Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 5 Lutego 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" mocno straciły w 2014 r., a ,,Super Express" prawie nic. ,,Nie zależy nam, by ktoś nas lubił"

W 2014 roku prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”, a najmniej - „Super Express”. Na plusie ub.r. rok zakończył tylko „Parkiet”. więcej

 
TVP: na YouTubie zwiększamy oglądalność i zarabiamy na reklamach. TVN: stawiamy na krótkie klipy promocyjne

Dla Telewizji Polskiej udostępnianie wielu dłuższych materiałów na YouTubie to sposób na zwiększenie ich oglądalności i promowanie poszczególnych programów, a także rosnące źródło wpływów reklamowych. TVN woli udostępniać tylko krótkie klipy promocyjne, a reklamy sprzedawać jedynie we własnym zakresie. więcej

 
Bernadetta Bieszczanin szefową ,,Pytania na śniadanie". Będą zmiany w programie

Bernadetta Bieszczanin została nową szefową „Pytania na śniadanie” w TVP2, a do zespołu porannego magazynu dołączył też Cezary Jęksa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Trwają obecnie prace nad odświeżeniem programu. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Video Marketing Manager

iProspect Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior SEM Specialist

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Junior Technical Sales Engineer

Grupa e-budownictwo.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista do sprzedaży powierzchni reklamowych

Communication Unlimited poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Publisher Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Product PR Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Manager Projektów E-Commerce

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Traffic Manager Serwisu Zumi

Carat poszukuje osoby na stanowisko
Communications Media Planner

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Polski ,,Esquire" może liczyć na reklamodawców z wyższej półki

Debiutujący za trzy tygodnie na polskim rynku nowy magazyn dla mężczyzn „Esquire” (Marquard Media Polska) może liczyć na reklamodawców z tzw. wyższej półki. Ich liczba zależy od polityki rabatowej wydawcy - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z domów prasowych. więcej

 
Apple planuje własny serwis streamingowy z abonamentem 7,99 dol. miesięcznie

Według nieoficjalnych informacji w 2015 r. Apple uruchomi własny serwis streamingu audio, który ma stać się konkurencją dla Spotify. - Na razie prace nad platformą nie idą najlepiej - twierdzą anonimowe źródła w Apple. więcej

 
Słaba oglądalność seriali ,,Filary Ziemi" i ,,Pacyfik" w TVP1

Przygodowy miniserial „Filary Ziemi”, nadawany TVP1 we wtorkowe wieczory, oglądało 1,15 mln widzów, zaś emitowana tuż po nim produkcja „Pacyfik” gromadziła 560 tys. oglądających. Oba tytuły zanotowały słabsze wyniki oglądalności niż pozostałe stacje z „wielkiej czwórki”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Krzysztof Skowroński: nie będziemy przepraszać Czuchnowskiego

- Wybór jest nieaktualny, redaktor Czuchnowski nie jest wskazany jako laureat antynagrody Hiena Roku 2014 - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Skowroński, prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. - Żałuję, że wielkie święto dziennikarzy i ich osiągnięcia zostały przesłonięte przez wydarzenia związane z Hieną. Być może trzeba będzie przemyśleć sposób jej przyznawania - dodaje. więcej

Coraz więcej tylko mobilnych internautów. Wydawcy: trzeba zacząć to mierzyć w Megapanelu

Zasięg wielu serwisów internetowych, przede wszystkim globalnych portali społecznościowych i stron rozrywkowych, może być w Polsce zaniżony o kilka-kilkanaście procent, ponieważ użytkownicy korzystający wyłącznie z ich aplikacji mobilnych nie są uwzględniani w Megapanelu - uważa Michał Brański z Grupy Wirtualna Polska. - Dla wielu użytkowników smartfon to ekran pierwszej potrzeby, niezależnie od tego co robią w internecie, dlatego należy to uwzględnić w nowym badaniu polskiej sieci - zgadzają się Maciej Wiktorowski z Interii i Tomasz Parfjanowicz z Grupy Onet. więcej

Super Bowl 2015: obejrzyj wszystkie reklamy (wideo)
Polski rynek sprzyja startupom, ale ich prowadzenie bywa trudną sztuką (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP: na YouTubie zwiększamy oglądalność i zarabiamy na reklamach. TVN: stawiamy na krótkie klipy promocyjne

