|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 18 Listopada 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Polsat może na razie wrócić do nazwy Polsat News+
Telewizja Polsat może ponownie posługiwać się nazwą Polsat News+. Sąd Apelacyjny zmienił decyzję Sądu Okręgowego o zabezpieczeniu powództwa, udzielonego na wniosek platformy nc+ - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN wiosną pokaże drugą edycję ,,Project Runway"
Telewizja TVN wiosną przyszłego roku wyemituje drugą edycję reality-show „Project Runway” - potwierdził Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. Niebawem mają zostać ogłoszone castingi do programu.
więcej
|
|
,,Taniec z Gwiazdami 2" hitem Polsatu. 37 mln zł z reklam
Drugą edycję programu „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie oglądało 3,66 mln widzów, czyli o 1,4 mln osób więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie „Tylko taniec”. Stacja w czasie nadawania show była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 36,90 mln zł.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat może na razie wrócić do nazwy Polsat News+
Telewizja Polsat może ponownie posługiwać się nazwą Polsat News+. Sąd Apelacyjny zmienił decyzję Sądu Okręgowego o zabezpieczeniu powództwa, udzielonego na wniosek platformy nc+ - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN wiosną pokaże drugą edycję ,,Project Runway"
Telewizja TVN wiosną przyszłego roku wyemituje drugą edycję reality-show „Project Runway” - potwierdził Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. Niebawem mają zostać ogłoszone castingi do programu.
więcej
|
|
,,Taniec z Gwiazdami 2" hitem Polsatu. 37 mln zł z reklam
Drugą edycję programu „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie oglądało 3,66 mln widzów, czyli o 1,4 mln osób więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie „Tylko taniec”. Stacja w czasie nadawania show była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 36,90 mln zł.
więcej
|
|
5,4 mln widzów zobaczyło ogłoszenie wyników wyborów
Średnio 5,4 mln widzów oglądało ogłoszenie sondażowych wyników wyborów samorządowych podczas wieczorów wyborczych w niedzielę 16 listopada br. Najwięcej widzów śledziło specjalny program emitowany w TVP1.
więcej
|
|
Związkowcy z TVP pójdą do sądu? ,,Nie otrzymaliśmy dotąd żadnego pozwu"
Związek zawodowy Wizja podtrzymuje, że pozwie TVP za umowę z LeasingTeam. To efekt kontroli, jaką u nadawcy przeprowadziła Państwowa Inspekcja Pracy. - Mamy trzy opinie prawne - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl szefowa Wizji. - Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy żadnego pozwu - twierdzi rzecznik prasowy TVP.
więcej
|
|
,,Wataha" hitem HBO. Serial oglądało 335 tys. widzów
Emitowany w HBO polski serial sensacyjny „Wataha” oglądało średnio 335 tys. widzów, notując kilkukrotnie wyższe udziały od średnich dobowych wyników stacji. Nadawca nie zdradza, czy nakręci drugi sezon produkcji.
więcej
|
|
Będzie dziewiąta edycja show ,,Tylko muzyka". Rusza internetowy casting
Telewizja Polsat planuje wiosną 2015 roku pokazać dziewiątą edycję talent-show „Tylko muzyka. Must be the music”. Stacja rozpoczęła już poszukiwania uczestników do niej.
więcej
|
|
,,Prognoza pogody" w TVP1 z największymi wpływami z reklam, dalej ,,Pierwsza miłość" i ,,Szpital"
Programem telewizyjnym, który w br. cennikowo zarobił najwięcej z reklam, jest nadawana po głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 „Prognoza pogody”. Wyprzedziła pod tym względem seriale „Pierwsza miłość” z Polsatu i „Szpital” z TVN.
więcej
|
|
Tomasz Kammel i Halina Mlynkova poprowadzą sylwestra w TVP2
Tomasz Kammel i Halina Mlynkova znajdą się wśród gospodarzy imprezy sylwestrowej TVP2, która odbędzie się we Wrocławiu. TVP zachęca już do nadsyłania życzeń, które wyemituje podczas koncertu.
