|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 21 Stycznia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Pies szuka domu" - gwiazdy będą się opiekować psami w TVP2. ,,To misyjny format"
Firma Jake Vision pracuje nad nowym programem, w którym gwiazdy będą opiekować się psami. Produkcja może trafić wiosną na antenę Dwójki - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Bartosz Węglarczyk odszedł z TVN24 BiŚ. Kolenda-Zaleska i Stawiski nowymi gospodarzami magazynu ,,Świat"
Bartosz Węglarczyk rozstał się z TVN24 Biznes i Świat po roku prowadzenia magazynu „Świat”. Nową gospodynią programu, oprócz Jolanty Pieńkowskiej i Jacka Stawiskiego, będzie teraz Katarzyna Kolenda-Zaleska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Do Rzeczy" z największym spadkiem sprzedaży. Tylko dwa tytuły na plusie
W listopadzie ub.r. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Do Rzeczy” i „Gazeta Polska”. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Powszechny”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Pies szuka domu" - gwiazdy będą się opiekować psami w TVP2. ,,To misyjny format"
Firma Jake Vision pracuje nad nowym programem, w którym gwiazdy będą opiekować się psami. Produkcja może trafić wiosną na antenę Dwójki - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Bartosz Węglarczyk odszedł z TVN24 BiŚ. Kolenda-Zaleska i Stawiski nowymi gospodarzami magazynu ,,Świat"
Bartosz Węglarczyk rozstał się z TVN24 Biznes i Świat po roku prowadzenia magazynu „Świat”. Nową gospodynią programu, oprócz Jolanty Pieńkowskiej i Jacka Stawiskiego, będzie teraz Katarzyna Kolenda-Zaleska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Rada nadzorcza TVP nie zdecydowała o wielkości zarządu. ,,Toczyła się dyskusja"
Członkowie rady nadzorczej Telewizji Polskiej dyskutowali w poniedziałek o wielkości przyszłego zarządu. - Nie została podjęta decyzja w tej sprawie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Stanisław Jakiełek, przewodniczący rady nadzorczej.
więcej
|
|
Telekamery w TVP2 dopiero po ,,M jak miłość" i nie na żywo
Telewizyjna Dwójka 9 lutego br. po kilku latach przerwy pokaże galę rozdania Telekamer „Tele Tygodnia”. Jednak ceremonię zobaczyć będzie można późnym wieczorem i nadawana będzie z odtworzenia.
więcej
|
|
Polsat World nowym kanałem Grupy Polsat
Telewizja Polsat planuje uruchomić stację Polsat World. Nadawca wystąpił już do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z wnioskiem o koncesję satelitarną dla kanału.
więcej
|
|
Rajdowe Mistrzostwa Świata przez dwa lata w Polsacie Sport Extra
Telewizja Polsat zakupiła na dwa najbliższe lata prawa do pokazywania Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC), w których bierze udział Robert Kubica. Relacje będzie można oglądać na antenie kanału Polsat Sport Extra.
więcej
|
|
,,Po męsku" w TVN Turbo. Stacja stawia na dokumenty
Kanał TVN Turbo w lutym br. wprowadzi na antenę pasmo „Po męsku”, w którym emitowane będą zagraniczne filmy dokumentalne. Oglądać je będzie można we wtorki o 22.45.
więcej
|
|
Koniec serialu "Downton Abbey", szósty sezon ostatnim
Producenci ze stacji PBS zapowiedzieli koniec serialu "Downton Abbey".
więcej
|
|
Eurosport pokaże 37 imprez rangi mistrzostw świata z różnych dyscyplin
Kanały Eurosportu w 2015 roku będzie transmitowały 37 wydarzeń sportowych rangi mistrzostw świata przez ponad 5 tys. godzin. Widzowie obejrzą m.in. rywalizacje w narciarstwie dowolnym, snowboardzie, pływaniu czy wioślarstwie.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
ZAiKS o akcji ,,Nie płacę za pałace": to komercyjna manipulacja
W ciągu pierwszych 24 godzin kampanii „Nie płacę za pałace” wymierzonej w opłatę reprograficzną i ZAiKS petycję w sprawie reformy tej organizacji podpisało ponad 4,2 tys. osób. - Akcja to metoda zmanipulowania odbiorcy i osiągnięcia własnych, wyłącznie komercyjnych celów - mówią portalowi Wirtualnemedia.pl przedstawiciele ZAiKS-u.
więcej
|
|
Gwiazdy futbolu przeciw hejterom w reklamie Adidasa (wideo)
Piłkarze Luis Suarez, Gareth Bale, James Rodriguez i Karim Benzema występują w nowym spocie marki Adidas kpiącym z hejterstwa kibiców. Według reklamy hejterzy zazdroszczą gwiazdom wszystkiego, nawet ich nowych piłkarskich butów.
więcej
|
|
,,Stoi za nami 20 lat doświadczenia" - spoty Smarzowskiego w kampanii Vision Express (wideo)
Ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa sieci salonów optycznych Vision Express z okazji 20-lecia jej działania na polskim rynku. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Stoi za nami 20 lat doświadczenia”, przygotowały firmy San Markos i Starlink, a spoty wyreżyserował Wojciech Smarzowski.
więcej
|
|
,,Smaku wiele za niewiele" - Tesco reklamuje żywność własnej marki Value (wideo)
Sieć hipermarketów Tesco zaczęła kampanię reklamującą produkty spożywcze jej własnej marki Value. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Smaku wiele za niewiele”, przygotowały firmy Red8 Advertising i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Kapitan walczący z cukrem reklamuje Aquafresh (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa odświeżająca wizerunek marki artykułów do higieny jamy ustnej Aquafresh (produkowanych przez GlaxoSmithKline). Akcję, której bohaterem jest Kapitan Aquafresh, przygotowały i realizują firmy TBWA, AdLiner, MediaCom Warszawa i New Age Media.
więcej
|
|
Alior Bank otwiera się szeroko na klientów w reklamach pożyczki na 5 proc. (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Alior Bank. Akcję przygotowały i realizują firmy PZL, Film It, Televisor, Juice, Sympatico i Maxus.
więcej
|
|
Piotr Hassine za Szymona Szymańskiego na czele MRM // McCann
Z początkiem lutego Piotr Hassine obejmie funkcję dyrektora zarządzającego agencji digitalowej MRM // McCann (należącej do McCann Worldgroup). Zastąpi na tym stanowisku odchodzącego z firmy Szymona Szymańskiego.
więcej
|
|
Kisiel Kaktus reklamowany ,,z polewką" (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca wprowadzony do sprzedaży w ub.r. kisiel instant Kaktus (produkowany przez Nestlé Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Kisiel z polewką”, przygotowały firmy Publicis Poland i MEC.
więcej
|
|
Mleko Enfamil pierwszy raz reklamowane w telewizji (wideo)
Rusza pierwsza telewizyjna kampania reklamowa mleka dla niemowląt Enfamil (produkowanego przez Mead Johnson Nutrition). Akcja, przygotowana przez firmy Isobar Poland i Carat, obejmuje też prasę.
więcej
|
|
Mr Target zareklamuje Podlaskie za 2,5 mln zł
Agencja Mr Target zajmie się kampanią promocyjną województwa podlaskiego w ramach projektu „Podlaskie - odwieczna potrzeba natury”.
więcej
|
|
Magdalena Marek: z MSL Group do Isobar Poland
Magdalena Marek dołączyła do zespołu social media bussines unit w agencji Isobar Poland (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Poprzednio pracowała w agencji MSL Group.
więcej
|
|
H&M Modern Essentials - nowa kolekcja Davida Beckhama wsparta kampanią (wideo)
Marka H&M rozszerzyła współpracę z Davidem Beckhamem. Słynny piłkarz wybrał ubrania z kolekcji H&M Modern Essentials, z których powstanie linia Modern Essentials selected by David Beckham.
więcej
|
|
Marcin Łojewski z OpusTrust: Plusowi potrzebne jest wsparcie wizerunkowe
Zatrudnienie do promocji sieci telekomunikacyjnej Plus Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka oraz konwencja w stylu zapomnianego serialu „Kasia i Tomek” nie było najlepszą strategiczną decyzją - ocenia Marcin Łojewski z agencji OpusTrust.
więcej
|
|
Tomasz Bartnik: Plus potrzebuje gruntownej odmiany i odważnych decyzji
Marka Plus potrzebuje bardzo gruntownej odmiany i poważnych, odważnych decyzji. Na tle konkurentów - Play, Orange i T Mobile - wyraźnie wymaga odświeżenia i poszukania jakiegoś pomysłu na siebie - uważa Tomasz Bartnik, partner w OneEleven.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Do Rzeczy" z największym spadkiem sprzedaży. Tylko dwa tytuły na plusie
W listopadzie ub.r. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Do Rzeczy” i „Gazeta Polska”. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Powszechny”.
więcej
|
|
Fińska gazeta zdobywa czytelników na WhatsApp
Ukazujący się w Finlandii dziennik „Helsingin Sanomat” uruchomił swój kanał w aplikacji WhatsApp. Po dwóch miesiącach zdobył ponad 3 tys. subskrybentów newslettera. - To sposób na dotarcie do młodych czytelników - przekonuje Jussi Pullinen, szef działu newsowego gazety.
więcej
|
|
Nagie modelki znikną z ,,The Sun"
Po ponad 40 latach kierownictwo tabloidu „The Sun” zdecydowało, że na trzeciej stronie dziennika nie będą się już pojawiały zdjęcia modelek występujących topless. Domagała się tego grupa „No More Page Three”.
więcej
|
|
,,Moje Mieszkanie" na czele magazynów wnętrzarskich. ,,Cztery Kąty" mocno tracą
W październiku ub.r. nowym liderem sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”. Wyprzedziło ono magazyn „Cztery Kąty”, który odnotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze”.
więcej
|
|
Nowy numer ,,Charlie Hebdo" dostępny w Polsce za 39,90 zł
Numer tygodnika „Charlie Hebdo” z karykaturą Mohameta na okładce pojawił się w sprzedaży w Polsce. - Zmieniliśmy plany dystrybucji pod wpływem dużego zainteresowania klientów - mówią portalowi Wirtualnemedia.pl przedstawiciele dystrybutora.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|