|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 7 Stycznia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Aleksy Uchański: internet się wertykalizuje, mobile ważniejszy niż płatne treści
- Internet się wertykalizuje - to coraz dobitniej widoczna tendencja. Dobrze jest funkcjonować w biznesie, który ma wertykalowy model: jasno sprecyzowaną grupę odbiorców, ich potrzeby jakie chce zaspokajać w ramach poszczególnych produktów, i cele biznesowe jakie chce osiągnąć - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksy Uchański, dyrektor ds. digital media Edipresse Polska.
więcej
|
|
Siedmiu ,,stutysięczników" po Kuźniarze - Pereira, Warzecha i Węglarczyk najaktywniejsi (TOP50 dziennikarzy na Twitterze)
Po ponad 100 tys. follwersów na Twitterze ma już ośmiu polskich dziennikarzy, a najpopularniejszego Jarosława Kuźniara obserwuje ponad 150 tys. Najaktywniejsi są natomiast Samuel Pereira, Łukasz Warzecha i Bartosz Węglarczyk.
więcej
|
|
Z roku na rok coraz dłużej oglądamy telewizję (raport oglądalności za 2014 rok)
W 2014 roku statyczny Polak spędził przez telewizorem 4 godziny i 20 minut. Średni czas oglądania telewizji z roku na rok się wydłuża. Raport oglądalności stacji i programów telewizyjnych za 2014 rok.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rok 2014 w reklamie kinowej i outdoorowej, prognozy na 2015
Miniony rok w polskiej reklamie kinowej i outdoorowej podsumowują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z czołowych sieci i brokerów kinowych oraz firm reklamy zewnętrznej, prognozując też wydarzenia i trendy na najbliższy rok.
więcej |
|
,,Wiadomości" zyskały 200 tys. widzów. ,,Teleexpress" liderem
W grudniu 2014 roku pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych nadawanych w głównych stacjach należała do „Teleexpressu”. Największy wzrost odnotowały „Wiadomości”, zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”.
więcej |
|
Serwisy hazardowe ze skokowymi wzrostami. Na czele Bet-at-home, Bet365 i Betclic (TOP 10)
W ostatnich trzech latach czołowe serwisy internetowe z grami losowymi, hazardowymi i zakładami bukmacherskimi osiągnęły w Polsce bardzo duże wzrosty popularności. Liderami są zagraniczne witryny Bet-at-home, Bet365 i Betclic, a z polskich w czołówce znajdują się strony Lotto, STS i Fortuny.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Nowa czołówka ,,Wiadomości" na granicy plagiatu, najlepsza w niej muzyka (opinie)
W nowej czołówce „Wiadomości” najlepiej oceniana przez branżę jest muzyka Radzimira Dębskiego. Większość ekspertów pytanych portal przez Wirtualnemedia.pl uważa, że oprawa za bardzo przypomina czołówkę programu informacyjnego stacji ITV.
więcej
|
Więzienna korespondencja Sylwestra Latkowskiego na Twitterze. Naczelny ,,Wprost" żąda jej usunięcia
W ubiegłym tygodniu dziennikarz Grzegorz Jakubowski opublikował na Twitterze prywatną korespondencję Sylwestra Latkowskiego z 1998 roku, gdy ten przebywał w areszcie. Pełnomocnik naczelnego „Wprost” wezwał reportera do usunięcia tych dokumentów. - Publikując rozmowy osób publicznych wyznaczył pewien standard - odpowiada dziennikarz.
więcej
|
Czesław Mozil w jury show ,,Mali Giganci"
|
Wideo i VoD w polskim internecie: podsumowanie 2014 roku, prognozy na 2015
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Z roku na rok coraz dłużej oglądamy telewizję (raport oglądalności za 2014 rok)
W 2014 roku statyczny Polak spędził przez telewizorem 4 godziny i 20 minut. Średni czas oglądania telewizji z roku na rok się wydłuża. Raport oglądalności stacji i programów telewizyjnych za 2014 rok.
więcej
|
|
,,Wiadomości" zyskały 200 tys. widzów. ,,Teleexpress" liderem
W grudniu 2014 roku pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych nadawanych w głównych stacjach należała do „Teleexpressu”. Największy wzrost odnotowały „Wiadomości”, zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”.
więcej
|
|
TVP1 liderem naziemnej telewizji, ,,wielka czwórka" traci widzów
W grudniu 2014 roku wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem była niezmiennie TVP1, ale zanotowała ona spadek tak jak inne czołowe stacje. Najwięcej w zestawieniu zyskało TVP Info, a najwięcej straciła TVP Polonia.
