|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 25 Listopada 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Małgorzata Rozenek poprowadzi polską edycję ,,Hotel Hell" w TVN (wideo)
Telewizja TVN wiosną pokaże nowy program, który poprowadzi Małgorzata Rozenek. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, będzie to polska edycja reality-show „Hotel Hell”, prowadzonego w USA przez Gordona Ramsaya.
więcej
|
|
,,Rolnik szuka żony" hitem TVP1. Za rok druga edycja. "Nie sądziliśmy, że okaże się takim sukcesem"
Reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 3,6 mln widzów, a TVP1 w czasie jego emisji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. - Aż takiego sukcesu się nie spodziewaliśmy - przyznaje Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1. Wpływy z reklam wyniosły niemal 11 mln zł.
więcej
|
|
Więcej sportu za darmo w telewizji otwartej: skoki narciarskie, siatkówka i piłka ręczna z Polakami
Zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich, mecze Polaków na siatkarskich mistrzostwach świata i Europy oraz Liga Światowa rozgrywana Polsce to wydarzenia sportowe, które będą mogły być pokazywane tylko w telewizjach otwartych. Zmiany wejdą w życie za rok.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Małgorzata Rozenek poprowadzi polską edycję ,,Hotel Hell" w TVN (wideo)
Telewizja TVN wiosną pokaże nowy program, który poprowadzi Małgorzata Rozenek. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, będzie to polska edycja reality-show „Hotel Hell”, prowadzonego w USA przez Gordona Ramsaya.
więcej
|
|
,,Rolnik szuka żony" hitem TVP1. Za rok druga edycja. "Nie sądziliśmy, że okaże się takim sukcesem"
Reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 3,6 mln widzów, a TVP1 w czasie jego emisji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. - Aż takiego sukcesu się nie spodziewaliśmy - przyznaje Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1. Wpływy z reklam wyniosły niemal 11 mln zł.
więcej
|
|
Więcej sportu za darmo w telewizji otwartej: skoki narciarskie, siatkówka i piłka ręczna z Polakami
Zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich, mecze Polaków na siatkarskich mistrzostwach świata i Europy oraz Liga Światowa rozgrywana Polsce to wydarzenia sportowe, które będą mogły być pokazywane tylko w telewizjach otwartych. Zmiany wejdą w życie za rok.
więcej
|
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" liderem rynku, choć straciła widzów
Drugą edycję programu „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało w Polsacie średnio 2,51 mln widzów. Stacja w czasie emisji show była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 26,6 mln zł.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka" straciła 300 tys. widzów. 35 mln zł z reklam
Ósmą edycję show “Tylko muzyka” oglądało średnio 2,43 mln widzów, o 290 tys. mniej, niż emitowaną w analogicznym okresie ub.r. szóstą odsłonę widowiska. Polsat w czasie nadawania formatu był wiceliderem rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 34,93 mln zł.
więcej
|
|
,,Kevin sam w domu" i kolędy na święta w Polsacie
Telewizja Polsat przygotowała na Święta Bożego Narodzenia ramówkę złożoną głównie z filmów familijnych. Pojawią się też koncerty kolęd zarejestrowane w Krakowie i na Jasnej Górze. W Wigilię widzowie drugi raz w tym roku zobaczą przygody „Kevina samego w domu”.
więcej
|
|
TVP1 nowym liderem. ,,Teleexpress" przed ,,Na dobre i na złe"
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Finał ,,Rolnika szuka żony" z rekordem. ,,Teleexpress" tuż za ,,M jak miłość"
Finałowy odcinek programu „Rolnik szuka żony” obejrzało 4,8 mln widzów, co było rekordowym wynikiem tego show. W zeszłym tygodniu najwięcej widzów zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”. Pierwszy konkurs w skokach narciarskich w tym sezonie zajął dopiero miejsce 11.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Iwona Jaśkiewicz-Kundera na czele VivaKi w Polsce, odchodzi Marta Wiercińska
Iwona Jaśkiewicz-Kundera objęła nowo utworzoną funkcję chief buying officera na polskim rynku w VivaKi, wspólnej strukturze negocjacyjnej domów mediowych Starcom MediaVest Group i ZenithOptimedia Group. W pierwszym z nich na nowych stanowiskach będą pracować Bartosz Sieradzki i Krystian Gazda, odchodzi natomiast Marta Wiercińska.
więcej
|
|
,,Bogactwo smaku" - Warka Strong wraca reklamowo do telewizji (wideo)
Po ponad dwuletniej przerwie Grupa Żywiec rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową piwa Warka Strong. Spot, autorstwa agencji Just, podkreśla unikalną recepturę napoju.
więcej
|
|
Orłoś, Chylewska i Chajzerowie odtwarzają zdjęcia z dzieciństwa w kampanii SOS Wioski Dziecięce
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zaczęło kampanię opartą na odtwarzaniu zdjęć z dzieciństwa w celu wsparcia opuszczonych, osieroconych dzieci. W akcję włączyli się m.in. dziennikarze Maciej Orłoś, Paulina Chylewska oraz Zygmunt i Filip Chajzer.
więcej
|
|
Agencja Rozwoju Przemysłu z nowym logo i serwisem
Agencja Rozwoju Przemysłu wprowadza nową identyfikację wizualną, zgodną ze strategią spółki na najbliższych sześć lat. Rebranding obejmuje też serwis internetowy spółki. Nową identyfikację zaprojektowała agencja BNA.
