Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 11 Stycznia 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Branża prasowa podsumowuje 2014 rok. Trendy na 2015

Jaki był miniony rok w branży prasowej? Co wydarzy się w tym roku? Podsumowują i prognozują przedstawiciele wydawnictw: Edyta Sadowska, Ewa Lampart, Wojciech Fusek, Katarzyna Kolanowska i Tomasz Przybek, oraz eksperci z domów mediowych Universal McCann i MediaCom Warszawa. więcej

 
Po interwencji TVP dziennikarzom ,,W Sieci" i TV Republiki pozwolono wejść na finał WOŚP

Telewizja Polska umożliwiła kilku prawicowym dziennikarzom, przede wszystkim Telewizji Republika i tygodnika „W Sieci”, którym akredytacji odmówiła Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, wstęp do siedziby TVP podczas niedzielnego finału WOŚP. więcej

 
Dzienniki o 6,4 proc. mniej z reklam. Mocno w dół ,,Rz" i ,,Puls Biznesu", w górę tylko ,,Super Express" i ,,Metro" (TOP 10)

W ub.r. przychody reklamowe większości czołowych dzienników prasowych spadły rok do roku od kilku do kilkunastu procent. Większe wpływy z reklam miały jedynie „Super Express” i „Metro”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Publisher Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Junior Technical Sales Engineer

IDMNET poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Executive

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

SVG Studio poszukuje osoby na stanowisko
Reżyser Dźwięku

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Produkcji

The Walt Disney Company poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Supervisor Digital

Against Gravity poszukuje osoby na stanowisko
PR i Marketing w internecie

Wawel poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. Marketingu Internetowego

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. direct marketingu

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVN24 liderem stacji informacyjnych w 2014 roku z mniejszą przewagą nad TVP Info, mocno w górę TVN24 BIŚ

W 2014 roku najpopularniejszą stacją newsową było TVN24, ale zmniejszyła się jej przewaga nad TVP Info. Przekształcenie TVN CNBC w TVN24 BiŚ skutkowało ogromnym wzrostem oglądalności. Liderem wśród grup kanałów była Telewizja Polska. więcej

 
Telewizja Polska chce kontynuować serial ,,Głęboka woda"

Telewizja Polska jest zainteresowana nakręceniem trzeciego sezonu serialu „Głęboka woda”, opowiadającego o pracownikach pomocy społecznej. Obecnie producent poszukuje środków na realizację kolejnej serii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Władcy Sieci o blogerach i youtuberach kolejnym serwisem Grupy naTemat

Grupa naTemat.pl uruchamia kolejny serwis tematyczny - Władcy Sieci, poświęcony polskiej blogosferze i twórcom youtube’owym. Witrynę, będącą rozwinięciem serii wywiadów Tomasza Machały z youtuberami, redaguje Patrycja Marszałek, poprzednio dziennikarka „CKM-u”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Spada sprzedaż dzienników. ,,GP Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" na największym minusie

W listopadzie 2014 roku prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, zyskał tylko „Parkiet”. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”, a liderem segmentu pozostał „Fakt”. więcej

Branża radiowa: podsumowanie 2014 roku i trendy na 2015

Jaki był miniony rok w branży radiowej? Co wydarzy się w 2015 roku? Podsumowują i prognozują Andrzej Matuszyński, Magda Jethon, Jolanta Kaczmarek i Iwona Kostka-Kwiatkowska, a także eksperci z MediaCom Warszawa i Universal McCann. więcej

Skargi do KRRiT na e-papierosa Adama Michnika w ,,Tomasz Lis na żywo"
Z roku na rok coraz dłużej oglądamy telewizję (raport oglądalności za 2014 rok)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Po interwencji TVP dziennikarzom ,,W Sieci" i TV Republiki pozwolono wejść na finał WOŚP

Telewizja Polska umożliwiła kilku prawicowym dziennikarzom, przede wszystkim Telewizji Republika i tygodnika „W Sieci”, którym akredytacji odmówiła Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, wstęp do siedziby TVP podczas niedzielnego finału WOŚP. więcej