Dla Telewizji Polskiej udostępnianie wielu dłuższych materiałów na YouTubie to sposób na zwiększenie ich oglądalności i promowanie poszczególnych programów, a także rosnące źródło wpływów reklamowych. TVN woli udostępniać tylko krótkie klipy promocyjne, a reklamy sprzedawać jedynie we własnym zakresie. więcej

 
Bernadetta Bieszczanin szefową ,,Pytania na śniadanie". Będą zmiany w programie

Bernadetta Bieszczanin została nową szefową „Pytania na śniadanie” w TVP2, a do zespołu porannego magazynu dołączył też Cezary Jęksa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Trwają obecnie prace nad odświeżeniem programu. więcej

 
Słaba oglądalność seriali ,,Filary Ziemi" i ,,Pacyfik" w TVP1

Przygodowy miniserial „Filary Ziemi”, nadawany TVP1 we wtorkowe wieczory, oglądało 1,15 mln widzów, zaś emitowana tuż po nim produkcja „Pacyfik” gromadziła 560 tys. oglądających. Oba tytuły zanotowały słabsze wyniki oglądalności niż pozostałe stacje z „wielkiej czwórki”. więcej

 
Polsat z największymi wpływami z reklam. Aflofarm wydał najwięcej

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2015 roku były wyższe, niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydał Aflofarm. więcej

 
,,Afera fryzjera" z Maciejem Wróblewskim wiosną w TVN Style

Kanał TVN Style wiosną br. wprowadzi na antenę nowy program „Afera fryzjera”, w którym Maciej Wróblewski przeprowadzać będzie metamorfozy salonów fryzjerskich. więcej

 
Patryk Pegza i Bartosz Padyasek w jury show ,,Disco Star"

Kanał Polo TV wiosną br. pokaże trzecią edycję programu „Disco Star”. Nowymi jurorami w talent-show zostali discopolowi wykonawcy Patryk Pegza i Bartosz Padyasek. więcej

 
Boomerang bardziej jak Cartoon Network. Nowe kreskówki (wideo)

Należący do Turner Broadcasting System kanał dziecięcy Boomerang zyskał nowe logo, a na jego antenie w tym roku pojawią się nowe, współczesne kreskówki. więcej

 
Aplikacja Stopklatka w dekoderach Horizon w UPC

Sieć kablowa UPC Polska na dekoderach Horizon udostępniła aplikację Stopklatka. To pierwsza polska aplikacja stworzona na potrzeby wprowadzonej niedawno przez operatora platformy. więcej

 
 
Radio  
 
Rekord FM nowym liderem w Radomiu, Jedynka ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Radomiu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Polsat z największymi wpływami z reklam. Aflofarm wydał najwięcej

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2015 roku były wyższe, niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydał Aflofarm. więcej

 
Andrzej Kapera dyrektorem zarządzającym, a Piotr Malita client service directorem w Schulz Brand Friendly

Z początkiem lutego w agencji reklamowej Schulz Brand Friendly Andrzej Kapera awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego, a Piotr Malita - client service directora. więcej

 
José Mourinho jako ,,the special one" na butelkach i w reklamach 4Move

Trener piłkarski José Mourinho został ambasadorem reklamowym napoju izotonicznego 4Move (produkowanego przez FoodCare). Wizerunek Mourinho będzie wykorzystywany zarówno na opakowaniach, jak i w reklamach tej marki. więcej

 
Bogusław Wołoszański reklamuje 8 tys. doradców Liberty Ubezpieczenia (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Liberty Ubezpieczenia z udziałem Bogusława Wołoszańskiego. Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland i Havas Media. więcej

 
ZenithOptimedia Group i Havas Media walczą o obsługę nc+

Platforma nc+ zakończyła pierwszy etap na obsługę mediową. W walce o jej budżet mediowy pozostały dwa domy mediowe: ZenithOptimedia Group i Havas Media. więcej

 
Tomasz Szymański za Michała Tyszkę kierownikiem działu traffic w Ad-Vice

Tomasz Szymański objął funkcję kierownika działu traffic w internetowej sieci reklamowej Ad-Vice. Poprzednio pracował w Goldbach Audience. więcej

 
,,Polki takie jak Ty" reklamują nawilżający krem BB od Garniera (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nawilżającego kremu BB marki Garnier (produkowanego przez L’Oréal Polska). Akcję, skierowaną do 20-30-letnich kobiet, przygotowały firmy Publicis Poland, Mojo i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Sycylijki, matadorzy i Bianca Balti reklamują Dolce & Gabbana (wideo)

Firma odzieżowa Dolce & Gabbana kampanią wspiera kolekcję wiosna-lato 2015. W reklamach, przygotowanych na Sycylii, występuje włoska modelka Bianca Balti. więcej

 
,,Gwarancja w biznesie" - zadowoleni klienci reklamują UPC Biznes

Wystartowała outdoorowa kampania reklamowa UPC Biznes, oferty UPC Polska skierowanej do firm. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Gwarancja w biznesie”, przygotowały agencja Creative Answer i dom mediowy OMD. więcej

 
Żabka i Freshmarket reklamują piwo Żywiec

Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca promocję piwa Żywiec w sklepach Żabka i Freshmarket. Akcja obejmuje outdoor i internet. więcej

 
Seweryn Jakubiec: z Poland Concept DMC do Ifinity

Seweryn Jakubiec objął funkcję chief development officera sektora MICE w firmie Ifinity. Poprzednio pracował w agencji Poland Concept DMC (należącej do ICP Group). więcej

 
Interaktywne kartki walentynkowe reklamują drogerie Rossmann

Zaczęła się kampania reklamowa sieci drogerii Rossmann związana z walentynkami. Akcja obejmuje serwis Rossnet.pl i outdoorowe ekrany LED. więcej

 
Łódź będzie promować połączenia ze swojego lotniska

Władze Łodzi planują kampanię promującą połączenia lotnicze z i do Łodzi. Będzie ona obejmować m.in. prasę oraz internet. więcej

 
Codemedia z obsługą marki Mustela

Dom mediowy Codemedia wygrał przetarg na kompleksową obsługę marki Mustela, należącej do Laboratoires Expanscience. Odpowiada za przygotowanie i wdrożenie jej komunikacji w internecie. więcej

 
Super-Fi Polska będzie reklamować Gorenje

Gorenje Polska, producent sprzętu AGD, rozpoczął współpracę z agencją reklamową Super-Fi Polska. Będzie ona odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie profili w social media, inne aktywności w internecie oraz komunikację w kanałach dystrybucji. więcej

 
Ilona Wyrozumska przeszła z Atmediów do Biura Reklamy TVP

Ilona Wyrozumska dołączyła do zespołu internetowego Biura Reklamy TVP. Pracuje w zespole sprzedaży agencyjnej. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
AJAX: Nothing's Quicker Energizer: Led flashlights JOOP: Bad feels so good AXE: Break the glass McCann Health: Stress test pencils
 
Prasa  
 
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" mocno straciły w 2014 r., a ,,Super Express" prawie nic. ,,Nie zależy nam, by ktoś nas lubił"

W 2014 roku prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”, a najmniej - „Super Express”. Na plusie ub.r. rok zakończył tylko „Parkiet”. więcej

 
Polski ,,Esquire" może liczyć na reklamodawców z wyższej półki

Debiutujący za trzy tygodnie na polskim rynku nowy magazyn dla mężczyzn „Esquire” (Marquard Media Polska) może liczyć na reklamodawców z tzw. wyższej półki. Ich liczba zależy od polityki rabatowej wydawcy - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z domów prasowych. więcej

 
Odświeżony ,,Art & Business" z nowym wydawcą i redaktor naczelną

Od lutego magazyn „Art & Business” jest wydawany przez nowego wydawcę - Grupę Artnews, która przejęła spółkę Art & Business Magazine. Pismem pokieruje Anna Jastrzębska, a do zespołu dołączyli m.in. Piotr Milewski i Jacek Wakar. więcej

 
,,Przegląd Sportowy" z największym spadkiem w grudniu. ,,Gazeta Polska Codziennie" poniżej 20 tys. egz.

Prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały w grudniu 2014 roku spadki sprzedaży ogółem, zyskał tylko „Parkiet”. Najwięcej straciły ”Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”, a liderem segmentu pozostał „Fakt”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Grazia - 2015-02-04 Harper's Bazaar (świat) - 2015-02-04 Marie Claire - 2015-02-04 Mój Piękny Ogród - 2015-02-04 PC World - 2015-02-04
 
Internet  
 
TVP: na YouTubie zwiększamy oglądalność i zarabiamy na reklamach. TVN: stawiamy na krótkie klipy promocyjne

Dla Telewizji Polskiej udostępnianie wielu dłuższych materiałów na YouTubie to sposób na zwiększenie ich oglądalności i promowanie poszczególnych programów, a także rosnące źródło wpływów reklamowych. TVN woli udostępniać tylko krótkie klipy promocyjne, a reklamy sprzedawać jedynie we własnym zakresie. więcej

 
Apple planuje własny serwis streamingowy z abonamentem 7,99 dol. miesięcznie

Według nieoficjalnych informacji w 2015 r. Apple uruchomi własny serwis streamingu audio, który ma stać się konkurencją dla Spotify. - Na razie prace nad platformą nie idą najlepiej - twierdzą anonimowe źródła w Apple. więcej

 
Paweł Wilkowicz poprowadzi talk-show ,,Sam na sam z Wilkowiczem" w Sport.pl

Dziennikarz Paweł Wilkowicz poprowadzi nowy cykl wywiadów wideo z gwiazdami sportu - „Sam na sam z Wilkowiczem”. Rozmowy będą publikowane w portalu Sport.pl. więcej

 
Marek Wawrzynowski dziennikarzem Wirtualnej Polski. ,,Przeformatowujemy serwisy sportowe"

Dziennikarz piłkarski Marek Wawrzynowski dołączył do redakcji sportowej Grupy Wirtualna Polska. Ostatnio współpracował z TVP Sport, a wcześniej przez wiele lat pracował w „Przeglądzie Sportowym”. - Stawiamy na dłuższe, autorskie treści - zapowiada Michał Kołodziejczyk, redaktor naczelny serwisów sportowych Grupy WP. więcej

 
Twitter testuje nową wersję strony powitalnej

Twitter rozpoczął testy swojej strony startowej o zmienionym wyglądzie i zawartości. Ma ona przekonać 125 mln mniej aktywnych użytkowników do logowania się w serwisie. więcej

 
Google najpopularniejsze (top 50 stron internetowych)

Google zdecydowanie przewodzi w rankingu najpopularniejszych stron internetowych w USA - wynika z danych firmy badawczej comScore. więcej

 
Public Relations  
 
Public Dialog wypromuje FinaBay
 
BrandLab zajmie się obsługą Costa Coffee
 
Technologie  
 
W USA iPhone wyprzedził konkurentów z Androidem po raz pierwszy od 2012 r.
 
Microsoft przedstawia Worda, Excela i PowerPointa do Windows 10
 
Sony: przychód, zysk i sprzedaż smartfonów w górę, ale będą zwolnienia
 
Z tabletami Lumia 2520 i Surface 2 znika z rynku Windows RT
 
Microsoft: niedługo nowe wersje Windows Server i System Center
 
Gospodarka  
 
Ratunkiem dla frankowiczów mogą być pozwy zbiorowe
 
Nowe zasady finansowania polskich badań naukowych. "Więcej pieniędzy na dobre projekty"
 
10 razy mniej wniosków o upadłość w Polsce niż w Niemczech
 
Korzystanie z auta firmowego poza pracą to ryczałtowy przychód pracownika
 
Ciężkie czasy dla banków spółdzielczych - wyższe koszty
 
Jeszcze mogą spaść ceny surowców
 
Jakie właściwości ma herbata? Czarna herbata działa odkażająco i leczy niestrawność a zielona przyspiesza przemianę materii i obniża cholesterol
 
Niedobór snu zwiększa podatność na infekcje
 
Kultura/Rozrywka  
 
26 czerwca premiera animacji "The Minions"
 
Riverside gwiazdą Metal Hammer Festival
 
Vince Vaughn w komedii "Unfinished Business"
 
Phil Collins pomaga Adele przy nowej płycie
 
Malin Akerman zagra w serialu "Billions"
 
James A. Woods i Nicolas Wrigh odpowiadają za film "Gwiezdne wrota"
 
Blog  
 
Mój obiad jest ważny! (wpis z okazji 11 urodzin Facebook.com) - Zbigniew Brzeziński
 
Strategiczny sojusz Polski z USA niech żyjeeee ... !!! - Ewaryst Fedorowicz
 
Szczurołap a sprawa polska - Wanda Konarzewska
 
Houellebecq: Islam jako ratunek - Jerzy Szygiel
 
Beknęło mi si e przy śniadaniu... - Andrzej Bober
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl