|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 8 Stycznia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Teleexpress" w 2014 roku. ,,Panorama" najmocniej w dół
W 2014 roku na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych awansowały „Wiadomości”, które wyprzedziły „Teleexpress”. Serwis Jedynki pochwalić się mógł również największym wzrostem w rankingu, a najwięcej straciła „Panorama”.
więcej |
|
Polscy blogerzy, vlogerzy i youtuberzy: podsumowanie 2014 roku, prognozy na 2015
O minionym roku w polskiej blogo- i vlogosferze oraz prognozach na bieżący rok dla portalu Wirtualnemedia.pl mówią czołowi blogerzy i youtuberzy oraz menedżerowie z obsługujących ich sieci partnerskich, m.in. Andrzej Tucholski, Michał Kędziora, Krzysztof Gonciarz, Barbara Sołtysińska i Łukasz Grzejek.
więcej |
|
Najpopularniejsze kanały tematyczne 2014 roku.TVN24, TVP Info i TTV w czołówce (top 25)
W 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych znalazł się TVN24, a tuż za nim znalazły się TVP Info i TTV. Największy spadek zanotowało MiniMini+. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Nowa czołówka ,,Wiadomości" na granicy plagiatu, najlepsza w niej muzyka (opinie)
W nowej czołówce „Wiadomości” najlepiej oceniana przez branżę jest muzyka Radzimira Dębskiego. Większość ekspertów pytanych portal przez Wirtualnemedia.pl uważa, że oprawa za bardzo przypomina czołówkę programu informacyjnego stacji ITV.
więcej
|
Więzienna korespondencja Sylwestra Latkowskiego na Twitterze. Naczelny ,,Wprost" żąda jej usunięcia
W ubiegłym tygodniu dziennikarz Grzegorz Jakubowski opublikował na Twitterze prywatną korespondencję Sylwestra Latkowskiego z 1998 roku, gdy ten przebywał w areszcie. Pełnomocnik naczelnego „Wprost” wezwał reportera do usunięcia tych dokumentów. - Publikując rozmowy osób publicznych wyznaczył pewien standard - odpowiada dziennikarz.
więcej
|
Czesław Mozil w jury show ,,Mali Giganci"
|
Wideo i VoD w polskim internecie: podsumowanie 2014 roku, prognozy na 2015
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Skargi do KRRiT na e-papierosa Adama Michnika w ,,Tomasz Lis na żywo"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała skargi na ostatni odcinek programu publicystycznego TVP2 „Tomasz Lis na żywo” z udziałem Adama Michnika. Widzowie skarżyli się na publiczne palenie e-papierosa przez naczelnego „Gazety Wyborczej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Telewizja Polska pokaże wszystkie koncerty Eurowizji 2015
Telewizyjna Jedynka pokaże obydwa półfinały oraz finał Konkursu Piosenki Eurowizja 2015, które odbędą się w Wiedniu. TVP złożyła już propozycję reprezentowania Polski na festiwalu wytypowanemu przez siebie artyście - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Teleexpress" w 2014 roku. ,,Panorama" najmocniej w dół
W 2014 roku na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych awansowały „Wiadomości”, które wyprzedziły „Teleexpress”. Serwis Jedynki pochwalić się mógł również największym wzrostem w rankingu, a najwięcej straciła „Panorama”.
więcej
|
|
Najpopularniejsze kanały tematyczne 2014 roku.TVN24, TVP Info i TTV w czołówce (top 25)
W 2014 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych znalazł się TVN24, a tuż za nim znalazły się TVP Info i TTV. Największy spadek zanotowało MiniMini+. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Turniej Czterech Skoczni stracił widzów, ale TVP1 dalej była liderem
Średnio 4,6 mln osób oglądało w TVP1 zakończony we wtorek 63. Turniej Czterech Skoczni. To o 1,3 mln widzów mniej niż rok temu, ale transmisje zapewniły stacji pozycję lidera rynku, a wpływy z reklam wyniosły 5,4 mln zł.
więcej
|
|
Sebastian Mila w nowej serii ,,Świata według Kiepskich"
Rozpoczęły się zdjęcia do nowej serii „Świata według Kiepskich”. 12 nowych odcinków, z których w jednym gościnnie wystąpi piłkarz Sebastian Mila, Telewizja Polsat pokaże wiosną tego roku.
