|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 30 Listopada 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN wygrał jesień. Polsat ze sporym wzrostem, ostro w dół TVP2
Najpopularniejszym kanałem w kończącym się sezonie jesiennym był TVN, ale to Polsat jako jedyny zyskał wśród czterech głównych stacji - wynika z analizy przygotowanej przez Mediacom dla Wirtualnemedia.pl. Jesień nie był dobra dla TVP1 i TVP2, które zanotowały duże spadki widowni.
więcej
|
|
Tradycyjna telewizja nie zniknie, ale przejdzie transformację (opinie)
Telewizja musi stawić czoła internetowi. Dlatego tradycyjny, znany obecnie model dystrybucji treści musi się zmienić, ale niektóre formaty pozostaną atutem telewizji linearnej - mówią Wirtualnemedia.pl eksperci z domów mediowych.
więcej
|
|
Wyniki oglądalności telewizji w internecie od Nielsena na początku 2015 roku
Pierwsze wyniki badania tzw. extended screen Nielsen Audience Measurement udostępni w I kwartale 2015 roku. Instytut pracuje też nad powiększeniem panelu telemetrycznego do 2 tys. gospodarstw domowych.
więcej
|
|
,,Kuchenne rewolucje" straciły widzów. TVN na czele grupy komercyjnej.
Dziesiąty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadził 2,1 mln widzów, o 180 tys. mniej niż rok wcześniej. Reality-show dał stacji TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 26,3 mln zł.
więcej
|
|
,,Ojciec Mateusz" przyciągał 4,6 mln widzów. TVP1 zdecydowanym liderem
12. sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 4,61 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 10. serii produkcja straciła 50 tys. widzów, ale i tak dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 15,7 mln zł.
więcej
|
|
Filip Chajzer poprowadzi show ,,Mali Giganci" w TVN
Filip Chajzer zostanie gospodarzem nowego talent-show „Mali Giganci”, który wiosną przyszłego roku pokaże telewizja TVN - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W programie występować będą utalentowane dzieci.
więcej
|
|
,,Racja stanu" Agaty Konarskiej w TVP Polonia
Agata Konarska poprowadzi w TVP Polonia nowy program publicystyczny „Racja stanu”. Będzie w nim dyskutować z gośćmi o konsekwencjach polskich wydarzeń społeczno-gospodarczych i politycznych.
więcej
|
|
Inea rozbudowuje sieć. Stawia na światłowody
Sieć Inea rozbudowuje sieć światłowodową (FFTH), która dochodzi bezpośrednio do mieszkań w Wielkopolsce. W 2015 roku operator planuje podwoić liczbę gospodarstw z FTTH oraz zwiększyć zasięg całej swojej sieci do blisko 500 tys. mieszkań.
więcej
|
|
Inea wybrała Play. Sieć postawi na rozwój oferty mobilnej
Spółka P4, operator sieci komórkowej Play, została nowym partnerem wielkopolskiej sieci kablowej Inea, przy oferowaniu przez nią usług mobilnych. Jej klienci korzystają z 27 tys. takich usług.
więcej
|
|
,,Foo Fighters: Sonic Highways" w HBO2 i HBO GO
7 stycznia 2015 roku HBO2 rozpocznie emisję dokumentalnego serialu „Foo Fighters: Sonic Highways”. Miesiąc wcześniej produkcja zostanie udostępniona w serwisie HBO GO.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Cyfrowy Polsat przed TVN i Polsatem, Allegro liderem w internecie, ,,Gazeta Wyborcza" w prasie (najcenniejsze polskie marki)
Najcenniejszą polską marką na rynku mediów jest Cyfrowy Polsat. W branży telewizyjnej najwyższe pozycje zajmują TVN i Polsat, w branży internetowej - Allegro.pl, Onet.pl i WP.pl, w prasowej - „Gazeta Wyborcza” i „Fakt”, a w radiowej - Radio Eska.
więcej
|
|
Anna Komorowska w mikołajkowym audiobooku RMF FM
W sobotę 6 grudnia rusza kolejna edycja akcji charytatywnej RMF FM „Bajki oparte na Faktach”. Specjalnie na jej potrzeby słuchowisko, które otrzymają chore dzieci, napisał Grzegorz Kasdepke, znany pisarz dziecięcy.
więcej
|
|
Najpopularniejsze stacje radiowe w Częstochowie: Radio Jura ostro do góry
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kolejne zwolnienia w spółce Atmedia? ,,Brak nowych kanałów"
Broker Atmedia prawdopodobnie znów zmniejszy zatrudnienie w polskim oddziale. W piątek spółka poinformowała pracowników o takiej możliwości - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Firma nie poszerzy w przyszłym roku swojego portfolio telewizyjnego.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat przed TVN i Polsatem, Allegro liderem w internecie, ,,Gazeta Wyborcza" w prasie (najcenniejsze polskie marki)
Najcenniejszą polską marką na rynku mediów jest Cyfrowy Polsat. W branży telewizyjnej najwyższe pozycje zajmują TVN i Polsat, w branży internetowej - Allegro.pl, Onet.pl i WP.pl, w prasowej - „Gazeta Wyborcza” i „Fakt”, a w radiowej - Radio Eska.
więcej
|
|
Aflofarm z miliardowym budżetem reklamowym. W górę Kino Świat, USP i Play - w dół Unilever (TOP 10)
Niezmiennie największym reklamodawcą w mediach jest Aflofarm Farmacja Polska, którego cennikowe wydatki od stycznia do października br. wyniosły ponad miliard zł - dwukrotnie więcej od zajmujących kolejne pozycje firm Kino Świat, Orange Polska i Procter & Gamble Polska.
więcej
|
|
Kilkulatki jako wampy w reklamach rajstop Ballerina seksualizują wizerunek dzieci
Reklamy rajstop Ballerina wykorzystujące wizerunek kilkuletnich dziewczynek są niezgodny z normami obyczajowymi, ponieważ dzieci przedstawione są jak dorośli i nadane zostały im cechy seksualne - orzekła Komisja Etyki Reklamy działająca przy Radzie Reklamy.
więcej
|
|
Rozdano Chamlety 2014 dla najgorszych polskich reklam
W tegorocznej edycji konkursu Chamlety na najgorsze polskie reklamy wyróżniono m.in. materiały promujące Uczelnię Korczaka, Adwokaturę Katowice, Everal i Fundację Vide-Crede. Plakaty tej ostatniej otrzymały też tytuł EkstraSuper Chamlet.
więcej
|
|
Spadają wpływy reklamowe telewizji i gazet. Mocno w górę kina i radio
W pierwszych dziesięciu miesiącach br. spadły cennikowe wpływy reklamowe w telewizji i gazetach, a wzrosły przychody z reklam w radiu, magazynach, na outdoorze i w kinach - wynika z danych Kantar Media.
więcej
|
|
Julia Mirny: z Change Integrated do Isobar Poland
Julia Mirny objęła funkcję art directora w agencji reklamowej Isobar Poland (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Poprzednio pracowała w Change Integrated.
więcej
|
|
Pozytywne myślenie reklamuje Krakowski Kredens (wideo)
Ruszyła telewizyjno-kinowa kampania reklamowa artykułów żywnościowych marki Krakowski Kredens. Akcję ich producent przygotował wspólnie z firmami Henyo Behrendt i Alma Market.
więcej
|
|
San Markos i Leo Burnett przejmują od Idealistów obsługę reklamową Vision Express
Agencje San Markos i Leo Burnett wygrały przetarg na przygotowanie i realizację nowej koncepcji komunikacji reklamowej sieci salonów optycznych Vision Express. Poprzednio zajmowała się tym agencja Idealiści.
więcej
|
|
,,Już przygotowane na parze" mrożonki Bonduelle reklamowane w telewizji (wideo)
1 grudnia Bonduelle Polska rozpoczyna kampanię reklamową warzyw mrożonych „Już przygotowane na parze” marki Bonduelle. Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising i Vizeum Polska.
więcej
|
|
Rodzinne Święta u Brodzik i Wilczaka w reklamach SmartDomu (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa SmartDomu, wspólnego programu promocyjnego Cyfrowego Polsatu i Plusa. Akcję, której głównymi bohaterami są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, przygotowały firmy Grey Group Poland, TFP, Televisor, PHD Media Direction i Carat Polska.
więcej
|
|
Jowita Michalska odeszła z PGE do FSCD Polska
Jowita Michalska nie pracuje już w dziale marketingu Polskiej Grupy Energetycznej (PGE) SA - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obecnie zarządza fundacją FSCD Polska.
więcej
|
|
Ve Interactive przejmuje qunb
Brytyjska firma technologiczna Ve Interactive objęła 100 proc. udziałów we francuskiej spółce qunb, specjalizującej się w technologiach przetwarzania danych. Transakcja o wartości wielu milionów funtów została zrealizowana w gotówce oraz w udziałach.
więcej
|
|
Policja spotem z rosyjską ruletką promuje trzeźwość wśród młodych kierowców (wideo)
„Mój wybór… życie” - pod tym hasłem policja prowadzi kampanię przeciwko prowadzeniu samochodów przez młode osoby pod wpływem alkoholu. Jej częścią jest spot pokazujący grę kierowców w rosyjską ruletkę.
więcej
|
|
Serce i Rozum spierają się z Renią i Pieszczochem o Samsung Smart TV w reklamach FunPacka w Orange (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Orange z Sercem i Rozumem reklamowana jest oferta FunPacka z telewizorem Samsung Smart TV dostępnym za złotówkę. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Film Delikatesy, Human Ark, Genetix i MEC.
więcej
|
|
Costa Coffee promuje się w cyklu wywiadów ,,Wysokich Obcasów" (wideo)
Serwis Wysokieobcasy.pl rozpoczął publikowanie wywiadów wideo w cyklu „Chwila Moment”, w którym Zuzanna Ziomecka rozmawia z osobami ze świata kultury. Sponsorem projektu jest sieć kawiarni Costa Coffee.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
2. urodziny ,,W Sieci". Karnowski: początkowy poziom sprzedaży był nie do utrzymania
- Po upadku „Uważam Rze” czytelnicy zaczęli wybierać ulubione pismo i wybrali przede wszystkim „W Sieci”, tu odnajdując ducha dawnego „URze”. Poziom sprzedaży z tamtego okresu był jednak nie do utrzymania w sytuacji pism konkurencyjnych - dwa lata istnienia na rynku tygodnika „W Sieci” podsumowuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Karnowski, redaktor naczelny tytułu.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat przed TVN i Polsatem, Allegro liderem w internecie, ,,Gazeta Wyborcza" w prasie (najcenniejsze polskie marki)
Najcenniejszą polską marką na rynku mediów jest Cyfrowy Polsat. W branży telewizyjnej najwyższe pozycje zajmują TVN i Polsat, w branży internetowej - Allegro.pl, Onet.pl i WP.pl, w prasowej - „Gazeta Wyborcza” i „Fakt”, a w radiowej - Radio Eska.
więcej
|
|
Iwona Liszka-Majkowska wiceprezesem Gremi Business Communication, odszedł Mariusz Kolwas
Iwona Liszka-Majkowska 1 grudnia br. objęła stanowisko wiceprezes zarządu Gremi Business Communication, wydawcy m.in. dziennika „Rzeczpospolita”. Zastąpiła na nim Mariusza Kolwasa, który rozstaje się z firmą.
więcej
|
|
Spada sprzedaż pism dla młodzieży. ,,Bravo" w dół o 40 proc.
W sierpniu 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił dwutygodnik „Bravo”, który jednak pozostał liderem zestawienia.
więcej
|
|
,,Wprost", Jagielski, Ewart i Rigamonti z MediaTorami
W sobotę 29 listopada w Krakowie po raz ósmy wręczono Studenckie Nagrody Dziennikarskie MediaTory. Wśród laureatów znaleźli się m.in. redakcja „Wprost”, Magdalena Rigamonti, Arleta Bojke, Ewa Ewart oraz Wojciech Jagielski.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" oskarżana o naruszenie ciszy wyborczej komentarzem o ,,ludziach prezesa"
- Idźmy głosować, bo inaczej ludzie prezesa zagłosują za nas - napisał wicenaczelny „Gazety Wyborczej” (Agora) Jarosław Kurski na końcu swojego tekstu na pierwszej stronie weekendowego wydania „GW”. Zdaniem niektórych dziennikarzy mógł w ten sposób naruszyć ciszę wyborczą.
więcej
|
|
Krajowa Rada Prokuratury: wydarzenia we "Wprost" można rozpatrywać jako utrudnianie śledztwa
Zdarzenia, do których doszło w czerwcu w redakcji „Wprost” w odniesieniu do prokuratorów wykonujących tam czynności procesowe mogą być rozpatrywane w kategoriach utrudniania śledztwa - oceniła w opublikowanej wczoraj uchwale Krajowa Rada Prokuratury.
więcej
|
|
Grudniowy ,,Playboy" z Lidią Kopanią i kalendarzem
W piątek 28 listopada br. ukazało się grudniowe wydanie „Playboya” (Marquard Media Polska), na którego okładce znalazła się wokalistka Lidia Kopania. Do numeru dołączono kalendarz na 2015 rok.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|