|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 20 Stycznia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
DDB & Tribal: chcemy być cyfrową awangardą reklamową
W agencjach DDB Warszawa i Tribal DDB następujące właśnie połączenie w DDB & Tribal było planowane od paru lat, więc obejdzie się bez rewolucji organizacyjnej czy kardowej. - Chcemy na bazie ATL-u rozwijać dalej usługi interaktywne, żeby zapewniać zintegrowaną obsługę reklamową - mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Kastory i Szymon Gutkowski.
więcej
|
|
Magazyn ,,Pixel" zadebiutuje 29 stycznia w cenie 14,50 zł
Wrażenia z gry w „Wiedźmina 3”, wywiad z twórcą ZX Spectrum i historia upadku Atari to niektóre tematy pierwszego numeru miesięcznika „Pixel”, który powstał po szybkim zamknięciu reaktywowanego „Secret Service” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Atutem pisma jest skład redakcyjny - mówi wydawca magazynu.
więcej
|
|
Polsat wiosną bez nowego serialu. ,,Kwestie finansowe"
Polsat wiosną nie pokaże żadnego z dwóch szykowanych przez stację seriali - „Powiedz tak” i „Żony więźniów”. Widzowie zobaczą jedynie piąty sezon „Przyjaciółek”. - Finanse nam nie pozwalają na więcej - mówi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa stacji.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polsat wiosną bez nowego serialu. ,,Kwestie finansowe"
Polsat wiosną nie pokaże żadnego z dwóch szykowanych przez stację seriali - „Powiedz tak” i „Żony więźniów”. Widzowie zobaczą jedynie piąty sezon „Przyjaciółek”. - Finanse nam nie pozwalają na więcej - mówi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa stacji.
więcej
|
|
Doda nie pojedzie na Eurowizję i nie pojawi się w ,,The Voice of Poland". ,,Nie była brana pod uwagę"
Wokalistka Dorota Rabczewska nie będzie polską reprezentantką podczas tegorocznego Konkursu Piosenki Eurowizji w Wiedniu. Widzowie TVP2 nie zobaczą jej również w roli trenera muzycznego w szóstej edycji show „The Voice of Poland” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP zmienia politykę sprzedaży reklam, cennikowe stawki 27 proc. w dół
Telewizja Polska średnio o 27,5 proc. obniżyła ceny emisji reklam na luty br. Najdroższe są spoty emitowane m.in. przy „M jak miłość” i „Wiadomościach”. To efekt nowych zasad sprzedaży czasu reklamowego wprowadzonych przez publicznego nadawcę.
więcej
|
|
,,Kuchenne rewolucje - powroty" już w sieci, ale tylko dla klientów T-Mobile
Player.pl udostępnił pierwszy odcinek internetowego formatu „Kuchenne rewolucje - powroty”, będącego spin-offem reality-show Magdy Gessler, nadawanego w TVN. Produkcja do końca lutego dostępna będzie tylko w ramach Strefy T-Mobile, potem dostęp do niej zyskają wszyscy internauci.
więcej
|
|
Zwycięstwo Kamila Stocha w Zakopanem wśród hitów tygodnia, liderem TVP1
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Adam Lemański kierownikiem w dziale PR platformy nc+
Adam Lemański zostanie nowym kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej i PR kanałów filmowych platformy nc+. Przejmie obowiązki Michała Stryjeckiego, który odszedł z firmy.
więcej
|
|
Internet 500 Mb/s w ofercie sieci kablowej Inea
Wielkopolski operator kablowy Inea wprowadził do oferty internet o prędkości przesyłania danych do 0,5 Gb/s. Jest on dostępny dla abonentów korzystających ze zbudowanej przez spółkę sieci światłowodowej dochodzącej bezpośrednio do mieszkań.
więcej
|
|
Show ,,Wczorajsi" w Eska TV oglądało 74 tys. widzów
Program „Wczorajsi, czyli taśmy prawdy” oglądało średnio 74 tys. widzów. Eska TV w czasie jego emisji wygrała walkę o widza z konkurencyjnymi stacjami, a z reklam zarobiła 151 tys. zł. Kanał nie wyklucza, że powstanie druga seria formatu.
więcej
|
|
Halina Mlynkova nową prowadzącą ,,The Voice of Poland"
Halina Mlynkova zostanie prowadzącą szóstej edycji programu „The Voice of Poland”, którą wiosną pokaże TVP2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpi w tej roli Magdę Mielcarz.
więcej
|
|
,,Niepowstrzymani" - dokument o futbolu amerykańskim w Polsce w HBO
W niedzielę 1 lutego br. na antenie HBO będzie miał premierę film dokumentalny „Niepowstrzymani” o futbolu amerykańskim w Polsce.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
DDB & Tribal: chcemy być cyfrową awangardą reklamową
W agencjach DDB Warszawa i Tribal DDB następujące właśnie połączenie w DDB & Tribal było planowane od paru lat, więc obejdzie się bez rewolucji organizacyjnej czy kardowej. - Chcemy na bazie ATL-u rozwijać dalej usługi interaktywne, żeby zapewniać zintegrowaną obsługę reklamową - mówią portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Kastory i Szymon Gutkowski.
więcej
|
|
TVP zmienia politykę sprzedaży reklam, cennikowe stawki 27 proc. w dół
Telewizja Polska średnio o 27,5 proc. obniżyła ceny emisji reklam na luty br. Najdroższe są spoty emitowane m.in. przy „M jak miłość” i „Wiadomościach”. To efekt nowych zasad sprzedaży czasu reklamowego wprowadzonych przez publicznego nadawcę.
więcej
|
|
,,Nie płacę za pałace" - kampania przeciw opłacie reprograficznej i ZAiKS-owi (wideo)
Producenci sprzętu elektronicznego rozpoczęli kampanię „Nie płacę za pałace”. Protestują przeciwko rozszerzeniu opłaty reprograficznej i zbyt wysokim dochodom ZAiKS-u. - Dotrzemy do szerokiego grona Polaków - zapewnia Wirtualnemedia.pl Michał Kanownik, koordynator akcji.
więcej
|
|
Los Angeles nie chce reklam alkoholu
Członkowie rady miasta Los Angeles mają zdecydować o zakazie reklamowania alkoholu w miejscach publicznych. W 2011 r. zabronili umieszczania takich reklam na miejskich autobusach.
więcej
|
|
Ustronianka kolejnym sponsorem reprezentacji Polski. Lotos sponsorem głównym?
Ustronianka, producent m.in. wody mineralnej o takiej samej nazwie, została ostatnim oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Sponsorem głównym, którego drużyna nie ma od połowy ub.r., być może zostanie Grupa Lotos.
więcej
|
|
,,Nowe oh!" - Claudia Schiffer i Jürgen Klopp reklamują Opla Corsę (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Opel Corsa. W akcji, prowadzonej pod hasłem „Nowe oh!”, występują trener piłkarski Jürgen Klopp i modelka Claudia Schiffer.
więcej
|
|
Mitsubishi Space Star reklamowany jako ,,nowa gwiazda w mieście" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy na polskim rynku model samochodów Mitsubishi - Space Star. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Mitsubishi Space Star - nowa gwiazda w mieście”, przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i Starcom.
więcej
|
|
,,Dzikość w sercu, bezpieczeństwo na drodze" - Suzuki SX4 S-Cross reklamowany już bez Roberta Korzeniowskiego (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa samochodu Suzuki SX4 S-Cross. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dzikość w sercu, bezpieczeństwo na drodze”, przygotowały firmy Communication Unlimited i Value Media.
więcej
|
|
Mint Media obroniła obsługę social mediową PKO BP
Agencja interaktywna Mint Media w efekcie wygranego przetargu nadal będzie zajmować się dla PKO Banku Polskiego działaniami w mediach społecznościowych i monitoringiem treści w internecie.
więcej
|
|
Karolina Chołuj: z ZenithOptimedia Group do Mindshare Polska
Karolina Chołuj dołączyła do zespołu domu mediowego Mindshare Polska, gdzie objęła stanowisko business planning directora. Wcześniej pracowała m.in. w ZenithOptimedia Group i Synovate.
więcej
|
|
Magda Kolenkiewicz w globalnym kierownictwie Starcom MediaVest Group
Magda Kolenkiewicz, dyrektor zarządzająca domu mediowego Starcom w Polsce, dołączyła do global product committee Starcom MediaVest Group.
więcej
|
|
Paulina Krupińska reklamuje odzież Le Désir
Paulina Krupińska, Miss Polonia z 2012 roku, została ambasadorką reklamową Le Désir - nowej marki odzieży kobiecej wprowadzanej na polski rynek.
więcej
|
|
Tinder promuje Gillette badaniami reakcji kobiet na męskie zarosty (wideo)
Mobilna aplikacja randkowa Tinder na zlecenie Gillette zbadała preferencje kobiet dotyczące ogolonych mężczyzn i brodaczy. 91 proc. badanych woli tych ogolonych.
więcej
|
|
Sebastian Niekraszewicz: z Grupy Interia do Cube Group
Sebastian Niekraszewicz dołączył do agencji Cube Group i objął stanowisko key account managera. Jest odpowiedzialny za strategię komunikacji zintegrowanej i obsługę klienta.
więcej
|
|
DDB Warszawa i Tribal DDB łączą się w DDB & Tribal
Agencja reklamowa DDB Warszawa i agencja interaktywna Tribal DDB (obie należą do Grupy CP DDB) będą działać wspólnie jako agencja zintegrowana DDB & Tribal. Firmą, liczącą ponad 160 pracowników, będą kierować jej dotychczasowi kluczowi menedżerowie: Paweł Kastory, Szymon Gutkowski i Marcin Mroszczak.
więcej
|
|
FoodCare pozywa Maspex o ,,Power is Back!" na puszkach i w reklamach Tigera
FoodCare uważa, że grupa Maspex Wadowice bezprawnie używa hasła „Power is Back!” w komunikacji marketingowej napoju energetycznego Tiger (którego produkcję przejęła od FoodCare’u cztery lata temu). W pozwie domaga się zaprzestania tego, przeprosin i odszkodowania, które może wynieść nawet kilkadziesiąt milionów złotych.
więcej
|
|
Marta Tomaszewska: z Stx Jamboree na event managera w Plej
Marta Tomaszewska dołączyła do zespołu Plej i objęła stanowisko event managera.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Magazyn ,,Pixel" zadebiutuje 29 stycznia w cenie 14,50 zł
Wrażenia z gry w „Wiedźmina 3”, wywiad z twórcą ZX Spectrum i historia upadku Atari to niektóre tematy pierwszego numeru miesięcznika „Pixel”, który powstał po szybkim zamknięciu reaktywowanego „Secret Service” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Atutem pisma jest skład redakcyjny - mówi wydawca magazynu.
więcej
|
|
Diana Ożarowska-Sudy zastępcą redaktor naczelnej ,,Poradnika Domowego"
Nowym zastępcą redaktor naczelnej miesięcznika „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska) została Diana Ożarowska-Sudy. Z kolei nowym sekretarzem redakcji pisma jest Edyta Ciepieńka.
więcej
|
|
Duży spadek sprzedaży tygodnika ,,Auto Świat". ,,Motor" liderem magazynów motoryzacyjnych
W październiku 2014 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansował magazyn „Auto-Moto”.
więcej
|
|
,,Palace Pets Magazyn" i ,,Star Wars Rebelianci" - nowe miesięczniki dla dzieci
We wtorek 20 stycznia br. wydawnictwo Egmont Polska wprowadzi na rynek dwa tytuły skierowane do dzieci - „Palace Pets Magazyn” oraz „Star Wars Rebelianci”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|