Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 14 Listopada 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Marka Cyfrowy Polsat lub Plus może zniknąć z rynku

Grupa Cyfrowy Polsat bierze pod uwagę przeprowadzenie rebrandingu, w wyniku której na rynku zostałaby jedna główna marka: Cyfrowy Polsat albo Plus. więcej

 
,,Rzeczpospolita" testuje nowy serwis internetowy w RWD. CMS od NewsCycle Solutions

Nowa odsłona serwisu internetowego „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) została udostępniona w wersji testowej. - To koniec pierwszego etapu cyfryzacji dziennika - informuje Wirtualnemedia.pl Marcin Kowalczyk, szef pionu cyfrowego w wydawnictwie. więcej

 
2,1 mln widzów ,,Kto poślubi mojego syna?". Będzie druga edycja

Pierwszą serię reality-show „Kto poślubi mojego syna?” oglądało na antenie TVN średnio 2,1 mln widzów. Stacja była w czasie emisji programu liderem rynku. Kolejna edycja show pojawi się prawdopodobnie za rok. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Com&Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

Mumin's Int poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager Advertiser

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Digital Marketing- Market Lead

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Content Manager

MEC poszukuje osoby na stanowisko
Junior Online Planner

Burda International poszukuje osoby na stanowisko
Group Sales Account

Carat Polska poszukuje osoby na stanowisko
Communications Media Planner

Duda Polska poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager / Senior Account Executive

Agencja Eventowa poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista od event marketingu

SEMANA poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Reklamy

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
YouTube uruchamia Music Key, własny serwis z muzyką. Bez reklam, ale za 7,99 dol. miesięcznie

Music Key to nazwa nowego serwisu muzycznego, który pozwoli na słuchanie nagrań w internecie. - To usługa premium, która umożliwia słuchanie muzyki bez reklam, z wyłączonym ekranem i w trybie offline - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Zalewski, communications & public affairs manager w Google Polska. więcej

 
Po interwencji Wardęgi Wirtualna Polska usuwa jego klip. "Złodzieje contentu"

Youtuber Sylwester Wardęga poskarżył się, że Wirtualna Polska przy opisywaniu jego rekordowego klipu z psem-pająkiem, umieszczała to wideo nie z oficjalnego kanału youtube’owego, ale z własnego serwisu Wrzuta.pl. Tekst wskazany przez Wardęgę szybko zniknął z portalu, jednak na Wrzucie pozostał sam filmik. więcej

 
Polskapresse zamyka drukarnię w Gdańsku. ,,Dziennik Bałtycki" będzie drukowany w Bydgoszczy

W kwietniu 2015 roku Grupa Wydawnicza Polskapresse zamknie drukarnię w Gdańsku i zwolni jej pracowników. Wszystkie drukowane tam dzienniki i tygodniki trafią do zakładu Express Media w Bydgoszczy, który należy do Polskapresse. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Polski ,,Esquire" w kioskach 27 lutego. Pilotażowy numer już w grudniu

Pilotażowy numer polskiej edycji magazynu dla panów „Esquire” (Hearst-Marquard Publishing) ukaże się 2 grudnia br., zaś pierwsze wydanie trafi do kiosków 27 lutego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nad tytułem pracuje pięcioosobowa redakcja kierowana przez Filipa Niedenthala. więcej

TVP Info podwoiło wynik. TV Republika goni TVN24 BiŚ

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w październiku br. była stacja TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogło TVP Info, które podwoiło wynik. Zaś najwięcej straciła Superstacja. Tuż za nią znalazła się TV Republika. więcej

12 firm chce kupić pakiet kontrolny TVN. Transakcja raczej w 2015 roku
Yuri Drabent: Facebook na pewno nie umrze, Instagram rządzi
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Marka Cyfrowy Polsat lub Plus może zniknąć z rynku

Grupa Cyfrowy Polsat bierze pod uwagę przeprowadzenie rebrandingu, w wyniku której na rynku zostałaby jedna główna marka: Cyfrowy Polsat albo Plus. więcej

 
2,1 mln widzów ,,Kto poślubi mojego syna?". Będzie druga edycja

Pierwszą serię reality-show „Kto poślubi mojego syna?” oglądało na antenie TVN średnio 2,1 mln widzów. Stacja była w czasie emisji programu liderem rynku. Kolejna edycja show pojawi się prawdopodobnie za rok. więcej

 
Telewizja Polska na czele oglądalności w październiku. Stacje Polsatu liderem w 16-49

W październiku 2014 roku największy udział w rynku telewizyjnym miały stacje Telewizji Polskiej. Z kolei na czele grupy komercyjnej znalazły się kanały Polsatu - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Toya wprowadzała w błąd reklamą. Można zerwać umowę

UOKiK orzekł, że reklama sieci kablowej Toya obiecująca zmniejszenie abonamentu do złotówki po dwóch latach wszystkim klientom Telewizji 3G wprowadzała w błąd. Operator musi usunąć skutki tej sytuacji, m.in. pozwalając niektórym użytkownikom zerwać umowę bez konsekwencji. więcej

 
Lechia Gdańsk oburzona komentarzem Romana Kołtonia, Polsat Sport nie reaguje

Zarząd Lechii Gdańsk uważa, że poświęcony temu klubowi artykuł Romana Kołtonia z Polsat Sport zawiera szereg nieprawdziwych informacji i oszczerstw. Klub domaga się sprostowania oraz zapowiada pozwanie dziennikarza i stacji. Telewizja Polsat nie zajęła jeszcze oficjalnego stanowiska w tej sprawie. więcej

 
Nowy prezes Cyfrowego Polsatu: nie zmieniamy strategii

Tomasz Gillner-Gorywoda, nowy prezes Grupy Cyfrowy Polsat, zapowiada, że spółka będzie realizować dotychczasową strategię. Różnica zdań co do jej realizacji były przyczyną odejścia poprzedniego szefa firmy Dominika Libickiego. więcej

 
,,Bez pardonu" z Januszem Korwinem-Mikke ogląda tylko 11 tys. widzów

Pierwsze trzy odcinki nowego talk-show „Bez pardonu”, nadawanego w Tele 5, zgromadziły średnio 11 tys. widzów. Program notuje niższe wyniki od średnich dobowych udziałów stacji. Największą widownię miał dotąd drugi odcinek. więcej

 
Grupa Polsat po siatkarskim mundialu ,,na dużym plusie"

Mistrzostwa Świata w siatkówce mężczyzn, pokazywane w płatnych kanałach, okazały się dla Telewizji Polsat sukcesem.  - Grupa wyszła na duży plus - powiedział Tomasz Szeląg, członek zarządu Cyfrowego Polsatu ds. finansowych. więcej

 
Polsat z meczem Gruzja-Polska, ale bez ,,Wydarzeń"

W piątek 14 listopada Polsat nie pokaże głównego wydania „Wydarzeń”, bo ich emisja pokrywałaby się z meczem eliminacji Euro 2016 Gruzja-Polska, który transmitować będzie stacja. Program informacyjny można będzie obejrzeć tylko w Polsat News. więcej

 
Cyfrowy Polsat nadal bez decyzji ws. aukcji na LTE

Cyfrowy Polsat nie zdecydował jeszcze, czy weźmie udział w aukcji pasma częstotliwości 800 MHz. - Czas na decyzję mamy do 24 listopada - mówił na wczorajszej konferencji prasowej Tomasz Gillner-Gorywoda, prezes Cyfrowego Polsatu. więcej

 
5 mld zł przychodów i 280 mln zł zysku Cyfrowego Polsatu po trzech kwartałach

Grupa Cyfrowy Polsat zanotowała w trzech kwartałach br. 4,9 mld zł przychodów i 280 mln zł zysku netto. Spółki wchodzącej w jej skład świadczyły łącznie 16,5 mln usług. Liczba abonentów usług telewizyjnych platformy oscyluje cały czas wokół 3,5 mln. więcej

 
 
Radio  
 
Radio ZET liderem w Warszawie. Duży wzrost Radia Nostalgia, RDC i Radia Warszawa

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
,,Sobowtór" piwnego blogera w reklamie Lidla. ,,To przypadkowe podobieństwo" (wideo)

W nowej reklamie piwa Argus w sklepach Lidl występuje pracownik browaru nazywający się i wyglądający podobnie jak znany bloger piwny Tomasz Kopyra. Lidl Polska podkreśla, że to zupełnie przypadkowe podobieństwo. więcej

 
Gwiazdka w okopach I wojny światowej promuje święta w sieci hipermarketów Sainsbury's

Poruszającym filmem przypominającym znany epizod z I wojny światowej sieć hipermarketów Sainsbury’s rozpoczyna sezon świątecznych zakupów. więcej

 
Dzieci jako superbohaterowie w kampanii ,,Mamo, Tato, wolę wodę!"

Zaczęła się kolejna edycja kampanii społecznej „Mamo, Tato, wolę wodę!” organizowanej przez Żywiec Zdrój. Akcję, pod hasłem „Bo woda jest super”, przygotowały i realizują firmy KidsLab, VML Poland i MediaCom Warszawa. więcej

 
Katarzyna Ejdys na czele Newcast w ZenithOptimedia Group

Katarzyna Ejdys objęła nowo utworzoną funkcję szefowej działu Newcast w domu mediowym ZenithOptimedia Group. W firmie pracuje od półtora roku. więcej

 
Kozioł zamiast Bartmana na opakowaniach Okocimia

W sprzedaży pojawiły się butelki i puszki piwa Okocim (produkowanego przez Carlsberg Polska) z nową identyfikacją wizualną. Jej motywem przewodnim jest wizerunek kozła. więcej

 
FoodCare zapłaci fundacji Michalczewskiego 15 mln zł za Tigera

Sąd Apelacyjny w Krakowie prawomocnie nakazał firmie FoodCare zapłatę ponad 15 mln zł dla Fundacji Darka Michalczewskiego „Równe Szanse” z tytułu nieuiszczonych opłat licencyjnych za sprzedaż napoju energetycznego Tiger. więcej

 
LPP pracuje nad marką luksusową. Na rynku pojawi się wiosną 2016 roku

Firma LPP, właściciel takich marek, jak Reserved czy House, planuje odświeżenie części z nich. Pracuje także nad wprowadzeniem na rynek szóstej marki, która ma zagospodarować rynek bardziej luksusowych produktów. Będzie skierowana do wymagających klientów, co oznacza również nieco wyższe ceny. Pierwsze sklepy powstaną w I kwartale 2016 roku w Polsce, potem będą otwierane również w innych krajach, w których LPP jest już obecne. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Porsche: 911 Carrera 4 GTS Godrej: Cameras McDonald's: The Real Milk Shake Veloklinika: Register for classes Godrej: Not protecting is gifting.
 
Prasa  
 
,,Rzeczpospolita" testuje nowy serwis internetowy w RWD. CMS od NewsCycle Solutions

Nowa odsłona serwisu internetowego „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) została udostępniona w wersji testowej. - To koniec pierwszego etapu cyfryzacji dziennika - informuje Wirtualnemedia.pl Marcin Kowalczyk, szef pionu cyfrowego w wydawnictwie. więcej

 
Polskapresse zamyka drukarnię w Gdańsku. ,,Dziennik Bałtycki" będzie drukowany w Bydgoszczy

W kwietniu 2015 roku Grupa Wydawnicza Polskapresse zamknie drukarnię w Gdańsku i zwolni jej pracowników. Wszystkie drukowane tam dzienniki i tygodniki trafią do zakładu Express Media w Bydgoszczy, który należy do Polskapresse. więcej

 
Wydawca ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" to teraz PMPG Polskie Media

PMPG Polskie Media SA - to nowa nazwa Platformy Mediowej Point Group SA. Podkreśla ona, że spółka ma polskie pochodzenie i oparta jest na krajowym kapitale. więcej

 
Coraz mniej ludzi kupuje prasę w kioskach. Duże spadki ,,DGP" i ,,GPC"

Najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach we wrześniu 2014 roku był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Dziennik Gazeta Prawna”. więcej

 
PMPG z niższymi przychodami, ale wyższym zyskiem

Grupa PMPG zamknęła pierwsze dziewięć miesięcy br. z niższymi przychodami niż rok wcześniej. Spółka zanotowała jednak wzrost zysku netto. więcej

 
,,Wall Street Journal" wycofuje się z Niemiec i Turcji, koniec Wall Street Radio Network

Dow Jones & Company, wydawca „Wall Street Journal” zdecydował o zamknięciu dwóch lokalnych serwisów internetowych oraz rozgłośni radiowej. Tłumaczy to oszczędnościami. więcej

 
Jedynki  
 
 
Hot Moda & Shopping - 2014-11-14 Zwierciadło - 2014-11-14 Bravo Sport - 2014-11-13 Gość Niedzielny - 2014-11-13 Marie Claire - 2014-11-13
 
Internet  
 
YouTube uruchamia Music Key, własny serwis z muzyką. Bez reklam, ale za 7,99 dol. miesięcznie

Music Key to nazwa nowego serwisu muzycznego, który pozwoli na słuchanie nagrań w internecie. - To usługa premium, która umożliwia słuchanie muzyki bez reklam, z wyłączonym ekranem i w trybie offline - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Zalewski, communications & public affairs manager w Google Polska. więcej

 
Po interwencji Wardęgi Wirtualna Polska usuwa jego klip. "Złodzieje contentu"

Youtuber Sylwester Wardęga poskarżył się, że Wirtualna Polska przy opisywaniu jego rekordowego klipu z psem-pająkiem, umieszczała to wideo nie z oficjalnego kanału youtube’owego, ale z własnego serwisu Wrzuta.pl. Tekst wskazany przez Wardęgę szybko zniknął z portalu, jednak na Wrzucie pozostał sam filmik. więcej

 
Google wprowadzi oznaczenia stron mobilnych w wyszukiwarce

Koncern Google zmierza oznaczać w wynikach wyszukiwania strony internetowe dostosowane do urządzeń mobilnych. - Niedługo dla SEO posiadanie mobilnej wersji witryny może stać się koniecznością - przewiduje Crispin Sheridan, dyrektor Global Search w firmie SAP. więcej

 
Grupa WP traci w mobile'u, Onet i RASP z dużym wzrostem. Interia z Onetem liderami w audio/wideo

We wrześniu br. strony Grupy Wirtualna Polska zanotowały mniej krajowych odsłon mobilnych i użytkowników korzystających z treści audio/wideo niż miesiąc wcześniej. Wzrosty w obu ujęciach osiągnęła natomiast Grupa Onet - RASP. więcej

 
Wyborcza.pl z nowym layoutem. Ma się odróżniać od Gazeta.pl

Agora zdecydowała się na odświeżenie wyglądu serwisów Wyborcza.pl, Wyborcza.biz oraz miejskich witryn „Gazety Wyborczej”. Ujednolicane zostały znaki i ikony tych serwisów oraz aplikacji mobilnych. więcej

 
Groupon rezygnuje z e-mailingów, chce być platformą zakupową jak eBay i Amazon

Koniec z wysyłaniem e-maili, przebudowa lokalnych stron internetowych, geolokalizacja i aplikacja mobilna - taki scenariusz rozwoju Groupona na najbliższe lata zapowiada Eric Lefkofsky, dyrektor generalny firmy. więcej

 
Nowa wyszukiwarka i klawiatura dla Androida od Google

Elementy pochodzące z interfejsu Material Design to najważniejsza nowość w odświeżonych wersjach wyszukiwarki i klawiatury dla systemu Android, które udostępnił Google. więcej

 
Siedem nowych seriali od Amazona

W 2015 roku Amazon przedstawi swoim użytkownikom aż siedem nowych seriali. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Moda ma znaczenie dla połowy Polaków. H&M, Reserved, CCC i Nike najpopularniejszymi markami

Ponad połowa Polaków twierdzi, że dobrze orientuje się w trendach modowych. Dla podobnego odsetka moda ma znaczenie. Respondenci twierdzą, że znacznie częściej kupują odzież niż obuwie i te pierwsze zakupy charakteryzują się większą spontanicznością. Największa grupa badanych określa swój styl ubierania jako "casual, miejski", zaś najbardziej popularnymi markami wśród respondentów są H&M i Reserved jako marki odzieżowe oraz CCC i Nike jako marki obuwia - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
1158 zł planujemy wydać na zakupy świąteczne

Tegoroczne świąteczne wydatki Polaków będą wyższe o 13 proc. w stosunku do ubiegłego roku i jest to najwyższy procentowy wzrost w Europie. Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi polska rodzina planuje wydać prawie 1160 zł. Najchętniej pod choinką zarówno ofiarowalibyśmy, jak również sami chcielibyśmy dostać książki - wynika z badania Deloitte. więcej

 
Technologie  
 
Nowa wersja Windows 10 przynosi kilka nowości
 
Rośnie sprzedaż tabletów. Apple przed Samsungiem, ale Android przed iOS
 
Quad Titan MS5002 - nowy smartfon od Manty za 499 zł
 
Tab S8-50 - nowy tablet od Lenovo wkrótce w Polsce
 
WI7 i WI10N - nowe tablety z Windows 8.1 od Allview Mobile za 299 zł i 999 zł
 
ROG Poseidon GTX 980 - nowa karta graficzna z chłodzeniem hybrydowym od Asusa za 2599 zł
 
SL-BG2 i SL-BG1 - nowe miniaturowe napędy SSD od Sony
 
Android 5.0 Lollipop dla LG G3 wchodzi do Polski
 
Gospodarka  
 
1158 zł planujemy wydać na zakupy świąteczne
 
Polacy kupili alkohol za ponad 41 mld zł
 
FoodCare zapłaci fundacji Michalczewskiego 15 mln zł za Tigera
 
Ceny w październiku spadły o 0,6 proc. rdr
 
Mateusz Szczurek: Deflacja nie jest problemem polskiej gospodarki
 
LPP pracuje nad marką luksusową. Na rynku pojawi się wiosną 2016 roku
 
Uwaga na świąteczne kredyty. Nie muszą być wcale tańsze
 
Lotnisko w Modlinie rozbudowuje terminal i buduje hotel. Nowi przewoźnicy w przyszłym roku
 
Sylwia Pusz partnerem firmy doradczej PwC
 
Ruszają pierwsze konkursy w nowej perspektywie unijnej. Więcej pożyczek zamiast dotacji i nacisk na innowacje
 
Lepsza Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej od drugiej połowy 2015 r.
 
MCI planuje publiczną emisję obligacji. Nie wyklucza emisji akcji
 
Tkaniny obiciowe łatwe do czyszczenia. Wystarczy zwilżona wodą szmatka, aby usunąć nawet plamy z wina
 
Kantory internetowe podbiją rynek, ponad 20 mld zł w 2013. Banki chcą z nimi konkurować
 
Kultura/Rozrywka  
 
Siedem nowych seriali od Amazona
 
Adam Sandler w filmie "The Cobbler" ma magiczne buty (wideo)
 
"Time of Our Lives" Pitbulla (posłuchaj)
 
Omarion wydaje "Sex Playlist"
 
"The Last Goodbye" Billy'ego Boyda z Hobbitem
 
Blog  
 
Apple story, czyli jak nie zostałem autorytetem moralnym.* - Ewaryst Fedorowicz
 
Tropem skandalicznego reportażu Polskiego Radia - Krzysztof Czabański
 
Po-lin - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Polska i jej promocja na sprężynach oparta - Zbigniew Brzeziński
 
Historia przyśpieszona... - Stanislaw Jedrzejewski
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl