|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 11 Stycznia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Branża prasowa podsumowuje 2014 rok. Trendy na 2015
Jaki był miniony rok w branży prasowej? Co wydarzy się w tym roku? Podsumowują i prognozują przedstawiciele wydawnictw: Edyta Sadowska, Ewa Lampart, Wojciech Fusek, Katarzyna Kolanowska i Tomasz Przybek, oraz eksperci z domów mediowych Universal McCann i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Po interwencji TVP dziennikarzom ,,W Sieci" i TV Republiki pozwolono wejść na finał WOŚP
Telewizja Polska umożliwiła kilku prawicowym dziennikarzom, przede wszystkim Telewizji Republika i tygodnika „W Sieci”, którym akredytacji odmówiła Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, wstęp do siedziby TVP podczas niedzielnego finału WOŚP.
więcej
|
|
Dzienniki o 6,4 proc. mniej z reklam. Mocno w dół ,,Rz" i ,,Puls Biznesu", w górę tylko ,,Super Express" i ,,Metro" (TOP 10)
W ub.r. przychody reklamowe większości czołowych dzienników prasowych spadły rok do roku od kilku do kilkunastu procent. Większe wpływy z reklam miały jedynie „Super Express” i „Metro”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Spada sprzedaż dzienników. ,,GP Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" na największym minusie
W listopadzie 2014 roku prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, zyskał tylko „Parkiet”. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”, a liderem segmentu pozostał „Fakt”.
więcej
|
Branża radiowa: podsumowanie 2014 roku i trendy na 2015
Jaki był miniony rok w branży radiowej? Co wydarzy się w 2015 roku? Podsumowują i prognozują Andrzej Matuszyński, Magda Jethon, Jolanta Kaczmarek i Iwona Kostka-Kwiatkowska, a także eksperci z MediaCom Warszawa i Universal McCann.
więcej
|
Skargi do KRRiT na e-papierosa Adama Michnika w ,,Tomasz Lis na żywo"
|
Z roku na rok coraz dłużej oglądamy telewizję (raport oglądalności za 2014 rok)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Po interwencji TVP dziennikarzom ,,W Sieci" i TV Republiki pozwolono wejść na finał WOŚP
Telewizja Polska umożliwiła kilku prawicowym dziennikarzom, przede wszystkim Telewizji Republika i tygodnika „W Sieci”, którym akredytacji odmówiła Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, wstęp do siedziby TVP podczas niedzielnego finału WOŚP.
więcej
|
|
TVN24 liderem stacji informacyjnych w 2014 roku z mniejszą przewagą nad TVP Info, mocno w górę TVN24 BIŚ
W 2014 roku najpopularniejszą stacją newsową było TVN24, ale zmniejszyła się jej przewaga nad TVP Info. Przekształcenie TVN CNBC w TVN24 BiŚ skutkowało ogromnym wzrostem oglądalności. Liderem wśród grup kanałów była Telewizja Polska.
więcej
|
|
Telewizja Polska chce kontynuować serial ,,Głęboka woda"
Telewizja Polska jest zainteresowana nakręceniem trzeciego sezonu serialu „Głęboka woda”, opowiadającego o pracownikach pomocy społecznej. Obecnie producent poszukuje środków na realizację kolejnej serii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Shopping Queen" z powtórkami w Polsacie. Będzie druga edycja
Kanał Polsat Cafe wiosną br. pokaże drugą edycję reality-show „Shopping Queen” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tymczasem pierwszą serię programu od końca stycznia br. emitować będzie naziemny Polsat.
więcej
|
|
16 stanowisk w sprawie konkursu na MUX-8. Wypowiedziały się Agora, TVN i Polsat
16 stanowisk wpłynęło do Urzędu Komunikacji Elektronicznej w konsultacjach dotyczących konkursu na operatora ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
|
,,Dzień dobry TVN" na czele programów śniadaniowych. Tylko ,,Nowy dzień" na plusie
„Dzień dobry TVN” jesienią zeszłego roku było najpopularniejszym programem śniadaniowym, ale straciło ono widzów, tak jak większość magazynów w zestawieniu. Wzrost oglądalności odnotował tylko „Nowy dzień” nadawany w Polsacie.
więcej
|
|
Ruszają nagrania do ,,Tylko muzyki 9". Jury bez zmian
W najbliższą sobotę 17 stycznia br. ruszą nagrania castingów do dziewiątej edycji programu „Tylko muzyka”, którą Polsat pokaże wiosną br. Uczestników oceniać będą ci sami jurorzy co w poprzednich seriach talent-show.
więcej
|
|
Katarzyna Barylak: z TVN na PR managera Fokus TV
Katarzyna Barylak została PR managerem kanału Fokus TV. To nowe stanowisko w Grupie ZPR Media.
więcej
|
|
Nowy serial ,,Bliskość" oraz kolejne sezony ,,Dziewczyn" i ,,Spojrzeń" w HBO
W poniedziałek 12 stycznia widzowie HBO będą mogli obejrzeć nową produkcję HBO - „Bliskość”, a także czwarty sezon serialu „Dziewczyny” oraz drugą serię „Spojrzeń”. Odcinki zostaną wyemitowane dzień po amerykańskiej premierze.
więcej
|
|
Telewizja Republika pozwie Jerzego Owsiaka i WOŚP ,,za przemoc i zniesławienie" (wideo)
Po tym jak z czwartkowej konferencji prasowej Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wyrzucono Michała Rachonia z Telewizji Republika, stacja pozwie WOŚP i jej szefa Jerzego Owsiaka za użycie przemocy wobec reportera. Z kolei Rachoń zapowiada pozew z powództwa prywatnego.
więcej
|
|
Magdalena Ogórek po odejściu z TVN24 BiŚ kandydatką SLD na prezydenta
W piątek kandydatką Sojuszu Lewicy Demokratycznej na stanowisko prezydenta Polski została ogłoszona Magdalena Ogórek, prowadząca ostatnio program „Atlas Świata” w TVN24 Biznes i Świat. Ogórek rozstała się już ze stacją, a jej program zostanie zastąpiony przez nowy.
więcej
|
|
Pięć godzin relacji 23. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w TVP2
W niedzielę 11 stycznia TVP2 będzie transmitować przez ponad pięć godzin z 23. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Relacje będą nadawane z całego kraju.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Dzienniki o 6,4 proc. mniej z reklam. Mocno w dół ,,Rz" i ,,Puls Biznesu", w górę tylko ,,Super Express" i ,,Metro" (TOP 10)
W ub.r. przychody reklamowe większości czołowych dzienników prasowych spadły rok do roku od kilku do kilkunastu procent. Większe wpływy z reklam miały jedynie „Super Express” i „Metro”.
więcej
|
|
,,Nie jestem gwiazdą" - David Beckham i Pharrell Williams w reklamie Adidas Superstar (wideo)
Pharrell Williams, Rita Ora, David Beckham i Damian Lillard w kampanii butów Adidas Superstar przekonują, że bycie światową gwiazdą to tylko uboczny efekt realizowania swoich pasji i uporu w dążeniu do celu.
więcej
|
|
Starcom MediaVest Group wprowadza regionalną strukturę, Saatchi & Saatchi z niej rezygnuje
Starcom MediaVest Group (SMG) tworzy pięć regionalnych oddziałów na świecie, rezygnując z podziału na dynamiczne i stabilne rynki. Saatchi & Saatchi wybiera odwrotny kierunek, likwidując regionalną strukturę i wprowadzając klastry.
więcej
|
|
KRD szuka agencji do obrony wizerunku branży drobiowej
Krajowa Rada Drobiarstwa zaprasza agencje do składania ofert z propozycją działań, które miałyby przyczynić się do ochrony wizerunku polskiej branży drobiarskiej.
więcej
|
|
,,Prognoza pogody" w TVP1 zarobiła w ub.r. najwięcej na reklamach
Nadawana tuż po głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 „Prognoza pogody” była w ub.r. programem telewizyjnych, który cennikowo zarobił najwięcej z reklam. Kolejne miejsca zajęły seriale: „Dlaczego ja?” i „Pierwsza miłość” w Polsacie, „Szpital” w TVN i „Barwy szczęścia” w TVP2.
więcej
|
|
Justin Bieber jako ambasador odzieży Calvin Klein poprawiony przez Photoshopa?