więcej
|
|
Polsat nowym liderem, coraz gorsze wyniki TVP2. TVN24 wygrał z TVP Info
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Mimo rekordowych przychodów, maleje zysk Bertelsmanna i RTL Group
Bertelsmann i RTL Group w pierwszych trzech kwartałach br. zanotowały gorsze wyniki finansowe niż przed rokiem, m.in. duże spadki zysku netto. Obie spółki są wymieniane wśród kandydatów do kupna kontrolnego pakietu TVN.
więcej
|
|
KPMG zbada sprawozdania Telewizji Puls
Telewizja Puls podpisała umowę z firmą audytorską KPMG dotyczącą audytu sprawozdania finansowego spółki za 2014 rok.
więcej
|
|
Mecz Gruzja-Polska hitem tygodnia, ,,Taniec z Gwiazdami" pokonał ,,Rolnika"
„Taniec z Gwiazdami” był w zeszłym tygodniu najchętniej oglądanym programem rozrywkowym, pokonując show „Rolnik szuka żony”. Na podium tuż za „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” znalazł się mecz piłkarski Gruzja-Polska.
więcej
|
|
Atak na serwery Vectry. W weekend nie działał internet
W weekend na terenie całej Polski występowały problemy z dostępem do internetu w sieci kablowej Vectra. Ich powodem były ataki DDoS na serwery operatora.
więcej
|
|
,,Wiadomości" sprzed 25 lat w TVP Historia
Kanał TVP Historia od wtorku 18 listopada br. emitować będzie archiwalne wydania „Wiadomości” TVP1. Będzie je można oglądać codziennie o godz. 19.00.
więcej
|
|
Katarzyna Kieli wśród najbardziej wpływowych kobiet w branży kablowej
Katarzyna Kieli, president & managing director w Discovery Networks na rynki Europy Środkowowschodniej, Bliskiego Wschodu oraz Afryki, została uznana przez magazyn „CableFAX” jedną z najbardziej wpływowych kobiet w branży telewizji kablowej w 2014 roku.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polska Organizacja Turystyczna wybierze dom mediowy do kampanii na Expo 2015
Polska Organizacja Turystyczna szuka domu mediowego, który zaplanuje i kupi media do kampanii promującej obecność Polski podczas Wystawy Światowej Expo 2015. Do obsługi jest budżet w wysokości 6 mln zł brutto.
więcej
|
|
Alior Bank sponsorem piłkarskiej reprezentacji, ale przy transmisjach nadal reklamuje się BZ WBK z Pelem (wideo)
Chociaż BZ WBK od kilku lat nie jest już sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, przy transmisjach telewizyjnych jej meczów nadal wykupuje emisję billboardu sponsorskiego, w którym występuje legendarny brazylijski piłkarz Pele. Alior Bank, nowy sponsor naszej drużyny narodowej, nie wprowadził na razie motywu piłkarskiego do swoich reklam telewizyjnych.
więcej
|
|
Reklama tv: najwięcej zarobił Polsat, TVN w dół o 31 proc., w górę TVP i kanały tematyczne
Przez dziesięć miesięcy br. Polsat zarobił cennikowo najwięcej z reklam spośród wszystkich stacji telewizyjnych zarobił Polsat. I choć jego przychody reklamowe były niższe niż rok temu, wyprzedził ubiegłorocznego lidera - TVN.
więcej
|
|
Mediacap: 46 mln zł wpływów i 1,2 mln zł zysku, 62 proc. spoza reklamy
W trzech kwartałach br. holding Mediacap - obejmujący agencje marketingowe Scholz & Friends Warszawa, EM Lab i The Digitals oraz firmę badawczą Grupa IQS - zanotowała 46,01 mln zł wpływów ze sprzedaży i 1,22 mln zł zysku netto. Już 62,5 proc. wpływów spółki pochodzi z usług pozamarketingowych.
