|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 21 Listopada 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Skoki i biegi narciarskie na wyłączność w Eurosporcie. TVP: Postaramy się je pokazać
Od jesieni 2016 roku przez pięć lat Eurosport będzie mieć wyłączne prawa do transmisji zawodów Pucharu Świata w skokach i biegach narciarskich. Telewizja Polska zapewnia jednak, że podejmie starania, aby konkursy nie znikły z jej anten.
więcej
|
|
Przybora i Zaniewski kupili PZL od Publicis Groupe
Kot Przybora i Iwo Zaniewski odkupili 51 proc. udziałów w agencji reklamowej PZL, stając się jej jedynymi właścicielami. W ostatnich miesiącach wycofywali się z zarządzania PZL, mówiło się, że przygotowują się do uruchomienia nowej agencji.
więcej
|
|
Facebook coraz droższy dla marek - i słusznie, bo rządzi w social media (opinie)
Facebook ma podstawy, żeby ograniczać naturalny zasięg treści zamieszczanych przez marki na rzecz reklam i emisji sponsorowanych, bo jest pod wieloma względami liderem wśród serwisów społecznościowych. Natomiast marketerzy powinni przyzwyczaić się, że za obecność w social media trzeba płacić, tak samo jak w przypadku tradycyjnych mediów - komentują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji e-marketingowych.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Marquard przez pół roku przeprasza modelki z ,,CKM" i płaci im 160 tys. zł za ,,sfabrykowany, zniesławiający wywiad"
Na stronie internetowej magazynu „CKM” jego wydawca, Marquard Media Polska, przeprasza modelki Beatę Marszałek i Julitę Satalecką za opublikowanie sfabrykowanego wywiadu z nimi. Firma przyznaje, że artykuł był całkowicie nieprawdziwy i zawierał treści zniesławiające. Zapłaciła też modelkom prawie 160 tys. zł zadośćuczynienia.
więcej
|
,,Polityka" przed ,,Newsweekiem", tylko ,,Tygodnik Powszechny" na plusie (dane za trzy kwartały)
Najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii po trzech kwartałach br. był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazły się „Polityka” i „Newsweek”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Zyskał tylko „Tygodnik Powszechny”.
więcej
|
Dziennikarze krytykują PiS za niewpuszczenie reportera "Faktów" TVN na wieczór wyborczy
|
Forrester Research: za pięć lat wydatki na Facebooka i Twittera znikną z budżetów marketerów
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Skoki i biegi narciarskie na wyłączność w Eurosporcie. TVP: Postaramy się je pokazać
Od jesieni 2016 roku przez pięć lat Eurosport będzie mieć wyłączne prawa do transmisji zawodów Pucharu Świata w skokach i biegach narciarskich. Telewizja Polska zapewnia jednak, że podejmie starania, aby konkursy nie znikły z jej anten.
więcej
|
|
Time Warner i Discovery głównymi kandydatami do zakupu TVN
Amerykańskie koncerny Time Warner oraz Discovery Communications to najpoważniejsi gracze w walce o pakiet kontrolny telewizji TVN - wynika z ustaleń “Pulsu Biznesu”. Z wyścigu wycofał się natomiast niemiecki Bertelsmann.
więcej
|
|
Fanpage Kuby Wojewódzkiego zablokowany za ,,pedałów" 11 listopada
Facebookowy fanpage Kuby Wojewódzkiego został zbanowany przez administratorów za wpis, w którym dziennikarz skomentował wydarzenia z Marszu Niepodległości, używając słowa „Pedały!”. Blokada potrwa trzydzieści dni.
więcej
|
|
Prognoza pogody w TVP1 najpopularniejsza, zyskał tylko serwis TVN
Prawie wszystkie codzienne prognozy pogody nadawane po głównych dziennikach notują spadki oglądalności, a najwięcej straciła „Pogoda” emitowana po „Panoramie” w TVP2. Wzrost odnotował tylko serwis pogodowy TVN.