 
TVN24 liderem stacji informacyjnych w 2014 roku z mniejszą przewagą nad TVP Info, mocno w górę TVN24 BIŚ

W 2014 roku najpopularniejszą stacją newsową było TVN24, ale zmniejszyła się jej przewaga nad TVP Info. Przekształcenie TVN CNBC w TVN24 BiŚ skutkowało ogromnym wzrostem oglądalności. Liderem wśród grup kanałów była Telewizja Polska. więcej

 
Telewizja Polska chce kontynuować serial ,,Głęboka woda"

Telewizja Polska jest zainteresowana nakręceniem trzeciego sezonu serialu „Głęboka woda”, opowiadającego o pracownikach pomocy społecznej. Obecnie producent poszukuje środków na realizację kolejnej serii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Shopping Queen" z powtórkami w Polsacie. Będzie druga edycja

Kanał Polsat Cafe wiosną br. pokaże drugą edycję reality-show „Shopping Queen” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tymczasem pierwszą serię programu od końca stycznia br. emitować będzie naziemny Polsat. więcej

 
16 stanowisk w sprawie konkursu na MUX-8. Wypowiedziały się Agora, TVN i Polsat

16 stanowisk wpłynęło do Urzędu Komunikacji Elektronicznej w konsultacjach dotyczących konkursu na operatora ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

 
,,Dzień dobry TVN" na czele programów śniadaniowych. Tylko ,,Nowy dzień" na plusie

„Dzień dobry TVN” jesienią zeszłego roku było najpopularniejszym programem śniadaniowym, ale straciło ono widzów, tak jak większość magazynów w zestawieniu. Wzrost oglądalności odnotował tylko „Nowy dzień” nadawany w Polsacie. więcej

 
Ruszają nagrania do ,,Tylko muzyki 9". Jury bez zmian

W najbliższą sobotę 17 stycznia br. ruszą nagrania castingów do dziewiątej edycji programu „Tylko muzyka”, którą Polsat pokaże wiosną br. Uczestników oceniać będą ci sami jurorzy co w poprzednich seriach talent-show. więcej

 
Katarzyna Barylak: z TVN na PR managera Fokus TV

Katarzyna Barylak została PR managerem kanału Fokus TV. To nowe stanowisko w Grupie ZPR Media. więcej

 
Nowy serial ,,Bliskość" oraz kolejne sezony ,,Dziewczyn" i ,,Spojrzeń" w HBO

W poniedziałek 12 stycznia widzowie HBO będą mogli obejrzeć nową produkcję HBO - „Bliskość”, a także czwarty sezon serialu „Dziewczyny” oraz drugą serię „Spojrzeń”. Odcinki zostaną wyemitowane dzień po amerykańskiej premierze. więcej

 
Telewizja Republika pozwie Jerzego Owsiaka i WOŚP ,,za przemoc i zniesławienie" (wideo)

Po tym jak z czwartkowej konferencji prasowej Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wyrzucono Michała Rachonia z Telewizji Republika, stacja pozwie WOŚP i jej szefa Jerzego Owsiaka za użycie przemocy wobec reportera. Z kolei Rachoń zapowiada pozew z powództwa prywatnego. więcej

 
Magdalena Ogórek po odejściu z TVN24 BiŚ kandydatką SLD na prezydenta

W piątek kandydatką Sojuszu Lewicy Demokratycznej na stanowisko prezydenta Polski została ogłoszona Magdalena Ogórek, prowadząca ostatnio program „Atlas Świata” w TVN24 Biznes i Świat. Ogórek rozstała się już ze stacją, a jej program zostanie zastąpiony przez nowy. więcej

 
Pięć godzin relacji 23. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w TVP2

W niedzielę 11 stycznia TVP2 będzie transmitować przez ponad pięć godzin z 23. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Relacje będą nadawane z całego kraju. więcej

 
 
Radio  
 
Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w polskich miastach (raport)

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od czerwca do listopada 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Dzienniki o 6,4 proc. mniej z reklam. Mocno w dół ,,Rz" i ,,Puls Biznesu", w górę tylko ,,Super Express" i ,,Metro" (TOP 10)

W ub.r. przychody reklamowe większości czołowych dzienników prasowych spadły rok do roku od kilku do kilkunastu procent. Większe wpływy z reklam miały jedynie „Super Express” i „Metro”. więcej

 
,,Nie jestem gwiazdą" - David Beckham i Pharrell Williams w reklamie Adidas Superstar (wideo)

Pharrell Williams, Rita Ora, David Beckham i Damian Lillard w kampanii butów Adidas Superstar przekonują, że bycie światową gwiazdą to tylko uboczny efekt realizowania swoich pasji i uporu w dążeniu do celu. więcej

 
Starcom MediaVest Group wprowadza regionalną strukturę, Saatchi & Saatchi z niej rezygnuje

Starcom MediaVest Group (SMG) tworzy pięć regionalnych oddziałów na świecie, rezygnując z podziału na dynamiczne i stabilne rynki. Saatchi & Saatchi wybiera odwrotny kierunek, likwidując regionalną strukturę i wprowadzając klastry. więcej

 
KRD szuka agencji do obrony wizerunku branży drobiowej

Krajowa Rada Drobiarstwa zaprasza agencje do składania ofert z propozycją działań, które miałyby przyczynić się do ochrony wizerunku polskiej branży drobiarskiej. więcej

 
,,Prognoza pogody" w TVP1 zarobiła w ub.r. najwięcej na reklamach

Nadawana tuż po głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 „Prognoza pogody” była w ub.r. programem telewizyjnych, który cennikowo zarobił najwięcej z reklam. Kolejne miejsca zajęły seriale: „Dlaczego ja?” i „Pierwsza miłość” w Polsacie, „Szpital” w TVN i „Barwy szczęścia” w TVP2. więcej

 
Justin Bieber jako ambasador odzieży Calvin Klein poprawiony przez Photoshopa?

Justin Bieber reklamuje nową kolekcję dżinsów i bielizny firmy Calvin Klein. W internecie pojawiły się oskarżenia, że reklamowy wizerunek gwiazdora został poddany korekcie za pomocą programu graficznego. więcej

 
Celebryckie debiuty i nowe role reklamowe w 2014 roku

Prezentujemy kampanie z udziałem znanych Polaków, którzy w minionym roku albo po raz pierwszy wystąpili w reklamach albo zaczęli reklamować zupełnie nowe marki. W pierwszej grupie są m.in. Ewelina Lisowska, Bogusław Wołoszański, Piotr Cyrwus i Michel Moran, a w drugiej m.in. Mumio, Agnieszka Radwańska, Maciej Dowbor, Robert i Anna Lewandowscy oraz Jerzy Janowicz. więcej

 
Demner, Merlicek & Bergmann utrzymała obsługę Media Markt

Media Markt zakończył przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną. Zwyciężyła w nim wiedeńska agencja Demner, Merlicek & Bergmann. W prezentacjach przetargowych udział wzięły też agencje: Closbrothers, GPD, Isobar oraz Walk Creative. więcej

 
CBRE zmienia marketingu i PR: Joanna Mroczek dyrektorem, dołączyły Natalia Wenzławska i Anna Szczawińska

Firma doradcza CBRE rozwija swój dział marketingu i PR w Polsce. Nowym dyrektorem marketingu i PR została Joanna Mroczek, a do zespołu dołączyły Natalia Wenzławska i Anna Szczawińska. więcej

 
Olej Kujawski na ludowo reklamowany jako ,,naturalne źródło Omega-3" (wideo)

W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa Oleju Kujawskiego (produkowanego przez ZT Kruszwica) podkreślająca, że jest on naturalnym źródłem kwasów Omega-3. Akcję przygotowały firmy PZL, Ars Thanea, Papaya Films, Lunapark, Post Meridian i Starcom. więcej

 
Pizza Hut wojskowo reklamuje ,,Festiwal Pizzy" (wideo)

W pizzeriach Pizza Hut zaczęła się kolejna odsłona promocji „Festiwal Pizzy”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 Advertising, Washing Machine i OMD. więcej

 
,,#takajestem" w jubileuszowej kampanii kosmetyków Luksja (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa z okazji 25-lecia obecności marki kosmetycznej Luksja (należącej do PZ Cussons) na polskim rynku. Akcję, prowadzoną pod hasłem „#takajestem”, przygotowała i realizuje agencja Fenomem. więcej

 
Eliza Graff, Michał Murawski i Justyna Makowska w Mr Target

Do zespołu agencji marketingu efektywnościowego Mr Target (należącej do Grupy Sare) dołączyli Eliza Graff, Michał Murawski i Justyna Makowska. Graff objęła funkcję new business directora, Murawski - SEM managera, a Makowska - account manager. więcej

 
K2 Search dla L'Oréal Polska

Agencja K2 Search, należąca do grupy K2, rozpoczęła współpracę z firmą kosmetyczną L’Oréal Polska. Zajmie się realizacją działań w wyszukiwarkach oraz w zakresie content marketingu. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Disneyland: Real Job Lucido-L: For your stylish hair The Art of Shaving: It's ok to ask Volkswagen: People first. Norwegian: Airlines
 
Prasa  
 
Branża prasowa podsumowuje 2014 rok. Trendy na 2015

Jaki był miniony rok w branży prasowej? Co wydarzy się w tym roku? Podsumowują i prognozują przedstawiciele wydawnictw: Edyta Sadowska, Ewa Lampart, Wojciech Fusek, Katarzyna Kolanowska i Tomasz Przybek, oraz eksperci z domów mediowych Universal McCann i MediaCom Warszawa. więcej

 
Dzienniki o 6,4 proc. mniej z reklam. Mocno w dół ,,Rz" i ,,Puls Biznesu", w górę tylko ,,Super Express" i ,,Metro" (TOP 10)

W ub.r. przychody reklamowe większości czołowych dzienników prasowych spadły rok do roku od kilku do kilkunastu procent. Większe wpływy z reklam miały jedynie „Super Express” i „Metro”. więcej

 
Tylko ,,Nowiny" zyskują wśród dzienników regionalnych. ,,Dziennik Zachodni" liderem

W listopadzie ub.r. pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Dziennika Zachodniego”. Jedyny wzrost odnotowała „Gazeta Codzienna Nowiny”, z kolei najwięcej stracił „Express Ilustrowany”. więcej

 
Podpalenie w redakcji ,,Hamburger Morgenpost" solidaryzującego się z ,,Charlie Hebdo"

W siedzibie niemieckiego tabloidu „Hamburger Morgenpost” doszło do podpalenia. Wcześniej gazeta opublikowała przedruki karykatur Mahometa z tygodnika „Charlie Hebdo”. Policja bada wątek zamachu. więcej

 
,,National Geographic" na czele pism podróżniczych po trzech kwartałach. ,,Voyage" z największym spadkiem

W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic Polska”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił magazyn „Voyage”. więcej

 
,,W Sieci" i TV Republika bez akredytacji na finał WOŚP. Przez ,,bezpieczeństwo TVP" czy ,,hejterstwo"?

Dziennikarzom „W Sieci” i Telewizji Republika zostały cofnięte akredytacje na finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w siedzibie Telewizji Polskiej. Fundacja WOŚP, która zaliczyła niedawno „W Sieci” i TV Republika do grupy hejterów, tłumaczy to „polityką bezpieczeństwa TVP”. więcej

 
Saga ,,Amerykański sen" i płyta do rozliczania PIT-ów z ,,Super Expressem"

W poniedziałek 12 stycznia br. z wydaniem „Super Expressu” (Murator) będzie można zakupić pierwszy tom polskiej sagi „Amerykański sen”. Kolejnego dnia do gazety dołączona zostanie bezpłatna płyta CD do wypełnienia deklaracji podatkowej. więcej

 
Jedynki  
 
 
Do Rzeczy - 2015-01-12 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2015-01-12 Wprost - 2015-01-12 Newsweek - 2015-01-11 Tele Tydzień - 2015-01-11
 
Internet  
 
Władcy Sieci o blogerach i youtuberach kolejnym serwisem Grupy naTemat

Grupa naTemat.pl uruchamia kolejny serwis tematyczny - Władcy Sieci, poświęcony polskiej blogosferze i twórcom youtube’owym. Witrynę, będącą rozwinięciem serii wywiadów Tomasza Machały z youtuberami, redaguje Patrycja Marszałek, poprzednio dziennikarka „CKM-u”. więcej

 
Popularność Facebooka hamuje w USA - zyskały Instagram, Twitter i LinkedIn

W 2014 r. liczba użytkowników Facebooka w USA rosła wolniej niż przed rokiem, ale są oni coraz bardziej zaangażowani w treści umieszczane w serwisie. Na popularności zyskały natomiast Instagram, Pinterest, Twitter i LinkedIn. więcej

 
30 mln nieoficjalnych użytkowników Netfliksa

Ponad 30 mln użytkowników serwisu Netflix pochodzi z krajów, gdzie serwis nie został oficjalnie udostępniony. - Nie będziemy odcinać dostępu nieoficjalnym użytkownikom platformy - zapewnia Neil Hunt z Netfliksa. więcej

 
Mediafarm przejmuje obsługę serwisów internetowych od Atmediów

Firma Mediafarm od stycznia br. rozpoczęła sprzedaż reklam wideo w kilku serwisach internetowych, które dotąd obsługiwał broker Atmedia. więcej

 
Public Relations  
 
Katarzyna Barylak: z TVN na PR managera Fokus TV
 
CBRE zmienia marketingu i PR: Joanna Mroczek dyrektorem, dołączyły Natalia Wenzławska i Anna Szczawińska
 
Firma Politan wybrała agencję Quality PR
 
Technologie  
 
StoreDot prezentuje baterię do smartfonów ładowaną w 2 minuty (wideo)
 
Deryng-Dymitrowicz z CES 2015: technologie dla zdrowego trybu życia
 
Nowa Telefonia ukarana przez UOKiK za naruszanie interesów konsumentów
 
CES 2015: inteligentne zegarki Vivoactive, f?nix 3 i epix od Garmin (wideo)
 
Gospodarka  
 
Nowa Telefonia ukarana przez UOKiK za naruszanie interesów konsumentów
 
Małe i średnie firmy budowlane oraz przemysłowe atrakcyjne dla inwestorów w 2015 r.
 
To będzie ciężki rok dla inwestorów. Czarnym koniec rynek azjatycki
 
Kiedy przysługuje odpis na uczące się dziecko
 
Kultura/Rozrywka  
 
Ruszają nagrania do ,,Tylko muzyki 9". Jury bez zmian
 
Nowy serial ,,Bliskość" oraz kolejne sezony ,,Dziewczyn" i ,,Spojrzeń" w HBO
 
Lenny Kravitz i Katy Perry na Super Bowl
 
Film "Ida" powalczy o nagrodę BAFTA
 
James Bond ma problemy w Rzymie
 
Years & Years wygrało konkurs BBC Sound Of 2015
 
Patrick Wilson, Ted Danson i Jean Smart w drugim sezonie "Fargo"
 
Blog  
 
Zaostrzona polityka bezpieczeństwa - Paweł Tomczyk
 
Byczo jest! - Krzysztof Czabański
 
Charlie, Wyborcza i Żydzi - Jerzy Szygiel
 
Je suis Charlie - Wanda Konarzewska
 
,,Róbta co chceta", oprócz ciebie redaktorze Rachoń! (WOŚP przeciwko swobodzie wypowiedzi II) - Zbigniew Brzeziński
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl