|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 20 Listopada 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Marquard przez pół roku przeprasza modelki z ,,CKM" i płaci im 160 tys. zł za ,,sfabrykowany, zniesławiający wywiad"
Na stronie internetowej magazynu „CKM” jego wydawca, Marquard Media Polska, przeprasza modelki Beatę Marszałek i Julitę Satalecką za opublikowanie sfabrykowanego wywiadu z nimi. Firma przyznaje, że artykuł był całkowicie nieprawdziwy i zawierał treści zniesławiające. Zapłaciła też modelkom prawie 160 tys. zł zadośćuczynienia.
więcej
|
|
KRRiT spotkała się z radami nadzorczymi TVP i PR. Chce jednoosobowych zarządów
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz minister skarbu państwa spotkali się w środę z radami nadzorczymi mediów publicznych. KRRIT przedstawiła m.in. zalety jednoosobowych zarządów w spółkach telewizji i radia publicznego.
więcej
|
|
,,Polityka" przed ,,Newsweekiem", tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie (dane za trzy kwartały)
Najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii po trzech kwartałach br. był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazły się „Polityka” i „Newsweek”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Hell's Kitchen" oglądało 1,8 mln widzów. Powstanie trzecia edycja
Drugą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,8 mln osób. Polsat w czasie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 27,8 mln zł.
więcej |
|
BizTok i SportoweFakty rekordowo popularne dzięki integracji z WP.pl
Serwisy BizTok.pl i SportoweFakty.pl (należące do Grupy Wirtualna Polska) osiągnęły w ostatnich miesiącach najwyższą odwiedzalność w swojej historii. Wynika to m.in. z promowania ich treści na stronie głównej portalu WP.pl.
więcej |
|
TVN postawi na rozwój przychodów z abonamentu i e-commerce
- TVN ma olbrzymi potencjał, by rozwinąć niereklamowe źródła przychodu, oparte na opłatach abonamentów i transakcyjnych - mówi Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN. Zapowiada, że w 2016 roku będą one kluczowym składnikiem przychodów spółki.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Dziennikarze krytykują PiS za niewpuszczenie reportera "Faktów" TVN na wieczór wyborczy
Jakubowi Sobieniowskiemu z "Faktów" TVN można zarzucać krytyczne nastawienie do PiS-u, ale niewydanie dziennikarzowi przez partię akredytacji na niedzielny wieczór wyborczy jest naruszeniem wolności mediów oraz zasad demokracji - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Jacek Czarnecki, Michał Szułdrzyński, Cezary Gmyz, Sławomir Jastrzębowski, Konrad Piasecki i Mikołaj Wójcik.
więcej
|
,,Taniec z Gwiazdami 2" hitem Polsatu. 37 mln zł z reklam
Drugą edycję programu „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie oglądało 3,66 mln widzów, czyli o 1,4 mln osób więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie „Tylko taniec”. Stacja w czasie nadawania show była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 36,90 mln zł.
więcej
|
Nowa WP.pl z rekordem, liderem Onet, Gazeta.pl przed o2.pl (strony główne portali)
|
Marka Cyfrowy Polsat lub Plus może zniknąć z rynku
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
KRRiT spotkała się z radami nadzorczymi TVP i PR. Chce jednoosobowych zarządów
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz minister skarbu państwa spotkali się w środę z radami nadzorczymi mediów publicznych. KRRIT przedstawiła m.in. zalety jednoosobowych zarządów w spółkach telewizji i radia publicznego.
więcej
|
|
,,Hell's Kitchen" oglądało 1,8 mln widzów. Powstanie trzecia edycja
Drugą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,8 mln osób. Polsat w czasie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 27,8 mln zł.
więcej
|
|
TVN postawi na rozwój przychodów z abonamentu i e-commerce
- TVN ma olbrzymi potencjał, by rozwinąć niereklamowe źródła przychodu, oparte na opłatach abonamentów i transakcyjnych - mówi Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN. Zapowiada, że w 2016 roku będą one kluczowym składnikiem przychodów spółki.
więcej
|
|
Sylwester Polsatu w Gdyni z gwiazdami i uczestnikami ,,Twoja twarz brzmi znajomo"
Polsat tegoroczny koncert sylwestrowy zorganizuje w Gdyni pod hasłem „Sylwestrowy Rejs Przebojów”. Podczas imprezy wystąpią m.in. Ewa Farna, Kamil Bednarek, Kombii czy Krzysztof Krawczyk oraz uczestnicy show „Twoja twarz brzmi znajomo”.
więcej
|
|
300 tys. zł kosztuje Toruń obecność w ,,Lekarzach" TVN
Władze Torunia zapłaciły telewizji TVN 300 tys. zł brutto za promowanie tego miasta w formie product placementu w obecnym, czwartym sezonie serialu „Lekarze”.
więcej
|
|
Sport chętniej oglądany w TVP niż Polsacie. Najpopularniejsze piłka nożna i siatkówka
Ponad 3/4 Polaków ogląda w telewizji transmisje i relacje z wydarzeń sportowych. Najchętniej wybierają programy przygotowane przez telewizję publiczną, a zaraz za nią sportowy kanał Polsatu - wynika z badania Homo Homini.
więcej
|
|
Vectra z ponad 600 tys. abonentów telewizji cyfrowej
Sieć kablowa Vectra na koniec III kwartału br. miała łącznie 912 tys. abonentów. Cały czas najdynamiczniej rośnie liczba klientów telewizji cyfrowej, która przekroczyła już 600 tys.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat promuje się telewizorami na raty i pakietem DVB-T za 1 zł
Cyfrowy Polsat na okres przedświąteczny, w którym najchętniej kupowana jest płatna telewizja, przygotował nowe promocje. Wraz z pakietem telewizyjnym na raty można zakupić telewizor LG. Można też skorzystać z pakietu ośmiu kodowanych kanałów naziemnych za 1 zł.
więcej
|
|
Polska siatkówka pozostanie w Polsacie do 2020 roku
Rada nadzorcza Profesjonalnej Ligi Piłki Siatkowej na środowym posiedzeniu wyraziła zgodę na podpisanie umowy z Telewizją Polsat dotyczącej transmitowania meczów lig siatkarskich w latach 2015-2020.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Publicis wprowadza globalną ofertę digitalową Nurun
Sieć reklamowa Publicis Worldwide poinformowała o wprowadzeniu globalnej oferty Nurun obejmującej różnego rodzaju usługi internetowe. Funkcjonować ona będzie w 14 krajach na świecie, a w 30 biurach pracować ma przy niej 4 tys. osób.
więcej
|
|
Lotte Wedel lokuje KarmeLove w programach kulinarnych TVN (wideo)
Firma Lotte Wedel reklamuje swoją nową serię słodyczy KarmeLove, m.in. poprzez product placement w wybranych programach telewizyjnych. Jednocześnie trwają promocje „W kuchni z E.Wedel” i „Zbieraj punkty, odbieraj nagrody”.
więcej
|
|
Tancerze nowojorskiego baletu reklamują PlayStation 4
W serii 6 spotów artyści New York City Ballet inscenizują różne odmiany gier komputerowych i promują konsolę PlayStation 4.
więcej
|
|
Robert Kabot odszedł, Sobieski szuka nowego dyrektora marketingu
Robert Kabot nie jest już dyrektorem marketingu firmy Sobieski. Spółka szuka nowej osoby na to stanowisko.
więcej
|
|
Change Intergrated będzie dalej reklamować Pudliszki
Agencja reklamowa Change Integrated będzie w dalszym ciągu pracować dla marki Pudliszki należącej do HJ Heinz Polska. Obroniła to zlecenie w przetargu, w jego finale pokonała Grey Group.
więcej
|
|
Michał Sławiński: z The Digitals do Grupy K2
Michał Sławiński objął nowo utworzoną funkcję social media innovation directora w Grupie K2. Wcześniej pracował m.in. w agencjach The Digitals i EVO.
więcej
|
|
Wrocław szykuje już ofertę dla sponsorów The World Games 2017
Spółka Wrocławski Komitet Organizacyjny - Światowe Igrzyska Sportowe 2017 już myśli o pozyskiwaniu sponsorów imprezy The World Games 2017. Chce zatrudnić firmę, która przygotuje stosowną koncepcję sponsoringową.
więcej
|
|
Herbaty Big-Active reklamowane w telewizji jako ,,dopełnienie" (wideo)
Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa herbat Big-Active (produkowanych przez Herbapol Lublin). Akcję przygotowały firmy Engine, M5, MediaCom Warszawa i BrandLab.
więcej
|
|
Resort finansów planuje kampanię adresowaną do podatników
W związku z wprowadzanymi z początkiem 2015 roku zmianami dotyczącymi podatku dochodowego, Ministerstwo Finansów szykuje ogólnopolską kampanię informacyjną.
więcej
|
|
,,Oszczędzaj czas lub energię" w reklamach pralek Bosch z VarioPerfect (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa pralek Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) z funkcją VarioPerfect. Akcję przygotowały firmy Prime Movers, 3M Projekt, OMD, FaceAddicted, ACR Media House i Interactive Solutions.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Marquard przez pół roku przeprasza modelki z ,,CKM" i płaci im 160 tys. zł za ,,sfabrykowany, zniesławiający wywiad"
Na stronie internetowej magazynu „CKM” jego wydawca, Marquard Media Polska, przeprasza modelki Beatę Marszałek i Julitę Satalecką za opublikowanie sfabrykowanego wywiadu z nimi. Firma przyznaje, że artykuł był całkowicie nieprawdziwy i zawierał treści zniesławiające. Zapłaciła też modelkom prawie 160 tys. zł zadośćuczynienia.
więcej
|
|
,,Polityka" przed ,,Newsweekiem", tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie (dane za trzy kwartały)
Najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii po trzech kwartałach br. był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazły się „Polityka” i „Newsweek”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" i ,,Przyjaciółka" najchętniej czytane (dane dla tygodników i dwutygodników)
W II i III kwartale 2014 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwsze miejsce awansowała „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Do Rzeczy", ,,Gazeta Polska" i ,,Wprost" mocno tracą. ,,Newsweek" za ,,Polityką"
Zdecydowana większość tygodników opinii zanotowała we wrześniu br. spadki sprzedaży ogółem, najwięcej straciły „Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „Wprost”. Największy wzrost odnotował „Przegląd”, zyskały też „Gość Niedzielny” i „Tygodnik Powszechny”
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|