więcej
|
|
Dziś Światowy Dzień Telewizji. ,,To medium, z którego najchętniej korzystają Europejczycy"
21 listopada z inicjatywy ONZ obchodzony jest Światowy Dzień Telewizji. Telewizor w krajach Unii Europejskiej ma aż 97 proc. gospodarstw domowych, a każdy jej mieszkaniec codziennie ogląda telewizję średnio przez 236 minut.
więcej
|
|
,,Cisza nad rozlewiskiem" w grudniu zastąpi ,,Blondynkę"
W grudniu TVP1 rozpocznie emisję „Ciszy and rozlewiskiem” - piątej serii opowieści o życiu trzech pokoleń kobiet z Mazur z Joanną Brodzik w roli głównej. Produkcja nadawana będzie w niedzielnym paśmie wieczornym, zastępując „Blondynkę”.
więcej
|
|
Reklamy w TVN w grudniu tańsze o ponad 50 proc., najdroższy finał ,,Masterchefa"
51 proc. mniej zapłacą klienci za reklamy na antenie TVN w grudniu br. Najwięcej kosztować będzie spot przy finałowym odcinku „Masterchefa”.
więcej
|
|
Debaty kandydatów na prezydentów miast w RMF FM i TVP Info
TVP Info i RMF FM pod hasłem „Twoje Wybory: Pojedynek” zorganizują sześć debat kandydatów na prezydentów największych miast w Polsce, którzy przeszli do drugiej tury wyborów samorządowych.
więcej
|
|
Agnieszka Gozdyra: Gdyby to był mój program to rozmowa trwałaby dalej
- Czasem w Polsce zapominamy, że publicyści nie pełnią roli podstawek pod mikrofon - o czym czasem w Polsce zapominamy. Dziennikarz powinien panować nad emocjami, ale to nie znaczy, że ma ich w ogóle nie okazywać - tak czwartkowe zachowanie Moniki Olejnik ocenia Agnieszka Gozdyra, dziennikarka i publicystka Polsat News.
więcej
|
|
Skoki i biegi narciarskie przez pięć lat tylko w Eurosporcie
Grupa Eurosport nabyła wyłączne prawa do transmisji zawodów Pucharu Świata w skokach i biegach narciarskich. Umowa zawarta z Infront Sports & Media obejmuje pięć kolejnych lat począwszy od sezonu 2016/2017.
więcej
|
|
Burger King zamyka 89 restauracji po dziennikarskim śledztwie
Sieć Burger King postanowiła zamknąć 89 swoich restauracji działających w Niemczech. To wynik dziennikarskiego śledztwa reportera RTL Güntera Wallraffa, które ujawniło skandaliczne warunki sanitarne w lokalach.
więcej
|
|
,,Pszczółka Maja" w MiniMini+
1 grudnia 2014 roku MiniMini+ rozpocznie emisję animacji „Pszczółka Maja”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Dziennikarze o zachowaniu Moniki Olejnik: dziennikarz powinien panować nad emocjami
Dziennikarz powinien panować nad emocjami, ale to nie znaczy, że ma ich nie okazywać. Zachowanie Moniki Olejnik nie jest u niej normą, więc nie ma potrzeby aby ją potępiać - emocjonalne zakończenie audycji przez dziennikarkę oceniają dla Wirtualnemedia.pl Agnieszka Gozdyra, Bogusław Chrabota i Roman Czejarek.
więcej
|
|
Debaty kandydatów na prezydentów miast w RMF FM i TVP Info
TVP Info i RMF FM pod hasłem „Twoje Wybory: Pojedynek” zorganizują sześć debat kandydatów na prezydentów największych miast w Polsce, którzy przeszli do drugiej tury wyborów samorządowych.
więcej
|
|
Złote Mikrofony dla Gruszyńskiej-Ruman, Kunikowskiej i Szewczuk-Czech
Patrycja Gruszyńska-Ruman, Przemysław Koteras, Agnieszka Kunikowska, Henryk Sytner i Anna Szewczuk-Czech zostali laureatami „Złotych Mikrofonów”, nagród przyznawanych przez Polskie Radio. Wyróżnienia wręczyli w czwartek prezes PR Andrzej Siezieniewski oraz przewodniczący kapituły Janusz Kukuła.
