|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 30 Stycznia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
1500 zgłoszeń do drugiej serii show ,,Rolnik szuka żony". Wśród nich są kobiety
TVP1 zakończyła przyjmowanie zgłoszeń do drugiej edycji reality-show „Rolnik szuka żony”. Zainteresowanie znalezieniem partnera w programie zgłosiło 1,5 tys. osób, a wśród chętnych do poszukiwania drugiej połówki są też kobiety - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Pixel" trafia do sprzedaży. Czy powiedzie mu się lepiej niż ,,Secret Service"? (opinie)
Do sprzedaży trafił pierwszy numer miesięcznika „Pixel - Kultura Gier Wideo” prowadzonego przez zespół tworzący wcześniej „Secret Service”. - „Pixel” jest lepszy od „Secret Service”, ale wysoka cena i brak zaufania czytelników mogą przeszkodzić mu w rynkowym sukcesie - oceniają eksperci z branży gier komputerowych.
więcej
|
|
Twitter, Instagram, Pinterest i Ask.fm już nie zyskują polskich użytkowników (analiza)
Po dużych wzrostach w latach 2012-2013 serwisy społecznościowe Twitter, Instagram, Pinterest i Ask.fm w ub.r. nie zwiększyły już znacząco swoich zasięgów w polskim internecie. Liczba użytkowników Twittera ustabilizowała się u nas na poziomie 2,5-3 mln miesięcznie, Instagrama - 2-2,3 mln, Pinteresta - 1,4-1,7 mln, a Ask.fm - 2-2,5 mln.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Zasady przetargów dzielą branżę PR: spóźniona, nie wszystkim potrzebna fikcja rynkowa?
Czy w branży public relations potrzebne są zasady regulujące procedury przetargowe? Z jednej strony tak, z drugiej jednak mogą okazać się czystą fikcją - przedstawiciele agencji PR mają na ten temat podzielone zdania. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Piotr Czarnowski, Eliza Misiecka, Iwona Michalczyk i Paweł Usakowski.
więcej
|
17 tys. mniej nośników reklamy zewnętrznej. Najwięcej w Warszawie oraz w ofercie AMS i Ströera
Na koniec ub.r. było w Polsce 67,4 tys. nośników reklamy zewnętrznej, z czego 21,4 tys. w Warszawie, a po 6-7 tys. w Krakowie i na Górnym Śląsku. W ciągu roku obyło 17,5 tys. nośników, przede wszystkim małego formatu. AMS ma w swojej ofercie 28,5 tys. nośników, a Ströer - 13 tys.
więcej
|
Biedronka z tygodnikiem ,,7 dni". W środku teksty z magazynów RASP
|
Antyradio zwiększy zasięg kosztem ZET Chilli. ,,Nie planujemy zwolnień"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
1500 zgłoszeń do drugiej serii show ,,Rolnik szuka żony". Wśród nich są kobiety
TVP1 zakończyła przyjmowanie zgłoszeń do drugiej edycji reality-show „Rolnik szuka żony”. Zainteresowanie znalezieniem partnera w programie zgłosiło 1,5 tys. osób, a wśród chętnych do poszukiwania drugiej połówki są też kobiety - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Ponad 20 mln zł wyda w tym roku TVP na produkcję filmową
Łącznie ponad 20 mln zł TVP zmierza przeznaczyć w tym roku na produkcję filmów kinowych, z czego niemal 13 zł to obowiązkowa opłata. Reszta tej kwoty, decyzją zarządu TVP, dofinansuje m.in realizację takich filmów jak „Orzeł”, „Zaćma” i „Pod elektrycznymi chmurami” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
800 tys. zł Telewizja Polska zapłaci Nielsen Audience Measurement za miesiąc współpracy
Nielsen Audience Measurement wygrał przetarg TVP na dostawę danych telemetrycznych w okresie od 9 lutego do 8 marca br. Firma jako jedyna złożyła w nim swoją ofertę, opiewającą na niemal 800 tys. zł.
więcej
|
|
Nickelodeon uruchomi własny serwis VoD
Stacja Nickelodeon zapowiedziała uruchomienie własnej internetowej platformy streamingowej z ofertą dla dzieci i rodziców. Serwis ma wystartować w lutym 2015 r.
