|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 9 Grudnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Polski rynek reklamowy wzrośnie o 3,1 proc. Internet najbardziej w górę, prasa na dużym minusie (raport)
Wartość polskiego rynku reklamowego w br. zwiększy się o 2,4 proc., a w przyszłym o 3,1 proc. - prognozuje ZenithOptimedia Group. W skali globalnej te wzrosty wyniosą 5,1 i 4,9 proc. Najwięcej zyska reklamowo internet, swoją pozycję obroni telewizja, a największe spadki nastąpią w prasie.
więcej
|
|
Internauci wcześniej poznali zwycięzcę ,,MasterChefa". ,,Nie ma dowodu, że to wina pracowników Empiku"
W niedzielę TVN pokazał finałowy odcinek reality-show „MasterChef”, w którym widzowie poznali zwycięzcę programu. Na godzinę przed jego emisją do internetu wyciekło zdjęcie książki laureata. - Mogło zostać wykonane chociażby w drukarni czy w magazynie - tłumaczy Monika Marianowicz z Empiku, odpierając oskarżenia, że zdjęcie zrobiono w sklepie tej sieci.
więcej
|
|
Google: połowa reklam w internecie nie jest zauważana przez odbiorców
Ponad 50 proc. banerów reklamowych osadzonych na internetowych witrynach nie jest oglądana przez użytkowników - wynika z badań viewability Google’a. - Faktyczna zauważalność reklam to jeden z ważniejszych nowych elementów związanych z pomiarem i oceną efektywności kampanii - mówią Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji e-marketingowych.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Internauci wcześniej poznali zwycięzcę ,,MasterChefa". ,,Nie ma dowodu, że to wina pracowników Empiku"
W niedzielę TVN pokazał finałowy odcinek reality-show „MasterChef”, w którym widzowie poznali zwycięzcę programu. Na godzinę przed jego emisją do internetu wyciekło zdjęcie książki laureata. - Mogło zostać wykonane chociażby w drukarni czy w magazynie - tłumaczy Monika Marianowicz z Empiku, odpierając oskarżenia, że zdjęcie zrobiono w sklepie tej sieci.
więcej
|
|
Dominique Lesage odchodzi, Orange Polska bez dyrektora ds. kontentu
Po ośmiu latach pracy Dominique Lesage z końcem br. żegna się z Orange Polska (wcześniej działającym jako Grupa TP), gdzie pełnił funkcję dyrektora ds. kontentu. Wynika to m.in. ze sprzedaży przez firmę kanału Orange Sport.
więcej
|
|
TVN Style szykuje program ,,Sekrety lekarzy"
TVN Style przygotowuje medyczny program „Sekrety lekarzy”, w którym pokazane zostaną zabiegi z wykorzystaniem najnowocześniejszych technik medycznych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja wyemitowana zostanie wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
,,Mam talent!" zyskał 200 tys. widzów. Za rok kolejna edycja
Siódma edycja „Mam talent!” zgromadziła o 200 tys. widzów więcej niż emitowana rok temu szósta seria talent-show. TVN w czasie emisji programu był zdecydowanym liderem rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 48,3 mln zł.
więcej
|
|
,,Superstarcie" porażką TVP2. Tylko 1,1 mln widzów
Muzyczny show „Superstarcie” oglądało jesienią w TVP2 średnio 1,1 mln widzów. Dwójka w czasie nadawania programu miała zdecydowanie gorsze wyniki oglądalności od innych głównych stacji. Wpływy reklamowe wyniosły zaś 8,2 mln zł.
więcej
|
|
,,The Voice of Poland 5" z mniejszą widownią. 13 mln zł z reklam
Piąty sezon „The Voice of Poland” oglądało 1,93 mln osób, o 220 tys. osób mniej niż trzeci sezon pokazywany rok temu. Program dał TVP2 drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 13,28 mln zł.
więcej
|
|
,,MasterChef" stracił 130 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Trzecią edycję „MasterChefa” oglądało średnio 2,88 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 130 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji był wiceliderem całego rynku, zaś wpływy z reklam wyniosły 25,85 mln zł.
więcej
|
|
5,7 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego w Polsacie. 1,5 mln zł dla chorych dzieci
Średnio 5,67 mln widzów obejrzało 11. Mikołajkowy Blok Reklamowy, który został pokazany przez Polsat w sobotę 6 grudnia przed „Wydarzeniami”. Dzięki temu Fundacja Polsat na rzecz chorych dzieci zebrała ponad 1,5 mln zł.
więcej
|
|
IDMnet przejmuje obsługę Stars.tv od Atmediów
Od stycznia 2015 roku za obsługę reklamową stacji muzycznej Stars.tv odpowiadać będzie IDMnet Broker TV. Tym samym kanał zniknie z portfolio reklamowego spółki Atmedia.
więcej
|
|
Polsat nowym liderem. TVN traci wraz z wygaszaniem jesiennej ramówki
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Polsat bez sprostowania letniej prognozy pogody. ,,Ludzki błąd"
Wyemitowanie przez Polsat w sobotę nieaktualnej prognozy pogody nastąpiło wskutek błędu jednego z realizatorów programu. Stacji nie zamierza prostować tej pomyłki. Nie wiadomo jeszcze, czy wobec winnego wpadki zostaną wyciągnięte konsekwencje dyscyplinarne.
