|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 18 Grudnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Fotka.pl rekordowo traci użytkowników, ale wciąż mocno ich angażuje
Fotka.pl w ostatnich miesiącach notowała rekordowo małą odwiedzalność - poniżej 600 tys. użytkowników i ok. 300 mln odsłon, o jedną trzecią mniej niż w ub.r. i wielokrotnie mniej niż w szczycie popularności. Serwis traci głównie na rzecz globalnych portali i aplikacji społecznościowych, przy czym nadal równie mocno angażuje malejącą grupę użytkowników. - Przyszłość Fotki to od dawna mobile, na tym się koncentrujemy - mówi Rafał Agnieszczak, założyciel i szef serwisu.
więcej
|
|
Polski rynek reklamowy: jaki był w 2014 roku, co w 2015? (agencje)
O kończącym się roku w polskiej branży reklamowej i prognozach na 2015 rok opowiadają przedstawiciele najważniejszych agencji i firm producenckich, m.in. Wojciech Borowski, Jacek Olechowski, Maciej Nowicki, Rafał Baran, Stanisław Dziedzic, Marcin Gaworski, Matylda Szymalska i Krzysztof Winnik.
więcej
|
|
128 tys. widzów meczów Ekstraklasy. Legia Warszawa najchętniej oglądana
Średnio 128 tys. widzów oglądało w kanałach platformy nc+ rozgrywane latem i jesienią br. mecze T-Mobile Ekstraklasy. Największą popularnością cieszyły się spotkania z udziałem Legii Warszawa, na czele z meczem stołecznej drużyny z Wisłą Kraków.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Samuel Pereira nie przyjęty do SDP. Spór w zarządzie organizacji
Zarząd warszawskiego oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich odrzucił wniosek Samuela Pereiry o wstąpienie do organizacji. - Stało się to z przyczyn formalnych - wyjaśnia SDP. Temat powrócił na wtorkowym zebraniu. - Sekretarz Bartosz Ławski wykrzykiwał, że jeśli Pereira zostanie przyjęty to on rzuci legitymacją - mówi Joanna Lichocka, należąca do zarządu.
więcej |
|
Internauci wybrali ,,sprężynowe" logo Polski, ale to nie jest ostateczne rozstrzygnięcie
W głosowaniu internetowym prawie 200 tys. osób wybrało jeden z trzech znaków graficznych z motywem sprężyny, który miał być nowym logo promocyjnym Polski. Nie jest to jednak przesądzone, bo organizatorzy konkursu planują teraz szerokie konsultacje branżowe. - Nie wybierzemy teraz logotypu ostatecznie, tylko nadal będziemy szukać sposobu na najlepszy sposób komunikowania marki Polska - zapowiada Paweł Tyszkiewicz z SAR.
więcej |
|
Skarga do KRRiT na niecenzuralne słowo Tomasza Lisa w TVP2 o ,,Resortowych dzieciach"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała skargę na ostatni odcinek programu publicystycznego TVP2 „Tomasz Lis na żywo”. W czasie dyskusji Tomasz Lis wypowiedział niecenzuralne słowo, opisując książkę „Resortowe dzieci”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Hiszpańscy wydawcy prasowi przeciwko zamknięciu Google News. Czy podobna sytuacja jest możliwa w Polsce?
Związek Wydawców Prasy w Hiszpanii apeluje do rządu o powstrzymanie Google przed zamknięciem tamtejszej wersji Google News. - Wycofując tę usługę, Google pokazał, że nie ugnie się łatwo przed lokalnymi naciskami - ocenia polska branża internetowa.
więcej
|
Polska branża interaktywna: podsumowanie 2014 roku, prognozy na 2015
Jaki był mijający rok w polskiej branży interaktywnej? Co wydarzy się w przyszłym roku? Dla Wirtualnemedia.pl komentują przedstawiciele czołowych agencji, m.in. Dariusz Andrian, Jacek Celiński, Łukasz Lewandowski, Bartek Cymer, Michał Siejak, Bartłomiej Juszczyk, Magdalena Szmidt, Anna Robotycka i Bartłomiej Pawluk.
więcej
|
,,Celebrity Splash" w Polsacie. Gwiazdy będą skakać do wody. W jury Otylia Jędrzejczak
|
Omnichannel najważniejszy w e-commerce w 2015 r. (prognozy)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
128 tys. widzów meczów Ekstraklasy. Legia Warszawa najchętniej oglądana
Średnio 128 tys. widzów oglądało w kanałach platformy nc+ rozgrywane latem i jesienią br. mecze T-Mobile Ekstraklasy. Największą popularnością cieszyły się spotkania z udziałem Legii Warszawa, na czele z meczem stołecznej drużyny z Wisłą Kraków.
więcej
|
|
Skarga do KRRiT na niecenzuralne słowo Tomasza Lisa w TVP2 o ,,Resortowych dzieciach"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała skargę na ostatni odcinek programu publicystycznego TVP2 „Tomasz Lis na żywo”. W czasie dyskusji Tomasz Lis wypowiedział niecenzuralne słowo, opisując książkę „Resortowe dzieci”.
więcej
|
|
,,Policjantki i policjanci" i ,,Sekrety sąsiadów" wrócą do TV4 wiosną
Telewizyjna Czwórka wiosną przyszłego roku będzie kontynuować emisję seriali „Policjantki i policjanci” oraz „Sekrety sąsiadów", które znalazły się w nowym wieczornym paśmie stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP z najmniejszym finansowaniem publicznym na jednego widza
Telewizja Polska jest dopiero 21. publiczną telewizją w Europie pod względem kwoty zasilenia publicznego. Jednocześnie TVP zajmuje 12. miejsce wśród nadawców publicznych z największym udziałem w rynku i wydaje najmniej, by zdobyć 1 proc. swoich widzów.
więcej
|
|
TVP stawia na dalszy rozwój Platformy Hybrydowej
Telewizja Polska w pierwszych miesiącach 2015 roku planuje wdrożyć nową wersję aplikacji głównej Platformy Hybrydowej. W planach są też nowe serwisy i kanały na żądanie.
więcej
|
|
,,Mega Hit" i ,,Pierwsza miłość" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
W ogłoszonym cenniku reklamowym Polsatu na styczeń 2015 roku ceny reklam są średnio minimalne wyższe niż rok wcześniej. Najdroższe są spoty przy filmach z cyklu „Mega Hit” i serialu „Pierwsza miłość”.
więcej
|
|
,,Kuchenne podboje Karolaka" w Święta w TVP1. Producentem Grupa Bauer
W czwartek 25 grudnia TVP1 wyemituje pilotowy odcinek kulinarno-podróżniczego programu „Kuchenne podboje Karolaka”, w którym aktor Tomasz Karolak jeździ po Polsce i szuka nieznanych smaków. Magazyn wyprodukuje należąca do Grupy Bauer firma Phoenix Press.
więcej
|
|
Talk-show ,,Święta okiem kobiety" w Polsat Cafe
Kanał Polsat Cafe w Wigilię pokaże godzinny program „Święta okiem kobiety”, w którym znane panie opowiedzą o tym co lubią w Świętach i z czym się one nim kojarzą. Talk-show poprowadzi Beata Sadowska.
więcej
|
|
,,Breaking Bad" w TV6
3 stycznia 2014 roku Szóśtka rozpocznie emisję serialu „Breaking Bad”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polski rynek reklamowy: jaki był w 2014 roku, co w 2015? (agencje)
O kończącym się roku w polskiej branży reklamowej i prognozach na 2015 rok opowiadają przedstawiciele najważniejszych agencji i firm producenckich, m.in. Wojciech Borowski, Jacek Olechowski, Maciej Nowicki, Rafał Baran, Stanisław Dziedzic, Marcin Gaworski, Matylda Szymalska i Krzysztof Winnik.
więcej
|
|
Internauci wybrali ,,sprężynowe" logo Polski, ale to nie jest ostateczne rozstrzygnięcie
W głosowaniu internetowym prawie 200 tys. osób wybrało jeden z trzech znaków graficznych z motywem sprężyny, który miał być nowym logo promocyjnym Polski. Nie jest to jednak przesądzone, bo organizatorzy konkursu planują teraz szerokie konsultacje branżowe. - Nie wybierzemy teraz logotypu ostatecznie, tylko nadal będziemy szukać sposobu na najlepszy sposób komunikowania marki Polska - zapowiada Paweł Tyszkiewicz z SAR.
więcej
|
|
Med Patent z nowym wizerunkiem od Cyber Kids on Real
Med Patent, producent urządzeń ortopedycznych i rehabilitacyjnych zmienia wizerunek. Za rebranding marki odpowiada studio kreatywne Cyber Kids on Real.
więcej
|
|
Dentsu Aegis Network przejęła agencję Rockett Interactive
Grupa Dentsu Aegis Network przejęła założoną w USA w 2004 roku agencję Rockett Interactive.
więcej
|
|
CI Polsat organizuje akcję ,,Podaruj nadzieję na Święta"
Kanał CI Polsat ruszył z akcją społeczną „Podaruj nadzieję na Święta” wspierającą działalność Fundacji Itaka, zajmującej się sprawami zaginięć ludzi.
więcej
|
|
Zofia Polaczek jako directors agent w Platige Image
Do zespołu domu produkcyjnego Platige Image dołączyła Zofia Polaczek. Jako directors agent poprowadzi departament reżyserów i twórców.
więcej
|
|
Brytyjski rodowód herbaty reklamuje Ahmad Tea London (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa herbaty Ahmad Tea London (dystrybuowanej w Polsce przez Levant). Działania realizowane są w internecie. Akcję przygotowały firmy Bravo Production i The Media Insight.
więcej
|
|
Polpharma musi wycofać Ibufen Forte z powodu błędnego oznaczenia
Główny Inspektor Farmaceutyczny wezwał Polpharmę do wycofania z obrotu leku przeciwgorączkowego dla dzieci Ibufen Forte.