więcej
|
|
W niedzielę rusza Discovery Life. Stacja postawi na rozrywkę
1 lutego br. w miejsce stacji Animal Planet SD pojawi się nowy rozrywkowy kanał Discovery Life. Na jego antenie znajdą się głównie seriale, filmy i formaty typu reality-show.
więcej
|
|
,,Ugotowani" z uczestnikami ,,MasterChefa"
W lutym br. telewizja TVN pokaże specjalne odcinki programu „Ugotowani”, w którym wystąpią byli uczestnicy kulinarnego show „MasterChef”.
więcej
|
|
Serial ,,Imperium" z Macy Gray i Timbalandem od lutego na antenie FOX
W czwartek 12 lutego br. kanał FOX rozpocznie emisję serialu „Imperium”, który wyreżyserował Lee Daniels.
więcej
|
|
Cinemax pokaże trzeci sezon serialu ,,Banshee"
W sobotę 7 lutego br. kanał Cinemax rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Banshee”. Jego odcinki będą również dostępne w HBO GO.
więcej
|
|
Drugi sezon serialu ,,Millerowie" w Universal Channel
W sobotę 7 lutego br. kanał Universal Channel rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu komediowego „Millerowie”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
NBC sprzedała wszystkie reklamy przy Super Bowl
Stacja NBC poinformowała, że wyprzedała cały czas reklamowy towarzyszący transmisji z tegorocznego finału Super Bowl. - To była długa droga do przejścia - przyznają przedstawiciele nadawcy.
więcej
|
|
Infiniti QX70 Sport Design reklamowany wyprzedażowo jako ,,prawdziwy indywidualista" (wideo)
W telewizji ruszyła wyprzedażowa kampania reklamowa samochodu Infiniti QX70 Sport Design. Akcję przygotowała agencja Directors i dom mediowy Infinity Media.
więcej
|
|
Natalia Siwiec międzynarodową ambasadorką reklamową Za10groszy.pl
Modelka Natalia Siwiec będzie reklamować aukcyjny serwis internetowy Za10groszy.pl. Kampania będzie prowadzona zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych.
więcej
|
|
Magdalena Kozicka i Łukasz Deoniziak w zarządzie Mea Group, Nadia Sotirow wiceprezesem
Do zarządu agencji eventowej Mea Group dołączyli Magdalena Kozicka i Łukasz Deoniziak, natomiast Nadia Sotirow awansowała na stanowisko wiceprezesa. Prezesem firmy pozostaje jej założycielka Marta Dunin-Michałowska.
więcej
|
|
,,Dojdźcie wspólnie" w kampanii Durex Performax Intense (wideo)
Zaczęła się internetowa kampania reklamowa prezerwatyw Durex Performax Intense. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dojdźcie wspólnie”, przygotowała i realizuje agencja K2, która rozpoczyna w ten sposób obsługę kreatywną marki Durex.
więcej
|
|
Błyskawiczne metamorfozy przedmiotów reklamują Samsung Galaxy Note 4 (wideo)
„Kreatywność w działaniu” to tytuł reklamy phabletu Samsung Galaxy Note 4, w której dynamicznie zmieniające się zwykłe przedmioty udowadniają, że dla prawdziwej kreacji nie ma granic.
więcej
|
|
Dorota Wojciechowska dyrektorem marketingu i PR w SGI
Dorota Wojciechowska została dyrektorem marketingu i PR w firmie SGI. Wcześniej pracowała m.in. w Centrum Development and Investments oraz MSL Group.
więcej
|
|
Danny Trejo jako łagodniejący zły facet w reklamie Snickersa (wideo)
W spocie batonów Snickers parodiującym serial „The Brady Bunch” aktor Danny Trejo z plastrem na nosie wali w stół toporem. Reklama zostanie wyemitowana przy transmisji Super Bowl.
więcej
|
|
Kamila Joniak: z Tribal DDB do Isobar Polska
Do zespołu client service agencji Isobar (grupa Dentsu Aegis Network Polska) dołączyła Kamila Joniak. Jako senior account executive będzie wspierała zespół pracujący dla Jeronimo Martins Polska.
więcej
|
|
Tomasz Stanek awansował w Carat Polska
Tomasz Stanek awansował na stanowisko dyrektorskie w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
|
Wojciech Biniewicz: z iProspect do Mindshare Polska
Wojciech Biniewicz dołączył do zespołu domu mediowego Mindshare Polska. Wcześniej pracował w iProspect i E-commerce Services.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Pixel" trafia do sprzedaży. Czy powiedzie mu się lepiej niż ,,Secret Service"? (opinie)
Do sprzedaży trafił pierwszy numer miesięcznika „Pixel - Kultura Gier Wideo” prowadzonego przez zespół tworzący wcześniej „Secret Service”. - „Pixel” jest lepszy od „Secret Service”, ale wysoka cena i brak zaufania czytelników mogą przeszkodzić mu w rynkowym sukcesie - oceniają eksperci z branży gier komputerowych.
więcej
|
|
Marcin Świderek szefem działu mody w ,,Elle". Zastąpi Inę Lekiewicz
Marcin Świderek od 16 lutego br. będzie nowym szefem działu mody w magazynie „Elle” (Burda International) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpi Inę Lekiewicz, która wyjeżdża do Londynu.
więcej
|
|
,,National Geographic" najchętniej kupowanym tytułem podróżniczym. ,,Voyage" o 44 proc. w dół
W październiku ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic Polska”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”.
więcej
|
|
Andrew Miller odchodzi z funkcji szefa Guardian Media Group
Po 5 latach kierowania Guardian Media Group (GMG) Andrew Miller opuszcza fotel dyrektora wykonawczego. - Czas na nowe wyzwania. Mój następca odziedziczy biznes oparty na solidnych finansowych podstawach - podkreśla w oświadczeniu.
więcej
|
|
,,Rozrywka" nowym magazynem od Phoenix Press
W piątek 30 stycznia br. na rynku pojawi się pierwszy numer nowego kwartalnika „Rozrywka” - wydania specjalnego pisma „Z życia wzięte” (Phoenix Press).
więcej
|
|
Magazyn ,,Forbes" z nowym działem
W lutowym wydaniu miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) pojawił się nowy dział „Dodaj do ulubionych”. Numer do sprzedaży trafił w czwartek 29 stycznia br.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Twitter, Instagram, Pinterest i Ask.fm już nie zyskują polskich użytkowników (analiza)
Po dużych wzrostach w latach 2012-2013 serwisy społecznościowe Twitter, Instagram, Pinterest i Ask.fm w ub.r. nie zwiększyły już znacząco swoich zasięgów w polskim internecie. Liczba użytkowników Twittera ustabilizowała się u nas na poziomie 2,5-3 mln miesięcznie, Instagrama - 2-2,3 mln, Pinteresta - 1,4-1,7 mln, a Ask.fm - 2-2,5 mln.
więcej
|
|
Rozstrzygnięcie konkursu na badanie polskiego internetu dopiero w marcu
Organizowany przez PBI konkurs na realizację stałego badania polskiego internetu (obecnie prowadzonego przez Gemiusa pod nazwą Megapanel) potrwa do marca br., a nie jak planowano wcześniej do końca ub.r. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Wynika to z bardzo dobrej jakości otrzymanych ofert - tłumaczy nam PBI.
więcej
|
|
Google: 18,1 mld USD przychodu i 4,8 mld USD zysku w IV kwartale 2014
Firma Google zaprezentowała swoje wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2014 rok. Internetowy gigant znów mógł się pochwalić wzrostem najważniejszych wskaźników.
więcej
|
|
Tomasz Kowalski za Ireneusza Kazimierczyka prezesem Merlin.pl, będzie rozwijał punkty darmowej dostawy
Tomasz Kowalski objął funkcję prezesa sklepu internetowego Merlin.pl, zastępując Ireneusza Kazimierczyka. W br. Merlin.pl będzie rozwijać sieć punktów darmowej dostawy oraz szykuje nową wersję swojego serwisu.
więcej
|
|
Nickelodeon uruchomi własny serwis VoD
Stacja Nickelodeon zapowiedziała uruchomienie własnej internetowej platformy streamingowej z ofertą dla dzieci i rodziców. Serwis ma wystartować w lutym 2015 r.
więcej
|
|
Amazon wprowadza WorkMail, pocztę elektroniczną dla firm
Koncern Amazon przedstawił przeznaczoną na rynek korporacyjny usługę WorkMail, służącą do obsługi poczty elektronicznej. Ma ona konkurować z rozwiązaniami Microsoftu i Google. - To może dać Amazonowi miliard dolarów dodatkowych przychodów rocznie - przewidują analitycy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|