więcej
|
|
BBC ukrywa wolne miejsca pracy. ,,To konieczność przy restrukturyzacji"
Pod koniec 2014 r. w BBC było ponad 6,7 tys. wakatów na różne stanowiska, ale publicznie informowano tylko o połowie z nich. To konieczność w okresie restrukturyzacji firmy - tłumaczą szefowie brytyjskiego nadawcy.
więcej
|
|
Adam Michnik z e-papierosem w telewizji rozpala dyskusję dziennikarzy (wideo)
Podczas ostatnich wizyt w programach „Tomasz Lis na żywo” i „Kod dostępu” w Telewizji Polskiej redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” Adam Michnik popalał e-papierosa. Niektórzy dziennikarze i ludzie mediów dyskutują, czy nie naruszył w ten sposób prawa i dobrych obyczajów.
więcej
|
|
Polsat zarobił najwięcej z reklam w 2014 r. Aflofarm największym reklamodawcą
W ub.r. cennikowe wpływy reklamowe telewizji były wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, zaś TVN zanotował spory spadek. Najwięcej na spoty telewizyjne wydał Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Które seriale, programy, filmy i transmisje sportowe były najchętniej oglądane w 2014 roku? (raport)
W rankingu 10 najchętniej oglądanych programów telewizyjnych w 2014 roku aż sześć miejsc zajęły transmisje sportowe. Ratingowym hitem był olimpijski konkurs skoków narciarskich, w którym Kamil Stoch zdobył złoty medal.
więcej
|
|
Rekordowy początek roku TVP1, słaby TVN. TVP Info i TVN24 ostro do góry
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Sieć Toya z pakietem ,,Koneser" dla miłośników muzyki klasycznej
Sieć kablowa Toya wprowadziła do oferty nowy pakiet tematyczny „Koneser”, przeznaczony dla wielbicieli muzyki klasycznej, opery, baletu i jazzu. Jego abonenci będą mogli dodatkowo skorzystać z ulgowych lub darmowych biletów na wydarzenia muzyczne.
więcej
|
|
Powstanie piąty sezon serialu "Dziewczyny"
Tuż przed premierą czwartego sezonu, stacja HBO zapowiedziała, że serial "Dziewczyny" doczeka się piątej odsłony.
więcej
|
|
Cykl ,,Plan zbrodni" w telewizji ID
W środę 14 stycznia br. kanał ID rozpocznie emisję programu „Plan zbrodni”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Słuchacze RMF FM wybiorą polskiego artystę 25-lecia
W ramach obchodów 25. rocznicy powstania RMF FM rozgłośnia wybierze w plebiscycie najważniejszego polskiego artystę ostatniego 25-lecia. Wśród nominowanych znaleźli się m.in. Agnieszka Chylińska, Andrzej Piaseczny, Anna Wyszkoni czy zespół Bajm.
więcej
|
|
Radio Kolor po 11 latach przerwy wyróżni ,,Grube Ryby"
Z okazji swoich 22. urodzin warszawskie Radio Kolor reaktywowało plebiscyt „Grube Ryby”. Nagrody w kategoriach „Przebojowy głos”, „Życie ze smakiem”, „Największe serce” oraz „W sieci” zostaną wręczone 5 lutego br. podczas uroczystej gali.
więcej
|
|
RMF FM ufunduje wyprawki dzieciom. Trwa kampania (wideo)
Do połowy stycznia br. potrwa kampania reklamowa RMF FM, w której stacja zapowiada, że ufunduje wyprawki wszystkim dzieciom, które urodzą się w Polsce 15 stycznia 2015 roku. Akcja ma związek z 25-leciem rozgłośni.
więcej
|
|
Utwór ,,Derniere danse" Indili wybrany Przebojem Roku 2014 rozgłośni RMF FM
Słuchacze RMF FM wybrali w plebiscycie Przebój Roku 2014. Została nim piosenka „Derniere danse” wykonywana przez Indilę.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rok 2014 w reklamie kinowej i outdoorowej, prognozy na 2015
Miniony rok w polskiej reklamie kinowej i outdoorowej podsumowują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z czołowych sieci i brokerów kinowych oraz firm reklamy zewnętrznej, prognozując też wydarzenia i trendy na najbliższy rok.
