|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 1 Lutego 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP1 wiosną postawi na seriale. Sześć produkcji w prime-time
Telewizyjna Jedynka wiosną po „Wiadomościach” pokaże w sumie cztery seriale polskie i dwa zagraniczne. Cztery z nich zadebiutują w TVP1. - Stawiamy na polskie seriale - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, szef stacji.
więcej
|
|
Polski rynek sprzyja startupom, ale ich prowadzenie bywa trudną sztuką (opinie)
Polskie startupy z powodzeniem konkurują z odpowiednikami na Zachodzie, a do plajty młodych firm prowadzi zwykle brak wiary w sukces i czysto biznesowych kompetencji – oceniają dla Wirtualnemedia.pl założyciele startupów i eksperci tej branży: Michał Sadowski, Aureliusz Górski, Marek Rusiecki, Grzegorz Sperczyński, Artur Racicki i Tomasz Czapliński.
więcej
|
|
Pochwały dla nowych serwisów ,,Guardiana" i Bloomberga: nowocześnie i czytelnie
Nowe serwisy dziennika „Guardian” i agencji Bloomberg zebrały pozytywne oceny od ekspertów z polskich agencji interaktywnych. Podkreślają oni, że witryny są nowocześniejsze i bardziej przejrzyste niż poprzednio, świetnie wykorzystują technologię Responsive Web Design i lepiej eksponują treści wideo.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dziennikarze oburzeni Hieną Roku dla Wojciecha Czuchnowskiego. ,,Nienawiść odbiera rozum"
Przyznanie przez Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich tytułu Hieny Roku dziennikarzowi „Gazety Wyborczej” Wojciechowi Czuchnowskiemu (wspólnie z jego redakcyjnym kolegą Piotrem Stasińskim) skrytykowali dziennikarze z różnych mediów, m.in. TVN, Tok FM, „Wprost”, RMF FM, „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazety Polskiej”. - Gdy nienawiść odbiera rozum - skomentował to sam Czuchnowski.
więcej |
|
TVP wznawia przetarg na telemetrię, kryteria bez zmian
Telewizja Polska ponownie ogłosiła przetarg na dostarczanie danych telemetrycznych w latach 2015-2019.
więcej |
|
Reklamy Volvo, Hondy i Fiata oraz agencje BBDO i Forsman & Bodenfors najczęściej nagradzane w 2014 r. (wideo)
W konkursach i festiwalach reklamowych na całym świecie w ub.r. najczęściej nagradzane były spoty Volvo, Harvey Nichols, Fiata i Hondy, agencje Forsman & Bodenfors i tokijski oddział Dentsu oraz sieci agencji BBDO i DDB.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Twitter, Instagram, Pinterest i Ask.fm już nie zyskują polskich użytkowników (analiza)
Po dużych wzrostach w latach 2012-2013 serwisy społecznościowe Twitter, Instagram, Pinterest i Ask.fm w ub.r. nie zwiększyły już znacząco swoich zasięgów w polskim internecie. Liczba użytkowników Twittera ustabilizowała się u nas na poziomie 2,5-3 mln miesięcznie, Instagrama - 2-2,3 mln, Pinteresta - 1,4-1,7 mln, a Ask.fm - 2-2,5 mln.
więcej
|
Zasady przetargów dzielą branżę PR: spóźniona, nie wszystkim potrzebna fikcja rynkowa?
Czy w branży public relations potrzebne są zasady regulujące procedury przetargowe? Z jednej strony tak, z drugiej jednak mogą okazać się czystą fikcją - przedstawiciele agencji PR mają na ten temat podzielone zdania. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Piotr Czarnowski, Eliza Misiecka, Iwona Michalczyk i Paweł Usakowski.
więcej
|
17 tys. mniej nośników reklamy zewnętrznej. Najwięcej w Warszawie oraz w ofercie AMS i Ströera
|
Biedronka z tygodnikiem ,,7 dni". W środku teksty z magazynów RASP
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP1 wiosną postawi na seriale. Sześć produkcji w prime-time
Telewizyjna Jedynka wiosną po „Wiadomościach” pokaże w sumie cztery seriale polskie i dwa zagraniczne. Cztery z nich zadebiutują w TVP1. - Stawiamy na polskie seriale - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, szef stacji.