więcej
|
|
Złote Przeboje liderem w Poznaniu, VOX FM tuż za podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Monika Olejnik przerwała wywiad ze Zbigniewem Ziobro w Radiu ZET
Poranny wywiad Moniki Olejnik z liderem Solidarnej Polski Zbigniewem Ziobro na antenie Radia ZET był tak ostry, a poglądy rozmówców na tyle odmienne, że dziennikarka skończyła program mniej więcej w połowie normalnego czasu trwania.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Przybora i Zaniewski kupili PZL od Publicis Groupe
Kot Przybora i Iwo Zaniewski odkupili 51 proc. udziałów w agencji reklamowej PZL, stając się jej jedynymi właścicielami. W ostatnich miesiącach wycofywali się z zarządzania PZL, mówiło się, że przygotowują się do uruchomienia nowej agencji.
więcej
|
|
Facebook coraz droższy dla marek - i słusznie, bo rządzi w social media (opinie)
Facebook ma podstawy, żeby ograniczać naturalny zasięg treści zamieszczanych przez marki na rzecz reklam i emisji sponsorowanych, bo jest pod wieloma względami liderem wśród serwisów społecznościowych. Natomiast marketerzy powinni przyzwyczaić się, że za obecność w social media trzeba płacić, tak samo jak w przypadku tradycyjnych mediów - komentują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji e-marketingowych.
więcej
|
|
Aflofarm dominuje w reklamie tv - w br. wydał dwa razy więcej niż P&G, Nestlé i Orange (TOP 10)
Aflofarm Farmacja Polska pozostaje w br. niekwestionowanym liderem wydatków reklamowych w telewizji. Zajmujące pod tym względem kolejne miejsca polskie oddziały Procter & Gamble, Nestlé i Orange wydały po ponad dwa razy mniej od niego.
więcej
|
|
Reklama Oral-B z mylącą statystyką szczoteczek, P&G zmienia ją w spocie z Maciejem Dowborem (wideo)
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot szczoteczek Oral-B (produkowanych przez Procter & Gamble) informujący, że szczoteczką manualną wykonywanych jest 600 ruchów na minutę, mógł wprowadzać w błąd. W nowej reklamie marki, z udziałem Macieja Dowbora, ta informacja jest już podawana inaczej - pada stwierdzenie o mniej niż 600 ruchach.
więcej
|
|
,,Życie to podróż" - Krupińska, Orleański i Laufer reklamują Itakę (wideo)
Biuro podróży Itaka zaczęło kampanię reklamową swojej oferty na lato 2015. W reklamach występują modelki Paulina Krupińska i Patrycja Laufer oraz aktor i prezenter telewizyjny Paweł Orleański.
więcej
|
|
Tomasz Sawicki: z GPD Advertising do Isobar Poland
Tomasz Sawicki objął funkcję strategy plannera w agencji Isobar Poland (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracował m.in. w agencjach GPD Advertising, TBWA, SoInteractive, Eura7 i Opcom.
więcej
|
|
Ewelina Lisowska zamiast Dody śpiewająco reklamuje Media Expert (wideo)
Bohaterką nowej kampanii reklamowej elektromarketów Media Expert jest piosenkarka Ewelina Lisowska, zastępując w tej roli Dorotę „Dodę” Rabczewską. Akcję przygotowały agencja Ambasada Brand Communications i dom produkcyjny Flota Filmowa.
więcej
|
|
Volkswagen rezygnuje z reklam na Super Bowl 2015. Podobnie jak Jaguar i Lincoln
Koncern Volkswagen nie zamierza emitować swoich reklam przy transmisji Super Bowl 2015. Wcześniej wycofały się tego Jaguar i Lincoln. Emisję swoich spotów potwierdzają za to inne firmy.
