|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 16 Listopada 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polska reklama 2,6 proc. w górę. Zyskują telewizja, internet i radio - traci prasa
W pierwszych trzech kwartałach br. wydatki reklamowe w Polsce wyniosły 5,14 mld zł, o 2,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Kilkuprocentowe wzrosty nastąpiły w telewizji, internecie i radiu, natomiast kilkunastoprocentowe spadki w gazetach i magazynach.
więcej |
|
TVP wybrała firmę, która dostarczy satelitarny sygnał TVP Polonia
Telewizja Polska rozstrzygnęła przetarg na dostarczanie od 2015 roku sygnału TVP Polonia przez satelitę. Odpowiadać będzie za to firma TTcomm, która wygrała w przetargu z ITI Neovision, operatorem platformy nc+.
więcej |
|
Wydawca ,,Vogue'a" i ,,New Yorkera" zapłaci praktykantom 5,8 mln dol. zaległych pensji
Wydawnictwo Cond? Nast, właściciel m.in. „Vogue’a”, „Vanity Fair”, „Glamour”, „New Yorkera” i „Wired”, musi zapłacić zaległe wynagrodzenie ponad 7,5 tys. praktykantom pracującym w jego redakcjach.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Trzecia edycja ,,Tańca z Gwiazdami" wiosną w Polsacie
Telewizja Polsat zamierza wiosną 2015 roku pokazać trzeci sezon programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Poinformowano o tym podczas finału drugiej edycji show, który odbył się w miniony piątek.
więcej
|
|
TVP wybrała firmę, która dostarczy satelitarny sygnał TVP Polonia
Telewizja Polska rozstrzygnęła przetarg na dostarczanie od 2015 roku sygnału TVP Polonia przez satelitę. Odpowiadać będzie za to firma TTcomm, która wygrała w przetargu z ITI Neovision, operatorem platformy nc+.
więcej
|
|
,,Reklama Dzieciom" po raz 22. TVP wyemituje reklamy w Wigilię
Telewizja Polska w tym roku po raz 22. zorganizuje charytatywną akcję „Reklama Dzieciom”. Kwota, którą TVP przeznaczy dla potrzebujących dzieci, zależeć będą od oglądalności specjalnego bloku reklamowego.
więcej
|
|
W cenniku reklamowym TVP tanieje ,,M jak miłość", droższe ,,Wiadomości"
W grudniowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 3,3 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej - jak zwykle - trzeba wydać na reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz między „Wiadomościami”, „Sportem” i „Pogodą” w TVP1.
więcej
|
|
Polsat kręci czwartą serię ,,Top Chef". Jury bez zmian
W zeszłym tygodniu wystartowały zdjęcia do czwartego sezonu programu „Top Chef”, który Polsat planuje pokazać wiosną 2015 roku. W reality-show bierze udział 14 zawodowych kucharzy.
więcej
|
|
Multimedia Polska ze wzrostem przychodów i zysku. Mniej abonentów
Sieć kablowa Multimedia Polska w pierwszych trzech kwartałach br. zanotowała wzrost przychodów i zysku netto. Na koniec września br. miała jednak mniej abonentów niż rok temu. Możliwe jednak, że niebawem jej baza znów się powiększy, bo spółka zapowiada akwizycje.
więcej
|
|
ATM Grupa na plusie. ATM Rozrywka z największym wzrostem przychodów
ATM Grupa w pierwszych trzech kwartałach br. zanotowała wzrost przychodów i zysku netto. Największe wpływy spółka notuje cały czas z produkcji telewizyjnej, ale najdynamiczniej rosną przychody reklamowe kanału ATM Rozrywka.
więcej
|
|
Telenowela ,,Królowa serc" w TV Puls
3 grudnia 2014 roku TV Puls rozpocznie emisję nowej telenoweli „Królowa serc”. Będzie to premiera telewizyjna tej amerykańskiej produkcji w Polsce.
więcej
|
|
Kanał History pokaże serial ,,Biblia"
W niedzielę 23 listopada br. kanał dokumentalny History rozpocznie emisję amerykańskiego miniserialu „Biblia”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polska reklama 2,6 proc. w górę. Zyskują telewizja, internet i radio - traci prasa
W pierwszych trzech kwartałach br. wydatki reklamowe w Polsce wyniosły 5,14 mld zł, o 2,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Kilkuprocentowe wzrosty nastąpiły w telewizji, internecie i radiu, natomiast kilkunastoprocentowe spadki w gazetach i magazynach.
więcej
|
|
W cenniku reklamowym TVP tanieje ,,M jak miłość", droższe ,,Wiadomości"
W grudniowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 3,3 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej - jak zwykle - trzeba wydać na reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz między „Wiadomościami”, „Sportem” i „Pogodą” w TVP1.
więcej
|
|
Dobrzańska, Nowakowski, Przerwa i Karawajczyk w Change Integrated
Do działu kreacji agencji reklamowej Change Integrated (należącej do Group One) dołączyli Kaja Dobrzańska oraz tworzący duet kreatywny Marcin Nowakowski i Dominik Przerwa, a w grudniu pracę w firmie zacznie Natalia Karawajczyk.
więcej
|
|
Serce i Rozum ze Świętym Mikołajem w przedpokoju reklamują FunPack z nc+ w Orange (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa FunPacku oferowanego przez Orange. Akcję, której głównymi bohaterami są Serce i Rozum, przygotowały firmy Publicis Poland, Film Delikatesy, Human Ark, Genetix i MEC.
