|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 2 Grudnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN nowym liderem w listopadzie. Rekord TV Puls w grupie komercyjnej
W listopadzie br. nowym liderem oglądalności został TVN, który pierwsze miejsce zajął również wśród widzów w grupie komercyjnej. Największą widownię zgromadził serial „M jak miłość”.
więcej
|
|
2,13 mln widzów ,,O mnie się nie martw". Powstanie drugi sezon
Nowy serial TVP2 “O mnie się nie martw” oglądało jesienią 2,13 mln widzów, co dało stacji drugie miejsce w rynku za Polsatem. Produkcja przyniosła Dwójce z reklam 9,8 mln zł i powróci na jej antenę wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
Magdalena Sobkowiak nową korespondentką TVP w Brukseli
Magdalena Sobkowiak zostanie nową korespondentką Telewizji Polskiej w Brukseli. Od stycznia 2015 roku w tej roli zastąpi Joanną Wajdę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Koniec ,,Lekarzy" w TVN. Ostatnia seria miała 2 mln widzów
Piąty i ostatni sezon serialu „Lekarze” obejrzało w TVN średnio 2 mln widzów, najmniej spośród dotychczasowych serii. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku, wygrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 20,6 mln zł.
więcej
|
|
,,Blondynka" z Joanną Moro pokonała konkurencję. W planach czwarta seria
Trzecią serię „Blondynki” oglądało średnio 3,15 mln osób. TVP1 w czasie nadawania serialu była liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie 16-49 zajęła dopiero trzecie miejsce. Przychody reklamowe wyniosły 11,4 mln zł.
więcej
|
|
Katarzyna Ostap-Tomann w zarządzie Telewizji Polsat
Katarzyna Ostap-Tomann, dyrektor finansów i kontrolingu w Cyfrowym Polsacie oraz dyrektor finansowa Telewizji Polsat, dołączyła do zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
|
,,Na językach" straciło 60 tys. widzów. 10 mln zł z reklam
Czwartą edycję programu „Na językach” oglądało w TVN średnio 1,34 mln osób. Magazyn w porównaniu do drugiej serii stracił 60 tys. widzów. Wpływy z reklam wyniosły 9,70 mln zł.
więcej
|
|
Nowe produkty sponsoringowe w ofercie Premium TV
TVN Media w ramach oferty Premium TV wprowadza na rynek nowe produkty sponsoringowe. Dotychczasowe formy zakupu sponsoringów zostały wzbogacone o nowe pakiety kontekstowe, demograficzne oraz zasięgowe.
więcej
|
|
TVN nowym liderem, TVP1 i Polsat ze spadkami. 7 mln widzów ,,M jak miłość"
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował TVN. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
FOX Life w styczniu zmieni się w FOX Comedy
Kanał FOX Life znika z polskiego rynku. 16 stycznia 2015 przekształci się w stację FOX Comedy, prezentującą seriale komediowe. - Ta zmiana to wyjście naprzeciw oczekiwaniom polskich widzów - mówi Carlos Ortega, wiceprezes FOX International Channels CEE.
więcej
|
|
Mistrzostwa świata w piłce ręcznej w 2015 i 2017 w TVP
Telewizja Polska kupiła prawa do mistrzostwa świata w piłce ręcznej kobiet i mężczyzn w 2015 i 2017 roku.
więcej
|
|
,,Newsroom 3" w HBO (wideo)
8 grudnia 2014 roku HBO rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Newsroom”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Super Express", ,,Metro" i ,,Przegląd Sportowy" jako jedyne dzienniki zarobiły więcej z reklam (TOP 10)
Większość czołowych dzienników zanotowała w br. niższe cennikowe wpływy z reklam niż przed rokiem. Wzrost przychodów osiągnęły jedynie trzy tytuły: „Super Express”, „Metro” i „Przegląd Sportowy”, za to największy spadek zanotowała „Rzeczpospolita”.
więcej
|
|
,,Pracujemy dla Ciebie" - Unia Europejska reklamuje, jak pomaga mieszkańcom (wideo)
Komisja Europejska rozpoczyna kampanię informacyjną pod hasłem „Pracujemy dla Ciebie” pokazującą wsparcie, jakie Unia Europejska zapewnia mieszkańcom swoich państw członkowskich. Akcja obejmuje na razie sześć krajów, m.in. Polskę.
więcej
|
|
Krzysztof Gacek dyrektorem marketingu marki Volkswagen
Dyrektorem działu marketingu marki Volkswagen w Polsce (Volkswagen Group Polska) został Krzysztof Gacek. Za komunikację PR odpowiadał będzie Tomasz Tonder.
więcej
|
|
Maja Sablewska międzynarodową ambasadorką marki Perwoll
Stylistka i prezenterka telewizyjna Maja Sablewska została ambasadorką środków piorących Perwoll (produkowanych przez Henkel Polska). Wkrótce pojawi się w kampanii reklamowej tych produktów przygotowywanej na 40 rynków na całym świecie.
więcej
|
|
Bartosz Drozdowski uruchomił agencję Mobile Rockets
Działalność rozpoczęła agencja marketingu mobilnego Mobile Rockets. Jej założycielem i CEO jest Bartosz Drozdowski, wcześniej przez wiele lat jeden z szefów ARBOinteractive Polska (obecnie Goldbach Audience Polska).
więcej
|
|
,,Twój Styl" liderem wpływów reklamowych wśród magazynów. ,,Viva!" mocno w górę, ,,Claudia" w dół (TOP 10)
Spośród dziesięciu magazynów, które w br. zarobiły na reklamach najwięcej, tylko jeden tytuł - „Claudia” - zanotował spadek przychodów. Duży wzrost osiągnęła „Viva!”, a liderem jest „Twój Styl”.
więcej
|
|
Nowe produkty sponsoringowe w ofercie Premium TV
TVN Media w ramach oferty Premium TV wprowadza na rynek nowe produkty sponsoringowe. Dotychczasowe formy zakupu sponsoringów zostały wzbogacone o nowe pakiety kontekstowe, demograficzne oraz zasięgowe.
więcej
|
|
Michał Maciątek wrócił do El Padre jako dyrektor operacyjny
Michał Maciątek po czterech latach powrócił do agencji reklamowej El Padre. Jako dyrektor operacyjny będzie odpowiadał bezpośrednio za kreowanie, tworzenie i zarządzanie działem kreacji agencji.
więcej
|
|
Aerobik Plushaka w świątecznej kampanii Plush Mix (wideo)
Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa Plush Mix, w której promowany jest m.in. zestaw ze smartfonem Samsung Galaxy Ace 4 i opaską Activity Tracker. Akcję przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Human Ark i Media Direction.
więcej
|
|
Laptop ze wsparciem informatycznym i internetem LTE promuje Orange dla Firm (wideo)
W Orange dla Firm ruszyła nowa promocja Business Everywhere. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję Havas Worldwide Warsaw i dom mediowy MEC.
więcej
|
|
,,Postaw na odblask... zanim trafisz na pomnik" - zachęca Autostrada Wielkopolska (wideo)
Autostrada Wielkopolska od kilku lat prowadzi kampanie edukacyjne związane z bezpieczeństwem na drodze. Nowa akcja, pod hasłem „Postaw na odblask… zanim trafisz na pomnik”, to kontynuacja ubiegłorocznej inicjatywy „A2, że bezpiecznie. Postaw na odblask”.
więcej
|
|
Cztery nowe osoby w KinAds
W KinAds, brokerze reklamy kinowej, Anna Duda Lewandowska i Marcin Sacewicz dołączyli do działu handlowego, a Ewa Tarnowska i Marta Knapik - do działu obsługi klienta.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Super Express", ,,Metro" i ,,Przegląd Sportowy" jako jedyne dzienniki zarobiły więcej z reklam (TOP 10)
Większość czołowych dzienników zanotowała w br. niższe cennikowe wpływy z reklam niż przed rokiem. Wzrost przychodów osiągnęły jedynie trzy tytuły: „Super Express”, „Metro” i „Przegląd Sportowy”, za to największy spadek zanotowała „Rzeczpospolita”.
więcej
|
|
Ewa Wąsikowska-Tomczyńska szefem ,,Super Express TV". Odszedł Tomasz Lada
Ewa Wąsikowska-Tomczyńska od grudnia br. została nowym szefem dodatku telewizyjnego „Super Express TV” (Murator). Zastąpiła na tym stanowisku Tomasza Ladę, który odszedł z wydawnictwa - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Twój Styl" liderem wpływów reklamowych wśród magazynów. ,,Viva!" mocno w górę, ,,Claudia" w dół (TOP 10)
Spośród dziesięciu magazynów, które w br. zarobiły na reklamach najwięcej, tylko jeden tytuł - „Claudia” - zanotował spadek przychodów. Duży wzrost osiągnęła „Viva!”, a liderem jest „Twój Styl”.
więcej
|
|
Komarzewski, Krzemińska i Szmidt awansowali w Edipresse
Marcin Komarzewski został nowym dyrektorem promocji segmentu people & glossy w Edipresse Polska. Z kolei Agnieszka Krzemińska awansowała w firmie na stanowisko brand & special events managera, a Emilia Szmidt - na funkcję junior product managera.
więcej
|
|
,,National Geographic" na czele pism podróżniczych. ,,Voyage" 41 proc. w dół
W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic Polska”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”.
więcej
|
|
Drukarnia Media Works Print zmienia się w Be Colour
Drukarnia Media Works Print, należąca do Grupy PMPG Polskie Media, od grudnia zmieniła nazwę na Be Colour.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Grupa WP zachowa kluczowe marki i menedżerów Grupy Money.pl
Grupa Wirtualna Polska planuje zachować kluczowe serwisy przejętej właśnie Grupy Money.pl i promować je na stronie głównej portalu WP.pl. Do kierownictwa kupionej spółki ze strony Grupy WP wejdą Grzegorz Czapski, Jacek Świderski i Jarosław Mikos. - W tej chwili będziemy koncentrować się na integracji obu podmiotów - zapowiada Wirtualnemedia.pl Świderski.
więcej
|
|
Portalowe wideo: traci WP.tv, mocno w górę Pudelek.tv i Kafeteria.tv, agonia Tosiewytnie.pl
Wśród serwisów wideo z treściami redakcyjnymi należących do głównych portali zdecydowanymi liderami są WP.tv i Pudelek.tv (oba należą do Grupy Wirtualna Polska). Ten drugi, podobnie jak Kafeteria.tv, osiągnął w ostatnich miesiącach duże wzrosty odwiedzalności, natomiast praktycznie zamarło Tosiewytnie.pl.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome rządzi na świecie i w Polsce
Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w listopadzie br. zanotowała wzrost udziału i jeszcze bardziej umocniła się na pozycji zdecydowanego lidera zarówno na globalnym, jak i polskim rynku.
więcej
|
|
Facebook w Polsce: na czele Facebook for Every Phone, Play liderem wśród marek (raport za listopad 2014)
Facebook for Every Phone to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
więcej
|
|
Kim Kardashian i iPhone 6 napopularniejszymi hasłami 2014 roku w wyszukiwarce Bing
Kim Kardashian najbardziej poszukiwaną celebrytką, iPhone 6 najpopularniejszym gadżetem, „Frozen” najczęściej wyszukiwanym filmem, a Facebook aplikacją - Microsoft podsumował rok 2014 w swojej wyszukiwarce Bing.
więcej
|
|
Urządzenia mobilne częściej wykorzystywanie w e-sklepach niż desktopy
Amerykanie do przeglądania ofert e-sklepów częściej korzystają ze smartfonów niż desktopów. Ale transakcje finalizują nadal za pomocą tradycyjnych komputerów - wynika z raportu IBM.
więcej
|
|
Safari i Opera Mini w górę na urządzeniach mobilnych, Chrome, przeglądarka Androida i IE w dół
Safari - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w listopadzie br. wzrost udziału w rynku. Natomiast po raz pierwszy od wielu miesięcy straciła mobilna odsłona Chrome.
więcej
|
|
Grupa Wirtualna Polska kupuje Grupę Money.pl
Grupa Wirtualna Polska podpisała umowę zakupu 100 proc. udziałów Grupy Money.pl. Wydawca uzasadnia, że wzmacnia w ten sposób portfolio swoich serwisów gospodarczo-prawnych i zajmującą się nimi redakcję oraz rozwija ofertę e-commerce.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|