Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 18 Listopada 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Polsat może na razie wrócić do nazwy Polsat News+

Telewizja Polsat może ponownie posługiwać się nazwą Polsat News+. Sąd Apelacyjny zmienił decyzję Sądu Okręgowego o zabezpieczeniu powództwa, udzielonego na wniosek platformy nc+ - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVN wiosną pokaże drugą edycję ,,Project Runway"

Telewizja TVN wiosną przyszłego roku wyemituje drugą edycję reality-show „Project Runway” - potwierdził Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. Niebawem mają zostać ogłoszone castingi do programu. więcej

 
,,Taniec z Gwiazdami 2" hitem Polsatu. 37 mln zł z reklam

Drugą edycję programu „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie oglądało 3,66 mln widzów, czyli o 1,4 mln osób więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie „Tylko taniec”. Stacja w czasie nadawania show była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 36,90 mln zł. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Wydawnictwo WAM poszukuje osoby na stanowisko
Szef promocji i marketingu

Mumin's Int poszukuje osoby na stanowisko
Ilustrator/ Grafik/ Motion Designer

Comarch SA poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. digital marketingu

Mumin's Int poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager Advertiser

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Digital Marketing- Market Lead

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Content Manager

MEC poszukuje osoby na stanowisko
Junior Online Planner

Burda International poszukuje osoby na stanowisko
Group Sales Account

Carat Polska poszukuje osoby na stanowisko
Communications Media Planner

Duda Polska poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager / Senior Account Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Nowy serwis ,,Rzeczpospolitej" chwalony za layout i grafiki, ganiony za menu

Zdaniem specjalistów z agencji interaktywnych nowa wersja serwisu „Rzeczpospolitej” jest bardziej przejrzysta i świetnie oddaje gospodarczo-prawny profil gazety. Jednym krytykowanym elementem jest rozwijane menu boczne. więcej

 
Polska Organizacja Turystyczna wybierze dom mediowy do kampanii na Expo 2015

Polska Organizacja Turystyczna szuka domu mediowego, który zaplanuje i kupi media do kampanii promującej obecność Polski podczas Wystawy Światowej Expo 2015. Do obsługi jest budżet w wysokości 6 mln zł brutto. więcej

 
Alior Bank sponsorem piłkarskiej reprezentacji, ale przy transmisjach nadal reklamuje się BZ WBK z Pelem (wideo)

Chociaż BZ WBK od kilku lat nie jest już sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, przy transmisjach telewizyjnych jej meczów nadal wykupuje emisję billboardu sponsorskiego, w którym występuje legendarny brazylijski piłkarz Pele. Alior Bank, nowy sponsor naszej drużyny narodowej, nie wprowadził na razie motywu piłkarskiego do swoich reklam telewizyjnych. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Marka Cyfrowy Polsat lub Plus może zniknąć z rynku

Grupa Cyfrowy Polsat bierze pod uwagę przeprowadzenie rebrandingu w wyniku której na rynku zostałaby jedna główna marka: Cyfrowy Polsat albo Plus. więcej

2,1 mln widzów ,,Kto poślubi mojego syna?". Będzie druga edycja

Pierwszą serię reality-show „Kto poślubi mojego syna?” oglądało na antenie TVN średnio 2,1 mln widzów. Stacja była w czasie emisji programu liderem rynku. Kolejna edycja show pojawi się prawdopodobnie za rok. więcej

,,You Can Dance" wraca na antenę TVN
Radio Maryja traci słuchaczy, duży wzrost VOX FM. Liderem RMF FM
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Polsat może na razie wrócić do nazwy Polsat News+

Telewizja Polsat może ponownie posługiwać się nazwą Polsat News+. Sąd Apelacyjny zmienił decyzję Sądu Okręgowego o zabezpieczeniu powództwa, udzielonego na wniosek platformy nc+ - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVN wiosną pokaże drugą edycję ,,Project Runway"

Telewizja TVN wiosną przyszłego roku wyemituje drugą edycję reality-show „Project Runway” - potwierdził Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. Niebawem mają zostać ogłoszone castingi do programu. więcej

 
,,Taniec z Gwiazdami 2" hitem Polsatu. 37 mln zł z reklam

Drugą edycję programu „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie oglądało 3,66 mln widzów, czyli o 1,4 mln osób więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie „Tylko taniec”. Stacja w czasie nadawania show była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 36,90 mln zł. więcej

 
5,4 mln widzów zobaczyło ogłoszenie wyników wyborów

Średnio 5,4 mln widzów oglądało ogłoszenie sondażowych wyników wyborów samorządowych podczas wieczorów wyborczych w niedzielę 16 listopada br. Najwięcej widzów śledziło specjalny program emitowany w TVP1. więcej

