|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 26 Listopada 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
NIK skontrolowała TVP. "Outsourcing pracowników i produkcja zewnętrzna bez uchybień"
Najwyższa Izba Kontroli w przeprowadzonym w Telewizji Polskiej audycie nie dopatrzyła się uchybień w outsourcingu części pracowników do firmy LeasingTeam. NIK uznał, że jest on zgodny z przyjętym przez spółkę planem restrukturyzacji. Wad prawnych nie stwierdzono również w produkcji zewnętrznej realizowanej na potrzeby TVP.
więcej
|
|
Platforma nc+ wprowadza dekoder z Wi-Fi i poszerza ofertę VoD
Platforma nc+ wprowadza do oferty dekoder satelitarny Wifi Premiumbox+ dysponujący twardym dyskiem i modułem Wi-Fi. Operator zapowiada też poszerzenie oferty wideo na żądanie, m.in. o nowy serwis z serialami.
więcej
|
|
Puchar Świata w Zakopanem i Wiśle przez sześć lat w TVP
TVP zakupiła prawa do pokazywania zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem i Wiśle przez kolejne sześć lat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Spółka jest też na finiszu procesu zakupu brakujących konkursów najbliższego Turnieju Czterech Skoczni.
więcej
|
|
2,2 mln widzów ,,Top model 4". TVN liderem w grupie komercyjnej
Czwartą edycję „Top model” oglądało w TVN średnio 2,2 mln widzów, niemal tyle samo co trzecią serię. W czasie nadawania programu stacja zajęła drugie miejsce w całym rynku i pierwsze w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 20 mln zł.
więcej
|
|
,,Czas honoru" stracił 900 tys. widzów. Serial znika z anteny
Siódmą i zarazem ostatnią edycję „Czasu honoru” oglądało średnio 1,26 mln osób, o 860 tys. widzów mniej niż nadawaną rok temu szóstą odsłonę produkcji. W czasie emisji serialu TVP2 przegrała z głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 6,1 mln zł.
więcej
|
|
,,Perfekcyjna pani domu" liderem rynku. Nie będzie kolejnej edycji programu
Piąty sezon „Perfekcyjnej pani domu” oglądało średnio 1,12 mln osób, o 80 tys. więcej niż format śledziło rok temu. TVN w paśmie emisji reality-show był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 10,7 mln zł.
więcej
|
|
Rusza platforma Transfer TVN Media
Biuro reklamy TVN Media uruchomiło platformę elektroniczną Transfer TVN Media. Służy ona do przesyłania i zarządzania materiałami reklamowymi przez klientów. Od przyszłego roku zastąpi w tym procesie serwis FTP.
więcej
|
|
,,Prawdziwa historia rodu Borgiów" od grudnia w Fokus TV
12 grudnia na antenie kanału Fokus TV zadebiutuje francuski serial historyczny „Prawdziwa historia rodu Borgiów”. Będzie to pierwsza produkcja fabularna emitowana przez stację.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Pierwsze miasto w Europie usuwa wszystkie reklamy outdoorowe
Władze francuskiego miasta Grenoble postanowiły usunąć z ulic wszystkie reklamy zewnętrzne. W ich miejscu posadzą drzewa. To pierwszy taki przypadek w Europie.
więcej
|
|
Michał Taranta przeszedł z Havas Media do ZenithOptimedia Group
Michał Taranta dołączył do zespołu domu mediowego ZenithOptimedia Group, gdzie objął stanowisko head of digital - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Havas Media obsłuży 35 mln zł budżetu mediowego PKP
Dom mediowy Havas Media wygrał konkurs na obsługę mediową spółek należących do PKP SA. Pokonując w nim siedmiu konkurentów zdobył budżet szacowany na 35 mln zł netto (43,04 mln zł brutto).
więcej
|
|
TVP przeprowadzi ministerialną kampanię o bezpieczeństwie na drogach
Telewizja Polska będzie przez najbliższe pół roku pracować dla Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju. Publiczny nadawca wygrał przetarg resortu dotyczący przygotowania i realizacji akcji informacyjno-promocyjnej na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego.
więcej
|
|
Rekordowy skok ciężarówki nad bolidem Formuły 1 w reklamie EMC Technology (wideo)
Ciężarówka pokonująca w powietrzu 25 metrów ponad rozpędzonym bolidem Formuły 1 - tak firma EMC reklamuje swoje rozwiązania informatyczne zastosowane w samochodach wyścigowych ze stajni Lotusa.
więcej
|
|
Marta Dunin-Michałowska za Andrzeja Bagniuka prezesem Stowarzyszenia Branży Eventowej
Walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Branży Eventowej wybrało nowe władze organizacji. Prezesem została Marta Dunin-Michałowska, zastępując Andrzeja Bagniuka.
więcej
|
|
LOT musicalowym flash mobem uczcił półmilionowego pasażera Dreamlinera (wideo)
Maciej Kołodziej, który kupił bilet lotniczy jako półmilionowy pasażer boeinga Dreamliner w barwach linii lotniczych LOT został specjalnie potraktowany. Artyści z Teatru Roma wykonali dla niego specjalny flash mob.
więcej
|
|
ARR szuka agencji do kampanii ,,Owoce i warzywa w szkole"
Agencja Rynku Rolnego rozpoczęła przetarg na wybór agencji, która na jej zlecenie przeprowadzi nową kampanię promującą program „Owoce i warzywa w szkole”. Będzie ona realizowana w przyszłym roku we wszystkich mediach.
więcej
|
|
Emirates reklamują atrakcje ,,do zobaczenia w Dubaju" (wideo)
Linie lotnicze Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu Dubaju rozpoczęły we wtorek ogólnoświatową kampanię promującą atrakcje turystyczne tego miasta. Jej budżet wynosi ok. 20 mln dolarów.
więcej
|
|
Jerzy Janowicz z fachowcem reklamuje Atlas (wideo)
W nowym spocie firmy Atlas z udziałem tenisisty Jerzego Janowicza reklamowany jest serwis AtlasFachowca.pl skupiający specjalistów budowlanych rekomendowanych przez przedsiębiorstwo.
więcej
|
|
Majonez Kętrzyński reklamowany przez kultową rodzinę jako ,,gotowy na Święta" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Majonezu Kętrzyńskiego związana z Bożym Narodzeniem. Akcję - obejmującą telewizję, radio, prasę i internet - przygotowało studio Gravite Design.
więcej
|
|
Lady Gaga i Tony Bennett jazzowo i świątecznie reklamują H&M (wideo)
Piosenką ze swojego wspólnego albumu „Cheek To Cheek” Lady Gaga i Tony Bennett promują w reklamowym spocie zimową kolekcję ubrań marki H&M.
więcej
|
|
Kristen Bell i Dax Shepard w świątecznej reklamie Samsunga (wideo)
Samsung przygotował specjalny świąteczny spot, w którym promuje swoje mobilne urządzenia.
więcej
|
|
Cheil Poland dla Merlin.pl na Facebooku i Twitterze
Agencja reklamowa Cheil Poland będzie przez najbliższy rok obsługiwać Merlin.pl w mediach społecznościowych. Zlecenie pozyskała w przetargu.
więcej
|
|
Grzegorz Koryciński: z LeadBullet do Spicy Mobile
Grzegorz Koryciński objął funkcję account managera w agencji Spicy Mobile. Wcześniej pracował w firmie LeadBullet oraz własnej agencji Ideowski.
więcej
|
|
Sebastian Owczarek: z GroupM do OMD Digital
Sebastian Owczarek zaczął pracę jako SEM/SEO manager w OMD Digital, dziale Grupy OMD. Poprzednio pełnił podobną funkcję w GroupM.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
10 tysięcy wydań ,,Rzeczpospolitej". Od biuletynu rządowego do specjalistycznego dziennika w sieci
Wczoraj na rynku ukazał się numer 10 000 dziennika „Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication). Wydawany od 32 lat tytuł pozostaje gazetą opiniotwórczą, ale teraz stawia obecnie na treści specjalistyczne i mocno inwestuje w internet.
więcej
|
|
Phoenix Press wydaje magazyn ,,Siedlisko"
W środę 26 listopada br. na rynku zadebiutuje nowy dwumiesięcznik lifestylowy wydawnictwa Phoenix Press pt. „Siedlisko”. Pismo przybliżać będzie czytelnikom ideę tzw. slow life.
więcej
|
|
,,Przyjaciółka" na czele dwutygodników poradnikowych. Tylko ,,Pani Domu" na plusie
W sierpniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”. Zyskała tylko „Pani Domu”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Michael Kors uruchamia sprzedaż na Instagramie
Firma odzieżowa Michael Kors wprowadza w serwisie Instagram możliwość zakupu towarów z poziomu jej profilu.
więcej
|
|
naTemat.pl uruchomił już serwis INNPoland.pl o polskich innowacjach
Wcześniej niż zapowiadano wydawca naTemat.pl udostępnił swój kolejny serwis tematyczny - INNPoland.pl opisujący krajową gospodarkę i naukę pod kątem innowacji. W redakcji, kierowanej przez Katarzynę Zachariasz, pracują Beata Tomaszkiewicz, Adam Turek, Dariusz Brzostek i Michał Wąsowski. - Planujemy stać się najważniejszym serwisem o innowacyjności w polskim internecie - zapowiada Zachariasz.
więcej
|
|
Wpadka szefa finansowego Twittera. W publicznym tweecie ujawnił plany akwizycyjne
Anthony Noto, dyrektor finansowy serwisu Twiiter przez pomyłkę ujawnił publicznie wpis, który miał trafić do jego współpracownika. Na jaw wyszły plany przejęcia innej firmy.
więcej
|
|
SOKiK utrzymał karę dla Vision Express za regulamin e-sklepu
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał decyzję UOKiK-u, zgodnie z którą Vision Express ma zapłacić ponad 360 tys. zł kary za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów.
więcej
|
|
Teledysk Beyonce nakręcony smartfonem obejrzano ponad 24 mln razy (wideo)
Klip do piosenki „7/11” Beyonce zarejestrowany telefonem komórkowym w ciągu czterech dni obejrzano na YouTubie ponad 24,5 mln razy.
więcej
|
|
Coraz mniej Polaków odwiedza serwisy ezoteryczne, liderami strony Onetu i WP
Coraz mniej internautów sięga po senniki, horoskopy i wróżby online. Najchętniej przeglądają je osoby powyżej 45 roku życia oraz użytkownicy sieci z wyższym wykształceniem, a największą popularnością cieszą się treści ezoteryczne publikowane przez Onet i Wirtualną Polskę - wynika z badania Gemiusa.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|