Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 9 Grudnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Polski rynek reklamowy wzrośnie o 3,1 proc. Internet najbardziej w górę, prasa na dużym minusie (raport)

Wartość polskiego rynku reklamowego w br. zwiększy się o 2,4 proc., a w przyszłym o 3,1 proc. - prognozuje ZenithOptimedia Group. W skali globalnej te wzrosty wyniosą 5,1 i 4,9 proc. Najwięcej zyska reklamowo internet, swoją pozycję obroni telewizja, a największe spadki nastąpią w prasie. więcej

 
Internauci wcześniej poznali zwycięzcę ,,MasterChefa". ,,Nie ma dowodu, że to wina pracowników Empiku"

W niedzielę TVN pokazał finałowy odcinek  reality-show „MasterChef”, w którym widzowie poznali zwycięzcę  programu. Na godzinę przed jego emisją do internetu wyciekło zdjęcie książki laureata. - Mogło zostać wykonane chociażby w drukarni czy w magazynie - tłumaczy Monika Marianowicz z Empiku, odpierając oskarżenia, że zdjęcie zrobiono w sklepie tej sieci. więcej

 
Google: połowa reklam w internecie nie jest zauważana przez odbiorców

Ponad 50 proc. banerów reklamowych osadzonych na internetowych witrynach nie jest oglądana przez użytkowników - wynika z badań viewability Google’a. - Faktyczna zauważalność reklam to jeden z ważniejszych nowych elementów związanych z pomiarem i oceną efektywności kampanii - mówią Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji e-marketingowych. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

GoldenSubmarine poszukuje osoby na stanowisko
Community Manager

RMF FM poszukuje osoby na stanowisko
Serwisant

RMF FM poszukuje osoby na stanowisko
Reporter

Jake Vision poszukuje osoby na stanowisko
Realizator materiałów ENG

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Junior Technical Sales Engineer

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager Advertiser Finance

Grupa Medialna poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager VOD

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Technical Support Specialist

Artgraph poszukuje osoby na stanowisko
Senior Art Director

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy / Specjalista ds. Sprzedaży

Firma Medialna poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Allegro z GG i Wikipedia w dół, Interia wyprzedziła Gazetę.pl (Megapanel z października)

W październiku br. strony Google, Facebook i YouTube odwiedziło dużo więcej polskich internautów niż rok wcześniej. Spore spadki zanotowały serwisy Allegro i GG, Gazeta.pl oraz NK.pl, a duże wzrosty - strony Muratora i Time’u oraz Edipresse.pl. Grupa Interia.pl wyprzedziła pod względem zasięgu Grupę Gazeta.pl. więcej

 
Dominique Lesage odchodzi, Orange Polska bez dyrektora ds. kontentu

Po ośmiu latach pracy Dominique Lesage z końcem br. żegna się z Orange Polska (wcześniej działającym jako Grupa TP), gdzie pełnił funkcję dyrektora ds. kontentu. Wynika to m.in. ze sprzedaży przez firmę kanału Orange Sport. więcej

 
TVN Style szykuje program ,,Sekrety lekarzy"

TVN Style przygotowuje medyczny program „Sekrety lekarzy”, w którym pokazane zostaną zabiegi z wykorzystaniem najnowocześniejszych technik medycznych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja wyemitowana zostanie wiosną przyszłego roku.   więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Protest przeciw czeskiej reklamie T-Mobile pokazuje polski hejt i zaściankowość (opinie)

Obrażanie się z powodu takiego a nie innego przekazu w reklamie jest świadectwem narodowych kompleksów i polskiej zaściankowości - tak stratedzy i kreatywni z agencji reklamowych oceniają dla Wirtualnemedia.pl protest przeciw reklamie czeskiego T-Mobile z karykaturalną rolą Polaka. więcej

Ponad 2,7 mld zł na polską e-reklamę w 2015 r. W 2018 internet wyprzedzi telewizję

Wzrost reklamy online będzie stabilny, ważny pozostanie display, a na znaczeniu zyska komunikacja wideo, mobile i w social media - tak IAB Polska prognozuje sytuację na rodzimym rynku reklamy internetowej w przyszłym roku. W 2018 r. wydatki na reklamę internetową mają wyprzedzić te na reklamę telewizyjną. więcej

,,Służby specjalne" nowym serialem TVP2. Patryk Vega opowie o likwidacji WSI
Onet i RASP poniżej Grupy WP nawet po zakupie Bankiera (analiza)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Internauci wcześniej poznali zwycięzcę ,,MasterChefa". ,,Nie ma dowodu, że to wina pracowników Empiku"

W niedzielę TVN pokazał finałowy odcinek  reality-show „MasterChef”, w którym widzowie poznali zwycięzcę  programu. Na godzinę przed jego emisją do internetu wyciekło zdjęcie książki laureata. - Mogło zostać wykonane chociażby w drukarni czy w magazynie - tłumaczy Monika Marianowicz z Empiku, odpierając oskarżenia, że zdjęcie zrobiono w sklepie tej sieci. więcej

 
Dominique Lesage odchodzi, Orange Polska bez dyrektora ds. kontentu

Po ośmiu latach pracy Dominique Lesage z końcem br. żegna się z Orange Polska (wcześniej działającym jako Grupa TP), gdzie pełnił funkcję dyrektora ds. kontentu. Wynika to m.in. ze sprzedaży przez firmę kanału Orange Sport. więcej

 
TVN Style szykuje program ,,Sekrety lekarzy"

TVN Style przygotowuje medyczny program „Sekrety lekarzy”, w którym pokazane zostaną zabiegi z wykorzystaniem najnowocześniejszych technik medycznych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja wyemitowana zostanie wiosną przyszłego roku.   więcej

 
,,Mam talent!" zyskał 200 tys. widzów. Za rok kolejna edycja

Siódma edycja „Mam talent!” zgromadziła o 200 tys. widzów więcej niż emitowana rok temu szósta seria talent-show. TVN w czasie emisji programu był zdecydowanym liderem rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 48,3 mln zł. więcej

 
,,Superstarcie" porażką TVP2. Tylko 1,1 mln widzów

Muzyczny show „Superstarcie” oglądało jesienią w TVP2 średnio 1,1 mln widzów. Dwójka w czasie nadawania programu miała zdecydowanie gorsze wyniki oglądalności od innych głównych stacji. Wpływy reklamowe wyniosły zaś 8,2 mln zł. więcej

 
,,The Voice of Poland 5" z mniejszą widownią. 13 mln zł z reklam

Piąty sezon „The Voice of Poland” oglądało 1,93 mln osób, o 220 tys. osób mniej niż trzeci sezon pokazywany rok temu. Program dał TVP2 drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 13,28 mln zł. więcej

 
,,MasterChef" stracił 130 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Trzecią edycję „MasterChefa” oglądało średnio 2,88 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 130 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji był wiceliderem całego rynku, zaś wpływy z reklam wyniosły 25,85 mln zł. więcej

 
5,7 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego w Polsacie. 1,5 mln zł dla chorych dzieci

Średnio 5,67 mln widzów obejrzało 11. Mikołajkowy Blok Reklamowy, który został pokazany przez Polsat w sobotę 6 grudnia przed „Wydarzeniami”. Dzięki temu Fundacja Polsat na rzecz chorych dzieci zebrała ponad 1,5 mln zł. więcej

 
IDMnet przejmuje obsługę Stars.tv od Atmediów

Od stycznia 2015 roku za obsługę reklamową stacji muzycznej Stars.tv odpowiadać będzie IDMnet Broker TV. Tym samym kanał zniknie z portfolio reklamowego spółki Atmedia. więcej

 
Polsat nowym liderem. TVN traci wraz z wygaszaniem jesiennej ramówki

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował Polsat. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Polsat bez sprostowania letniej prognozy pogody. ,,Ludzki błąd"

Wyemitowanie przez Polsat w sobotę nieaktualnej prognozy pogody nastąpiło wskutek błędu jednego z realizatorów programu. Stacji nie zamierza prostować tej pomyłki. Nie wiadomo jeszcze, czy wobec winnego wpadki zostaną wyciągnięte konsekwencje dyscyplinarne. więcej

 
Beata Mojek przeszła z Accenture do BBC Worldwide

Beata Mojek dołączyła do zespołu BBC Worldwide Polska. Objęła tam nowo utworzone stanowisko management accountanta. więcej

 
Koniec serialu "Dwóch i pół". W lutym ostatni odcinek

Stacja CBS ustaliła datę premiery finału sitcomu "Dwóch i pół".   więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM liderem słuchalności w grupie wiekowej od 25 do 39 lat

W okresie od maja do października 2014 roku na pozycji lidera ogólnopolskiego rynku radiowego wśród osób w wieku od 25 do 39 lat uplasowało się RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Cyfrowe radio w kolejnych sześciu miastach

Emitel zwyciężył organizowany przez Polskie Radio przetarg na usługi dosyłu radiowego sygnału cyfrowego oraz rozpowszechniania sygnału multipleksu w standardzie DAB+ w Koszalinie, Olszynie i Zielonej Górze oraz Białymstoku, Lublinie i Rzeszowie. więcej

 
Digital Kingdom wspiera radiową Czwórkę na Facebooku

Agencja Digital Kingdom rozpoczęłą obsługę reklamową facebookowego fanpage’a radiowej Czwórki (Polskie Radio). Współpracę zawarto na czas nieokreślony. więcej

 
Reklama  
 
Polski rynek reklamowy wzrośnie o 3,1 proc. Internet najbardziej w górę, prasa na dużym minusie (raport)

Wartość polskiego rynku reklamowego w br. zwiększy się o 2,4 proc., a w przyszłym o 3,1 proc. - prognozuje ZenithOptimedia Group. W skali globalnej te wzrosty wyniosą 5,1 i 4,9 proc. Najwięcej zyska reklamowo internet, swoją pozycję obroni telewizja, a największe spadki nastąpią w prasie. więcej

 
Czołowi reklamodawcy zwiększają wydatki w telewizji, liderem Aflofarm

Wartość polskiego rynku reklamy telewizyjnej po 11 miesiącach br. była o 3,6 proc. większa niż rok wcześniej. Zdecydowanie największym marketerem pozostaje Aflofarm Farmacja Polska, wyprzedzając Nestle Polska, Orange Polska i Procter & Gamble Polska więcej

 
Były szef polskiego biura Facebooka w Synaptise

Marcin Bruś, były head of CEE w polskim oddziale Facebooka, pracuje jako partner zarządzający w firmie Synaptise - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Anna Sakowicz: internet będzie rósł dalej kosztem prasy

Internet na pewno będzie się umacniał, ale prognozowanie podwojenia wartości tego rynku w ciągu 5 lat jest zbyt optymistyczne - pisze Anna Sakowicz, Chief Digital Officer Starcom MediaVest. więcej

 
Reklamy samochodów przechodzą z prasy do internetu. Liderami Skoda i Toyota, ostro w dół Renault i Ford (analiza)

Od stycznia do sierpnia br. cennikowe wydatki na reklamy samochodów osobowych wyniosły 958,2 mln zł, o 10,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe były budżety Skody i Toyoty, największe wzrosty zanotowały Kia, Hyundai i Peugeot, a najostrzejsze spadki - Renault i Ford. więcej

 
Grandes Kochonos tworzy LoveBrands Relations, na czele Bieniek-Kaska i Niemiec-Głuszczyszyn

Agencja reklamowa Grandes Kochonos uruchomiła nową firmę - LoveBrands Relations. Jest to agencja strategicznej komunikacji marketingowej, specjalizująca się w content marketingu w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Kierują nią byłe menedżerki Multi Communications: Dorota Bieniek-Kaska i Joanna Niemiec-Głuszczyszyn. więcej

 
Po odejściu Marii Radowskiej Sygma Bank bez szefa digital marketingu

Maria Radowska nie pełni już funkcji head of digital marketing w Sygma Bank Polska. Bank nie będzie rekrutować jej następcy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Arla Foods rusza z globalnym przetargiem reklamowym

Arla Foods, właściciel takich marek jak Lurpak (masło) czy Arla Buko (serki) rozpoczyna globalny przetarg na obsługę reklamową. więcej

 
Digital Kingdom wspiera radiową Czwórkę na Facebooku

Agencja Digital Kingdom rozpoczęłą obsługę reklamową facebookowego fanpage’a radiowej Czwórki (Polskie Radio). Współpracę zawarto na czas nieokreślony. więcej

 
Jacek Gadzinowski odchodzi z BrandTube. ,,Rozbieżność wizji"

Jacek Gadzinowski po zaledwie trzech miesiącach odchodzi z agencji social mediowej BrandTube (należącej do Grupy G7 Media). Zamierza skupić się na własnych projektach w zakresie internetowego wideo. więcej

 
Syrena reklamuje ,,ocean prezentów" w perfumeriach Sephora (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa sieci perfumerii Sephora. Akcję, której bohaterką jest kobieta-syrena, przygotowały firmy Timecode i Havas Media. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Volkswagen : You must trust who gets your car Nestle : The Pillow Book Sengled: The World's Premice Light Sengled: Turn your light Montecable: Business
 
Prasa  
 
Dziennikarze o zaangażowaniu w marsz PiS: to postawa obywatelska, a nie wyraz związku z partią

W Komitecie Honorowym „Marszu w obronie demokracji i wolności mediów”, który w sobotę 13 grudnia organizuje Prawo i Sprawiedliwość, znaleźli się m.in. dziennikarze Jacek i Michał Karnowscy, Krzysztof Skowroński, Tomasz Sakiewicz i Tomasz Terlikowski. - Mój udział w komitecie jest wyrazem postawy obywatelskiej, a nie deklaracją związku z jednym ugrupowaniem politycznym - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki. więcej

 
,,Twój Styl" na czele pism luksusowych po trzech kwartałach 2014, traci ,,Harper's Bazaar"

W pierwszych trzech kwartałach 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był magazyn „Twój Styl”. Jedyny wzrost odnotował „Cosmopolitan”, a najwięcej stracił „Harper’s Bazaar”. więcej

 
W konkursie PAP nagrodzono popularyzatorów nauki

Dr Robert Mysłajek, Michał Szydłowski, Instytut Geofizyki PAN, Piotr Cieśliński, Grupa Ekologiczna, portal Wszechnica.org.pl oraz Fundacja PZU – to laureaci konkursu Popularyzator Nauki 2014, organizowanego przez serwis PAP Nauka w Polsce we współpracy z resortem nauki. więcej

 
Jedynki  
 
 
Marie Claire - 2014-12-08 PC Format - 2014-12-08 GQ - 2014-12-08 Time - 2014-12-08 The New Yorker - 2014-12-08
 
Internet  
 
Google: połowa reklam w internecie nie jest zauważana przez odbiorców

Ponad 50 proc. banerów reklamowych osadzonych na internetowych witrynach nie jest oglądana przez użytkowników - wynika z badań viewability Google’a. - Faktyczna zauważalność reklam to jeden z ważniejszych nowych elementów związanych z pomiarem i oceną efektywności kampanii - mówią Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji e-marketingowych. więcej

 
Allegro z GG i Wikipedia w dół, Interia wyprzedziła Gazetę.pl (Megapanel z października)

W październiku br. strony Google, Facebook i YouTube odwiedziło dużo więcej polskich internautów niż rok wcześniej. Spore spadki zanotowały serwisy Allegro i GG, Gazeta.pl oraz NK.pl, a duże wzrosty - strony Muratora i Time’u oraz Edipresse.pl. Grupa Interia.pl wyprzedziła pod względem zasięgu Grupę Gazeta.pl. więcej

 
Gwiazdy polskiego YouTube'a i 8 tys. fanów na Orange Video Fest. "Ogromny sukces"

W sobotę hali warszawskiego Torwaru po raz pierwszy odbył się Orange Video Fest by LifeTube, który zebrał w jednym miejscu popularnych youtuberów, ekspertów internetowego wideo i fanów YouTube’a. Wśród gwiazd autorzy kanałów SA Wardęga, Abstrachuje TV, AdBuster i Polski Pingwin. więcej

 
Konrad Komorowski: z Nowoczesnej Firmy do LeadR

Konrad Komorowski zaczął pracę jako new business manager w agencji interaktywnej LeadR. Wcześniej był związany z m.in. Nowoczesną Firmą i Eniro Polska. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
80 proc. Polaków zamierza kupić bliskim prezent pod choinkę, największym problemem wybór (infografika)

Zdecydowana większość, bo aż 80 proc. Polaków, sprawi w tym roku prezenty bliskim. Ponad połowa deklaruje, że obdaruje najwyżej cztery osoby, a pięć i więcej prezentów ma zamiar kupić 20 proc. osób - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Tylko 19 proc. Polaków przyznaje się do zaciągania długów. Wolimy oszczędzać, niż się zadłużać

Z kłopotami finansowymi Polacy radzą sobie oszczędzając i ograniczając własne wydatki, tylko 19 proc. z nas przyznaje się do zaciągania długów - wynika z raportu Zespołu Badań Społecznych TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
Grandes Kochonos tworzy LoveBrands Relations, na czele Bieniek-Kaska i Niemiec-Głuszczyszyn
 
Sebastian Stępak w kapitule Sabre Awards 2015
 
Technologie  
 
Dominique Lesage odchodzi, Orange Polska bez dyrektora ds. kontentu
 
Dopiero 19 maja 2015 r. premiera gry Wiedźmin 3
 
Motorola znów w Polsce. Czas na Moto G, Moto X, Nexus 6 i zegarek Moto 360
 
Ultimate 8i - nowy tablet od Lark za 399 zł
 
Insignia 1010M i Insignia 800M - nowe tablety od Goclever za 699 zł i 499 zł
 
Honor 6 wkrótce z aktualizacją do nowego Androida
 
UPC chce zdobyć widzów, którzy wcześniej pobierali seriale z internetu
 
Gospodarka  
 
Tylko 19 proc. Polaków przyznaje się do zaciągania długów. Wolimy oszczędzać, niż się zadłużać
 
2015 to rok mocnego dolara i słabego euro. Złoty ma być stabilny
 
Janusz Piechociński: do końca roku decyzja o banku wspierającym eksporterów
 
UPC chce zdobyć widzów, którzy wcześniej pobierali seriale z internetu
 
Po dobrych danych z rynku pracy w USA Fed może podnieść stopy już w I kwartale
 
Polacy są lojalni wobec pracodawców. Co przekonałoby pracownika do zmiany firmy?
 
Czy firmy mogą zyskać na zakupach? "Wystarczy dobra organizacja i odpowiednia strategia"
 
Kultura/Rozrywka  
 
"War of Kings" - nowa płyta zespołu Europe
 
Agata Kulesza nagrodzona w Los Angeles
 
Koniec serialu "Dwóch i pół". W lutym ostatni odcinek
 
"Igrzyska śmierci" nadal podbiją kina
 
Blog  
 
Kiedy znów zakwitną białe bzy - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Zaskoczenie - ks. Artur Stopka
 
MERDE! (czyli "Hofman się nie poddaje!"). - Ewaryst Fedorowicz
 
Dlaczego nie poszedłem na wybory..? - Andrzej Bober
 
O czym warto wiedzieć zlecając wykonanie strony WWW - Małgorzata Bednarek
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl