|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 5 Lutego 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" mocno straciły w 2014 r., a ,,Super Express" prawie nic. ,,Nie zależy nam, by ktoś nas lubił"
W 2014 roku prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”, a najmniej - „Super Express”. Na plusie ub.r. rok zakończył tylko „Parkiet”.
więcej
|
|
TVP: na YouTubie zwiększamy oglądalność i zarabiamy na reklamach. TVN: stawiamy na krótkie klipy promocyjne
Dla Telewizji Polskiej udostępnianie wielu dłuższych materiałów na YouTubie to sposób na zwiększenie ich oglądalności i promowanie poszczególnych programów, a także rosnące źródło wpływów reklamowych. TVN woli udostępniać tylko krótkie klipy promocyjne, a reklamy sprzedawać jedynie we własnym zakresie.
więcej
|
|
Bernadetta Bieszczanin szefową ,,Pytania na śniadanie". Będą zmiany w programie
Bernadetta Bieszczanin została nową szefową „Pytania na śniadanie” w TVP2, a do zespołu porannego magazynu dołączył też Cezary Jęksa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Trwają obecnie prace nad odświeżeniem programu.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polski ,,Esquire" może liczyć na reklamodawców z wyższej półki
Debiutujący za trzy tygodnie na polskim rynku nowy magazyn dla mężczyzn „Esquire” (Marquard Media Polska) może liczyć na reklamodawców z tzw. wyższej półki. Ich liczba zależy od polityki rabatowej wydawcy - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z domów prasowych.
więcej |
|
Apple planuje własny serwis streamingowy z abonamentem 7,99 dol. miesięcznie
Według nieoficjalnych informacji w 2015 r. Apple uruchomi własny serwis streamingu audio, który ma stać się konkurencją dla Spotify. - Na razie prace nad platformą nie idą najlepiej - twierdzą anonimowe źródła w Apple.
więcej |
|
Słaba oglądalność seriali ,,Filary Ziemi" i ,,Pacyfik" w TVP1
Przygodowy miniserial „Filary Ziemi”, nadawany TVP1 we wtorkowe wieczory, oglądało 1,15 mln widzów, zaś emitowana tuż po nim produkcja „Pacyfik” gromadziła 560 tys. oglądających. Oba tytuły zanotowały słabsze wyniki oglądalności niż pozostałe stacje z „wielkiej czwórki”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP: na YouTubie zwiększamy oglądalność i zarabiamy na reklamach. TVN: stawiamy na krótkie klipy promocyjne
Dla Telewizji Polskiej udostępnianie wielu dłuższych materiałów na YouTubie to sposób na zwiększenie ich oglądalności i promowanie poszczególnych programów, a także rosnące źródło wpływów reklamowych. TVN woli udostępniać tylko krótkie klipy promocyjne, a reklamy sprzedawać jedynie we własnym zakresie.
więcej
|
|
Bernadetta Bieszczanin szefową ,,Pytania na śniadanie". Będą zmiany w programie
Bernadetta Bieszczanin została nową szefową „Pytania na śniadanie” w TVP2, a do zespołu porannego magazynu dołączył też Cezary Jęksa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Trwają obecnie prace nad odświeżeniem programu.
więcej
|
|
Słaba oglądalność seriali ,,Filary Ziemi" i ,,Pacyfik" w TVP1
Przygodowy miniserial „Filary Ziemi”, nadawany TVP1 we wtorkowe wieczory, oglądało 1,15 mln widzów, zaś emitowana tuż po nim produkcja „Pacyfik” gromadziła 560 tys. oglądających. Oba tytuły zanotowały słabsze wyniki oglądalności niż pozostałe stacje z „wielkiej czwórki”.
więcej
|
|
Polsat z największymi wpływami z reklam. Aflofarm wydał najwięcej
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2015 roku były wyższe, niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydał Aflofarm.
więcej
|
|
,,Afera fryzjera" z Maciejem Wróblewskim wiosną w TVN Style
Kanał TVN Style wiosną br. wprowadzi na antenę nowy program „Afera fryzjera”, w którym Maciej Wróblewski przeprowadzać będzie metamorfozy salonów fryzjerskich.
więcej
|
|
Patryk Pegza i Bartosz Padyasek w jury show ,,Disco Star"
Kanał Polo TV wiosną br. pokaże trzecią edycję programu „Disco Star”. Nowymi jurorami w talent-show zostali discopolowi wykonawcy Patryk Pegza i Bartosz Padyasek.
więcej
|
|
Boomerang bardziej jak Cartoon Network. Nowe kreskówki (wideo)
Należący do Turner Broadcasting System kanał dziecięcy Boomerang zyskał nowe logo, a na jego antenie w tym roku pojawią się nowe, współczesne kreskówki.
więcej
|
|
Aplikacja Stopklatka w dekoderach Horizon w UPC
Sieć kablowa UPC Polska na dekoderach Horizon udostępniła aplikację Stopklatka. To pierwsza polska aplikacja stworzona na potrzeby wprowadzonej niedawno przez operatora platformy.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polsat z największymi wpływami z reklam. Aflofarm wydał najwięcej
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2015 roku były wyższe, niż rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydał Aflofarm.
więcej
|
|
Andrzej Kapera dyrektorem zarządzającym, a Piotr Malita client service directorem w Schulz Brand Friendly
Z początkiem lutego w agencji reklamowej Schulz Brand Friendly Andrzej Kapera awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego, a Piotr Malita - client service directora.
więcej
|
|
José Mourinho jako ,,the special one" na butelkach i w reklamach 4Move
Trener piłkarski José Mourinho został ambasadorem reklamowym napoju izotonicznego 4Move (produkowanego przez FoodCare). Wizerunek Mourinho będzie wykorzystywany zarówno na opakowaniach, jak i w reklamach tej marki.
więcej
|
|
Bogusław Wołoszański reklamuje 8 tys. doradców Liberty Ubezpieczenia (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Liberty Ubezpieczenia z udziałem Bogusława Wołoszańskiego. Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland i Havas Media.
więcej
|
|
ZenithOptimedia Group i Havas Media walczą o obsługę nc+
Platforma nc+ zakończyła pierwszy etap na obsługę mediową. W walce o jej budżet mediowy pozostały dwa domy mediowe: ZenithOptimedia Group i Havas Media.
więcej
|
|
Tomasz Szymański za Michała Tyszkę kierownikiem działu traffic w Ad-Vice
Tomasz Szymański objął funkcję kierownika działu traffic w internetowej sieci reklamowej Ad-Vice. Poprzednio pracował w Goldbach Audience.
więcej
|
|
,,Polki takie jak Ty" reklamują nawilżający krem BB od Garniera (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nawilżającego kremu BB marki Garnier (produkowanego przez L’Oréal Polska). Akcję, skierowaną do 20-30-letnich kobiet, przygotowały firmy Publicis Poland, Mojo i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Sycylijki, matadorzy i Bianca Balti reklamują Dolce & Gabbana (wideo)
Firma odzieżowa Dolce & Gabbana kampanią wspiera kolekcję wiosna-lato 2015. W reklamach, przygotowanych na Sycylii, występuje włoska modelka Bianca Balti.
więcej
|
|
,,Gwarancja w biznesie" - zadowoleni klienci reklamują UPC Biznes
Wystartowała outdoorowa kampania reklamowa UPC Biznes, oferty UPC Polska skierowanej do firm. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Gwarancja w biznesie”, przygotowały agencja Creative Answer i dom mediowy OMD.
więcej
|
|
Żabka i Freshmarket reklamują piwo Żywiec
Zaczęła się kampania reklamowa wspierająca promocję piwa Żywiec w sklepach Żabka i Freshmarket. Akcja obejmuje outdoor i internet.
więcej
|
|
Seweryn Jakubiec: z Poland Concept DMC do Ifinity
Seweryn Jakubiec objął funkcję chief development officera sektora MICE w firmie Ifinity. Poprzednio pracował w agencji Poland Concept DMC (należącej do ICP Group).
więcej
|
|
Interaktywne kartki walentynkowe reklamują drogerie Rossmann
Zaczęła się kampania reklamowa sieci drogerii Rossmann związana z walentynkami. Akcja obejmuje serwis Rossnet.pl i outdoorowe ekrany LED.
więcej
|
|
Łódź będzie promować połączenia ze swojego lotniska
Władze Łodzi planują kampanię promującą połączenia lotnicze z i do Łodzi. Będzie ona obejmować m.in. prasę oraz internet.
więcej
|
|
Codemedia z obsługą marki Mustela
Dom mediowy Codemedia wygrał przetarg na kompleksową obsługę marki Mustela, należącej do Laboratoires Expanscience. Odpowiada za przygotowanie i wdrożenie jej komunikacji w internecie.
więcej
|
|
Super-Fi Polska będzie reklamować Gorenje
Gorenje Polska, producent sprzętu AGD, rozpoczął współpracę z agencją reklamową Super-Fi Polska. Będzie ona odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie profili w social media, inne aktywności w internecie oraz komunikację w kanałach dystrybucji.
więcej
|
|
Ilona Wyrozumska przeszła z Atmediów do Biura Reklamy TVP
Ilona Wyrozumska dołączyła do zespołu internetowego Biura Reklamy TVP. Pracuje w zespole sprzedaży agencyjnej.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" mocno straciły w 2014 r., a ,,Super Express" prawie nic. ,,Nie zależy nam, by ktoś nas lubił"
W 2014 roku prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”, a najmniej - „Super Express”. Na plusie ub.r. rok zakończył tylko „Parkiet”.
więcej
|
|
Polski ,,Esquire" może liczyć na reklamodawców z wyższej półki
Debiutujący za trzy tygodnie na polskim rynku nowy magazyn dla mężczyzn „Esquire” (Marquard Media Polska) może liczyć na reklamodawców z tzw. wyższej półki. Ich liczba zależy od polityki rabatowej wydawcy - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z domów prasowych.
więcej
|
|
Odświeżony ,,Art & Business" z nowym wydawcą i redaktor naczelną
Od lutego magazyn „Art & Business” jest wydawany przez nowego wydawcę - Grupę Artnews, która przejęła spółkę Art & Business Magazine. Pismem pokieruje Anna Jastrzębska, a do zespołu dołączyli m.in. Piotr Milewski i Jacek Wakar.
więcej
|
|
,,Przegląd Sportowy" z największym spadkiem w grudniu. ,,Gazeta Polska Codziennie" poniżej 20 tys. egz.
Prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały w grudniu 2014 roku spadki sprzedaży ogółem, zyskał tylko „Parkiet”. Najwięcej straciły ”Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie”, a liderem segmentu pozostał „Fakt”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
TVP: na YouTubie zwiększamy oglądalność i zarabiamy na reklamach. TVN: stawiamy na krótkie klipy promocyjne
Dla Telewizji Polskiej udostępnianie wielu dłuższych materiałów na YouTubie to sposób na zwiększenie ich oglądalności i promowanie poszczególnych programów, a także rosnące źródło wpływów reklamowych. TVN woli udostępniać tylko krótkie klipy promocyjne, a reklamy sprzedawać jedynie we własnym zakresie.
więcej
|
|
Apple planuje własny serwis streamingowy z abonamentem 7,99 dol. miesięcznie
Według nieoficjalnych informacji w 2015 r. Apple uruchomi własny serwis streamingu audio, który ma stać się konkurencją dla Spotify. - Na razie prace nad platformą nie idą najlepiej - twierdzą anonimowe źródła w Apple.
więcej
|
|
Paweł Wilkowicz poprowadzi talk-show ,,Sam na sam z Wilkowiczem" w Sport.pl
Dziennikarz Paweł Wilkowicz poprowadzi nowy cykl wywiadów wideo z gwiazdami sportu - „Sam na sam z Wilkowiczem”. Rozmowy będą publikowane w portalu Sport.pl.
więcej
|
|
Marek Wawrzynowski dziennikarzem Wirtualnej Polski. ,,Przeformatowujemy serwisy sportowe"
Dziennikarz piłkarski Marek Wawrzynowski dołączył do redakcji sportowej Grupy Wirtualna Polska. Ostatnio współpracował z TVP Sport, a wcześniej przez wiele lat pracował w „Przeglądzie Sportowym”. - Stawiamy na dłuższe, autorskie treści - zapowiada Michał Kołodziejczyk, redaktor naczelny serwisów sportowych Grupy WP.
więcej
|
|
Twitter testuje nową wersję strony powitalnej
Twitter rozpoczął testy swojej strony startowej o zmienionym wyglądzie i zawartości. Ma ona przekonać 125 mln mniej aktywnych użytkowników do logowania się w serwisie.
więcej
|
|
Google najpopularniejsze (top 50 stron internetowych)
Google zdecydowanie przewodzi w rankingu najpopularniejszych stron internetowych w USA - wynika z danych firmy badawczej comScore.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|