach we wrześniu 2014 roku był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Dziennik Gazeta Prawna”.
więcej
|
|
PMPG z niższymi przychodami, ale wyższym zyskiem
Grupa PMPG zamknęła pierwsze dziewięć miesięcy br. z niższymi przychodami niż rok wcześniej. Spółka zanotowała jednak wzrost zysku netto.
więcej
|
|
,,Wall Street Journal" wycofuje się z Niemiec i Turcji, koniec Wall Street Radio Network
Dow Jones & Company, wydawca „Wall Street Journal” zdecydował o zamknięciu dwóch lokalnych serwisów internetowych oraz rozgłośni radiowej. Tłumaczy to oszczędnościami.
więcej
|
|
Internet |
|
|
YouTube uruchamia Music Key, własny serwis z muzyką. Bez reklam, ale za 7,99 dol. miesięcznie
Music Key to nazwa nowego serwisu muzycznego, który pozwoli na słuchanie nagrań w internecie. - To usługa premium, która umożliwia słuchanie muzyki bez reklam, z wyłączonym ekranem i w trybie offline - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Zalewski, communications & public affairs manager w Google Polska.
więcej
|
|
Po interwencji Wardęgi Wirtualna Polska usuwa jego klip. "Złodzieje contentu"
Youtuber Sylwester Wardęga poskarżył się, że Wirtualna Polska przy opisywaniu jego rekordowego klipu z psem-pająkiem, umieszczała to wideo nie z oficjalnego kanału youtube’owego, ale z własnego serwisu Wrzuta.pl. Tekst wskazany przez Wardęgę szybko zniknął z portalu, jednak na Wrzucie pozostał sam filmik.
więcej
|
|
Google wprowadzi oznaczenia stron mobilnych w wyszukiwarce
Koncern Google zmierza oznaczać w wynikach wyszukiwania strony internetowe dostosowane do urządzeń mobilnych. - Niedługo dla SEO posiadanie mobilnej wersji witryny może stać się koniecznością - przewiduje Crispin Sheridan, dyrektor Global Search w firmie SAP.
więcej
|
|
Grupa WP traci w mobile'u, Onet i RASP z dużym wzrostem. Interia z Onetem liderami w audio/wideo
We wrześniu br. strony Grupy Wirtualna Polska zanotowały mniej krajowych odsłon mobilnych i użytkowników korzystających z treści audio/wideo niż miesiąc wcześniej. Wzrosty w obu ujęciach osiągnęła natomiast Grupa Onet - RASP.
więcej
|
|
Wyborcza.pl z nowym layoutem. Ma się odróżniać od Gazeta.pl
Agora zdecydowała się na odświeżenie wyglądu serwisów Wyborcza.pl, Wyborcza.biz oraz miejskich witryn „Gazety Wyborczej”. Ujednolicane zostały znaki i ikony tych serwisów oraz aplikacji mobilnych.
więcej
|
|
Groupon rezygnuje z e-mailingów, chce być platformą zakupową jak eBay i Amazon
Koniec z wysyłaniem e-maili, przebudowa lokalnych stron internetowych, geolokalizacja i aplikacja mobilna - taki scenariusz rozwoju Groupona na najbliższe lata zapowiada Eric Lefkofsky, dyrektor generalny firmy.
więcej
|
|
Nowa wyszukiwarka i klawiatura dla Androida od Google
Elementy pochodzące z interfejsu Material Design to najważniejsza nowość w odświeżonych wersjach wyszukiwarki i klawiatury dla systemu Android, które udostępnił Google.
więcej
|
|
Siedem nowych seriali od Amazona
W 2015 roku Amazon przedstawi swoim użytkownikom aż siedem nowych seriali.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
Moda ma znaczenie dla połowy Polaków. H&M, Reserved, CCC i Nike najpopularniejszymi markami
Ponad połowa Polaków twierdzi, że dobrze orientuje się w trendach modowych. Dla podobnego odsetka moda ma znaczenie. Respondenci twierdzą, że znacznie częściej kupują odzież niż obuwie i te pierwsze zakupy charakteryzują się większą spontanicznością. Największa grupa badanych określa swój styl ubierania jako "casual, miejski", zaś najbardziej popularnymi markami wśród respondentów są H&M i Reserved jako marki odzieżowe oraz CCC i Nike jako marki obuwia - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
1158 zł planujemy wydać na zakupy świąteczne
Tegoroczne świąteczne wydatki Polaków będą wyższe o 13 proc. w stosunku do ubiegłego roku i jest to najwyższy procentowy wzrost w Europie. Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi polska rodzina planuje wydać prawie 1160 zł. Najchętniej pod choinką zarówno ofiarowalibyśmy, jak również sami chcielibyśmy dostać książki - wynika z badania Deloitte.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|