|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 3 Grudnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Teleexpress" liderem programów informacyjnych. ,,Fakty" i ,,Wiadomości" zyskały 300 tys. widzów
W listopadzie 2014 roku pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Teleexpressu”. Największy wzrost odnotowały „Fakty”, zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”.
więcej |
|
Nowy właściciel TVN na początku 2015 roku. Wśród chętnych Time Warner i Discovery
Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN, poinformował we wtorek, że w I kwartale 2015 roku powinien zostać wyłoniony potencjalny kupiec pakietu kontrolnego Grupy TVN.
więcej |
|
TVN24 liderem stacji tematycznych, TVP Info i TVP Seriale na podium (top 25)
W listopadzie 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych znalazł się TVN24. Największym wzrostem w czołówce pochwalić się mogło TVP Info. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Rusza Strefa T-Mobile od TVN. Operator liczy na 350 tys. użytkowników
T-Mobile Polska oraz Grupa TVN uruchomiły subskrypcyjny serwis wideo na żądanie dla klientów operatora, który będzie działać na platformie Player.pl. T-Mobile liczy, że na koniec przyszłego roku korzystać będzie z niego 350 tys. użytkowników.
więcej
|
|
,,Teleexpress" liderem programów informacyjnych. ,,Fakty" i ,,Wiadomości" zyskały 300 tys. widzów
W listopadzie 2014 roku pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Teleexpressu”. Największy wzrost odnotowały „Fakty”, zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”.
więcej
|
|
Nowy właściciel TVN na początku 2015 roku. Wśród chętnych Time Warner i Discovery
Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN, poinformował we wtorek, że w I kwartale 2015 roku powinien zostać wyłoniony potencjalny kupiec pakietu kontrolnego Grupy TVN.
więcej
|
|
TVN24 liderem stacji tematycznych, TVP Info i TVP Seriale na podium (top 25)
W listopadzie 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych znalazł się TVN24. Największym wzrostem w czołówce pochwalić się mogło TVP Info. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TV Zone - kanał kulturalny od Agory. ,,Rozpoczęliśmy prace nad tym projektem"
Spółka TV Zone, należąca do Grupy Agora, otrzymała koncesję na nadawanie drogą satelitarną wyspecjalizowanego kanału o profilu kulturalnym. Agora nie zdradza, kiedy stacja rozpocznie nadawanie oraz czy będzie startować do konkursu o miejsce na MUX-8. - Cieszymy się z uzyskania koncesji satelitarnej - mówi Agata Staniszewska, rzecznik prasowa Agory.
więcej
|
|
Atmedia zostaną przejęte przez Gazprom-Media?
Broker reklamy telewizyjnej Atmedia może wkrótce zmienić właściciela. Ma nim zostać rosyjska firma Gazprom-Media.
więcej
|
|
Cykl ,,Słodko i wytrawnie" w TVP2 promuje produkty Wedla
TVP2 rozpoczęła emisję codziennego programu kulinarnego pt. „Słodko i wytrawnie”, którego sponsorem jest marka Wedel. Gospodyniami cyklu zostały dziennikarka Agnieszka Kozak oraz Joanna Profus, mistrzyni cukiernictwa.
więcej
|
|
Awans Anny Kozerskiej w Discovery, dołącza Marta Hopfer
Anna Kozerska, dotąd konsultant zarządu Discovery Networks CEEMEA, objęła w firmie stanowisko communications directora. Do spółki dołączyła też Marta Hopfer, która zajmie się marketingiem i PR-em stacji dokumentalnych.
więcej
|
|
TVP1 i Polsat liderami oglądalności w DVB-T. TVP Info z największym wzrostem
W listopadzie 2014 roku wśród widzów w naziemnej telewizji cyfrowej na pozycji lidera oglądalności utrzymała się TVP1. Największy spadek zanotowała TVP Historia, a najwięcej zyskało TVP Info. W grupie komercyjnej najlepszy był zaś Polsat.
