|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 23 Stycznia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pinterest najszybciej rosnącym serwisem społecznościowym w 2014 r., w dół Facebook
W 2014 r. Pinterest zanotował największy wzrost popularności wśród serwisów społecznościowych. Jedyną platformą ze spadkiem jest Facebook - wynika z badania GlobalWebIndex.
więcej |
|
10 lat ,,Szkła kontaktowego" w TVN24. Miecugow: PiS uważa, że jesteśmy im nieprzychylni
„Szkło kontaktowe” obchodzi 10. urodziny. Program wpisał się już na stałe krajobraz telewizji w Polsce, a tematy w nim poruszane od lat nakręca spór PO-PiS. Z okazji jubileuszu TVN24 nada dziś specjalne wydanie magazynu z udziałem publiczności.
więcej |
|
Numer z Mahometem na okładce przyniesie ,,Charlie Hebdo" 10 mln euro
Rekordowy, 7-milionowy nakład ostatniego numeru „Charlie Hebdo” pozwoli zarobić redakcji 10 mln euro, a dodatkowe darowizny i wpłaty sprawiają, że pismo jest w bardzo dobrej sytuacji finansowej.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Pies szuka domu" - gwiazdy będą opiekować się psami w TVP2. ,,To misyjny format"
Firma Jake Vision pracuje nad nowym programem, w którym gwiazdy będą opiekować się psami. Produkcja może trafić wiosną na antenę Dwójki - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Do Rzeczy" z największym spadkiem sprzedaży. Tylko dwa tytuły na plusie
W listopadzie ub.r. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Do Rzeczy” i „Gazeta Polska”. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Tygodnik Powszechny”.
więcej
|
Polsat wiosną bez nowego serialu. ,,Kwestie finansowe"
|
Gazeta.pl bez 2 mln użytkowników traci względem Interii, Fakt.pl i TVN24.pl przed o2.pl (TOP 10 portali)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Grzegorz Płaza wraca do TVN. Będzie szefem stacji TVN Meteo Activ
Grzegorz Płaza, były dyrektor programowy nc+, zostanie szefem kanału TVN Meteo Activ, który powstanie z przekształcenia stacji z TVN Meteo - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Nowy kanał ma ruszyć wiosną tego roku.
więcej
|
|
10 lat ,,Szkła kontaktowego" w TVN24. Miecugow: PiS uważa, że jesteśmy im nieprzychylni
„Szkło kontaktowe” obchodzi 10. urodziny. Program wpisał się już na stałe krajobraz telewizji w Polsce, a tematy w nim poruszane od lat nakręca spór PO-PiS. Z okazji jubileuszu TVN24 nada dziś specjalne wydanie magazynu z udziałem publiczności.
więcej
|
|
Będzie druga seria show Przemysława Salety w National Geographic Channel
Kanał National Geographic Channel jesienią tego roku zamierza pokazać drugi sezon programu „Przemek Saleta: Najcięższe zadania” oraz pełną serię odcinków cyklu „Nocny konwój” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN Style liderem stacji lifestylowych w 2014 roku. Polsat Food sporo zyskał
W 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych pozostał TVN Style. Największymi wzrostami w zestawieniu pochwalić się mogły Polsat Food i Domo+. Z kolei najwięcej straciła stacja Viacom Blink!.
więcej
|
|
Kanał FOX z tą samą oprawą i kampanią na 126 rynkach
Koncern FOX International Channels w poniedziałek 9 lutego br. wprowadzi jednolitą oprawę graficzną i strategię pozycjonowania dla kanału FOX we wszystkich 126 krajach, gdzie stacja nadaje.
więcej
|
|
,,Mania, mała ogrodniczka" - Maja Popielarska napisała książkę dla dzieci
W marcu w sprzedaży pojawi się książka dla dzieci autorstwa Mai Popielarskiej - prezenterki prognozy pogody w Grupie TVN - zatytułowana „Mania, mała ogrodniczka”. Autorka opowiada w niej o świecie przyrody.
więcej
|
|
,,Rozmowy w toku" z nowym studiem i czołówką
Talk-show Ewy Drzyzgi „Rozmowy w toku” od sezonu wiosennego zyska nową oprawę graficzną i muzyczną, a także odświeżoną scenografię. Premierowe odcinki nowej serii programu będą emitowane w TVN od 9 lutego br.
więcej
|
|
Nadchodzi trzeci sezon serialu "Wikingowie" (wideo)
Stacja History ujawniła pierwszy zwiastun trzeciego sezonu serialu "Wikingowie".
więcej
|
|
,,Mad Men 5" od lutego w Sundance Channel
W czwartek 5 lutego br. kanał Sundance Channel rozpocznie emisję piątego sezonu amerykańskiego serialu „Mad Men”.