więcej
|
|
Google wyłączy reklamy na stronach za odpowiednią opłatą
Koncern Google wprowadza eksperymentalne rozwiązanie Contributor, które pozwala uniknąć wyświetlania reklam na stronach internetowych. Za brak banerów użytkownik musi jednak zapłacić.
więcej
|
|
,,Lekcja energi(i)" na piątkę reklamuje Grupę Energa (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania Grupy Energa oparta na cyklu reklam z udziałem nauczyciela i rezolutnego ucznia Stasia. Akcję przygotowały firmy Just, Lowe Media i Q&A Communications.
więcej
|
|
Pizza Hut zmienia logo, reklamy i menu (wideo)
Sieć restauracji Pizza Hut ma nowe logo i zmienioną stronę internetową. Firma przygotowała też kampanię reklamową oraz wprowadziła do menu nowe pozycje.
więcej
|
|
Rafał Sułkowski: z Polskapresse na dyrektora sprzedaży adQuota Poland
Rafał Sułkowski dołączył do zespołu agencji reklamowej adQuota Poland i objął stanowisko dyrektora sprzedaży. Wcześniej pracował m.in. w Polskapresse i Infor Biznes.
więcej
|
|
Paweł Maliszewski za Marcina Drzewieckiego dyrektorem marketingu Payback
Paweł Maliszewski objął funkcję dyrektora marketingu w firmie Loyalty Partner Polska zarządzającej programem lojalnościowym Payback. Zajmujący poprzednio to stanowisko Marcin Drzewiecki przeszedł do Medicover Group.
więcej
|
|
Reklamy w TVN w grudniu tańsze o ponad 50 proc., najdroższy finał ,,Masterchefa"
51 proc. mniej zapłacą klienci za reklamy na antenie TVN w grudniu br. Najwięcej kosztować będzie spot przy finałowym odcinku „Masterchefa”.
więcej
|
|
Easymedia przejmuje budżet mediowy ZM Kania
Dom mediowy Easymedia (należący do Grupy OMD) w efekcie wygranego przetargu rozpoczął obsługę produkującej wędliny firmy ZM Kania w zakresie planowania i zakupu mediów.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Polacy najchętniej czytają ,,Twój Styl" i ,,Claudię". Najpopularniejsze miesięczniki i dwumiesięczniki
„Twój Styl”, „Claudia” i „Cztery Kąty” to najchętniej czytane miesięczniki w Polsce w II i III kwartale br. Natomiast na czele dwumiesięczników znalazł się „Komputer Świat Twój Niezbędnik” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Tygodnik Zamojski" na czele tygodników lokalnych. ,,Tygodnik Ostrołęcki" najbardziej w dół
We wrześniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Czas Chojnic”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
więcej
|
|
Tymoteusz Bilecki przeszedł z Polsat Media do Mediów Regionalnych
Tymoteusz Bilecki został kierownikiem sprzedaży agencyjnej i bezpośredniej w spółce Media Regionalne (należącej do Grupy Polskapresse). Poprzednio pracował w Polsat Media.
więcej
|
|
Bogusław Chrabota: Znam dziennikarstwo Moniki Olejnik i takie zachowanie nie jest u niej normą
Znam, jak wszyscy dziennikarstwo Moniki Olejnik. Wiem, że takie zachowanie nie jest u niej normą, dlatego nie mam ani ochoty, ani nie widzę potrzeby by ją potępiać - tak czwartkowe zachowanie Moniki Olejnik ocenia Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
,,Kropka TV" co miesiąc z dodatkiem dla mężczyzn
Do najbliższego wydania tygodnika telewizyjnego „Kropka TV” (P&P na zlecenie Jeronimo Martins Polska), które pojawi się w sprzedaży 24 listopada br., dołączony zostanie męski dodatek „On i kropka!”. Będzie on ukazywać się wraz z magazynem raz w miesiącu.
