|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 6 Lutego 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie gazety regionalne i lokalne traciły w 2014 roku. ,,Dziennik Zachodni" liderem
W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych był „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”.
więcej |
|
Andrzej Siezieniewski: Radio pozostało analogową wyspą, a powinno iść z duchem czasu i przejść na emisję cyfrową
- Jesteśmy skoncentrowani dzisiaj na myśleniu o przyszłości, ponieważ świat, w którym działamy zmienia się bardzo intensywnie. Technologie narzucają sposób działania takiemu medium jakim jest Polskie Radio. Nie możemy tego nie uwzględniać - mówi Andrzej Siezieniewski, prezes Polskiego Radia, o planach rozwoju na najbliższe lata.
więcej |
|
Grzegorz Szczepański: Ucywilizowanie przetargów PR w Polsce będzie procesem powolnym
- Standard fair-play w grze rynkowej jest potrzebny, bo obecnie obserwujemy dominującą rolę działów zakupowych korporacji w procesie zamawiania profesjonalnych usług PR - mówi Wirtualnemedia.pl Grzegorz Szczepański, CEO agencji Hill+Knowlton Strategies.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" mocno straciły w 2014 r., a ,,Super Express" prawie nic. ,,Nie zależy nam, by ktoś nas lubił"
W 2014 roku prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciły „Gazeta Polska Codziennie” i „Gazeta Wyborcza”, a najmniej - „Super Express”. Na plusie rok zakończył tylko „Parkiet”.
więcej
|
Onet oskarża WP.pl o generowanie z Google sztucznego ruchu na stronie głównej (wideo)
Grupa Onet.pl oficjalnie skrytykowała Grupę Wirtualna Polska, zarzucając jej sztuczne generowanie ruchu z wyszukiwarki Google na spreparowaną wersję strony głównej portalu WP.pl. Onet podkreśla, że poważnie narusza to zasady promowania przez wydawców swoich treści w Google.
więcej
|
Krzysztof Skowroński: nie będziemy przepraszać Czuchnowskiego
|
Coraz więcej tylko mobilnych internautów. Wydawcy: trzeba zacząć to mierzyć w Megapanelu
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Serial ,,Słoiki" wiosną w Polsacie
W wiosennej ramówce Telewizji Polsat pojawi się paradokumentalny serial „Słoiki”, opowiadający o życiu młodych ludzi, którzy rozpoczynają życie w Warszawie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Producentem wykonawczym cyklu jest firma Tako Media.
więcej
|
|
Viva Polska wraca do korzeni. Znów więcej teledysków
Kanał Viva Polska od lutego br. wydłużył pasmo z teledyskami. Zamiast do godz. 12.00 są one teraz nadawane do 18.00. - Ta zmiana to trochę powrót do korzeni Vivy - przyznaje Daniel Reszka, wiceprezes VIMN Polska. Modyfikacja ramówki stacji ma poprawić jej wyniki.
więcej
|
|
Jacek Osadnik odchodzi z Telewizji Puls
Jacek Osadnik, dyrektor ds. marketingu i rozwoju w Telewizji Puls, po ponad czterech latach pracy rozstaje się ze stacją - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP Info, TVP Seriale, TVP Rozrywka i TVP Regionalna w czołówce kanałów tematycznych (top 25)
W styczniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród stacji tematycznych znalazło się TVP Info, które wyprzedziło TVN24, a podium zamyka TTV. W grupie 16-49 pierwszy nadal był TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Po prostu" Tomasza Sekielskiego wiosną o wcześniejszej porze
Program „Po prostu” Tomasza Sekielskiego w sezonie wiosennym nadawany będzie w TVP1 znów o wcześniej porze. Magazyn nadal poświęcony będzie tematom zagranicznym i realizowany poza Polską.
więcej
|
|
Kuba Wojewódzki szuka "wodzianki" w Veedo.pl
W należącym do TVN serwisie Veedo.pl wystartował casting, w którym wybrana zostanie nowa "wodzianka" do programu „Kuba Wojewódzki”. Kandydatki będzie oceniał sam prowadzący talk-show.
więcej
|
|
Maxus zajmie się obsługą mediową Telewizji Polskiej
Dom mediowy Maxus wygrał przetarg Telewizji Polskiej na planowanie i zakup mediów do jej kampanii. Pokonał w nim Lowe Media, Carat Polska i Value Media.
więcej
|
|
Bończyk, Arciuch i Kasprzykowski wystąpią w ,,Wielkim Teście Wiedzy Ekonomicznej" w TVP1
W poniedziałek 16 lutego br. TVP1 wyemituje „Wielki Test Wiedzy Ekonomicznej”. Na pytania ze znajomości ekonomii odpowiadać będą m.in. aktorzy, sportowcy i dziennikarze. Widowisko poprowadzą Paulina Chylewska i Maciej Orłoś.
więcej
|
|
Serial ,,Z Nation" w TV Puls
W niedzielę 1 marca br. na antenie TV Puls zadebiutuje serial „Z Nation”, który opowiada o apokalipsie zombie.
więcej
|
|
Inea inwestuje w budowę łączy, by dostarczać usługi multimedialne. ,,Cała branża odczuje skutki polityki unijnej"
Inea, największy w Wielkopolsce regionalny dostawca multimediów, zamierza w tym roku inwestować w budowę sieci dostępowych, które pozwolą mu zwiększyć grono abonentów. Firma liczy, że w ciągu trzech lat uda się potroić ich liczbę.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polska reklama telewizyjna urosła o 5,6 proc. dzięki farmacji i handlowi
O 5,6 proc. wzrosły w 2014 roku przychody reklamowe netto stacji telewizyjnych. Z raportu Starlinka wynika, że wyniosły one 3,81 mld zł netto (po uwzględnieniu rabatów).
więcej
|
|
Przejście do Plusa z Brodzik i Wilczakiem w reklamach SmartDomu (wideo)
Nowa kampania reklamowa SmartDomu z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka zachęca do przenoszenia numeru do Plusa. Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland, PHD Media Direction i Carat Polska.
więcej
|
|
Brodnicki i Okrasa reklamują Lidla z dorszem i schabem na księżycu (wideo)
Emitowane w tym tygodniu reklamy sklepów Lidl pokazują kulinarną wyprawę Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy na księżyc. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy GPD Advertising i Havas Media.
więcej
|
|
Rodzinny salon sprzedaży w reklamach Agata Meble (wideo)
Tegoroczne spoty reklamowej sieci Agata Meble będą rozgrywać się w jej salonach sprzedaży. W obecnej kampanii - przygotowanej przez firmy Opus B i Vizeum Polska - prezentowane są dwie oferty promocyjne.
więcej
|
|
Piłkarze FC Barcelona w wakacyjnej reklamie Qatar Airways (wideo)
Lionel Messi, Luis Suarez, Neymar i inni zawodnicy FC Barcelona występują w nowej kampanii reklamowej linii lotniczych Qatar Airways, która jest sponsorem tego klubu.
więcej
|
|
Mediacap za 1,6 mln zł opracuje strategię reklamową dla PKP
Spółka Polskie Koleje Państwowe rozstrzygnęła przetarg na przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej i promocyjnej realizowanych przez nią projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. Oferta Mediacap była lepsza niż oferty trzech innych konkurentów.
więcej
|
|
Dzika natura reklamuje nowe zapachy Old Spice (wideo)
Ryczący niedźwiedź z długim jęzorem, ptak karmiący swoje młode płatkami na mleku, dziewczyna w bikini w środku lasu i orzech kokosowy z wbudowanym ekranem LCD to bohaterowie nowej kampanii, w której promowane są nowe zapachy Old Spice z linii Fresher Collection.
więcej
|
|
Jacek Studziński: z Well do 180heartbeats + Jung v. Matt
Jacek Studziński objął funkcję senior strategy plannera w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt. Ostatnio prowadził własną działalność pod marką Well, a wcześniej pracował m.in. w agencjach TBWA, G7, Grey Group i Leo Burnett.
więcej
|
|
Saatchi & Saatchi Poland z digitalową obsługą Praktikera
Agencja Saatchi & Saatchi Poland po wygranym przetargu zaczęła zajmować się digitalową obsługą sklepów budowlanych Praktiker. Poprzednio odpowiadała za to Havas Worldwide Warsaw.
więcej
|
|
,,Moc piękna. Piękna moc" - tancerze z ,,Mam talent" reklamują Samsung Galaxy A3 i A5 (wideo)
Rusza kampania reklamowa smartfonów Samsung Galaxy A3 i A5, której bohaterami są znani z programu „Mam talent” Berenika Nienadowska i Łukasz Świrek. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Moc piękna. Piękna moc”, przygotowały i realizują firmy Leo Burnett, Starcom i Havas PR Warsaw.
więcej
|
|
Maxus zajmie się obsługą mediową Telewizji Polskiej
Dom mediowy Maxus wygrał przetarg Telewizji Polskiej na planowanie i zakup mediów do jej kampanii. Pokonał w nim Lowe Media, Carat Polska i Value Media.
więcej
|
|
,,150 zł i Finish Quantum Lemon w prezencie" promuje zmywarki Bosch (wideo)
Ruszyła promocja zmywarek Bosch, w ramach której można otrzymać 150 zł zwrotu oraz zestaw produktów Finish Quantum Lemon. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Insignia, 3M Projekt i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Vizeum wzmacnia dział obsługi klienta, Sobolewska i Paczkowska na nowych stanowiskach
Agata Sobolewska i Magdalena Paczkowska awansowały w strukturze domu mediowego Vizeum Polska. Objęły stanowiska communications plannerów.
więcej
|
|
Łukasz Chwiszczuk: z GroupM do K2 Search
Łukasz Chwiszczuk zaczął pracę jako head of SEM w agencji K2 Search (należącej do Grupy K2). Wcześniej pracował m.in. w GroupM, ClearSense Polska, BrainJuice i Web Search Factory Polska.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wszystkie gazety regionalne i lokalne traciły w 2014 roku. ,,Dziennik Zachodni" liderem
W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych był „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”.
więcej
|
|
Dziennikarze śledczy w USA czują się inwigilowani
Dwie trzecie dziennikarzy śledczych w Stanach Zjednoczonych twierdzi, że rząd USA przechwytuje dane zgromadzone w ich telefonach komórkowych i komputerach, a 50 proc. uważa, ze redakcje nie chronią ważnych danych dziennikarskich w wystarczający sposób - wynika z sondażu Pew Research Center.
więcej
|
|
Więcej stacji i sportu w magazynach TV Grupy Polskapresse
Od piątku 6 lutego br. dodatki telewizyjne „Tele Magazyn”, „Teleprogram” i „TV Przewodnik”, dołączane do dzienników Polskapresse, Mediów Regionalnych i Express Media, poszerzą strony z programem telewizyjnym o kolejne stacje. W dwóch tytułach znajdzie się też specjalna sekcja sportowa.
więcej
|
|
Charytatywny Bal Dziennikarzy już w sobotę. Start imprezy z transmisją w sieci
Trwają ostatnie przygotowania do XVI Charytatywnego Balu Dziennikarzy. Rozpoczęcie imprezy, która odbędzie się w sobotę 7 lutego br. w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej, transmitowanie będzie w internecie.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" z poradnikami dla przedsiębiorców
Od poniedziałku 9 lutego br. do części nakładu „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) dodawane będą książki ze wskazówkami dla przedsiębiorców oraz osób, które planują założenie własnej firmy. Książki można będzie kupić przez trzy kolejne dni.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Wirtualna Polska zaskoczona zarzutami Onetu. ,,Dlaczego właśnie teraz i w takiej formie?"
- Jesteśmy zaskoczeni treścią zarzutów i zastanawiamy się, dlaczego zostały one opublikowane właśnie teraz i w takiej formie - odpowiada Onetowi Grupa Wirtualna Polska. Z kolei Google nie komentuje działań Grupy WP w tej wyszukiwarce ani zasadności oskarżeń Onetu.
więcej
|
|
Grupa Onet.pl ma dyrektora VoD.pl. Został nim Marcin Hajek
Marcin Hajek objął nowo utworzone stanowisko dyrektora platformy VoD.pl w Grupie Onet.pl - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Będzie odpowiedzialny za realizację strategii serwisu i jego rozwój.
więcej
|
|
Twitter ze wzrostem przychodu i stratą, 288 mln użytkowników
Zarówno IV kwartał, jak i cały ubiegły rok Twitter zakończył na minusie, ale przy znaczącym wzroście przychodu oraz liczby aktywnych użytkowników.
więcej
|
|
LinkedIn na niewielkim plusie, w górę przychód, prawie 350 mln profili
Kilkumilionowy zysk i znaczący wzrost przychodu zanotował w ostatnich trzech miesiącach ubiegłego roku portal społecznościowy LinkedIn, który ma już blisko 350 milionów zarejestrowanych użytkowników.
więcej
|
|
Apple chce uruchomić serwis telewizyjny, rozmawia z nadawcami
Koncern Apple prowadzi rozmowy z nadawcami na temat transmitowania ich programów bezpośrednio przez własny serwis, bez udziału operatorów kablowych. Na razie nie wiadomo kiedy platforma Apple miałaby ruszyć z ofertą.
więcej
|
|
Onet oskarża WP.pl o generowanie z Google sztucznego ruchu na stronie głównej (wideo)
Grupa Onet.pl oficjalnie skrytykowała Grupę Wirtualna Polska, zarzucając jej sztuczne generowanie ruchu z wyszukiwarki Google na spreparowaną wersję strony głównej portalu WP.pl. Onet podkreśla, że poważnie narusza to zasady promowania przez wydawców swoich treści w Google.
więcej
|
|
Google pokaże w wyszukiwarce wpisy z Twittera
Twitter i Google zawarły porozumienie, w myśl którego w wyszukiwarce będą pojawiały się stale aktualizowane tweety użytkowników. Umowa oznacza powrót do współpracy pomiędzy Twitterem a Google z lat 2009 - 2011.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|