więcej
|
|
Trzeci sezon ,,Elementary" w AXN
W poniedziałek 2 lutego br. kanał AXN rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Elementary”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Anna Pańczyk za Rafała Barana na czele Grey Group Poland
Rafał Baran, dotychczasowy CEO Grey Group Poland awansował w globalnej strukturze sieci na stanowisko non-executive president Grey Central and Eastern Europe. Nowym CEO polskiego oddziału Greya od lutego br. będzie Anna Pańczyk.
więcej
|
|
Electrolux odświeżył identyfikacją wizualną (wideo)
Electrolux, firma produkująca urządzenia AGD, wprowadza globalnie zmienioną identyfikację wizualną. Logo firmy ma nową czcionkę i kolor.
więcej
|
|
Dorota Truśkiewicz: z Grey Group na dyrektor marketingu w Erbudzie
Dorota Truśkiewicz, która przez półtora roku była strategic planning directorem w agencji reklamowej Grey Group, rozstała się z agencją. Obecnie kieruje marketingiem w firmie Erbud.
więcej
|
|
Krzyczący Terry Crews reklamuje maszynki do golenia Old Spice
Senny koszmar i żywiołowy Terry Crews to główni bohaterowie nowego spotu reklamowego promującego produkty Old Spice’a w kontynuacji kampanii „Get Shaved in the Face”.
więcej
|
|
Danuta Stenka w kampanii ,,Zobacz. Niewidome dzieci" (wideo)
Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza” rozpoczęło kampanię pod hasłem „Zobacz. Niewidome dzieci”. Jej ambasadorką jest aktorka Danuta Stenka.
więcej
|
|
,,Rytuały przyjemności" reklamują Krakuski (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa słodyczy Krakuski (produkowanych przez Bahlsen Polska) pod hasłem „Rytuały przyjemności”. Akcja - przygotowana przez firmy Ogilvy & Mather Warsaw i MediaCom Warszawa - obejmuje telewizję, radio, internet oraz sklepy.
więcej
|
|
Carat Polska zdobył obsługę mediową Proamy i Generali
Dom mediowy Carat Polska (Dentsu Aegis Network) wygrał przetarg na obsługę mediową firm ubezpieczeniowych Proama i Generali (włoska Generali Group). Pokonał w nim dwóch konkurentów.
więcej
|
|
Streetcom Polska: Urszula Jaworowska awansowała, dołączyły Karina Królikowska i Agnieszka Zając
Urszula Jaworowska awansowała na stanowisko account directora w agencji marketingu rekomendacji Streetcom Polska. Pracę w firmie jako sales manager zaczęła Karina Królikowska, a jako PR manager - Agnieszka Zając.
więcej
|
|
Craig Robinson w miniserialu komediowym reklamuje Pepsi (wideo)
Popularny amerykański komik Craig Robinson występuje w 3-odcinkowym miniserialu będącym częścią kampanii Pepsi „Hyped for Halftime”, przygotowaną z okazji Super Bowl.
więcej
|
|
Małgorzata Socha reklamuje nowy smak chipsów Sunbites
Wystartowała kampania reklamowa nowej wersji smakowej chipsów wielozbożowych Sunbites (produkowanych przez Frito-Lay Poland) - Ogrodowy Pomidor. Bohaterką akcji - przygotowanej przez firmy BBDO Warszawa, Digital One i Media Direction OMD - jest aktorka Małgorzata Socha.
więcej
|
|
Leszek Nowak business development directorem w Asap & Asap Communication
Leszek Nowak zaczął pracę jako business development director w agencji Asap & Asap Communication. Wcześniej był związany m.in. z OS3, Ernst & Young i Polską Telefonią Cyfrową.
więcej
|
|
Eliza Kalinowska: z MediaCom Warszawa do Value Media
Eliza Kalinowska dołączyła do zespołu domu mediowego Value Media (należącego do Group One). Poprzednio pracowała w MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Adrian Kawecki: rok 2014 to nie był łatwy rok dla branży reklamowej
O 3-4 proc. wzrósł rynek reklamy w ubiegłym roku – ocenia dom mediowy Mindshare Polska. W tym roku dynamika wzrostu może być nieco wyższa. Wbrew prognozom rosną wydatki na reklamę telewizyjną mimo silnej konkurencji ze strony reklamy wideo w internecie. O ok. 30 proc. rośnie rynek reklam na urządzenia mobilne.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Numer z Mahometem na okładce przyniesie ,,Charlie Hebdo" 10 mln euro
Rekordowy, 7-milionowy nakład ostatniego numeru „Charlie Hebdo” pozwoli zarobić redakcji 10 mln euro, a dodatkowe darowizny i wpłaty sprawiają, że pismo jest w bardzo dobrej sytuacji finansowej.
więcej
|
|
Modelki topless wracają na łamy ,,The Sun"
Po trzech dniach przerwy w tabloidzie „The Sun” ponownie pojawiło się zdjęcie nagiej do pasa dziewczyny, wprowadzając konsternację w mediach i internecie. - Przepraszamy w imieniu dziennikarzy, którzy zajmowali się nami przez ostatnie dwa dni - pisze ironicznie gazeta.
więcej
|
|
,,Fakt" i ,,Gazeta Wyborcza" najchętniej czytanymi dziennikami
Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt”, a tuż za nim plasuje się „Gazeta Wyborcza” - wynika z badania PBC General za okres od czerwca do listopada 2014 roku.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" liderem z 816 tys. egz. sprzedaży. Tylko ,,Kurier TV" na plusie
W listopadzie 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.
więcej
|
|
Fratria wydawcą nowego miesięcznika ,,Fronda". Grzegorz Górny naczelnym
Wydawnictwo Fratria, wydawca m.in. tygodnika „W Sieci”, w piątek 30 stycznia br. wprowadzi na rynek miesięcznik „Fronda”, którego redaktorem naczelnym został Grzegorz Górny. Tytuł będzie tworzony we współpracy z Wydawnictwem Fronda.
więcej
|
|
Kolekcja ,,Polska Walcząca. Historia Polskiego Państwa Podziemnego" od Edipresse i Bellony
W poniedziałek 26 stycznia br. w sprzedaży pojawi się pierwszy tom serii „Polska Walcząca. Historia Polskiego Państwa Podziemnego” - „Hubal”, którą przygotowały wydawnictwa Edipresse Kolekcje i Bellona. Premierowa książka będzie dostępna z tygodnikami „Do Rzeczy” i „Historia Do Rzeczy”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Pinterest najszybciej rosnącym serwisem społecznościowym w 2014 r., w dół Facebook
W 2014 r. Pinterest zanotował największy wzrost popularności wśród serwisów społecznościowych. Jedyną platformą ze spadkiem jest Facebook - wynika z badania GlobalWebIndex.
więcej
|
|
Grupa Wirtualna Polska rezygnuje z serwisów Sportfan.pl i Babol.pl
W ostatnich tygodniach przestały być aktualizowane należące do Grupy Wirtualna Polska serwisy sportowe Sportfan.pl i Babol.pl. To kolejne przemeblowanie w portfolio witryn tematycznych wydawcy.
więcej
|
|
Mamadu.pl ma 102 tys. użytkowników, ASZdziennik.pl - 180 tys.
Serwis dla rodziców Mamadu.pl w listopadzie ub.r. odwiedziło 101,9 tys. internautów (real users), a satyryczny ASZdziennik.pl - 180,5 tys. Obie witryny zostały uruchomione przez Grupę naTemat z przekształcenia blogów.
więcej
|
|
eBay zwolni 2,4 tys. pracowników. 100 mln dolarów na odprawy
Koncern eBay, właściciel największego serwisu aukcyjnego w internecie, zwolni 2,4 tys. pracowników. W ramach restrukturyzacji rozstanie się też z PayPalem i działem Enterprise.
więcej
|
|
Facebook wprowadza przeglądarkową wersję WhatsApp
Należący do Facebooka komunikator mobilny WhatsApp został uzupełniony o wersję obsługiwaną w komputerze za pomocą przeglądarki internetowej. Ale mogą z niej korzystać tylko użytkownicy Google Chrome.
więcej
|
|
Yahoo pokaże nowy talent show Simona Cowella
Koncern Yahoo i znany juror programów typu talent show Simon Cowell pracują nad „Ultimate DJ” - nowym programem na żywo, w którym będą ze sobą walczyć didżeje.
więcej
|
|
CDP.pl uruchamia sklep internetowy z 40 tys. produktów
Gry, książki, filmy, płyty audio, sprzęt dla graczy komputerowych i artykuły hobbystyczne - to oferta nowej platformy e-commerce uruchomionej przez CDP.pl. - Zależało nam na stworzeniu czegoś więcej niż kolejnego sklepu dystrybutora z grami, książkami czy muzyką - podkreśla Michał Gembicki, szef CDP.pl.
więcej
|
|
Kinga Ciukta po 15 latach odchodzi z Wirtualnej Polski, zastąpi ją Monika Modrzejewska
Kinga Ciukta, pełniąca ostatnio funkcję szefowej działu zakupu kontentu i moderacji w Grupie Wirtualna Polska, odchodzi z firmy i zaczyna działalność konsultingową. W Wirtualnej Polsce pracowała ogółem przez 15 lat.
więcej
|
|
,,Afera leśna" na Wykopie po usunięciu wpisu. ,,Nie cenzurujemy treści"
Po tym jak ze strony głównej Wykop.pl został usunięty wpis na temat prywatyzacji Lasów Państwowych, wielu użytkowników uznało to za cenzurę i zaczęło dodawać wpisy różnorako dotyczące lasów. - Nie cenzurujemy zamieszczanych treści, przesunęliśmy tylko niżej wpis będący duplikatem - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Białek, dyrektor operacyjny Wykopu.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|