więcej
|
|
Dziś ruszają stacje H2 i Lifetime. Trafią do nc+ i Cyfrowego Polsatu
Firma A+E Networks Poland wprowadza dzisiaj na polski rynek kanał dokumentalny H2 i stację rozrywkową Lifetime. Obie stacje będą nadawać w jakości HD i trafią do ofert platformy nc+ i Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
|
Stacja ABC News z fleszem informacyjnym na Facebooku (wideo)
„Facecast: The One Thing” to skrót najważniejszych newsów, który stacja ABC News będzie emitować co tydzień na swoim fanpage’u na Facebooku. Premierowy odcinek w ciągu dwóch godzin obejrzało ponad 50 tys. internautów.
więcej
|
|
,,Muppety", ,,Auta 2" i ,,Ratatuj" w piątkowe wieczory w TVP2
W piątek 12 grudnia br. TVP2 wprowadza do ramówki nowe pasmo filmowe, w ramach którego emitowane będą animowane produkcje. Widzowie zobaczą w nim m.in. takie tytuły jak „Jak ukraść księżyc”, „Auta 2”, „Odlot” oraz „Koralina i tajemnicze drzwi”.
więcej
|
|
Mistrzostwa Europy kobiet w piłce ręcznej w TVP
W niedzielę, 7 grudnia 2014 roku rozpoczynają się Mistrzostwa Europy kobiet w piłce ręcznej. Sportową imprezę transmitować będzie TVP.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Monika Bierwagen i Agata Szeliga-Staszkiewicz za Krzysztofa Andrzejczaka w Isobar i Hypermedia
Na początku 2015 roku Monika Bierwagen przejmie zarządzanie agencją Isobar Poland, a Agata Szeliga-Staszkiewicz - pionem technologicznym Hypermedia linked by Isobar (obie struktury należą do Dentsu Aegis Network Polska). Kierujący dotychczas tymi strukturami Krzysztof Andrzejczak zajmie się w holdingu startupami i akwizycjami.
więcej
|
|
Mirosław Kępiński i Marcin Marciniak odchodzą z Maxusa
Z domem mediowym Maxus (należącym do GroupM) rozstali się jego kluczowi menedżerowie: CEO Mirosław Kępiński i managing partner Marcin Marciniak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
VML Poland przejmuje od Sensis internetową obsługę Red Bulla
Agencja VML Poland wygrała przetarg na internetową obsługę marki Red Bull na polskim rynku. Poprzednio zajmowała się tym agencja Sensis.
więcej
|
|
Konwój ciężarówek w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli
W najbliższy piątek, 5 grudnia br. w ogólnopolską trasę wyrusza konwój charakterystycznych ciężarówek Coca-Coli. Akcji towarzyszyć będą eventy w 18 miastach Polski. To część bożonarodzeniowej kampanii marki przygotowanej i realizowanej przez firmy Next, McCann WorldGroup.
więcej
|
|
Jan Roszkiewicz na czele sieci e-reklamowej Multi Channel Network
Na rynku pojawiła się Multi Channel Network - sieć internetowej reklamy wideo i performance. Kieruje nią Jan Roszkiewicz, a w zespole pracują też m.in. Krzysztof Łagodzki, Marta Babula, Maciej Czerniejewski i Piotr Szych.
więcej
|
|
Maciej Marszałek przeszedł z Link4 do AXA
Maciej Marszałek nie jest już chief marketing officerem w firmie ubezpieczeniowej Link4. Przeszedł do konkurencyjnej firmy AXA.
więcej
|
|
adQuota Poland zajmie się sprzedażą reklam mobilnych w serwisach Polskapresse i Mediów Regionalnych
Sieć reklamy mobilnej adQuota Poland rozpoczyna współpracę z Polskapresse na polskim rynku. Współpraca dotyczy kompleksowego zarządzania mobilną powierzchnią reklamową w serwisach i aplikacjach mobilnych całej Grupy Polskapresse - Media Regionalne.
więcej
|
|
,,Apetyczne inspiracje" promują Apetinę na Pintereście
Firma Arla Foods rozpoczęła działania promocyjne serków Apetina w serwisie Pinterest. Konkurs pod hasłem „Apetyczne inspiracje” jest częścią kampanii pod hasłem „Dobrze się komponuje”.
więcej
|
|
,,Zatrać się w dawaniu na Święta" - zachęca Groupon Polska
Groupon Polska rozpoczyna świąteczną kampanię pod hasłem „Zatrać się w dawaniu na Święta”. Obejmuje ona m.in. zaangażowanie w akcję charytatywną pod hasłem „Bądź pomocny”.
więcej
|
|
Kanał Lifetime w ofercie reklamowej Polsat Media
Polsat Media rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego w kanale lifestylowym Lifetime. Będzie to trzecia stacja spółki A+E Networks Poland w ofercie biura reklamy Polsatu.
więcej
|
|
Instytut Monitorowania Mediów dla MSW
Instytut Monitorowania Mediów będzie przez najbliższy rok pracować dla Ministerstwa Spraw Wewnętrznych. W przetargu dotyczącym monitoringu mediów wygrał z Newton Media i Press-Service Monitoring Mediów.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
180 tys. sprzedaży pierwszych wydań tygodnika ,,Dobry Tydzień"
Prognozowana przez wydawcę średnia sprzedaż trzech pierwszych numerów nowego tygodnika „Dobry Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła ok. 180 tys. egz. Z wydania na wydanie notuje on coraz lepsze wyniki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Magazyn ,,Hill Size Magazine" pokaże skoki narciarskie od kuchni
Na rynku wydawniczym zadebiutował nowy dwumiesięcznik „Hill Size Magazine”, poświęcony skokom narciarskim. Na okładce pierwszego numeru, dostępnego tylko w sprzedaży internetowej, znalazł się skoczek Maciej Kot.
więcej
|
|
Dudzińska, Kowalski, Matys, Szymczuk zdobyli Nagrodę PAP im. Ryszarda Kapuścińskiego
Michał Matys, Anna Dudzińska, Jakub Szymczuk i Łukasz Kowalski zostali laureatami IV edycji nagrody PAP im. Ryszarda Kapuścińskiego dla autorów rzetelnych, obiektywnych i poprawnych warsztatowo informacji - tekstów, relacji radiowych, telewizyjnych oraz fotografii.
więcej
|
|
,,Scooby - Doo!" nowym liderem miesięczników dziecięcych. ,,Kubuś i Przyjaciele" o 54 proc. w dół
W sierpniu 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansował magazyn „Scooby - Doo!”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, z kolei najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele”.
więcej
|
|
,,Samo Zdrowie" zmienia się w dwumiesięcznik i podnosi cenę. Anna Lewandowska na łamach
W środę 3 grudnia br. na rynku ukaże się odmienione wydanie magazynu „Samo Zdrowie”. Tytuł zmieni się z kwartalnika w dwumiesięcznik, poszerzy zawartość, wzrośnie też jego cena.
więcej
|
|
Artur Roguski przeszedł z ,,Briefu" do Fakt.pl
Artur Roguski, dotąd związany z magazynem „Brief”, od grudnia br. objął stanowisko product managera serwisu internetowego Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
|
,,Esquire" wchodzi na polski rynek, premiera pilotażowego numeru (wideo)
Słynny magazyn dla mężczyzn „Esquire” już w Polsce. Dzisiaj pilotażowy numer pisma trafił do rąk wyselekcjonowanych klientów. Magazyn kierowany jest do mężczyzn po 30. roku życia zainteresowanych zarówno polityką, jak i lifestylem. W regularnej sprzedaży magazyn pojawi się pod koniec lutego.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wirtualna Polska i Onet ścigają się na przejęcia, bo liczą się zasięgi i zarabianie poza reklamami (opinie)
Szereg przejęć dokonanych w ostatnim czasie przez Grupę Wirtualna Polska i Grupę Onet pokazuje, że portale starają się zwiększyć swoje zasięgi, rywalizując o miano lidera wśród polskich wydawców, a ponadto szukają pozareklamowych źródeł przychodów - oceniają dla Wirtualnemedia.pl analitycy rynku internetowego.
więcej
|
|
Wielka Brytania: w 2015 r. ponad połowa wydatków reklamowych na internet
W 2015 r. brytyjscy reklamodawcy wydadzą ponad 50 proc. swoich budżetów na działania w internecie. - To wynik entuzjazmu Brytyjczyków dla nowych technologii i zakupów online - mówi Adam Smiths, dyrektor ds. rozwiązań przyszłości w agencji GroupM.
więcej
|
|
Allegro przenosi swoje serwery z Beyond.pl do Taleksu
Serwis Allegro po 7 latach zmienia dostawcę usług IT. Wszystkie jego serwery będą pracowały w centrum danych firmy Taleks, bo Beyond.pl wypowiedział Allegro umowę. - Nie komentujemy decyzji Beyond.pl - mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Klimiuk, rzecznik Allegro.
więcej
|
|
Google ze świątecznym serwisem Santa Tracker (wideo)
Zbieranie prezentów ze Świętym Mikołajem, mapa wigilijnych zwyczajów na świecie i nauka języka Java Sript - to niektóre atrakcje dla dzieci przygotowane przez koncern Google w internetowym serwisie Santa Tracker.
więcej
|
|
Ryanair zapowiada darmowe Wi-Fi w swoich samolotach
Za dwa lata linie lotnicze Ryanair chcą udostępnić na pokładach swoich maszyn sieć Wi-Fi. - Szukamy odpowiedniej technologii - mówi Kennedy Jacobs, szef marketingu Ryanaira.
więcej
|
|
Spotify udostępnia w Polsce płatności przelewem internetowym
Serwis streamingowy Spotify rozszerza wachlarz dostępnych dla użytkowników z Polski metod płatności, takich jak karta płatnicza czy PayPal, o internetowe przelewy bankowe.
więcej
|
|
Stacja ABC News z fleszem informacyjnym na Facebooku (wideo)
„Facecast: The One Thing” to skrót najważniejszych newsów, który stacja ABC News będzie emitować co tydzień na swoim fanpage’u na Facebooku. Premierowy odcinek w ciągu dwóch godzin obejrzało ponad 50 tys. internautów.
więcej
|
|
Aero2 wprowadza płatne pakiety bez Captcha i przerw w transmisji
Usługa darmowego dostępu do internetu Aero2 została wzbogacona o płatne pakiety Aero Mini. Oznaczają one limit danych, ale brak przerw w połączeniu z siecią i konieczności cyklicznego wpisywania kodów Captcha.
więcej
|
|
Dziennikarze CNN popularniejsi od BBC i ,,New York Timesa" wśród przywódców na Twitterze
Profile stacji CNN i BBC, dziennika „New York Times” i agencji Reuters są kontami z branży mediowej najchętniej obserwowanymi przez przywódców politycznych obecnych na portalu. Najwięcej followersów mają też profile dziennikarzy tych mediów.
więcej
|
|
adQuota Poland zajmie się sprzedażą reklam mobilnych w serwisach Polskapresse i Mediów Regionalnych
Sieć reklamy mobilnej adQuota Poland rozpoczyna współpracę z Polskapresse na polskim rynku. Współpraca dotyczy kompleksowego zarządzania mobilną powierzchnią reklamową w serwisach i aplikacjach mobilnych całej Grupy Polskapresse - Media Regionalne.
więcej
|
|
Onet.tv wznowiony z personalizacją i youtuberami
Grupa Onet.pl uruchomiła nową wersję serwisu Onet.tv agregującego krótkie materiały wideo o różnej tematyce. Na stronie dostępne są zarówno treści redakcyjne (w tym 10 nowych cykli), jak też teledyski i klipy od twórców internetowych. Działają również opcje personalizacji treści.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|