Justin Bieber reklamuje nową kolekcję dżinsów i bielizny firmy Calvin Klein. W internecie pojawiły się oskarżenia, że reklamowy wizerunek gwiazdora został poddany korekcie za pomocą programu graficznego.
więcej
|
|
Celebryckie debiuty i nowe role reklamowe w 2014 roku
Prezentujemy kampanie z udziałem znanych Polaków, którzy w minionym roku albo po raz pierwszy wystąpili w reklamach albo zaczęli reklamować zupełnie nowe marki. W pierwszej grupie są m.in. Ewelina Lisowska, Bogusław Wołoszański, Piotr Cyrwus i Michel Moran, a w drugiej m.in. Mumio, Agnieszka Radwańska, Maciej Dowbor, Robert i Anna Lewandowscy oraz Jerzy Janowicz.
więcej
|
|
Demner, Merlicek & Bergmann utrzymała obsługę Media Markt
Media Markt zakończył przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną. Zwyciężyła w nim wiedeńska agencja Demner, Merlicek & Bergmann. W prezentacjach przetargowych udział wzięły też agencje: Closbrothers, GPD, Isobar oraz Walk Creative.
więcej
|
|
CBRE zmienia marketingu i PR: Joanna Mroczek dyrektorem, dołączyły Natalia Wenzławska i Anna Szczawińska
Firma doradcza CBRE rozwija swój dział marketingu i PR w Polsce. Nowym dyrektorem marketingu i PR została Joanna Mroczek, a do zespołu dołączyły Natalia Wenzławska i Anna Szczawińska.
więcej
|
|
Olej Kujawski na ludowo reklamowany jako ,,naturalne źródło Omega-3" (wideo)
W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa Oleju Kujawskiego (produkowanego przez ZT Kruszwica) podkreślająca, że jest on naturalnym źródłem kwasów Omega-3. Akcję przygotowały firmy PZL, Ars Thanea, Papaya Films, Lunapark, Post Meridian i Starcom.
więcej
|
|
Pizza Hut wojskowo reklamuje ,,Festiwal Pizzy" (wideo)
W pizzeriach Pizza Hut zaczęła się kolejna odsłona promocji „Festiwal Pizzy”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 Advertising, Washing Machine i OMD.
więcej
|
|
,,#takajestem" w jubileuszowej kampanii kosmetyków Luksja (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa z okazji 25-lecia obecności marki kosmetycznej Luksja (należącej do PZ Cussons) na polskim rynku. Akcję, prowadzoną pod hasłem „#takajestem”, przygotowała i realizuje agencja Fenomem.
więcej
|
|
Eliza Graff, Michał Murawski i Justyna Makowska w Mr Target
Do zespołu agencji marketingu efektywnościowego Mr Target (należącej do Grupy Sare) dołączyli Eliza Graff, Michał Murawski i Justyna Makowska. Graff objęła funkcję new business directora, Murawski - SEM managera, a Makowska - account manager.
więcej
|
|
K2 Search dla L'Oréal Polska
Agencja K2 Search, należąca do grupy K2, rozpoczęła współpracę z firmą kosmetyczną L’Oréal Polska. Zajmie się realizacją działań w wyszukiwarkach oraz w zakresie content marketingu.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Branża prasowa podsumowuje 2014 rok. Trendy na 2015
Jaki był miniony rok w branży prasowej? Co wydarzy się w tym roku? Podsumowują i prognozują przedstawiciele wydawnictw: Edyta Sadowska, Ewa Lampart, Wojciech Fusek, Katarzyna Kolanowska i Tomasz Przybek, oraz eksperci z domów mediowych Universal McCann i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Dzienniki o 6,4 proc. mniej z reklam. Mocno w dół ,,Rz" i ,,Puls Biznesu", w górę tylko ,,Super Express" i ,,Metro" (TOP 10)
W ub.r. przychody reklamowe większości czołowych dzienników prasowych spadły rok do roku od kilku do kilkunastu procent. Większe wpływy z reklam miały jedynie „Super Express” i „Metro”.
więcej
|
|
Tylko ,,Nowiny" zyskują wśród dzienników regionalnych. ,,Dziennik Zachodni" liderem
W listopadzie ub.r. pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Dziennika Zachodniego”. Jedyny wzrost odnotowała „Gazeta Codzienna Nowiny”, z kolei najwięcej stracił „Express Ilustrowany”.
więcej
|
|
Podpalenie w redakcji ,,Hamburger Morgenpost" solidaryzującego się z ,,Charlie Hebdo"
W siedzibie niemieckiego tabloidu „Hamburger Morgenpost” doszło do podpalenia. Wcześniej gazeta opublikowała przedruki karykatur Mahometa z tygodnika „Charlie Hebdo”. Policja bada wątek zamachu.
więcej
|
|
,,National Geographic" na czele pism podróżniczych po trzech kwartałach. ,,Voyage" z największym spadkiem
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic Polska”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił magazyn „Voyage”.
więcej
|
|
,,W Sieci" i TV Republika bez akredytacji na finał WOŚP. Przez ,,bezpieczeństwo TVP" czy ,,hejterstwo"?
Dziennikarzom „W Sieci” i Telewizji Republika zostały cofnięte akredytacje na finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w siedzibie Telewizji Polskiej. Fundacja WOŚP, która zaliczyła niedawno „W Sieci” i TV Republika do grupy hejterów, tłumaczy to „polityką bezpieczeństwa TVP”.
więcej
|
|
Saga ,,Amerykański sen" i płyta do rozliczania PIT-ów z ,,Super Expressem"
W poniedziałek 12 stycznia br. z wydaniem „Super Expressu” (Murator) będzie można zakupić pierwszy tom polskiej sagi „Amerykański sen”. Kolejnego dnia do gazety dołączona zostanie bezpłatna płyta CD do wypełnienia deklaracji podatkowej.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Władcy Sieci o blogerach i youtuberach kolejnym serwisem Grupy naTemat
Grupa naTemat.pl uruchamia kolejny serwis tematyczny - Władcy Sieci, poświęcony polskiej blogosferze i twórcom youtube’owym. Witrynę, będącą rozwinięciem serii wywiadów Tomasza Machały z youtuberami, redaguje Patrycja Marszałek, poprzednio dziennikarka „CKM-u”.
więcej
|
|
Popularność Facebooka hamuje w USA - zyskały Instagram, Twitter i LinkedIn
W 2014 r. liczba użytkowników Facebooka w USA rosła wolniej niż przed rokiem, ale są oni coraz bardziej zaangażowani w treści umieszczane w serwisie. Na popularności zyskały natomiast Instagram, Pinterest, Twitter i LinkedIn.
więcej
|
|
30 mln nieoficjalnych użytkowników Netfliksa
Ponad 30 mln użytkowników serwisu Netflix pochodzi z krajów, gdzie serwis nie został oficjalnie udostępniony. - Nie będziemy odcinać dostępu nieoficjalnym użytkownikom platformy - zapewnia Neil Hunt z Netfliksa.
więcej
|
|
Mediafarm przejmuje obsługę serwisów internetowych od Atmediów
Firma Mediafarm od stycznia br. rozpoczęła sprzedaż reklam wideo w kilku serwisach internetowych, które dotąd obsługiwał broker Atmedia.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|