 
Związkowcy z TVP pójdą do sądu? ,,Nie otrzymaliśmy dotąd żadnego pozwu"

Związek zawodowy Wizja podtrzymuje, że pozwie TVP za umowę z LeasingTeam. To efekt kontroli, jaką u nadawcy przeprowadziła Państwowa Inspekcja Pracy. - Mamy trzy opinie prawne - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl szefowa Wizji. - Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy żadnego pozwu - twierdzi rzecznik prasowy TVP. więcej

 
,,Wataha" hitem HBO. Serial oglądało 335 tys. widzów

Emitowany w HBO polski serial sensacyjny „Wataha” oglądało średnio 335 tys. widzów, notując kilkukrotnie wyższe udziały od średnich dobowych wyników stacji. Nadawca nie zdradza, czy nakręci drugi sezon produkcji.   więcej

 
Będzie dziewiąta edycja show ,,Tylko muzyka". Rusza internetowy casting

Telewizja Polsat planuje wiosną 2015 roku pokazać dziewiątą edycję talent-show „Tylko muzyka. Must be the music”. Stacja rozpoczęła już poszukiwania uczestników do niej. więcej

 
,,Prognoza pogody" w TVP1 z największymi wpływami z reklam, dalej ,,Pierwsza miłość" i ,,Szpital"

Programem telewizyjnym, który w br. cennikowo zarobił najwięcej z reklam, jest nadawana po głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 „Prognoza pogody”. Wyprzedziła pod tym względem seriale „Pierwsza miłość” z Polsatu i „Szpital” z TVN. więcej

 
Tomasz Kammel i Halina Mlynkova poprowadzą sylwestra w TVP2

Tomasz Kammel i Halina Mlynkova znajdą się wśród gospodarzy imprezy sylwestrowej TVP2, która odbędzie się we Wrocławiu. TVP zachęca już do nadsyłania życzeń, które wyemituje podczas koncertu. więcej

 
Polsat nowym liderem, coraz gorsze wyniki TVP2. TVN24 wygrał z TVP Info

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Mimo rekordowych przychodów, maleje zysk Bertelsmanna i RTL Group

Bertelsmann i RTL Group w pierwszych trzech kwartałach br. zanotowały gorsze wyniki finansowe niż przed rokiem, m.in. duże spadki zysku netto. Obie spółki są wymieniane wśród kandydatów do kupna kontrolnego pakietu TVN. więcej

 
KPMG zbada sprawozdania Telewizji Puls

Telewizja Puls podpisała umowę z firmą audytorską KPMG dotyczącą audytu sprawozdania finansowego spółki za 2014 rok. więcej

 
Mecz Gruzja-Polska hitem tygodnia, ,,Taniec z Gwiazdami" pokonał ,,Rolnika"

„Taniec z Gwiazdami” był w zeszłym tygodniu najchętniej oglądanym programem rozrywkowym, pokonując show „Rolnik szuka żony”. Na podium tuż za „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” znalazł się mecz piłkarski Gruzja-Polska. więcej

 
Atak na serwery Vectry. W weekend nie działał internet

W weekend na terenie całej Polski występowały problemy z dostępem do internetu w sieci kablowej Vectra. Ich powodem były ataki DDoS na serwery operatora. więcej

 
,,Wiadomości" sprzed 25 lat w TVP Historia

Kanał TVP Historia od wtorku 18 listopada br. emitować będzie archiwalne wydania „Wiadomości” TVP1.  Będzie je można oglądać codziennie o godz. 19.00. więcej

 
Katarzyna Kieli wśród najbardziej wpływowych kobiet w branży kablowej

Katarzyna Kieli, president & managing director w Discovery Networks na rynki Europy Środkowowschodniej, Bliskiego Wschodu oraz Afryki, została uznana przez magazyn „CableFAX” jedną z najbardziej wpływowych kobiet w branży telewizji kablowej w 2014 roku. więcej

 
 
Radio  
 
Radio cyfrowe w Gdańsku, Kielcach, Krakowie i Poznaniu obsługiwane przez Emitel

Emitel zwyciężył w organizowanym przez Polskie Radio przetargu na usługi dosyłu radiowego sygnału cyfrowego oraz rozpowszechniania sygnału multipleksu w standardzie DAB+ w Gdańsku, Kielcach, Krakowie i Poznaniu. Trwają postępowania przetargowe dla kolejnych aglomeracji. więcej