więcej
|
|
Zwierzęce reklamy Tigera z dialogami od internautów (wideo)
Spoty napoju energetycznego Tiger (produkowanego przez Maspex Wadowice) z udziałem tygrysa oraz sowy, koguta i sarny zaczęły być emitowane z dialogami wymyślonymi przez internautów. Kampanię przygotowały firmy Young & Rubicam, Lemon Sky JWT i Mindshare Polska.
więcej
|
|
,,Zacznij zdrowo dzień!" w reklamie soku Tymbark 100% Multiwitamina (wideo)
W telewizji i radiu ruszyła kampania reklamowa soku 100% Multiwitamina marki Tymbark (produkowanego przez Maspex Wadowice). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zacznij zdrowo dzień!”, przygotowały firmy Young & Rubicam i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Grupa Sare z 1,35 mln zł zysku po III kw., chce przejść na rynek główny GPW
Prawie 18 mln zł przychodów i ponad 1,35 mln zł zysku netto wypracowała Grupa Sare po trzech kwartałach 2014 r. To więcej niż w całym ubiegłym roku i jednocześnie najlepszy wynik skonsolidowany w historii grupy.
więcej
|
|
Value Media obronił internetowy budżet mediowy PKO BP
Dom mediowy Value Media (należący do holdingu Group One) nadal będzie zajmował się planowaniem i zakupem mediów w internecie dla PKO Banku Polskiego. Umowę przedłużono o rok.
więcej
|
|
Jeff Platón dyrektorem marketingu Interactive Intelligence Group
Jeff Platón objął funkcję globalnego dyrektora ds. marketingu w koncernie programistycznym Interactive Intelligence Group. Wcześniej pracował m.in. w Cisco i McAfee.
więcej
|
|
Policzkowanie i alkohol na kreatywność pracowników agencji w parodii od Leo Burnett (wideo)
Agencja Leo Burnett przygotowała parodię reklam produktów farmaceutycznych, w której promowane jest picie alkoholu i policzkowanie jako sposób na pobudzanie kreatywności u pracowników branży reklamowej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wydawca ,,Vogue'a" i ,,New Yorkera" zapłaci praktykantom 5,8 mln dol. zaległych pensji
Wydawnictwo Cond? Nast, właściciel m.in. „Vogue’a”, „Vanity Fair”, „Glamour”, „New Yorkera” i „Wired”, musi zapłacić zaległe wynagrodzenie ponad 7,5 tys. praktykantom pracującym w jego redakcjach.
więcej
|
|
Najwięcej e-wydań sprzedaje ,,Dziennik Gazeta Prawna". ,,Gazeta Wyborcza" poza podium
W III kwartale br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”, a najwięcej zyskał „Przegląd Sportowy”. Natomiast wśród dzienników regionalnych pierwsze miejsce należało do „Dziennika Bałtyckiego”.
więcej
|
|
,,CD Action" umacnia się na pozycji lidera. ,,PC World" o 40 proc. w dół
W sierpniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży magazynów komputerowych i o grach komputerowych umocnił się „CD Action”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „PC World”.
więcej
|
|
Adam Michnik nominowany do litewskiej Nagrody Wolności
Adam Michnik, redaktor naczelny "Gazety Wyborczej", został nominowany do prestiżowej litewskiej Nagrody Wolności za rok 2014 - poinformował parlament Litwy.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z książką ,,Emerytury i renty 2015" za 9,99 zł
We wtorek 18 listopada br. do części nakładu „Gazety Wyborczej” (Agora) dołączona zostanie książka „Emerytury i renty 2015”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nowa WP.pl z rekordem, liderem Onet, Gazeta.pl przed o2.pl (strony główne portali)
We wrześniu br. udostępniona w nowej wersji strona główna WP.pl zanotowała rekordowo dużo użytkowników i najwyższy jak dotąd średni czas korzystania przez odwiedzających. Zdecydowanym liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon (a także krajowych odsłon mobilnych) pozostaje strona główna Onet.pl, natomiast spadek liczby odwiedzających zanotowała strona o2.pl.
więcej
|
|
Facebook chce ograniczyć liczbę reklam udających wpisy
Portal Facebook zapowiada, że w 2015 r. będzie walczył z reklamami ukrytymi w postach publikowanych przez marki.
więcej
|
|
Onet uruchomił agregator kulinarny TargSmaku.pl
Grupa Onet.pl udostępniła serwis TargSmaku.pl agregujący kilkanaście tysięcy przepisów z ponad tysiąca blogów kulinarnych. Na stronie przepisy można przeglądać i łączyć w oparciu o różne kryteria.
więcej
|
|
Microsoft zapowiada Skype'a w przeglądarce internetowej
Koncern Microsoft poinformował, że udostępniona zostanie wersja komunikatora Skype działająca w przeglądarce internetowej, bez konieczności instalowania osobnej aplikacji.
więcej
|
|
Jedna czwarta reklam na Facebooku promuje podrobione towary (wideo)
24 proc. reklam publikowanych w serwisie Facebook prowadzi do stron z podróbkami. Najczęściej promowane w ten sposób są podrobione towary luksusowe - wynika z badania przeprowadzonego przez włoskich ekspertów.
więcej
|
|
Larry Page biznesmenem roku 2014 miesięcznika ,,Fortune"
Larry Page, szef i współtwórca koncernu Google znalazł się na czele listy największych postaci biznesu 2014 roku magazynu „Fortune”. Pokonał Tima Cooka, prezesa Apple.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|