więcej
|
|
Dużo więcej na reklamy w radiu i kinach, w dół telewizja i gazety
W ciągu jedenastu miesięcy 2014 roku wzrosły cennikowe wydatki reklamowe w radiu, magazynach, na outdoorze i w kinach, a zmalały w telewizji, gazetach i indoorze. Rynek reklamowy - bez internetu - zyskał 3,6 proc.
więcej
|
|
Lidl z Jerzym Owsiakiem kolędniczo reklamuje wsparcie dla WOŚP (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca zaangażowanie sieci sklepów Lidl w tegoroczny finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Akcję przygotowały agencja GPD Advertising i dom mediowy Havas Media.
więcej
|
|
Zmieniająca się Marylin Monroe ambasadorką kosmetyków Max Factor
Ponad 50 lat po śmierci Marylin Monroe jej postać stała się nową twarzą marki kosmetycznej Max Factor. Wcześniej wizerunek Monroe w reklamie wykorzystywały już m.in. Dior i sieć sklepów Macy’s.
więcej
|
|
Jerzy Dudek reklamuje zegarki Citizen (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa zegarków Citizen (dystrybuowanych w Polsce przez firmę Anyro) z udziałem ich nowego ambasadora - byłego piłkarza Jerzego Dudka. Akcja przebiega pod hasłem „Better starts now”.
więcej
|
|
Polujący Neandertalczycy reklamują zupki i dania Vifon (wideo)
Zaczęła się kampania reklamująca zupki błyskawiczne w saszetkach Kubek Vifona i dania błyskawiczne Vifon Lunch Box (dystrybuowane w Polsce przez Tan-Viet International). Bohaterami akcji - przygotowanej przez firmy H Warsaw i Havas Media - są Neandertalczycy.
więcej
|
|
9 mln zł za promocję Krakowa jako gospodarza mistrzostw Europy w piłce ręcznej
Władze Krakowa zapłacą Związkowi Piłki Ręcznej w Polsce 9 mln zł za działania promocyjne związane z tym, że miasto będzie jednym z gospodarzy mistrzostw Europy mężczyzn w piłce ręcznej.
więcej
|
|
Wykonawcy z muzycznych talent-shows znów reklamują Link4 (wideo)
Rusza kolejna kampania reklamowa polis OC i AC w Link4, której bohaterami są wykonawcy znani z muzycznych programów talent-show. Akcję przygotowały firmy Brasil, Pirania, Starcom i Sales & More.
więcej
|
|
,,Takie prawo, że można" - UOKiK informuje o nowych prawach konsumentów (wideo)
UOKiK rozpoczął kampanię informującą o wprowadzonych pod koniec ub.r. nowych prawach konsumenta związanych m.in. z zakupami tradycyjnymi i internetowymi. Akcja jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie i na outdoorze.
więcej
|
|
RMF FM ufunduje wyprawki dzieciom. Trwa kampania (wideo)
Do połowy stycznia br. potrwa kampania reklamowa RMF FM, w której stacja zapowiada, że ufunduje wyprawki wszystkim dzieciom, które urodzą się w Polsce 15 stycznia 2015 roku. Akcja ma związek z 25-leciem rozgłośni.
więcej
|
|
Selfie Lady Gagi w kampanii kosmetyków Shiseido
Zdjęcia typu selfie wykonane przez piosenkarkę Lady Gagę zostały wykorzystane w noworocznej kampanii marki kosmetycznej Shiseido. Autoportrety opublikowano w japońskich tytułach prasowych.
więcej
|
|
Polsat zarobił najwięcej z reklam w 2014 r. Aflofarm największym reklamodawcą
W ub.r. cennikowe wpływy reklamowe telewizji były wyższe niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, zaś TVN zanotował spory spadek. Najwięcej na spoty telewizyjne wydał Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Aleksy Uchański: internet się wertykalizuje, mobile ważniejszy niż płatne treści
- Internet się wertykalizuje - to coraz dobitniej widoczna tendencja. Dobrze jest funkcjonować w biznesie, który ma wertykalowy model: jasno sprecyzowaną grupę odbiorców, ich potrzeby jakie chce zaspokajać w ramach poszczególnych produktów, i cele biznesowe jakie chce osiągnąć - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksy Uchański, dyrektor ds. digital media Edipresse Polska.
więcej
|
|
,,New York Times" postawi na dziennikarstwo śledcze, segment cyfrowy i zbliżenie z czytelnikami
Wzmocnienie roli newsroomu i pionu dziennikarstwa śledczego, ofensywa w segmencie cyfrowym i zbliżenie z czytelnikami - takie cele na najbliższe 12 miesięcy widzi przed swoim zespołem Dean Baquet, redaktor naczelny „New York Timesa”.
więcej
|
|
Magdalena Mamajek-Mich za Dominikę Szczechowicz jako dyrektor artystyczna ,,Newsweeka"
Magdalena Mamajek-Mich objęła stanowisko dyrektor artystycznej „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska). Zastąpiła na nim Dominikę Szczechowicz.
więcej
|
|
,,Pani Domu" w nowej odsłonie i wyższej cenie
W sprzedaży pojawił się pierwszy numer dwutygodnika „Pani Domu” (Edipresse Polska) w odświeżonej formule. Tytuł ma poszerzoną zawartość, nową szatę graficzną, do góry poszła też jej cena.
więcej
|
|
,,Siatkarski Magazyn" nowym miesięcznikiem. ,,To nasz autorski pomysł"
Na rynku zadebiutował nowy miesięcznik „Siatkarski Magazyn”, kierowany do fanów siatkówki. Tytuł został stworzony przez zespół, który prowadzi serwis internetowy SiatkarskiPortal.pl.
więcej
|
|
,,Zabawy i Marzenia z Barbie" na czele pism dziecięcych po trzech kwartałach
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów dla dzieci należała do miesięcznika „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony”, z kolei najwięcej stracił „Monster High”.
więcej
|
|
Jonny Crowe i Carsten Dorn w radzie nadzorczej Media Impact Polska
Jonny Crowe i Cartsen Dorn dołączyli do rady nadzorczej spółki Media Impact Polska, sprzedającej reklamy w mediach wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl.
więcej
|
|
Tygodniki telewizyjne i plotkarskie najchętniej kupowane w Polsce (top 59)
W październiku br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma telewizyjne i z segmentu yellow. Top 59 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wprost" z nową rubryką ,,Biznes i technologie"
W bieżącym wydaniu tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media) pojawiła się nowa rubryka o gadżetach i nowych technologiach. Prowadzi ją Grzegorz Sadowski, szef działu Biznes pisma.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" z płytą ,,PIT 2014" i książką ,,Jak rozliczać najem"
W środę 7 stycznia br. wraz z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor Biznes) ukaże się płyta „PIT 2014” z programem do sporządzania deklaracji podatkowych za 2014 rok. Do części nakładu dołączona zostanie też książkę „Jak rozliczać najem za 2014 i 2015 rok”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Aleksy Uchański: internet się wertykalizuje, mobile ważniejszy niż płatne treści
- Internet się wertykalizuje - to coraz dobitniej widoczna tendencja. Dobrze jest funkcjonować w biznesie, który ma wertykalowy model: jasno sprecyzowaną grupę odbiorców, ich potrzeby jakie chce zaspokajać w ramach poszczególnych produktów, i cele biznesowe jakie chce osiągnąć - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Aleksy Uchański, dyrektor ds. digital media Edipresse Polska.
więcej
|
|
Siedmiu ,,stutysięczników" po Kuźniarze - Pereira, Warzecha i Węglarczyk najaktywniejsi (TOP50 dziennikarzy na Twitterze)
Po ponad 100 tys. follwersów na Twitterze ma już ośmiu polskich dziennikarzy, a najpopularniejszego Jarosława Kuźniara obserwuje ponad 150 tys. Najaktywniejsi są natomiast Samuel Pereira, Łukasz Warzecha i Bartosz Węglarczyk.
więcej
|
|
Serwisy hazardowe ze skokowymi wzrostami. Na czele Bet-at-home, Bet365 i Betclic (TOP 10)
W ostatnich trzech latach czołowe serwisy internetowe z grami losowymi, hazardowymi i zakładami bukmacherskimi osiągnęły w Polsce bardzo duże wzrosty popularności. Liderami są zagraniczne witryny Bet-at-home, Bet365 i Betclic, a z polskich w czołówce znajdują się strony Lotto, STS i Fortuny.
więcej
|
|
Jonny Crowe i Carsten Dorn w radzie nadzorczej Media Impact Polska
Jonny Crowe i Cartsen Dorn dołączyli do rady nadzorczej spółki Media Impact Polska, sprzedającej reklamy w mediach wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl.
więcej
|
|
Bono: Apple i Spotify robią wiele, aby przyzwoicie płacić muzykom
Muzyczne platformy internetowe takie jak iTunes i Spotify starają się, by wykonawcy godziwie zarabiali na streamingu ich muzyki, ale autorzy piosenek są w o wiele gorszej sytuacji - uważa Bono, lider zespołu U2.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|