|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 10 Grudnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w październiku 2014 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (październik 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej |
|
Szefowa MSW przeprosiła zatrzymanych dziennikarzy. "To nie powinno się zdarzyć"
Zatrzymanie dziennikarzy podczas zajść w PKW nie powinno się zdarzyć. Przepraszam tych, których to dotknęło, których to bulwersowało - powiedziała minister spraw wewnętrznych Teresa Piotrowska i dodaje, że cała sprawa była niefortunną pomyłką, a nie celowym działaniem.
więcej |
|
Sylwester Wardęga wygrał YouTube Rewind. "Spodziewałem się 30, ale nie 100 milionów odsłon"
Filmowy żart „Mutant Giant Spider Dog” Sylwestra Wardęgi był najchętniej oglądanym w 2014 roku klipem niemuzycznym na całym świecie w serwisie YouTube. Wardęga cieszy się z sukcesu i zapowiada, że nie zwolni tempa.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Ponad 20 gwiazd na sylwestrze Polsatu. Stacja chce powtórzyć sukces sprzed roku
Na tegorocznej imprezie sylwestrowej Polsatu, która odbędzie się w Gdyni pod hasłem „Sylwestrowy Rejs Przebojów” wystąpi ponad 20 wykonawców. Stacja liczy na większą oglądalność koncertu niż w zeszłym roku.
więcej
|
|
Endemol Polska producentem ,,You Can Dance"
Firma Endemol Polska została licencjodawcą i producentem programu „You Can Dance”, którego ósmą edycję TVN pokaże wiosną 2015 roku - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Jednak za produkcję wykonawczą formatu nadal ma odpowiadać Golden Media Polska.
więcej
|
|
,,Komisarz Alex 6" stracił 260 tys. widzów. TVP1 przegrała z TVN
Szóstą serię „Komisarza Alexa” oglądało średnio 2,47 mln widzów, o 260 tys. osób mniej niż pokazywaną rok temu czwartą edycję produkcji. Serial dał TVP1 pozycję wicelidera rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 10,26 mln zł.
więcej
|
|
Kuchnia+ z dużym spadkiem. Rekord TVN Turbo w 16-49
W listopadzie 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych był kanał TVN Style, zaś TVN Turbo zanotowało rekordowy wynik w grupie komercyjnej. Najwięcej straciła Kuchnia+, a najwięcej zyskał Polsat Food.
więcej
|
|
Piotr Zelt i Joanna Orleańska w serialu ,,Przypadki Cezarego P."
Piotr Zelt i Joanna Orleańska będą obok Cezarego Pazury odtwórcami głównych ról w serialu komediowym „Przypadki Cezarego P.”, który wiosną przyszłego roku pokaże TV Puls - dowiedział się nieoficjalnie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Awaria HBO GO. ,,Pracujemy nad rozwiązaniem"
Od kilku dni użytkownicy serwisu internetowego HBO GO mają kłopoty z oglądaniem dostępnych w jego ofercie produkcji - Zidentyfikowaliśmy problem i intensywnie pracujemy nad jego rozwiązaniem - zapewnia Agnieszka Niburska z HBO Polska.
więcej
|
|
Golden Media Polska wyprodukuje ,,Piekielny hotel" dla TVN
Firma Golden Media Polska będzie producentem wykonawczym polskiej edycji programu „Hotel Hell”, który poprowadzi Małgorzata Rozenek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Format będzie emitowany przez TVN pod tytułem „Piekielny hotel”.
więcej
|
|
,,Nasz nowy dom 3" hitem Polsatu. 18 mln zł z reklam
Trzecią edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” oglądało w Polsacie średnio 2,11 mln osób. Miał on o 410 tys. więcej widzów niż pierwsza seria. Wpływy z reklam wyniosły 18,1 mln zł.
więcej
|
|
Górniak, Kozidrak i Margaret promują ,,Sylwestra z Dwójką" (foto)
Edyta Górniak, Beata Kozidrak, Margaret, Rafał Brzozowski oraz Grzegorz Markowski pojawią się w kampanii promującej „Sylwestra z Dwójką”, która ruszy w połowie grudnia br. Działania obejmą prasę, radio i outdoor.
więcej
|
|
Menedżerowie KRRiT i TVP oraz Dariusz Szpakowski odznaczeni przez prezydenta
Odznaczenia państwowe od prezydenta Bronisława Komorowskiego otrzymali w poniedziałek byli zasłużeni członkowie i współpracownicy Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, menedżerowie i twórcy z Telewizji Polskiej oraz znany dziennikarz sportowy Dariusz Szpakowski.
więcej
|
|
Serial ,,Hawaje 5-0" w TV4
3 stycznia 2015 roku Czwórka rozpocznie emisję serialu „Hawaje 5-0”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Polskie Radio RDC na święta bez kolęd. ,,Zatykalibyśmy ludziom uszy"
Polskie Radio RDC zdecydowało, że w okresie świątecznym - tak samo jak rok temu - nie będzie grało kolęd. W playliście rozgłośni znajdą się za to spokojne i zimowe utwory. - Lubimy tworzyć nastrój i tak rozumiemy święta - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Urszula Prussak, szef muzyczny stacji.
więcej
|
|
Spółka Multimedia przejmuje Radio Gra, Radio W, Radio Tak i BRW. Jest zgoda KRRiT
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraziła zgodę połączenie spółek Radio Gra, Radio W, Radio Tak oraz BRW ze spółką Multimedia. KRRiT nie analizowała programów pod kątem cofnięcia koncesji, bo wnioski o połączenie zostały złożone przed publikacją stanowiska w tej sprawie.
więcej
|
|
Które stacje radiowe dominują wśród słuchaczy w średnim wieku?
W okresie od maja do października 2014 roku na pozycji lidera ogólnopolskiego rynku radiowego wśród osób w wieku od 40 do 59 lat uplasowało się RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Piękniejsza strona Faktów" - kalendarz z dziennikarkami RMF FM na 25-lecie rozgłośni
Radio RMF FM zaprezentowało kalendarz „Piękniejsza strona Faktów” na 2015 roku ze zdjęciami dziennikarek pracujących w rozgłośni. Projekt został przygotowany z okazji 25-lecia radia.
więcej
|
|
RMF rozdaje choinki podczas akcji ,,Choinki pod choinkę"
W piątek 12 grudnia br. rozpocznie się coroczna akcja RMF FM „Choinki pod choinkę”, w ramach której dziennikarze rozgłośni rozdadzą choinki w dwunastu polskich miastach.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Mariusz Wingralek za Piotra Ziarkowskiego na czele marketingu Hyundaia
Mariusz Wingralek został nowym szefem marketingu Hyundai Motor Poland, zastępując w tej funkcji Piotra Ziarkowskiego, który odszedł z firmy - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Importerzy samochodów reklamami wspierają wyprzedaż rocznika 2014
Jak co roku polscy importerzy wyprzedają auta wyprodukowane w tym roku po niższych cenach. Działania wyprzedażowe wspierają szeroko zakrojonymi, kilkutygodniowymi kampaniami reklamowymi. Istotną rolę w nich odgrywa internet.
więcej
|
|
,,Leszek gotowy na zimę" w reklamach i na puszkach piwa Lech (wideo)
Ruszyła zimowa kampania reklamowa piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarska) promująca specjalne etui, w którym dostępne są puszki napoju. Akcję przygotowały i realizują firmy GPD Advertising, VML Poland i MEC.
więcej
|
|
,,Zapewniamy energię" w świątecznej kampanii PGE (wideo)
PGE Polska Grupa Energetyczna ruszyła z wizerunkową kampanią reklamową, pod hasłem „Zapewniamy energię”. Działania przygotowane m.in. przez Scholz&Friends Warszawa mają podkreślać ciepły wizerunek firmy.
więcej
|
|
New Age Media po stracie Heliosa zmienia strategię rynkową
Po tym, jak Agora i jej zespół Tandem Media przejęły obsługę od New Age Media obsługę reklamową sieci kin Helios, NAM modyfikuje strategię rynkową - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
GroupM: w 2015 r. globalne wydatki reklamowe w górę o 4,9 proc. do 538 mld dol.
W 2015 r. wydatki na reklamę na światowych rynkach wzrosną o 4,9 proc. w porównaniu z 2014 r. i osiągną poziom 538 mld dolarów - prognozuje GroupM.
więcej
|
|
Grande Okazjon wraca do walki z cenami w reklamach OleOle.pl (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa sklepu internetowego OleOle.pl z udziałem charakterystycznego zapaśnika o pseudonimie Grande Okazjon. Akcję przygotowały firmy Lemon Sky JWT, Redworks, Xantus i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Lubelskie planuje kampanię na lotniskach i w samolotach
Władze województwa lubelskiego szukają firmy, która w przyszłym roku zajmie się promocją tego regionu na terenie lotnisk i na pokładach samolotów. Zainteresowane podmioty mogą się zgłaszać do połowy stycznia.
więcej
|
|
Katarzyna Widerowska awansowała w Value Media
Katarzyna Widerowska po kilku miesiącach pracy w domu mediowym Value Media awansowała na stanowisko dyrektorskie.
więcej
|
|
Napoje Zbyszko w nowych opakowaniach od Czteryczwarte
Agencja Czteryczwarte Brand Design przeprowadziła redesign opakowań napojów marki Zbyszko. Zmieniono m.in. kształt wzorniczy butelek.
więcej
|
|
Monika Rusinek: z MEC do Value Media
Monika Rusinek zaczęła pracę jako senior communication planner w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Wcześniej pracowała w MEC, ARBOmedia Polska i Infinity Media.
więcej
|
|
Miłosz Woźniak: z Cube Group do DDS Poland
Miłosz Woźniak objął funkcję digital marketing directora w agencji DDS Poland zajmującej się reklamą zewnętrzną w technologii digital signage. Wcześniej pracował m.in. w firmach Cube Group, SEMtec i Webdwazero.
więcej
|
|
Tomasz Mąkolski w zespole Makata Creative Group
Do zespołu artystów domu produkcyjnego Makata Creative Group dołączył fotograf Tomasz Mąkolski. Makata będzie go reprezentować w kontaktach z klientami, a także wspierać wizerunkowo i produkcyjnie jego projekty.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dziennikarze na marszu PiS wychodzą poza swoje role, to smutny obciach (opinie)
Dziennikarze, którzy znaleźli się w Komitecie Honorowym sobotniego marszu Prawa i Sprawiedliwości, wychodzą poza swoje role. Najmocniej krytykują ich jednak ci, którzy bezwstydnie klęczą przed partią rządzącą, a udają autorytety - udział dziennikarzy w „Marszu w obronie demokracji i wolności mediów” komentują przedstawiciele branży dziennikarskiej.
więcej
|
|
Szefowa MSW przeprosiła zatrzymanych dziennikarzy. "To nie powinno się zdarzyć"
Zatrzymanie dziennikarzy podczas zajść w PKW nie powinno się zdarzyć. Przepraszam tych, których to dotknęło, których to bulwersowało - powiedziała minister spraw wewnętrznych Teresa Piotrowska i dodaje, że cała sprawa była niefortunną pomyłką, a nie celowym działaniem.
więcej
|
|
,,Kobieta i Życie" na czele miesięczników poradnikowych po trzech kwartałach 2014 roku
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Co piąty Polak korzysta z pirackich serwisów wideo. Połowa za to płaci, serwisy zarobił 50 mln zł
Ponad 90 proc. polskich internautów korzystających z wideo w sieci używa do tego nielegalnych źródeł, a przychody reklamowe pirackich serwisów z filmami przekroczyły w 2013 r. kwotę 50 mln zł - wynika z danych PwC i IAB Polska.
więcej
|
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w październiku 2014 roku
Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (październik 2014 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?
więcej
|
|
Sylwester Wardęga wygrał YouTube Rewind. "Spodziewałem się 30, ale nie 100 milionów odsłon"
Filmowy żart „Mutant Giant Spider Dog” Sylwestra Wardęgi był najchętniej oglądanym w 2014 roku klipem niemuzycznym na całym świecie w serwisie YouTube. Wardęga cieszy się z sukcesu i zapowiada, że nie zwolni tempa.
więcej
|
|
Ponad 300 firm na mapie podmiotów internetowych od IAB Polska (infografika)
Nowe wydanie przygotowanej przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska „Mapy podmiotów internetowych” zawiera o 15 proc. więcej pozycji niż poprzednia odsłona. - To odzwierciedlenie rozwoju branży internetowej w naszym kraju - mówi Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.
więcej
|
|
Facebook wprowadza wyszukiwarkę wpisów
Facebook wzbogacił swoją wyszukiwarkę o funkcję pozwalającą na odnalezienie wpisów umieszczonych w serwisie przez konkretnych użytkowników. Nowość jest na razie dostępna w USA.
więcej
|
|
Mundial najważniejszym tematem na Facebooku w 2014 r. (wideo)
Facebook przygotował coroczne podsumowanie ostatnich 12 miesięcy. W tym czasie ponad miliard osób na łamach społecznościowego portalu dyskutowało o tym, co było dla nich najważniejsze, najbardziej je poruszało i angażowało.
więcej
|
|
Allegro jak Google: samoobsługowe reklamy w wynikach wyszukiwania
Allegro.pl wprowadza samoobsługowy, zautomatyzowany system zakupu przez sprzedawców reklam ofert w wynikach wyszukiwania. Na razie usługa Ads Allegro działa w aplikacji mobilnej, w najbliższych dniach pojawi się w standardowej wersji serwisu.
więcej
|
|
Co trzeci polski internauta ma co najmniej 5 kont mailowych
32 proc. internautów posiada 5 i więcej kont poczty mailowej. Jedno konto albo jego brak deklaruje tylko 8 proc. - wynika z badania Sare.
więcej
|
|
Google umożliwi tłumaczenie tekstu smartfonem
Google pracuje nad aktualizacją programu Translate. Będzie pozwalała na szybkie tłumaczenie tekstu widzianego przez obiektyw smartfona.
więcej
|
|
Pies-pająk Wardęgi najpopularniejszym klipem youtube'owym na świecie, w Polsce przegrał z ,,Hera koka hasz LSD" (TOP 40)
Filmowy żart „Mutant Giant Spider Dog” Sylwestra Wardęgi był najchętniej oglądanym w 2014 roku klipem niemuzycznym w serwisie YouTube. Wśród polskich użytkowników najpopularniejsza okazała się „Hera koka hasz LSD” Karoliny Czarneckiej. Jeśli chodzi o teledyski, liderem jest „Dark Horse” Katy Perry.
więcej
|
|
Sare planuje podwoić zyski w 2014. Pruszyński: obecny rok to inwestycje w działania badawczo-rozwojowe
Sare, notowana na NewConnect spółka specjalizująca się w e-mail marketingu, zamierza w przyszłym roku z nawiązką podwoić swoje tegoroczne wyniki. Nie wyklucza też nowej emisji, gdy pod koniec 2015 r. przeniesie się na główny parkiet warszawskiej giełdy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|