więcej
|
|
Beata Mojek przeszła z Accenture do BBC Worldwide
Beata Mojek dołączyła do zespołu BBC Worldwide Polska. Objęła tam nowo utworzone stanowisko management accountanta.
więcej
|
|
Koniec serialu "Dwóch i pół". W lutym ostatni odcinek
Stacja CBS ustaliła datę premiery finału sitcomu "Dwóch i pół".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polski rynek reklamowy wzrośnie o 3,1 proc. Internet najbardziej w górę, prasa na dużym minusie (raport)
Wartość polskiego rynku reklamowego w br. zwiększy się o 2,4 proc., a w przyszłym o 3,1 proc. - prognozuje ZenithOptimedia Group. W skali globalnej te wzrosty wyniosą 5,1 i 4,9 proc. Najwięcej zyska reklamowo internet, swoją pozycję obroni telewizja, a największe spadki nastąpią w prasie.
więcej
|
|
Czołowi reklamodawcy zwiększają wydatki w telewizji, liderem Aflofarm
Wartość polskiego rynku reklamy telewizyjnej po 11 miesiącach br. była o 3,6 proc. większa niż rok wcześniej. Zdecydowanie największym marketerem pozostaje Aflofarm Farmacja Polska, wyprzedzając Nestle Polska, Orange Polska i Procter & Gamble Polska
więcej
|
|
Były szef polskiego biura Facebooka w Synaptise
Marcin Bruś, były head of CEE w polskim oddziale Facebooka, pracuje jako partner zarządzający w firmie Synaptise - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Anna Sakowicz: internet będzie rósł dalej kosztem prasy
Internet na pewno będzie się umacniał, ale prognozowanie podwojenia wartości tego rynku w ciągu 5 lat jest zbyt optymistyczne - pisze Anna Sakowicz, Chief Digital Officer Starcom MediaVest.
więcej
|
|
Reklamy samochodów przechodzą z prasy do internetu. Liderami Skoda i Toyota, ostro w dół Renault i Ford (analiza)
Od stycznia do sierpnia br. cennikowe wydatki na reklamy samochodów osobowych wyniosły 958,2 mln zł, o 10,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe były budżety Skody i Toyoty, największe wzrosty zanotowały Kia, Hyundai i Peugeot, a najostrzejsze spadki - Renault i Ford.
więcej
|
|
Grandes Kochonos tworzy LoveBrands Relations, na czele Bieniek-Kaska i Niemiec-Głuszczyszyn
Agencja reklamowa Grandes Kochonos uruchomiła nową firmę - LoveBrands Relations. Jest to agencja strategicznej komunikacji marketingowej, specjalizująca się w content marketingu w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Kierują nią byłe menedżerki Multi Communications: Dorota Bieniek-Kaska i Joanna Niemiec-Głuszczyszyn.
więcej
|
|
Po odejściu Marii Radowskiej Sygma Bank bez szefa digital marketingu
Maria Radowska nie pełni już funkcji head of digital marketing w Sygma Bank Polska. Bank nie będzie rekrutować jej następcy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Arla Foods rusza z globalnym przetargiem reklamowym
Arla Foods, właściciel takich marek jak Lurpak (masło) czy Arla Buko (serki) rozpoczyna globalny przetarg na obsługę reklamową.
więcej
|
|
Digital Kingdom wspiera radiową Czwórkę na Facebooku
Agencja Digital Kingdom rozpoczęłą obsługę reklamową facebookowego fanpage’a radiowej Czwórki (Polskie Radio). Współpracę zawarto na czas nieokreślony.
więcej
|
|
Jacek Gadzinowski odchodzi z BrandTube. ,,Rozbieżność wizji"
Jacek Gadzinowski po zaledwie trzech miesiącach odchodzi z agencji social mediowej BrandTube (należącej do Grupy G7 Media). Zamierza skupić się na własnych projektach w zakresie internetowego wideo.
więcej
|
|
Syrena reklamuje ,,ocean prezentów" w perfumeriach Sephora (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa sieci perfumerii Sephora. Akcję, której bohaterką jest kobieta-syrena, przygotowały firmy Timecode i Havas Media.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dziennikarze o zaangażowaniu w marsz PiS: to postawa obywatelska, a nie wyraz związku z partią
W Komitecie Honorowym „Marszu w obronie demokracji i wolności mediów”, który w sobotę 13 grudnia organizuje Prawo i Sprawiedliwość, znaleźli się m.in. dziennikarze Jacek i Michał Karnowscy, Krzysztof Skowroński, Tomasz Sakiewicz i Tomasz Terlikowski. - Mój udział w komitecie jest wyrazem postawy obywatelskiej, a nie deklaracją związku z jednym ugrupowaniem politycznym - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki.
więcej
|
|
,,Twój Styl" na czele pism luksusowych po trzech kwartałach 2014, traci ,,Harper's Bazaar"
W pierwszych trzech kwartałach 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był magazyn „Twój Styl”. Jedyny wzrost odnotował „Cosmopolitan”, a najwięcej stracił „Harper’s Bazaar”.
więcej
|
|
W konkursie PAP nagrodzono popularyzatorów nauki
Dr Robert Mysłajek, Michał Szydłowski, Instytut Geofizyki PAN, Piotr Cieśliński, Grupa Ekologiczna, portal Wszechnica.org.pl oraz Fundacja PZU – to laureaci konkursu Popularyzator Nauki 2014, organizowanego przez serwis PAP Nauka w Polsce we współpracy z resortem nauki.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|