|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 28 Listopada 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Dziennikarze i medioznawcy zgodni: cisza wyborcza do likwidacji (opinie)
Cisza wyborcza powinna zostać zlikwidowana, bo w czasach rozwoju nowych mediów nie spełnia już swojej roli. Jej obrona przypomina obrażanie się na fakt, że dorożki ustąpiły miejsca samochodom - obowiązek ciszy wyborczej oceniają dla portalu Wirtualnemedia.pl dziennikarze i medioznawcy.
więcej
|
|
Szef Netfliksa: za 16 lat zniknie tradycyjna telewizja
Według Reeda Hastingsa, szefa serwisu Netflix, telewizja nadawana w tradycyjny sposób stanie się przeżytkiem, a jej obecnie znany model zniknie z rynku do 2030 r.
więcej
|
|
1,8 mln widzów programu ,,Top Chef 3". 20 mln zł z reklam
W jesiennym sezonie „Top Chef” gromadził średnio 1,81 mln oglądających, nieco więcej niż rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajął drugie miejsce w rynku, przegrywając z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 19,9 mln zł.
więcej
|
|
,,Przypadki Cezarego P." - Cezary Pazura w nowym serialu TV Puls
Telewizja Puls wyprodukuje swój pierwszy serial - komediową produkcję „Przypadki Cezarego P.” z Cezarym Pazurą w roli głównej. Serial w reżyserii Macieja Ślesickiego będzie miał swoją premierę wiosną 2015 roku w TV Puls.
więcej
|
|
,,Rolnik szuka żony" ze świątecznym wydaniem w TVP1
Telewizyjna Jedynka w okresie Świąt Bożego Narodzenia wyemituje specjalne wydanie programu „Rolnik szuka żony”, będące podsumowaniem całej serii.
więcej
|
|
TVN szuka uczestników do drugiej edycji ,,Project Runway"
Telewizja TVN rozpoczęła poszukiwania uczestników do drugiej edycji modowego reality-show „Project Runway”. Termin zgłoszeń upływa 8 grudnia br. Program trafi na antenę TVN wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
Koniec zdjęć do ,,Strażaków", TVP1 planuje emisję na wiosnę
Telewizja Polska planuje emisję nowego serialu „Strażacy” na antenie TVP1 już wiosną przyszłego roku. Produkcja, realizowana przez firmę Baltmedia, będzie liczyć 10 odcinków.
więcej
|
|
Zmarł Stanisław Mikulski. Odtwórca roli Hansa Klossa
Aktor teatralny i filmowy znany m.in. z roli Hansa Klossa w serialu "Stawka większa niż życie", zmarł w czwartek rano w szpitalu w Warszawie - poinformował Krzysztof Genczelewski, wydawca biografii Mikulskiego.
więcej
|
|
Polski weekend w TLC, otwarte okno w Cyfrowym Polsacie
Kanał TLC w najbliższy weekend wyemituje specjalne pasma z polskimi programami, które dotąd gościły na jego antenie. Stacja zostanie też udostępniona w ramach tzw. otwartego okna w Cyfrowym Polsacie.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Wydawca ,,Resortowych dzieci" musi przeprosić Monikę Olejnik
Wydawnictwo Fronda musi przeprosić Monikę Olejnik za naruszenie jej dóbr osobistych na okładce książki „Resortowe dzieci. Media”. Przeprosiny mają ukazać się w trzech tytułach.
więcej
|
|
Jerzy Listwan odchodzi z Grupy Eurozet
Jerzy Listwan, dyrektor działu techniki Grupy Eurozet, nadawcy m.in. Radia ZET, po ośmiu latach pracy odchodzi z firmy.
więcej
|
|
Jacek Rozenek czyta powieść w Muzo.fm
Radio Muzo.fm w poniedziałek 1 grudnia br. rozpocznie emisję cyklu „Poczytaj mi Muzo”, w ramach którego premierowe książki będą czytane przez znanych artystów.
więcej
|
|
Tomasz Skory: Cisza wyborcza działa na media paraliżująco
Cisza wyborcza działa na media paraliżująco. Czy należy ją likwidować? Nie. Agitacja została w prawie opisana prawidłowo. To, że mało kto to zna, nie mówiąc o rozumieniu - uważa Tomasz Skory, dziennikarz RMF FM.
więcej
|
|
Radio ZET nowym liderem w Lublinie, w dół Eska i Polskie Radio Lublin
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Brodnicki i Okrasa reklamują świąteczną promocję Lidla z nożami (wideo)
Z początkiem grudnia w sklepach Lild rusza promocja bożonarodzeniowa, w której za odpowiednio duże zakupy można otrzymać nóż kuchenny. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem ambasadorów Lidla: Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy.
więcej
|
|
,,Kibicuj Justynie!" - zachęca w kampanii Raiffeisen Polbank (wideo)
W swojej nowej wizerunkowej kampanii reklamowej Raiffeisen Polbank zachęca do dopingowania Justyny Kowalczyk w ruszającym sezonie narciarskim. Głównym elementem akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy GPD Advertising, The Digitals, Bomaye i Starcom - jest konkurs prowadzony na stronie KibicujJustynie.pl.
więcej
|
|
Kierowcy przywiązani do starych aut w spotach BMW (wideo)
W serii spotów pod hasłem „Your Driving Pleasure” BMW pokazuje kierowców emocjonalnie związanych z dawnymi modelami aut tej marki. Klipy wyprodukowała agencja Hullabaloo.
więcej
|
|
Piotr Zagórski i Marta Gilbas zajmą się storytellingiem w Codemedia
Dom mediowy Codemedia utworzył zespół GoodStory zajmujący się usługami z zakresu storytellingu. Tworzą go nowo zatrudnieni w firmie Piotr Zagórski oraz Marta Gilbas. Poprzednio oboje pracowali w CPI Media.
więcej
|
|
,,Pielęgnuj bliskość w Święta" - Nivea promuje wysyłanie kartek
Nivea Polska w rozpoczętej właśnie kampanii namawia do wysyłania na Boże Narodzenie kartek pocztowych. W ramach akcji, przygotowanej i realizowanej przez GoldenSubmarine i MEC - ma zostać wysłane 100 tys. kartek.
więcej
|
|
Wydawanie pieniędzy na potrzeby innych w świątecznej kampanii TD Banku
30 tys. dol., które trzeba wydać w ciągu 24 godz., by uszczęśliwić innych ludzi - taka była idea akcji przeprowadzonej przez amerykański TD Bank. Najlepsze pomysły znalazły się w spocie.
więcej
|
|
Real Madryt usunął krzyż z logo dla arabskich sponsorów
Real Madryt opracował nową odmianę swojego herbu, na którym z korony zniknął niewielki krzyż. To skutek podpisania umowy pomiędzy klubem a National Bank of Abu Dhabi. W internecie kibice nie pozostawiają na władzach Realu suchej nitki.
więcej
|
|
"Voice Text" - nowa reklama iPhone'ów 6 (wideo)
Firma Apple zaprezentowała nową reklamę telewizyjną promujące smartfony iPhone 6 i iPhone 6 Plus.
więcej
|
|
Interaktywne stoisko Showroom.pl wypromuje MasterPass w Cinema City
W sobotę MasterCard we współpracy z internetowym sklepem odzieżowym Showroom.pl uruchomi w holu kina Cinema City Mokotów interaktywne stoisko z odzieżą kilkudziesięciu niezależnych polskich projektantów, w którym będzie można dokonać zakupów za pomocą nowej usługi MasterPass.
więcej
|
|
Małgorzata Szczęśniak: z HealthWay do Kore Konnektiv
Małgorzata Szczęśniak objęła funkcję account managera w agencji reklamowej Kore Konnektiv. Wcześniej pracowała w agencjach HealthWay oraz Macte! Projekty Komunikacyjne.
więcej
|
|
Morning Fresh reklamowany w testach i rekomendacjach
Rozpoczęła się kampania reklamowa płynów do mycia naczyń Morning Fresh (produkowanych przez PZ Cussons Polska) oparta na testach i rekomendacjach konsumenckich. Akcję realizuje agencja Streetcom Polska.
więcej
|
|
Bartłomiej Piotrowski: z KinAds do Multikino Media
Bartłomiej Piotrowski objął funkcję sales managera w Multikino Media, biurze reklamy sieci Multikino. Poprzednio pracował w innym brokerze reklamy kinowej - KinAds.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Maciej Gładysiewicz naczelnym tytułów bezpłatnych Polskapresse
Maciej Gładysiewicz od 1 grudnia br. obejmie nowo utworzone stanowisko redaktora naczelnego produktów bezpłatnych Grupy Polskapresse i Mediów Regionalne. Ze spółki odchodzi natomiast Rafał Wąsowicz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Naszemiasto.pl marką wszystkich tygodników Polskapresse
Od 4 grudnia br. wszystkie bezpłatne tygodniki Grupy Polskapresse i należących do niej Mediów Regionalnych ukazywać się będą pod jedną wspólną marką Naszemiasto.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Życie na Gorąco" na czele tygodników plotkarskich (dane za I-III kwartał)
W I-III kwartale 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Tytuł ten zanotował jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało „Na Żywo”.
więcej
|
|
Czytelnicy ,,Przeglądu Sportowego" i widzowie TVP wybiorą najlepszych sportowców
Rusza 80. edycja Plebiscytu “Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) na najlepszych polskich sportowców. Jego współorganizatorem jest Telewizja Polska, która pokaże na swojej antenie ceremonię wręczenia nagród.
więcej
|
|
Agnieszka Rożewska: znajomym polecam ,,...lub czasopisma"
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Agnieszka Rożewska, wydawca magazynów w Agorze.
więcej
|
|
Eryk Mistewicz: W epoce nowych mediów nie ma już przycisku OFF
Cisza wyborcza miała sens w epoce mediów z przełącznikiem OFF. Gdy wciśnięcie OFF gwarantowało, że znika cała tematyka wyborcza z serwisów radiowych czy telewizyjnych, z platform redakcyjnych. Tylko że przycisk OFF przestał działać - pisze Eryk Mistewicz, medioznawca i szef kwartalnika „Nowe Media”.
więcej
|
|
Nadinsp. Krzysztof Gajewski: to sąd rozstrzygnie kolizję uprawnień policji i dziennikarzy
Sąd rozstrzygnie kolizję między prawem policji do wykonywania czynności w związku z zawiadomieniem o przestępstwie a prawem dziennikarza do relacjonowania wydarzeń - podkreślał z-ca komendanta głównego policji, wyjaśniając w Sejmie okoliczności zatrzymania dziennikarzy w siedzibie PKW.
więcej
|
|
Tomasz Gackowski: Cisza wyborcza jest fikcją, kiedy w social mediach można pisać o ,,kupowaniu POmidorów lub PIStacji"
Cisza wyborcza - w swojej funkcji - ma być czasem zadumy, wyciszenia, okresem nieskrępowanego rozważania kampanii wyborczej, programów politycznych itd. Czy w rzeczy samej tak jest? Wątpię - pisze Tomasz Gackowski, medioznawca i szef serwisu medioznawca.com.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Jakość wpisów i wyczucie chwili kluczem do sukcesu (dziennikarze i blogerzy o komunikacji na Twitterze)
Twittowanie dla popularności kończy się zwykle klapą, a budowanie własnej pozycji w serwisie to stawianie na jak najlepszą treść - mówią Wirtualnemedia.pl popularni twitterowicze: Michał Pol, Jarosław Kuźniar, Przemysław Pająk i Karol Paciorek.
więcej
|
|
Szef Netfliksa: za 16 lat zniknie tradycyjna telewizja
Według Reeda Hastingsa, szefa serwisu Netflix, telewizja nadawana w tradycyjny sposób stanie się przeżytkiem, a jej obecnie znany model zniknie z rynku do 2030 r.
więcej
|
|
OLX.pl już nie całkiem darmowy - wprowadza opłaty za wystawianie samochodów
W serwisie ogłoszeń lokalnych OLX.pl (należącym do Grupy Allegro) pojawiły się opłaty za wystawianie samochodów w cenie ponad 5 tys. zł. Dodanie oferty na 30 dni standardowo kosztuje 29,99 zł, w ramach promocji można to obniżyć do 9,99 zł.
więcej
|
|
Parlament Europejski przegłosował podział Google
458 głosami za, przy 174 przeciw, Parlament Europejski przyjął rezolucję, która może skutkować podziałem Google na mniejsze spółki na rynku europejskim. Koncern na razie milczy w tej sprawie.
więcej
|
|
Answear.com znów organizuje ,,Bitwę Stylistów"
Internetowy sklep odzieżowy Answear.com i marka Scotch&Soda we wspólnym konkursie „Bitwa Stylistów” wybiorą najlepszego stylistę 2014 roku.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|