|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 4 Lutego 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Krzysztof Skowroński: nie będziemy przepraszać Czuchnowskiego
- Wybór jest nieaktualny, redaktor Czuchnowski nie jest wskazany jako laureat antynagrody Hiena Roku 2014 - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Skowroński, prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. - Żałuję, że wielkie święto dziennikarzy i ich osiągnięcia zostały przesłonięte przez wydarzenia związane z Hieną. Być może trzeba będzie przemyśleć sposób jej przyznawania - dodaje.
więcej
|
|
Coraz więcej tylko mobilnych internautów. Wydawcy: trzeba zacząć to mierzyć w Megapanelu
Zasięg wielu serwisów internetowych, przede wszystkim globalnych portali społecznościowych i stron rozrywkowych, może być w Polsce zaniżony o kilka-kilkanaście procent, ponieważ użytkownicy korzystający wyłącznie z ich aplikacji mobilnych nie są uwzględniani w Megapanelu - uważa Michał Brański z Grupy Wirtualna Polska. - Dla wielu użytkowników smartfon to ekran pierwszej potrzeby, niezależnie od tego co robią w internecie, dlatego należy to uwzględnić w nowym badaniu polskiej sieci - zgadzają się Maciej Wiktorowski z Interii i Tomasz Parfjanowicz z Grupy Onet.
więcej
|
|
Prezes IGRZ: ,,Gazeta Wyborcza" kontra ,,szmaty reklamowe" to akcja pod publiczkę i zaklinanie rzeczywistości
- To jest kolejna akcja „Gazety Wyborcza” pod publiczkę, której konsekwencje są żadne - mówi Wirtualnemedia.pl Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, o inicjatywie stołecznego dodatku „GW” przeciw reklamom wielkoformatowym szpecącym krajobraz miejski. Czołowe firmy reklamy outdoorowej za takie reklamy winią mniejsze podmioty i administratorów nieruchomości.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Pierwszy Milion" miesięcznikiem. Paweł Zielewski redaktorem naczelnym
Magazyn „Pierwszy Milion” (Ringier Axel Springer Polska) przekształca się z dwumiesięcznika w miesięcznik. Tytuł został też wydzielony z redakcji „Forbesa”, a jego nowym redaktorem naczelnym jest Paweł Zielewski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Mariusz Pleban: dobre praktyki przetargów PR to oszczędność czasu, energii i finansów
Projekt edukacji rynku w zakresie zasad przetargowych zdecydowanie ma sens. Lepiej pokazywać konkretną drogę, niż mieć nadzieję, że wszyscy sami ją znajdą. Promowanie dobrych praktyk jest bardzo pomocne dla marketerów i PR-owców, bo pozwala na oszczędność czasu, energii i nakładów finansowych - mówi Wirtualnemedia.pl Mariusz Pleban, szef Multi Communications i Multi Event.
więcej |
|
Polskie Radio Dzieciom ruszy w marcu? ,,Jesteśmy w dołkach startowych, czekamy na odpalenie koncesji"
Polskie Radio czeka na przyznanie przez KRRiT koncesji na nadawanie dla nowego kanału cyfrowego Polskie Radio Dzieciom. Nadawca kończy przygotowania do uruchomienia stacji. - Z początkiem marca lub kwietnia będziemy chcieli wystartować z programem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Siezieniewski, prezes Polskiego Radia.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Super Bowl 2015: obejrzyj wszystkie reklamy (wideo)
Finał Super Bowl był w USA nie tylko największym wydarzeniem dla branży sportowej, ale także reklamowej. Z tegorocznej imprezy zrezygnowało kilka największych marek, pojawili się też debiutanci. Prezentujemy wszystkie 47 spotów wyemitowanych przy transmisji meczu.
więcej
|
Polski rynek sprzyja startupom, ale ich prowadzenie bywa trudną sztuką (opinie)
Polskie startupy z powodzeniem konkurują z odpowiednikami na Zachodzie, a do plajty młodych firm prowadzi zwykle brak wiary w sukces i czysto biznesowych kompetencji – oceniają dla Wirtualnemedia.pl założyciele startupów i eksperci tej branży: Michał Sadowski, Aureliusz Górski, Marek Rusiecki, Grzegorz Sperczyński, Artur Racicki i Tomasz Czapliński.
więcej
|
Pochwały dla nowych serwisów ,,Guardiana" i Bloomberga: nowocześnie i czytelnie
|
RMF FM codziennie dociera do 8,4 mln osób, a Radio ZET - do 5,9 mln (raport za 2014 rok)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Teleexpress" na czele oglądalności dzienników, 330 tys. widzów ,,Faktów" w TVN24
W styczniu 2015 roku pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Teleexpressu”. Jedyny wzrost odnotowały „Wiadomości”, zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”.
więcej
|
|
iTVN Extra - oto nowy kanał tematyczny TVN
Grupa TVN w środę 4 lutego br. uruchamia iTVN Extra - drugi kanał dla Polaków mieszkających zagranicą. Stacja emitować będzie m.in. pozycje z kanału TTV i stacji tematycznych platformy nc+.
więcej
|
|
,,Wielka czwórka" traci widzów w naziemnej telewizji cyfrowej. Polo TV z największym spadkiem
W styczniu 2015 roku wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem nadal była TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło TVP Info, a najwięcej straciło Polo TV.
więcej
|
|
TVP chce ,,doceniać doświadczenie" pracowników i ,,rozwijać ich potencjał"
Telewizja Polska rusza z dwoma programami dla pracowników, które mają docenić ich dokonania, a także zapewniać warunki rozwoju ich potencjału i kwalifikacji. W projektach udział wziąć mogą jednak tylko pracownicy etatowi części specjalizacji.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat z ofertą próbną na 10 dni
Od 3 lutego br. klienci Cyfrowego Polsatu, którzy zdecydują się na podpisanie umowy z platformą w autoryzowanym punkcie sprzedaży, mają możliwość przetestowania oferty telewizyjnej operatora za darmo.
więcej
|
|
AMC Networks przejmuje Film+, planuje ekspansję na Europę
Europejski oddział koncernu AMC Networks kupił od IKO Media Group filmowy kanał Film+, dostępny w Czechach i na Słowacji. Dzięki temu chce wzmocnić swoją obecność w Europie i poszerzyć filmową ofertę.
więcej
|
|
Oscary 2015: nc+ kontra TVP. ,,Każda telewizja mogła stanąć do walki o prawa na wyłączność do transmisji z imprezy"
Transmisję z gali wręczenia Oscarów - w nocy z 22 na 23 lutego br. - przeprowadzi jedynie Canal+, Telewizja Polska nie uzyskała praw na pokazanie nawet powtórki tej uroczystości. - Prawa do sprzedania licencji leżą tylko i wyłącznie po stronie Walt Disney Company - tłumaczy platforma nc+. - Uzyskaliśmy opcję na nabycie ich części, ale pod warunkiem, że nc+ wyrazi zgodę - odpowiada TVP.
więcej
|
|
"Trafny wybór" - oto miniserial J.K. Rowling (wideo)
W internecie pojawił się zwiastun miniserialu "The Casual Vacancy" ("Trafny wybór") opartego na powieści J.K. Rowling.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Prezes IGRZ: ,,Gazeta Wyborcza" kontra ,,szmaty reklamowe" to akcja pod publiczkę i zaklinanie rzeczywistości
- To jest kolejna akcja „Gazety Wyborcza” pod publiczkę, której konsekwencje są żadne - mówi Wirtualnemedia.pl Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, o inicjatywie stołecznego dodatku „GW” przeciw reklamom wielkoformatowym szpecącym krajobraz miejski. Czołowe firmy reklamy outdoorowej za takie reklamy winią mniejsze podmioty i administratorów nieruchomości.
więcej
|
|
42 proc. mniej na reklamy energetyków. Liderem Red Bull przed Tigerem (analiza)
W ub.r. cennikowe wydatki na reklamy napojów energetycznych w mediach pozainternetowych zmalały o 42,4 proc. Mocno spadł budżet reklamowy Tigera, za to wzrósł w przypadku Las Vegas Energy Drinka. - Następuje wytchnienie po boomie reklamowym sprzed kilku lat i przenoszenie komunikacji do internetu - komentują dla Wirtualnemedia.pl stratedzy marketingowi.
więcej
|
|
Spot Budweisera przed T-Mobile, McDonald's i Always wygrywa reklamowy Super Bowl (Top 10)
Spot „Lost Dog” piwa Budweiser zwyciężył w rankingu najbardziej angażujących reklam nadanych przy tegorocznym Super Bowl, powtarzając sukces swojego poprzednika „Puppy Love” z 2014 r. Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy marek T-Mobile, McDonald's i Always.
więcej
|
|
Wojciech Follprecht: z HanBright na dyrektora kreatywnego Brave Brain
Wojciech Follprecht objął nowo utworzoną funkcję dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej Brave Brain. Wcześniej pracował w firmach HanBrigh, HanGalee, Prokom Software, Bright Berries i Przedszkolowo.pl.
więcej
|
|
Woda Kinga Pienińska reklamowana w telewizji jako ,,czysty smak Pienin" (wideo)
Z początkiem lutego ruszyła pierwsza tegoroczna kampania reklamowa wody mineralnej Kinga Pienińska. Za akcję, prowadzoną w telewizji, odpowiada Easy Media/OMD.
więcej
|
|
Kamil Mirowski: z The Digitals do Społem
Kamil Mirowski objął stanowisko szefa strategii w agencji Społem. Wcześniej pracował m.in. w firmach The Digitals, Infinity Group, Socializer, Media Regionalne i Nasza Klasa.
więcej
|
|
Media Impact Polska: Andrzej Kamiński awansował, Sylwia Chada przeszła z Atmediów
Andrzej Kamiński został dyrektorem połączonego działu sprzedaży agencyjnej w Media Impact Polska. Do firmy na stanowisko dyrektora sprzedaży produktów premium dołączyła zaś Sylwia Chada, wcześniej związana z Atmediami.
więcej
|
|
"Zbieraj znaczki i leć po Angry Birds Star Wars" w promocji Tesco
W czwartek 5 lutego br. w sklepach Tesco rusza promocja "Zbieraj znaczki i leć po Angry Birds Star Wars", w ramach której klienci będą mogli z rabatem 70% kupić limitowaną serię maskotek Angry Birds przedstawiających bohaterów Gwiezdnych Wojen.
więcej
|
|
Marek Rolf: z Equinox Polska na dyrektora sprzedaży w BAN.pl
Marek Rolf, były szef digitalu w domu mediowym Equinox Polska (Group One) dołączył do internetowej sieci reklamowej BAN.pl, obejmując funkcję dyrektora sprzedaży.
więcej
|
|
Kamil Getka: z MediaComu do ZenithOptimedia Group
Kamil Getka objął funkcję Optimedia digital coordinatora w domu mediowym ZenithOptimedia Group. Poprzednio pracował w MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Krzysztof Skowroński: nie będziemy przepraszać Czuchnowskiego
- Wybór jest nieaktualny, redaktor Czuchnowski nie jest wskazany jako laureat antynagrody Hiena Roku 2014 - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Skowroński, prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. - Żałuję, że wielkie święto dziennikarzy i ich osiągnięcia zostały przesłonięte przez wydarzenia związane z Hieną. Być może trzeba będzie przemyśleć sposób jej przyznawania - dodaje.
więcej
|
|
,,Pierwszy Milion" miesięcznikiem. Paweł Zielewski redaktorem naczelnym
Magazyn „Pierwszy Milion” (Ringier Axel Springer Polska) przekształca się z dwumiesięcznika w miesięcznik. Tytuł został też wydzielony z redakcji „Forbesa”, a jego nowym redaktorem naczelnym jest Paweł Zielewski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Piotr Mieśnik przeszedł z Gazeta.pl do redakcji ,,Logo"
Od lutego Piotr Mieśnik rozpoczął pracę w redakcji miesięcznika „Logo” (Agora). Dziennikarz był wcześniej wydawcą w serwisie Gazeta.pl.
więcej
|
|
,,Fakt" rozstaje się z Michałem Wodzińskim
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska rozstaje się z Michałem Wodzińskim, przez ostatnie miesiące szefem kanału wideo w newsroomie dziennika „Fakt” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,The New York Times": Zysk operacyjny w dół, przychody z reklam cyfrowych ratują wyniki gazety
Zysk operacyjny niższy o 64 mln dol., dalszy spadek przychodów z tradycyjnej reklamy, 12-procentowy wzrost w segmencie reklamy cyfrowej i 910 tys. płatnych subskrybentów e-wydania gazety - to wyniki „The New York Times’a” za 2014 r.
więcej
|
|
Wszystkie dwutygodniki o gwiazdach na minusie. ,,Gala" z rekordowo niską sprzedażą
W listopadzie 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala”.
więcej
|
|
Aron Pilhofer: Blokowanie komentarzy czytelników to monumentalny błąd
Mocno wierzę w to, że dziennikarstwo epoki cyfrowej musi być rozmową z czytelnikami. To jeden z najważniejszych, jeśli nie najważniejszy obszar, który pracownicy współczesnych redakcji zdają się ignorować - uważa Aron Pilhofer, redaktor naczelny cyfrowego wydania „The Guardian”.
więcej
|
|
Media Impact Polska: Andrzej Kamiński awansował, Sylwia Chada przeszła z Atmediów
Andrzej Kamiński został dyrektorem połączonego działu sprzedaży agencyjnej w Media Impact Polska. Do firmy na stanowisko dyrektora sprzedaży produktów premium dołączyła zaś Sylwia Chada, wcześniej związana z Atmediami.
więcej
|
|
SDP zawiesza Hienę Roku dla Czuchnowskiego, podtrzymuje dla Stasińskiego
W odpowiedzi na krytykę środowiska dziennikarskiego zarząd główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich zawiesił decyzję o przyznaniu Hieny Roku Wojciechowi Czuchnowskiemu, a podtrzymał ją w przypadku Piotra Stasińskiego. - Proponujemy otwartą debatę, dotyczącą kondycji dziennikarstwa, wolności słowa, manipulacji i cenzury w Polsce - stwierdził zarząd.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Coraz więcej tylko mobilnych internautów. Wydawcy: trzeba zacząć to mierzyć w Megapanelu
Zasięg wielu serwisów internetowych, przede wszystkim globalnych portali społecznościowych i stron rozrywkowych, może być w Polsce zaniżony o kilka-kilkanaście procent, ponieważ użytkownicy korzystający wyłącznie z ich aplikacji mobilnych nie są uwzględniani w Megapanelu - uważa Michał Brański z Grupy Wirtualna Polska. - Dla wielu użytkowników smartfon to ekran pierwszej potrzeby, niezależnie od tego co robią w internecie, dlatego należy to uwzględnić w nowym badaniu polskiej sieci - zgadzają się Maciej Wiktorowski z Interii i Tomasz Parfjanowicz z Grupy Onet.
więcej
|
|
Netflix przeznaczy 1,5 mld dol. na nowe produkcje, Standard & Poor's obniża jego rating
W 2015 r. serwis Netflix zamierza zainwestować 1,5 mld dol. w swoje oryginalne produkcje w drodze długoterminowego długu. Ale analitycy twierdzą, że posunięcia koncernu są obarczone sporym ryzykiem.
więcej
|
|
Aron Pilhofer: Blokowanie komentarzy czytelników to monumentalny błąd
Mocno wierzę w to, że dziennikarstwo epoki cyfrowej musi być rozmową z czytelnikami. To jeden z najważniejszych, jeśli nie najważniejszy obszar, który pracownicy współczesnych redakcji zdają się ignorować - uważa Aron Pilhofer, redaktor naczelny cyfrowego wydania „The Guardian”.
więcej
|
|
Domena Porno.com sprzedana za prawie 9 mln dol. To czwarta największa sprzedaż za gotówkę w historii rynku (Top 20)
Domenowy potentat Rick Schwartz za 8,8 mln dol. sprzedał domenę Porno.com firmie z Pragi. W ciągu 18 lat utrzymywania Porno.com Schwartz zarobił na niej 10 mln dol. - Ważne, abyście zakładali i kupowali adresy z końcówką .com - radzi jeden z największych graczy na domenowym rynku.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|