|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 11 Grudnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Secret Service" znika z rynku przez spór wydawcy i właściciela tytułu
Po wydaniu dwóch pierwszych numerów dwumiesięcznik „Secret Service” przestanie się ukazywać, przyczyną spór pomiędzy wydawcą a właścicielem praw do tytułu.
więcej
|
|
Koniec serialu ,,Moda na sukces" w TVP. Ostatnio 490 tys. widzów, 17 lat temu ... 5 mln
„Modę na sukces”, której emisję TVP1 zakończyła we wtorek, śledziło w tym roku tylko 490 tys. osób, czyli około co dziesiąty widz serialu z 1997 roku. Oglądalność telenoweli mocno spadła, gdy Jedynka przeniosła na kilka miesięcy jej emisję na poranek.
więcej
|
|
Trójka z najgorszym wynikiem od lat. Spadki RMF FM i Radia ZET
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od września do listopada 2014 roku należała do RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło VOX FM, zaś Trójka zanotowała najgorszy wynik od lat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Google: połowa reklam w internecie nie jest zauważana przez odbiorców
Ponad 50 proc. banerów reklamowych osadzonych na internetowych witrynach nie jest oglądana przez użytkowników - wynika z badań viewability Google’a. - Faktyczna zauważalność reklam to jeden z ważniejszych nowych elementów związanych z pomiarem i oceną efektywności kampanii - mówią Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji e-marketingowych.
więcej
|
Polski rynek reklamowy wzrośnie o 3,1 proc. Internet najbardziej w górę, prasa na dużym minusie (raport)
Wartość polskiego rynku reklamowego w br. zwiększy się o 2,4 proc., a w przyszłym o 3,1 proc. - prognozuje ZenithOptimedia Group. W skali globalnej te wzrosty wyniosą 5,1 i 4,9 proc. Najwięcej zyska reklamowo internet, swoją pozycję obroni telewizja, a największe spadki nastąpią w prasie.
więcej
|
Allegro z GG i Wikipedia w dół, Interia wyprzedziła Gazetę.pl (Megapanel z października)
|
2015 rokiem prawdziwego mobile'u i content marketingu (prognozy)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Koniec serialu ,,Moda na sukces" w TVP. Ostatnio 490 tys. widzów, 17 lat temu ... 5 mln
„Modę na sukces”, której emisję TVP1 zakończyła we wtorek, śledziło w tym roku tylko 490 tys. osób, czyli około co dziesiąty widz serialu z 1997 roku. Oglądalność telenoweli mocno spadła, gdy Jedynka przeniosła na kilka miesięcy jej emisję na poranek.
więcej
|
|
,,Taniec z Gwiazdami" liderem widowisk rozrywkowych jesieni. Z reklam najwięcej zarobił ,,Mam talent!"
Emitowany w Polsacie „Taniec z Gwiazdami” był najpopularniejszym widowiskiem rozrywkowym w jesiennej ramówce. Z kolei najwięcej widzów z grupy komercyjnej jak i reklam przyciągnął „Mam talent!” TVN.
więcej
|
|
,,Krew z krwi 2" wiosną w TVP2. Reżyseruje Jan Komasa
Wiosną 2015 roku w telewizyjnej Dwójce pojawi się drugi sezon serialu sensacyjnego „Krew z krwi”. Zdjęcia do 10 nowych odcinków produkcji z Agatą Kuleszą ruszyły w połowie listopada tego roku. Za ich reżyserię odpowiada Jan Komasa.
więcej
|
|
TVP rozpisuje przetarg na obsługę mediową 12,5 mln zł budżetu
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na planowanie i zakup mediów. Wybrany w nim dom mediowy zajmie się obsługą budżetu, którego wartość oszacowano na blisko 12,5 mln zł netto.
więcej
|
|
,,Policjantki i policjanci" hitem TV4. Serial pokonał TVP2 w grupie komercyjnej
Pierwszy sezon serialu paradokumentalnego „Policjantki i policjanci” oglądało średnio 817 tys. widzów. TV4 w czasie emisji produkcji miała więcej widzów niż jej konkurenci, a w grupie komercyjnej pokonała nawet Dwójkę.
więcej
|
|
Serwis VoD od HBO z MLB Advanced, start w kwietniu
Stacja HBO do budowy nowego serwisu streamingowego nie użyje własnej technologii, ale rozwiązań firmy MLB Advanced. W związku z tym ze stanowiska odchodzi Otto Berkes, dyrektor pionu technologicznego HBO.
więcej
|
|
KRRiT przedłużyła koncesję dla TVP Kultura do 2025 r.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała Telewizji Polskiej koncesję na nadawanie programu TVP Kultura przez kolejne 10 lat.
więcej
|
|
Vectra przegrała w sądzie z UKE. Zapłaci 200 tys. zł kary
Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił apelację sieci kablowej Vectra od wyroku warszawskiego Sądu Okręgowego w sprawie nałożonej w 2011 roku przez Urząd Komunikacji Elektronicznej kary 200 tys. zł. Wyrok jest prawomocny.
więcej
|
|
Koniec serialu "Continuum"
Stacja SyFy zamówiła czwarty a zarazem ostatni sezon serialu "Continuum: Ocalić przyszłość".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
TVP rozpisuje przetarg na obsługę mediową 12,5 mln zł budżetu
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na planowanie i zakup mediów. Wybrany w nim dom mediowy zajmie się obsługą budżetu, którego wartość oszacowano na blisko 12,5 mln zł netto.
więcej
|
|
,,Zakochaj się w Warszawie na Święta" - iluminacje reklamują stolicę w całej Polsce (wideo)
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa zachęcająca do odwiedzenia świątecznych iluminacji na ulicach Warszawy. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zakochaj się w Warszawie na Święta”, przygotowały firmy Allegro i Tyrka Studio.
więcej
|
|
Rysunki Henryka Sawki promują szybką terapię onkologiczną (wideo)
Wystartowała kampania informacyjno-edukacyjna Ministerstwa Zdrowia promująca pakiet onkologiczny, który wejdzie w życie z początkiem 2015 roku. Akcję, wykorzystującą rysunki Henryka Sawki, prowadzi w internecie agencja Five Media.
więcej
|
|
WARC obniża prognozę wzrostu rynku reklamowego do 4,8 proc., ostro w dół Rosja
Światowe Stowarzyszenie Badań nad Reklamą WARC obniża o pół punktu procentowego prognozy tempa wzrostu światowego rynku reklamy w 2015 roku. Znacznie bardziej spadł prognozowany wzrost branży w Rosji.
więcej
|
|
Maciej Ładwiński: z Van Pur do Perła - Browary Lubelskie
Maciej Ładwiński objął funkcję dyrektora ds. marketingu w firmie Perła - Browary Lubelskie. Wcześniej pracował m.in. w browarach Van Pur i Royal Unibrew Polska.
więcej
|
|
Kucharz Tomasz Woźniak reklamuje marynaty Krakus (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania reklamowa marynat marki Krakus (produkowanych przez Animex) z udziałem kucharza Tomasza Woźniaka. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis Poland, Digital Wonderland, Papaya Films i MEC.
więcej
|
|
Brand Extension obsłuży mediowo Benecol
Dom mediowy Brand Extension wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla marki Benecol, należącej do Raisio.
więcej
|
|
Grupa Eskadra przygotuje kampanię dla resortu infrastruktury
Grupa Eskadra wygrała przetarg Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju i na jego zlecenie przygotuje kampanię promującą źródła informacji o funduszach europejskich.
więcej
|
|
BrainJuice Group z nową agencją dla deweloperów
W strukturze grupy BrainJuice Group uruchomiono agencję marketingu internetowego BrainJuice RED. Specjalizuje się ona w obsłudze klientów z branży nieruchomości.
więcej
|
|
Mind Progress Group kolejny rok dla CH Europa Centralna
Śląskie centrum handlowe Europa Centralna przedłużyło o kolejny rok współpracę z agencją marketingu zintegrowanego Mind Progress Group.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Secret Service" znika z rynku przez spór wydawcy i właściciela tytułu
Po wydaniu dwóch pierwszych numerów dwumiesięcznik „Secret Service” przestanie się ukazywać, przyczyną spór pomiędzy wydawcą a właścicielem praw do tytułu.
więcej
|
|
Tusk biedakiem, Pinokiem i księdzem, Kaczyńskim świrem i liliputem, Sikorski kozłem (jak tygodniki opinii karykaturują polityków)
Donald Tusk i Jarosław Kaczyński to polscy politycy najczęściej karykaturowani na okładkach czołowych tygodników opinii. Pierwszego częściej krytykują w ten sposób „W Sieci”, „Do Rzeczy” i „Gazeta Polska”, drugiego - „Newsweek” i „Polityka”, a od „Wprost” dostaje się obu.
więcej
|
|
,,Men's Health" na czele pism męskich (dane za 2014 rok)
W pierwszych trzech kwartałach 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
więcej
|
|
,,Magiczne historie" - nowy miesięcznik o magii i ezoteryce
W czwartek 11 grudnia br. na rynku zadebiutuje nowy miesięcznik „Magiczne Historie” poświęcony magii i ezoteryce. Będzie on wydawany przez spółkę Phoenix Press należącą do Grupy Bauer.
więcej
|
|
,,Polityka" za okładkę Kaczyńskim-Jaruzelskim porównywana do ,,Uważam Rze" i ,,W Sieci"
Wielu dziennikarzy, zwłaszcza z pism prawicowo-konserwatywnych, skrytykowało okładkę nowego wydania „Polityki” pokazującą Jarosława Kaczyńskiego wystylizowanego na Wojciecha Jaruzelskiego. Niektórzy przypomnieli, że podobne motywy wcześniej znalazły się na okładkach „Uważam Rze” i „W Sieci”.
więcej
|
|
Micklethwait zamiast Winklera naczelnym Bloomberg News
Matthew Winkler, redaktor naczelny Bloomberg News, odchodzi na emeryturę. Zastąpi go John Micklethwait, były naczelny „The Economist”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Nike podwójnym zwycięzcą rankingu najpopularniejszych reklam na YouTubie w 2014 r. (Top 10)
Dwa spoty firmy Nike związane z mistrzostwami świata w Brazylii okazały się najchętniej oglądanymi reklamami na YouTubie w 2014 r. Trzy czwarte klipów z pierwszej dziesiątki jest związanych z największymi imprezami sportowymi.
więcej
|
|
W 2014 r. wartość polskich e-reklam wideo przekroczy 200 mln zł
W 2014 roku wydatki na reklamy wideo w polskim internecie wzrosną o 8 proc. rok do roku, a baza treści w serwisach VoD przekroczy pół miliona różnego rodzaju materiałów - wynika z raportu IAB Polska.
więcej
|
|
Barbara Sołtysińska: Wardęga czuje specyfikę YouTube'a i potrzeby jego użytkowników
Po zajęciu pierwszego miejsca przez Sylwestra Wardęgę w globalnym rankingu YouTube Rewind 2014 Barbara Sołtysińska, CEO LifeTube nie jest zdziwiona sukcesem youtubera. - Jego wideo bazuje na międzynarodowym contencie. Dlatego rozbawił miliony ludzi na świecie - mówi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Netflix planuje 20 nowych seriali rocznie
Serwis Netflix chce produkować każdego roku 20 własnych nowych seriali i sezonów znanych już serii. - Każda z tych propozycji będzie skierowana do innego kręgu odbiorców - zapowiada Ted Sarandos, szef ds. treści w Netfliksie.
więcej
|
|
Spada liczba osób z dostępem do internetu
Spada odsetek osób, które mają dostęp do internetu - z 62 proc. w 2012 r. do 58 proc. w 2014 r.; w grupie seniorów oraz rencistów dostęp do internetu ma zaledwie 12 proc. - wynika z analizy preferencji konsumenckich UKE w latach 2011-2014.
więcej
|
|
Serwis VoD od HBO z MLB Advanced, start w kwietniu
Stacja HBO do budowy nowego serwisu streamingowego nie użyje własnej technologii, ale rozwiązań firmy MLB Advanced. W związku z tym ze stanowiska odchodzi Otto Berkes, dyrektor pionu technologicznego HBO.
więcej
|
|
Instagram ma 300 milionów użytkowników
Należąca do Facebooka aplikacja Instagram ma już ponad 300 milionów użytkowników na całym świecie korzystających z niej przynajmniej raz w miesiącu.
więcej
|
|
PwC: coraz więcej cyberataków, światowa gospodarka traci setki miliardów dol rocznie
W ostatnim roku liczba cyberataków notowanych przez firmy na świecie wzrosła o 48%, do 42,8 mln, czyli ponad 117 tys. ataków dziennie. Sytuacja w Polsce zbliżona jest do dynamiki obserwowanej w Europie, gdzie w ostatnim roku mamy do czynienia ze wzrostem na poziomie 41% - wynika z raportu PwC.
więcej
|
|
Google podpowiada, które witryny dobrze wyglądają na ekranach telefonów
Google wprowadziło etykietę "Na komórki", która pojawia się przy linkach do stron internetowych zoptymalizowanych pod kątem wyświetlania na ekranach urządzeń mobilnych.
więcej
|
|
Po 25 grudnia 2014 r. nowe prawo konsumenckie. Co się zmieni?
25 grudnia br. wchodzi w życie ustawa o prawach konsumenta, która implementuje dyrektywę 2011/83/UE w sprawie praw konsumentów. Podstawowym celem dyrektywy jest lepsze wykorzystanie potencjału sprzedaży na odległość w UE.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|