więcej
|
|
Nowy wizerunek i ujednolicona oferta Browaru Pilsweiser
Browar Pilsweiser (dawniej Browar Grybów) przeprowadza całościowy rebranding. Działania te mają odświeżyć wizerunek marki i odróżnić ją od konkurencji.
więcej
|
|
Dr. Oetker bajkowo reklamuje bożonarodzeniowe pierniczki (wideo)
W swojej bożonarodzeniowej kampanii Dr. Oetker reklamuje pierniczki i dekoracje do ciast. Akcję przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, Easy Hell i OMD Media Direction.
więcej
|
|
Katarzyna Bargielska: z IVONA Software do ClickMeeting
Katarzyna Bargielska objęła nowo utworzoną funkcję dyrektor marketingu platformy ClickMeeting do internetowych konferencji (należącej do GetResponse). Wcześniej pracowała m.in. w IVONA Software, Polskapresse i Wirtualnej Polsce.
więcej
|
|
,,Zmienia reguły gry" - Huawei reklamuje smartfon Ascend Mate 7 z Paprockim & Brzozowskim (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca smartfon Huawei Ascend Mate7. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Ascend Mate 7 zmienia reguły gry”, przygotowały i realizują firmy Isobar Poland, OMD i Partner of Promotion.
więcej
|
|
Płaczące matki i szczęśliwi ojcowie reklamują Old Spice (wideo)
Nowy spot Old Spice’a, utrzymany w musicalowej konwencji, reklamuje ten dezodorant jako przepustkę wprowadzającą chłopców w męski świat.
więcej
|
|
Mikroreklama Sony na korkach piłkarza Arsenalu (wideo)
Ruszyła kampania "Microtising" firmy Sony, w ramach której mikroskopijne reklamy umieszczono na korkach butów sportowych piłkarza Arsenalu Londyn Oliviera Girouda.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Jest decyzja MSW. Komenda Główna Policji ma wypracować zasady współpracy z dziennikarzami
Minister spraw wewnętrznych Teresa Piotrowska zobowiązała Komendę Główną Policji do wypracowania zasad współpracy z przedstawicielami mediów w trakcie interwencji policyjnych - poinformowała w poniedziałek rzeczniczka resortu Małgorzata Woźniak.
więcej
|
|
Małgorzata Rogala naczelną ,,Dom & Wnętrze". Odchodzi Iwona Kmita
Małgorzata Rogala - redaktor naczelna miesięcznika „Dom & Wnętrze” - od grudnia br. zostanie nową redaktor naczelną „Czterech Kątów” (oba tytuły Agora). Zastąpi na tym stanowisku Iwoną Kmitę, która odchodzi z wydawnictwa.
więcej
|
|
Marek Tejchman wicenaczelnym ,,Dziennika Gazety Prawnej"
Marek Tejchman od 1 grudnia br. będzie nowym zastępcą redaktor naczelnej „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes). Nowe obowiązki łączyć będzie z pracą w TVN24 Biznes i Świat.
więcej
|
|
Aleksy Uchański przeszedł z Onetu do Edipresse Polska
Aleksy Uchański, do niedawna dyrektor ds. rozwoju produktu w Onecie, został dyrektorem ds. digital media w wydawnictwie Edipresse Polska. Funkcja ta została utworzona w spółce w związku z jej rozwojem w obszarze digital.
więcej
|
|
,,Świat Wiedzy" i ,,W Sieci Historii" liderami sprzedaży
W sierpniu br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród magazynów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii”.
więcej
|
|
Polskapresse stawia na tygodniki. Rusza ,,Kurier Gdyński"
We wtorek 25 listopada br. w sprzedaży pojawi się dedykowany mieszkańcom Gdyni tygodnik „Kurier Gdyński”. Pismo jest wydawane przez Grupę Polskapresse Oddział Prasa Bałtycka.
więcej
|
|
,,Gala Men" w nowej formule. David Beckham na okładce
We wtorek 25 listopada br. ukazuje się „Gala Men” - kolejne wydanie specjalne dwutygodnika „Gala” (Burda International Polska) skierowane do panów. Magazyn ma zmodfikowaną formułę i odświeżoną szatę graficzną.
więcej
|
|
,,Business Magazine" - nowe pismo dla przedsiębiorców
Na rynku debiutuje miesięcznik dla przedsiębiorców - „Business Magazine”, wydawany przez spółkę Europa 2000 Consulting. Naczelną pisma jest Elżbieta Wrzecionkowska.
więcej
|
|
Magazyn ,,Koncept" w nowej szacie graficznej
Kierowany do studentów miesięcznik „Koncept” (Fundacja Inicjatyw Młodzieżowych) od najnowszego wydania, które ukazało się 24 listopada br., zyskał nową szatę graficzną i większą objętość.
więcej
|
|
,,Nasza Historia Kuchnia" - wydanie specjalne ,,Naszej Historii" o historii kulinariów
We wtorek 25 listopada br. w sprzedaży pojawi się wydanie specjalne miesięcznika „Nasza Historia” (Polskapresse) - „Nasza Historia Kuchnia”, poświęcone historii polskiej sztuki kulinarnej.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|