więcej
|
|
TVP wznawia przetarg na telemetrię, kryteria bez zmian
Telewizja Polska ponownie ogłosiła przetarg na dostarczanie danych telemetrycznych w latach 2015-2019.
więcej
|
|
,,Mamy Cię!" wraca do TVN. Nowe odcinki wiosną
Wiosną na antenie TVN znajdzie się nowy sezon programu rozrywkowego „Mamy Cię!”, w którym gwiazdy wkręcane są w zabawne sytuacje. To powrót tego show do ramówki stacji po 10 latach.
więcej
|
|
TVP trzykrotnie powtórzy dokument ,,Ciemności skryją ziemię"
Telewizja Polska zdecydowała o powtórzeniu filmu dokumentalnego „Ciemności skryją ziemię” na trzech antenach - TVP2, TVP Kultura i TVP Historia. To skutek tego, że pierwsza jego emisja w 70. rocznicę wyzwolenia obozu koncentracyjnego Auschwitz-Birkenau cieszyła się dużym zainteresowaniem widzów.
więcej
|
|
Kino Polska Muzyka zmienia ramówkę
Kanał Kino Polska Muzyka od lutego br. wprowadza nowe popołudniowe pasmo muzyczne, zmiany obejmą też audycję „Młoda Polska top 12”.
więcej
|
|
BBC Brit i BBC Earth już nadają w Polsce (szczegóły ramówki)
Od dzisiaj można w Polsce oglądać nowe kanały: skierowany do mężczyzn wielotematyczny BBC Brit i popularnonaukowy BBC Earth. Pojawiły się one u operatorów w miejsce BBC Entertainment i BBC Knowledge.
więcej
|
|
Kanał Power TV w ofercie Orange TV
Stacja Power TV od poniedziałku 2 lutego br. będzie dostępna w ofercie operatora Orange TV.
więcej
|
|
Kanały FOX, Nickelodeon, BBC, TLC i Romance TV promocyjnie dla wszystkich abonentów nc+
W niedzielę 1 lutego br. platforma nc+ udostępni wszystkim swoim abonentom możliwość oglądania kilku wybranych kanałów z oferty FOX, Nickelodeon, BBC, TLC i Romance TV. Stacje będą dostępne dla klientów, którzy do tej pory nie mieli ich w swoich pakietach.
więcej
|
|
,,Wiza na miłość" w TLC
15 lutego 2015 roku TLC rozpocznie emisję programu „Wiza na miłość”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklamy Volvo, Hondy i Fiata oraz agencje BBDO i Forsman & Bodenfors najczęściej nagradzane w 2014 r. (wideo)
W konkursach i festiwalach reklamowych na całym świecie w ub.r. najczęściej nagradzane były spoty Volvo, Harvey Nichols, Fiata i Hondy, agencje Forsman & Bodenfors i tokijski oddział Dentsu oraz sieci agencji BBDO i DDB.
więcej
|
|
Tauron sponsorem tytularnym Kraków Areny
Po blisko półrocznych poszukiwaniach nowa hala sportowo-widowiskowa w Krakowie ma sponsora tytularnego. Została nim spółka Tauron Polska Energia.
więcej
|
|
Cannes Lions 2015: SY Lau z Tencent człowiekiem roku mediów
SY Lau, twórca sukcesu firmy Tencent i grupy Tencent OMG, odbierze wyróżnienie dla Człowieka Roku Mediów na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
więcej
|
|
Vizeum Polska przejmuje od Havas Media obsługę Agata Meble
Producent mebli Agata Meble od lutego br. zaczyna współpracę w zakresie planowania i zakupu mediów z domem mediowym Vizeum Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska). Poprzednio odpowiadał za to Havas Media.
więcej
|
|
,,Jak dwie krople wody" w kampanii filtrów Dafi (wideo)
Formaster, producent filtrów do wody i dzbanków Dafi, rozpoczyna kampanię reklamową. Za jej realizację odpowiada agencja Schulz Brand Friendly.