więcej
|
|
Direct Publishing Group dla spółek Grupy PKP
Firma Direct Publishing Group podpisała umowy ze spółkami Grupy PKP na wydawanie trzech publikacji wewnętrznych.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook coraz droższy dla marek - i słusznie, bo rządzi w social media (opinie)
Facebook ma podstawy, żeby ograniczać naturalny zasięg treści zamieszczanych przez marki na rzecz reklam i emisji sponsorowanych, bo jest pod wieloma względami liderem wśród serwisów społecznościowych. Natomiast marketerzy powinni przyzwyczaić się, że za obecność w social media trzeba płacić, tak samo jak w przypadku tradycyjnych mediów - komentują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji e-marketingowych.
więcej
|
|
Mobilny internet w Polsce: coraz więcej użytkowników, spadają ceny, Orange z największym udziałem (raport)
Popularność internetu mobilnego w Polsce sukcesywnie rośnie. Na koniec 2013 r. korzystało z niego blisko 4,3 mln osób, czyli o ponad 8% więcej niż w 2012 r. - wynika z raportu UKE.
więcej
|
|
3 miliardy internautów w 2015 r., Polska w Top 25
Globalna liczba użytkowników internetu przekroczy w przyszłym roku próg 3 miliardów - prognozuje firma eMarketer.
więcej
|
|
Można już kupić bilety na pociągi PKP Intercity przez internet
Można już kupić bilety na pociągi PKP Intercity przez internet - poinformowała wczoraj spółka. W nocy z soboty na niedzielę PKP Intercity rozpoczęło sprzedaż biletów w nowym elektronicznym systemie, który jednak nie zadziałał. Klientom pozostawały zakupy w kasach.
więcej
|
|
Google wyłączy reklamy na stronach za odpowiednią opłatą
Koncern Google wprowadza eksperymentalne rozwiązanie Contributor, które pozwala uniknąć wyświetlania reklam na stronach internetowych. Za brak banerów użytkownik musi jednak zapłacić.
więcej
|
|
Netflix wyprzedza YouTube'a i BitTorrent w generowaniu transferu w Ameryce Północnej
Aktywność użytkowników serwisu Netflix sprawia, że generują oni w amerykańskiej sieci ponad 30 proc. ruchu przy ściąganiu danych, i z górą 9 proc. przy ich wysyłaniu.
więcej
|
|
Nowa lista ,,Billboard 200" uwzględni dane z serwisów streamingowych
Zestawienie najlepiej sprzedawanych płyt magazynu „Billboard” będzie uwzględniało liczbę pobrań ze Spotify i innych muzycznych serwisów streamingowych. Pierwsza nowa lista pojawi się 4 grudnia br.
więcej
|
|
Szybki internet na ulicach Nowego Jorku. 400 darmowych hot-spotów
Do końca 2015 r. w Nowy Jorku ma działać 400 darmowych hot-spotów. W zamian za dostęp do internetu będą wyświetlały reklamy.
więcej
|
|
Oskar Berezowski: marki muszą płacić za ,,leasing" Facebooka, bo nie mają gdzie uciekać
Facebook w oczach malkontentów powinien być miejscem, gdzie wszystko jest bezpłatne? Nie! To największy serwis świata. Mało tego, posiada najwięcej danych o użytkownikach i zamierza się tym dzielić z markami, które chciałyby docierać do odpowiednich odbiorców. Trzeba go przenieść z kategorii „owned” do „leased media” - uważa Oskar Berezowski z NapoleonCat.com.
więcej
|
|
Yahoo będzie domyślną wyszukiwarką w Firefoksie. Google schodzi na drugi plan
Yahoo zostanie domyślną wyszukiwarką przeglądarki Firefox w USA. Google pozostaje w wersji europejskiej. - Kończymy z polityką jednego globalnego partnera - mówi Chris Beard, szef Mozilli.
więcej
|
|
Katarzyna Tusk wśród laureatów Zalando Blogger Awards
Sklep internetowy Zalando.pl przyznał nagrody Zalando Blogger Awards dla najlepszych blogerów modowych. Wśród nagrodzonych znalazła się m.in. Katarzyna Tusk.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|