więcej
|
|
Piotr Ziarkowski: z Hyundai Motor Poland na marketing managera w BBC Worldwide Polska
Piotr Ziarkowski dołączył do zespołu BBC Worldwide Polska, gdzie objął stanowisko marketing managera. Przejął obowiązki Małgorzaty Mazur, która przebywa na urlopie macierzyńskim.
więcej
|
|
Na MUX-8 widzowie chcą nowych stacji. Najchętniej z Discovery, TVN i Polsatu
Na ósmym multipleksie widzowie najchętniej widzieliby nowe stacje, a nie wersje HD dotychczasowych kanałów. Najbardziej pożądane są kanał filmowy, dokumentalny i z serialami zagranicznymi. Najmniej chętnie widzowie zrezygnowaliby z oglądania TVP1 i TVP2 - wynika z badania MEC.
więcej
|
|
Hanna Lis o wpadce z papierosami w "Panoramie". ,,Chciałabym rzucić palenie"
Palę, ale wszystkich do tego zniechęcam – mówi Hanna Lis. Dziennikarka przyznaje, że nie lubi swojego nałogu i już kilkakrotnie próbowała z nim zerwać. W tym roku także jest to jej noworoczne postanowienie. Palenie jest jej zdaniem nie tylko bardzo niekobiece, lecz także stało się przyczyną jej zawodowej wpadki.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Katowice świetnie się prezentują" w urodzinowej kampanii (wideo)
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa Katowic z okazji 150-lecia nadania im praw miejskich. Akcja, przygotowana przez firmy Pimedia i Media Partner, przebiega pod hasłem „Katowice świetnie się prezentują”.
więcej
|
|
Bank Gospodarstwa Krajowego z nową identyfikacją wizualną od Dragon Rouge
Z początkiem br. Bank Gospodarstwa Krajowego zmienił identyfikację wizualną na odzwierciedlającą jego nowe pozycjonowanie. Identyfikację pod hasłem „Przyszłość zaczyna się dziś” zaprojektowała agencja Dragon Rouge.
więcej
|
|
W radiu reklamowo najbardziej w górę Jedynka i Trójka, w dół tylko VOX FM (TOP 10)
Wpływy reklamowe większości czołowych stacji radiowych wzrosły od kilku do kilkudziesięciu procent. Najwięcej zyskały Program I i III Polskiego Radia, a w czołowej dziesiątce jako jedyne straciło VOX FM - wynika z danych Kantar Media opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
CAM Media zdobyła 9,7 mln zł budżetu reklamowego Poczty Polskiej
Firma CAM Media wygrała przetarg Poczty Polskiej na obsługę reklamową. Przez dwa lata obsłuży budżet szacowany na ok. 9,7 mln zł. Poczta Polska nadal prowadzi przetarg na obsługę mediową.
więcej
|
|
Poświąteczne wyzwanie reklamuje Activię (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa jogurtów Activia (produkowanych przez Danone Polska) oparta na promocji typu „satysfakcja lub zwrot pieniędzy”. Akcję przygotowały firmy Y&R Warsaw, Film Reactor, VML Poland i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Wedel reklamuje się głosowaniem na jego najlepsze słodycze (wideo)
Pod hasłem „Najlepsze od Wedla” ruszyła kampania reklamująca różne słodycze produkowane przez Lotte Wedel. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Cosmo, OMD i 24/7 Communication.
więcej
|
|
EmLab i El Padre zajmą się eventami PGE
PGE Polska Grupa Energetyczna wybrała agencje do obsługi w zakresie eventów.
więcej
|
|
Mniej na reklamy kawy. W górę Prima i Mondelez - w dół Nestle, Strauss Cafe i Tchibo
Producenci kawy wydali w ub.r. na reklamy swoich produktów nieco mniej niż rok wcześniej. Wydatki zwiększyli Mondelez Polska i Prima Poland, a ograniczyli je Nestle Polska, Strauss Cafe Poland i Tchibo Warszawa.
więcej
|
|
,,Jesteś lepszy niż ta praca" w reklamach MonsterPolska.pl (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa serwisu rekrutacyjnego MonsterPolska.pl. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Jesteś lepszy niż ta praca”, przygotowały firmy Codemedia i Triple PR.
więcej
|
|
Polsat liderem wpływów reklamowych w grudniu. Orange, US Pharmacia i Nestle z największymi budżetami
W grudniu ub.r. reklamodawcy cennikowo wydali na reklamę w telewizji mniej niż rok wcześniej. Największa część ich wydatków trafiła do Polsatu, który zepchnął z pierwszego miejsca TVN, notujący mocny spadek przychodów.
więcej
|
|
Carol Anne O'Neill dyrektorem sprzedaży i marketingu Ryanair
Pod koniec stycznia 2015 r. obowiązki dyrektora ds. sprzedaży i marketingu linii lotniczych Ryanair obejmie Carol Anne O’Neill. Na nowe stanowisko przechodzi z firmy Falcon/Thomson, gdzie kierowała oddziałem irlandzkim.
więcej
|
|
Rafał Błaszczyk: z Pfleiderer Grajewo do Stanley Black & Decker
Rafał Błaszczyk dołączył do działu marketingu Stanley Black & Decker, polskiego oddziału koncernu narzędziowego. Poprzednio pracował w Pfleiderer Grajewo.
więcej
|
|
Elbest szuka agencji e-reklamowej
Spółka Elbest rozpoczęła przetarg na wybór agencji, która zajmie się dla niej realizacją cyklicznych kampanii reklamowych za pomocą Google AdWords.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Z nowym rokiem zdrożały dzienniki. ,,Wyższe koszty wydawnicze"
Od stycznia br. z wyższymi cenami ukazują się „Super Express”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna” i „Przegląd Sportowy”. Wcześniej, bo już w połowie grudnia zdrożał „Fakt”. Wydawcy podwyżki tłumaczą rosnącymi kosztami wydawniczymi.
więcej
|
|
,,Gala" z dużym wzrostem sprzedaży. Wyprzedziła ,,Vivę!" i ,,Flesza"
W październiku 2014 roku „Gala” zanotowała ogromny, a zarazem jedyny wzrost sprzedaży wśród dwutygodników people, co pozwoliło jej awansować na podium zestawienia. Najwięcej w segmencie straciła „Grazia”, a jego liderem pozostało „Party”.
więcej
|
|
Grupa Polskapresse uruchomiła własną agencję informacyjną
W styczniu rozpoczęła działalność Agencja Informacyjna Polskapresse. Oferuje ona informacje regionalne i lokalne w postaci materiałów prasowych, fotograficznych oraz wideo, tworzonych przez dziennikarzy Grupy Polskapresse w całym kraju.
więcej
|
|
Beata Lewandowska-Kaftan odchodzi z Egmont Polska
Beata Lewandowska-Kaftan, dotąd dyrektor zarządzająca pionem książek w spółce Egmont Polska, odchodzi z firmy. Wydawnictwo szuka jej następcy.
więcej
|
|
12 zabitych w ataku na redakcję satyrycznego pisma ,,Charlie Hebdo" w Paryżu
Zamaskowani napastnicy wtargnęli do redakcji satyrycznego tygodnika „Charlie Hebdo” w Paryżu. Rozpoczęli strzelaninę, w której zginęło 12 osób, a 10 innych zostało rannych.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Polscy blogerzy, vlogerzy i youtuberzy: podsumowanie 2014 roku, prognozy na 2015
O minionym roku w polskiej blogo- i vlogosferze oraz prognozach na bieżący rok dla portalu Wirtualnemedia.pl mówią czołowi blogerzy i youtuberzy oraz menedżerowie z obsługujących ich sieci partnerskich, m.in. Andrzej Tucholski, Michał Kędziora, Krzysztof Gonciarz, Barbara Sołtysińska i Łukasz Grzejek.
więcej
|
|
YouTube pokaże dokładne statystyki oglądalności reklam
Google zaczyna udostępniać reklamodawcom narzędzia, które pozwolą im na dokładne sprawdzenie faktycznej oglądalności reklam wideo emitowanych w serwisie YouTube.
więcej
|
|
Internet najważniejszym źródłem dla Polaków przy urządzaniu mieszkania
Urządzając lub remontując wnętrza Polacy najchętniej sięgają po poradę do internetu, wyboru dokonują najczęściej pod wpływem reklam graficznych w sieci, a prawie 40 proc. kupuje artykuły wyposażenia wnętrz w internecie - wynika z raportu IAB „Consumer Journey Online”.
więcej
|
|
WhatsApp z 700 mln użytkowników
Należący do Facebooka komunikator WhatsApp ma już ponad 700 milionów aktywnych użytkowników.
więcej
|
|
Urządzenia mobilne Samsunga generują najwięcej odsłon w polskiej sieci, iPhone'y i iPady mocno w dół
W 2014 roku na smartfonach i tabletach Samsung wykonano najwięcej odsłon w polskiej sieci, a urządzenia Apple zanotowały największy spadek - wynika z badania przeprowadzonego przez Gemius.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|