więcej
|
|
,,Prognoza pogody" w TVP1 z największymi wpływami z reklam, dalej ,,Pierwsza miłość" i ,,Szpital"
Programem telewizyjnym, który w br. cennikowo zarobił najwięcej z reklam, jest nadawana po głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 „Prognoza pogody”. Wyprzedziła pod tym względem seriale „Pierwsza miłość” z Polsatu i „Szpital” z TVN.
więcej
|
|
Sylwia Matych: z Unlimited do Polymus
Sylwia Matych objęła funkcję creative group head w agencji marketingi zintegrowanego Polymus. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Unlimited, Paralotna, Momentum Worldwide i Saatchi & Saatchi.
więcej
|
|
Jerzy Janowicz walczy o szczęście w kampanii UNIQA (wideo)
Zaczęła się pierwsza duża kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej UNIQA z udziałem tenisisty Jerzego Janowicza. Akcję, będącą polską adaptację globalnej kampanii, ubezpieczyciel przygotował wspólnie z firmami Ambasada Brand Communications i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Prudential reklamuje się kolejnymi obietnicami dotrzymanymi potomkom przedwojennych klientów (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Prudential Polska pokazująca prawdziwe historie polis wystawionych przez nią przed II wojną światową. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BBDO Warszawa, Papaya Films, Starcom, Next i Socialyse.
więcej
|
|
Wspólne celebrowanie świąt w kampanii KFC (wideo)
W bożonarodzeniowej kampanii reklamowej sieć restauracji KFC zachęca do wspólnego celebrowania świąt. Akcja, przygotowana przez McCann Worldgroup, FFW Communication i OMD Media Direction, wspiera też okolicznościową promocję.
więcej
|
|
Rosnąca przyjemność reklamuje herbatę i syrop od Herbapolu (wideo)
Pod hasłem „Przyjemność. Masz to w naturze” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa produktów Herbapolu. Akcję przygotowały firmy Lowe Warsaw i Platige Image.
więcej
|
|
Agata Kulesza w rodzinnej reklamie konta oszczędnościowego w ING Banku Śląskim (wideo)
Wystartowała kolejna kampania reklamowa ING Banku Śląskiego z udziałem aktorki Agaty Kuleszy. Akcję, promującą konto oszczędnościowe, przygotowały firmy Brain i Lowe Media.
więcej
|
|
Męska ,,Rodzinka.pl" pakuje i gotuje w bożonarodzeniowych reklamach Orange (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona bożonarodzeniowej kampanii reklamowej Orange z udziałem męskiej części bohaterów serialu „Rodzinka.pl”. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Havas Worldwide Warsaw, Dynamo Film, Platige Image i MEC.
więcej
|
|
Gatta reklamuje rajstopy na jesień i zimę
Gatta, producent m.in. rajstop i bielizny, kontynuuje jesienną kampanię reklamową. Jej nowa odsłona, przygotowana wspólnie z domem mediowym Starcom, jest prowadzona w radiu.
więcej
|
|
Cityboard Media z działem kreacji dla małych i średnich firm
W strukturze firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media utworzono dział kreatywno-graficzny. Czteroosobowym zespołem kieruje Sara Sapieha.
więcej
|
|
Bartłomiej Trośniak: z Tradedoubler do Value Media
Bartłomiej Trośniak objął funkcję performance account managera w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Poprzednio pracował w sieci afiliacyjnej Tradedoubler.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Auto-Moto" nowym liderem sprzedaży miesięczników motoryzacyjnych
W sierpniu 2014 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansował magazyn „Auto-Moto”.
więcej
|
|
Polskapresse z sześcioma nagrodami w konkursie European Newspaper Award
Jury 16. edycji konkursu designu prasy European Newspaper Award nagrodziło pięć okładek dzienników Grupy Polskapresse, które otrzymały nagrody dla najlepiej zaprojektowanych gazet. Spółka dostała też nagrodę za projekt tygodników online.
więcej
|
|
Resort skarbu chce doprecyzowania misji publicznej PAP
Doprecyzowanie działalności misyjnej Polskiej Agencji Prasowej przewiduje projekt założeń do nowelizacji ustawy o PAP, który przyjął Komitet Stały Rady Ministrów.
więcej
|
|
Trzy magazyny telewizyjne Polskapresse w nowym pakiecie reklamowym Wider TV Guide
Biuro reklamy Grupy Polskapresse uruchomiło nowy pakiet reklamowy Wider TV Guide, który obejmuje trzy magazyny telewizyjne należące do tej Grupy.
więcej
|
|
Małgorzata Kozera, Alexandra Richie i Kalina Błażejowska z Nagrodami Newsweeka im. Teresy Torańskiej
W tegorocznej edycji Nagród Newsweeka im. Teresy Torańskiej kapituła przyznała nagrody Małgorzacie Kozerze, Alexandrze Richie oraz Kalinie Błażejowskiej. Nagrodę specjalną za działalność publiczną otrzymał ksiądz Jan Kaczkowski.
więcej
|
|
,,Gala" w większym formacie i z lepszym papierem
Dwutygodnik „Gala” (Grupa Burda) od wydania, które pojawi się w sprzedaży w poniedziałek 17 listopada br., ukazywać się będzie w większym formacie i drukowany będzie na bardziej luksusowym papierze. Na okładce znajdzie się Magdalena Mielcarz.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nowy serwis ,,Rzeczpospolitej" chwalony za layout i grafiki, ganiony za menu
Zdaniem specjalistów z agencji interaktywnych nowa wersja serwisu „Rzeczpospolitej” jest bardziej przejrzysta i świetnie oddaje gospodarczo-prawny profil gazety. Jednym krytykowanym elementem jest rozwijane menu boczne.
więcej
|
|
Biedronka otworzy sklep internetowy? ,,Przyglądamy się zmianom zachodzącym na rynku"
Sieć Biedronka prowadzi pilotaż sprzedaży internetowej - mówią nieoficjalne doniesienia. Jednak Jeronimo Martins Polska, właściciel Biedronki, temu zaprzecza. - Nie prowadzimy w tej chwili żadnych testów sklepu internetowego. Ale obserwujemy rynek - informuje firma.
więcej
|
|
Facebook pracuje nad konkurencją dla LinkedIn
Facebook przygotowuje wprowadzenie nowej wersji swojego serwisu, przeznaczonej do zdalnej pracy i służbowych kontaktów. Ma się nazywać Facebook at Work i konkurować z takimi platformami jak LinkedIn.
więcej
|
|
Grupa Nokaut ze spadkiem wpływów i 656 tys. zł straty w br., ale w III kwartale na plusie
Grupa Nokaut, właściciel m.in. porównywarki cenowej Nokaut.pl i udziałowiec w spółce Morizon, w trzech kwartałach br. zanotowała 7,76 mln zł wpływów ze sprzedaży i 656 tys. zł straty netto. Przy czym w samym III kwartale firma osiągnęła dodatni wynik finansowy.
więcej
|
|
NASK: ponad 2,5 mln nazw w rejestrze domeny .pl
Rejestr domeny .pl zakończył III kwartał 2014 r. z blisko milionem abonentów i ponad 2,5 miliona aktywnych nazw - wynika z raportu firmy NASK.
więcej
|
|
Łukasz Skrzypek: z Iplex na dyrektora ds. VOD w Agorze
Łukasz Skrzypek dołączył do Agory, gdzie objął stanowisko dyrektora ds. VOD.
więcej
|
|
,,Marco Polo" - nowy serial Netflixa. Premiera 12 grudnia
W internecie pojawił się nowy zwiastun serialu "Marco Polo".
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|