więcej
|
|
Rusza przetarg na kampanię mięsa kaczego
Krajowa Rada Drobiarstwa planuje kampanię promującą spożycie mięsa kaczego. Wyda na nią niespełna milion zł, by przełamać bariery na temat jego spożycia.
więcej
|
|
Rihanna globalnym ambasadorem i dyrektorem kreatywnym Pumy
Piosenkarka Rihanna podpisała wieloletni kontrakt z firmą odzieżową Puma. Z początkiem stycznia 2015 roku Rihanna zostanie globalnym ambasadorem damskiej linii ubrań sportowych tej marki i obejmie stanowisko jej dyrektora kreatywnego.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Samuel Pereira nie przyjęty do SDP. Spór w zarządzie organizacji
Zarząd warszawskiego oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich odrzucił wniosek Samuela Pereiry o wstąpienie do organizacji. - Stało się to z przyczyn formalnych - wyjaśnia SDP. Temat powrócił na wtorkowym zebraniu. - Sekretarz Bartosz Ławski wykrzykiwał, że jeśli Pereira zostanie przyjęty to on rzuci legitymacją - mówi Joanna Lichocka, należąca do zarządu.
więcej
|
|
66 dziennikarzy zabitych, 220 uwięzionych, a 119 porwanych w 2014 r.
W 2014 r. 66 dziennikarzy zginęło, 220 trafiło do więzień za swoją zawodową działalność, 119 zostało porwanych, a 40 wciąż pozostaje zakładnikami - podają Komitet Obrony Dziennikarzy oraz organizacja Reporterzy Bez Granic.
więcej
|
|
Krzysztof Czabański znika z ,,W Sieci" za tekst w ,,Do Rzeczy". ,,Przeszedł do konkurencji"
Krzysztof Czabański nie będzie już publikował felietonów na w tygodniku „W Sieci” (Fratria) i w serwisie wPolityce.pl, bo tydzień temu jego tekst pojawił się w konkurencyjnym „Do Rzeczy” (Orle Pióro). - Jego odejście przyjęliśmy z przykrością, jednak nie można jednocześnie współpracować dziennikarsko z dwoma konkurencyjnymi tygodnikami - mówi Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii.
więcej
|
|
Spada czytelnictwo czołowych tygodników i dwutygodników
W okresie od maja do października 2014 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwsze miejsce awansowała „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Tele Świat" liderem po trzech kwartałach. ,,Tele Max" i ,,Super TV" zyskały po zmianie na dwutygodniki
W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”. Zyskały jedynie „Tele Max” i „Super TV”, będące wcześniej tygodnikami.
więcej
|
|
Magazyn ,,Marie Claire" pojawi się w Kazachstanie
Grupa Burda International wprowadzi na rynek kazachską edycję magazynu dla kobiet „Marie Claire”. Tytuł zadebiutuje na rynku w marcu 2015 roku.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Fotka.pl rekordowo traci użytkowników, ale wciąż mocno ich angażuje
Fotka.pl w ostatnich miesiącach notowała rekordowo małą odwiedzalność - poniżej 600 tys. użytkowników i ok. 300 mln odsłon, o jedną trzecią mniej niż w ub.r. i wielokrotnie mniej niż w szczycie popularności. Serwis traci głównie na rzecz globalnych portali i aplikacji społecznościowych, przy czym nadal równie mocno angażuje malejącą grupę użytkowników. - Przyszłość Fotki to od dawna mobile, na tym się koncentrujemy - mówi Rafał Agnieszczak, założyciel i szef serwisu.
więcej
|
|
Snapchat kupuje startupy i negocjuje z Twitterem
Serwis Snapchat po cichu kupił firmy Scan.me i Vergence Labs, planuje usługi muzyczne i prowadzi negocjacje z Twitterem - wynika z informacji, które wyciekły do sieci po ataku hakerów na koncern Sony.
więcej
|
|
Mobilny Facebook zaczął automatycznie poprawiać zdjęcia
Facebook wprowadził w swojej aplikacji mobilnej funkcję, która automatycznie podniesie jakość fotografii publikowanych na profilu użytkownika.
więcej
|
|
Interia zmienia pocztę mailową: filtry, awatary i obsługa kont z innych portali
Portal Interia.pl zaczął wdrażanie nowej wersji interfejsu swojej usługi poczty mailowej. Wprowadzono w nim m.in. domyślne filtrowanie maili z różnych źródeł, podgląd załączników oraz obsługę wielu kont mailowych, także od zewnętrznych dostawców.
więcej
|
|
Facebook wprowadza w Polsce narzędzie do geotargetowania reklam
Serwis Facebook udostępnił polskim reklamodawcom system Local Awarness pozwalający na dotarcie z przekazem reklamowym do klientów położonych w konkretnej lokalizacji.
więcej
|
|
Ponad 200 mln klipów z podziękowaniami na Facebooku
Sporą popularnością cieszy się wprowadzona niedawno funkcja Facebooka umożliwiająca stworzenie filmiku z podziękowaniami za przyjaźń i przesłanie go znajomym w serwisie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|