więcej
|
|
,,Ten smak nie jest kwestią przypadku" w kampanii ketchupu Pudliszki (wideo)
Zaczęła się nowa kampania reklamowa ketchupu Pudliszki (produkowanego przez HJ Heinz Polska) pod hasłem „Ten smak nie jest kwestią przypadku”. Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Bomaye i Macroscope OMD.
więcej
|
|
,,Be more human" w globalnej kampanii Reeboka (wideo)
Reebok rozpoczął nową globalną kampanię reklamową pod hasłem „Be more human”. Przekonuje w niej, że można być nie tylko dobrym sportowcem, ale też lepszym człowiekiem.
więcej
|
|
Erotine reklamowany jako ,,stosunkowo najlepszy"
Rozpoczęła się outdoorowa kampania reklamowa suplementów diety Erotine (dystrybuowanych przez Global Net) poprawiających jakość życia seksualnego. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Stosunkowo najlepszy”, przygotowała agencja Szczepański PR.
więcej
|
|
GAZ-System szuka agencji do wizerunkowej kampanii reklamowej
Spółka GAZ-System planuje na jesień br. trzymiesięczną kampanię wizerunkową. Ma mieć zasięg ogólnopolski i obejmować wszystkie media.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Škoda, Durex, Biedronka, Volvo i NFL przeciw przemocy (wideo)
Spoty Volvo, Biedronki, Durexu, Škody i kampania przeciw przemocy domowej to najlepsze według Wirtualnemedia.pl reklamy minionego tygodnia.
więcej
|
|
McDonald's w kampanii na Super Bowl pozwala płacić miłością (wideo)
Sieć restauracji McDonald’s przy okazji Super Bowl prezentuje swój nowy spot. Reklama nawiązuje do zbliżających się walentynek.
więcej
|
|
Matt Damon i Stella Artois wspierają kobiety z całego świata noszące wodę
W spocie promującym kampanię na rzecz oszczędzania wody Matt Damon i piwna marka Stella Artois opowiadają o tym, jak ciężko miliony kobiet na świecie pracują każdego dnia, by zapewnić swoim rodzinom wodę i normalne życie.
więcej
|
|
Mobilny marketing zyskuje na popularności
W ostatnim roku wśród marketerów z całego świata znacząco wzrosła popularność mobilnego marketingu - wynika z badania Salesforce Marketing Cloud.
więcej
|
|
Filmowe zachcianki Megarodzinki reklamują MyPrime w UPC (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamującej usługę MyPrime Filmy i Seriale oferowaną przez UPC Polska. Bohaterami akcji - przygotowanej przez firmy Heart & Brain, Arip i Film Produkcja, jest Megarodzinka, której członków odgrywają m.in. Ewa Kasprzyk i Sylwia Gliwa.
więcej
|
|
115 mln widzów obejrzy Super Bowl. Półminutowa reklama za 4,5 mln dolarów
Nawet 115 mln widzów obejrzy w nocy z niedzieli na poniedziałek polskiego czasu telewizyjną relację z Super Bowl, czyli finału rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego NFL. To niemal dziesięciokrotnie więcej widzów niż podczas emisji wydarzeń związanych z piłką nożną i siatkówką. Koszt emisji półminutowego spotu reklamowego w trakcie wydarzenia w tym roku sięgnie 4,5 mln dolarów.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dziennikarze oburzeni Hieną Roku dla Wojciecha Czuchnowskiego. ,,Nienawiść odbiera rozum"
Przyznanie przez Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich tytułu Hieny Roku dziennikarzowi „Gazety Wyborczej” Wojciechowi Czuchnowskiemu (wspólnie z jego redakcyjnym kolegą Piotrem Stasińskim) skrytykowali dziennikarze z różnych mediów, m.in. TVN, Tok FM, „Wprost”, RMF FM, „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazety Polskiej”. - Gdy nienawiść odbiera rozum - skomentował to sam Czuchnowski.
więcej
|
|
Joanna Żarnoch-Chudzińska naczelną ,,Gazety Wyborczej" w Łodzi
Joanna Żarnoch-Chudzińska od połowy lutego pokieruje zespołem redakcyjnym łódzkiego oddziału „Gazety Wyborczej” (Agora). Zastąpi Barbarę Piegdoń-Adamczyk, która będzie pracować w warszawskiej redakcji dziennika.
więcej
|
|
Pro Media zamyka drukarnię w Opolu. Będą zwolnienia
Wchodząca w skład grupy Media Regionalne spółka Pro Media, wydająca „Nową Trybunę Opolską”, zdecydowała o zamknięciu drukarni w Opolu. Z firmy odejdą jej pracownicy.
więcej
|
|
Tomasz Haładyj szefem redakcji ,,Gazety Wyborczej" w Częstochowie
Tomasz Haładyj pokieruje od marca br. zespołem redakcyjnym „Gazety Wyborczej” (Agora) w Częstochowie. Zastąpi Pawła Krysiaka, który zostanie redaktorem naczelnym w lubelskim oddziale dziennika.
więcej
|
|
Piotr Stasiński i Wojciech Czuchnowski z Hieną Roku 2014, a Maria Dłużewska z Nagrodą Wolności Słowa
Maria Dłużewska, Anna Śmigulec oraz redakcja magazynu „Państwo w państwie” zostali uhonorowani Nagrodą Wolności Słowa za 2014 rok w konkursie Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Antynagrody Hieny Roku otrzymali dziennikarze „Gazety Wyborczej” - Wojciech Czuchnowski i Piotr Stasiński.
więcej
|
|
,,Życie na Gorąco" na czele tygodników plotkarskich. ,,Dobry Tydzień" na ostatnim miejscu
W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, notujące największy spadek w zestawieniu. Na ostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.
więcej
|
|
Gmyz i Lisicki wygrali z Dziedzic. Nie będzie przeprosin ani 500 tys. zł odszkodowania
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew Ireny Dziedzic, znanej dziennikarki telewizyjnej w czasach PRL, przeciw Cezaremu Gmyzowi i Pawłowi Lisickiemu (obecnie pracującym w „Do Rzeczy”) za artykuł relacjonujący jej proces lustracyjny.
więcej
|
|
Paweł Krysiak redaktorem naczelnym ,,Gazety Wyborczej" w Lublinie
Paweł Krysiak otrzymał nominację na funkcję redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” (Agora) w Lublinie. Kierowanie redakcją lubelskiego oddziału dziennika rozpocznie od marca br.
więcej
|
|
Joanna Żołyniak szefem działu analiz i wsparcia sprzedaży Wydawnictwa Bauer
W strukturze biura reklamy Wydawnictwa Bauer powołano dział oferty specjalnej oraz dział analiz i wsparcia sprzedaży. Jednocześnie zmienili się szefowie reklamy pism telewizyjnych i młodzieżowych.
więcej
|
|
,,Tele Świat" na czele dwutygodników przed ,,Party" i ,,Przyjaciółką" (TOP 26)
W październiku ub.r. pozycja lidera sprzedaży wśród wszystkich dwutygodników należała do „Tele Świata”. Na podium znalazły się jeszcze „Party” i „Przyjaciółka”. Top 26 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Samuel Pereira przyjęty do Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. ,,Proszono o dosłanie kilku artykułów"
Dziennikarz „Gazety Polskiej Codziennie” Samuel Pereira, którego kandydaturę warszawski oddział Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich odrzucił w grudniu ub.r., został przyjęty do organizacji. - Uzupełniłem wniosek o kolejne publikacje, m.in. z 2006 roku - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Pereira.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Pochwały dla nowych serwisów ,,Guardiana" i Bloomberga: nowocześnie i czytelnie
Nowe serwisy dziennika „Guardian” i agencji Bloomberg zebrały pozytywne oceny od ekspertów z polskich agencji interaktywnych. Podkreślają oni, że witryny są nowocześniejsze i bardziej przejrzyste niż poprzednio, świetnie wykorzystują technologię Responsive Web Design i lepiej eksponują treści wideo.
więcej
|
|
Michał Sadowski: polskim startupom brakuje globalnych aspiracji
- Błędem startupów jest zbytnie skupianie się na pozyskaniu inwestora. To sprzedaż jest najważniejsza! Nieliczne projekty upadają przez brak technologii. Większość upada przez brak sprzedaży i klientów. Moje obserwacje są takie, że kasa od inwestora rozpuszcza - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, prezes Brand24.
więcej
|
|
Artur Racicki: polskie startupy z ułatwieniami finansowymi i ograniczeniami wiekowymi
- W USA pracowałem z 50-60 letnimi startupowcami, którym inwestorzy powierzyli środki na ich biznes. W Polsce jest to trudne do wyobrażenia. Jestem przekonany, że mając 60 lat można stworzyć i poprowadzić dobry startup. Przewagą jest doświadczenie, przeszkodą siły i mniejsza skłonność do ryzyka - ocenia Artur Racicki z Social WiFi i Pozytywnie.pl.
więcej
|
|
Aureliusz Górski: startupowiec musi być ekspertem w swojej dziedzinie i świetnym managerem
- Startupu nie trzeba zakładać, bo w wielu przypadkach do zbudowania modelu biznesowego nie trzeba mieć nawet firmy - wystarczy grupa ludzi, która ma między sobą pewne ustalenia o tym na jakiej zasadzie będą działać. Do momentu gdy startup nie zarabia, nie musi mieć formy prawnej. Formalizowanie działalności zbyt wcześnie może utrudnić pozyskiwanie kapitału na rozwój - opisuje Aureliusz Górski, dyrektor zarządzający Business Link.
więcej
|
|
Marek Rusiecki: nowatorski pomysł może być najmniej potrzebny startupowi
- W Polsce jest bardzo łatwo uruchomić startup. Genialny i nowatorski pomysł paradoksalnie może być najmniej potrzebny… Mamy mnóstwo przykładów startupów, które są kopią jakieś sprawdzonej idei. Przede wszystkim potrzebne są pieniądze na przeżycie pierwszego roku i dostarczenie pierwszych dowodów na to, że wybrana koncepcja biznesowa sprawdza się - uważa Marek Rusiecki z Xevin Investments.
więcej
|
|
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone na czele, w górę Radio Eska i Wiedza bezużyteczna
Facebook for Every Phone to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
więcej
|
|
Tomasz Czapliński: polskie startupy wyróżnia fantastyczne przygotowanie technologiczne
- W Polsce startupy są coraz bardziej popularne. Z roku na rok interesuje się nimi coraz większa grupa osób, i przestaje to być temat dotyczący tylko wąskiego grona. W Polsce mamy kilka głównych ośrodków startupowych, takich jak Warszawa, Poznań, Gdańsk czy Kraków oraz co najmniej kilka innych dużych miast, w których są ludzie zainteresowani tematem startupów - opisuje Tomasz Czapliński, partner w SpeedUp Venture Capital Group.
więcej
|
|
Internetowe wyszukiwarki najbardziej zaufanym źródłem medialnym na świecie
Dla blisko 2/3 internautów najbardziej zaufanym źródłem informacji są internetowe wyszukiwarki. Po raz pierwszy pokonały one pod tym względem media tradycyjne - wynika z badania firmy Edelman.
więcej
|
|
Grzegorz Sperczyński: także inwestorzy startupowi muszą się jeszcze dużo nauczyć
- Celem samym w sobie startupu nie powinno być zdobycie finansowania i późniejsze martwienie się, co będzie dalej. Na etapie rozmów z inwestorami powinny być ściśle sprecyzowane cele i wizja, która pokaże ścieżkę rozwojową projektu. Inwestor, gdy zauważy, że jest tylko elementem większego planu, zobaczy perspektywę zwrotu środków w przyszłości, na pewno zainwestuje - uważa Grzegorz Sperczyński.
więcej
|
|
TVP liderem telewizyjnym na YouTubie. Najaktywniejsze TV Republika, TV Trwam i Superstacja, słabo Polsat (TOP 25)
Wśród 25 najpopularniejszych kanałów youtube’owych związanych z polskimi nadawcami telewizyjnymi aż dziewięć, w tym liderujące iTVP i „The Voice of Poland”, należy do Telewizji Polskiej. Najwięcej klipów dodano na kanałach TV Trwam, TV Republika, iTVP i Superstacji.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|