 
KRRiT uzgodniła plany finansowo-programowe mediów publicznych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji na poniedziałkowym posiedzeniu podjęła uchwały uzgadniające plany finansowo-programowe 18 spółek mediów publicznych na przyszły rok. więcej

 
RMF FM bezkonkurencyjne w Aglomeracji Śląskiej, Trójka wyprzedziła Radio Piekary

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Polska Organizacja Turystyczna wybierze dom mediowy do kampanii na Expo 2015

Polska Organizacja Turystyczna szuka domu mediowego, który zaplanuje i kupi media do kampanii promującej obecność Polski podczas Wystawy Światowej Expo 2015. Do obsługi jest budżet w wysokości 6 mln zł brutto. więcej

 
Alior Bank sponsorem piłkarskiej reprezentacji, ale przy transmisjach nadal reklamuje się BZ WBK z Pelem (wideo)

Chociaż BZ WBK od kilku lat nie jest już sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, przy transmisjach telewizyjnych jej meczów nadal wykupuje emisję billboardu sponsorskiego, w którym występuje legendarny brazylijski piłkarz Pele. Alior Bank, nowy sponsor naszej drużyny narodowej, nie wprowadził na razie motywu piłkarskiego do swoich reklam telewizyjnych. więcej

 
Reklama tv: najwięcej zarobił Polsat, TVN w dół o 31 proc., w górę TVP i kanały tematyczne

Przez dziesięć miesięcy br. Polsat zarobił cennikowo najwięcej z reklam spośród wszystkich stacji telewizyjnych zarobił Polsat. I choć jego przychody reklamowe były niższe niż rok temu, wyprzedził ubiegłorocznego lidera - TVN. więcej

 
Mediacap: 46 mln zł wpływów i 1,2 mln zł zysku, 62 proc. spoza reklamy

W trzech kwartałach br. holding Mediacap - obejmujący agencje marketingowe Scholz & Friends Warszawa, EM Lab i The Digitals oraz firmę badawczą Grupa IQS - zanotowała 46,01 mln zł wpływów ze sprzedaży i 1,22 mln zł zysku netto. Już 62,5 proc. wpływów spółki pochodzi z usług pozamarketingowych. więcej

 
,,Prognoza pogody" w TVP1 z największymi wpływami z reklam, dalej ,,Pierwsza miłość" i ,,Szpital"

Programem telewizyjnym, który w br. cennikowo zarobił najwięcej z reklam, jest nadawana po głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 „Prognoza pogody”. Wyprzedziła pod tym względem seriale „Pierwsza miłość” z Polsatu i „Szpital” z TVN. więcej

 
Sylwia Matych: z Unlimited do Polymus

Sylwia Matych objęła funkcję creative group head w agencji marketingi zintegrowanego Polymus. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Unlimited, Paralotna, Momentum Worldwide i Saatchi & Saatchi. więcej

 
Jerzy Janowicz walczy o szczęście w kampanii UNIQA (wideo)

Zaczęła się pierwsza duża kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej UNIQA z udziałem tenisisty Jerzego Janowicza. Akcję, będącą polską adaptację globalnej kampanii, ubezpieczyciel przygotował wspólnie z firmami Ambasada Brand Communications i Mindshare Polska. więcej

 
Prudential reklamuje się kolejnymi obietnicami dotrzymanymi potomkom przedwojennych klientów (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Prudential Polska pokazująca prawdziwe historie polis wystawionych przez nią przed II wojną światową. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BBDO Warszawa, Papaya Films, Starcom, Next i Socialyse. więcej

 
Wspólne celebrowanie świąt w kampanii KFC (wideo)

W bożonarodzeniowej kampanii reklamowej sieć restauracji KFC zachęca do wspólnego celebrowania świąt. Akcja, przygotowana przez McCann Worldgroup, FFW Communication i OMD Media Direction, wspiera też okolicznościową promocję. więcej

 
Rosnąca przyjemność reklamuje herbatę i syrop od Herbapolu (wideo)

Pod hasłem „Przyjemność. Masz to w naturze” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa produktów Herbapolu. Akcję przygotowały firmy Lowe Warsaw i Platige Image. więcej

 
Agata Kulesza w rodzinnej reklamie konta oszczędnościowego w ING Banku Śląskim (wideo)

Wystartowała kolejna kampania reklamowa ING Banku Śląskiego z udziałem aktorki Agaty Kuleszy. Akcję, promującą konto oszczędnościowe, przygotowały firmy Brain i Lowe Media. więcej

 
Męska ,,Rodzinka.pl" pakuje i gotuje w bożonarodzeniowych reklamach Orange (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona bożonarodzeniowej kampanii reklamowej Orange z udziałem męskiej części bohaterów serialu „Rodzinka.pl”. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Havas Worldwide Warsaw, Dynamo Film, Platige Image i MEC. więcej

 
Gatta reklamuje rajstopy na jesień i zimę

Gatta, producent m.in. rajstop i bielizny, kontynuuje jesienną kampanię reklamową. Jej nowa odsłona, przygotowana wspólnie z domem mediowym Starcom, jest prowadzona w radiu. więcej

 
Cityboard Media z działem kreacji dla małych i średnich firm

W strukturze firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media utworzono dział kreatywno-graficzny. Czteroosobowym zespołem kieruje Sara Sapieha. więcej

 
Bartłomiej Trośniak: z Tradedoubler do Value Media

Bartłomiej Trośniak objął funkcję performance account managera w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Poprzednio pracował w sieci afiliacyjnej Tradedoubler. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Scrabble: power Campanile: Happiness guaranteed. Volkswagen: Any business. Honda: Fit KFC: świąteczne gratisy do boxa i kubełka
 
Prasa  
 
,,Auto-Moto" nowym liderem sprzedaży miesięczników motoryzacyjnych

W sierpniu 2014 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansował magazyn „Auto-Moto”. więcej

 
Polskapresse z sześcioma nagrodami w konkursie European Newspaper Award

Jury 16. edycji konkursu designu prasy European Newspaper Award nagrodziło pięć okładek dzienników Grupy Polskapresse, które otrzymały nagrody dla najlepiej zaprojektowanych gazet. Spółka dostała też nagrodę za projekt tygodników online. więcej

 
Resort skarbu chce doprecyzowania misji publicznej PAP

Doprecyzowanie działalności misyjnej Polskiej Agencji Prasowej przewiduje projekt założeń do nowelizacji ustawy o PAP, który przyjął Komitet Stały Rady Ministrów. więcej

 
Trzy magazyny telewizyjne Polskapresse w nowym pakiecie reklamowym Wider TV Guide

Biuro reklamy Grupy Polskapresse uruchomiło nowy pakiet reklamowy Wider TV Guide, który obejmuje trzy magazyny telewizyjne należące do tej Grupy. więcej

 
Małgorzata Kozera, Alexandra Richie i Kalina Błażejowska z Nagrodami Newsweeka im. Teresy Torańskiej

W tegorocznej edycji Nagród Newsweeka im. Teresy Torańskiej kapituła przyznała nagrody Małgorzacie Kozerze, Alexandrze Richie oraz Kalinie Błażejowskiej. Nagrodę specjalną za działalność publiczną otrzymał ksiądz Jan Kaczkowski. więcej

 
,,Gala" w większym formacie i z lepszym papierem

Dwutygodnik „Gala” (Grupa Burda) od wydania, które pojawi się w sprzedaży w poniedziałek 17 listopada br., ukazywać się będzie w większym formacie i drukowany będzie na bardziej luksusowym papierze. Na okładce znajdzie się Magdalena Mielcarz. więcej

 
Jedynki  
 
 
Burda - 2014-11-17 Joy - 2014-11-17 The New Yorker - 2014-11-17 Advertising Age - 2014-11-17 Kurier TV - 2014-11-17
 
Internet  
 
Nowy serwis ,,Rzeczpospolitej" chwalony za layout i grafiki, ganiony za menu

Zdaniem specjalistów z agencji interaktywnych nowa wersja serwisu „Rzeczpospolitej” jest bardziej przejrzysta i świetnie oddaje gospodarczo-prawny profil gazety. Jednym krytykowanym elementem jest rozwijane menu boczne. więcej

 
Biedronka otworzy sklep internetowy? ,,Przyglądamy się zmianom zachodzącym na rynku"

Sieć Biedronka prowadzi pilotaż sprzedaży internetowej - mówią nieoficjalne doniesienia. Jednak Jeronimo Martins Polska, właściciel Biedronki, temu zaprzecza. - Nie prowadzimy w tej chwili żadnych testów sklepu internetowego. Ale obserwujemy rynek - informuje firma. więcej

 
Facebook pracuje nad konkurencją dla LinkedIn

Facebook przygotowuje wprowadzenie nowej wersji swojego serwisu, przeznaczonej do zdalnej pracy i służbowych kontaktów. Ma się nazywać Facebook at Work i konkurować z takimi platformami jak LinkedIn. więcej

 
Grupa Nokaut ze spadkiem wpływów i 656 tys. zł straty w br., ale w III kwartale na plusie

Grupa Nokaut, właściciel m.in. porównywarki cenowej Nokaut.pl i udziałowiec w spółce Morizon, w trzech kwartałach br. zanotowała 7,76 mln zł wpływów ze sprzedaży i 656 tys. zł straty netto. Przy czym w samym III kwartale firma osiągnęła dodatni wynik finansowy. więcej

 
NASK: ponad 2,5 mln nazw w rejestrze domeny .pl

Rejestr domeny .pl zakończył III kwartał 2014 r. z blisko milionem abonentów i ponad 2,5 miliona aktywnych nazw - wynika z raportu firmy NASK. więcej

 
Łukasz Skrzypek: z Iplex na dyrektora ds. VOD w Agorze

Łukasz Skrzypek dołączył do Agory, gdzie objął stanowisko dyrektora ds. VOD. więcej

 
,,Marco Polo" - nowy serial Netflixa. Premiera 12 grudnia

W internecie pojawił się nowy zwiastun serialu "Marco Polo". więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Co dziesiąty Polak ma tatuaż, średnia cena - 346 zł (infografika)

Niemal co dziesiąty Polak w wieku pomiędzy 15 a 50 rokiem życia posiada tatuaż, a prawie co trzeci niemający tatuażu, chciałby go mieć - wynika z badania Grupy IQS. więcej

 
Europejczycy do zarabiania coraz częściej wykorzystują hobby

6 na 10 Europejczyków deklaruje, że może zarabiać lub już zarabia dzięki swoim zainteresowaniom i pasjom - wynika z badania Populus. więcej

 
Polski rynek wyposażenia wnętrz wzrośnie w br. o 1,8 proc.

Rynek wyposażenia wnętrz jako rynek produktów, które nie są artykułami pierwszej potrzeby, wciąż podlega falom spadku konsumpcji, choć prognozy zarówno dla 2014 roku, jak i dla lat następnych są optymistyczne - wynika z raportu PMR. więcej

 
Public Relations  
 
H+K Strategies przez dwa lata dla Polskiej Grupy Energetycznej
 
Tomasz Rożek dyrektorem departamentu komunikacji w Pracodawcach RP
 
Multi Communications dla Polar
 
Świeża Bazylia PR wypromuje konkurs "Szkoła się opłaca"
 
Technologie  
 
Nexo handy - pierwszy smartfon od NavRoad za 399 zł
 
Tesla K80 - nowy dwuprocesorowy akcelerator graficzny od Nvidii
 
NIK: będzie kontrola ws. systemu informatycznego PKW
 
Spotify i Uber blisko porozumienia
 
Gospodarka  
 
Procter & Gamble najlepszą firmą pod względem przywództwa (Top 20)
 
Polski rynek wyposażenia wnętrz wzrośnie w br. o 1,8 proc.
 
Cebula, kapusta, ziemniaki o połowę tańsze niż przed rokiem. Pomidory i ogórki też będą tanieć
 
Polacy pochopnie zaciągają kredyty, a niektóre instytucje finansowe zbyt łatwo ich udzielają
 
Sprzedaż towarów do Unii bez NIP-u PL trzeba skorygować
 
Giełdy w USA szykują się do rajdu św. Mikołaja. Warszawa może liczyć na wzrosty w przyszłym roku
 
Prognozy wzrostu PKB nieco gorsze, ale twarde dane lepsze od przewidywań
 
Firmy nie dbają o kontakt z kandydatami do pracy
 
Kultura/Rozrywka  
 
Będzie dziewiąta edycja show ,,Tylko muzyka". Rusza internetowy casting
 
Robert De Niro ojcem Jennifer Lawrence w filmie "Joy"
 
Natalia Przybysz wydała płytę "Prąd". Promuje ją "Nazywam się niebo" i "Miód"
 
Usher pokazał "Clueless"
 
Film "Głupi i głupszy bardziej" podbija kina
 
Spotify i Uber blisko porozumienia
 
Nicki Minaj pokazała "Bed of Lies". W łóżku ze Skylar Grey
 
Powstaną jeszcze trzy filmy z serii "Szybcy i wściekli"
 
,,Marco Polo" - nowy serial Netflixa. Premiera 12 grudnia
 
Blog  
 
Wściekłam się - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Czy wyborom samorządowym grozi unieważnienie lub sfałszowanie? Trudno przecież pojąć ten chaos, jeśli jego celem nie jest coś paskudnego. - Krzysztof Czabański
 
Apple story, czyli jak zostałem poddany reedukacji.* - Ewaryst Fedorowicz
 
,,Wyloguj się do życia... a robi się to tak!" jako kampania promująca wykluczenie cyfrow - Zbigniew Brzeziński
 
"Dzień po dniu z muzyką Seweryna Krajewskiego" eksklusive... - Ewa Derlatka
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl